Σύνδεση

View Full Version : The STREET will never be the same again



panos_zip
21/12/2016, 15:17
Once in a generation, a motorcycle comes along that changes everything. Be one of the first to meet our new game changer – a bike that simply tears up the rule book and sets the new benchmark for power, weight, handling and looks. The revolution starts here.

https://www.youtube.com/watch?v=njclqoIhOCA

Λογικά πρόκειται για το νέο Triumph Street Triple 800

Θα το μάθουμε 10 Ιανουαρίου 2017

376665

foogr01
21/12/2016, 15:31
:a8:

Ζεύκας
21/12/2016, 15:40
Μεγάλα λόγια. Μακάρι να ακολουθήσουν και μεγάλες πράξεις.

basilis_k6
21/12/2016, 15:43
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... 5 χρονια τους πηρε να ξυπνησουν. Το γυμνο δεν με νοιαζει αλλα το daytona ελπιζω να ειναι αξιος συνεχιστης. Ενα ομορφο 800αρακι, ελαφρυ με λογικη τιμη και παμε ταμειο.

panos_zip
21/12/2016, 18:20
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... 5 χρονια τους πηρε να ξυπνησουν. Το γυμνο δεν με νοιαζει αλλα το daytona ελπιζω να ειναι αξιος συνεχιστης. Ενα ομορφο 800αρακι, ελαφρυ με λογικη τιμη και παμε ταμειο.

Μακάρι. Αυτό περιμένω και γω.

telegonos
22/12/2016, 01:20
Ένα ενδιάμεσο χρειάζεται η γκάμα. Σαν στήσιμο εννοώ.

Ωραίο το street triple (είχα για 3 χρόνια), ωραίο και το daytona 675 (επίσης είχα για 3 μήνες). Είναι όμως τα δύο άκρα της συνταγής. Το πρώτο είναι πολύ εύκολο, κάνει για πραγματικές συνθήκες, στερείται όμως μια κάποιας τουριστικής ικανότητας αφού είναι γυμνό. Το δεύτερο είναι δύσκολο, απαιτητικό, δεν κάνει για καθημερινό κ.ο.κ.

Γιατί δεν βγάζουν ένα ενδιάμεσο, δλδ ουσιαστικά ένα street triple με μισό φαιρινγκ, με την θέση οδήγησης του street triple, για να μπορείς να έχεις και την ευκολία του στριτ τριπλ και την κάλυψη από τον αέρα, να γίνει δλδ λίγο πιο χρηστικό στον παράγοντα ταξίδι εκτός νομού;

Τόσο αντιεμπορικό-ασύμφορο τους φαίνεται στο εμπορικό τμήμα; Αν το βγάζανε με μισό φέρινγκ (πως είχε ας πούμε το VTR1000F), θα το ξανάπαιρνα πολύ ευχαρίστως.

Το 675-800 κυβικά, μου είναι σχεδόν αδιάφορο. Δυνατό το ένα, δυνατό το άλλο, ισοδύναμα στην πράξη.

Αναμένουμε

Ζεύκας
22/12/2016, 01:23
ενδιάμεσο υπάρχει εδώ και χρόνια και λέγεται tiger 800

track bike: daytona

naked: street triple

street touring: tiger xr

telegonos
22/12/2016, 11:33
To ενδιάμεσο ανάμεσα σε δύο street μοτοσυκλέτες είναι ένα ψηλό; Από που κι ως που;

Αυτό που λες είναι άλλη κατηγορία και ουδεμία σχέση έχει με την περιγραφή μου. Είναι ψηλό, έχει εντελώς άλλο πλαίσιο σιδεριά, ΔΕΝ έχει φαίρινγκ, για στριτ μοτό μιλάω εγώ.

Πως είχαν το sprint RS 955 στην μεγάλη κατηγορία παλιά; Ε αυτό με street triple από μέσα.

