PDA

View Full Version : Kawasaki Versys-X 300



Σελίδες : [1] 2 3

amyroukai
08/11/2016, 14:31
Νέο μοντέλο, με το μοτέρ του Ζ300.

Μπροστινός τροχός 19 ιντσών με 100/90 ελαστικό και 130/80/17 πίσω, με λάστιχα της IRC ονοφάδικου στιλ.
Θα έχει συμπλέκτη slipper, 38 ίππους και υπολογίζεται στα 170 κιλά. Το ύψος της σέλας στα 800 χιλιοστά.

372952

372953


372954

Tedvj23
08/11/2016, 14:55
Μαρεσει που πανε αυτη την "μικρη" κατηγορια να την βαλουν στο παιχνιδι..:beer:

DAYMAN
08/11/2016, 15:24
τα 300 αρια θα πρωταγωνιστησουν και δεν θα ειναι entry bike αλλα μοναδικη για πολλα. Το kawa Bmw,ktm κτλ ειναι αρκετα ενδιαφεροντα μηχανακια για πολυ κοσμο.

akis_trevor
08/11/2016, 15:33
στα ματια μου,πιο ομορφο απτο στρωμ...

ggs
08/11/2016, 16:03
Μαρεσει που πανε αυτη την "μικρη" κατηγορια να την βαλουν στο παιχνιδι..:beer:


τα 300 αρια θα πρωταγωνιστησουν και δεν θα ειναι entry bike αλλα μοναδικη για πολλα. Το kawa Bmw,ktm κτλ ειναι αρκετα ενδιαφεροντα μηχανακια για πολυ κοσμο.

+1000

amyroukai
08/11/2016, 16:08
απλά να θυμήσω στον βιαστικό Ηλία ότι το 390ADV είναι διακαής πόθος, όπως το 690ADV και δεν υπάρχει. Ακόμα. Φαντάζομαι θα το έδειχναν... εκτός αν περιμένουν αργότερα μέσα στην έκθεση, να καταλαγιάσει ο θόρυβος από τους άλλους.

DAYMAN
08/11/2016, 16:21
θα υπαρξει Γιαννη αναγκαστικα γιατι θα τους παρασυρουν οι υπολοιποι πιστευω.

amyroukai
08/11/2016, 16:22
μωρέ μακάρι, όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα, ο ανταγωνισμός πάντα ωφελεί τον καταναλωτή.

Acacius
08/11/2016, 21:03
Ε ρε γλέντια, πλακώθηκαν όλοι και μέσα σε 1-2 χρόνια δημιουργείται μια κατηγορία χρηστικών μοτοσυκλετών στα μικρομεσαία κυβικά η οποία είναι ταμάμ για Ελλάδα*. Ελπίζω να είναι είναι και οι τιμές λογικές, ειδικά εδώ το έχουμε ανάγκη.



*Δεν είναι βέβαια κατάλληλη για τον τρου αντβέ τύπο που θέλει να κάνει φιγούρα τα 1200 κυβικά του στην καφετέρια.

foogr01
08/11/2016, 21:18
Πάρα πολύ ωραία κίνηση/πρόταση από την Kawa !

Coyote.V
08/11/2016, 21:29
Βασικά πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για την κατηγορία του. Και ελαφρύ και δυνατό. Επίσης γουστάρω που δεν ακολούθησε τους άλλους με τις μυτόγκες.. απλό και μάλλον διαχρονικό θα έλεγα.

motomaniac
08/11/2016, 23:34
ωπα... εβγαλε η καβα καινουριο ΚΛΕ 250? μωρε μπραβο!!!

Panos76
09/11/2016, 07:49
Πολύ όμορφο αν και λίγο συντηρητικό. Θεωρώ το crf rallye εκκεντρικότερο, ωστόσο τα 300cc μου κάνουν περισσότερο κλικ.

Καλοδεχούμενα αυτά τα cc σε κάθε περίπτωση από όλες τις εταιρίες.

nickald
09/11/2016, 08:27
αν εχει καλη τιμη και τα σιδερα του δεν είναι ντενεκές τοτε μια χαρα φαινεται το εργαλειο....

devil's animal
09/11/2016, 10:35
απλο και ομορφο ειναι...θα παρει σιγουρα μεριδιο απο την αγορα...

panos_zip
09/11/2016, 12:08
Νέο μοντέλο, με το μοτέρ του Ζ300.

Μπροστινός τροχός 19 ιντσών με 100/90 ελαστικό και 130/80/17 πίσω, με λάστιχα της IRC ονοφάδικου στιλ.
Θα έχει συμπλέκτη slipper, 38 ίππους και υπολογίζεται στα 170 κιλά. Το ύψος της σέλας στα 800 χιλιοστά.

372952

372953


372954

Μα καλά, όλα τα καινούρια πλέον έχουν μονόδρομους συμπλέκτες;;;;
Μ αρέσει δεν λεω, ζηλεύω όμως λίγο να έχει το βερσυς 300 μονόδρομο από μαμα και γω να πρέπει να δωσω ένα σκασμό λεφτα για την αναβάθμιση.

amyroukai
14/12/2016, 21:28
Από την Kawasaki USA φωτογραφίες "πλήρως αντβεντσουροποιημένου" μοντέλου, με βαλίτσες, προβολάκια, κιγκαλερία φερ φορζέ...

376235


Περισσότερες, μαζί με τις σχετικές λεπτομέρειες, εδώ: http://ridermagazine.com/2016/12/14/kawasaki-announces-pricing-accessories-for-the-2017-versys-x-300/

Λευκάδιος
14/12/2016, 22:10
Στο advride.com έχει μεγάλη απήχηση το εν λόγο μοντέλο,ήδη έχουν αρχίσει να μελετάνε για μετατροπές(αναρτήσεις,τροχούς:lol:) πριν καν το αποκτήσουν.
Πάντως φαίνεται πολύ προσεγμένο και ποιοτικό για τον κυβισμό του.

basilis_k6
14/12/2016, 22:29
Τα ποιοτικά μηχανάκια σε κυβικά κάτω των 500 δεν υπάρχουν πια, τα πατησε η ασια.

amyroukai
14/12/2016, 22:32
Στο advride.com έχει μεγάλη απήχηση το εν λόγο μοντέλο,ήδη έχουν αρχίσει να μελετάνε για μετατροπές(αναρτήσεις,τροχούς:lol:) πριν καν το αποκτήσουν.
Πάντως φαίνεται πολύ προσεγμένο και ποιοτικό για τον κυβισμό του.

τα διαβάζω και με πιάνουν τα γέλια με τους ξένους δάλτωνες.

Λευκάδιος
14/12/2016, 22:33
Τα ποιοτικά μηχανάκια σε κυβικά κάτω των 500 δεν υπάρχουν πια, τα πατησε η ασια.

376239

basilis_k6
14/12/2016, 23:00
376239

1ον ειναι μοντελο 08
2ον ηταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αλλα τα αξιζε
3ον Εχω ένα!

Λευκάδιος
14/12/2016, 23:10
1ον ειναι μοντελο 08
2ον ηταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αλλα τα αξιζε
3ον Εχω ένα!

1.Υπάρχει ακόμη στην αγορά σαν καινούργιο
2.Δεν είπες κάτι για τιμή
'Τα ποιοτικά μηχανάκια σε κυβικά κάτω των 500 δεν υπάρχουν πια, τα πατησε η ασια.'
3.Να το χαίρεσαι!

basilis_k6
14/12/2016, 23:25
1.Υπάρχει ακόμη στην αγορά σαν καινούργιο
2.Δεν είπες κάτι για τιμή
'Τα ποιοτικά μηχανάκια σε κυβικά κάτω των 500 δεν υπάρχουν πια, τα πατησε η ασια.'
3.Να το χαίρεσαι!

ναι δεν ειπα αλλα ειδες τις πωλησεις του...

Ευχαριστω!

Ενα μηχανακι του 08 δεν αλλαζει αυτο που γραφω. Τα 250-300 που εχω δει/οδηγησει ειναι ψευτικα. Τουλαχιστον τα 2010+

Λευκάδιος
14/12/2016, 23:43
ναι δεν ειπα αλλα ειδες τις πωλησεις του...

Ευχαριστω!

Ενα μηχανακι του 08 δεν αλλαζει αυτο που γραφω. Τα 250-300 που εχω δει/οδηγησει ειναι ψευτικα. Τουλαχιστον τα 2010+
Το wr αποδεικνύει ότι η άριστη ποιότητα απαιτεί και το ανάλογο αντίτιμο γι'αυτό και δεν είναι εμπορικό.Έτσι αν θέλουμε 250-300cc στα 4500-6000 δεν πρέπει να έχουμε ανάλογες απαιτήσεις στην ποιότητα.
Πίσω στο X-300 τώρα,μπορεί να με ξεγελάει το (πράσινο)χρώμα και η αποδεκτή αισθητική του αλλά δείχνει προσεγμένο.Ξέρουμε που θα φτιάχνεται? Γιατί υπάρχει εδώ και λίγο καιρό σαν 250 στην αγορά της Μαλαισίας (ή εκεί τριγύρω,δεν θυμάμαι).

patsavour
14/12/2016, 23:49
ναι δεν ειπα αλλα ειδες τις πωλησεις του...

Ευχαριστω!

