View Full Version : Τα συλλεκτικά GSXR
Τα συλλεκτικά GSXR: Ίσως και το πρώτο 750 και ένα του 1990 (L). Oι φωτογραφίες από το internet.
Limited ξηροκάμπανο:
374210
Το θρυλικό RR
374211
Το παρεξηγημένο υδρόψυκτο SP:
374212
Και η αγαπημένη μου χρονιά 1991 (Μ) και όχι το τελευταίο (Ν) με τα άσχημα γραφικά.....374213
theofilos888
19/11/2016, 07:17
Το υδροψυκτο sp ειναι απο τα πιο ομορφα.
gior-gos
19/11/2016, 12:56
30 Χρόνια GSX-R (http://www.suzuki.gr/motos/30-xronia-gsx-r)
astroman76
19/11/2016, 13:04
το 750RK (η 750RR) ιαπωνια ειναι 1988/1989 μοντελο... 500 εχουν κατασκευαστει... 3-4 υπηρχαν ελλαδα...
το 750RK (η 750RR) ιαπωνια ειναι 1988/1989 μοντελο... 500 εχουν κατασκευαστει... 3-4 υπηρχαν ελλαδα...
Εγώ δύο ήξερα. Το ένα ερχόταν παλιά 2000 περίπου μια στο τόσο στον Ισθμό βόλτα (καφετέρια Γαρδένια). Τα χρόνια που έτρεχαν έλειπα εξωτερικό (88-93 έλειπα).
Το υδροψυκτο sp ειναι απο τα πιο ομορφα.
Όλα ωραία είναι άλλωστε οι προτιμήσεις είναι και υποκειμενικό θέμα. Αυτό είναι σίγουρα παρεξηγημένο γιατι ενώ πήγε καλα στο ΑΜΑ superbike μια χρονιά, ο σκελετός και το μοτερ ήταν ξεπερασμένα. 1992 (το μισό) μέχρι 1995 3,5 χρόνια. Μετά SRAD.
theofilos888
19/11/2016, 14:54
Όλα ωραία είναι άλλωστε οι προτιμήσεις είναι και υποκειμενικό θέμα. Αυτό είναι σίγουρα παρεξηγημένο γιατι ενώ πήγε καλα στο ΑΜΑ superbike μια χρονιά, ο σκελετός και το μοτερ ήταν ξεπερασμένα. 1992 (το μισό) μέχρι 1995 3,5 χρόνια. Μετά SRAD.
Βασικα θυμαμαι, πως ειχαν θεμα με την κεφαλη του μοτερ. Δεν χωρουσε η νεα κεφαλη, που φορουσαν ηδη τα rf στο πλαισιο. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να πανε στην κλασσικη λυση των 2 δοκων στο srad.
Βασικα θυμαμαι, πως ειχαν θεμα με την κεφαλη του μοτερ. Δεν χωρουσε η νεα κεφαλη, που φορουσαν ηδη τα rf στο πλαισιο. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να πανε στην κλασσικη λυση των 2 δοκων στο srad.
κάτι τέτοιο θυμάμαι και εγώ αλλά είναι και 20+ χρόνια. Ανέφερες άλλο ένα παρεξηγημένο μηχανάκι το RF 900 ίδίως. Εάν του είχανε βάλλει από την αρχή ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και αλουμινένιο πλαίσιο θα το είχα πάρει και θα το είχα ακόμα. Φοβερή απόκριση χαμηλά λόγο μάλλον μικρών καρμπυρατέρ και μου άρεσε και η εμφάνιση. Πήρα ΖΧ-9 C1 (1998) ΄τοτε.
http://kt-trading.net/slingshot/history_gsxr.htm
374258
374259
astroman76
19/11/2016, 18:38
Βασικα θυμαμαι, πως ειχαν θεμα με την κεφαλη του μοτερ. Δεν χωρουσε η νεα κεφαλη, που φορουσαν ηδη τα rf στο πλαισιο. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να πανε στην κλασσικη λυση των 2 δοκων στο srad.
δεν νομιζω να εχει γηνει κατι με κεφαλες... απλα η Συζυκι ειχε με εμονη με τις διπλες δοκους αλλα πλεον φατσαν να την περνανε ολλοι το τραβηξε λιγο μεχρι το 1995 αλλα δεν ειχε τιποτα το ανταγωνιστικο και με βαση το RGV500 φτιαξανε το Srad.
http://kt-trading.net/slingshot/history_gsxr.htm
374258
374259
Το μαύρο κόκκινο στα χρώματα της Yoshimura νομίζω ήταν το γιαπωνέζικο
astroman76
20/11/2016, 11:41
ναι εται πουληθηκε Ιαπωνια το Limited οπως και ενα RG400Gamma
http://www.solo2tempi.it/gallery%20intro/gallery%20rg400/rgv%20400gamma%20yoshimura.jpg
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.