PDA

View Full Version : ftalslide vs cylinder slide carb



sonic22
17/11/2005, 18:37
borei kapoio paizaki na mou ejigisei tis diafores anamesa sta dio auta idi karbirater?

apo ta liga pou ida sto net ipotithete oti ta flatslide exoun taxiteri apokrisi sto gazi alla einai kai megaliteros belas sto rithmisma...


jerei kaneis?

:beer: :beer: :beer:

stefanos
17/11/2005, 21:08
Η διαφορα των flatslide απο τα roundslide είναι η διατομή του slide.
Αυτό είναι το εξάρτημα που παρεμβάλεται στην ροή του αέρα και ορίζει την διατομή της ροής του αέρα που αμέσως μετά γίνεται μίγμα.
Λοιπόν τα roundslide όπως λέει και η λέξη είναι κυκλικής διατομής ενώ τα δεύτερα είναι επίπεδα (περίπου).
Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.

Αυτά θεωρητικά γιατί πρακτικά σε ένα κόσμο με καρμπυρατέρ υποπίεσης οποιοδήποτε μηχανικό είναι πολύ πιο γρήγορο και άμμεσο.
Διαφορά σε ρυθμίσεις δεν υπάρχουν.
Τα ίδια είναι όλα.
Βέβαια όταν μιλάμε για σύγκριση ενος καρμπ απο παπί και ενος fcr, ε υπάρχει μια μικρή περιπλοκότητα στο δεύτερο.
Το ίδιο πολύπλοκο είναι και το crs όμως.
( το πολύπλοκο στην περίπτωση μας είναι απο τις τεράστιες δυνατότητες ρύθμισης )

stefanos
17/11/2005, 21:20
Να προσθέσω οτι τα roundslide (και ειδικά του XR 600) δεν ανοίγουν με τίποτα γκάζι.
Η υποπίεση κρατάει το slaid κλειδωμένο στη θέση του και οποιαδήποτε προσπάθεια ανοίγματος πρέπει να γίνει ενσυνήδητα και προσεκτικά.
Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.

OldMan
17/11/2005, 21:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.

Ναι ρε Πατέρα, είδαμε "προκοπή" και από τα FCR ...

Όλο στην σούζα και στο καπάκι είμαστε !!!
(Και δεν αρμόζει στην ηλικία μας...)

:wave2: :beer: :wave2:

sonic22
17/11/2005, 22:09
euxaristw poli patera stefane gia tin apadisi

katarxas na pw oti kai me ta dio carbirater exw sxesi (to dt exei epipedo 26ari)
(kai otan lew exw sxesi enow oti ta exw anoijei kai katahrisei tipota parapanw)

twra stin erwtisi..

autin tin parametro twn diplwn toixomatwn den tin eixa ipologisei/prosejei

pandos nomizw oti kai to epipedo exei dio toixwmata stin roi
tha to koitajw avrio gia epivevewsi twn logwn sou...

epioseis auto pou eixa diavasei einai oti logo kapoiou sistimatos pou exoun ta flat gia kaliteri apokrisi sto anoigma exoun megalitero provlima stin teleia rithmisi...

tespa tha to psajw kai gia opoies apories tha epanelthw me stoixeia...

pragmatika euxaristw polli!!

:wave2: :beer: :beer: :beer: :wave2:

p.s. gati ta flat einai pio akriva?
p.s. 2 kai an telika einai apla kalitera giati den xrisimopoioume mono flat?

stefanos
17/11/2005, 22:39
Κακό το καπάκι στην ηλικία μας αλλά μπορούμε να αποφεύγουμε τις σούζες.
Απο την άλλη τι γνώμη θα σχημάτιζες αν με έβλεπες να μπαίνω σε στροφή υπερστρέφοντας ελεγχόμενα με φρένο και 2 ταχύτητες κάτω και τη στιγμή που έριχνα το μηχανάκι στη στροφή και έπρεπε να ανοίξω το γκάζι για να το ισιόσω στην έξοδο με μια ωραία υπερστροφή ισχύος, εγώ έμενα με το γκάζι κλειστό, την μπροστινή ανάρτηση συμπιεσμένη, το πόδι να πατάει στην εσωτερική , και το μηχανάκι να συνεχίζει να στρίβει πρός το θάμνο στην εσωτερική?
Η αντί του παραπάνω σενάριου, αν πετύχαινα να υπερνικήσω τις στατικές τριβές του slaint θα είχα σίγουρα υπερβάλει στο άνοιγμα του γκαζιού (μην ξεχνάμε οτι η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη) οπότε βάλε τη ροπή του 600, τον πηλό στο μονοπάτι ,τα μπουκωμένα λάστιχα, και λίγο φαντασία και θα δείς πάλι στο θάμνο πάω.
Χωρίς πλάκα τεράστιο πρόβλημα.