Ενα μηχανακι του 08 δεν αλλαζει αυτο που γραφω. Τα 250-300 που εχω δει/οδηγησει ειναι ψευτικα. Τουλαχιστον τα 2010+

Ολα πλεον τεινουν προς το ψευτικο γιατι αυτη ειναι η βιομηχανικη καταναλωτικη ταση.Δες μια γιαπωνεζικη μοτο απο το 1970 μεχρι το 2000,και απο κει και μετα .ΑΜΑ καθε μηχανακι κραταει για 40 χρονια τοτε θα κλεισουν τα εργοστασια.Αυτο γινεται σε ολα τα παραγωμενα προιοντα,απο ψυγεια εως σωβρακα.

toyar
15/12/2016, 05:36
τερμα ποιοτικο ηταν το anhelo πριν 25 χρονια γι αυτο κυκλοφορει ακομα
τα τωρινα φτηνα-φτηνιαρικα ειναι αναλωσιμα
καλη αγορα για καινουριο σημερα ειναι ενα καθαρο made in japan του οποιου η τιμη να εχει πεσει γιατι ειναι χρονια στην αγορα

notakos600
15/12/2016, 17:06
Κάποτε συζητούσαμε εδώ μέσα-κι ακόμη το κάνουμε, για τα 250άρια που χάθηκαν και δεν ξαναβγαίνουν τέτοια χρηστικά μηχανάκια. Τώρα πια πιστεύω πως αυτό το κενό που μας ενοχλούσε και μας ενοχλεί, θα καλυφθεί από την κατηγορία των 300cc. Street, sm, adventure, commuters, από όλα θα έχει το πανέρι. Ναι μου αρέσει πολύ το Kawa. :p

amyroukai
15/12/2016, 17:07
Η σημαντική διαφορά είναι πως τα 250άρια που λες τα θυμούνται κάποιοι στα 120-130 κιλά και μιλάμε για 170 ως 190 πλέον.

notakos600
15/12/2016, 17:09
Αυτό λέγεται πρόοδος, όπως την ορίζει ο καθένας βέβαια, με τα καλά της και τα κακά της.
Σκέψου όμως πόσα ηλεκτρονικά κουβαλούν όλα τούτα και τι κανονισμούς έχουν να αντιμετωπίσουν, κάτι αδιανόητο πριν 20-30 χρόνια.

devil's animal
16/12/2016, 08:10
Από την Kawasaki USA φωτογραφίες "πλήρως αντβεντσουροποιημένου" μοντέλου, με βαλίτσες, προβολάκια, κιγκαλερία φερ φορζέ...

376235


Περισσότερες, μαζί με τις σχετικές λεπτομέρειες, εδώ: http://ridermagazine.com/2016/12/14/kawasaki-announces-pricing-accessories-for-the-2017-versys-x-300/


ποιος ο λογος να αντβεντσουροποιησεις ενα 300αρι, ρπμ?:confused::rolleyes:

δλδ γιατι δεν το αφηνεις να κανει μια χαρα το commuting του και λιγο παραεξω και στο πολυ τσακιρ κεφι με ενα λαστιχακι και λιγο αλαφρωμα να μπει σε χαλαρο χωμα?

γιατι πρεπει δλδ να το φαει η "μαρμαγκα" του τρου αντβε, του τριβαλιτσου, των προβολιωνΕ ομιχλης, των καγκελ(ι)ων, κλπ?

να φορτωθει με +100 κιλα + το δικαβαλο και να βγει στους δρομους με ενα ασθενικο μοτερ πνιγμενο απο εξατμιση και προγραμμα λογω προδιαγραφων (σε περιπτωση που δεν το τσιγκλισει λιγο ο ιδιοκτητης), για να "ταξιδεψει"...και να παει να κανει προσπεραση, σε ανηφορικο επαρχιακο κομματι, σε κουτι που κινειται με λιγα...αστειο και μονο που το σκεφτομαι...:nono:

giorgosb
12/01/2017, 19:51
Στα 5.700 δολάρια στην Αμερική με abs

lleonidas
06/02/2017, 23:14
5.795€ για το ''απλό'' Χ 300, 6250€ για το X 300 urban και 6.695€ για το Χ 300 adv στη Γερμανία.
Στην Ελλάδα υποθέτω πως θα ξεκινάνε κοντά στα 6 χιλιάρικα.Τις περίμενα λίγο χαμηλότερα.

Panos76
07/02/2017, 08:42
Νομίζω καλύτερα ένα CB500X ('17 με abs) που παίζει στα 6.900€ και είναι και χόνδα :D

lleonidas
07/02/2017, 09:20
https://www.car.gr/9332771-kawasaki-versys-x-300-abs

amyroukai
07/02/2017, 09:43
Ωραίος ο Λεωνίδας! :)

Ο έμπορος της Καβάλας πιο σβέλτος και από την Καφασάκι; Ακόμα δεν έχει τιμή το επίσημο. http://www.kawasaki.gr/el/products/dual_purpose/2017/versys-x_300/overview?Uid=08C3CwtfCVtcCw0MWVtfXFAJXlFbXllYClpeXFgOXw0LDVE

teogtp
07/02/2017, 11:43
Ωραίος ο Λεωνίδας! :)

Ο έμπορος της Καβάλας πιο σβέλτος και από την Καφασάκι; Ακόμα δεν έχει τιμή το επίσημο. http://www.kawasaki.gr/el/products/dual_purpose/2017/versys-x_300/overview?Uid=08C3CwtfCVtcCw0MWVtfXFAJXlFbXllYClpeXFgOXw0LDVE

Περιμένει τον Καβαλιωτη να δει αν θα πιάσει τα 6 ή τα "3" και μετά θα αποφασίσει την τελική τιμή.
Είναι η τακτική "Kaianpiasei epiase".....

lleonidas
28/02/2017, 18:29
Αναμένεται (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/11150-nea-agoras-2017-kawasaki-oi-times-twn-newn-montelwn-2017.html) τον Απρίλιο με τιμή 5.990€.

o teos
01/03/2017, 09:50
Γενικα τα 300αρια εχουν ξεφυγει λιγο ακου 5000-6000 χιλιαρικα για 300 κυβικα μηχανακι...οταν με τα ιδια λεφτα αγοραζεις απειρα καλα μηχανακια μεταχειρισμενα αλλα και καινουρια κλασης ανωτερα..δε λεω μονο για το συγκεκριμενο βεβαια δες HONDA,YAMAHA street σειρες..ελεος..αλλα οσο υπαρχει η ζητηση και η αγορα θα υπαρχει και το σχετικο κερδος..:rolleyes:

Τα ΜΤ που ειναι 700cc μηχανακι να τα δινουν 5900 και το ΚΑΦΑΣΑΚΙ στα ιδια λεφτα...και ναι υπαρχει κοσμος που θα το αγορασει..:bawl:

Eνα παραδειγμα https://www.car.gr/8874489-honda-cbf-500 & https://www.car.gr/4837781-yamaha-mt-07-new

BLiTzER
01/03/2017, 09:54
Είναι ακριβά επειδή απευθύνονται σε συγκεκριμένο κόσμο, που δεν έχει άλλες επιλογές. ;) Πάντα έτσι ήταν.

o teos
01/03/2017, 09:56
Αυτο ακριβως ρε blitz..βεβαια ο ιδιος κοσμος εχει επιλογες μεταξυ μας....στην ιδια κατηγορια αλλα μεταχειρισμενες...τεσπα μη χαλαω το ποστ αλλα καπου μου την εδωσε και επρεπε να το πω(νευρα διατροφης ειπαμε):bawl:

teogtp
01/03/2017, 10:11
Είναι απλό.
Εγώ ο σκουτερας που έσκασα 5500 χιλ για ένα 250ρι,θέλω να κάνω μια αναβάθμιση.
Κοιτάω στις βιτρίνες και ωπ!
Να'το το μουρατο αντβε. Λεφτά κοντά στα προηγουμενα και με 'γειά μου!
;)

teogtp
01/03/2017, 10:13
...τεσπα μη χαλαω το ποστ αλλα καπου μου την εδωσε και επρεπε να το πω(νευρα διατροφης ειπαμε):bawl:

Ρε φάτε κανένα φαΐ τσι προκοπής να στροφαρει το μυαλό σας!
Διατροφή και μ@λακιες. ...
:lol:

o teos
01/03/2017, 10:20
Ασε ειμαι καπως ετσι μονιμα ομως μεχρι να συνηθισω..https://www.youtube.com/watch?v=pyY3Z-hjN5A :bawl:

Οσο για το παραπανω ποστ.....γουστα ειναι ολα και πεταμενα λεφ.......oh wait ειπαμε....γουστα λοιπον ειναι ολα :D

Υπ οψην εχω παρει καινουριο το ninja 250 το 08 με το που βγηκε σε ανθρωπινη ομως τιμη τοτε 3500...για τα λεφτα του μια χαρα το εδωσα ομως μετα απο 9 μηνες 3300(γαμω τα deal εκανα :p)και πηρα 600..οποτε εχω μετρο συγκρισης..

Konstantinos
19/06/2017, 12:25
Εντελώς ξαφνικά, απέκτησα μεγάλο ενδιαφέρον για το Versys-X 300!
Την πρωτοείδα στο test ride event στα Μέγαρα, όμως τότε (λόγω on-off χαρακτήρα και μικρού κινητήρα) δεν της έδωσα καμία σημασία και -φυσικά- δεν την οδήγησα.
Ωστόσο, ψάχνοντας τελευταία για οικονομική all-rounder έπεσα πάνω της και αφού διάβασα κάποια άρθρα στο διαδίκτυο άρχισα να τη βλέπω με άλλο μάτι.