Αφενώς για να μην το βγάζουν, το εμπορικό τμήμα έχει κάνει έρευνα και έχουν βρει ότι δεν θα έχει μεγάλη απήχηση. Από την άλλη όμως, είναι σχεδόν έτοιμη συνταγή, με ελάχιστο κόστος εξέλιξης, πόσο κόστος εξέλιξης έχει ένα μισό φέρινγκ στο street triple, ανάλογα φανάρι, ψηλά clipons και ίσως λίγο πιο κοντές ντίζες;

Ζεύκας
22/12/2016, 11:54
τελέγονε δες την γκάμα των ευρωπαίων πως σπάνε ένα μοτέρ ή πλαίσιο ή σουλούπι σε naked/ss/sport touring και θα καταλάβεις πως το πάνε.

δες aprilia/ducati/agusta/ktm/bmw/triumph και παρατήρησε. εσύ μπορεί να θες ένα πιο χαμηλό στρητάκι αλλά οι ευρωπαίοι κατασκευαστές
άρα και οι καταναλωτές θέλουν ψηλό sport touring

telegonos
22/12/2016, 17:41
Αυτό το ''κατασεκυαστές άρα καταναλωτές'' δεν λέω ότι είναι λάθος, αλλά δεν είναι και βεβαιότητα σαν σωστό.

Και η απρίλια που λες πρώτη-πρώτη, έχει RSV4 αλλά έχει και TuonoV4, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που λέω, ενώ τα ψηλά της, βασίζονται σε άλλο μοτέρ και σχεδίαση (V2 1200). Παλιότερα δε, είχε και Falco1000 και Futura1000 μαζί με το TuonoV2 και το RSV-Mille.

Εμένα ας πούμε σαν καταναλωτή-δείγμα, το street triple το βρήκα καταπληκτικό, αλλά κάποια στιγμή θα το ήθελα με λίγο fairing. Από την άλλη το Daytona ηταν αναίτια δύσκολο στον δρόμο, θα ήθελα κάτι με αεροδυναμική σαν Daytona αλλά χωρίς την δυσκολία του. Δλδ αυτό που περιγράφω και παραπάνω, μια μέση οδό. Ε δεν νομίζω ότι είμαι τόσο δύσκολος ή περίεργος, κι άλλοι θα υπάρχουν να θέλουν το ίδιο.

Κάτι τέτοιο δλδ >>> http://images.mcn.bauercdn.com/PageFiles/541079/1752x1168/2StreetTriple.jpg

Τέσπα, αναμονή μέχρι τις 10 Ιανουαρίου να δούμε το νέο Street triple ή οτι άλλο θα είναι αυτό.

Ζεύκας
22/12/2016, 17:55
και η απριλια στο ίδιο ήταν μέχρι πρόσφατα.

το v2 rotax το φόραγε σε rsv tuono & caponord. απλά μετά είχε διαθέσιμα 2 μεγάλα μοτέρ.
ένα racing για τα σκληροπυρηνικά rsv4 & tuono v4 και ένα πιο ήπιο v2 1200 για dorsoduro & caponord.

για το στυλ που ψάχνεις από Ευρώπη μεριά μόνο το bmw f800st μου έρχεται στο μυαλό με μια πρώτη σκέψη,
όλα τα άλλα -καλώς ή κακώς- παίζουν στο τέμπο που σου είπα. μετά πας σε ιαπωνία.

τέσπα ξεφεύγουμε, οπότε σταματάω κάπου εδώ. σε αναμονή λοιπόν για την παρουσίαση :beer:

DrBig
22/12/2016, 18:31
Αυτό το ''κατασεκυαστές άρα καταναλωτές'' δεν λέω ότι είναι λάθος, αλλά δεν είναι και βεβαιότητα σαν σωστό.

Και η απρίλια που λες πρώτη-πρώτη, έχει RSV4 αλλά έχει και TuonoV4, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που λέω, ενώ τα ψηλά της, βασίζονται σε άλλο μοτέρ και σχεδίαση (V2 1200). Παλιότερα δε, είχε και Falco1000 και Futura1000 μαζί με το TuonoV2 και το RSV-Mille.

