PDA

View Full Version : Ράμπα για μηχανάκι



astrapogiannos7
10/11/2016, 04:33
Επειδή είμαι φοιτητής από Ρέθυμνο στο Ηράκλειο αφήνω αναγκαστικά το σκ έξω το μηχανάκι στην πυλωτή της πολυκατοικίας που μένω :sick: Μιας και μένω στο ισόγειο σκέφτηκα να φτιάξω μια ράμπα για τα δύο σκαλιά της εισόδου και να το βάζω μέσα στο σπίτι να έχω το κεφάλι μ ήσυχο :blush: Πόσο λέτε να μ κοστίσει να πάω σε ένα ξυλουργείο να μ φτιάξουν μια μικρή ράμπα :rolleyes: Ή αν μπορώ κάπως να φτιάξω εγώ κάτι :cool: το δοκίμασα με μία τάβλα που βρήκα εύκαιρη αλλά θέλω και δεύτερο άτομο για να μ κρατάει σταθερή την τάβλα :lol:

buckley
10/11/2016, 05:38
Επειδή είμαι φοιτητής από Ρέθυμνο στο Ηράκλειο αφήνω αναγκαστικά το σκ έξω το μηχανάκι στην πυλωτή της πολυκατοικίας που μένω :sick: Μιας και μένω στο ισόγειο σκέφτηκα να φτιάξω μια ράμπα για τα δύο σκαλιά της εισόδου και να το βάζω μέσα στο σπίτι να έχω το κεφάλι μ ήσυχο :blush: Πόσο λέτε να μ κοστίσει να πάω σε ένα ξυλουργείο να μ φτιάξουν μια μικρή ράμπα :rolleyes: Ή αν μπορώ κάπως να φτιάξω εγώ κάτι :cool: το δοκίμασα με μία τάβλα που βρήκα εύκαιρη αλλά θέλω και δεύτερο άτομο για να μ κρατάει σταθερή την τάβλα :lol:

Αστραπόγιαννος όνομα και πράμα είσαι ρε μαγκίτη.

astrapogiannos7
10/11/2016, 14:06
Δεν με έβγαλαν έτσι για την μαγκιά αλλά για την γρηγοράδα μου και την προθυμία μου (το δεύτερο δεν ξέρω κατα πόσο μου έχει βγει σε καλό αλλά τεσπα :( )

sapila racing
10/11/2016, 15:12
Επειδή είμαι φοιτητής από Ρέθυμνο στο Ηράκλειο αφήνω αναγκαστικά το σκ έξω το μηχανάκι στην πυλωτή της πολυκατοικίας που μένω :sick: Μιας και μένω στο ισόγειο σκέφτηκα να φτιάξω μια ράμπα για τα δύο σκαλιά της εισόδου και να το βάζω μέσα στο σπίτι να έχω το κεφάλι μ ήσυχο :blush: Πόσο λέτε να μ κοστίσει να πάω σε ένα ξυλουργείο να μ φτιάξουν μια μικρή ράμπα :rolleyes: Ή αν μπορώ κάπως να φτιάξω εγώ κάτι :cool: το δοκίμασα με μία τάβλα που βρήκα εύκαιρη αλλά θέλω και δεύτερο άτομο για να μ κρατάει σταθερή την τάβλα :lol: