PDA

View Full Version : Runner 125



mhtsaras
28/12/2016, 19:47
Καλησπερα σε ολους και καλες γιορτες...θα μου δωθει αυτες τις ημερες ενα runner 125 sp,και εχω καποιες αποριες,ειναι διχρονο το σπ εε?,ειναι καλο μηχανακι?απο ζημιες?τι πρεπει να προσεξω?Λαδια σερβισ κλπ καθε ποτε και τι?ειναι υδροψυκτα αυτα? απο οδικη συμπεριφορα τι λενε?..να συμπληρωσω οτι ειναι σχεδον καθολου χρησιμοποιημενο με κατω απο 10.000 χλμ,ιμαντες καθε ποτε αλλαζονται?,Ευχαριστω εκ των πρωτερων!

mhtsaras
06/01/2017, 21:35
κανενας ρε παιδια??

astrapogiannos7
06/01/2017, 22:01
Κοίτα Scooter παίρνεις μην περιμένεις πολλά και μην μπεις στον κόπο να το πειράξεις , πρόκειται για ιταλικό άρα στα σέρβις αν πας αντιπροσωπεία θα πέσει χούφτωμα ( μπίλιες, ιμάντα και καθάρισμα για να είναι πένα η μετάδοση έσκασα 100 ευρώ ) . Νομίζω είναι δίχρονο με ότι αυτό συνεπάγεται , κατανάλωση τώρα δεν ξέρω δεν είχα ποτέ μου δίχρονο για να σ απαντήσω . Τα σκούτερ πάντως είναι βολικά αλλά επειδή το δικό σ έχει μικρές ρόδες σαν το δικό μου θέλει πολύ προσοχή γιατί μπορεί να σε ξαπλώσει χωρίς να μπορείς να το σώσεις όπως πχ σε παπί

yiannis172
06/01/2017, 23:13
ειναι διχρονο το σπ εε?, ναι

ειναι καλο μηχανακι? οτι πιο σπορ και ''αγωνιαρικο'' εχει βγαλει η κατηγορια των scooter (για την εποχη του παντα)
απο ζημιες?τι πρεπει να προσεξω? αν ειναι καλοσυντηρημενο,το μονο που ειναι επιφοβο λογω των χρονων που κουβαλαει,ειναι τρομπα νερου

Λαδια σερβισ κλπ καθε ποτε και τι? λαδι υπολογισε ενα λιτρο στα 1000χλμ,ιμαντας,μπιλιες,αν βαλεις μαμα θα σου βγαλουν πολλα χλμ και ειναι αρκετα φθηνα
ειναι υδροψυκτα αυτα? ναι
απο οδικη συμπεριφορα τι λενε? πολυ καλο ζυγισμα και στησιμο,με μονο σημειο προσοχης,τους μικρους τροχους (12 εμπρος-13 πισω),που αν δε ξερεις εμπειρικα το μηχανακι,μπορει να σε φερουν σε δυσκολη θεση
..να συμπληρωσω οτι ειναι σχεδον καθολου χρησιμοποιημενο με κατω απο 10.000 χλμ,ιμαντες καθε ποτε αλλαζονται? ενας καινουργιος,γνησιος ιμαντας μπορει να βγαλει 10000χλμ και παραπανω,αναλογα τη χρηση
,Ευχαριστω εκ των πρωτερων!

Αν ειναι οντως τα χλμ αυτα,τοτε εχει φαει ακινησια,δε βγαινουν αλλιως τα νουμερα αναλογικα με τα χρονια του.
Αυτο σημαινει πως τα ρουλεμαν στροφαλου και η τρομπα νερου μπορει να ειναι ετοιμα να την ακουσουν,αλλα ακομα κι ετσι να ειναι,αν το υπολοιπο μηχανακι ειναι καθαρο,αξιζει μια επισκευη και με καλη συντηρηση δε θα ξανασχοληθεις με το μοτερ.

astrapogiannos7
06/01/2017, 23:23
Γενικά είναι fun to drive τα scooter τα έχουν παρεξηγήσει και λένε οτι είναι για γκόμενες ...

