Σύνδεση

View Full Version : Honda with apeftos control



DrBig
06/01/2017, 10:47
https://youtu.be/VH60-R8MOKo

amyroukai
06/01/2017, 11:21
Όταν τα έλεγε η πεμφέ στο next100 έπεσαν να την φάνε.

Να δω εγκώμια για την τεχνολογία της χονδα.


Πάντως, πέρα από την πλάκα, πολύ πολύ εντυπωσιακό αν δουλεύει όπως είδαμε.


Πολύ πολύ τρομακτικό το ενδεχόμενο να ξεχυθούν στον δρόμο εκατομμύρια άνθρωποι που δεν ξέρουν καν ισορροπία.

daz
06/01/2017, 11:29
O ψιτ σε bike edition! :lol:

Amyrou δε νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει τίποτε κατά την οδήγηση! Χωρίς τον έλεγχο του τιμονιού δε μπορεί να κάνει τίποτε υποθέτω.

Πάντως θα σταματήσουμε να ψάχνουμε κεσεδάκι από κοκακόλα να το βάλουμε στο σταντ για να μη βυθίζεται. :tooth:

amyroukai
06/01/2017, 11:35
μα δεν το είδες; κοιτάει και αριστερά/δεξιά στις πόρτες πριν βγει! Το φαντάζεσαι να σταματάει στα κόκκινα και στα στοπ από μόνο του, ας πούμε; Να αρνείται να στρίψει ανάποδα σε μονόδρομο;

το μοχλικό που του δίνει γεωμετρία "τσόπερ" για έξτρα ευστάθεια έχει επίσης ενδιαφέρον.

aris xj
06/01/2017, 11:39
ολα πεφτουν...νομος!:D

να μας πουν ποσο θα ζυγιζει...

vaska
06/01/2017, 11:46
Μια εταιρία (και άλλες αλλά εδώ μιλάμε μόνο για Χόνδα) που ρίχνει εκατομεμμύρια στην έρευνα και την εξέλιξη κι έρχονται 3 μοδίστρες κι ένας χρήστης (απλός το τονίζω), σε ένα μοτοφόρουμ και την κράζουν. Μάλιστα.
Έτσι είναι κύριοι αν δεν είχαμε αυτούς που έχουν ανησυχίες ακόμα βελανίδια θα τρώγαμε.:p

ΥΓ
Φαντάζομαι τα προβλήματα ανορθωτών και φόρτισης θα τα έχουν λύσει γιατί αν δεν έχει ρέγμα το εργαλείο χλωμό το κόβω και να ξεκινάει

teogtp
06/01/2017, 11:47
μα δεν το είδες; κοιτάει και αριστερά/δεξιά στις πόρτες πριν βγει! Το φαντάζεσαι να σταματάει στα κόκκινα και στα στοπ από μόνο του, ας πούμε; Να αρνείται να στρίψει ανάποδα σε μονόδρομο;

το μοχλικό που του δίνει γεωμετρία "τσόπερ" για έξτρα ευστάθεια έχει επίσης ενδιαφέρον.

Φανταζεσαι να μουλαρωνει στα κρύα και να μην ξεμυταει έξω από την πυλωτή;
:lol:
Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό επίτευγμα.

sapila racing
06/01/2017, 11:49
Σίγουρα έχει πέσει πολύ δουλειά, το αποτέλεσμα ειναι εντυπωσιακό!

amyroukai
06/01/2017, 12:03
Μια εταιρία (και άλλες αλλά εδώ μιλάμε μόνο για Χόνδα) που ρίχνει εκατομεμμύρια στην έρευνα και την εξέλιξη κι έρχονται 3 μοδίστρες κι ένας χρήστης (απλός το τονίζω), σε ένα μοτοφόρουμ και την κράζουν.

