View Full Version : ns-rs project
kostaskk
10/06/2017, 17:58
μπηκαν 2 μπουζι br10ecm. νεο μικροτερο δοχειο υγρων φρενου. νεα τακακια και υγρα.
πλεων εχω πολυ καλο εμπρος φρενο. ενω το πισω ειναι διακοσμητικό,παντος δεν μπλοκαρει ευκολα και ετσι το ηθελα.
την αλλη βδομαδα περιμενω και στροφομετρο.
οι αλλαγες ταχυτητας με μποτες γινονται ευκολοτερα οταν εχεις το σασμαν 'αναποδο'
kostaskk
15/06/2017, 20:41
αγοράστηκε και μπηκε στροφόμετρο.
τραβαει απο τις 6.000 και το καλο-δυνατο φασμα ειναι καπου στις 9.000-12.000.
οι οποιες ανεβαίνουν πολυ γρήγορα και δυνατα.
μεγιστη δυναμη πρεπει να ειναι καπου στις 11.500
στις 12.000 ειναι σαν να πεφτει σε τοιχο και δεν ανεβαζει παραπανω. και χανει απότομα την δύναμη.
το μέγιστο που ειδα ηταν 12.100rpm δηλαδη δεν εχει over-rev
με τα πολύ σκουρα σχεδον μαυρα μπουζι που βγαζει συμπέραινα οτι ειναι ακομα πλουσιο και ισως με μικροτερα ζιγκλερ να δωσει δυναμη μεχρι 12.500 και να πηγαινει 13.000.
ισως το κρατισω και ετσι αν βαρεθω να αλλαξω ζικλερ για αξιοπιστία. νομιζω max 12.100 ειναι καλες για κατι που θα γυρισει σε πιστα.
ετσι κ αλλιος το ρυθμισμα του δεν ειναι για δυναμη μονο τερμα ψηλα και υπερστροφια (jha,0,4μμ φλαντζες βασης,κοντο γραναζομα)
αλλα για ροπη και γρηγορη επιτάχυνση
με τα υπάρχοντα στοιχεια το gearing comander δινει τελικη 196km/h στις 12.000
αλλα αυτο που εχει σημασια ειναι οτι καθε ταχυτητα φορτώνει πολυ ποιο γρηγορα σε σχεση με ενα μαμα nsr. ποσο ποιο γρήγορα?
ενα νορμαλ δικο μου nsr κανει 16 δευτερολεπτα αν ανοιξεις απο 2ρα και 8.000 rpm μεχρι να κουμπώσει η 6η
στις ιδιες συνθικες το ns-rs κανει 9 δευτερολεπτα.. (και τα 2 nsr στροφαρουν σχεδον το ιδιο)
δηλαδη 7 δευτερολεπτα ποιο γρηγορο σε ενα ανοιγμα απο δευτερες μεχρι να μπει η 6η. (πχ ευθεια μεγάρων)
οποτε προς το παρον μαλλον θα μεινει ετσι. τα φρενα ειναι επιτελους καλα.
μια δυσλειτουργεια που ειχα ηταν οτι εβρεξε το 10αρι μπουζι στον κατω κυλινδο, θελουν προσοχη οταν εισαι με λιγες rpm. εβαλα προχειρα 9αρι και ολα καλα.
kostaskk
02/08/2017, 21:45
τα ζιγκλερ επεσαν αλλα νουμερα και μπηκαν τα br10ecm μπουζι.
διαφορες βασεις και το φερινκ κοντευουν να φτασουν σε τελικο σταδιο.