mhtsaras
07/01/2017, 00:19
Γεια σας παιδια,και ευχαριστω για τις απαντησεις σας ειστε κατατοπιστικοτατοι,το προσεξα οτι εχει μικρους τροχους και γνωριζω πως πρεπει να το προσεχω ειδικα σε βρεγμενο,μη νομιζετε και εγω αρχαριος ειμαι με τα σκουτερ..αλλες δυο φορες εχω οδηγησει απ αυτα ,οχι δεν σκεφτομαι για βελτιωση,απλως τη δουλειτσα μου να κανω φιλε,δεν εχω τρελες απαιτησεις και σπανια θα παιρνει δικαβαλο,λαδια καθε 1000χμ τι λαδι προτεινετε,μπουζι τι προτεινετε,πιανουν τα χερια μου απο μηχανακια εχω φτιαξει καμποσες φορες αλλα μου φαινεται λιγο περιπλοκο με τους ιμαντες και τις μπιλιες,ποσο παει τρομπα νερου και ρουλεμαν στροφαλου περιπου?,οι μπιλιες που βρισκονται?ειναι ακριβες στην αλλαγη και καθε ποτε αλλαζονται?....μια χαρα ειναι τα σκουτερακια φιλε μου,τιμια φαινονται και πρακτικα,αλλα υπαρχει το στερεοτυπο οπου αυτοματο και γυναικειο :lol:,συγνωμη αν σας κουρασα με τις ερωτησεις,αλλα δεν σκαμπαζω παρα πολλα απο σκουτερ!

astrapogiannos7
07/01/2017, 00:33
Φίλε και εμένα πιάνουν τα χέρια μου αλλά χερι σε ιμάντα και μπίλιες δεν μπορείς να βάλεις χρειάζεσαι αερόκλειδο (αν δεν κάνω λάθος ) ή ένα ειδικό εργαλείο για να σ κρατάει κόντρα και να βάλεις δύναμη να ξεβιδώσεις τη βίδα στο βαριατόρ ... τρέχα γύρευε δλδ απλά κάθε 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα ανάλογα τη χρήση θα τα σκάς σε συνεργείο για μπίλιες ιμάντα (νομίζω και πάλι κάθε 15 χιλιάδες μπίλιες και 35 ιμάντα δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί τα άλλαξα και τα δύο προληπτικά τον Αύγουστο ) και αν έχει λαδάκια στην ώρα του και καλά λάστιχα (στις κατάλληλες πιέσεις για να ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα ) δεν θα σε προδώσει ποτέ :wave2:

mhtsaras
07/01/2017, 00:38
Δηλαδη ουτε τον ιμαντα δεν μπορω να αλλαξω μονος?,μπραβο,περιπλοκη κατασκευη μου φανηκε με την πρωτη ματια,δηλαδη περιπου στο 100αρικο εκτος αντιπροσωπιας?,εννοειται φιλε παντα λαδακια και λαστιχα,αυτα μας κρατανε στον δρομο,δεν το σκεφτεσαι οταν ειναι να δωσεις λεφτα για την ασφαλεια σου.

Red Rider
07/01/2017, 01:31
Είχα runner 180 δίχρονο.
Πέραν αυτών που σου ειπαν παραπανω,ελεγξε τα σινεμπλοκ του -ας πουμε- ψαλιδιου,πάσχουν εκεί.Εμένα μου παρουσίασε και κάτι ηλεκτρικά μικροπροβληματα.
Οδική συμπεριφορά μην περιμένεις πολλά πραγματα,μικρές ρόδες,ψηλό κέντρο βάρους,σε συνδυασμό με τις ανύπαρκτες αναρτήσεις ειδικά πίσω...Από γκαζι πολύ δυνατό,διχρονα αλογακια,σουζα ατέλειωτη ευκολα.

mhtsaras
07/01/2017, 12:03
Είχα runner 180 δίχρονο.
Πέραν αυτών που σου ειπαν παραπανω,ελεγξε τα σινεμπλοκ του -ας πουμε- ψαλιδιου,πάσχουν εκεί.Εμένα μου παρουσίασε και κάτι ηλεκτρικά μικροπροβληματα.
Οδική συμπεριφορά μην περιμένεις πολλά πραγματα,μικρές ρόδες,ψηλό κέντρο βάρους,σε συνδυασμό με τις ανύπαρκτες αναρτήσεις ειδικά πίσω...Από γκαζι πολύ δυνατό,διχρονα αλογακια,σουζα ατέλειωτη ευκολα. Κατι ειχε παρει το αυτι μου για μικροηλεκτρικα προβληματα και για τριξιματακια,σιγουρα δεν περιμενω θαυματα απο 12αρες και 13αρες ροδες,απο οτι βλεπω πρεπει να ειναι δυνατο(για τα δεδομενα των 125)το μοτερακι του!

yiannis172
07/01/2017, 20:05
Το κυριοτερο ηλεκτρολογικο που βγαζει ειναι ο ανορθωτης,τον οποιο αν τον παρεις χαμπαρι εγκαιρα (μετρωντας απλα το κυκλωμα φορτισης),δε προξενει καποια περαιτερω ζημια και με 35-40 ευρω βαζεις καινουργιο,εμποριου.

mhtsaras
07/01/2017, 21:02
Το κυριοτερο ηλεκτρολογικο που βγαζει ειναι ο ανορθωτης,τον οποιο αν τον παρεις χαμπαρι εγκαιρα (μετρωντας απλα το κυκλωμα φορτισης),δε προξενει καποια περαιτερω ζημια και με 35-40 ευρω βαζεις καινουργιο,εμποριου. Θα του κανω συχνα τσεκ του ανορθωτη,ξερεις κανενα καλο λαδι για αυτο και κανα καλο μπουζακι? Ανταλλακτικα μοιραζεται και με piaggio typhoon kai zip? οπως ανταλλακτικα κινητηρα και περιφερειακα?

yiannis172
08/01/2017, 11:30
Το typhoon,φοραει το ιδιο μοτερ αλλα σε αεροψυκτο και εχει ταμπουρο,οπως τα πρωτα runner '97-98.
Εχουν πολλα κοινα ανταλλακτικα και μηχανικα μερη.
Λαδια....απο Castrol Racing (τωρα που κοπηκε το tts) μεχρι Motul 710 και Belray Si7 θα εισαι απολυτα ενταξει.
Μπουζι το δικο του και μονο.

mhtsaras
08/01/2017, 12:01
Το typhoon,φοραει το ιδιο μοτερ αλλα σε αεροψυκτο και εχει ταμπουρο,οπως τα πρωτα runner '97-98.
Εχουν πολλα κοινα ανταλλακτικα και μηχανικα μερη.
Λαδια....απο Castrol Racing (τωρα που κοπηκε το tts) μεχρι Motul 710 και Belray Si7 θα εισαι απολυτα ενταξει.
Μπουζι το δικο του και μονο.

Εχει καποια διαφορα π.χ κυλινδροπιστονα κεφαλη κλπ το υδροψυκτο με το αεροψυκτο?

Red Rider
11/01/2017, 12:13
Καμία σχέση τα αεροψυκτα με τα υδροψυκτα κυλινδοπιστονα μεταξύ τους..
Η Gilera έδινε 15 άλογα στο 125,καθόλου άσχημα..

Pew
11/01/2017, 14:41
Οσο για τα σερβις μεταδοσης, μην αγχωνεσαι καθολου.

Εαν εχεις δυναμοκλειδο για το σφιξιμο της τροχαλιας αλλα και αν αγορασεις το εξαρτημα που μπλοκαρει την περιστροφη της... εκανες αποσβεση τα εργατικα του συνεργειου απο την 1η αλλαγη! :)

astrapogiannos7
11/01/2017, 14:58
Αν έχει σκοπό να το δώσει μετά από κανα χρόνο δεν αξίζει να αγοράσει τα εργαλεία (πόσα χιλιόμετρα θα κάνει δλδ για να χρειαστεί service μετάδοσης ) γιατί θα το ξεφορτωθεί και θα του μείνουν τα εργαλεία ...