Επειδή κάτι πήρες στραβά τώρα και για να καταλάβω και εγώ αλλά και επειδή πολλά συζητιούνται τελευταία και δεν είναι ωραίο να μένουν εντυπώσεις, για πες το κράξιμο που το είδες, παρακαλώ. Πες ένα αρνητικό που είπε ο οποιοσδήποτε. Εγώ δεν το βλέπω. Χιούμορ πάντοτε κάναμε με το οτιδήποτε. Αν είναι η ώρα να κοπούν όλα και να γίνουμε CNN "news only" γιατί όλα παρεξηγούνται και μεταφράζονται ως "κράξιμο", τα σβήνω όλα και το δικό σου μαζί, ως άσχετα και αφήνω μόνον τα "εντυπωσιακό" που όλοι έγραψαν ως τα μόνα σχετικά. Και επειδή το γραπτό παρεξηγείται, στο λέω πολύ σοβαρά και πολύ φιλικά επειδή γνωριζόμαστε.

ggs
06/01/2017, 12:04
Μάλλον, όλοι ψάχνουν για την επόμενη γενιά μοτοσικλετών . Τεχνολογίες που θα τους φέρουν πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Σίγουρα, σε καμια 10ρια χρόνια οι μοτο θα έχουν αλλάξει πολύ απ αυτό που ξέρουμε.
Εντυπωσιακό πάντως το βίντεο.

vaska
06/01/2017, 12:07
Επειδή κάτι πήρες στραβά τώρα και για να καταλάβω και εγώ αλλά και επειδή πολλά συζητιούνται τελευταία και δεν είναι ωραίο να μένουν εντυπώσεις, για πες το κράξιμο που το είδες, παρακαλώ. Πες ένα αρνητικό που είπε ο οποιοσδήποτε. Εγώ δεν το βλέπω. Χιούμορ πάντοτε κάναμε με το οτιδήποτε. Αν είναι η ώρα να κοπούν όλα και να γίνουμε CNN "news only" γιατί όλα παρεξηγούνται και μεταφράζονται ως "κράξιμο", τα σβήνω όλα και το δικό σου μαζί, ως άσχετα και αφήνω μόνον τα "εντυπωσιακό" που όλοι έγραψαν ως τα μόνα σχετικά. Και επειδή το γραπτό παρεξηγείται, στο λέω πολύ σοβαρά και πολύ φιλικά επειδή γνωριζόμαστε.
χιούμορ κάνω κι εγώ αγαπητέ που προφανώς και δεν έγινε κατανοητό. Ο τρόπος γραφής μου νομίζω το δείχνει αλλά και το εμότικον

edit
δεν με ενδιαφέρει και ποτέ δεν με ενδιέφερε να "κράξω" ούτε με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με όσα "ακούγονται τελευταία" και σε συμβουλεύω (αν μου επιτρέπεται) να κάνεις κι εσύ το ίδιο. Μετά από μια 10ετία εδώ μέσα ξέρεις και ξέρω, δεν έχω ούτε έχεις ανάγκη να μάθουμε ο ένας το άλλος από κους κους και ψιθύρους. Και αυτό από την μεριά μου δεν ισχύει μόνο για σένα αλλά για το μεγαλύτερο πλήθος των χρηστών του μοτο.
Αυτά μιας και είναι αργία και είμαι ακόμα μαγαζί και δουλεύω για να παραδώσω αύριο. Βρήκα 2 λεπτά χρόνο και χάζεψα και απάντησα, σε άλλη περίπτωση ούτε που θα έδινα σημασία σε όσα "ακούγονται".

daz
06/01/2017, 13:17
Σίγουρα, σε καμια 10ρια χρόνια οι μοτο θα έχουν αλλάξει πολύ απ αυτό που ξέρουμε.


