PDA

View Full Version : Triumph bonneville t 120



JGALANAKIS
12/12/2016, 08:33
Καλησπερα σε ολους ,θα ηθελα να πω κι εγω τον πονο μου εδω μεσα.Το τελευταιο καιρο με τρωει η χουφτα μου να αγορασω ενα καινουριο μηχανακι το οποιο θα κρατησω για αρκετο καιρο και αυτα που μου αρεσουν περισσοτερο ειναι τα γυμνα.Αυτη την στιγμη κατεχω ενα vfr 750 του 96 με 170000χλμ απροβληματιστο και σε ολα τα τεραιν.Θελω να παρω ενα μηχανακι που θα το κοιταζω μετα απο 20 χρονια και δεν θα πω οτι εχει ξεπεραστει εμφανησιακα και απο την αλλη επειδη εχω τρια παιδια θα ηθελα να σταματησω να τρεχω με την μοτοσυκλετα οχι επειδη το θελω αλλα επειδη εχω καλη καλυψη απο τον αερα.Τα ταξιδια που κανω ειναι συνεχεια απο επαρχιακους και απεχθανομαι την εθνικη αρα δεν γουσταρω φαιιρινγκ.Για να μην τα πολυλογο εχω καταληξει στο t120 που το εχω οδηγησει κιολας και μου αρεσε η συμπεριφορα του και η απιστευτη ροπη του.Αλλα δεν ξερω απο αξιοπιστια τι γινεται και η υποστηριξη απο την αντιπροσωπεια αν ειναι επαρκης(εδω η honda ειναι μπουρδελο).Μηπως θα μπορουσε καποιος Χριστιανος εδω μεσα να με συμβουλεψει αν αξιζει η αγορα του η οχι;Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.

doctoras
12/12/2016, 11:26
Η αγορά ενός modern classic ειναι πολυ ιδιετερη και σίγουρα οχι εμπορική, τα μηχανάκια χρησιμοποιούν κλασική τεχνιλογια(εκτος απο τα τελευταίας γενεάς που πρόσθεσαν αυτα τα ηλεκτρονικά καλούδια)
Το μοτερ καθεαυτού ειναι αξιόπιστο νομιζω ειναι ενα υπέρκυβισμενο 865 με υδροψυξη, εχουν προσθέσει αρκετα πράγματα πανω οι Άγγλοι
Περισσοτερες πληροφορίες και απόψεις αναβατών θα βρεις απο τα βρετανικά φόρουμ για το εν λογο μοντέλο ισως και απο τραιουμφ.γρ. Ομως θεωρώ εαν το γουστάρεις πραγματικά δε ρισκάρεις και πολυ, το παιρνεις και το χαιρεσαι ειναι μηχανη για να γεράσεις μαζι.
Επισης μιας που είπες δε θελεις να τρέχεις πολυ λογο οικογένειας θα μπορούσες να πας και ατο Τ100 που ειναι το παλιό καλο αερο μοτερ με λιγότερη ιπποδυναμη και λιγότερα φράγκα
Ενω επισης αξιόλογες περιπτωςεις ειναι το W800 και V7 έως τα 9χιλ μπατζετ
Στο πανω ράφι είναι και το CB1100EX της χονδα το οποίο μεταφέρει ενα σύγχρονο πανομοιότυπο μοντέλο με το άλλοτε τετρακύλινδρο boldor

Το vfr σου με τέτοια παρακαταθήκη τι θα το κανεις; στην θεση σου δε θα το πουλούσα

astroman76
12/12/2016, 12:12
Στο πανω ράφι είναι και το CB1100EX της χονδα το οποίο μεταφέρει ενα σύγχρονο πανομοιότυπο μοντέλο με το άλλοτε τετρακύλινδρο boldor

close but not!

το CB1300SF ειναι πιο κοντα στο κλασσικο CB750f/900f

το CB1100 με το CB750k

376115

οδηγικα επισης ειναι πιο κοντα στο παλιο Κ παρα σε ενα Φ...

pipe_smoker
12/12/2016, 13:11
Η αγορά ενός modern classic ειναι πολυ ιδιετερη και σίγουρα οχι εμπορική...