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Versys-X-300-ABSDiplos-Antiktypos_115572.asp
http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/versys-x-300.html
https://adventuremotorcycle.com/bikes/kawasaki-versys-x-300-2017-test-ride-review
http://www.motorcyclistonline.com/2017-kawasaki-versys-x-300-first-ride-review

Φαίνεται ότι το μηχανάκι έχει πολλά να πει. Είναι άνετο, οικονομικό, ελαφρύ, με αξιοπρεπείς επιδόσεις, καλές αναρτήσεις και φρένα, απουσία κραδασμών και προστασία από τον αέρα. Και -δεν περίμενα ότι θα το έλεγα για μια on-off- αρκετά όμορφο! Ουσιαστικά φαίνεται να πάσχει μόνο στη σέλα (είναι σχετικά σκληρή).
Για την πόλη είναι ό,τι πρέπει, ενώ δεν θα πει όχι και σε ταξιδάκια αφού μπορεί να πηγαίνει για ώρες με 120 km/h, μια αξιοπρεπή ταχύτητα.
Διατηρώ μια επιφύλαξη μήπως γίνεται κουραστική σε πολύωρη οδήγηση λόγω του πολύστροφου μοτέρ. Πχ στα 120 km/h έχει περίπου 9.000 rpm. Με κόκκινο στις 12.000 rpm δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα ασφάλειας του μοτέρ, αλλά ίσως τα αφτιά να υποφέρουν.
Την τιμή του (6.000€) δεν τη λες φθηνή σε σχέση με τον κυβισμό, όμως από την άλλη είναι η φθηνότερη μέχρι στιγμής adventure που τα κάνει όλα σε ικανοποιητικό βαθμό.
Αν δεν κάνω λάθος (και μέχρι να έρθει η V-Strom 250) η επόμενη αντίστοιχη επιλογή είναι η Honda CB500X στα 7.150€.

Αναρωτιέμαι μήπως μια μικρή μοτό είναι τελικά ό,τι χρειάζεται η πλειονότητα. Μήπως δηλαδή το κυνήγι των πολλών κυβικών και ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι στις περισσότερες περιπτώσεις άνευ λόγου, αφού ελάχιστοι χρησιμοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας τους.

Περιμένω πώς και πώς την ευκαιρία να την οδηγήσω!

Panos76
19/06/2017, 12:44
Αναρωτιέμαι μήπως μια μικρή μοτό είναι τελικά ό,τι χρειάζεται η πλειονότητα. Μήπως δηλαδή το κυνήγι των πολλών κυβικών και ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι στις περισσότερες περιπτώσεις άνευ λόγου, αφού ελάχιστοι χρησιμοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας τους.

Περιμένω πώς και πώς την ευκαιρία να την οδηγήσω!

Καλησπέρες, στο παραπάνω πιστεύω πως έχει να κάνει με το προφίλ και τις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη.

Προσωπικά, με ενδιαφέρουν και εμένα αυτά τα μηχανάκια και από ότι βλέπω στη λίστα επιλογών σου παρέλειψες τα:

CRF 250L
CRF 250 rallye
KLX 250
BMW 310 gs
Vstrom 250

ενώ έχω τον ίδιο προβληματισμό, μήπως τελικά αξίζει το CBX το οποίο είναι μαζεμένο, αξιόπιστο και οικονομικό.

Σε φώτισα τώρα θα μου πεις. :p

Konstantinos
19/06/2017, 13:26
Προσωπικά, με ενδιαφέρουν και εμένα αυτά τα μηχανάκια και από ότι βλέπω στη λίστα επιλογών σου παρέλειψες τα:
CRF 250L
CRF 250 rallye
KLX 250
BMW 310 gs
Vstrom 250

Από αυτά που αναφέρεις, νομίζω ότι τα KLX και CRF δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία με το Versys. Με μονοκύλινδρο μοτέρ, ψηλό φτερό, τρακτερωτά λάστιχα και απουσία προστασίας από τον αέρα, δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί του ως προς τον τουριστικό χαρακτήρα.
Αντίθετα, τα V-Strom 250 & G310GS απευθύνονται στο ίδιο κοινό (κι ας είναι το BMW μονοκύλινδο).
Προβλέπω ότι το Versys με τα 40 PS θα υπερέχει σε επιδόσεις απέναντι στα 25 PS του V-Strom (σίγουρα) και τα 34 PS του BMW (πιθανότατα). Επιπλέον το Kawasaki μου αρέσει περισσότερο. Το BMW, αν και αρκετά όμορφο, δεν θα το διάλεγα λόγω μονού κυλίνδρου, μάρκας (δεν έχω καλή γνώμη για την BMW) και προέλευσης (Ινδία).
Μένει λοιπόν να δούμε τις τιμές των άλλων δύο. Αν είναι παραπλήσιες με του Versys, ψηφίζω Versys δαγκωτό!

doctoras
19/06/2017, 18:54
Τα μοτερ κατω απο 500cc(μη πω 600) και σε κατηγορια ονοφ ειναι λαθος να ειναι δικυλινδρα.
Ο λογος αυτος που περιεγραψες 120km/h 9000rpm
Δεν σε χαλαρώνει σε βαζει στην πριζα.
Ενα μονοκυλινδρο θα ειχε 5 που μπορει να τελειώνει στις 7 αλλα ο ρυθμος περιστροφής ειναι σημαντικά ηπιότερος
Και εγω γουσταρω το καβα αλλα οταν ακουσα το μοτερ πως ρολαρει στα 110-120 αναθεωρησα
https://youtu.be/W5LNCsA0mNM

Επισης μπροστινο με 120mm διαδρομης δε το λες ονοφ

Konstantinos
19/06/2017, 22:33
Ίσως ο ήχος του μοτέρ γίνεται κουραστικός μετά από ώρα, ίσως και όχι.
Στο Eliminator 400 που είχα κάποτε, το μοτέρ δούλευε επίσης πολύ ψηλά αλλά δεν με ενοχλούσε. Τότε βέβαια ήμουν και 15 χρόνια νεότερος...
Πάντως στο video το Versys ακούγεται αρκετά πωρωτικό!
Όπως και να 'χει, θα προτιμούσα δικύλινδρο από μονοκύλινδρο λόγω της πιο ραφιναρισμένης -υποθέτω- λειτουργίας.

Καθαρόαιμο οn-off το Versys μπορεί να μην είναι, αλλά όσο να 'ναι οι διαστάσεις ελαστικών (100/90-19 εμπρός, 130/80-17 πίσω) και οι ακτινωτές ζάντες δεν απαντώται σε street.
Έτσι κι αλλιώς δεν με πολυενδιαφέρει: Ποτέ δεν πατάω χώμα!

Konstantinos
19/06/2017, 22:54
Ως γνωστόν, το μοτέρ του Versys 300 προέρχεται από του Ninja 300, που με τη σειρά του είναι μια υπερκυβισμένη έκδοση του Ninja 250.
Ως εδώ καλά.
Τώρα λύστε μου μια απορία:
Το μοτέρ του Ninja 250 βασίζεται (με πολλές αλλαγές φυσικά) σε αυτό του GPZ 250 του 1986;
Δηλαδή μιλάμε για ένα μοτέρ με σχεδιαστικές ρίζες 30+ ετών;

doctoras
20/06/2017, 08:21
Αυτο για μενα δεν ειναι κακο. Εαν το μοτερ ειναι αποδεδειγμένα καλο ας ειναι και του'70

Ομως σχετικα με την πολυστροφη λειτουργία αναφερω οτι ειναι ενα θεμα και για τους κατοχους ιναζουμα οι οποίοι ψαχνουν πως μπορούν να ριξουν τις στροφες στο ταξιδι με 110 χωρις να κρεμασουν τον κινητήρα.
Την ιδια ωρα που το ταιλανδεζικο wolf250 ρολαρει πιο ομορφα στα ιδια km/h
Το project του x300 μου αρεσει και εμενα πολυ οπως και το οτι ειναι δικυλινδρο ομως εαν στο ταξιδι γανιαζεις ειτε πρεπει να κρατησεις ακομη χαμηλότερη ταχύτητα ταξιδιού παρα τις δυνατότητες του το καθιστά ανώφελο
Ενω σε σπορ τυπου κατασκευή οπως του νιντζα καθεται κουτί

Konstantinos
20/06/2017, 09:15
Ρώτησα Suzuki & BMW για τις τιμές V-Strom 250 & G310GS.
Η Suzuki δεν έχει ακόμη κάποια ενημέρωση. Υποθέτω ότι το V-Strom θα είναι αρκετά φθηνότερο από 6.000€, λόγω προδιαγραφών και πολιτικής της Suzuki (βλέπε πχ SV650 που αν και το καλύτερο μεσαίο naked, είναι το φθηνότερο).
Η BMW απάντησε ότι η ενδεικτική τιμή του G310GS αναμένεται στα 5.840€ (χωρίς τέλη κυκλοφορίας και έξοδα προετοιμασίας). Άρα παραπλήσια με Versys.

Ζεύκας
20/06/2017, 09:26
CRF 250L
CRF 250 rallye
KLX 250
Vstrom 250

αυτά (και το βέρσυς300) κατασκευάζονται στην Ιαπωνία ή άλλες χώρες της Ασίας;

Panos76
20/06/2017, 09:45
αυτά (και το κλχ300) κατασκευάζονται στην Ιαπωνία ή άλλες χώρες της Ασίας;

Τα χόντα Ινδονησία, το στρωματάκι δε ξέρω (φοράει μοτερ ιναζούμα) και το klx είναι το μόνο Japan.

Ζεύκας
20/06/2017, 09:51
άρα και το βέρσυς300. αυτό εννοούσα στη παρένθεση πιο πάνω, όχι το κλχ300

Panos76
20/06/2017, 10:21
άρα και το βέρσυς300. αυτό εννοούσα στη παρένθεση πιο πάνω, όχι το κλχ300

Ενδεχομένως, το έψαξα λίγο αλλά δεν μπόρεσα να βρω χώρα παραγωγής.

Κάτι άσχετο: Το 300αρι βέρσυς, μπορεί να θεωρηθεί πιο ''χωματερό'' από το cb500x, άραγε; Δεδομένης τα φιλικότητάς του cbx, από ότι διαβάζω σε ξένα φόρα και της παραπλήσιας τιμής του με το βέρσυς, δεν θα άξιζε περισσότερο σαν αγορά;

Konstantinos
20/06/2017, 10:33
Το μοτέρ του Versys κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη, δεν ξέρω για το υπόλοιπο μηχανάκι.

Το CBX μου αρέσει κι εμένα.
Σύμφωνα με τη δοκιμή του ΜΟΤΟ, το μόνο (αλλά σοβαρό) μειονέκτημά του είναι οι αποσβέσεις των αναρτήσεων.
Είναι πιο street από το Versys, αφού ουσιαστικά πρόκειται για ένα CBR500 με πιο ψηλή θέση οδήγησης.
Άλλωστε έχει street τροχούς και διαδρομές αναρτήσεων.
Πάντως τα 7.150€ που κοστίζει είναι αρκετά παραπάνω από τα 6.000€ του Versys.

Panos76
20/06/2017, 10:45
Τσιμπάς του '16 με 6.650 https://www.car.gr/3733126-honda-cb-500-x-abs :p

με προβληματίζει η ακτίνα δράσης των 300cc έναντι των 500cc.

Konstantinos
20/06/2017, 11:12
με προβληματίζει η ακτίνα δράσης των 300cc έναντι των 500cc.
Κι εμένα, γι' αυτό θέλω να οδηγήσω το Versys.
Αν στα 120 km/h δεν με ενοχλεί ο ήχος του μοτέρ (που θα γυρίζει στις 9.000 rpm), δεν βλέπω γιατί να μην το προτιμήσω.

Α, με 900€ επιπλέον παίρνεις την adventure έκδοση που περιλαμβάνει: δύο πλαϊνές βαλίτσες, προστατευτικά κάγκελα, κεντρικό σταντ, χούφτες, tank pad.
Νομίζω ότι αξίζει να τα δώσει κανείς.
384136

doctoras
20/06/2017, 12:29
Πλαινες βαλιτσες κ22 κανα 150ρι, βασεις 120, καγκελα κινητήρα 100, κεντρικο σταντ 180, χουφτες απο 40, τανκ απο 80
Νομιζω δεν ειναι vfm η τιμη των αξεσουαρ
Το μονο θετικο (αλλα υπερτιμημένο) ειναι οτι οι πλαινες(20lt) κουμπωνουν χωρις βασεις στο υποπλαισιο

Κανε παντως ενα αναλυτικο τεστ ραιντ και πες μας

Και εγω πιστευω οτι το κυριοτερο θεμα ειναι το ταξιδι με σταθερη μουαγιεν, κατα τα αλλα φαίνεται ιδανικό

* σιγουρα μπορει καλυτερα στο χωμα κυριως λογο του οτι ειναι 20kg ελαφρύτερο συγκριτικα με το cbx(που ομως κακα τα ψεματα ειναι πιο ολοκληρωμένο).

doctoras
20/06/2017, 12:31
Και το vstrom250 το ιδιο θεμα θα εχει μιας και μοιραζεται το μοτερ του ιναζουμα
Δοκιμασε και το bmw αν μπορεις σιγουρα θα δωσουν τεστ ραιντ

Konstantinos
20/06/2017, 12:44
@ doctoras:

Έχεις δίκιο, το adventure pack του Versys είναι κομματάκι τσιμπημένο.
Πάντως, συμφέρει από το να πάρεις τα αξεσουάρ ξεχωριστά.
Ρώτησα στην Kawa για τιμές και ιδού η απάντηση:
- Engine guards (999940998): 195€
- Center stand (999940995): 274€
- Panniers 2x17ltr (999940993): 500€
Σύνολο: 969€ χωρίς να υπολογίσουμε χούφτες και tank pad.

Το Travel pack του CB500X κοστίζει μόνο 500€ επιπλέον και περιλαμβάνει:
- Top case (με βάση) 35Lt με λειτουργία One Key
- Κεντρικό Stand
- Χούφτες προστασίας
Σε σχέση δλδ. με το adventure pack του Versys είναι 400€ κάτω και του λείπουν κάγκελα και tank pad.

Test ride θα ήθελα να κάνω στα Versys & CBX.
Ελπίζω να γίνει κάποια στιγμή, όταν έρθω Αθήνα! :-)
To ΒΜW δεν με ενδιαφέρει, γιατί (όπως προανέφερα): είναι BMW, made in India και μονοκύλινδρο.
Τώρα θα μου πεις, οι Kawa & Honda που είναι made in Thailand είναι καλύτερες;
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, εμπιστεύομαι πιο πολύ Ταϊλάνδη από Ινδία.

Panos76
20/06/2017, 12:58
Δε ξέρω του πότε είναι το άρθρο (μάλλον αφορά μοντέλο του '16), αλλά εδώ http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-paketa-eksoplismoy-Honda-CB500X,-NC750X_105008.asp λέει πως δίνει και ζελατίνα και είναι στα 7.150 με το πακέτο αυτό μέσα.

Οπότε, αν και μου αρέσουν όλα τα μικρά που έχουν βγει, όλα δείχνουν πως το cbx είναι ορθότερη επιλογή (τα λέω για να τα ακούω εγώ μιας και είμαι στην ίδια φάση).

Konstantinos
20/06/2017, 13:04
Το άρθρο γράφτηκε 22/4/2015.
Δεν πρέπει να ισχύει πια η τιμή και πιθανώς το τι περιλαμβάνει το travel pack.

NikArv
23/06/2017, 13:50
Καλησπέρα,

επειδή με ενδιαφέρει και εμένα η μηχανή, την έκανα test drive σήμερα. Πολύ καλές οι εντυπώσεις, πάντα βέβαια βάσει του τι ψάχνεις και τι εμπειρίες έχεις από μηχανές. Εγώ εδώ και δέκα χρόνια οδηγώ scooter 250 & 300 και ψάχνω κάτι για αλλαγή και το Χ-300 μου άρεσε και με βολεύει για την χρήση που το θέλω, δηλαδή μέσα στην πόλη και μικρές εκδρομές μέχρι 100-150 km απόσταση.

Σήμερα το μεσημέρι το δοκίμασα, ως επι το πλείστον σε συνθήκες πόλης και κίνησης μέσα στην πόλη και είναι ελαφρύ και ευκίνητο σχετικά. Τα λοιπά ισχύουν όπως έχουν πει και άλλοι οι έχουν γράψει στα διάφορα reviews. O συμπλέκτης πολύ μαλακός και έυκολος, κάτι καλό για εμένα που έχω εμπειρία μόνο από scooter, ο κινητήρας έχει ροπή ψηλά, αλλά η επιτάχυνση του ήταν γρήγορη. Η σέλα, παραδόξως μου φάνηκε μαλακή, σαν να είχε το extra που το πάει σε 845 ϋψος αλλά σε ερώτηση στην αντιρποσωπεία έτσι βγάινει... όταν το είχα δει σε εμπόρο δεν μου φαινόταν το ίδιο... ίσως απλά δεν θυμάμαι καλά...

Σε ευθεία λίγο στην Εθνική προσπάθησα να το ανοίξω, αλλά λόγω του ότι και δεν έχω μεγάλη εμπειρία από συμπλέκτη και ότι είχε πολύ κίνηση δεν το ζόρισα.... αλλά από αυτό το λίγο φάνηκε ότι ανοίγει καλά.. αλλά δεν μπόρεσα να δω πως συμπεριφέρεται σε μια σταθερή ταχύτητα 120 για λίγη ώρα.

Από κατασκευή φαίνετε καλό και από μέγεθος προς το μεγάλο, σε σύγκριση δηλαδή με το CBX 500 το οποίο απλά καβάλησα, είναι πιο μεγάλο και πιο ψηλό. Για εμένα που είμαι 1,88 και 105 κιλά μου κάθεται πιο καλά το Χ-300 από το CBX.

Αυτά από ένα αρχάριο στις μοτοσυκλέτες, ελπίζω να βοήθησα λίγο.. :)

Λογικά θα προχωρήσω στην αγορά, τώρα θα πάρω σβάρνα τους εμπόρους να δω τι καλύτερη προσφορά θα πάρω (τιμή, extra, κλπ) .

Αν θέλετε πάντως να κάνετε test drive πάρτε την TEOMOTO και κλείστε ραντεβού. Έχουν ένα πράσινο διαθέσιμο.

