View Full Version : γιατί τα on-off είναι ακριβότερα από τα street;
Konstantinos
10/11/2016, 23:46
Λύστε μια διαχρονική μου απορία.
Γιατί οι μοτοσυκλέτες on-off είναι κατά κανόνα ακριβότερες από τις αντίστοιχες street;
Πχ το Versys 650 είναι 23% (8.000€ έναντι 6.500€) ακριβότερο του ER6N που φορά ίδιο κινητήρα.
Δεν γνωρίζω αν μεταξύ τους υπάρχουν διαφορές σε πλαίσιο/ αναρτήσεις που δικαιολογούν τη διαφορά τιμής.
Στην περίπτωση πάντως των CB500F & CB500X δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Είναι ίδια σε κινητήρα/ πλαίσιο/ αναρτήσεις, αλλά το X είναι 9% (6.960€ έναντι 6.400€) ακριβότερο του F.
Τόσο ακριβότερα είναι τα πλαστικά του X;
Μήπως είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, δηλ. τα on-off είναι ακριβότερα διότι είναι πιο εμπορικά;
Αλλά, αν εν κάνω λάθος, αυτό ισχύει στην Ελλάδα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα street είναι πιο δημοφιλή.
Πώς εξηγείται λοιπόν;
Bob_o_mastoras
11/11/2016, 04:52
Στην υπολοιπη Ευρωπη τα street ειναι απειρως πιο δημοφιλη αλλα τα on-off παραμενουν πιο ακριβα...
Ψαξου... :alien:
panavour
11/11/2016, 05:06
Στην υπολοιπη Ευρωπη τα street ειναι απειρως πιο δημοφιλη αλλα τα on-off παραμενουν πιο ακριβα...
Ψαξου... :alien:
εσυ τοχεις ψαξει μαντη τειρεσια κι αν το ξερεις γιατι δεν του το λες και το παιδευεις??
taisteal
11/11/2016, 05:13
Για δύο λόγους
Ο πρώτος
373564
Και ο δεύτερος
373565
:lol::lol:
Cpt_Slow
11/11/2016, 07:11
μην πουμε για το 07!
sapila racing
11/11/2016, 09:09
Λύστε μια διαχρονική μου απορία.
Γιατί οι μοτοσυκλέτες on-off είναι κατά κανόνα ακριβότερες από τις αντίστοιχες street;
Πχ το Versys 650 είναι 23% (8.000€ έναντι 6.500€) ακριβότερο του ER6N που φορά ίδιο κινητήρα.
Δεν γνωρίζω αν μεταξύ τους υπάρχουν διαφορές σε πλαίσιο/ αναρτήσεις που δικαιολογούν τη διαφορά τιμής.
Στην περίπτωση πάντως των CB500F & CB500X δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Είναι ίδια σε κινητήρα/ πλαίσιο/ αναρτήσεις, αλλά το X είναι 9% (6.960€ έναντι 6.400€) ακριβότερο του F.
Τόσο ακριβότερα είναι τα πλαστικά του X;
Μήπως είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, δηλ. τα on-off είναι ακριβότερα διότι είναι πιο εμπορικά;
Αλλά, αν εν κάνω λάθος, αυτό ισχύει στην Ελλάδα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα street είναι πιο δημοφιλή.
Πώς εξηγείται λοιπόν;
Το σκεπτικό σου είναι λάθος κατα την γνώμη μου.
Κατ αρχήν δεν συγκρίνεις street με on-off, αλλά γυμνά street με φαιρινγκάτα μηχανάκια παλι street αλλά με όγκο και ύψος.
Το Versys πχ μόνο on-off δεν είναι.
H απάντηση λοιπόν είναι οτι το φαίρινγκ κλπ παραφερνάλια κοστίζει αρκετά.
Αν έκανες την σύγκριση μεταξύ γυμνών street και SS παλι θα έβλεπες μεγαλη διαφορά, μερος της είναι λόγω καλύτερων περιφερειακών, ενώ το υπόλοιπο είναι τα πλαστικά κλπ.
κάποια μοντέλα είναι ακριβότερα γτ φορούν μεγαλύτερο τεπόζιτο, φαρδύτερη σέλα, ενισχυμένο υποπλαίσιο,
μεγαλύτερα φαίρινγκ με τις ανάλογες βάσεις, ακτινωτές ζάντες (ειδικά αν είναι tubeless), κάποια έρχονται
με αξεσουάρ στάνταρ όπως ποδιά, κάγκελα κτλ και κάπως έτσι είναι ακριβότερα
notakos600
11/11/2016, 12:23
Γιατί σαν on-off πρέπει να αντέχουν σε αντίξοες συνθήκες, άρα ακριβότερα περιφερειακά.
sapila racing
11/11/2016, 12:31
Γιατί σαν on-off πρέπει να αντέχουν σε αντίξοες συνθήκες, άρα ακριβότερα περιφερειακά.
To ΧΤ σου έχει ακριβά περιφερειακά? :confused:
notakos600
11/11/2016, 12:35
To ΧΤ σου έχει ακριβά περιφερειακά? :confused:
Μα δεν ήταν ποτέ ακριβό το ΧΤ.
Αλλά και να ήταν θα το άξιζε, γιατί έχει στιβαρή κατασκευή.
astroman76
11/11/2016, 13:07
Γιατί σαν on-off πρέπει να αντέχουν σε αντίξοες συνθήκες, άρα ακριβότερα περιφερειακά.
γιατι ειναι Ονοφφ το versys οπως ειπανε και πιο πανω η το CB500X? ολλα στρεετ ειναι... και οπως σωστα γραψανε τα εξτρα πλαστικα δεν τα δηνουν τσαμπα
aetomenios
12/11/2016, 18:57
H αληθεια ειναι οτι τα on-off πάνε παντού,αλλά τίποτα δεν κανουν σωστά.
Ουτε στο χωμα πανε οπως θα επρεπε,ουτε στην ασφαλτο οπως ενα γνησιο street.
Oσο για την τιμη ολα ειναι σχετικά και πως το βλεπει ο καθενας.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.