μπηκε και στροφομετρο που δουλεψε για λιγο καλα. πλεων εκαψε μια ασφαλεια και δειχνει μονο μεχρι τις 6.000rpm θα πρεπει να δω τα καλωδια του
387237
387238
387239
kostaskk
02/08/2017, 21:46
387240
387241
menelaos46
03/08/2017, 23:01
Καλή επιτυχία... δύσκολο σε βρίσκω όμως... μπορεί να στραβώσει η δουλειά σε χρόνους ή προυποθέσεις ασφαλείας... μη κάνεις τόσα χιλιόμετρα άδικα!!!
kostaskk
01/09/2017, 03:14
387932
η θυριδα εξαγωγης θυριδωθικε με αυτον τον τροπο.. αυξηθικε το ενεργο εμβαδο που λογικα θα προσθεσει δυναμη παντου και αυξηθικε το ύψος τις θυριδας που λογικα θα μεταφερει την δυναμη σε ποιο ψηλες rpm και ισως επιτρεψει παραπανω στροφαρισμα.
η πιστα/ αγωνες θα επιταχυνθούν αν βρω μια δουλεια, προς το παρον το παω σιγα σιγα και δεν ειναι ακομα 100% ετοιμο
kostaskk
25/09/2017, 21:34
388660
καμια ιδεα για καποιο υλικο ή τροπο για να φτιαξω μονος velocity stacks?
αγοραστικε μονοτικο υλικο σαν λοριδα πανιου για τις εξατμισεις.
η αλλαγη τις θερμοκρασιας των 'καζανιων' μπορει να αλλαξει λιγο την απόδοση-στροφαρισμα καθος ο ηχος διαδιδεται ποιο γρηγορα σε ζεστα υλικα.
ακομα πρεπει καποτε να μπουνε και οι πολλαπλασιαστες απο aprilia rs250.
θα πρεπει να γινουν και αλλες δοκιμες με μιγμα-μπουζια- φιλτρασισμα αερα εισαγωγης.
με τα br10ecm ειχα προβλημα εκκινησης (τα εβρεχε) ενω τα br9ecm δουλευαν καλα στην εκκινηση και οσο ηταν κρυο αλλα αν ζεσταινοταν καλα το μοτερ δεν ειχα καλη λειτουργεια.
kostaskk
03/10/2017, 19:38
388838
388839
388840
kostaskk
03/10/2017, 19:43
388841
388842
388843
μπηκαν πολλαπλασιαστες απο rgv-rs. πολυ δυνατοτερος σπινθιρας
μπηκε exhaust wrap για να ανεβει λιγο η θερμοκρασια των εξατμισεων
φτιαχτικαν και μπηκαν velocity stacks για καλητερη λιγο καλητερη ροη
και greek patent με σιρματοπλεγμα και καλτσον για φιλτρα.
μπηκαν και μερικα αυτοκολητα
βολτα σημερα, ο στοχος των 12.500rpm και λιγο παραπανω επιτευχθηκε.
δεν το ειχα δοκιμασει μετα το θυριδωμα στην εξαγωγη.
αν εβρισκα και ενα δυναμομετρο εδω....
βρικα μερος για προπονιση ομως (παλιο αεροδρομιο)
Αδερφέ σου αξίζουν χίλια συγχαρητήρια! Το φίλτρο μανιτάρι έγραψε! Αλήθεια είναι αξιοθαύμαστο να βλέπει κανείς τόση θέληση για να προχωρήσεις παρά τις όποιες πρακτικές δυσκολίες.
Είσαι νικητής πριν ακόμα μπεις στον πρώτο σου αγώνα!
:beer:
kostaskk
05/10/2017, 17:40
κόπηκαν και τρυπήθηκαν λαμακια,
με πολυ κοπο για να βγουνε σπασμενες βιδες στηριξης φτερου στην μποτα τις μπουκαλας μπηκε και το μαμα φτερο.
kostaskk
08/10/2017, 19:27
το προβλημα με τις καμενες ασφαλειες οποτε ηθελε λυθικε.
2 επαφες καλωδιων (μαλλον για τον φωτισμο του κοντερ) ακουμπουσαν μερικες φορες καθος ηταν χυμα στο μουτρο.. εκαιγε ασφαλεια οργανων με αποτελεσμα να μην λειτουργει το στροφομετρο και μερικες φορες κεντρικη ασφαλεια.. μονοθηκαν τα καλωδια και ολα καλα απο τοτε.