Νίκος

Panos76
23/06/2017, 13:56
Σε ευχαριστούμε για το μίνι review, το cbxτο είχα καβαλήσει στατικά και πράγματι δείχνει και είναι τρομερά μαζεμένο μηχανάκι (για τα κυβικά του).

Konstantinos
25/06/2017, 15:36
Η σέλα, παραδόξως μου φάνηκε μαλακή, σαν να είχε το extra που το πάει σε 845 ϋψος αλλά σε ερώτηση στην αντιρποσωπεία έτσι βγάινει... όταν το είχα δει σε εμπόρο δεν μου φαινόταν το ίδιο... ίσως απλά δεν θυμάμαι καλά...
Σε αντίθεση με άλλες αγορές, το X300 στην Ελλάδα πωλείται με standard την ψηλή (845 mm) και όχι τη χαμηλή σέλα. Πάντως, σύμφωνα με reviews που διάβασα, ακόμη και αυτή θεωρείται αρκετά σκληρή.


Από κατασκευή φαίνετε καλό και από μέγεθος προς το μεγάλο, σε σύγκριση δηλαδή με το CBX 500 το οποίο απλά καβάλησα, είναι πιο μεγάλο και πιο ψηλό. Για εμένα που είμαι 1,88 και 105 κιλά μου κάθεται πιο καλά το Χ-300 από το CBX.
Όντως, το X300 είναι περισσότερο full-size μοτοσυκλέτα και -πιθανολογώ- με πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης από το CBX.

NikArv
26/06/2017, 09:20
Ευχαριστώ, όντως η σέλα καλό είναι που βγαίνει 845.

Konstantinos
01/07/2017, 18:55
Έκανα επιτέλους test ride τη Versys-X 300.
Την οδήγησα για περίπου 15 χλμ στη Λ. Κηφισού και σε κάποια στενά της περιοχής.
Η ετυμηγορία μου; Απογοήτευση!

Ας ξεκινήσω με τα θετικά:
- Το μηχανάκι έχει την πιο μαλακή μανέτα συμπλέκτη που έχω δει, σου δίνει την εντύπωση ότι έχει κοπεί η ντίζα! Εννοείται ότι τραβιέται άνετα με το ένα δάκτυλο.
- Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή. Κάθεσαι σε όρθια θέση, με άνετες γωνίες ποδιών χεριών και σχετικά κοντά στο τιμόνι. Το ύψος της σέλας (845 mm) ίσως δυσκολέψει κάποιους.

Ας περάσω τώρα στα αρνητικά που είναι και τα περισσότερα:
- Το πρώτο που μου έκανε κακή εντύπωση είναι το πόσο σκληρή είναι η σέλα. Την ένιωθα σαν ξύλινη σανίδα. Δεν είναι ότι της λείπει αφρώδες (το αντίθετο), απλώς το υλικό είναι σκληρό.
- Μετά είναι το κιβώτιο. Οι σχέσεις είναι υπερβολικά κοντές, προφανώς για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη ροπής του μικρού μοτέρ. Το αποτέλεσμα είναι ότι το μηχανάκι επιταχύνει μεν, αλλά πρέπει συνεχώς να παίζεις κλακέτες με το λεβιέ! Κατά τη διαδρομή, χρειάστηκε πολλές φορές να βάλω 5η, όχι σε λεωφόρους αλλά μέσα σε στενά.
- Το παραπάνω ίσως να μην ήταν πρόβλημα αν το κιβώτιο ήταν εύχρηστο. Αλλά ο λεβιές είναι αρκετά σκληρός και θέλει δύναμη στο πόδι για να κουμπώσει η ταχύτητα. Κατά τη δοκιμή, φορούσα μαλακά suede παπούτσια και φοβήθηκα ότι θα τα χαλάσω. Σαν να μην έφτανε αυτό, στα φανάρια δυσκολευόμουν να βρω τη νεκρά. Κανά δυο φορές, ενώ άναψε πράσινο εγώ πάλευα να ξεκολλήσω τη 2α από το κιβώτιο!
- Στις μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα, η μοτοσυκλέτα μου έδινε την εντύπωση ότι δεν έχει καλό ζύγισμα. Στις πολύ μικρές ταχύτητες χρειαζόταν να παίζω συνεχώς με το τιμόνι για να μην μου πέσει.
- Στη βόλτα πήρα μαζί και τη σύζυγο, γιατί ήθελα τη γνώμη της ως συνεπιβάτη. Παραπονέθηκε ότι δεν καθόταν άνετα, έπεφτε συνεχώς πάνω μου.

Μετά από τα παραπάνω, είναι προφανές ότι η συγκεκριμένη μοτό διαγράφεται από τη λίστα των επιθυμητών μου.
Κρίμα, γιατί είχα πιστέψει ότι μπορεί να αντικαταστήσει επάξια το ZR7.
Όμως σε τίποτα δεν είναι καλύτερή του.
Ακόμα και στην πόλη -για την οποία προορίζεται κυρίως το X 300- το ZR7 είναι πολύ καλύτερο, αν εξαιρέσω τον σκληρότερο συμπλέκτη του.
Όπως αποδείχτηκε, ήταν λάθος να πιστέψω ότι μια on-off 300 cc μπορεί να ανταγωνιστεί μια naked 750 cc, έστω κι αν είναι 15 χρόνια νεότερη.

Για να μην αδικώ όμως το Versys, είναι τουλάχιστον πιο οικονομικό.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το είχε για δοκιμή αυτές τις μέρες κάποιο περιοδικό και με παρακάλεσαν από την Τεομοτο να μην μηδενίσω την ένδειξη κατανάλωσης, που προφανώς χρειαζόταν για τις μετρήσεις.
Η ένδειξη λοιπόν ήταν (και παρέμεινε μετά το test ride) στα 4,1 lit/100km, αρκετά καλή για οδήγηση (όπως υποθέτω) μέσα στην πόλη, τη στιγμή που το ZR7 σε ταξίδι καίει 5,0-5,5 lit/100km.
Σε καμία περίπτωση βέβαια η κατανάλωση δεν είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για να επιλέξεις μοτοσυκλέτα, αλλά σε κάτι πρέπει να είναι καλό και το Versys...

doctoras
01/07/2017, 20:00
φαντάζομαι το υλικό της σέλας είναι σκληρό για να αποδειχθεί στιβαρό σε πολύωρα ταξίδια, και πάλι εάν δεν αρέσει είναι πια εύκολη μόντα σε κάποιον σελά.
Το κιβώτιο κατά πάσα πιθανότητα είναι σκληρό γιατί είναι άστρωτο και ενδεχομένως να έχει τα λάδια πρώτης τοποθέτησης.

το θέμα του πόσο κοντό είναι και anyway η αίσθηση της πολυστοφικότητας σε χαμηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες ειναι θέμα. Οι νεότεροι αναβάτες δε θα τους νιάξει αλλά για τους παλαιούς που θα θέλουν κάτι "λίγο" να χαλαρώσουν το πιθανότερο είναι να μη τους δώσει αυτή την χαρά.

Βέβαια υπάρχει πάντα η πιθανότητας να μακρύνει το βήμα αλλα πάλι παιζει να σε αφήσει ανικανοποίητο
Το cb500Χ είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλα μένα δεν είναι αυτό που θα βάλω την τελευταία σχέση στα 100km/h και το στροφόμετρο να γράφει 3,5-4 rpm, Αυτό το μοτέρ υπάρχει είναι thumber 600-650cc παλιάς κοψιάς όπως τα μοτερ των Klr650/600e/dr650/fmx650

το ZR7 το είχα πριν 15 χρόνια, ακόμη βαράω το κεφάλι μου που ο πούλησα, έχει φινέτσα ρετρό με στρόγγυλο φαναρι, πολύ ανετες αναρτήσεις με κανόνικο μοχλικό και κάθετης διάταξης αμορτισερ σύγχρονες διαστάσεις ελαστικών, μεγάλη και ανετη σελα για 2 και ένα μοτερ διαμάντι ποιο ρετρό απο οποιοδήποτε άλλο modern retro καινούργιο μηχανάκι με πραγματική βάση ελάχιστων εξέλιξεων απο το 1972 με τέλεια αισθηση, απλοικό αεροψυκτο και κυρίως διβάλβιδο και εννοείται made in japan.
Θα σου πρότεινα να κρατήσεις σε μια ακρη εάν το βαρέθηκες και πάρε προς το παρόν ενα καλοσυντηρημένο on/of όπως το XF650 freewind με 1700 +/- θα σε χαλαρώσει ακόμη περισσότερο και θα εκτελέσει όλες τις εργασίας που θα του ζητηθούν

amyroukai
01/07/2017, 21:59
ρε παιδιά, μικρό μηχανάκι είναι, 170λίγα κιλά γράφει το μοτό αν θυμάμαι σωστά άρα ελαφρύ με τα μέτρα των παλιών 250-300 δεν το λες, το μοτέρ είναι του Ζ300 άρα είναι πολύστροφο στριτ μοτέρ και αν δεν ήταν δεν θα έβγαζε δύναμη... Υπάρχει "χαλαρωτικό" μικρό μηχανάκι; Αφού όλα τα μικρά θέλουν στροφές και καρύδωμα για να πάνε. Από τεστ στο αμέρικα λένε και αυτοί ότι είναι αρκετά κοντό όντως και πως με αλλαγή στο γρανάζωμα ίσως βελτιωθεί.