Εμένα ας πούμε σαν καταναλωτή-δείγμα, το street triple το βρήκα καταπληκτικό, αλλά κάποια στιγμή θα το ήθελα με λίγο fairing. Από την άλλη το Daytona ηταν αναίτια δύσκολο στον δρόμο, θα ήθελα κάτι με αεροδυναμική σαν Daytona αλλά χωρίς την δυσκολία του. Δλδ αυτό που περιγράφω και παραπάνω, μια μέση οδό. Ε δεν νομίζω ότι είμαι τόσο δύσκολος ή περίεργος, κι άλλοι θα υπάρχουν να θέλουν το ίδιο.

Κάτι τέτοιο δλδ >>> http://images.mcn.bauercdn.com/PageFiles/541079/1752x1168/2StreetTriple.jpg

Τέσπα, αναμονή μέχρι τις 10 Ιανουαρίου να δούμε το νέο Street triple ή οτι άλλο θα είναι αυτό.

Gsxs1000f

MG-KTiNoS
22/12/2016, 18:44
Gsxs1000f

Σα μονοσελο το βλέπω αυτό (ή μόνο για γυναικάκι και παιδί)

Leon67
22/12/2016, 18:45
VFR 800

DrBig
22/12/2016, 18:48
Σα μονοσελο το βλέπω αυτό (ή μόνο για γυναικάκι και παιδί)

Να αγορασουν δικο τους!

MG-KTiNoS
22/12/2016, 19:17
Να αγορασουν δικο τους!

XXL σε βρίσκω γιατρέ μου... :lol:

και το βέρσις το 1000 μ αρέσει πολύ

giorgosb
22/12/2016, 19:36
Ένα ενδιάμεσο χρειάζεται η γκάμα. Σαν στήσιμο εννοώ.

Ωραίο το street triple (είχα για 3 χρόνια), ωραίο και το daytona 675 (επίσης είχα για 3 μήνες). Είναι όμως τα δύο άκρα της συνταγής. Το πρώτο είναι πολύ εύκολο, κάνει για πραγματικές συνθήκες, στερείται όμως μια κάποιας τουριστικής ικανότητας αφού είναι γυμνό. Το δεύτερο είναι δύσκολο, απαιτητικό, δεν κάνει για καθημερινό κ.ο.κ.

Γιατί δεν βγάζουν ένα ενδιάμεσο, δλδ ουσιαστικά ένα street triple με μισό φαιρινγκ, με την θέση οδήγησης του street triple, για να μπορείς να έχεις και την ευκολία του στριτ τριπλ και την κάλυψη από τον αέρα, να γίνει δλδ λίγο πιο χρηστικό στον παράγοντα ταξίδι εκτός νομού;

Τόσο αντιεμπορικό-ασύμφορο τους φαίνεται στο εμπορικό τμήμα; Αν το βγάζανε με μισό φέρινγκ (πως είχε ας πούμε το VTR1000F), θα το ξανάπαιρνα πολύ ευχαρίστως.

Το 675-800 κυβικά, μου είναι σχεδόν αδιάφορο. Δυνατό το ένα, δυνατό το άλλο, ισοδύναμα στην πράξη.

Αναμένουμε


Υπαρχουν σχεδια για τετοιο μοντελο. Υπαρχει στο ιντερνετ ενας πινακας με τεχνικα χαρακτηριστικα της triumph που περιλαμβανει, εκτος των νεων street triple/street triple R, και αλλα δυο μοντελα με ονομασια street triple RT και RS. Αυτες λενε θα ειναι πιο τουριστικες εκδοσεις με μισο φερινγκ, με την RT να ειναι η απλη και η RS η πιο πλουσια/σπορ

Μακαρι να επιβεβαιωθουν

panos_zip
10/01/2017, 20:25
Τα αποκαλυπτήρια

https://www.facebook.com/OfficialTriumphUK/videos/10155024795667625/

Το βίντεο είναι από τη σελίδα της Triumph UK στο facebook. Δεν το έχω βρεί ακόμα στο youtube

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=4yK1MLGZE9E&feature=youtu.be