OldMan
18/11/2005, 09:30
:lol: :rotflmao: :lol:

Αφού τον θάμνο δεν τον γλυτώνουμε, πάμε κατευθείαν επάνω του, να ησυχάσουμε....
(Αν έχει γκρεμό τι γίνεται ???:lol:)

Πάντως κάτι (παλιά) δίχρονα που είχαν το slide ΜΕΤΑ την βελόνα, λιπαινόταν μια χαρά από το βενζινόλαδο και δεν είχαν τέτοια προβλήματα.
(Στην πράξη βέβαια, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, γιατί η ντίζα του γκαζιού ήταν "λαστιχένια").

:wave2: :beer: :wave2:

sonic22
18/11/2005, 09:39
vazelini paidia vazelini!!!

kai gia ta xtipimata kai gia ta distropa slides..

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

OldMan
18/11/2005, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
vazelini paidia vazelini!!!

kai gia ta xtipimata kai gia ta distropa slides..

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Πότε είπες πας φαντάρος ???
:smokin:

sonic22
18/11/2005, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πότε είπες πας φαντάρος ???

otan teleiwsei o SF tis venzines
:smokin:

stefanos
18/11/2005, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
euxaristw poli patera stefane gia tin apadisi

autin tin parametro twn diplwn toixomatwn den tin eixa ipologisei/prosejei

Να την υπολογίζεις απο τώρα και πέρα γιατί τα αγωνιστικά καρμπυρατέρ έχουν και δυνατότητα αλλαγής του slide με "φτωχότερο" η "πλουσιότερο" ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Αυτή η παράμετρος μεταβάλεται απο το ύψος του κοψίματος στην μεριά πρός το φίλτρο.

pandos nomizw oti kai to epipedo exei dio toixwmata stin roi
tha to koitajw avrio gia epivevewsi twn logwn sou...

epioseis auto pou eixa diavasei einai oti logo kapoiou sistimatos pou exoun ta flat gia kaliteri apokrisi sto anoigma exoun megalitero provlima stin teleia rithmisi...

Σύστημα (εμπλουτισμού μίγματος υποθέτω στην επιτάχυνση)μπορεί να έχει οποιοδήποτε καρμπυρατέρ, το οποίο μπορεί να είναι ξεχωριστό ζιγκλέρ που ενεργοποιείται με ξεχωριστό κύκλωμα, και ανοίγει μόλις μειωθεί η υποπίεση μπροστά απο το slide με το άνοιγμα του γκαζιού (σύνηθες στα αυτοκίνητα) η με αντλία επιτάχυνσης που πρεσάρει βενζίνη κάθε φορά που ανοίγουμε το γκάζι (μηχανικά συνδεδεμένη με την ντίζα ή με ενεργοποίηση απο την υποπίεση όπως παραπάνω)

tespa tha to psajw kai gia opoies apories tha epanelthw me stoixeia...

pragmatika euxaristw polli!!

:wave2: :beer: :beer: :beer: :wave2:

p.s. gati ta flat einai pio akriva?

Γιατί είναι πιό καλά και πιο σύγχρονα.

p.s. 2 kai an telika einai apla kalitera giati den xrisimopoioume mono flat?

Γιατί δεν έχουν όλες οι μοτό πίσω μοχλικό?
Γιατί δεν έχει ohlins απο την μάνα του το μηχανάκι μου?
Γιατί τα SS είναι ελαφρύτερα απο το μηχανάκι που έχουμε για βόλτα?