Pew
11/01/2017, 15:17
Αυτο εξυπακουεται .... !!! Τα εργαλεια μενουν παντως και για αλλες χρησεις.
Τα δε εξειδικευμενα για τον κινητηρα (βαριατορ) τα πουλας αν θες.

astrapogiannos7
12/01/2017, 19:57
Πάντως ένας φίλος μου το έφταιξε μόνος του (αλλά και αυτό θέλει τροχό και τρυπάνι:rolleyes:)

mhtsaras
14/01/2017, 22:08
Γεια σας παιδια,αν και καθυστερημενα,το μηχανακι το πηρα εδω και 2 μερες,μονο μια μπαταρια χρειαζεται και θα αγορασω αυτες τις μερες,ειναι ομορφο,ευρυχωρο σε σχεσι με παπι,αρκετα δυνατος κινητηρας στην κατηγορια των 125,ωραια φρενα,και καλο στησιματακι,οσον αφορα τα χιλιομετρα,μη φανταστειτε οτι γραφω αρκετα,ειδικα τωρα τον χειμωνα,ισα για καμια κοντινη μετακινηση μικροτερη των 10χλμ..ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!

mhtsaras
15/01/2017, 20:08
Επισης χρειαστηκε να αλλαξω το ποτηρακι της βενζινης γιατι ειχε τρυπησει και τα σωληνακια προληπτικα,μου εκανε εντυπωση παντως η συναρμολογηση των πλαστικων,μου πηρε πολλη ωρα για να τα βγαλω χωρις να σπασω τα κλιψακια,πιο πολλη δουλεια χρειαστηκε για να βγουν τα πλαστικα παρα το ποτηρι.

astrapogiannos7
15/01/2017, 23:49
Πονεμένη ιστορία τα πλαστικά ... έλυσα όλη τη μάσκα μπροστά και μ πήρε 20 λεπτά ... Σκέφτομαι να το γδύσω το καλοκαίρι (αν το έχω μέχρι τότε ) να τρίψω το σκελετό και να το βάψω ξανά αλλά τα πλαστικά θα θέλουν 3 ώρες δουλειά ... Και να θυμάσαι ότι δεν βγαίνει κάπου έχει μια βίδα που δεν την έχεις δει (την έχω πατήσει )

GFawkes
16/01/2017, 13:15
To runner ειναι το πιο fun σκουτερ που μπορω να σκεφτω...

οικονομικο δεν ειναι αλλα θα τρελαθεις στην σουζα.

Οσο για τα ακριβα ανταλλακτικα μεταδοσης που διαβασα πιο πανω-θα βαλω τα γελια...
100€ ιμαντα, ραουλα και εργατικα ειναι τσαμπα...
που να πας σε κανα χοντα/σιμ κλπ που θες 250+ δλδ!!
Μετα απο 15 χρονια βεβαια κανα ηλεκτρικο παπαρακι μπορει να σου σκασει, αλλα ειναι τοσο ευκολο να φτιαχτει/αλλαχθει που δεν αξιζει τον κοπο να αναφερθει...

mhtsaras
16/01/2017, 14:47
Πονεμένη ιστορία τα πλαστικά ... έλυσα όλη τη μάσκα μπροστά και μ πήρε 20 λεπτά ... Σκέφτομαι να το γδύσω το καλοκαίρι (αν το έχω μέχρι τότε ) να τρίψω το σκελετό και να το βάψω ξανά αλλά τα πλαστικά θα θέλουν 3 ώρες δουλειά ... Και να θυμάσαι ότι δεν βγαίνει κάπου έχει μια βίδα που δεν την έχεις δει (την έχω πατήσει )
Πες το ψεμματα φιλε,σκεφτομαι να αλλαξω τη λαμπιτσα μπροστα και βαριεμαι,κ εγω στο αμεσο μελλον να θελα να το βαψω αλλα σκεφτομαι τη διαδικασια των πλαστικων που ειναι λουκι..οντως σε αυτο με την βιδα εχεις δικιο,τραβαγα τραβαγα το πλαστικο κ η βιδα τελικα ηταν απο κατω.

mhtsaras
16/01/2017, 14:51
To runner ειναι το πιο fun σκουτερ που μπορω να σκεφτω...

οικονομικο δεν ειναι αλλα θα τρελαθεις στην σουζα.

Οσο για τα ακριβα ανταλλακτικα μεταδοσης που διαβασα πιο πανω-θα βαλω τα γελια...
100€ ιμαντα, ραουλα και εργατικα ειναι τσαμπα...
που να πας σε κανα χοντα/σιμ κλπ που θες 250+ δλδ!!
Μετα απο 15 χρονια βεβαια κανα ηλεκτρικο παπαρακι μπορει να σου σκασει, αλλα ειναι τοσο ευκολο να φτιαχτει/αλλαχθει που δεν αξιζει τον κοπο να αναφερθει...