DrBig
10/01/2017, 20:37
123 αλογα το RS, 166 κιλα αδειο, ohlins πισω, big piston μπροστα και Μ50 monoblocks. Παιζει γερη μπαλιτσα η αγγλιδα.....

panos_zip
10/01/2017, 20:42
Triumph Street Triple 765
Τρείς διαφορετικές εκδόσεις S/R/RS, 3 διαφορετικές επιλογές σε απόδοση, έως 123ps

377530
377531
377532

ptc
10/01/2017, 21:24
Κατι με χαλαει στη μουρη... Λες και εχει προγναθισμο ειναι. Προσωπικα το τωρινο μου αρεσει περισσοτερο (για εμφανιση μιλαω παντα).

Στα χαρτια φαινεται πολυ δυνατη προταση παντως.

Ζεύκας
10/01/2017, 23:31
Με μια πρόχειρη ματιά δν βλέπω κάτι το επαναστατικό.

Πλαίσιο του 2006, μοτέρ το ίδιο αλλά με στεροειδή, αισθητικά στοιχεία από διάφορα υπάρχοντα μοντέλα της Τ
συν τα μοντέρνα καλούδια που υπάρχουν στάνταρ σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες.

Πραγματικό βάρος πλήρης υγρών θα θελα να μάθω.


Άσχετο: Ο Στιβ Τζομπς και η Apple έχουν θέσει τα στάνταρ στο πως να παρουσιάζεται ένα καινούριο προϊόν.

devil's animal
11/01/2017, 00:07
παει να χτυπησει mt-09, ή ειναι η ιδεα μου?
βλ. ιδια περιπου κυβικα και αλογα...τρεις εκδοσεις (απλο mt-09, street rally και sport tracker)... ανυπαρκτη πισω σελα...καγκουρομηχανημα για πολη αλλα μπαινει και πιστα...

Cpt. Haddock
11/01/2017, 10:44
Άσχετο: Ο Στιβ Τζομπς και η Apple έχουν θέσει τα στάνταρ στο πως να παρουσιάζεται ένα καινούριο προϊόν.

Τουλχιστον ειχαν αληθινο κοινο και οχι χειροκροτημα κονσερβα

Sapadak
11/01/2017, 10:46
Δε μου αρέσει που στρογγύλεψε.

Το αιχμηρό του πήγαινε περισσότερο

basilis_k6
11/01/2017, 12:21
Σχεδιαστικά ειναι τραγικο οπως και τα προηγούμενα. γιατι δεν το λετε ξεκαθαρα? :lol: Δεν περίμενα κάτι καλύτερο αλλα δεν εχει και σημασια. Κανένας δεν αγόρασε του 2013 κανένας δεν θα παρει και αυτο (στην ελλάδα). Το μοτέρ ειναι νέο η αυξήσανε απλα τον κυβισμό?

astroman76
11/01/2017, 13:42
και πως αλαζει τα δεδομενα? μονο τα κυβικα ειναι διαφορετικα απο το παλιο...

τα γυμνα που αλαξαν τα δεδομενα ειναι

monster 900

superduke

tuono

mt09

Ζεύκας
11/01/2017, 15:08
και πως αλαζει τα δεδομενα? μονο τα κυβικα ειναι διαφορετικα απο το παλιο...

τα γυμνα που αλαξαν τα δεδομενα ειναι

monster 900

superduke

tuono

mt09

βγάλε το sd και βάλε το z1000

DrBig
11/01/2017, 16:32
και πως αλαζει τα δεδομενα? μονο τα κυβικα ειναι διαφορετικα απο το παλιο...

τα γυμνα που αλαξαν τα δεδομενα ειναι

monster 900

superduke

tuono

mt09

Παντως το οτι ειναι ελαφρυτερο, φτηνοτερο και πιο δυνατο απο το βρουταλε, ειναι κατι.

amyroukai
11/01/2017, 16:35
και μιά που το ανέφερες, έχει δανειστεί και τα ιταλικά οπίσθια, όπως την εξάτμιση του s1000r/mt07 ή μου φάνηκε;

DrBig
11/01/2017, 16:38
και μιά που το ανέφερες, έχει δανειστεί και τα ιταλικά οπίσθια, όπως την εξάτμιση του s1000r/mt07 ή μου φάνηκε;

Και στο 675 καπως ετσι ηταν. Τα οπισθια παντως ειναι σχεδον αντιγραφη. Μ' αρεσει.

amyroukai
11/01/2017, 16:46
το τελευταίο που μου άρεσε ήταν αυτό με τις εξατμίσεις στην ουρά.