Γιατί δεν θα είχαμε λεφτά να τα αγοράσουμε (ΦΤΏΧΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ).

dirtbird
19/11/2005, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η διαφορα των flatslide απο τα roundslide είναι η διατομή του slide.
Αυτό είναι το εξάρτημα που παρεμβάλεται στην ροή του αέρα και ορίζει την διατομή της ροής του αέρα που αμέσως μετά γίνεται μίγμα.
Λοιπόν τα roundslide όπως λέει και η λέξη είναι κυκλικής διατομής ενώ τα δεύτερα είναι επίπεδα (περίπου).
Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.

Αυτά θεωρητικά γιατί πρακτικά σε ένα κόσμο με καρμπυρατέρ υποπίεσης οποιοδήποτε μηχανικό είναι πολύ πιο γρήγορο και άμμεσο.
Διαφορά σε ρυθμίσεις δεν υπάρχουν.
Τα ίδια είναι όλα.
Βέβαια όταν μιλάμε για σύγκριση ενος καρμπ απο παπί και ενος fcr, ε υπάρχει μια μικρή περιπλοκότητα στο δεύτερο.
Το ίδιο πολύπλοκο είναι και το crs όμως.
( το πολύπλοκο στην περίπτωση μας είναι απο τις τεράστιες δυνατότητες ρύθμισης )



Δεν νομίζω ότι αυτά ου γράφεις είναι ιδιαίτερα ακριβή.

Καταρχάς αυτό που αποκαλείς κύλινδρο είναι το βεντούρι (δεν θα αναφερθώ στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, αλλά όποιος κοιτάξει ένα καρμπιρατέρ από εισγωγή προς εξαγωγή ή ανάποδα, θα παρατηρήσει μία ελαφρά στένωση στο σημείο του slide).

Βεντούρι λοιπόν έχουν όλα τα carbs, ανεξαρτήτως τύπου slide.

Επίσης όλα τα slide έχουν 1 φάλτσο κόψιμο στο κάτω μέρος τους στην πλευρά της εισαγωγής (cutaway). Αυτό το κόψιμο έχει κατηγοριοποίηση και τουλάχιστον για Mikuni και Κeihin που χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικές εφαρμογές, υπάρχουν ανταλλακτικά slide. To συγκεκριμένο σημείο επηρεάζει την απόκριση στο γκάζι από το ρελαντί έως το 1/4 περίπου των στροφών (όχι μόνο αυτό υπάρχουν και τα διάφορα ζιγκλέρ).

Η διαφορά μεταξύ κυκλικού και επίπεδου slide πρακτικά έγκειται στην απόκριση στα ανοίγματα του γκαζιού. Τα κυλινδρικά έχουν καλύτερη λειτουργία στα ανοίγματα από χαμηλές γιατί λόγω σχήματος δίνου προοδευτικότερη παροχή αέρα όταν μάλιστα αυτή κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά πλαίσια (ρελαντί - χαμηλές στροφές).
Στον αντίποδα τα επίπεδα έχουν καλύτερη απόκριση από τις μέσες και πάνω γιατί επιτυγχάνουν αμεσότερη πλήρωση του βεντούρι όταν ήδη υπάρχει ικανή ροή αέρα προς τον κινητήρα.

Αυτή η αμεσότερη πλήρωση είναι που μπερδεύει τα πράγματα στις χαμηλότερες στροφές - μην ξεχνάμε πως το καρμπιρατές είναι καθαρά μηχανικό εξάρτημα- καιι συνήθως χρειάζεται πολύ ψάξιμο με τα προζιγκλέρ αέρα βενζίνης για να αποφύγουμε τις παρενέργειες.






Να προσθέσω οτι τα roundslide (και ειδικά του XR 600) δεν ανοίγουν με τίποτα γκάζι.
Η υποπίεση κρατάει το slaid κλειδωμένο στη θέση του και οποιαδήποτε προσπάθεια ανοίγματος πρέπει να γίνει ενσυνήδητα και προσεκτικά.
Χαλια να προτιμάτε FCR με ρουλεμανάκια στο slide.