Οντως ψαχτηκα λιγο και ρωτησα σε κανα δυι συνεργεια και στο ιντερνετ σε σχεση με αλλα ειναι παμφθηνα τα αναλωσιμα,τωρα ολα τα υπολοιπα τσουζουνε λιγο,αρκετη δυναμη σουζα βγαζει για ΠΛΑΚΑ,αυτο μπορει να συγκριθει σε μια στριφτερη διαδρομη με ενα παπι στα περιθωρια προσφυσης(ρωταω γιατι δεν εχω δοκιμασει ακομα τα ορια του σε στροφες)??

Pew
16/01/2017, 15:51
Δεν στριβει ιδιαιτερα καλα.
Αν καποια νεοτερα σκουτερ το παλεψαν με την κατανομη βαρους, το Runner εχει ΠΟΛΛΗ μαζα συγκεντρωμενη πισω....
Το μεταξονιο του ειναι ιδιαιτερα μικρο, μαζι με τους τροχους ... οποτε καταλαβαινεις....

mhtsaras
16/01/2017, 17:22
Σωστη η διατυπωση σου,δεν το ειχα λαβει υποψην,πιστευω πως ενα ακομα φαουλ ειναι και η μονη αναρτηση πισω που με τον καιρο γερνει,δεν θα ηταν καλυτερα διπλη?,η θα αλλαε προς το χειροτερο η οδιγικη συμπεριφορα στο συγκεκρειμενο σκουτερ?

Pew
16/01/2017, 17:31
Η μονη αναρτηση ειναι ΟΚ.

Το οτι γερνει οφειλεται σε γερασμενο σινεμπλοκ βασης κινητηρα.
Εχει ενα και μοναδικο λαστιχενιο, μαλιστα απο τη μια μερια μονο.
Εδω ετοιμασου για εξοδα, διοτι ειναι παλιο μηχανακι... πιθανον να χρειαζεται γενικο σερβις η βαση κινητηρα (ρουλεμανακια, αξονακια, σινεμπλοκ, τεφλον σινεμπλοκ)
Tα ρουλεμαν σκουριαζουν (ειναι βελονοειδη) ... καταρρεει η φωλια τους, σκορπανε και αποκτα τζογο το ολο συστημα αφου φανε και τα τεφλον σινεμπλοκ.
Το ιδιο και για το λαστιχενιο κεντρικο σινεμπλοκ, το οποιο ανα 2 με 5 χρονια θελει αλλαγη. Αν δεν το κανεις εγκαιρως συμπαρασυρει ολο το συστημα λογω κραδασμων.

Το γρασσο μεσα στα ρουλεμαν φευγει ευκολα με πιεστικο, γι'αυτο και θελει προσοχη, οπως επισης που και που περιποιηση με σπρει γραφιτη γιατι ολα ειναι εκτεθειμενα στα νερα.
Degreaser απο πλυντηρια αυτοκινητων κλπ κανουν ΚΑΚΟ εκει κατω!

mhtsaras
16/01/2017, 17:45
Δεν εχω δει κατι τετοιο μεχρι στιγμης,δεν τα ηξερα ολα αυτα νομιζα οτι αν γερνει οπως καποια που ειχα διαβασει φταιει η αναρτηση,ξερεις περιπου τι κοστος εχει ολο αυτο το σερβις αν και δεν νομιζω να το χρειαστω ακομα γιατι δεν γερνει.

Pew
16/01/2017, 17:55
Δεν εχω δει κατι τετοιο μεχρι στιγμης,δεν τα ηξερα ολα αυτα νομιζα οτι αν γερνει οπως καποια που ειχα διαβασει φταιει η αναρτηση,ξερεις περιπου τι κοστος εχει ολο αυτο το σερβις αν και δεν νομιζω να το χρειαστω ακομα γιατι δεν γερνει.
Ενα 100άρικο σε τυπικο συνεργειο με τα εργατικα, βαρια βαρια!
Αλλαγη σε οτι αλλαζεται εκει κατω. (εκτος απο τις ιδιες τις βασεις προφανως)