το προβλημα με το σχεδον μονιμος λαδωμενο -βρεγμενο μπουζι κατω κυλινδρου(ο κατω κυλινδρος υπολειτουργουσε μερικες φορες και σημερα δουλευε και μονοκυλινδρα) πηρε λιγο παραπανω για να βρω τι φταιει.. αρχικα νομιζα υπερχειληση ή λαθος σταθμη δεξιου καρπυρατερ, μετα απο απειρες αλλαγες μπουζι δουλεψε καλα με ενα 8αρι (θερμικου βαθμου) πριν δοκιμαζα 9αρια και 10αρια..
(πραγμα που δειχνει πλουσιο μιγμα οπως ειχα καταλαβει απο το χρωμα των μπουζι. αλλα δεν εβαζα μικροτερα απο 9αρια γιατι φοβομουν το λιωσιμο του μπουζι, σημερα εφαγε πολυ ζορι και ολα οκ με το 8αρι.
αν και τα αγωνιστικά φορουσαν 10αρια και ετσι λεει και στο hrc-f3 manual.
παντος παιρνει ευκολα μπρος με 3 μετρα σπρώξιμο με 2ρα στο σασμαν απο κρυο και κραταει ρελαντι 1500rpm
πλεων δουλευει καλα ο κατω κυλινδρος και στροφαρε μεχρι 13.000rpm σε ενα ανοιγμα.
η καλη περιοχη στροφων του ειναι 10.000- 12.000 οταν επιταχυνεις και 12.500 οταν πας για τελικες.
το μεγιστο 'τραβιγμα' ειναι καπου στις 10.000 στροφες.
τσεκαρα οτι με αλλαγη ταχυτητας στις 12.000 ή επομενη ταχυτητα δεν πεφτει κατω απο 10.000.
και μπηκαν τα σχετικα σημαδια στο στροφομετρο στις 10.000 και 12.000
μονοθηκαν και αλλα καλωδια,μπηκε μπουζοπιπα απο rs στον κατω κυλινδρο(η μαμα ειχε θεμα με επαφη με το πλαστικο του v τις καρινας το οποιο φαγωθηκε και λιγο στην περιοχη κοντα στο μπουζι.
εγινε ασφάλιση των πειρων στα πατακια καθος ειχα ξεχασει να περασω συρμα-καλωδιο απο τις τρυπες ασφαλησης τους και βρήκα τον εναν μισοβγαλμενο.
σφιχτικε και σωστα ο επιλογεας ταχυτητων καθος η βιδα που ποιανει στο καρε του άξονα ταχυτητων ηταν στραβη και δεν βιδωνε τερμα με αποτελεσμα ο επιλογεας να εχει κενα.. τωρα βελτιωθηκαν οι αλλαγες ταχυτητων καθος δεν εχει πλεων κενα.
πιστευω οτι εφτασε σε σημειο να μπορω να παω μακρινη βολτα χωρις να φοβαμαι αν θα μεινω.
τωρα χρειαζεται βενζινη και λαδι για δοκιμες και να αρχισω να το στρίβω.
σε σχεση με πριν το θυριδωμα και τις τελευταιες μετατροπες νιωθω οτι μειωθηκε ελαχιστα η μεγιστη ροπη 'κλοτσια' και ισως εχασε και λιγη στις χαμηλες. αλλα άπλωσε η δυναμη, ενω αυξηθικε το μεγιστο στροφαρισμα κατα 500-1000 στροφες. πραγμα που και ηθελα καθος μου φαινοταν οτι θελει πολύ γρηγορα αλλαγες ταχυτητων. ενω τωρα λογικα θα κραταει περισσοτερο καθε ταχυτητα και θα βγαζει ελαχιστα παραπανω χιλιομετρα σε καθε ταχυτητα σε σχεση με πριν.