10 χρόνια δεν είναι αρκετά νομίζω αλλά σιγουρα η ρομποτική κάποια στιγμή θα μπει παντού.

kostas777
06/01/2017, 14:04
Ωραία, θα πάρω μια για την πίστα, για να μην φοβάμαι μην πέσω και να πάω παντού με τέρμα γκάζι και να γράψω επιτέλους 0:50 στο Μέγαρο. :p

blackbusa
06/01/2017, 14:10
wraio oso kinise me 0 xlm...se sovares taxytites exei na paei i touba synnefo...

kostas777
06/01/2017, 14:14
wraio oso kinise me 0 xlm...se sovares taxytites exei na paei i touba synnefo...

ftou :( :p

congate7
06/01/2017, 14:25
Ήταν το ABS που εξελίχθηκε σε cornering ABS.
Έχουμε το apeftos system που μπορεί(?) να εξελιχθεί σε cornering apeftos system και θα σου λέει η χόντα φίλε πλάγιαζε το όσο θες από low δε θα φύγεις.

Είμαι της άποψης δύο ρόδες, γκάζι, φρένο και κατά στα διάφορα μπλιμπλίκια αλλά η εξέλιξη είναι προς όφελος όλων.

telegonos
06/01/2017, 14:25
Διευκρίνιση:

Το σύστημα στο βίντεο, είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες μέχρι 5χμ/ω. Μετά γυρνάει σε κανονική λειτουργία.

ΔΕΝ είναι σύστημα που κρατάει ισορροπία ΟΛΗ την ώρα.

blackbusa
06/01/2017, 15:08
Διευκρίνιση:

Το σύστημα στο βίντεο, είναι σχεδιασμένο για ταχύτητες μέχρι 5χμ/ω.


epitelous ena mixanaki gia emena...

nik69
06/01/2017, 15:13
Υπάρχει και για τα μέγαρα λύση https://www.youtube.com/watch?v=4dUb5T7DU-Q
Λογικά μετά από 2 χρόνια εξέλιξη θα στέκεται και αυτό μόνο του.

theofilos888
06/01/2017, 15:50
Α ρε ...τανα χοντα!!!!! Φαινονται τα λεφτα, που πεφτουν στην εξελιξη. Ειναι γεγονος, πως η χοντα εχει ψαχτει πολυ με ρομποτικα συστηματα και αυτονομη κινηση. Οπως και οι αλλοι ιαπωνεζικοι κολοσσοι! Το τι μας επιφυλασσει το μελλον, κανεις μας δεν το ξερει. :eek:

irinia
06/01/2017, 20:44
μα δεν το είδες; κοιτάει και αριστερά/δεξιά στις πόρτες πριν βγει! Το φαντάζεσαι να σταματάει στα κόκκινα και στα στοπ από μόνο του, ας πούμε; Να αρνείται να στρίψει ανάποδα σε μονόδρομο;

το μοχλικό που του δίνει γεωμετρία "τσόπερ" για έξτρα ευστάθεια έχει επίσης ενδιαφέρον.



AN ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗΣ



Τότε τι είναι..??
Φλεγματικό χιούμορ..??
Άντε πάλι σε δουλειές σε έβαλα....
ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ..??
Γιατί εγώ ήμουν στο βουνό και έχασα επεισόδια μάλλον.

Μανολης67
06/01/2017, 20:51
Να το πάρω στον γιο μου? ειναι 14 και με εχει φάει για μηχανάκι...ξέρει ισορροπία βέβαια.....

Υ.Γ Αυτό το μηχανάκι ισορροπεί και στην λασπη χωμα? βγαινει και σε Εντούρο δηλαδή?

bulmont
06/01/2017, 20:57
....... βγαινει και σε Εντούρο δηλαδή?