Εμπορικότατη είναι, καθώς αυτά τα μηχανάκια είναι πολύ της μόδας εδώ και μερικά χρόνια και τα μοσχοπουλάνε σε τρελές τιμές.
Δεν ξέρω πότε μπορεί να σταματήσει η χιπστερίαση που κυριαρχεί, όμως αν ο φίλος το πάρει και το μετανιώσει σε σύντομο χρονικό διάστημα, δε θα χάσει και πολλά από τη μεταπώληση.

Το Τ120 δεν το έχω οδηγήσει και δεν το ξέρω.

Το Τ100 (όχι το τελευταίο, του 2008 νομίζω έχω οδηγήσει) είναι απελπιστικά, εξωφρενικά, ανεπανάληπτα και απαρέμφατα αργό!

Και το λέω εγώ που είμαι και κουλομαρία και χέζομαι κι εύκολα.

Ναι έχει μια σχετική ροπούλα, αλλά απο κεί και πέρα κλάφ'τα.
Όσες φορές το έχω πάρει βόλτα από ένα φίλο μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή και προσπαθώ να θυμηθώ τί σκατά σκεφτόμουν και μου ήρθε να το καβαλήσω:lol:

Περί ορέξεως πάντως....
Αν σου αρέσουν τα ρετρο/κλασικ/γουατέβερ σίγουρα αποτελεί επιλογή.

Από αυτής της συνομοταξίας τα μηχανάκια, το thruxton R μου αρέσει αρκετά κι απ'ότι έχω ακούσει είναι και ψιλογρήγορο.

giwrgos2012
12/12/2016, 13:44
Οπως περιγράφεις τι θες, είναι ότι πρέπει το Τ120 για σένα, σου άρεσε κιόλας, πάρτο και μην ρωτάς κανέναν να ησυχάσουμε!!!

JGALANAKIS
15/12/2016, 08:41
To vfr θα το κρατησω οπωσδηποτε δεν επροκειτο να το δωσω ειναι ενα μηχανακι που εχω περασει πολλα μαζι του και το βλεπω να πεθαινει στα χερια μου.Παντως για την αγορα του t120 πιστευω οτι θα εχω ενα μηχανακι το οποιο μετα απο 20 χρονια θα ειναι ακομα κλασικο και δεν θα ειναι σαν τα υπερσυγχρωνα σουπερ ντουπες φαιιρινγκατα τα οποια καθε 2 χρονια αλλαζουν μοντελο και η αξια τους πεφτει κατα 5000ε καθε χρονο.
Τωρα κοιταζω και το cb 1100 αλλα δεν υπαρχει σε τεστ ντραιβ και ετσι δεν μπορω να εχω αποψη ασε που οταν πηγαινεις στην αντιπροσωπεια εδω στην θεσσαλονικη σε κοιτανε σαν εξωγηινο και σε αντιμετωπιζουν λες και τους κοροιδευεις.Ενω στην triumph η αντιμετωπιση του πωλητη ηταν φανταστικη και η εξυπηρετηση αψογη ασε που υπηρχε και το μηχανακι για τεστ.

amyroukai
15/12/2016, 08:56
Είναι λίγο περίεργη η λογική σου (σε είκοσι χρόνια ποιός ξέρει...)

Ποιοτικά τα νέα τριουμφ γράφεται πως είναι εξαιρετικά, έτσι και αλλιώς δεν έχουν πολλά "περιττά" να χαλάσουν επάνω τους. Για αυτό που θέλεις, μάλλον η καλύτερη επιλογή σε καινούριο και όντως είναι πιο προσεκτικοί στην προσέγγιση στον πελάτη. Αν δεν το κάνουν και αυτό...

Υποτίθεται πως αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας είναι πολύ καλά ταιριασμένα και οδηγικά είναι "τόσο όσο" και σαφώς πιο σπορ από τα παλιότερα. Σε αντίθεση με το χόντα που για την συμπεριφορά του στον δρόμο δεν διαβάσαμε τα καλύτερα, μάλλον υποτονικές οι κριτικές.