αν εχει μεινει μεσα βενζινη αυριο βιντεο
kostaskk
09/10/2017, 15:26
https://youtu.be/_c4SoMl4hpI
kostaskk
09/10/2017, 19:18
με 2ρα στο 1:16 στις 10.000rpm στο gearing comander λεει ταχυτητα 88km/h
με 4η στις 12.500 στο 1:22 λεει 168km/h
αρα επιταχινση 90-170 σε 6 δευτερολεπτα με κανονικες αλλαγες με χρηση συμπλεκτη και λιγο παραπανω στροφαρισμα απο οσο χρειαζοταν. αν ειναι σωστοι οι υπολογισμοι
kostaskk
15/10/2017, 19:34
389359
389361
389362
μερικες ακομα αφου μπηκε και το φτερο.. επομενο πραγμα= ρουλεμαν λαιμου
kostaskk
21/10/2017, 23:55
389641
δυναμομετρισεις απο το νετ. δειχνουν πως ειναι οι καμπυλες σε στοκ nsr χωρις τους περιορισμους απο το εργοστασιο στα 45ps.
απο rk5 δανειστικά καμπανα-σασμαν και θυριδωμα εξαγωγης. οι εξατμισεις ειναι σχεδιασμενες για rk5
απο mc21 ειναι τα καρτερ-στροφαλος-κυλινδρα-κεφαλες.
πρεπει να βρεθει δυναμομετρο.
kostaskk
02/12/2017, 13:33
το mc18 μαμα μοτερ που ηταν πανω στο project στην αρχη καθονταν στην ακρη εδω και καιρο..
ειχα 2 κυλινδρα χιτωνια και 2 μονοελατυρια πιστονια (μαλλον απο rm125) μαζι με κατεβασμενες κεφαλες.
οποτε αρχισα να φτιαχνω το δευτερο μοτερ με διαφορετικο στοχο= δυναμη μονο τερμα ψηλα και μεγαλο στροφαρισμα.
τα πιστονια ειναι ποιο κοντα απο μαμα οποτε μαλλον δεν θα χρησιμοποιησω φλαντες βασης κυλινδρων. και το μονο ελατηριο θα εχει λιγοτερες τριβες ενω μοιαζουν να ειναι και ελαφρυτερα.
ακομα και ετσι χωρις φλαντζες βασης τα πιστονια ειναι ελαχιστα ποιο κατω απο το πανω χειλος του κυλινδρου.
απο οσο ξερω η μικρη συμπιεση ευνοεί το στροφαρισμα και λογο κατεβασμενων κεφαλων δεν θα μειωθει παρα πολυ.
οι θυριδες εξαγωγης ηταν φλατ στο πανω μερος τους κατι που εκανε μαλλον αυτος που περασε το χιτωνιο.
θα αυξηθει το εμβαδο-ανοιγμα τις θυριδας ενω η οροφη τους πρεπει να ψηλωσει..
το μεγαλητερο πλατος αυξανει την δυναμη αλλα μειωνει την ζωη των πιστονιων-ελατηριων.
το ανεβασμα τις οροφης αλλαζει τον χρονισμο. πρεπει να φαω περιπου 0.5 μμ για να παω στα μαμα νουμερα χρονισμου αν δεν χρησιμοποιησω τις 0,5μμ φλαντζες βασεως και αν φαω παραπανω ο χρονισμος γινεται για περρισσοτερο στροφαρισμα.
στα reed ειχα δει κατι carbon για υψηλες rpm αλλα δεν μπαινω στον κοπο να ψαξω εδω. ισως αν εκοβα ενα διαφορετικο υλικο ή σε διαφορετικο παχος.
προς το παρον θα δοκιμασω μια πατεντα.
αφου ειχα κατι reed για nsr μαλλον boysen 2πλου σταδιου.
αφαιρεσα τα ποιο μικρα και κοντα φυλα του 2ρου σταδιου και τα εβαλα σε μια μαμα reed πανω απο τα μαμα φυλα.
αφαιρεθηκαν και τα stops για να ανοιγουν οσο θελουν.
θεωριτικα θα συμπεριφερονται σαν ποιο χοντρου υλικου reed αλλα θελει δοκιμες..