Για την ώρα μόνο σε στρήτ-τσόπερ......................:bawl:

Bob_o_mastoras
07/01/2017, 00:20
Αυτη η τεχνολογια υπαρχει απο το 1900 και λεγεται αυτοκινητο... :rolleyes:
Αντι να επενδυσει η ΧονΔα λεφτα σε κινητηρες, πλαισια και design βγαζει αυτη τη μπουρδα. Για ασκηση μεταπτυχιακων φοιτητων καλο ειναι αλλα ως εκει.. Να δειξουν στον καθηγητη τους οτι κατανοουν το γυροσκοπικο.
Οποιος δεν ξερει ισορροπια ή να μαθει ή να παρει τετρατροχο οχημα.
Αυτονομα αυτοκινητα, αυτονομα μηχανακια, αυτονομα σπιτια, εξυπνα κινητα, πατινια, ποδηλατα, βρακια... Το οτι μας απαλασουν απο το να χρησιμοποιουμε και να αναπτυσουμε τις ικανοτητες μας βεβαια και μας εξαρτουν απο τις εκαστοτε τεχνολογιες περναει στα "ψιλα"...

AristidisZ
07/01/2017, 00:34
Αυτη η τεχνολογια υπαρχει απο το 1900 και λεγεται αυτοκινητο... :rolleyes:
Αντι να επενδυσει η ΧονΔα λεφτα σε κινητηρες, πλαισια και design βγαζει αυτη τη μπουρδα. Για ασκηση μεταπτυχιακων φοιτητων καλο ειναι αλλα ως εκει.. Να δειξουν στον καθηγητη τους οτι κατανοουν το γυροσκοπικο.
Οποιος δεν ξερει ισορροπια ή να μαθει ή να παρει τετρατροχο οχημα.
Αυτονομα αυτοκινητα, αυτονομα μηχανακια, αυτονομα σπιτια, εξυπνα κινητα, πατινια, ποδηλατα, βρακια... Το οτι μας απαλασουν απο το να χρησιμοποιουμε και να αναπτυσουμε τις ικανοτητες μας βεβαια και μας εξαρτουν απο τις εκαστοτε τεχνολογιες περναει στα "ψιλα"...

Και ναι και όχι

Σωστός εν μέρει

Από την άλλη, δε νομίζω ότι θα ήταν κακό να υπήρχε η δυνατότητα να σε κρατάει το μηχανάκι από μόνο του όρθιο π.χ. μετά από ένα φρενάρισμα πανικού

Bob_o_mastoras
07/01/2017, 00:49
Από την άλλη, δε νομίζω ότι θα ήταν κακό να υπήρχε η δυνατότητα να σε κρατάει το μηχανάκι από μόνο του όρθιο π.χ. μετά από ένα φρενάρισμα πανικού

Δεν νομιζω να μπορει να διαχειριστει τετοια φορτια αδρανειας. Ισως να μπορει να σε βοηθησει λιγο.

Το μονο θετικο που βρισκω ειναι οτι μπορει να ανοιξει το δρομο της οδηγησης μηχανων σε ατομα με αναπηρια στα ποδια, πραγμα σημαντικο.

basilis_k6
07/01/2017, 00:54
σκέψου τωρα να μπει ο αλλος να στο κλέψει και να σηκωθει αυτο να τον κοιταξει και να παει προς το μέρος του. Να βάλουν και ενα γκατζατ φωνης να λέει "you messed with the wrong honda my friend" και να βαζει μπρος να αρχιζει τις ξερογκαζιες.

σοβαρα τωρα ειναι πρωτοτυπο και μαλλον εχουν καποιο σχεδιο και οχι απλα να στεκεται ορθιο. δεν νομιζω το μεγαλυτερο r&d της μοτοσυκλετας να πεταει λεφτα για να αντικαταστησει τα σταντ. Επίσης αυτο το φαναρι σε πιο μινιμαλ ειναι φοβερο για sf. me like!

Acacius
07/01/2017, 01:10
Αυτονομα αυτοκινητα, αυτονομα μηχανακια, αυτονομα σπιτια, εξυπνα κινητα, πατινια, ποδηλατα, βρακια... Το οτι μας απαλασουν απο το να χρησιμοποιουμε και να αναπτυσουμε τις ικανοτητες μας βεβαια και μας εξαρτουν απο τις εκαστοτε τεχνολογιες περναει στα "ψιλα"...