πλέον μου φαίνεται "ασύμμετρο", δεν μου κάθεται καλά στο μάτι το εμπρός και το πίσω μέρος του, κολλάζ εντελώς. Ενώ η brutalina :pink:

Ζεύκας
11/01/2017, 16:48
ο ποπός είναι μία μίξη μεταξύ 657 daytona και speed triple, τα φώτα από speed triple, η εξάτμιση από 675 daytona

astroman76
11/01/2017, 16:54
βγάλε το sd και βάλε το z1000

καμια σχεση αλλα βαζω το ζ1000 στην λιστα γιατι αλαξε τα ιαπωνεζικα νακεδ που μεχρι τοτε ητανε ολλα ρετρο 80ς!

το SuperDuke ητανε το πρωτο χουλιγκαν για εμενα

telegonos
11/01/2017, 17:35
Η σχεδίαση εξάτμιση χαμηλά στο πλάι, παρακαλάει για μονόμπρατσο ψαλίδι. Να αδειάσει ο χώρος που περνάει η εξάτμιση, χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνει γύρω-γύρω το δίμπρατσο ψαλίδι, όπως το έχουν κάνει εδώ.

Πόντος για αυτό, στον ανταγωνιστή MF Brutale F3.

Βάλτε ένα μονόμπρατσο ρε τσίπηδες Εγγλέζοι.

astroman76
11/01/2017, 19:19
δεν ειναι θεμα τσιπιας αλλα βαρους το SSS ειναι παντα πιο βαρυ απο τα συμβατικα

RaGe_Raptor
11/01/2017, 19:34
δεν ειναι θεμα τσιπιας αλλα βαρους το SSS ειναι παντα πιο βαρυ απο τα συμβατικα

Υπάρχει πλέον και το cf sss του panigale :)

telegonos
11/01/2017, 20:18
δεν ειναι θεμα τσιπιας αλλα βαρους το SSS ειναι παντα πιο βαρυ απο τα συμβατικα

Πές το αυτό σε MV και Ducati. Ειδικά το ψαλίδι της F3, το καθεαυτό ψαλίδι, είναι από τα ελαφρύτερα παραγωγής έβερ, κάτω από 5 κιλά.

(κάποια στιγμή θα κάνω μετρήσεις, 99% θα αποδειχθεί άλλος ένα μύθος αυτό με το βάρος των μονόμπρατσων)

astroman76
12/01/2017, 00:35
Πές το αυτό σε MV και Ducati. Ειδικά το ψαλίδι της F3, το καθεαυτό ψαλίδι, είναι από τα ελαφρύτερα παραγωγής έβερ, κάτω από 5 κιλά.

(κάποια στιγμή θα κάνω μετρήσεις, 99% θα αποδειχθεί άλλος ένα μύθος αυτό με το βάρος των μονόμπρατσων)

μετρησεις σε τι με τι? panigale με ZX10R ας πουμε?

sapila racing
12/01/2017, 09:06
Πές το αυτό σε MV και Ducati. Ειδικά το ψαλίδι της F3, το καθεαυτό ψαλίδι, είναι από τα ελαφρύτερα παραγωγής έβερ, κάτω από 5 κιλά.

(κάποια στιγμή θα κάνω μετρήσεις, 99% θα αποδειχθεί άλλος ένα μύθος αυτό με το βάρος των μονόμπρατσων)

Κράτα και καμμιά πισινή γιατί δεν είναι καθόλου μύθος. ;)

panos_zip
12/01/2017, 15:05
Για να είμαστε και λίγο ον τόπικ
Στην Τράιουμφ, το μονόμπρατσο του Tiger Sport 1050 '13-'17 είναι κατά 2-3 κιλά (αν θυμαμαι καλά) βαρύτερο από το αντίστοιχο συμβατικό ψαλίδι του απλού Tiger 1050 '07-'12. Το είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο φόρουμ, εάν το βρώ θα το ποστάρω εδώ.
Δεν έχει νοημα να συγκρίνουμε ψαλίδια από διαφορετικούς κατασκευαστές.