Δεν πιστεύω να υποννοείς ότι το ΧR έχει υποπίεσης (έχει το XRL650), γιατί την πρώτη φορά που το διάβασα έτσι κατάλαβα. Τέλος πάντων, όταν ανοίγουμε γκάζι ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ το slide. Όντως το std carb του XR έχει αυτό πρόβλημα το οποίο όμως είναι αντιληπτό στα μικροανοίγματα από κλειστό, δηλ. κατά την κίνηση στην πόλη η οποία δεν ήταν στο μυαλό των μηχανικών της HONDA.

Tο βασικότερο χαρακτηριστικό των FCR, είναι η ύπαρξη αντλίας επιτάχυνσης (ένα κύκλωμα με ένα ακροφύσιο το οποίο ψεκάζει στιγμιαία βενζίνη στο βεντούρι στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού με αποτέλεσμα των γρηγορότερο εμπλουτισμό του μείγματος και συνεπώς την ταχύτερη απόκριση-επιτάχυνση του κινητήρα). Τα πλαστικά ρουλεμανάτα ροδάκια μέσω των οποίων πατάει το slide του FCR στο σώμα του , σίγουρα προσφέρουν στην ποιότητα λειτουργίας του γκαζιού αλλά δεν είναι αυτά που θα έλυναν τα προβλήματα του std καρμουρατέρ του ΧR. Mε το Dellorto που έχει το δικό μου, γιατί δεν υπάρχουν τέτοια συμπτώματα?

stefanos
19/11/2005, 12:36
οχι ρε αυτό που αποκαλώ κύλινδρο είναι το κυλινδρικό slide.
Και εννοώ οτι στην ροή του αέρα στο βεντούρι πάρεμβάλεται πρώτα το φαλτοκομένο τμήμα του και μετά το έτερο μη φαλτοκομένο τμήμα του (σε πλάγια τομή κοιτάζοντας).

Και όχι δεν εννοώ οτι έχει υποπίεσης το XR (και σιγά μην το διάβασες και δεύτερη φορά) αλλά οτι η υποπίεση της εισαγωγής κάνει κάτι γιατί οταν είναι σβηστό το μηχανάκι δεν έχει κανένα κόλημα.

Και ναι στα μικρά ανοίγματα υπάρχει πρόβλημα στην πόλη, όπως και στα μικρά ανηφορικά βρεμένα αργιλώδη μονοπάτια στα βουνα.
Αυτή η Honda που το είχε το μυαλό της δεν ξέρω όταν το σχεδίαζε (στις Αμερικάνικες ερήμους?).

Και τώρα γιατί δεν κολλάει η Ιταλική Μ@λ@κι@ δεν ξέρω.
Αλλά που θα μου πάει θα καταλάβω για να φτιάξω την Γιαπωνέζικη μ@λ@κί@ που έχω.:rotflmao: :rotflmao:

OldMan
19/11/2005, 19:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
είναι το βεντούρι (δεν θα αναφερθώ στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, αλλά όποιος κοιτάξει ένα καρμπιρατέρ από εισγωγή προς εξαγωγή ή ανάποδα, θα παρατηρήσει μία ελαφρά στένωση στο σημείο του slide).

Βεντούρι λοιπόν έχουν όλα τα carbs, ανεξαρτήτως τύπου slide.


:lol: :rotflmao: :lol:

Καλά κάνεις και δεν αναφέρεσαι στην αρχή διατήρησης της ενέργειας, γιατί ΔΕΝ έχει καμιά σχέση με την στένωση Βεντούρι !!!

Η αρχή, βάσει της οποίας λειτουργεί το καρμπυρατέρ, είναι η Διατήρηση Σταθερής Παροχής σε ασυμπίεστα ρευστά (ο αέρας δεν είναι ασυμπίεστος, αλλά τι να κάνουμε...).

Η παραπάνω αρχή μας λέει ότι, για να διατηρηθεί σταθερή μια συγκεκριμένη παροχή σε μια μεταβολή της διαμέτρου, αυξάνεται η ταχύτητα του ρευστού όταν μειώνεται η διάμετρος παροχής (και αντίθετα...).
Σε αύξηση της ταχύτητας έχουμε πτώση της πίεσης (υποπίεση σχετικά με τον περιβάλλοντα χώρο), οπότε και "ρουφάμε" από το ζιγκλεράκι μας την βενζίνα...