το ποιο κρισιμο και μαλλον με κοστος μερος ειναι οι εξατμισεις.. οι jha απο οσο εχω καταλαβει δεν ειναι φτιαγμενες για τρελα στροφαρισματα οποτε πρεπει να βρω ή να φτιαξω αλλες. ενας στην περιοχη μου εχει σε ενα παρατημενο nsr πανω εξατμισεις απο honda rs250 1987 μαλλον, οποτε θα βολευε αν τις αγοραζα. ο αλλος δρομος ειναι να υπολογισω διαστασεις, να κοψω τα κομματια σε λαμαρινες και να τα παω να μου τα κολλησουν..
προς το παρον αρχισε το θυριδωμα αλλα θελει χρονο, σιγα σιγα
390912
390913
390914
kostaskk
22/02/2018, 04:32
393331
393332
393333
kostaskk
22/02/2018, 04:49
πλεων χρησιμοποιω αυτο το castrol σε αναλογια λιγο μεγαλητερη απο 2% δειχνει να ειναι καλο λαδι.
στις χαμηλες-μεσαιες σαν να κανει ποιο ξερο ηχο και πρεπει να βελτιώθηκε και η επιταχινση. κοστος=13 ευρω.
σε προσφατες βολτες ολα πηγαν καλα,δουλευει μια χαρα, περνει μπρος ευκολα, εχει ροπη στης χαμηλες.
θα χρειαστει ρουλεμαν λαιμου,και ισως αλλαγη στην τσιμουχα τις μπουκαλας που χανει λιγο... και απο καπου υπαρχει πολυ μικρη διαρροη βενζινης, (ισως ρουμπινετο) ή καποιο σωληνακι βενζινης(θα το κοιταξω αυριο) μην ξεχναμε οτι το 95% των ανταλακτικων στο μηχανακι ειναι μεταχειρισμενα και πολλα απο αυτα εχουν 30 χρονια ζωης και χρησης.
πειραματικη reed για το αλλο μοτερ, ειναι ενα δευτερο σετ φυλα reed ποιο κοντα πανω απο τα γνησια φυλα.
ισως επιτρεψει τον συντονισμο σε υψηλοτερες στροφες,ισως και να προκαλεσει μειωση απόδοσης λογο μεγαλητερης αντιστασης εισαγωγης
astroman76
26/02/2018, 14:29
θα το κατεβασεις ΠΠΤ φετος? Μπορει ανετα να πρωταγωνιστήσει!!!!!!
kostaskk
26/02/2018, 16:25
θα το κατεβασεις ΠΠΤ φετος? Μπορει ανετα να πρωταγωνιστήσει!!!!!!
δεν ειναι ακομα ετοιμο,ουτε κ εγω.. αν το χρηματικο παει καλα ναι μπορει..
απο εξοπλισμό ειμαι οκ και ειχα κανει την αρχη με τα χαρτια για αγωνιστική αδεια.
να πρωταγωνιστησει το θεωρο απιθανο λογο αστειου κοστους σε σχεση με τα racing και τις 0 εμπειριας μου απο αγωνες.
kostaskk
04/03/2018, 15:44
393611
393612
393613
kostaskk
04/03/2018, 16:01
393614
393615
σημερα εγινε η πρωτη μεγαλη βολτα 90+ χιλιομετρων και ολα καλα.. παρα την ζεστη (ημουν κοντομανικο+λεπτη ζακετα)
ολα πηγαν καλα και δεν με άφησε πουθενα.
απο σχεδον αδειο εβαλα 10λιτρα βενζινη και τωρα που γυρισα εχει ακομα αρκετη μεσα.
η καταναλωση δειχνει να ειναι πολυ μακρια απο τα 10 λιτρα/100.. μαλλον ποιο κοντα στα 5λιτρα/100 ειναι
τελικα τα gs1200 δεν ειναι και πολυ δυνατα :-p
ανεβαίνουν και 2 βιντεο σιγα σιγα
δοκιμασα τα φρενα αρκετες φορες και ειναι πολυ δυνατα (η καρινα του φερινκ δεν βρίσκει στην ροδα πλεων)
δεν έδειξε να ζεσταθηκε.
