PDA

View Full Version : GSX1250FA - λιωμένος καταλύτης;



mreza
12/12/2016, 12:41
Ξέρει κανείς αν ο λεκές αυτός σημαίνει ότι ο καταλύτης της μηχανής έχει πρόβλημα ή τάχει παίξει εντελώς;
Από καινούργια η μηχανή, μετά από λίγες χιλιάδες χλμ δημιούργησε αυτό το λεκέ στο συγκεκριμένο σημείο (και λίγο πιο μπροστά εκεί που ενώνονται οι λαιμοί).
Με καθάρισμα με autosol φεύγουν τα πάντα εντελώς και γίνεται καθρέφτης, αλλά μετά από μερικές χιλιάδες χλμ ξαναδημιουργείται.
Η μηχανή έχει τώρα 23.000 χλμ. Στο συνεργείο δεν μου είπαν για κάποιο πρόβλημα βλέποντας το σημάδι αυτό. Έχω παρατηρήσει και σε άλλα Bandit-GSX1250 αυτό το λεκέ-σημάδι και επειδή από παρόμοιο σημάδι γνωστός κάτοχος GSX 1250 FA διαπίστωσε λιωμένο καταλύτη όταν άνοιξε στο σημείο αυτό, γι αυτό και ρωτάω "πριν αρχίσουν να βαράνε τα όργανα "...
Κ.Τ.Ε.Δ. πέρασε άνετα χωρίς καυσαέρια και οτιδήποτε άλλο.

εδώ το δικό μου μοτοσακό 376116

κι εδώ μια συγκριτική φωτο από από το net, από κάποιο τεστ 376117

Τα "σημάδια" είναι ίδια :rolleyes:

MG-KTiNoS
12/12/2016, 13:03
Ανεβάζει θερμοκρασία και γίνεται μπλε.
Αν πέρασε ΚΤΕΟ κάνε μια καυσανάλυση να δεις....

Λιωμένο καταλύτη δεν έχω ακούσει ποτέ.
(και σ άλλα μηχανάκια συμβαίνει)

mreza
12/12/2016, 13:15
Αυτή την κατάσταση του καταλύτη αντίκρισε ο φίλος όταν το άνοιξε 376118

Ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι έτσι 376119

Τι να πω..

mreza
12/12/2016, 13:59
Ανεβάζει θερμοκρασία και γίνεται μπλε.
Αν πέρασε ΚΤΕΟ κάνε μια καυσανάλυση να δεις....
Καυσανάλυση έγινε. o.k.


Λιωμένο καταλύτη δεν έχω ακούσει ποτέ.
(και σ άλλα μηχανάκια συμβαίνει)
Έτσι νομίζω κι εγώ.

DrBig
12/12/2016, 14:03
Η καυσαναλυση δε θα δειξει τιποτα....αν εχει γινει ο καταλυτης παντως οπως στην φωτο, τοτε το μηχανακι θα σερνεται.

toyar
12/12/2016, 15:11
ο καταλυτης που ελιωσε ηταν σε μοτερ πειραγμενο;
γιατι ετσι λιωνει απο υψηλες θερμοκρασιες οταν καταληγει ακαυστο μιγμα και καιγεται εκει
πχ απο χαλασμενο πολλ/στη

mreza
12/12/2016, 16:17
Η καυσαναλυση δε θα δειξει τιποτα....αν εχει γινει ο καταλυτης παντως οπως στην φωτο, τοτε το μηχανακι θα σερνεται.
Το δικό μου μηχανάκι πάει "αγέρας". Και δεν είναι πειραγμένο. Άρα δεν παίζει πρόβλημα καταλύτη (σε μένα).

mreza
12/12/2016, 16:21
ο καταλυτης που ελιωσε ηταν σε μοτερ πειραγμενο;
γιατι ετσι λιωνει απο υψηλες θερμοκρασιες οταν καταληγει ακαυστο μιγμα και καιγεται εκει
πχ απο χαλασμενο πολλ/στη
...αυτό δεν το ξέρω.
Το δικό μου πάντως δεν είναι 'παραβιασμένο'.. :)

Pew
12/12/2016, 16:48
Να παρουμε τα πραγματα με τη σειρα για να μην αγχωνεσαι αδικα.
(ωραιος ο μουργος στη φωτο btw !! :beer: )


1) Η φωτογραφια με τον "μπουκωμενο" και κατα συνεπεια παραμορφωμενο καταλυτη που εβαλες... θα σε ειχε βαλει σε υποψιες απο την πρωτη στιγμη. Η μηχανη θα ειχε θεμα, μεγαλο.

2) Η χρωματικη παραμορφωση στο σημειο του καταλυτη ειναι φυσιολογικη. Αναλογα το υλικο της κατασκευης του σωληνα ή και το παχος του, αλλαζει χρωμα απο τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται.
Η ροη σε εκεινο το σημειο (καταλυτης) περιοριζεται, συνεπως η θερμοκρασια αυξανεται περαιτερω λογω μεγαλυτερης πιεσης καυσαεριων...

3) ... τελος, οταν φτασεις σε σημειο να "βαρανε τα οργανα" απο βλαβη στον καταλυτη, θα το καταλαβεις πριν ειναι αργα... να 'σαι σιγουρος! :)

Μη σκας!

Dalt0n
12/12/2016, 17:03
Να πω και εγώ κάτι..πριν 5-6 χρόνια είχαμε πάρει ενα Renault kangoo για την δουλειά (όντως κουτί ήταν) ο πατέρας μ τύχαινε να μένει πολλές φορές απο βενζίνη μπαταρία μίζα και το είχε αλλάξει τον αδοξαστο να το βάζει σκαστω λες και είναι κνν καρμπυταρερατο.. Μετα απο λίγο άρχιζε να μυρίζει ο καταλύτης όταν ήταν κρυος και το περπατούσε.όταν τον βγάλαμε έτσι ήταν απο μέσα