PDA

View Full Version : Τι θα χρειαστεί ένα μεταχειρισμένο;



strokt up
27/12/2016, 12:06
Καλησπέρα. Έχω μια απορία οικονομικού κυρίως ενδιαφέροντος. Λοιπόν, πάω βλέπω το μοτόρι, κομπλέ απο λάστιχα, κομπλέ απο γρανάζια πλαστικα και τα περισσότερα αναλώσιμα. Μεταβιβάζω στο ονομά μου. Τι θα χρειαστεί να αλλάξω; Δεν μιλάω για φίλτρα, λάδια και μπουζί, αυτά είναι αναλώσιμα. Γενικότερα όμως θα χρειαστεί με το καλημέρα να τσεκάρω βαλβίδες, καρμπυρατέρ, καδένα, τεντωτήρα και γενικά τα πάντα;;
Μην τρολάρετε, είναι σοβαρής φύσης το θέμα.

sniper
27/12/2016, 12:09
Καλησπέρα. Έχω μια απορία οικονομικού κυρίως ενδιαφέροντος. Λοιπόν, πάω βλέπω το μοτόρι, κομπλέ απο λάστιχα, κομπλέ απο γρανάζια πλαστικα και τα περισσότερα αναλώσιμα. Μεταβιβάζω στο ονομά μου. Τι θα χρειαστεί να αλλάξω; Δεν μιλάω για φίλτρα, λάδια και μπουζί, αυτά είναι αναλώσιμα. Γενικότερα όμως θα χρειαστεί με το καλημέρα να τσεκάρω βαλβίδες, καρμπυρατέρ, καδένα, τεντωτήρα και γενικά τα πάντα;;
Μην τρολάρετε, είναι σοβαρής φύσης το θέμα.

Ε που να ξέρουμε... αν ειναι όπως τα λες, ακουσέ το πριν τ' αγοράσεις και θα δεις απο μόνος σου.

pipe_smoker
27/12/2016, 12:19
Ό,τι σου είπε ο sniper.

Πήγαινέ άκουσέ το, αν το δεις οκ πήγαινέ το σε μηχανικό (εκεί μπορεί να φανούν 2-3 πράγματα που να θέλουν αλλαγή/φτιάξιμο κλπ), και από τα υπόλοιπα ό,τι είναι να σου βγάλει θα σου το βγάλει στην πορεία.

strokt up
27/12/2016, 12:36
Κάτι ακόμα. Να το πάω σε ένα καλό μηχανικό μόνο ή να περάσω και απο έναν ηλεκτρολόγο αν δώσει το οκ ο ιδιοκτήτης;

teogtp
27/12/2016, 12:45
Ο ηλεκτρολόγος δεν μπορεί να εγγυηθεί την καλή λειτουργία του συστήματος.
Όταν πας σε μηχανικό εκτός από τον ηχητικό έλεγχο δείτε αν η πλεξούδα έχει κοψίματα ή είναι "σπασμενη" .

sniper
27/12/2016, 12:46
Κάτι ακόμα. Να το πάω σε ένα καλό μηχανικό μόνο ή να περάσω και απο έναν ηλεκτρολόγο αν δώσει το οκ ο ιδιοκτήτης;

Ντουκάτι βρήκες;

devil's animal
27/12/2016, 12:56
αν ειναι ιταλικο γενικοτερα, στριβοντας το τιμονι τερμα αριστερα και τερμα δεξια ενω δουλευει, μπορεις να τσεκαρεις αν κανει καπου καποια κακη επαφη ή ειναι τσακισμενο καποιο καλωδιο...
με τον ιδιο τροπο τσεκαρεις φωτα, φλας κλπ...
το τιμονι ειναι απο το πιο σοβαρο κινουμενο μερος που περναει η πλεξουδα και μπορει να σου κανει διακοπες...
οπουδηποτε αλλου πρεπει να εισαι απλα ατυχος ή να εχει μπει χερι μηχανικου πολλες φορες και να μην εχει δωθει η πρεπουσα σημασια...
αυτα οσον αφορα τα ηλεκτρικα...

για τα μηχανολογικα, ενα εμπειρο αυτι μπορει να ακουσει αν χτυπανε βαλβιδες ή καδενα εκκεντροφορου ή παει να χαιρετισει μπιελα...αλλα επειδη μεσα στο μοτερ δεν ειναι κανενας, δεν μπορεις να εισαι σιγουρος 100%...
αν εχει καρμπ, ενα καθαρισμα, ετσι για το γαμωτο, μαζι με λαδια, μπουζι, φιλτρα, παραφλου, υγρα φρενων, θα πρεπει να γινει...
:wave2:

strokt up
27/12/2016, 13:31
Honda θέλω να πάρω, κοντά σε ducati είναι σε τέτοια θέματα :smokin:

DAYMAN
27/12/2016, 14:34
Honda θέλω να πάρω, κοντά σε ducati είναι σε τέτοια θέματα :smokin:

το σιγουρο ειναι οτι μετα τον μαστορα και το ΚΕΠ εφοσον ειναι Honda θα γυρισεις σπιτι σου.;)

astroman76
27/12/2016, 15:07
Honda θέλω να πάρω, κοντά σε ducati είναι σε τέτοια θέματα :smokin:

πες και τι μηχανη ειναι ρε φιλε αλλα θελει ενα CB750 του 80 αλλα πραγματα θα δεις σε CBF600 09...

ολλα τα μτχ δεν ειναι ιδια... στο τελος μπορεις να πεις οτι ειναι CRF450....