δεν εφυγε κατι απο πανω του παρα το οτι μπηκε και χωματοδρομο με πετρες-λακουβες :-p
εγινε και μικρη δοκιμη σουζας με 1η και ανοιγμα γκαζιου μονο
kostaskk
04/03/2018, 16:13
https://youtu.be/0UxczgfyPdo
kostaskk
04/03/2018, 16:20
https://youtu.be/7qb_R74fyVU
motomaniac
06/03/2018, 10:41
ρε Κωστα το παρακολουθω καιρο το νημα. απο την αρχη κιολας.. πως μπορει να εκανες τοσο ασχημη επιλογη χρωματων? ριχνεις δουλεια θα γινει καλο και θα ειναι ετσι?
kostaskk
10/03/2018, 14:17
ηταν το πρωτο μου βαψιμο. δεν με ενοιαξε και πολυ η εμφανιση γιατι θα εχει αρκετες πιθανοτητες να βρεθει να σερνεται στην ασφαλτο.
και αλώστε τα πολυεστερικα κοστισαν 50ευρω
κατι με λιγοτερα χρωματα θα ηταν ποιο ωραιο και ισως γινει καποτε.
μια αλλη λυση ειναι ετοιμο κιτ πλαστικων απο το e-bay σε οτι χρωματισμο θες
ηταν το πρωτο μου βαψιμο. δεν με ενοιαξε και πολυ η εμφανιση γιατι θα εχει αρκετες πιθανοτητες να βρεθει να σερνεται στην ασφαλτο.
και αλώστε τα πολυεστερικα κοστισαν 50ευρω
κατι με λιγοτερα χρωματα θα ηταν ποιο ωραιο και ισως γινει καποτε.
μια αλλη λυση ειναι ετοιμο κιτ πλαστικων απο το e-bay σε οτι χρωματισμο θες
Μπορείς να το ντύσεις και με μεμβράνη. Έχει δίκιο ο motomaniac. Έχεις ρίξει τόση δουλειά κρίμα να το χαλάει το χρώμα.
kostaskk
24/05/2018, 20:36
τα ζιγκλερ πηγαν σε 145 νουμερα και εβαλα br10ecm μπουζια.. ειδα μια αυξηση ροπης στα μεσαια αλλα στα ψηλα το στροφαρισμα δεν ηταν οπως πριν.
δοκιμασα διάφορα μπουζι μετα.
τελικα αλλαξα κυλινδρα σε mc18. τα ειχα στην ακρη και ηταν μεταχειρισμενα χιτωνια. (τα νικασιλ mc21 βγηκαν σε αριστη κατασταση παρα τις τοσες δοκιμες,το ιδιο και τα πιστονια. ειχαν ενα σκουρο χρωμα στο πανω μερος τους σημαδι πλουσιου μιγματος) αλλα οι τελευταιες δοκιμες εδειχναν σαν να φτωχινε υπερβολικα στα ψηλα.
καλητερα να κανω τις δοκιμες με τα φτηνα χιτωνια
τα χιτωνια θυριδωθηκαν στην εξαγωγη με dremel. αυξηθικε το υψως εξαγωγων τρώγοντας το σκαλοπατι με τις power-valve(κατα 2-3mm μαλλον), λεπτυνε η γεφυρα στο κεντρο τις θυριδας και ανοιχτικαν στο πλαι αρκετα.
μαζι με αυτα μπηκαν και μονο-ελατήρια πιστονια απο rm125.
ειναι ποιο ελαφριά και εχουν λιγοτερες τριβες.
απο πειρο σε κορώνα ειναι κατα 0,6mm ποιο κοντα. πραγμα που σημαινει οτι θα εχεις πεσμενη συμπιεση αν τα βαλεις σε μαμα μοτερ.
