PDA

View Full Version : Ανάλυση εξόδων XT600E



astrapogiannos7
12/11/2016, 01:40
Σκεφτόμουν να πάρω ένα freewind αλλά τελικά θα καταλήξω σε XT μετά από την παρότρυνση γνωστών και φίλων :rolleyes:
Κάθομαι και υπολογίζω τα έξοδα λοιπόν έχουμε και λέμε με ανάγωγη στα 7000 χλμ που κάνω το χρόνο
2 φορές λάδια :4 λιτρα --->40 ευρώ
1 φίλτρο λαδιού ----------->6 ευρώ
τακάκια 2 φορες το χρονο->40 ευρώ
λάστιχα ανα 2 χρονια -----> 80 ευρώ(το χρόνο )
τέλη κυκλοφορίας --------->55 ευρώ
ασφάλεια ------------------->120 ευρώ
βενζινη 5,5λτ/100χλμ ----->385 ευρώ (τωρινή τιμη βενζίνης 1,5ευρό το λίτρο )


Aν ξεχνά κάτι παρακαλώ διορθώστε με :sun:

taisteal
12/11/2016, 01:46
Γιατί δεν παίρνεις παπί;;
Τα μισά έξοδα θα έχεις,μιας και βλέπω ότι εστιάζεις στα έξοδα.
Η μοτοσυκλέτα είναι ακριβό σπορ

astrapogiannos7
12/11/2016, 01:54
Δεν είναι ότι εστιάζω στα έξοδα και σκούτερ έχω (τωρα πια γιατί το παπί το πήρε ο πατέρας ) απλά τώρα βγάζω δίπλωμα και θέλω να είμαι πιο άνετος με κάτι μεγαλύτερο (κυρίως δυκάβαλος και εθνική ) απλά είμαι φοιτητής και το καλοκαίρι δουλεύω για τη μηχανή και καμιά εκδρομή άρα τα έξοδα τα υπολογίζω ότι και αν κάνω

taisteal
12/11/2016, 02:00
Τότε πάρε το ΧΤ,τα έξοδα εκτός απροόπτου είναι αυτά που έγραψες,τακάκια
μία φορά το χρόνο θα χρειαστείς λογικά.

toyar
12/11/2016, 07:26
με 7000χλμ το χρονο τακακια θα χρειαζεται σε καθε ολυμπιαδα:lol:

notakos600
12/11/2016, 07:39
Δεν είναι ότι εστιάζω στα έξοδα και σκούτερ έχω (τωρα πια γιατί το παπί το πήρε ο πατέρας ) απλά τώρα βγάζω δίπλωμα και θέλω να είμαι πιο άνετος με κάτι μεγαλύτερο (κυρίως δυκάβαλος και εθνική ) απλά είμαι φοιτητής και το καλοκαίρι δουλεύω για τη μηχανή και καμιά εκδρομή άρα τα έξοδα τα υπολογίζω ότι και αν κάνω

Πάρε παπί, η μοτοσυκλέτα είναι ακριβό σπορ, όπως σωστά έγραψε ο taisteal.

zandesiro
12/11/2016, 08:18
Στις βενζινες βαλε και αλλα ευρω γιατι θα το γουσταρεις τοσο που θα τα κανεις 14000 τα χλμ!!!

Εχω και ενα ST1300 αλλα οταν ανεβαινω στο ΧΤ δεν ξερω κατι με πιανει.....και δεν θελω να κατεβω!!

notakos600
12/11/2016, 08:20
Στις βενζινες βαλε και αλλα ευρω γιατι θα το γουσταρεις τοσο που θα τα κανεις 14000 τα χλμ!!!

Εχω και ενα ST1300 αλλα οταν ανεβαινω στο ΧΤ δεν ξερω κατι με πιανει.....και δεν θελω να κατεβω!!

Έχω ένα XJ6 κι ένα 1000RR....αλλά το ΧΤ ρε φίλε...όπως το έγραψες...δεν θέλω να κατέβω. Να γυροβολάω όλη μέρα άσκοπα χωρίς σκοπό και προορισμό...

byron
12/11/2016, 08:22
Έχω ένα XJ6 κι ένα 1000RR....αλλά το ΧΤ ρε φίλε...όπως το έγραψες...δεν θέλω να κατέβω. Να γυροβολάω όλη μέρα άσκοπα χωρίς σκοπό και προορισμό...

Είναι επειδή θέλει διπλό χρόνο από τα άλλα για να σε πάει κάπου.:lol:

notakos600
12/11/2016, 08:24
Είναι επειδή θέλει διπλό χρόνο από τα άλλα για να σε πάει κάπου.:lol:

Αυτό είναι δεδομένο...έχει όμως άλλη χάρη.

zandesiro
12/11/2016, 08:29
Αυτό είναι δεδομένο...έχει όμως άλλη χάρη.

Ετσι!!!

stefanos
12/11/2016, 08:31
Σκεφτόμουν να πάρω ένα freewind αλλά τελικά θα καταλήξω σε XT μετά από την παρότρυνση γνωστών και φίλων :rolleyes:
Κάθομαι και υπολογίζω τα έξοδα λοιπόν έχουμε και λέμε με ανάγωγη στα 7000 χλμ που κάνω το χρόνο
2 φορές λάδια :4 λιτρα --->40 ευρώ
1 φίλτρο λαδιού ----------->6 ευρώ
τακάκια 2 φορες το χρονο->40 ευρώ
λάστιχα ανα 2 χρονια -----> 80 ευρώ(το χρόνο )
τέλη κυκλοφορίας --------->55 ευρώ
ασφάλεια ------------------->120 ευρώ
βενζινη 5,5λτ/100χλμ ----->385 ευρώ (τωρινή τιμη βενζίνης 1,5ευρό το λίτρο )


Aν ξεχνά κάτι παρακαλώ διορθώστε με :sun:

Λάστιχα.
Αλυσίδες γρανάζια.
Σέρβις αναρτήσεων.
Διάφορα που θα σου βγάλει

Μανολης67
12/11/2016, 09:05
Αν και ειμαι ΧΤακιας δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλη διαφορά σε κόστος συντήρησης μεταξύ τους... μονοκύλινδρα Γιαπωνεζικα και τα δυο..τωρα αν συζητάμε για 5-10 ευρω πιο ακριβο το φιλτρο...οκ...
Ολως τυχαιως ειχα μια συζητηση με φίλο προχθές και συνομήλικο μου στα 50 (που αρχίζουν οι παραξενιές..) ο οποίος πουλησε V Strom ABS με την δικαιολογία ότι ειναι ασυμφορο.... διαφωνουσαμε γιατί εγω επέμενα οτι η διαφορά στο κόστος συντηρησης δεν ειναι μεγάλο,μεταξύ ΧΤ - V Strom αλλά εκείνος ανένδοτος..
Ειπε θα παρει το Crypton καινουργιο αλλά εγω προτεινο κάτι σε μεταχειρισμένο στα ιδια λεφτά (Μt 03- Er 06 ) η μικρο Duka καινουργιο.

MG-KTiNoS
12/11/2016, 09:34
Χτες άλλαξα ντίζα αμπραγιαζ στο ΧΤ.
Ήταν η ίδια από το 1999.... Ούτε 20 χρόνια δε γκράτησε η μλκια ρπστμ...
:lol:

και να πεις ότι δε ντο δουλευω?
Κάθε μέρα κέντρο είμαι 1η 2α 1η 2α....
:D

bulmont
12/11/2016, 10:04
Κάθε μέρα κέντρο είμαι 1η 2α 1η 2α....
:D


Βάλε και καμμιά 3η ρε σπαγγοραμένε........................:bawl:

MG-KTiNoS
12/11/2016, 10:27
Βάλε και καμμιά 3η ρε σπαγγοραμένε........................:bawl:

Τι λε ρε φίλε... και να χαλάσω τη ντίζα????
Μόλις 17 χρόνια την είχα !!!!

newrider125
12/11/2016, 12:38
Εντάξει ρε παιδιά το ΧΤ βγαίνει κοντά στο 1000αρικο ανάλογα τα χιλιόμετρα που θα κάνει πιστεύω αξίζει ;) εδώ το σκούτερ στοιχίζει το χρόνο σχεδόν 800 € δλδ τι για 4 μεροκάματα διάφορα οδηγείς κάτι πολύ κατώτερο και λιγότερο άνετο

o_gavros
12/11/2016, 17:01
Ψάξε βρες ενα περιποιημένο και χτυπα το.
Το ΧΤ είναι απο τα τιμιότερα μηχανάκια που έχουνε βγει.
και γνωμη μου (ως κατοχος), μην επιλέξεις τις μοτάρντ ζαντες.


Σκεφτόμουν να πάρω ένα freewind αλλά τελικά θα καταλήξω σε XT μετά από την παρότρυνση γνωστών και φίλων :rolleyes:
Κάθομαι και υπολογίζω τα έξοδα λοιπόν έχουμε και λέμε με ανάγωγη στα 7000 χλμ που κάνω το χρόνο
2 φορές λάδια :4 λιτρα --->40 ευρώ
1 φίλτρο λαδιού ----------->6 ευρώ
τακάκια 2 φορες το χρονο->40 ευρώ
λάστιχα ανα 2 χρονια -----> 80 ευρώ(το χρόνο )
τέλη κυκλοφορίας --------->55 ευρώ
ασφάλεια ------------------->120 ευρώ
βενζινη 5,5λτ/100χλμ ----->385 ευρώ (τωρινή τιμη βενζίνης 1,5ευρό το λίτρο )


Aν ξεχνά κάτι παρακαλώ διορθώστε με :sun:
To XT600 παίρνει >3 λίτρα λάδι. με 7,5€ το λίτρο πας στα 22,5.
Σιγά μην αλλάζεις τακάκια 2 φορές το χρόνο με τα χλμ που λες να κάνεις.
ΓΙα ασφάλεια υπολόγισε κάτι λιγοτερο απο 200€/χρόνο.

με 7000χλμ το χρονο τακακια θα χρειαζεται σε καθε ολυμπιαδα:lol:
ε μα!


Λάστιχα.
Αλυσίδες γρανάζια.
Σέρβις αναρτήσεων.
Διάφορα που θα σου βγάλει
Όχι πως δεν έχεις δίκιο,αλλά αυτά θα τα ζήταγε κάθε μηχανάκι 15ετίας+
Ασε που νομίζω το αμορτισέρ στο ΧΤ δεν επισκευάζεται.

Coyote.V
12/11/2016, 17:16
Λάστιχα θα θες κάθε δυό χρόνια τρία βαριά.
Αλυσογράναζα σε μονοκύλινδρο κάθε 20.000
Τακάκια εκεί γύρω στα 20.000 πάλι
Σέρβις ανάρτησης μπροστά κάθε 20.000 λάδια πίσω από 50-100.000 ανάλογα που κινείσαι.
Για τα διάφορα.. έχει ο θεός που λένε.

astrapogiannos7
12/11/2016, 18:30
πιστεύω με 1300 στο χέρι παίρνεις καλό ΧΤ τι λέτε? Για την πίσω ανάρτηση τι λύση υπάρχει ?

Μανολης67
12/11/2016, 18:39
XT 660 αγορά μεταχειρισμένη προβλημα: φθαρμενος κεντρικός διακόπτης (λειτουργικός όμως)
Ντιζα γκαζιού,τσιμούχες πιρουνιού.
Συντήρηση:
φίλτρο λαδιού
5 ευρω
λαδια MOTUL 10 ευρω το λίτρο = 2.5 λίτρα κάθε 4.000 χλμ
Μπουζί κάθε 15.000 χλμ 8 ευρω
τακάκια 25 ευρω το ζευγαρι πες καθε χρόνο (αναλόγως της χρήσης)
Λαστιχα παρλαγειλα τωρα τα Sirak 165 ευρω (τα Sahara εβγαλαν 16.000 αλλλα κυκλοφορω τωρα σαν κοτα)
Αλυσοδαγράναζα αμα τα προσέχεις 20-30.000 χλμ
Βενζινη ταξιδι 4 Λιτρα στα 100 χλμ πόλη μπορει και 6-6.5 στα 100 χπλ

o_gavros
12/11/2016, 18:46
πιστεύω με 1300 στο χέρι παίρνεις καλό ΧΤ τι λέτε? Για την πίσω ανάρτηση τι λύση υπάρχει ?

νομίζω κι εγω πως με αυτο το ποσό όντως βρίσκεις προσεγμένο.
μην μασάς για το αμορτισέρ.το πιο πιθανό είναι να μη χρειαστεί ποτέ να μάθεις την απάντηση (λόγω μικρής χρήσης)

zandesiro
13/11/2016, 08:57
πιστεύω με 1300 στο χέρι παίρνεις καλό ΧΤ τι λέτε? Για την πίσω ανάρτηση τι λύση υπάρχει ?

Η φθηνη λυση ειναι να βαλεις ενα ελατηριο πιο σκληρο ή αλλιως ολοκληρο αμορτισερ αφτερμαρκετ....

Αλλα συνηθως δεν χρειαζετε εκτος και αν εισαι διπλος τις πιο πολλες φορες ή εχεις μπαγκαζια με βαρος...

Εγω 125κιλα με 30 κιλα εξοπλισμο στα ταξιδια και δεν το εχω αλλαξει ακομα,αλλα σιγα σιγα πρεπει να το αλλαξω!
Αλλαξα τα μπροστα με WP λογω ντεποζιτου (23λιτρα πλεον) γιατι το βαρος απο το εξτρα καυσιμο(και οχι μονο:D) μου εριχνε το μπροστινο κατω!