Τα γράφω πολύ εκλαϊκευμένα, γιατί θα πεταχτεί ο φίλος μου ο gdlevek και θα αρχίσει τα "κύριε καθηγητά..."
:wave2: :beer: :wave2:

stefanos
19/11/2005, 21:20
Λοιπόν αν συνεχίσεται έτσι θα αντιγράψω την μηχανική ρευστών στο επόμενο post.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sonic22
19/11/2005, 21:29
.

sonic22
19/11/2005, 21:42
gia auta sizitame sta teleutaia post...


28522

sonic22
26/11/2005, 18:41
evgala fwto simera!!!


29236

sonic22
26/11/2005, 18:42
twra fatsa...


29237

sonic22
26/11/2005, 18:46
kai mia epejergamsmeni...

telika auto pou ipes patera...

Θεωρητικά στα κυκλικά ο αέρας συναντά 2 φορές εμπόδιο (μιά πρίν τη βελόνα το ένα τοίχωμα του κυλίνδρου, και μιά μετά την βελόνα το έτερο τοίχωμα του κυλίνδρου) και έτσι η ροή γίνεται εντελώς ακανόνιστη με ασχημα αποτελέσματα για την διασπορά αλλά και την ταχύτητα του μίγματος μετά το carb.
Τα flatslaid λόγω μόνο μιας επιφάνειας που παρεμβάλεται στην ροή έχουν πιο ομαλή ροή οπότε έχουν και καθαρότερο "σήμα" στη βελόνα που βρίσκεται σε πιό στρατηγική θέση.
den mou fenete na paizei kai pli....e?

ektos kai an kati den katalava kala...

:wave2: :beer: :beer: :wave2:


29238

stefanos
27/11/2005, 16:06
Θα ήταν ευκολότερο να καταλάβεις αυτό που εννοώ αν έβρισκες
παρόμοιες διαμέτρους καρμπυρατέρ.

sonic22
27/11/2005, 17:06
oi diametroi profanos kai den einai idioi (20 to strogilo kai 26 to flat)

alla einai fanero oti kai ta dio paraousiazoun dio epifanies pros tin roi...

se deutero vathmo mou fenete oti to flat borei na "provlimatizei" tin roi perisotero apo to kilindriko, logo twn apotomwn metavolwn stis epifanies...
alla o "provlimatismos" autos tis rois fenete mono meso ergastiriakwn dokimwn ara bori na me geloun ta matia mou...

epifilasomai lipon kai tha epanalavw tin fwtografisi me 30 kilindriko kai 26ari flat kai tha epanelthoume...

stefanos
28/11/2005, 00:32
Δεν είναι ανάγκη να ψάξεις να βρείς άλλο απλά σε παρόμοιες διαμέτρους θα δείς οτι η απόσταση των 2 εμποδίων στο κυλινδρικό είναι σταθερή όσο η διάμετρος του βεντούρι και λίγο παραπάνω ενώ στο επίπεδο είναι πολύ μικρότερη απο την μισή.
Οπότε το επίπεδο προσομειάζει πολύ καλύτερα ένα "επίπεδο" και σε πολύ μικρότερη ταχύτητα απο ότι το κυλινδρικό.
Ειδικά αν δεις fcr θα καταλάβεις.
Πάντως πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει η διατομή του βεντούρι στον τρόπο απο αποκρύνεται το καρμπ παρά το slaid.

sonic22
28/11/2005, 09:34
aaaaaaaaa;) ;)
twra nomizw oti katalava...

enoeis auto pou fenete sto parakatw sxima dld...

me mikrotero sinolika paxos slide epitigxanoume mikrotero mikos stenwsis venduri ara megaliteri taxitita kai epitaxinsi stin roi mesa sto venduri...

:beer: :beer: :beer:


29414

stefanos
29/11/2005, 10:23
Ξέχνα το μήκος μιλάμε για το σχήμα καθαρά.
Βέβαια το φλατ που έχεις ποστάρει είναι ένας συμβιβασμός πολύ κοντά στο κυλινδρικό.
Υπάρχουν πολύ λεπτότερα, που δημιουργούν πολύ λιγότερο στροβιλισμό.
Τώρα για το μήκος του βεντούρι δεν νομίζω να είναι καλύτερο το κοντότερο.

sonic22
29/11/2005, 11:38
ama boris rije kamia fwto ore patera giati den to vlepw na vgazoume akri...

exw katalavei ti les apla den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...

tespa...
:beer: :beer: :beer:

OldMan
29/11/2005, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...