χρησιμοποιησα κατεβασμενες κεφαλες mc18 (κατα 0,3mm) και φλαντζες βασης απο βελανιδοχαρτο στα 0,4 και 0,5mm
αν το μαμα squish ειναι στα 1,1-1,2mm τοτε με τα πιστονια και τις κεφαλες θα πρεπει να βρίσκομαι στο 1,4 - 1,5mm
στην πραξη φαινοταν η μειωμενη συμπιεση και στα χαμηλα εγινε ποιο 'πλαδαρο' με μειωμενη ροπη (0-5.000rpm) ο ηχος εγινε ποιο δυνατος.
στα ψηλα στροφαρει ποιο γρηγορα και ποιο ψηλα.
λογο δυσκολιων με το μιγμα,μπουζι και λιγης βενζινης δεν καταφερα να κανω σωστες δοκιμες.
θα πρεπει να δω ξανα το δεξι καρμπ (προζιγκλερ και ρυθμισεις βελωνας) αν δεν βελτιωθει απο εκει μαλλον θα ξαναγυρισω στα 150 ζιγκλερ.
kostaskk
07/07/2018, 22:01
αλλαγη μοτερ μιας και σε αυτο παρεδωσε ενα κυλινδρακι κατω ρουλεμαν μπιελας(μεταχειρισμενος στροφαλος 25+χρονων+ζεστη+μικρη αναλωγια λαδιου+οριακη χρηση+πολλες αλλαγες στο μοτερ) παντος πρωτη φορα μου συμβαινει αυτη η ζημια σε nsr.
χαλωντας ενα πιστονι και μια κεφαλη. πιθανον να φτιαχνει φτηνα αν βρω ενα κατω ρουλεμαν μπιελας. ο στροφαλος-μπιελα γυριζει χωρις θοριβους-κενα.
ο κυλινδρος ηταν οκ
το δευτερο μοτερ δεν θα εχει εποξικη κολλα μεσα του για μικροτερη συμπιεση στον στροφαλοθαλαμο και γιατι ειδα σημαδια πιθανης αποκόλλησης τις στο παλιο μοτερ.
οι γωνιες και ατελειες χυτευσης εφυγαν οπως στο πρωτο μοτερ και περαστικαν ολα τα πραγματα στο νεο μοτερ.
σε 1-2 μερες το ειχα να δουλευει αλλα θα χρειαστει πραγματα.
για αρχη να βγαλω και μετρισω τα χιτωνια κυλινδρα και να παρω 1 ή 2 πιστονια απο rm125 στις ανοχές που θελω. στο ebay εχουν μιση τιμη απο οτι εδω οποτε μαλλον απο εκει θα τα παρω. (λογαριασμο ebay-καρτες,paypal κτλ)
1 κεφαλη θα πρεπει να κατεβει 0,3mm ακριβος.
και εχω κοψει 0,25 φλαντζες βασεως κυλινδρου. (0,5 stock)
ετσι η συμπιεση θα ερθει σε σωστα νουμερα μιας και τα rm πιστονια ειναι 0,6 ποιο κοντα.
στοχος για αυτο το μοτερ θα ειναι να στροφαρει +500στροφες απο οτι το παλιο, και μεταφορα τις ροπης λιγο ψηλοτερα.
κατι που πιστευω θα γινει απο τα ελαφρυτερα πιστονια με μονο ελατηριο,την μικροτερη συμπιεση στροφαλοθαλαμου, και το θυριδωμα-χρονισμος των θυριδων εξαγωγης.
οι εξατμισεις δεν ξερω αν θα βοηθισουν σε αυτο αλλα θα μπορουσα να μονοσω περισσοτερο το μεσαιο τμημα τους για μεγαλητερη θερμοκρασια και συντονισμο σε υψηλοτερες στροφες.
παντος το hrc F3 KIT μανουαλ λεει για 72ps στις 12.000 και 4,4kgf-m στις 11,500 οποτε μεγιστη υποδυναμη και μεγιστη ροπη πρεπει να ειναι αρκετα κοντα.
kostaskk
17/07/2018, 13:16
398109
398110
398111
398112
port map στο τελος.
δουλεψε με καποια θεματα βρεξίματος μπουζι.
με αλλαγη σε 145 ζιγκλερ και τις βελωνες στην τερμα φτωχη θεση δειχνει να ειναι οκ στα χαμηλα-μεσαια.
πλεων οι 2 εξατμισεις καπνισαν το ιδιο, και επαιρνε μπρος με 1 μετρο σπρώξιμο. επρεπε να το ρυθμισω απο τις βελωνες απο την αρχη.
τωρα μενουν οι ψηλες rpm... τα καινουρια πιστονια οταν εχω ορεξη and money
το φλατ πανω μερος τις θυριδας εξαγωγης δεν προσφερει καλη ασφαλεια στα δαχτυλίδια πιστονιου αλλα τα καυσαερια φευγουν με ενα σύντομο και δυνατο κυμα πιεσης.
η αυξηση στο πλατος τις θυριδας βελτιωνει την δυναμη παντου ενω το εξτρα υψως της μεταφερει την μεγιστη δυναμη σε ποιο ψηλες rpm,αφαιροντας ροπη απο χαμηλα-μεσαια.
το υψως θελει προσοχη και πρεπει να γινουν σωστες μετρισεις οταν ερθουν τα πιστονια,φλαντζες,κατεβασμενες κεφαλες
kostaskk
20/09/2019, 21:33
410048
410049
410050
kostaskk
20/09/2019, 21:36
410051
kostaskk
20/09/2019, 21:37
410054
410055
kostaskk
20/09/2019, 21:39
410056
410057
kostaskk
20/09/2019, 21:59
Το παπί ήθελε τεντωμα στην αλυσίδα και μιας κ πήγα στο γκαράζ ήρθε όρεξη για συμμάζεμα στο nsr. Στην ουρά γίνεται χαμός οπότε αρχίζω από εκεί. Θα φτιαχτεί μια βάση μπαταρίας για αρχή. Μπήκε λαμακι στο πίσω δοχείο υγρών φρένου για καλύτερη πρόσβαση. Μπήκε και ένα στο μπροστά δοχείο που δεν ήταν σε επίπεδη θέση. Μετά μάζεμα των ηλεκτρικων,ίδιες βίδες παντού και άλλη στερέωση του πίσω φτερού. Αλλαγή θέλουν και τα λαμακια που κρατάνε το πλαστικό τις ουράς.. οπότε τις επόμενες μέρες τροχός,τρυπάνι,λαμακια και βιδες
kostaskk
20/09/2019, 22:05
410058
Άλλη βάση θέλει και το στροφόμετρο και σουλουπομα θέλει και η πλεξούδα. Όλα θα γίνουν για καλύτερη και εύκολη πρόσβαση παντού . Πρώτα τα χωρίς κόστος γιατί μετά πάμε για ρουλεμάν λαιμού κ τσιμουχες λάδια στις μπουκαλες
kostaskk
25/09/2019, 14:26
410302
410304
410306
410307
τελικα 2 κομματια απο βαση στηριξης σχαρας οροφης αγροτικου δημιουργουν μια απλη και ευκολα αφαιρουμενη βαση μπαταριας. ευτυχος το υποπλαισιο εχει τρυπες για βιδες στο σωστο σημειο.. λιγο ποιο πισω το λαμακι για τα ηκελτρικα. θα ντυθεί με κατι μαλακο και γυρο του θα δεθουν τα κουτια(ηλεκτρονικη κτλ)
kostaskk
25/09/2019, 19:20
410330
410331
410332
410333
kostaskk
25/09/2019, 19:20
Οι τελικές θέσεις θα είναι καπος ετσι
kostaskk
13/11/2019, 11:24
412683
412684
412685
kostaskk
13/11/2019, 11:29
412686
412687
412688
Ώρα για τρυπες
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.