Επειδη ειναι παλιο μηχανακι και πλεον μονο σε κατασταση σηψης το βρισκεις, δεν ξερω αν θα παιδευτεις και ποσο να βρεις τα ανταλλακτικα που θελει γι'αυτο το ζητημα.
Δεν ειναι θεμα αναρτησης παντως, μην αγχωνεσαι.
Μπορει το μοναδικο αμορτισερ να βρισκεται στο πλαι, αλλα η ισορροπια καθοριζεται απο το που βρισκεται ο τροχος και απο ποιο σημειο "δενει" ο κινητηρας με τη βαση και το σασι.

mhtsaras
16/01/2017, 18:54
Μια χαρα τιμουλα δηλαδη,πιστευα πως θα ηθελε παραπανω,ειναι παλιο αλλα ειναι προσεγμενο,απο ανταλλακτικα ξερεις αν κυκλοφορουν η θα με 'γδυσουν ' για να τα βρω?,απο αναλωσιμα βρισκεις με σχετικη ανεση αλλα απο φθορες και ειδικα φθορες που γινονται με το περασμα του χρονου?

Pew
16/01/2017, 20:33
Μια χαρα τιμουλα δηλαδη,πιστευα πως θα ηθελε παραπανω,ειναι παλιο αλλα ειναι προσεγμενο,απο ανταλλακτικα ξερεις αν κυκλοφορουν η θα με 'γδυσουν ' για να τα βρω?,απο αναλωσιμα βρισκεις με σχετικη ανεση αλλα απο φθορες και ειδικα φθορες που γινονται με το περασμα του χρονου?

Νομιζω πως μονο απο ebay ...

yiannis172
17/01/2017, 01:26
απο ανταλλακτικα ξερεις αν κυκλοφορουν η θα με 'γδυσουν ' για να τα βρω?,απο αναλωσιμα βρισκεις με σχετικη ανεση αλλα απο φθορες και ειδικα φθορες που γινονται με το περασμα του χρονου?

Τα παντα υπαρχουν,μπορει πολλοι κωδικοι για το Runner να εχουν καταργηθει,αλλα υπαρχουν σε κωδικους για αλλα οπως πχ το παξιμαδι του καπακιου της μεταδοσης (για τα μοντελα που ειναι απεξω) το οποιο το βρισκεις για Typhoon X 125.
Aκρη μεσω αντιπροσωπειας,θα βρεις δηλαδη μη σε αγχωνει.
Επισης,οταν αναζητας κατι σχετικο με το μοτερ,κοιταζε και για Italjet Dragster 125/180,που ειναι ιδιο.

mhtsaras
17/01/2017, 15:46
Μακαρι να βρω τα παντα και μακαρι να μου ζητησει μονο τα αναλωσιμα,itajet ειναι ολοιδια με το ραννερ μου δηλαδη?,οι αντιπροσωπειες δηλαδη θα εχουν ανταλλακτικα η λογω χρονολογιας θα τα εχουν αποσυρει?

Pew
17/01/2017, 20:11
Αν σκεφτεσαι να επισκευασεις και να βαλεις λεφτα σε οτι χρειαζεται ... καντο με σκοπο να το κρατησεις.
Αλλιως, το βαρελι δεν εχει πατο και αν τυχον θελησεις να το διωξεις, θα το σκοτωσεις. Ουτε συλλεκτικη αξια εχει, ουτε ο καγκουρας πιτσιρικας, προτιθεται να δωσει και πολλα.
Δεν απευθυνεται και σε κανενα ευρυ κοινο το μηχανακι.

Στο θεμα ανταλλακτικων, θα βασανιστεις πολυ.

mhtsaras
17/01/2017, 20:34
Εχω σκοπο να το κρατησω για καιρο,μην ταλαιπωρω για κοντινες αποστασεις το αυτοκινητο,το καλοκαιρακι βολτιτσες κλπ,οντως δεν εχει και μεγαλη αξια εχεις δικιο..αν ομως βγει ζημιαρικο σε σημειο που δεν με συμφερει,ε σορρυ κιολας να πα να γ@@@θει...θα το σκοτωσω και θα παρω κανα αλλο,δεν εχω και τις τρελες απαιτησεις,απλα με τη σωστη συντηρηση να με πηγαινει απο ενα σημειο Α σε ενα σημειο Β χωρις να φοβαμαι μην παθει τιποτα...γενικως στα μηχανηματα μου το εχω κανονα να αλλαζω τα αναλωσιμα συχνα,διοτι οτι το προσεχεις σε προσεχει,ε τωρα αν βγαλει και καμια ψιλοζημια μεσα στο προγραμμα ειναι ολα,αν ειναι βαρελι διχως πατο οπως ειπες θα το στειλω αδιαβαστο..οντως τωρα αυτο και το itajet εχουν ακριβως ιδια μοτερ,βασεις κλπ?