Πιο κοντά στην ιδέα του "κλασσικού για πάντα" μου κάνει το απλό ταπεινό 900άρι αν και με ενοχλεί (ως τσιγκουνιά) η έλλειψη στροφόμετρου. Εμφανισιακά στα δικά μου μάτια είναι το πιο ισορροπημένο με "όσο πρέπει" χρώμια και λοιπές ρετρό πινελιές και είναι το απόλυτα ερωτεύσιμο και "για πάντα". Τα μεγάλα ενώ μοιάζουν ίδια, έχουν κάτι που με ενοχλεί σε βαθμό "δεν το αγοράζω" χωρίς να μπορώ να πω τι είναι.

sapila racing
15/12/2016, 10:38
Αν έχεις καταλήξει στο triumph παρτο, μια χαρά είναι γι αυτό που περιγράφεις.
Αφού όμως κοιτάζεις το CB1100 τότε σημαίνει πως είσαι ανοιχτός και σε άλλες μοτο και μάλιστα αλλης κατηγορίας.

Το CB είναι άλλο πράγμα και κανονικά δεν θα έπρεπε να τα συγκρίνεις άμεσα.

Επίσης δες και το Kawasaki W800 που είναι άμεσα συγκρίσιμο με το triumph.
http://www.kawasaki.gr/el/products/cruiser/2016/w800_/overview?Uid=0886W1sMCVgJUFleX1tbXAwNXVBZXgoLXApQWgtfXAwLWlk

astroman76
16/12/2016, 12:42
μετα απο 20 χρονια θα ειναι ακομα κλασικο και δεν θα ειναι σαν τα υπερσυγχρωνα σουπερ ντουπες φαιιρινγκατα τα οποια καθε 2 χρονια αλλαζουν μοντελο και η αξια τους πεφτει κατα 5000ε καθε χρονο.


στην αρχη πεφτει για ολλα μετα ανεβενει (πηγενε να βρεις καθαρο και μαμα και φτηνο VTRSp1 η CBR900RR η ΖΧR ).. και μην περιμενεις ενα μοντερο τριουμφ μαζικης παραγωγης να γηνει συλεκτικο, ισως ενα του 60 η του 70 αλλα οχι το νεοκλασσικο..

βασικα μετα απο 20 χρονια το VFR θα εχει πολυ μεγαλητερη αξια απο το T120 ;)

amyroukai
16/12/2016, 17:21
Επίσης δες και το Kawasaki W800 που είναι άμεσα συγκρίσιμο με το triumph.
http://www.kawasaki.gr/el/products/cruiser/2016/w800_/overview?Uid=0886W1sMCVgJUFleX1tbXAwNXVBZXgoLXApQWgtfXAwLWlk

Το W800 δεν είναι συγκρίσιμο, ούτε καν. Όλοι όσοι το οδήγησαν έγραψαν ότι έχει απαράδεκτα φρένα, μαλακό πλαίσιο, αστείες αναρτήσεις και κουνάει μόλις πλησιάσει τριψήφια χιλιόμετρα. Είναι πανέμορφο, αλλά τίποτα παραπάνω.

el_hymador
16/12/2016, 17:26
To θέμα "νεορετρό" το έκλεισε η Triumph και πήρε και τα κλειδιά... απλά δεν έχουν αντίπαλο.

Η T120 είναι γ@μιστερή μοτοσικλέτα αλλά κομμάτι ακριβή... τσέκαρε το Street Twin που παίζει κάτω από τα 10Κ και έχει τέτοια ροπάκλα που ανατριχιάζουν τα @@δια... και ναι, είναι πολύ γρήγορη για τα δεδομένα της κατηγορίας και στρίβει / φρενάρει μια χαρά.

sapila racing
16/12/2016, 18:11
Το W800 δεν είναι συγκρίσιμο, ούτε καν. Όλοι όσοι το οδήγησαν έγραψαν ότι έχει απαράδεκτα φρένα, μαλακό πλαίσιο, αστείες αναρτήσεις και κουνάει μόλις πλησιάσει τριψήφια χιλιόμετρα. Είναι πανέμορφο, αλλά τίποτα παραπάνω.