Όσο περισσότερα αναλαμβάνει το σύστημα, τόσο διευκολύνει τον πεπερασμένων δυνατοτήτων εγκέφαλό μας να εστιάσει σε λίγα αλλά σημαντικά, αυξάνοντας την απόδοση του συνόλου. Πιο ακραίο παράδειγμα, αν εσύ τη βρίσκεις με το να ρυθμίζεις μείγματα ανάλογα με θερμοκρασία και υψόμετρο είναι μεν κατανοητό (έχω ανάλογα χούγια), αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να μη χρειαστεί να το σκεφτούν.

Αυτό μπορεί να ανοίξει μια αέναη φιλοσοφική συζήτηση γύρω από το τι είναι πραγματικά μοτοσυκλετισμός, πόσο αποστειρωμένες είναι πλέον οι μοτοσυκλέτες και άλλα τέτοια παρελθοντολάγνα που βλέπουν οι περισσότεροι 16άρηδες και γελάνε.

Bob_o_mastoras
07/01/2017, 01:25
Αντιλαμβανομαι τι λες Acacius και εν μερει συμφωνω, ιδιως στο οτι αποτελει εναυσμα για φαυλο κυκλο συζητησεων αλλα απο την αλλη, η ρυθμιση μιγματος κανει τον κιντητρα απλα να λειτουργει σωστοτερα. Δεν ειναι κατι το οποιο αλλοιωνει ουσιαστικα την αισθηση της μοτοσυκλετας ουτε "νεκρωνει" με το χρονο την ικανοτητα σου να οδηγεις ουτε σε κανει πιο τεμπελη ή αδρανη.
Μια μηχανη που ισσοροπει μονη της καθιστα την ικανοτητα να ισσοροπουμε πανω της αχρηστη και συμφωνα με την εξελιξη καθε αχρηστη ικανοτητα ή χαρακτηριστικο των εμβιων οντων παιρνει "πουλο" με το περας των γενεων.

Bob_o_mastoras
07/01/2017, 01:30
Αυτο που θελω να πω, μαλλον, ειναι οτι αντι να αναπτυσουμε και να βελτιωνουμε τον ανθρωπο ως σωμα και κυριως ως πνευμα αρκουμαστε στο να εφευρισκουμε μηχανες να κανουν τη δυσκολη δουλεια για εμας.
Και σε αυτο υπαρχει ενα "κατωφλι", ενα tipping point που απο εκει και περα παιρνουμε την κατιουσα και παρακμαζουμε ως ειδος λογω αδρανειας και ανικανοτητας.

irinia
07/01/2017, 06:38
BOB



Με τη λογική σου αυτοί που τρέχουν στα gp δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούν όλη αυτήν την τεχνολογία
που έχει μπει στις μοτό........τράξιον με συστήματα αντι σούζας ,αντιολίσθησης κ.λ.π.,κιβώτια με συμπλέκτες
που αλλάζουν ταχύτητα με τη σκέψη και άλλα.
Κανείς δεν ξέρει πότε και με ποιο τρόπο θα περάσει αυτή η τεχνολογία στη μαζική παραγωγή.
Όμως μια και πάμε μπροστά αν δεις στον κόσμο του αυτοκινήτου ήδη βλέπουμε για παράδειγμα να ετοιμάζονται
αυτοκίνητα που θα ταξιδεύουν μόνα τους και εσύ θα πίνεις καφέ.
Η Βόλβο για παράδειγμα έβγαλε ήδη αυτοκίνητο που το παίρνεις τηλ.και έρχεται να σε παραλάβει μόνο του
από το γκαράζ.Η διαπίστωση που κάνεις πως όσο αναπτύσσονται οι μηχανές ο άνθρωπος γίνεται πιο μαλθακός
και με λιγότερες ικανότητες είναι μια πικρή ΑΛΗΘΕΙΑ..!!
Αυτό όμως δεν σταματάει με τίποτε την εξέλιξη,υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα,απλά μια μηχανή που βολτάρει μόνη της
είναι κάτι που σοκάρει από όλες τις πλευρές.Να είσαι σίγουρος πως τα παιδιά μας θα δούνε πολλά κουφά μετά από 50 χρόνια..!!
Κάτι όπως διαβάζαμε εμείς τα βιβλία του Βέρν ..!!
Πάλι εκτός θέματος,.....δε με βλέπω καλά.