Και για να είμαστε και πολύ ον τόπικ
Περίμενα κάτι περισσότερο από το Street Triple για να πώ την αλήθεια. Κυρίως στο λουκ που ειναι οπως ειπε παραπάνω κάποιος, οτι ειχε στο ραφι η Τ από άλλα μοντελα.
Πάντως, σε σχέση με το προηγούμενο street triple 675, το καινούριο είναι ελαφρύτερο, δυνατότερο και με φουλ πακέτο ηλεκτρονικών. Οπότε οφείλουμε να παραδεχτούμε οτι η Τ έκανε καλή δουλειά. Επίσης για το θέμα της ιπποδύναμης, πιστεύω οτι δεν μπορούσαν να το πλασάρουν με περισσότερα άλογα γιατι τότε θα χαντάκωναν το 1050 Speed Triple το οποίο πρόσφατα ανανεώθηκε με ride-by-wire κλπ και αποδίδει 138 αλογα.

Σε σύγκριση με το ΜΤ-09 που όπως το βλέπω ειναι ο άμεσος ανταγωνηστής του,
το ST είναι δυνατότερο, ελαφρύτερο, καλύτερα στημένο και με λιγότερα κυβικά.
Προφανώς θα είναι και πολύ ακριβότερο του γιαμαχα. Ομως πιστεύω οτι η χαμηλή τιμή του ΜΤ ειναι που θα κρατήσει και την τιμή του ST σε "νορμαλ" επίπεδα, αλλιώς θα ξεφευγε.

Δεν πιστεύω πάντως οτι είναι game changer κλπ κλπ που το παρουσιάζει η Τράιουμφ
Περιμένω πως και πως το πιστόλι daytona που θα βγεί!

amyroukai
12/01/2017, 16:22
Στην Τράιουμφ, το μονόμπρατσο του Tiger Sport 1050 '13-'17 είναι κατά 2-3 κιλά (αν θυμαμαι καλά) από το αντίστοιχο συμβατικό ψαλίδι του απλού Tiger 1050 '07-'12.
είναι κατά δύο-τρία κιλά... τι; Εκ των συμφραζομένων συμπεραίνω ελαφρύτερο, αλλά...;


Το 1050Sport του 2016/2017 λέει στην ιστοσελίδα 126 ίππους, όχι 130+ και αν κάτι το "χαντακώνει" είναι τα 240+ κιλά που το μετράνε "έτοιμο για οδήγηση". Δεν μπορώ να θυμηθώ αν το έχουν δοκιμάσει εδώθε το τελευταίο.


To "κανονικό" 765 δεν θα είναι ιδιαίτερα διαφορετικό από το MT09, αν δεν κάνω λάθος οι τελευταίες μετρήσεις του ΜΟΤΟ για το ΜΤ09 ήταν στα 107 άλογα ρόδα και 186 κιλά πλήρες υγρών; Το RS πιθανότατα θα είναι πιο δυνατό αλλά και σε άλλη κατηγορία τιμής.

panos_zip
12/01/2017, 16:36
είναι κατά δύο-τρία κιλά... τι; Εκ των συμφραζομένων συμπεραίνω ελαφρύτερο, αλλά...;


Το 1050Sport του 2016/2017 λέει στην ιστοσελίδα 126 ίππους, όχι 130+ και αν κάτι το "χαντακώνει" είναι τα 240+ κιλά που το μετράνε "έτοιμο για οδήγηση". Δεν μπορώ να θυμηθώ αν το έχουν δοκιμάσει εδώθε το τελευταίο.