yiannis172
17/01/2017, 22:05
Πανομοιοτυπα ειναι τα μοτερ τους,ειπαμε (με το Dragster,οχι το Formula)...
Και οτι θες σε γνησιο το βρισκεις αντιπροσωπεια.

mhtsaras
18/01/2017, 15:17
Ωραια,σας ευχαριστω πολυ ολους με κατατοπισατε πληρως,μου λυσατε ολες μου τις αποριες να στε καλα ολοι και με πολλα ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα.

anco
20/01/2017, 20:38
θα σου απαντησω στο θεμα γιατι ειχα το 180αρι το διχρονο FXR - 172MHR με ολο το κιτ, και απλο 1 χρονο πριν το κιταρω.

Αν και δεν ξερω τι εχεις κανει τελικα.

απο θεμα συντηρησης ειναι ακριβο, για να καταλαβεις ακομα και η τρομπα νερου ειναι κιτακι επισκευης (και ποναει....) + η ταπα στο δοχειο του παραφλου παντα...μα παντα διαροες.

Ιμαντα αν εισαι γκαζιαρης τον κοβει για πλακα , 2 φορες εχω μηνει απο αυτο.

Απο γκαζια ειναι ΟΚ, αλλα μην περιμενεις κατι το τρελο σε στοκ μορφη, φρενα εχει καλα για τα δικα μου γουστα.

Αναρτησεις αλλο ενα κεφαλαιο που ποναει, μερικα ειναι με στυλ usd το οποιο εχει γρασσο ουτε καν λαδι, τα αλλα που εχουν και καλα μη usd ειναι καλητερα γιατι εχουν λαδι.

Πισω εχει μια αναρτηση και συχνα στραβωνει λιγο το πλαισιο.

Καταναλωση εχει παρα πολυ, ντεποζιτο ουτε 160 χλμ δεν βγαζει + λαδι

Απο θεμα βελτιωσης περνει πολλα, σε σημειο να φτανει κοντα στα 30 αλογα ανετα, αλλα σε καιρους τετοιους ειναι 1500 ευρω, και δεν αξιζει.

PM Tuning στην Αγγλια εχει πολλα ετοιμα κιτ που το κανουν παρα πολυ δυνατο.

Για μενα δεν αξιζει να εχεις τετοιο σκουτερ εκτος και αν σου αρεσει ντε και καλα, αλλα ετοιμασου για βενζινα-λαδι καταθεση.

yiannis172
21/01/2017, 01:00
η τρομπα νερου ειναι κιτακι επισκευης η τρομπα σαν ανταλλακτικο,ενα 40ρι κανει,τα εργατικα ειναι το θεμα

η ταπα στο δοχειο του παραφλου παντα...μα παντα διαροες. σωστος,αλλα με την κοντη ταπα απο NRG,λυνεται το θεμα.Κοστος 15€

Ιμαντα αν εισαι γκαζιαρης τον κοβει για πλακα , 2 φορες εχω μηνει απο αυτο. Κι εμενα στο 172 ειχε κοψει αλλα σε μαμα 180,ποτε



Γραψε,αν θυμασαι,χοντρικα πως πηγαινε το 172 σου,γιατι εχω απορια πως πηγαινε ενα full kit (εμενα ηταν κυλινδροπιστονο,καρμπ 25 (το οποιο εκανε τρελη διαφορα μονο αν το δουλευα με τη φιλτροχοανη την κοκκινη με το ασημι περιβλημα αν θυμασαι) και reedιερα Malossi).

mhtsaras
21/01/2017, 10:38
Eιναι περιπλοκο σα μηχανακι,το προσεχω,αλλα δεν σκοπευω να το δωσω γιατι μου αρεσει,δεν εχω τρελες απαιτησεις απο γκαζια μια χαρα ειναι...καιει οντως τοσο πολυ?δεν εχω παρατηρησει τοση καταναλωση...το θεμα του ιμαντα λυνεται με καποιον καλυτερο,ανθεκτικοτερο?