Δεν έχω ακούσει κατι τέτοιο και δεν το πιστεύω κιόλας.
Τα φρένα του W800 ειναι σιγουρα πιο μαλακά όπως και όλη η κατασκευή έχει αλλο προορισμό, αλλά απαράδεκτα όχι.
Αν ο άλλος κατεβηκε απο το R1M και ανεβηκε στο W800 τότε θα αισθανόταν οτι του κούναγε, αλλα δεν ειναι κριτήριο αυτό. Κι εμένα μου φαίνεται απαράδεκτες καποιες μοτο αλλά ούτε αυτό είναι κριτήριο για τον αγοραστή neo retro μοτοσυκλέτας.

Εγώ ξέρω οτι οι ακόμα και οι Αγγλοι οταν βγηκε το W800 το έβγαλαν καλύτερο απο το Τ100 που κυκλοφορούσε τότε.
Επίσης είναι πολύ πιο ρετρο απο τα υπόλοιπα και είναι προσεγμένο στις λεπτομέρειες που μετράνε σε αυτην την κατηγορία.

Απο κοντά είναι και πιο όμορφο απο το triumph μπορώ να πω.

H triumph ειναι πιο γρήγορη, πιο στιβαρή, έχει πιο πολλα κυβικά, θέλει πιο πολλές στροφές για να βγαλει την δύναμή της όμως και αυτό ίσως δεν ταιριάζει πάντα σε αυτό το στυλ.
Το Kawasaki επιδεικνύει το συστημα κινησης εκκεντροφόρων με κωνικά γραναζια και την λεπτομέρεια στο φινίρισμα.
Ο καθένας διαλέγει και παίρνει!

amyroukai
16/12/2016, 18:15
θέλει πιο πολλές στροφές για να βγαλει την δύναμή της όμως

μιλάς για το αερόψυκτο μοτέρ, όχι το καινούριο.

σε ελληνικά τεστ και σε αμερικάνικα τεστ από το ίντερνετ, αυτό διάβασα πάντως. ακόμα και ο ΔΠ που είναι συνήθως ο άνθρωπος που δεν βρίσκει ελάττωμα, παρατήρησε ότι το W800 δεν είναι για πολλά πολλά. δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν ξέρω κιόλας. Η καρδιά για την κατηγορία αυτή λέει street twin από τότε που το είδα :)

sapila racing
16/12/2016, 18:35
μιλάς για το αερόψυκτο μοτέρ, όχι το καινούριο.

σε ελληνικά τεστ και σε αμερικάνικα τεστ από το ίντερνετ, αυτό διάβασα πάντως. ακόμα και ο ΔΠ που είναι συνήθως ο άνθρωπος που δεν βρίσκει ελάττωμα, παρατήρησε ότι το W800 δεν είναι για πολλά πολλά. δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν ξέρω κιόλας. Η καρδιά για την κατηγορία αυτή λέει street twin από τότε που το είδα :)

Μπορεί και να ισχύουν όλα αυτα, αλλά η κατηγορία είναι η ίδια και οι περισσότεροι τα πάνε χαλαρά, οπότε και το Kawasaki παίζει ακόμα, όπως και το V7 που ειναι ομως ακόμα πιο αργό.

MG-KTiNoS
16/12/2016, 18:57
376315

:smokin:
μανου ανθου....

astroman76
16/12/2016, 19:08
επισης Τ9 & Guzzi

astroman76
16/12/2016, 19:09
376315

:smokin:
μανου ανθου....

αυτο τι ρετρο ειναι?

MG-KTiNoS
16/12/2016, 19:12
αυτο τι ρετρο ειναι?