To "κανονικό" 765 δεν θα είναι ιδιαίτερα διαφορετικό από το MT09, αν δεν κάνω λάθος οι τελευταίες μετρήσεις του ΜΟΤΟ για το ΜΤ09 ήταν στα 107 άλογα ρόδα και 186 κιλά πλήρες υγρών; Το RS πιθανότατα θα είναι πιο δυνατό αλλά και σε άλλη κατηγορία τιμής.


Το διόρθωσα και πιο πάνω, βα΄ρθτερο το μονόμπρατσο του tiger από το συμαβτικό.
Διόρθωσα επίσης και το περί 130+ ίππων. Σύμφωνα με την σελίδα της Triumph, το Speed Triple έχει 140ps/138hp
http://edition.pagesuite-professional.co.uk/launch.aspx?pbid=9a9cd9e5-25e1-4675-a133-00f878cb936b

έγραφα βιαστικά :p

basilis_k6
12/01/2017, 20:57
η εξωτερικη εμφάνιση που παιζει μεγάλο ρολο στα γυμνα wannabe sf ειναι πολύ κακή για να σταθει διπλα στο μτ-09. Εντάξει τα φώτα που δεν λένε να τα αλλάξουν αλλα η ουρα ρε παιδί μου ένα καλύτερο κωλοφάναρο το σηκώνει.

atom_smasher
12/01/2017, 21:01
Το ΜΤ09 είναι άσχημο. Αυτό όχι.

RaGe_Raptor
12/01/2017, 22:30
Εμένα μου αρέσει . Ανέκαθεν μου άρεσε. Από τότε που αλλάξανε προβολείς ειδικότερα.

Τώρα, όσο για τους ισχυρισμούς της σουτιέν στα teaser,υπερβολές.

Edit: γ@μημένο οτοκορρέκτ, triumph πατάω , σουτιέν μου βγάζει! :a05:

telegonos
13/01/2017, 14:36
Το νέο μοτέρ ΔΕΝ είναι το μοτέρ των tiger 800.

To μοτερ του tiger 800 έχει διαστάσεις 74*61.9 ενώ το μοτέρ του παλιού Daytona/street triple 675 είχε διαστάσεις 74*52.3. Η ίδια διάμετρος μαρτυράει ότι ήταν μεγαλωμένο απλά με στροφαλοφόρο με μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς άλλες αλλαγές.

To μοτέρ του street 765 έχει διαστάσεις 78*53.4 δλδ είναι άλλο μοτέρ αφού προφανώς η διαφορετική διάμετρος απαιτεί άλλα κάρτερ, άλλες αποστάσεις κέντρων κυλίνδρων, άλλες αποστάσεις εδρών κουζινέτων στροφαλοφόρου κ.ο.κ.

Σημειώστε ότι το μοτέρ του νέου Daytona έχει αλλάξει κι αυτό διαστάσεις, κι από 74*52.3 πήγε σε 76*49.6 έγινε δλδ πιο υπερτετράγωνο. Αλλά ούτε κι αυτό έχει ίδια διάμετρο με το νέο 765, δλδ ούτε είναι το 765 μεγάλωμα μέσω διαδρομής του νέου daytona 675.



Θυμίζω και τα 3κ της MV Augusta F3, 675 79*45.9, 800 79*54.3 (πιο υπερτετράγωνο δλδ κι από το νέο daytona, και αυτοί πάλι με αύξηση διαδρομής φτιάξανε το μεγάλο μοτέρ όπως στο tiger 800 μοτέρ)

lleonidas
14/02/2017, 00:11
First ride (https://www.youtube.com/watch?v=1kniQDllzQY)

Στις βρετανικές εκθέσεις από την άνοιξη με τιμές £8.000 για το S και £8.900 για το R

amyroukai
14/02/2017, 08:55
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2017/february/triumph-street-triple-765cc-first-ride-launch-spain-catalunya-/


Αγγλοι μεν (οπότε λες, τι θα έγραφαν) αλλά ενθουσιώδεις. Αν τα μόνα αρνητικά είναι η έλλειψη autoblipper και το ότι δεν κάνει πιά εύκολα σούζες...