kostas777
07/01/2017, 12:24
Και σε αυτο υπαρχει ενα "κατωφλι", ενα tipping point που απο εκει και περα παιρνουμε την κατιουσα και παρακμαζουμε ως ειδος λογω αδρανειας και ανικανοτητας.

Το θέμα είναι ότι επιβιώνεις, γιατί πεθαμένος ούτε κατιούσες παίρνεις, ούτε τίποτα.

o teos
12/01/2017, 11:15
Eδω και σχετικο αρθρο με καποιες λεπτομέρειες

http://www.newsbeast.gr/moto/arthro/2534197/mia-honda-pou-se-akolouthi-apo-piso-san-pisto-skilaki :wave2:

Acacius
12/01/2017, 11:57
Αυτο που θελω να πω, μαλλον, ειναι οτι αντι να αναπτυσουμε και να βελτιωνουμε τον ανθρωπο ως σωμα και κυριως ως πνευμα αρκουμαστε στο να εφευρισκουμε μηχανες να κανουν τη δυσκολη δουλεια για εμας.
Και σε αυτο υπαρχει ενα "κατωφλι", ενα tipping point που απο εκει και περα παιρνουμε την κατιουσα και παρακμαζουμε ως ειδος λογω αδρανειας και ανικανοτητας.

Ξέχασα να απαντήσω. Αν και καταλαβαίνω αυτό που γράφεις διότι κι εγώ το έχω νοιώσει, πιστεύω ότι ο λόγος που δεν ισχύει είναι ο εξής: νομίζω ότι το tipping point που περιγράφεις ξεκινάει να φαίνεται στον ορίζοντα όταν κάποιος είναι γύρω στα 35-40 και όσο περισσότερο μεγαλώνει τόσο πλησιάζει, μέχρι να τον πετύχει περίπου στα 50-60, ασχέτως γενιάς.

Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν είναι θέμα τεχνολογίας αλλά του πόσο δεκτικοί είμαστε στην εξέλιξη ανάλογα με την ηλικία μας. Ό,τι επετεύχθη πριν γεννηθούμε και μέχρι τα 15-20 μας είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο. Μέχρι τα 30-35 είμαστε ακόμα δεκτικοί. Μετά.... όχι τόσο.
Δεν ισχύει μόνο για την τεχνολογική εξέλιξη αλλά και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

pipe_smoker
12/01/2017, 13:21
Βγάζει και το σκύλο βόλτα?

Θα πάρω μια, για να πάρω επιτέλους και σκύλο που θέλω εδώ και χρόνια!:lol:

Ωραία κι εντυπωσιακά είναι αυτά.
Εμένα με αρέσουν.
Μπορεί να μην περάσει τίποτα τέτοιο αυτούσιο στην παραγωγή, αλλά κάτι που να βασίζεται πάνω σε αυτό.
Κονσεπτ τεκνόλοτζι. Άλλο βλέπεις άλλο παίρνεις, αλλά η ιδέα είναι που μετράει.