Καλησπερα σε ολους ,θα ηθελα να πω κι εγω τον πονο μου εδω μεσα.Το τελευταιο καιρο με τρωει η χουφτα μου να αγορασω ενα καινουριο μηχανακι το οποιο θα κρατησω για αρκετο καιρο και αυτα που μου αρεσουν περισσοτερο ειναι τα γυμνα.Αυτη την στιγμη κατεχω ενα vfr 750 του 96 με 170000χλμ απροβληματιστο και σε ολα τα τεραιν.Θελω να παρω ενα μηχανακι που θα το κοιταζω μετα απο 20 χρονια και δεν θα πω οτι εχει ξεπεραστει εμφανησιακα και απο την αλλη επειδη εχω τρια παιδια θα ηθελα να σταματησω να τρεχω με την μοτοσυκλετα οχι επειδη το θελω αλλα επειδη εχω καλη καλυψη απο τον αερα.Τα ταξιδια που κανω ειναι συνεχεια απο επαρχιακους και απεχθανομαι την εθνικη αρα δεν γουσταρω φαιιρινγκ.Για να μην τα πολυλογο εχω καταληξει στο t120 που το εχω οδηγησει κιολας και μου αρεσε η συμπεριφορα του και η απιστευτη ροπη του.Αλλα δεν ξερω απο αξιοπιστια τι γινεται και η υποστηριξη απο την αντιπροσωπεια αν ειναι επαρκης(εδω η honda ειναι μπουρδελο).Μηπως θα μπορουσε καποιος Χριστιανος εδω μεσα να με συμβουλεψει αν αξιζει η αγορα του η οχι;Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.

Βλέπεις πουθενά τη λέξη ρετρό?
:rolleyes:

astroman76
16/12/2016, 19:20
Βλέπεις πουθενά τη λέξη ρετρό?
:rolleyes:

οχι αλλα βαζουμε μηχανακια που ειναι στο ιδιο στιλ με το t120 αν ειναι βαλε και το Z1000 νο προβλεμο

sapila racing
16/12/2016, 19:32
376315

:smokin:
μανου ανθου....

Ασχημία είναι για μένα. :yuck:
Σαν να βάλανε πλαίσιο/ψαλίδι Fazer, φαιρινγκ τιμονιού απο RD, τεπόζιτο TR1 και κοκοβιό Tuono 1st Gen.
Οτι ναναι, και δεν κάθεται καν καλά το τεπόζιτο στο πλαίσιο!

Tα άλλα που λέμε εδώ είναι όμορφα τουλάχιστον!

astroman76
16/12/2016, 20:19
Ασχημία είναι για μένα. :yuck:
Σαν να βάλανε πλαίσιο/ψαλίδι Fazer, φαιρινγκ τιμονιού απο RD, τεπόζιτο TR1 και κοκοβιό Tuono 1st Gen.
Οτι ναναι, και δεν κάθεται καν καλά το τεπόζιτο στο πλαίσιο!

Tα άλλα που λέμε εδώ είναι όμορφα τουλάχιστον!

απο τα χηροτερα μηχανακια.... κανει το mantra να φενετε θεικο επρος του (ασχετο αλλα μου αρεσει πολυ το μαντρα!)

giwrgos2012
16/12/2016, 21:01
Επειδή είναι φίλος αυτός που άνοιξε το θέμα και επειδή το έχω οδηγήσει το Τ120 και εγώ που το κορόιδευα κιόλας και του έλεγα τι παππουδιέρα είναι ας πω την άποψη μου.

Είναι πραγματικά πανέμορφο, έχει κλασική ομορφιά, απίστευτη ροπή και πραγματικά ενώ πας με 100-120 το απολαμβάνεις και το χαίρεσαι να το οδηγάς. έχει ότι χρειάζεσαι από μία σύγχρονη μηχανή (abs,traction,θερμαινόμενα γκριπς, προγράμματα οδήγησης) και το καλό είναι ότι φορτώνεται κανονικά και πας ταξίδι. Τι θέλω να πω τόσο η GIVI αλλά και η HEPCO&BECKER βγάζουν κάγκελα πλαινά για να μπουν βαλίτσες κανονικές και οι οποίες από ότι είδα από φωτό ταιριάζουν με την μηχανή πολύ όμορφα πχ https://www.hepco-shop.de/meinbike/triumph/bonneville-t-120-2016 και εδώ https://www.hepco-shop.de/meinbike/triumph/bonneville-t-120-2016/seitenkoffertraeger-festverschraubt.html. Κατά τα άλλα είναι παιχνίδι στην οδήγηση και έχει πολύ ξεκούραστη θέση οδήγησης τουλάχιστον για εμένα και όσο το οδήγησα. Θέλω να πιστεύω λογικά ότι θα είναι και αξιόπιστος ο κινητήρας γιατί από 1200 κυβικά βγάζει μόνο 80 άλογα. οπότε τι στο καλό .