Dell' orto SHA 14/12

Το φοράει το Malaguti Grizzly 10 και 12...
(Που μάλλον είναι και το πλέον κατάλληλο μηχανάκι για την πάρτη σου)!!!

:wave2: :wave2: :wave2:

sonic22
29/11/2005, 12:49
me to 10ari den jerw alla me to 12 se patw katw esena kai to exc sou palianthrwpe!!!
:p :p :p

OldMan
29/11/2005, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
me to 10ari den jerw alla me to 12 se patw katw esena kai to exc sou palianthrwpe!!!

Είδες λοιπόν που είχα δίκιο που στο πρότεινα ???

:wave2: :lol: :wave2:
.
.
.
.
.
.
.
.
Τίποτε mods κυκλοφορούν προς τα δω ???

stefanos
29/11/2005, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
ama boris rije kamia fwto ore patera giati den to vlepw na vgazoume akri...

exw katalavei ti les apla den exw dei kanena flat slide carb pou na parousiazei mono mia epifaneia/akmi (sto katw meros) pros tin roi...

tespa...
:beer: :beer: :beer:

Ακόμα και 2 ακμές να υπάρχουν στην ροή σημαντικότατο ρόλο παίζει το πόσο απέχουν μεταξύ τους.
Τα πράγματα γίνονται χειρότερα όσο απομακρύνονται , και όσο μικραίνει η ταχύτητα.
Και η υπαρξη και μόνο του slaid είναι καταστροφικό για την ροή του μίγματος προς τον κύλινδρο(αλλά καλό για την ομοιομορφία του μείγματος).
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μπερδεύτικες ή ακόμα?

sonic22
29/11/2005, 16:02
Τα πράγματα γίνονται χειρότερα όσο απομακρύνονται , και όσο μικραίνει η ταχύτητα.

to oso apomakrinonte as to afisoume alla auto gia tin taxitita mou fenete parajeno mias kai o reynolds leei oti Re=ρul/μ

dld oso pio megali taxitita toso pio megalos o arithmos Re ara toso pio eukola tha taraxtei i roi mas...

thelete na lisoume kai tis mi gramikes ejiswseis rois??:D :D :D :D

me liga logia malon adexw akoma... gia lege..

p.s. to thema tis ptixiakis mou einai to ejis
"ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΡΘΟΓΩΝΙΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΡΟΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΤΕΣΙΑΝΩΝ ΠΛΕΓΜΑΤΩΝ"
euxaristw...

stefanos
29/11/2005, 19:48
Ωραία λοιπόν συμφωνούμε και με τον reynold:lol: :lol: :lol: :lol:
Και τι είπα εγώ οτι οσο αυξάνεται η ταχύτητα μειώνεται η τύρβη?
Η οτι όσο αυξάνεται η ταχύτητα τόσο τα 2 εμπόδια προσομειάζονται με ένα μεγάλου πάχους?

OldMan
29/11/2005, 21:17
:wave2: :wave2: :wave2:

Gentlemen, σαν γνωρίζω ότι δέχομαι ισχυρές πιέσεις "άνωθεν" για την αυθωρεί και παραχρήμα "χαντακοποίηση" του παρόντος thread ...

Μετά τιμής
.................

stefanos
29/11/2005, 23:07
Μα γιατί ένα τόσο χρήσιμο ποστ.:bigcry:

sonic22
30/11/2005, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Gentlemen, σαν γνωρίζω ότι δέχομαι ισχυρές πιέσεις "άνωθεν" για την αυθωρεί και παραχρήμα "χαντακοποίηση" του παρόντος thread ...

re old an enoxlei toso tous apopanw sviste to par' auta...

alla as mou pei kapoios giati enoxlei, wste na min epanalamvanw ta idia lathi sto melon.

euxaristw..

:beer: :beer: :beer: :beer: