Σύνδεση

View Full Version : Οδήγηση με Πατημένο Συμπλέκτη / Coasting



grafit
25/11/2016, 20:51
Γεια χαρά σε όλους. Χρειάζομαι την βοήθεια των έμπειρων οδηγών για ένα θέμα που με απασχολεί, ως νέο οδηγό, με καινούρια μηχανή:

Το να κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη, αφήνοντας τη μηχανή να "κυλίσει" σε δρόμο με κλίση, μπορεί να προκαλέσει φθορές στον συμπλέκτη ή εν γένει στη μηχανή;

Πρόκειται για ktm duke 390 (είμαι ακόμα στην διαδικασία του στρωσίματος).

amyroukai
25/11/2016, 21:00
εμ.....

ποτέ δεν κατάλαβα τους ανθρώπους που το κάνουν αυτό, ειδικά με αυτοκίνητο, το "βάζω νεκρά και πάω με όσα" ας πούμε. Όταν το κάνει κάποιος, θέλω να τον κοπανήσω, μου φαίνεται επικίνδυνο. Ομοίως και στην μηχανή, πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.

Τι κερδίζεις αν το κάνεις σε κανονικές συνθήκες; ϊσα ίσα που καις και τσάμπα βενζίνη, μιά που όλοι οι ψεκασμοί στο κλειστό γκάζι δεν δίνουν καύσιμο. Κουράζεις το χέρι σου τσάμπα, αναγκάζεσαι να σφίγγεις το τιμόνι άρα οδηγείς λάθος...

Κάποια μικρή φθορά θα την έχεις στους δίσκους του συμπλέκτη, φαντάζομαι, δεν ξέρω αν απομονώνει 100%. Πάντως είναι απλά λάθος τρόπος οδήγησης αυτός.

Lioulios
25/11/2016, 22:26
Λαθος και επικυνδυνο .
Το οχημα πρεπει να ρολαρει με ταχυτητα κουμπωμενη . Ουτε με νεκρες ουτε συμπλεκτωμενο

grafit
25/11/2016, 22:29
εμ.....

ποτέ δεν κατάλαβα τους ανθρώπους που το κάνουν αυτό, ειδικά με αυτοκίνητο, το "βάζω νεκρά και πάω με όσα" ας πούμε. Όταν το κάνει κάποιος, θέλω να τον κοπανήσω, μου φαίνεται επικίνδυνο. Ομοίως και στην μηχανή, πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.

Τι κερδίζεις αν το κάνεις σε κανονικές συνθήκες; ϊσα ίσα που καις και τσάμπα βενζίνη, μιά που όλοι οι ψεκασμοί στο κλειστό γκάζι δεν δίνουν καύσιμο. Κουράζεις το χέρι σου τσάμπα, αναγκάζεσαι να σφίγγεις το τιμόνι άρα οδηγείς λάθος...

Κάποια μικρή φθορά θα την έχεις στους δίσκους του συμπλέκτη, φαντάζομαι, δεν ξέρω αν απομονώνει 100%. Πάντως είναι απλά λάθος τρόπος οδήγησης αυτός.

Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.

devil's animal
25/11/2016, 22:32
Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.


οχι, το μηχανακι δεν θα παθει τιποτα, εσυ μπορεις να σκοτωθεις...
σου απαντησαμε?:rolleyes:

teogtp
25/11/2016, 23:05
Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.


οχι, το μηχανακι δεν θα παθει τιποτα, εσυ μπορεις να σκοτωθεις...
σου απαντησαμε?:rolleyes:


Εκτος του οτι θα καρφωσεις καπου,ναι το μηχανακι θα φθαρθει απο την στουκα,οποτε καλο ειναι να μην το συνεχιζεις το σπορ.
;)

lykourgi
25/11/2016, 23:16
Ακόμη και αν αφήσουμε απ' έξω το οδηγικό κομμάτι (επικινδυνότητα κλπ) και προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στο μηχανολογικό, δεν νομίζω πως υπάρχει απάντηση.
Και ο λόγος είναι ότι δεν μπορείς να οδηγήσεις συμπλεκταρισμένος για πολλά χλμ ή για πολύ χρόνο.
Στην ακραία περίπτωση που προσπαθήσεις να κατέβεις κάποιο βουνό με αυτόν τον τρόπο, μία σίγουρη φθορά είναι αυτή των φρένων.

daz
26/11/2016, 03:06
εμ.....

πλην περιπτώσεων που κοντεύεις να μείνεις από βενζίνη και το κάνεις αναγκαστικά στις κατηφόρες, σβηστός.




Και εκείνο το άμοιρο το σασμάν τι φταίει? ;)

DAYMAN
26/11/2016, 08:35
Γεια χαρά σε όλους. Χρειάζομαι την βοήθεια των έμπειρων οδηγών για ένα θέμα που με απασχολεί, ως νέο οδηγό, με καινούρια μηχανή:

Το να κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη, αφήνοντας τη μηχανή να "κυλίσει" σε δρόμο με κλίση, μπορεί να προκαλέσει φθορές στον συμπλέκτη ή εν γένει στη μηχανή;

Πρόκειται για ktm duke 390 (είμαι ακόμα στην διαδικασία του στρωσίματος).

βαλε νεκρα αν θελεις να κυλαει σε δρομο με κλιση,αν και ειναι μεγα λαθος αυτο και μην ταλαιπωρεις δισκους και κιβωτιο.

congate7
26/11/2016, 08:46
Και εκείνο το άμοιρο το σασμάν τι φταίει? ;)

Δηλαδή σβηστός στην κατηφόρα την ακούει το σασμάν;

venzinas7
26/11/2016, 09:19
Να ξερεις πως με πατημενο συμπλεκτη η μηχανη δεν φρεναρει καθολου σωστα! Δοκιμασε να φρεναρεις με καποια χλμ χωρις πατημενο συμπλεκτη κ μετα δοκιμασε με πατημενο κ θα με θυμηθεις! Εντελως λαθος αυτο που κανεις!

STOYBI
26/11/2016, 10:39
Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.

Οσο ποιο πολυ ωρα συμπλεκτη πατας τοσο ποιο πολυ φθειρεις τους δισκους με συνεπεια......

Στην τελικη αλλαγη τους ενα μεγαλο μερος της φθορας τους να οφειλετε στον αχρηστο χρονο που χρησιμοποιουσες τον συμπλεκτη...!

o teos
26/11/2016, 10:44
Bλεπω την ερωτηση να αχνοφαίνεται στον οριζοντα........ "ο σοφοι γεροντες να τις αλαζω καρφωτές να μη χαλανε οι δισκοι καλυτερα" :bawl::cry::hunter:

teogtp
26/11/2016, 10:47
Bλεπω την ερωτηση να αχνοφαίνεται στον οριζοντα........ "ο σοφοι γεροντες να τις αλαζω καρφωτές να μη χαλανε οι δισκοι καλυτερα" :bawl::cry::hunter:

Μια χαρά αλλάζουν.

ΑΝ ξέρεις. ....
:cool:

GiorgosLa
26/11/2016, 10:56
Αν σε νοιάζει μόνο η μηχανική φθορά, εκτός απ τα δισκάκια, που αναφέρθηκε και πιο πάνω, μεγάλη φθορά έχει και το καβλιτσέκι που πιέζει τα δισκάκια. Σκέψου ότι κάθε φορά που πατάς την μανέτα, ένας σταθερός μοχλός πιέζει μια περιστρεφόμενη επιφάνεια με δύναμη. Εκεί συνήθως μεσολαβεί μια ροδέλα, η μια μπίλια, η ένα ρουλεμάν κλπ. Παρόλα αυτά η φθορά είναι αρκετή και έχει μια Χ διάρκεια ζωής σε φυσιολογική χρήση. Ακόμα και στα φανάρια, αν περιμένεις με κρατημένο το συμπλέκτη συχνά, η διάρκεια αυτή μειώνετε δραματικά.
Για το επικίνδυνο του πράγματος, τα είπαν οι υπόλοιποι.

daz
26/11/2016, 11:01
Δηλαδή σβηστός στην κατηφόρα την ακούει το σασμάν;

Δε λιπαίνεται αλλά εξακολουθεί να γυρίζει.

teogtp
26/11/2016, 11:09
Αν σε νοιάζει μόνο η μηχανική φθορά, εκτός απ τα δισκάκια, που αναφέρθηκε και πιο πάνω, μεγάλη φθορά έχει και το καβλιτσέκι που πιέζει τα δισκάκια. Σκέψου ότι κάθε φορά που πατάς την μανέτα, ένας σταθερός μοχλός πιέζει μια περιστρεφόμενη επιφάνεια με δύναμη. Εκεί συνήθως μεσολαβεί μια ροδέλα, η μια μπίλια, η ένα ρουλεμάν κλπ. Παρόλα αυτά η φθορά είναι αρκετή και έχει μια Χ διάρκεια ζωής σε φυσιολογική χρήση. Ακόμα και στα φανάρια, αν περιμένεις με κρατημένο το συμπλέκτη συχνά, η διάρκεια αυτή μειώνετε δραματικά.
Για το επικίνδυνο του πράγματος, τα είπαν οι υπόλοιποι.

Κύριε Γιώργο μας, αναφέρεστε σε αυτό που ονομάζουμε "παπαρακι " ή πρόκειται για άλλο part number;

GiorgosLa
26/11/2016, 11:13
Κύριε Γιώργο μας, αναφέρεστε σε αυτό που ονομάζουμε "παπαρακι " ή πρόκειται για άλλο part number;

Αυτό, αυτό. Παπαράκι, καβλιτσέκι, τσουνί, κλπ. :D

kostas777
26/11/2016, 11:41
Κανείς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα όταν ρολλάρεις συμπλεκταρισμένος. Αλλά ποτέ μην δοκιμάσεις να στρίψεις έτσι, γιατί η πτώση είναι σχεδόν σίγουρη.

afortistos
26/11/2016, 12:25
Κάπως έτσι θα βγει και το ΚΤΜ 390 αναξιόπιστο και οτι θέλει μάστορα γιατι χαλάει ο συμπλέκτης. (με τέτοια χρήση βέβαια χαλάνε όλα αλλά είναι να μη σου βγει το όνομα). :)

vaska
26/11/2016, 12:59
Καλά όλα αυτά, αλλά ας επικεντρωθούμε στο τεχνικό κομμάτι. Αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Θέλω απλά να μάθω αν φθείρει τον συμπλέκτη ή κάποιο άλλο μέρος της μηχανής.
Και βέβαια τον φθείρει τον συμπλέκτη ακόμα και η αναμονή στο φανάρι με ταχύτητα μέσα. Κανένας συμπλέκτης από αυτούς που μπαίνουν σε κοινά αυτοκίνητα και μηχανές δεν απομονώνει 100%.
Κάνε τεστ μόνος σου για να διακριβώσεις την αλήθεια των όσων λέω βάλε την μηχανή στο διπλό σταντ με σβηστό κινητήρα, βάλε νεκρά και γύρισε τον πίσω τροχό. Έχεις να αντιμετωπίσεις μια κάποια αντίσταση.
Τώρα κούμπωσε μια οποιαδήποτε σχέση, πάτα συμπλέκτη και προσπάθησε πάλι να γυρίσεις τον τροχό. Η αντίσταση τώρα είναι πολύ μεγαλύτερη.

vaska
26/11/2016, 13:03
Bλεπω την ερωτηση να αχνοφαίνεται στον οριζοντα........ "ο σοφοι γεροντες να τις αλαζω καρφωτές να μη χαλανε οι δισκοι καλυτερα" :bawl::cry::hunter:αν τις αλλάζεις σωστά και το αυτάκι σου συγχρονίζεται με το δεξί σου χεράκι και το αριστερό ποδαράκι σωστά, ναι οι δίσκοι δεν χαλάνε ούτε και τα γρανάζια στο κιβώτιο (σωστός συγχρονισμός είπαμε ε?)

o teos
26/11/2016, 13:56
Ρε....οντως τωρα??εγω ειρωνευόμουν.:a21:..θα διαβασει και κανεις και θα τα παρει σοβαρα..σιγα μη τις βαζω καρφωτες με το αν και το ισως χωρις λογο.:rolleyes:..ο συμπλεκτης ειναι εκει για καποιο λογο για μενα ειναι τοσο απλο....

7Tolis
26/11/2016, 14:41
Σε κατηφόρα εφόσον θες, βάλε νεκρό. Δε χρειάζεται να έχεις πατημένο τον συμπλεκτη. Απλά πήγαινε με νορμάλ ταχύτητα χλμ/ω γιατί αμαθος χωρίς φρένο κινητήρα θα έχεις εκπλήξεις μάλλον.

vaska
26/11/2016, 14:58
Ρε....οντως τωρα??εγω ειρωνευόμουν.:a21:..θα διαβασει και κανεις και θα τα παρει σοβαρα..σιγα μη τις βαζω καρφωτες με το αν και το ισως χωρις λογο.:rolleyes:..ο συμπλεκτης ειναι εκει για καποιο λογο για μενα ειναι τοσο απλο....Ο συμπλέΧτης εμάς τους γΛήγορους μας καθυστερεί γατάκια
:bawl: και ειδικά αν είναι όπως στην περίπτωση της χοντρής μου ο δίσκος ένας και φορτηγίσιος μιλάμε για πολλή καθυστέρηση

Bladerunner
26/11/2016, 17:08
σιγα μη τις βαζω καρφωτες με το αν και το ισως χωρις λογο.

Μα, υπάρχει λόγος. Λιγότερες φθορές στον συμπλέκτη, πιο γρήγορες αλλαγές, γραμμική και έντονη επιτάχυνση...

teogtp
26/11/2016, 17:12
Ξέρει κάποιος να πει στο παλικάρι κανένα καλό συνεργείο;
Απο το ρολλαρισμα στο κάρφωμα. ....
:lol:

o teos
26/11/2016, 17:21
Ξέρει κάποιος να πει στο παλικάρι κανένα καλό συνεργείο;
Απο το ρολλαρισμα στο κάρφωμα. ....
:lol:

Κάνα καλό μπλε χρώμα να του πούμε θα το χρειαστει:D

telegonos
26/11/2016, 18:11
Και βέβαια τον φθείρει τον συμπλέκτη ακόμα και η αναμονή στο φανάρι με ταχύτητα μέσα. Κανένας συμπλέκτης από αυτούς που μπαίνουν σε κοινά αυτοκίνητα και μηχανές δεν απομονώνει 100%.
Κάνε τεστ μόνος σου για να διακριβώσεις την αλήθεια των όσων λέω βάλε την μηχανή στο διπλό σταντ με σβηστό κινητήρα, βάλε νεκρά και γύρισε τον πίσω τροχό. Έχεις να αντιμετωπίσεις μια κάποια αντίσταση.
Τώρα κούμπωσε μια οποιαδήποτε σχέση, πάτα συμπλέκτη και προσπάθησε πάλι να γυρίσεις τον τροχό. Η αντίσταση τώρα είναι πολύ μεγαλύτερη.

Λογικό, αλλά όχι για τον λόγο που λες (δεν απομονώνει πλήρως). Αυτό συμβαίνει γιατί με τον κινητήρα σβηστό, η αντλία λαδιού δεν στέλνει λάδι, άρα το λάδι δεν ρέει, άρα ούτε στους δίσκους του συμπλέκτη πηγαίνει. Χωρίς ροή λαδιού να βρέχει τους δίσκους, η αντίσταση προφανώς αυξάνει.

Αν κάνεις το ίδιο πείραμα που περιγράφεις, και σε κάποια φάση βάλεις μπρος το μοτέρ, θα δεις ότι η αντίσταση που όντως είχε με το μοτέρ σβηστό, κατά το μεγαλύτερο μέρος εξαφανίζεται μόλις βάλεις μπροστά.

Αυτό φαίνεται ακόμα και αν προσπαθείς να σπρώξεις την μοτοσυκλέτα προς τα πίσω, αντίστροφα δλδ από την κίνηση που προσπαθεί να μεταφέρει ο συμπλέκτης.

Στο αρχικό ερώτημα του φίλου, όσο δουλεύει ο κινητήρας, η φθορά που παθαίνει ο συμπλέκτης σου κρατώντας τον πατημένο στο ρολάρισμα, είναι θεωρητική περισσότερο, παρά πραγματική.

Thodoris_vara
26/11/2016, 18:13
Κάνα καλό μπλε χρώμα να του πούμε θα το χρειαστει:D

Είπαμε. Στο στρώσιμο είναι το παιδί. Μην το αποπερνετε.
Άσε που το μπλε δεν πάει στα κατεμια.

Γενικά πάντως ΝΑΙ. Προκαλεί φθορές και μάλιστα πολύ γρηγορότερα από ότι φαντάζεσαι.

teogtp
26/11/2016, 19:05
Είπαμε. Στο ασταρωμα είναι το παιδί. Μην το αποπερνετε.
Άσε που το μπλε δεν πάει στα κατεμια.

Γενικά πάντως ΝΑΙ. Προκαλεί φθορές και μάλιστα πολύ γρηγορότερα από ότι φαντάζεσαι.

Για μετά τον συμβούλεψαν......

vaska
26/11/2016, 19:05
Λογικό, αλλά όχι για τον λόγο που λες (δεν απομονώνει πλήρως). Αυτό συμβαίνει γιατί με τον κινητήρα σβηστό, η αντλία λαδιού δεν στέλνει λάδι, άρα το λάδι δεν ρέει, άρα ούτε στους δίσκους του συμπλέκτη πηγαίνει. Χωρίς ροή λαδιού να βρέχει τους δίσκους, η αντίσταση προφανώς αυξάνει.

Αν κάνεις το ίδιο πείραμα που περιγράφεις, και σε κάποια φάση βάλεις μπρος το μοτέρ, θα δεις ότι η αντίσταση που όντως είχε με το μοτέρ σβηστό, κατά το μεγαλύτερο μέρος εξαφανίζεται μόλις βάλεις μπροστά.

Αυτό φαίνεται ακόμα και αν προσπαθείς να σπρώξεις την μοτοσυκλέτα προς τα πίσω, αντίστροφα δλδ από την κίνηση που προσπαθεί να μεταφέρει ο συμπλέκτης.

Στο αρχικό ερώτημα του φίλου, όσο δουλεύει ο κινητήρας, η φθορά που παθαίνει ο συμπλέκτης σου κρατώντας τον πατημένο στο ρολάρισμα, είναι θεωρητική περισσότερο, παρά πραγματική.είσαι λάθος σε πολλά σημεία που τώρα βαριέμαι να αναλύσω. Είπα την άποψή μου και αιτιολόγησα. Κάποια άλλη στιγμή σε ανάλογο θέμα που δεν θα είμαι λιωμένος από την δουλειά ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε. Αλλά μια ερώτηση θα στην κάνω. Αν οι δίσκοι απομονώνουν 100% τι το χρειάζονται το λάδι για να μειωθεί η αντίσταση στο παράδειγμά μου?

vaska
26/11/2016, 19:08
Μα, υπάρχει λόγος. Λιγότερες φθορές στον συμπλέκτη, πιο γρήγορες αλλαγές, γραμμική και έντονη επιτάχυνση...που να ξέρουν οι αργοσιάλιαγκες ρε μαν που οδηγούμε οι γΛήγοροι??? Άστους σε παρακαλώ στην άγνοιά τους.
:bawl:

o teos
26/11/2016, 20:56
που να ξέρουν οι αργοσιάλιαγκες ρε μαν που οδηγούμε οι γΛήγοροι??? Άστους σε παρακαλώ στην άγνοιά τους.
:bawl:

Ωωω εμείς οι κοινοί θνητοί που δεν οδηγούμε μπανιε.....εεε BMW....δεν γνωρίζουμε το άθλημα..show as the way..:p..ζητώ οι καρφωτές...ζητωωωωω....και ούτε λόγος για μίζα εε..κατηφόρα συμπλέκτης ταχύτητα και πήρε....hardcore να ουμ καιτς :smokin::D

Να γιατί boxer γατάκια του αγρου δε θες καν συμπλέκτη
Τι Dct και φλώριες ρε..:bawl:

SHOOTER045
26/11/2016, 21:05
Μα, υπάρχει λόγος. Λιγότερες φθορές στον συμπλέκτη, πιο γρήγορες αλλαγές, γραμμική και έντονη επιτάχυνση...

Στα πολιτικά το κάνω καμιά φορά αν βιαζομαι.
Στα εντουρα πολύ συχνότερα

telegonos
26/11/2016, 21:22
είσαι λάθος σε πολλά σημεία που τώρα βαριέμαι να αναλύσω. Είπα την άποψή μου και αιτιολόγησα. Κάποια άλλη στιγμή σε ανάλογο θέμα που δεν θα είμαι λιωμένος από την δουλειά ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε. Αλλά μια ερώτηση θα στην κάνω. Αν οι δίσκοι απομονώνουν 100% τι το χρειάζονται το λάδι για να μειωθεί η αντίσταση στο παράδειγμά μου?

Το λάδι οι δίσκοι το χρειάζονται για τι με παρουσία λαδιού είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν τα υλικά τους, αφενός για να πιάσουν τις τριβές που πρέπει και όχι περισσότερη ή λιγότερη απόσο πρέπει, αφετέρου για απαγωγή θερμότητας σε αυτό. Όχι γιατί κάνουμε παραδείγματα και πειράματα εμείς, να σπρώχτο σβηστό, να κράτα το αναμένο...

Δεν έγραψα πουθενά για 100% οπότε ξεκινάς το ερώτημά σου με άκυρη υπόθεση. Αν -ας πούμε- έχει τρόπον τινά 95% απομόνωση όσο δουλεύει το μοτέρ και ''φυσάει'' λάδι ανάμεσα στους δίσκους, μόλις το μοτέρ σβήσει η απομόνωση πάει στο 70%. Η διαφορά αυτή, είναι λόγω του λαδιού όμως, και όχι αν απομονώνει ή όχι ο συμπλέκτης, σου εξηγώ δλδ ότι αποδίδεις λάθος αίτιο(=δεν απομονώνει πλήρως ο συμπλέκτης) σε σωστό φαινόμενο(δεν σπρώχνεται εύκολα ο τροχός).

congate7
26/11/2016, 21:26
Δε λιπαίνεται αλλά εξακολουθεί να γυρίζει.

Δηλαδή το καλοκαίρι που κάνω σχεδόν κάθε μέρα 5χλμ σβηστός του μαμάω τα μάτια;
Αντί για οικονομία κάνω ζημιά;

o teos
26/11/2016, 21:28
Δηλαδή το καλοκαίρι που κάνω σχεδόν κάθε μέρα 5χλμ σβηστός του μαμάω τα μάτια;
Αντί για οικονομία κάνω ζημιά;

Εσένα ρε δε χαλάει δε σπάει είναι Honda δώσε πόνο....εδώ δε μένει από βενζίνη στους δίσκους και το σασμαν θα κολλήσεις???:p

congate7
26/11/2016, 21:31
Μίλα καλά, μιλά ωραία κύριος...
Ααααακούς εκεί... Χοοντα...

daz
26/11/2016, 23:40
Δηλαδή το καλοκαίρι που κάνω σχεδόν κάθε μέρα 5χλμ σβηστός του μαμάω τα μάτια;
Αντί για οικονομία κάνω ζημιά;

Προκαλείς περισσότερες φθορές, δε θα πάθει κάτι άμεσα αλλά οι φθορές δρουν αθροιστικά. Καλό είναι να το αποφεύγεις. Με κλειστό το γκάζι όσες στροφές και να έχει ο κινητήρας δεν δίνει καύσιμο, οι πεταλούδες είναι κλειστές. Ανάλογα το πρόγραμμα, μπορεί να ψεκάσει ελάχιστο καύσιμο μάλλον για ψύξη, αλλά η ποσότητα είναι αμελητέα.

congate7
26/11/2016, 23:43
:beer:

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
27/11/2016, 09:27
Κατηγορηματικά όχι στην μότο με συμπλέκτη μιας και δεν μπορείς από πέμπτη να βάλεις νεκρά.

Στο αμάξι μερικές φόρες το κάνω, μόνο στην Αττική οδό.

5 χιλ μου βγάζει με νεκρά, και υπερβαίνοντας και το όριο ταχύτητας 10με 20 χιλ.

GiorgosLa
27/11/2016, 10:03
Κατηγορηματικά όχι στην μότο με συμπλέκτη μιας και δεν μπορείς από πέμπτη να βάλεις νεκρά.

Στο αμάξι μερικές φόρες το κάνω, μόνο στην Αττική οδό.

5 χιλ μου βγάζει με νεκρά, και υπερβαίνοντας και το όριο ταχύτητας 10με 20 χιλ.

Αν στα 100 χιλ/ωρα με νεκρά, για κάποιο λόγο που μόνο ο Μέρφη ξέρει, σου σβήσει ο κινητήρας και τιμόνι και φρένα γίνουν ξαφνικά κούτσουρο, τι γίνετε? Βασικά τι κερδίζεις απ αυτό για να ρισκάρεις?

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
27/11/2016, 10:13
Αν στα 100 χιλ/ωρα με νεκρά, για κάποιο λόγο που μόνο ο Μέρφη ξέρει, σου σβήσει ο κινητήρας και τιμόνι και φρένα γίνουν ξαφνικά κούτσουρο, τι γίνετε? Βασικά τι κερδίζεις απ αυτό για να ρισκάρεις?

Ο Μερφη βρίσκετε παντού φίλε μου. Ακόμα και στο κουκούτσι μιας ελιάς.
Δεν χρειάζεται βέβαια να των προκαλούμε.

Έγραψα (μερικές φόρες) όχι όλες. Έτσι για να βλέπω την ανοησία των ορίων ταχύτητας.

Υγ γιατί να μου σβήσει ο κινητήρας στο ρελαντί?:confused:

vaska
27/11/2016, 10:20
Το λάδι οι δίσκοι το χρειάζονται για τι με παρουσία λαδιού είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν τα υλικά τους, αφενός για να πιάσουν τις τριβές που πρέπει και όχι περισσότερη ή λιγότερη απόσο πρέπει, αφετέρου για απαγωγή θερμότητας σε αυτό. Όχι γιατί κάνουμε παραδείγματα και πειράματα εμείς, να σπρώχτο σβηστό, να κράτα το αναμένο...

Δεν έγραψα πουθενά για 100% οπότε ξεκινάς το ερώτημά σου με άκυρη υπόθεση. Αν -ας πούμε- έχει τρόπον τινά 95% απομόνωση όσο δουλεύει το μοτέρ και ''φυσάει'' λάδι ανάμεσα στους δίσκους, μόλις το μοτέρ σβήσει η απομόνωση πάει στο 70%. Η διαφορά αυτή, είναι λόγω του λαδιού όμως, και όχι αν απομονώνει ή όχι ο συμπλέκτης, σου εξηγώ δλδ ότι αποδίδεις λάθος αίτιο(=δεν απομονώνει πλήρως ο συμπλέκτης) σε σωστό φαινόμενο(δεν σπρώχνεται εύκολα ο τροχός).

Με βασάνισες ρε κιορατά πρωινιάτικα και κυριακάτικα. Με βασάνισες γιατί είναι βάσανο να ξυπνήσεις τον Γιαννάκη τον γείτονα με το ξηροκάμπανο, πρωί. Και άντε να περιμένεις να φτάσει η εντολή στο μυαλό του, και να περιμένεις να ντυθεί και να κατέβει. Βάσανο σου λέω. Αλλά τελικά κατέβηκε και πήγαμε στο μηχανάκι του (ο Θεός να το κάνει μηχανάκι, Ντουκάτι είναι χαχαχα) και κάναμε κι εκεί το πείραμα.
Μάντεψε...... Τα ίδια αποτελέσματα, με ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη ο πίσω τροχός δυσκολεύεται να γυρίσει,με νεκρά γυρίζει με πολύ μεγαλύτερη ευκολία.

Άσχετα βέβαια με αυτό, η απάντηση στην ερώτηση που έβαλε ο φίλος είναι "ναι υπάρχει φθορά των δίσκων" ακόμα κι αν δεχτούμε το δικό σου 95% απομόνωση. Σωστά??

Τώρα πίνουμε το καφεδάκι μας μαζί με τον Γιάννη, το καφεδάκι που του έταξα για να κατέβει να κάνουμε πειράματα στο μηχανάκι του. Γελάει ο μάπας και απολαμβάνει καφέ από τα χεράκια μου.
:wave2:

BLiTzER
28/11/2016, 13:55
Αν στα 100 χιλ/ωρα με νεκρά, για κάποιο λόγο που μόνο ο Μέρφη ξέρει, σου σβήσει ο κινητήρας και τιμόνι και φρένα γίνουν ξαφνικά κούτσουρο, τι γίνετε?

Το πρόβλημα με το να έχεις νεκρά εν κινήσει δεν είναι ότι μπορεί να σου σβήσει, αλλά ότι δεν έχεις άμεσα, αν χρειαστεί, ούτε φρένο κινητήρα, ούτε γκάζι. Ποτέ δε βάζουμε νεκρά, για κανένα λόγο, πριν σταματήσει το όχημα. Όποιος το κάνει, απλά οδηγεί λάθος.

ggs
28/11/2016, 13:56
Το πρόβλημα με το να έχεις νεκρά εν κινήσει δεν είναι ότι μπορεί να σου σβήσει, αλλά ότι δεν έχεις άμεσα, αν χρειαστεί, ούτε φρένο κινητήρα, ούτε γκάζι. Ποτέ δε βάζουμε νεκρά, για κανένα λόγο, πριν σταματήσει το όχημα. Όποιος το κάνει, απλά οδηγεί λάθος.

+1000

Απορώ τι κουβεντιάζουμε 4 σελίδες.

grafit
04/12/2016, 19:58
Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Ήσασταν διαφωτιστικοί.