για αυτό που είναι (δηλαδή 300 κυβικά νέας κοπής μικρό μηχανάκι) είναι καλό. το να το συγκρίνουμε με τετρακύλινδρο μεγάλο γυμνό είναι κάπως -καλά πολύ- άκυρο. εμένα δεν μου άρεσε όταν έκατσα επάνω στην έκθεση. αλλά επιφυλάσσομαι γιατί γινόταν ένας πανικόκος, εκείνη την ώρα είχε κάτι κάμερες και κόσμο στα διπλανά μηχανάκια και ένιωσα "στριμωγμένος" και δεν έμεινα αρκετά επάνω στην σέλα.


υ.γ. ανάμεσα σε μαλακή σέλα που σε "ρουφάει" στο υλικό και σε παγιδεύει σε μιά θέση, καλύτερα μιά σκληρή που θα κάτσει λίγο με την χρήση, στην πολλή ώρα είναι προτιμότερη.

Konstantinos
01/07/2017, 23:01
το να το συγκρίνουμε με τετρακύλινδρο μεγάλο γυμνό είναι κάπως -καλά πολύ- άκυρο.
Έχεις δίκιο, αλλά κάθε νέο μηχανάκι που καβαλάω συγκρίνεται αναγκαστικά με αυτό που έχω! Αυτό είναι το μέτρο σύγκρισής μου.
Το λάθος ήταν ότι έβαλα το Versys 300 στο target group μου, ενώ είναι ξεκάθαρο -μετά το test ride- ότι καλύπτει διαφορετικές ανάγκες από τις δικές μου.

doctoras
02/07/2017, 09:37
Amyrou, my point of view ,οτι σε αυτούς τους κυλινδρισμους ειναι προτιμότερο νορμαλ(μη πουσαρισμενο)μονοκυλινδρο. Διοτι αφενός τα μονοκυλινδρα δεν εχουν τοσο μεγαλο εύρος στροφών ειδικα στις ψηλές αφετέρου στις μέσες ωριαίες 100-110 σε ταξιδι θα στροφαρουν αποδεκτά χωρις πολυ φασαρία υψηλών στροφών.
Και για να το δεσω και απο την αλλη το ιδιο "παράπονο" εχουν και οι κατοχοι ιναζουμα παρα τα 25hp στροφαρει αρκετα ψηλά στις μεσαιες μουαγιεν +/- 100km/h.
Κατα τα αλλα το x300 δειχνει το πιο όμορφο και πιο ολοκληρωμένο συγκριτικά με τον ανταγωνισμο του

amyroukai
02/07/2017, 11:20
Ναι αλλά "έτσι δουλεύουν" τα μικρά ούτως ή άλλως. Ψηλά. Κρίνοντας από τα μεγάλα μονοκύλινδρα (BMW, Aprilia, Honda, Yamaha) που έχω οδηγήσει κανένα δεν δουλεύει "καλά" χαμηλά, αλλά όντως έχουν αρκούντως μακριά μετάδοση στην εθνική οδό (ο πήγασος έχει ίδιο γρανάζωμα με το fazer ή λίγο πιο μακρύ με τελευταία σχέση-κάθε αναφορά σε τράβηγμα/δύναμη/ποιότητα λειτουργίας κινητήρα είναι ανεκδοτική). Το να στροφάρει ένα 250/300 "ψηλά" δεν είναι κατ' ανάγκη κακό αν δεν ακούς το μοτέρ κακόφωνο και δεν νιώθεις κραδασμούς που να δείχνουν ότι "ταλαιπωρείται". Μάλλον ψυχολογικό κόλλημα είναι, παρά ουσίας.

doctoras
02/07/2017, 12:39
Δεν λειτουργούν ολα ετσι παραδειγμα τσεκαρε στα αναρτημένα βιντεο πως ρολαρει στα 100km/h ενα cbf250 wolf250, crf250l μη σου βαλω και σκουτερ 250ρι μεσα και τσεκαρε πως τα δικυλινδρα 250-300
Για σπορ ειτε κομιουτινκ χρήση ειναι τελεια(οπως το νιντζα), για τουρινκ δεν κανουν λογο αυτης της αισθησης η οποια ψυχολογική η μη το μοτερ δουλεύει στο υψηλο 3το της κλιμακας του στροφομετρου αυτο ειναι το συμπερασμα απο μενα

Απο τα λιγα τεχνικα που γνωριζω θα ηθελα ως βελτιωση σε αυτους τους δικυλινδρους ενα detuning με μακρυτερους εκκεντροφορους, λιγο μακρυτερες διαδρομες πιστονιου και ενα βαρυτερο στροφαλο για να μικρύνει και να χαμηλώσει το ωφέλιμο φασμα στροφων, και παραλληλα να προσδεσει μια σταθερότητα στο βημα και ενα πιο έξυπνο προτευον γραναζομα με πιο μακρυες σχεσεις μεταξυ τους με αμεσο αποτελεσμα τις 5τη και 6τη να κανουν την δουλεια τους χαμηλοστροφα και το ολο πακετο να το πουλάνε ως τουρινκ 300cc.
Και δε με νοιάζει εαν η αποδοση πεσει στα 25hp

amyroukai
02/07/2017, 13:07
αυτό δεν έχει οικονομικό νόημα, να κάνεις retooling γραμμή παραγωγής για τόσο μικρό όγκο πωλήσεων. Η όλη φιλοσοφία (όλων των νεόκοπων μικρών) είναι να πάρουν από το ράφι ότι υπάρχει και με τα ελάχιστα δυνατά νέα κομμάτια να έχουν νέο μηχανάκι.

σκεφτόμουν ότι και το KLE500 έτσι ήταν, με στροφόμετρο στις 12000; κάτι τέτοιο, άρα αυτή είναι πολιτική της εταιρίας στα μοτέρ (από gpz500 δεν φορούσε το KLE; ) και λογικά... ή αρέσει ή όχι.

Στην λογική που λες θα είναι ακριβώς το G300GS, αναμένεται και στο ίδιο κόστος. Το ΚΤΜ390ΑDV που είδαμε σε κατασκοπευτικές επίσης αυτής της λογικής δείχνει, αμφιβάλλω όμως αν θα είναι στην ίδια τιμή.

doctoras
02/07/2017, 14:25
κι όμως την αλλαγές στο μοτέρ τις έκαναν (δηλαδή δε το πήραν απο το ράφι) και είναι πολλές γιατί το kle250 anhelo είχε ονομαστική ισχύ 33-35 αλογα, τα 42 του καινούργιου προκύπτουν από μια σειρά αλλαγών εκτός του νέου κυλίνδρισμού, αλλά το έστρεψαν και αυτό όπως σε όλα τα μοντέλα "δώσε άλογα στον λαό" αντί της ουσίας
εντάξει εγώ που αρέσκομαι σε ομαλότερες και πιο ουσιαστικές αποδόσεις παίζει να είμαι το 1%.. αλλά κουβέντα να κάνουμε

το kle 500 είναι η εξαίρεση του κανόνα γιατί ο δανεισμένος κινητήρας του gpz μειώθηκε κατα 10 άλογα η απόδοση του για να φορεθεί επάνω

παρα των όσων ακούγονται περι χαμηλής ποιότητας το μικρό bmw παίζει να είναι πιο ουσιαστικό ως τεχνικών επιλογών και μονοκύλινδρου όσο αναφορά των παραπάνω


το μοτερ του duce 390 απο την μακακία του πουσαρίσματος της ktm "και αυτό επειδή είναι μπράντ με το Race κεφαλαίο" έχει τρύπα και νοχελικότητα χαμηλά και δεν είναι τόσο γραμμικό όπως τα μικρότερα duke 125-200 εάν του φορέσουν του αντβέ αμανάτι το μοτερ χωρις βελτιώσεις θα τα ακούσουν και αυτοι απο τους υποψήφιους είτε αγοραστικό κοινό τους

ratamahatta
03/07/2017, 10:57
Για το μοτέρ του 390 παίζει ρόλο και το euro4 που θα πρέπει να έχει σε συγκεκριμένες στροφές συγκεκριμένους ρύπους,από εκεί κ πάνω λειτουργεί μια χαρά.

Konstantinos
03/07/2017, 12:59
Διάβασα σήμερα στο τελευταίο MOTO τη δοκιμή του X300.
Ως μειονεκτήματα αναφέρονται αυτά που επεσήμανα κι εγώ: Η σκληρή σέλα και το πολύ κοντό κιβώτιο.
Όσον αφορά το κιβώτιο, ο συντάκτης του άρθρου απορεί για την επιλογή της Kawa, λέγοντας ότι το μοτέρ θα μπορούσε άνετα να υποστηρίξει μακρύτερες σχέσεις, ευνοώντας τις τουριστικές δυνατότητες, την κατανάλωση και τη μακροζωία μοτέρ/ αλυσίδας, χάνοντας ίσως λίγο σε τελική, αφού σε αυτή την περίπτωση θα τελικιάζει με 5η και όχι 6η όπως τώρα.
Προτείνει μάλιστα την αλλαγή του εμπρός και (ίσως) του πίσω γραναζιού ώστε να μακρύνει η τελική σχέση μετάδοσης.
Το πόσο κοντό είναι το κιβώτιο φαίνεται και από κάτι άλλο: Το X300 είναι ταχύτερο της CB500X σχεδόν σε όλες τις ρεπρίζ, σύμφωνα με τις μετρήσεις του MOTO.

Panos76
16/03/2018, 09:42
Info:

Kawasaki Versys-X 300 με δώρα αξίας 400 ευρώ! (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Kawasaki-Versys-X-300-me-dwra-aksias-400-eyrw_120252.asp)

Η προσφορά ισχύει μέχρι 30 Απριλίου 2018.

doctoras
16/03/2018, 15:04
κάγκελα και μπαγαζιέρα 30lt 400euro?wtf?

George_Sp
16/03/2018, 15:09
κάγκελα και μπαγαζιέρα 30lt 400euro?wtf?

τσιμπημένο αλλά προφανώς το marketing αυτό ορίζει.

οπότε με υποτιθέμενο φούσκωμα

τα κάγκελα ουράς για στήριξη πιατέλου μπαγαζιέρας πάνε στο 100άρικο. Ένα 100άρικο η μπαγαζιέρα και ακόμα 150ευρώ τα εμπρός κάγκελα προστασίας κινητήρα fairing.

Στο Versys οι αντίστοιχες τιμές είναι

100-80-100 και
200 (για τα μανιτάρια αντί κάγκελα)

strokt up
17/03/2018, 18:30
Διάβασα σήμερα στο τελευταίο MOTO τη δοκιμή του X300.
Ως μειονεκτήματα αναφέρονται αυτά που επεσήμανα κι εγώ: Η σκληρή σέλα και το πολύ κοντό κιβώτιο.
Όσον αφορά το κιβώτιο, ο συντάκτης του άρθρου απορεί για την επιλογή της Kawa, λέγοντας ότι το μοτέρ θα μπορούσε άνετα να υποστηρίξει μακρύτερες σχέσεις, ευνοώντας τις τουριστικές δυνατότητες, την κατανάλωση και τη μακροζωία μοτέρ/ αλυσίδας, χάνοντας ίσως λίγο σε τελική, αφού σε αυτή την περίπτωση θα τελικιάζει με 5η και όχι 6η όπως τώρα.
Προτείνει μάλιστα την αλλαγή του εμπρός και (ίσως) του πίσω γραναζιού ώστε να μακρύνει η τελική σχέση μετάδοσης.
Το πόσο κοντό είναι το κιβώτιο φαίνεται και από κάτι άλλο: Το X300 είναι ταχύτερο της CB500X σχεδόν σε όλες τις ρεπρίζ, σύμφωνα με τις μετρήσεις του MOTO.

Προφανώς είναι κοντό για να έχει επιδόσεις. Όσον αφορά τώρα την κατανάλωση και την μακροζωία του μοτέρ πες στον συντάκτη αυτό να αλλάξει επάγγελμα.

strokt up
17/03/2018, 18:30
κάγκελα και μπαγαζιέρα 30lt 400euro?wtf?

Μπορεί να έχει στην τιμή και τα εργατικά :p

doctoras
17/03/2018, 20:09
Βαση του ιδιου συντάκτη διαβασα για το νεο στρομ250 συνοπτικά ενω χρησιμοποιεί γνωριμες λυσεις με πιο συντηρητικά μεσα κατασκευής καταφέρνει συνολικα να ειναι πιο ποιοτική κατασκευη απο το x300 πιο ευκολη στην καθημερινότητα και 700ευρω φθηνότερη.

Το x300 εχει το foul size εχει το καλο μοχλικο πισω εχει τα πιο ομορφα οργανα εχει καλο μοτερακι πασχει απο ενα σωρο πινελιες για να το κανουν best seller. Μαλακια setup κινητήρα θα μπορούσαν να θυσιαστούν 5-7 αλογα εναντι ροπης και περισσοτερης χαμηλοστροφης διάθεσης. Θα μπορουσε να βαλει ενα ορθότερο και πιο χαλαρο πρωτεύουσας με κοντες πρωτες 3 και πιο απλωμένες τις επιμεμες με overdrive την 6τη . Θα μπορουσε να βαλει ενα στιβαροτερο πιρουνι με λιγο περισσοτερη διαδρομή και να προσθεσει 2-3 χρώματα παραπάνω
Δεν το εχουν με τέτοιες λεπτομέριες οι καβασαιοι

Απο την αλλη ερχεται για το '18 το TRK251 ειναι πολυ ομορφο θα εχει ρυθμιζονενες αναρτησεις και θα κοστιζει 1500k λιγοτερο.Νομιζω θα ξεπουλήσει στην κατηγορία

basilis_k6
17/03/2018, 20:21
Απο την αλλη ερχεται για το '18 το TRK251 ειναι πολυ ομορφο θα εχει ρυθμιζονενες αναρτησεις και θα κοστιζει 1500k λιγοτερο.Νομιζω θα ξεπουλήσει στην κατηγορία

ειχα πλήρη άγνοια για το trk. πολύ ωραιο φαινετε! Πάντως τα 250 κυβικα ειναι λίγα για αυτές τις κατασκευές, το 2κ 400cc είναι το καλύτερο μακράν. Πού είσαι χόντα τωρα που σε θέλουμε?

strokt up
17/03/2018, 20:21
Βαση του ιδιου συντάκτη διαβασα για το νεο στρομ250 συνοπτικά ενω χρησιμοποιεί γνωριμες λυσεις με πιο συντηρητικά μεσα κατασκευής καταφέρνει συνολικα να ειναι πιο ποιοτική κατασκευη απο το x300 πιο ευκολη στην καθημερινότητα και 700ευρω φθηνότερη.

Το x300 εχει το foul size εχει το καλο μοχλικο πισω εχει τα πιο ομορφα οργανα εχει καλο μοτερακι πασχει απο ενα σωρο πινελιες για να το κανουν best seller. Μαλακια setup κινητήρα θα μπορούσαν να θυσιαστούν 5-7 αλογα εναντι ροπης και περισσοτερης χαμηλοστροφης διάθεσης. Θα μπορουσε να βαλει ενα ορθότερο και πιο χαλαρο πρωτεύουσας με κοντες πρωτες 3 και πιο απλωμένες τις επιμεμες με overdrive την 6τη . Θα μπορουσε να βαλει ενα στιβαροτερο πιρουνι με λιγο περισσοτερη διαδρομή και να προσθεσει 2-3 χρώματα παραπάνω
Δεν το εχουν με τέτοιες λεπτομέριες οι καβασαιοι

Απο την αλλη ερχεται για το '18 το TRK251 ειναι πολυ ομορφο θα εχει ρυθμιζονενες αναρτησεις και θα κοστιζει 1500k λιγοτερο.Νομιζω θα ξεπουλήσει στην κατηγορία

H Kawasaki μια ζωή πολύστροφη ήταν και άδεια χαμηλά (βλέπε το κλε μου ή το versys το 650).Τώρα απο εκεί και πέρα πιστεύω όλα τα μικρά της κατηγορίας και το χ και το στρώμα άπατα θα πάνε. Αυτό πιστεύω εγω. Μπορεί να κάνω και λάθος. Θα δείξει.

doctoras
17/03/2018, 20:50
Ναι αλλα το kle500 το πρωτο ηρθε το '91 ηταν καινοτόμο ηταν διαφορετικό και αν μη τι αλλο επιτυχημένο εμπορικά. Απο τοτε ομως δημιουργήθηκε πιο εξειδικευμένη βαση με πιο φιλικες πιο εργονομικες και ευκολοδηγιτες ρυθμίσεις σε διτροχα. Το μοτερ του versys650 ισορροπισε και λογο των περισσότερων κυβικών και λογο τις λογικης ιπποδύναμης που εφερε γραμμική παρουσια σε ολες τις στροφες με την καλοδεχούμενη μικρο-έξαρση πανω απο το μεσο των στροφών. Στο x300 φορεσαν αυτούσιο το μοτερ του ninja(που στο ninja παει γάντι). Ε κανε ενα σωστο detuning για την πολυμορφικη διασταση της ονοφ μοτοσυκλέτας.ψιλα γραμματα...
Και ξαναλεω οταν το ειδαμε πρωτη φορα σε φωτογραφιες σχεδόν ολοι συμφωνήσαμε οτι δειχνει οτι εχει ολα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει.

strokt up
18/03/2018, 13:32
Ναι αλλα το kle500 το πρωτο ηρθε το '91 ηταν καινοτόμο ηταν διαφορετικό και αν μη τι αλλο επιτυχημένο εμπορικά. Απο τοτε ομως δημιουργήθηκε πιο εξειδικευμένη βαση με πιο φιλικες πιο εργονομικες και ευκολοδηγιτες ρυθμίσεις σε διτροχα. Το μοτερ του versys650 ισορροπισε και λογο των περισσότερων κυβικών και λογο τις λογικης ιπποδύναμης που εφερε γραμμική παρουσια σε ολες τις στροφες με την καλοδεχούμενη μικρο-έξαρση πανω απο το μεσο των στροφών. Στο x300 φορεσαν αυτούσιο το μοτερ του ninja(που στο ninja παει γάντι). Ε κανε ενα σωστο detuning για την πολυμορφικη διασταση της ονοφ μοτοσυκλέτας.ψιλα γραμματα...
Και ξαναλεω οταν το ειδαμε πρωτη φορα σε φωτογραφιες σχεδόν ολοι συμφωνήσαμε οτι δειχνει οτι εχει ολα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει.

Και τώρα έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει μετά το beneli αν πεσει κανενα 1.500αρι και η τιμή του βέβαια

doctoras
18/03/2018, 18:59
Το κοστος κτήσης για το x300 το θεωρω λογικο βαση της τεχνογνωσίας ενός απο τα κορυφαια brands παγκοσμίως. Ομως χωρις καποιες προσθήκες και ορθολογικές ρυθμισεις που απαιτούνται για να γίνει ολοκληρωμένο προσωπικσ δε πείθομαι. Και ενω θα μπορουσε να στοχεύει παράλληλα (λογο του full size) και σε ώριμο μοτοσυκλετιστικο κοινο.
Πάντως εχω εντοπίσει ενα στην πόλη

DRAKONET
02/07/2018, 16:44
ΑΠΛΑ να θυμησω σε οσους γνωριζουν και να πω σε οσους δεν γνωριζουν....το συγκεκριμενο μοτερ...οτι και να λεμε...για ψηλες στροφες....δεν ειναι νεο !
το μοτερ ειναι 20+ ετων...απο το Anhelo....δεν σπαει...δεν χαλαει...δεν ζηταει πολυ βενζινη...ειναι ακριβως οτι πρεπει για ολους πραγματικα....στο φιναλε με αλλαγη στο...η στα γραναζια ενα δοντι μποροστα πιο μεγαλο...και ΑΝ θελει κανεις και 1-2 πισω (θα ειναι πολυ μαλλον)...το θεμα σταματαει

DRAKONET
02/07/2018, 16:48
Ενδεχομένως, το έψαξα λίγο αλλά δεν μπόρεσα να βρω χώρα παραγωγής.

Κάτι άσχετο: Το 300αρι βέρσυς, μπορεί να θεωρηθεί πιο ''χωματερό'' από το cb500x, άραγε; Δεδομένης τα φιλικότητάς του cbx, από ότι διαβάζω σε ξένα φόρα και της παραπλήσιας τιμής του με το βέρσυς, δεν θα άξιζε περισσότερο σαν αγορά;


φιλε μου το CBX...ΔΕΝ ειναι χωματερο...το σουλουπι του σε ξεγελαει....η μαλλον το ρυνχος μπροστα αλλωστε η διαμετρος απο τις ζαντες το μαρτυρουν τωρα απο την αλλη οποιος θελει να παει χωμα...πας και με βεσπα το 70 !:p:p:p

DRAKONET
02/07/2018, 17:59
το εχω απο τον οκτωβριο το καβα...οτι θελετε με ρωτατε

doctoras
02/07/2018, 18:53
Ε πες το ντε..! Καλοριζικο καλοταξοδο και ξεκινα να ομορφαίνεις το θρεντ βάζοντας φώτο

mia_zoi_kawa
02/07/2018, 21:54
Drakonet εχω εγώ μια ερώτηση. Το adventurebikerider γράφει ότι σε πορεία ταξιδιού το versys x πετυχαίνει υψηλή ποιότητα κύλισης στα 30 με 50 μίλια δηλαδή περίπου στα 80 χλμ. Δεν μου φαίνεται χαμηλή η ταχύτητα μιας και όλα τα 125 άρια που είχα πετύχαιναν υψηλή ποιότητα κύλισης περίπου στα 60 με 75 χιλιόμετρα. Θέλω τις σκέψεις σου για αυτό. Επίσης το ίδιο περιοδικό γράφει ότι γενικά για εναν συνεπιβάτη το versys x300 δεν είναι το ιδανικότερο μέρος να βρίσκεται. Τελικά να το πάρω απόοφαση; Να γίνω χοντακιας στα γεράματα;

DRAKONET
03/07/2018, 14:48
[QUOTE=mia_zoi_kawa;2943853]Drakonet εχω εγώ μια ερώτηση. Το adventurebikerider γράφει ότι σε πορεία ταξιδιού το versys x πετυχαίνει υψηλή ποιότητα κύλισης στα 30 με 50 μίλια δηλαδή περίπου στα 80 χλμ. Δεν μου φαίνεται χαμηλή η ταχύτητα μιας και όλα τα 125 άρια που είχα πετύχαιναν υψηλή ποιότητα κύλισης περίπου στα 60 με 75 χιλιόμετρα. Θέλω τις σκέψεις σου για αυτό. Επίσης το ίδιο περιοδικό γράφει ότι γενικά για εναν συνεπιβάτη το versys x300 δεν είναι το ιδανικότερο μέρος να βρίσκεται. Τελικά να το πάρω απόοφαση; Να γίνω χοντακιας στα γεράματα;[/QUO.....
==================================================================================================== ======================================
mia_zoi_kawa Ισχυει αυτο που διαβασες..και θα σου πω οτι οταν ΄''μαθεις '' την μοτοσυκλετα θα ειναι και πιο ανεβασμενα εως και τα 90 χλμ..οπου πηγαινοντας με την 6η ταχυτητα...θα δεις και το οργανο της καταναλωσης...να πεφτει διαρκως...και συνεχεια!
Μην σε απασχολει απο αλλα που διαβασα οτι λογω στροφων εχει κραδασμους...ΕΛΕΟΣ ρε παιδια...ουτε τα τετρακυλινδρα 250αρια δεν ειχαν (νομιζουν μερικοι οτι λιγα κυβικα και περισσοτεροι κυλινδροι κουναει...λαθος ενα βιβλιο φυσικης θα λυσει την απορια τους)
Οσον αφορα την θεση συνεπιβατη...και οχι μονο...η σελα ειναι σκληρη ναι αυτο να λεγεται......εχω βρει με 80 περιπου ευρω να την φτιαξω καποια στιγμη με μαλακο υλικο .....αλλα με τα εξοδα φετος λογω πανελληνιων στον μεγαλο σφιξαν τα πισινα και η σελα με την σκληροτητα βοηθησε !
Το cb 500 x το εχει ο φιλος μου και ναι εχει πιο μαλακη σελα μεν...αλλα μικροτερη δε...με οτι αυτο συνεπαγεται (κουτουλιες κρανους απο πισω--βαρος συνεπιβατη σε φρενο πανικου)...αυτα
ΦΙΛΕ ΜΟΥ... οτι θες εσυ η αλλος συμ-φουρουμιστας !! πραγματικα με χαρα να πω ...και να απαντησω σε αποριες !

nikos6750
03/07/2018, 15:53
Γεια σου drakonet.Απο καταναλωση τι λεει;Επισης, ξερεις αν σε περιπτωση γραναζωματος,θα εχεις λαθος ενδειξεις στο στροφομετρο;Ευχαριστω.

nikos6750
03/07/2018, 15:54
Στο κοντερ!sorry

DRAKONET
04/07/2018, 21:54
Γεια σου drakonet.Απο καταναλωση τι λεει;Επισης, ξερεις αν σε περιπτωση γραναζωματος,θα εχεις λαθος ενδειξεις στο στροφομετρο;Ευχαριστω.

Γεια σου και σενα φιλε μου..λοιπον απο καταναλωση ειμαι 4.2 λτρ με 5000+ χλμ...και κινηση πολης πιο πολυ...οχι πνιγμενης κινησης...πιο ανοικτη κινηση.
λογω οτι ακομη το μοτερ ειναι 'σφικτο'....σιγουρα θα πεσει κι'αλλο πιστευω στα 4.0 λτρ...το οποιο ειναι πολυ λιγο για αυτο που δινει οκινητηρας..επισης στο οργανο εχει μια ενδειξη (eco) που εαν καταφερεις και κινησε εκει...πραγματικα παθαινεις πλακα με το ποσο λιγοο καιει
Τωρα οι λαθος ενδειξεις στο κοντερ δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα εχει λαθος ενδειξεις την στιγμη που η λειτουργια στα κοντερ λειτουργει απο ενα σημειο το οποιο μετραει ποσο γρηγορα..η αργα κανει μια πληρη περιστροφη η ροδα εμπρος...το γραναζωμα γινεται στην πισω ροδα ....ετσι δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο που το λες....εαν θες πες μου μπορει να εχω λαθος .!

mia_zoi_kawa
04/07/2018, 22:10
Drakonet ή kawa εxει μόνιμο πρόβλημα με τις σέλες. Λες και βάζει το ίδιο αφρώδες που βάζει και στα jet ski ( οπου είναι κορυφαία εταιρεία).Από ότι έχω καταλαβει τα ίδια και η ktm. Γενικα οι εταιρείες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα είναι λίγο πίσω στο κομμάτι της άνεσης από ότι οι άλλες που έχουν δημιουργήσει ολόκληρες σχολές πάνω στο θεμα (λόγω κουτιών). Νομιζω ότι με το κράξιμο που έχει πέσει τελευταία είναι θέμα χρόνου να διορθωθεί εργοστασιακά.....Από τριξιματα στα πλαστικά τι λέει;
ΥΓ Για τις σέλες. Η τελευταία kawa που είχα ήταν ένα er 500. Η σελα του ήταν ότι χειρότερο είχα ζήσει ποτέ. Στα 40 λεπτά ήθελες στάση. Το περασμένο Σάββατο βράδυ πήγα με την γυναίκα με ένα καινούργιο supra x παπί Κινέτα και γύρισα το ίδιο βράδυ. Φίλε και εγώ και η γυναίκα μου είπαμε ότι το παπί ήταν ποιο άνετο και από το er!!!