PDA

View Full Version : Yamaha dt125x 2007



mhxanoviosgr
17/12/2016, 14:49
Καλησπερα σε ολους,θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με την αγορα του αναφερομενου μοντελου.Ειναι αξιοπιστο ασφαλες και καταλληλο μηχανακι για καθημερινες αποστασεις καθως και ταξιδια 200 και χιλιομετρων?Αξιζει τα λευτα του (παντα για μεταχειρισμενο) η μηπως εχετε κατι αλλο να μου προτεινετε στα 125 κυβικα μεχρι 2000 ευρω? Ευχαριστω εκ των προτερων!

astroman76
17/12/2016, 14:57
οχι δες για καποιο 4τ 125 αν θες να κανεις ολλα αυτα...

dr125
wr125
xt125

σε αυτο το στυλ:wave2:

mhxanoviosgr
17/12/2016, 16:57
δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα για το dr γιατι και μενα μου αρεσε ουτε επισης για το xt που κοιταξα επισης..μονο το wr ειναι πολυ καλο αλλα επισης πολυ ακριβο..

astroman76
17/12/2016, 17:28
με το dt παντος δεν παιζει να βγαλεις 200ρες για πολυ καιρο... και μεσα στην πολη θα εισαι συνεχεια στα βενζιναδικα δεν δεν εχεις θεμα.. αλλιως car.gr και βρησκεις τι θες με τις επιλογες που σου δηνει...

mhxanoviosgr
18/12/2016, 01:56
δηλαδη τι θα μου προτεινατε ως ενα καταλληλο μηχανακι της κατηγοριας μεχρι 2000 μεταχειρισμενο?(fx,cbr?)

I-want-a-moto
18/12/2016, 14:00
Είναι πολλά τα μοντέλα πχ κοίτα για YBR,CBF,CBR,XR,XLV,CLR και βλέπεις τι παίζει ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις και το τι σου αρέσει περισσότερο!!! Τα δίχρονα δυστηχώς δεν κάνουν για κάθε μέρα καθώς πίνουν το πάτο τους!!! Απέφυγε επίσης τα ευρωπαίκά και τα κινέζικα...Δίπλωμα τι έχεις?

doctoras
18/12/2016, 15:13
Παρόν, εχω dt125x 6 χρόνια
Το μοτερ του ειναι το παλιο καλο προερχόμενο απο το 1989 φυμωμενο διαχρονικό αξιοπιστο με λιγο μεγαλυτερη αποδοση και χαμηλότερο συνολικό βάρος κατασκευής απο οποιοδηποτε 4Τ 125.
Φυσικά και το μοτέρ δεν εχει κανένα πρόβλημα για πορεία 200 και όσο αντέχει ο αναβάτης, φυσικά ενα ταξίδι με 125ρι ειναι παντα ταξίδι με 125cc μοτο σύνεση σε μ.ο.τ. και οχι τερμα γκάζι για ωρα
Εαν ειναι καλοδιατηρημένο και συντηρημενο μπορει να γυρίσει τον κόσμο ολοκληρο
Καταναλωση ΔΕΝ καίει ουτε την μανα του ουτε τον πατέρα του που λετε τα εργοστασιακα και χωρις μετατροπές μοντέλα 5-5,5 στην πολη και 4,5-5 εκτος πολης
Ομως επιδη ειναι ενα δίχρονο και σε ενα τετραχρονο εμπάργκο δεν εχει μεγαλη εμπορικοτητα ως last of μοικαν, το μηχανάκι φοράει πολυ ποιοτικότερο πακετο περιφερειακών συγκριτικα και για αυτο τον λογο κοστιζε το '05 4500χιλ

I-want-a-moto
19/12/2016, 11:55
Παρόν, εχω dt125x 6 χρόνια
Το μοτερ του ειναι το παλιο καλο προερχόμενο απο το 1989 φυμωμενο διαχρονικό αξιοπιστο με λιγο μεγαλυτερη αποδοση και χαμηλότερο συνολικό βάρος κατασκευής απο οποιοδηποτε 4Τ 125.
Φυσικά και το μοτέρ δεν εχει κανένα πρόβλημα για πορεία 200 και όσο αντέχει ο αναβάτης, φυσικά ενα ταξίδι με 125ρι ειναι παντα ταξίδι με 125cc μοτο σύνεση σε μ.ο.τ. και οχι τερμα γκάζι για ωρα
Εαν ειναι καλοδιατηρημένο και συντηρημενο μπορει να γυρίσει τον κόσμο ολοκληρο
Καταναλωση ΔΕΝ καίει ουτε την μανα του ουτε τον πατέρα του που λετε τα εργοστασιακα και χωρις μετατροπές μοντέλα 5-5,5 στην πολη και 4,5-5 εκτος πολης
Ομως επιδη ειναι ενα δίχρονο και σε ενα τετραχρονο εμπάργκο δεν εχει μεγαλη εμπορικοτητα ως last of μοικαν, το μηχανάκι φοράει πολυ ποιοτικότερο πακετο περιφερειακών συγκριτικα και για αυτο τον λογο κοστιζε το '05 4500χιλ

E όταν τα 4τ πίνουν 3-3,5 ή και λιγότερο δεν λες ότι πίνει και λίγο χώρια ότι δεν πίνει μόνο βενζίνη αλλά και λάδι... Παρόλαυτα σε επιδόσεις σίγουρα πατάει όλα τα 4τ που για τις μικρές κατηγορίες είναι αρκετά σημαντικό.Δεν ξέρω βέβαια αν το Α1 το καλύπτει και για αυτό ρώτησα το φίλο τι δίπλωμα έχει. Τα δίχρονα είναι άλλος έρωτας αλλά δυστηχώς έρχονται με συμβιβασμούς... Μεγάλη προσοχή επίσης καθώς πολλά είναι σκισμενα,καγκουρεμένα και πειραγμένα οπότε θέλει καλή γνώση του κάθε μοντέλου και μάτι (και αυτί) όταν ελέγχεις κάποιο για αγορά...