Πάντως κοντρόλ για να μην τρως low νομίζω θα αργήσει πολύ ακόμα να βγει....

ptc
12/01/2017, 13:30
Ενα τετοιο συστημα δε θα βοηθουσε ατομα χαμηλου υψους να οδηγανε οποια μηχανη θελουν, ανεξαρτητως ογκου; Πχ, μια κοπελια που ειναι 1,55, αυτη τη στιγμη μπορει να οδηγησει μονο συγκεκριμενα μηχανακια/σκουτερ. Με ενα τετοιο συστημα θα μπορουσε να οδηγησει και GS αν ηθελε. Δεν ειναι κι αυτο σημαντικο;

amyroukai
12/01/2017, 15:16
Ενα τετοιο συστημα δε θα βοηθουσε ατομα χαμηλου υψους να οδηγανε οποια μηχανη θελουν, ανεξαρτητως ογκου; Πχ, μια κοπελια που ειναι 1,55, αυτη τη στιγμη μπορει να οδηγησει μονο συγκεκριμενα μηχανακια/σκουτερ. Με ενα τετοιο συστημα θα μπορουσε να οδηγησει και GS αν ηθελε. Δεν ειναι κι αυτο σημαντικο;

όχι. ψόφο στον Φρόντο και σε όλο το Σάιρ (Σάουρον ζεις εσύ μας οδηγείς). Έχουν φτιάξει το GS για τους (λογοκρισία) τους τάπες και ανεβαίνει ένας κανονικός άνθρωπος επάνω και ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΤΑΙ. Στο GS. Το Unstoppable. Που γυρίζει όλο τον πλανήτη αλλά πας από τον Βαγιανέλη στην Βάρκιζα και πίσω και είναι πιασμένα τα γόνατά σου και ανυπομονείς να κατέβεις να τεντωθείς. Γιατί η σέλα είναι χαμηλά και τα μαρσπιέ ψηλά (όχι για ground clearance). Είναι πιο "σφιχτό" ή ίσως εξίσου "σφιχτό" με το μαμά fazer. Για να μπορεί να το πάρει ο έναμέτροκαιέναμίλκοχωρίςτοκαπάκι. Επιτρέπεται αυτό; Ας καβαλάει ο κάθε ένας ότι φτάνει και ας αποδεχτεί την μοίρα του, καλώς ή κακώς, δεν είναι όλοι ίδιοι. Ουφ. Και να μάθουν και ισορροπία, οι ανισόρροποι.

Και σε τελική ανάλυση, αν έχουν τα @@ να το οδηγήσουν, ας δουν τον Gaston Rahier τι έκανε στο ντακάρ χωρίς να πατάει (από το σόι του Γκίμλι αυτός, είχε και το μουστάκι).



Η ωραία εφαρμογή αυτού του συστήματος, είναι το να γλιτώσεις από χαζές πτώσεις στο στιλ "νόμιζα ότι είχα ανοίξει το σταντ" και άλλες της κατηγορίας :lol:

MG-KTiNoS
12/01/2017, 15:39
Βγάζει και το σκύλο βόλτα?

Θα πάρω μια, για να πάρω επιτέλους και σκύλο που θέλω εδώ και χρόνια!:lol:

Ωραία κι εντυπωσιακά είναι αυτά.
Εμένα με αρέσουν.
Μπορεί να μην περάσει τίποτα τέτοιο αυτούσιο στην παραγωγή, αλλά κάτι που να βασίζεται πάνω σε αυτό.
Κονσεπτ τεκνόλοτζι. Άλλο βλέπεις άλλο παίρνεις, αλλά η ιδέα είναι που μετράει.

Πάντως κοντρόλ για να μην τρως low νομίζω θα αργήσει πολύ ακόμα να βγει....


1 πάρε γάτο που πάει βόλτα μόνος του
2 αυτό δεν είναι μηχανάκι είναι κάτι άλλο οπότε εμένα ΝΑ!
Θα το πάρει η κάθε αδερφή και μετά θα σκάσει εδώ μέσα να μας ζαλίζει....τον έρωτα.

BOB
μπλα μπλα ,απλά μια μηχανή που βολτάρει μόνη της
είναι κάτι που σοκάρει από όλες τις πλευρές.Να είσαι σίγουρος πως τα παιδιά μας θα δούνε πολλά κουφά μετά από 50 χρόνια..!!


Ελπίζω σε 50 χρόνια να μη ζω να δω το χάλι που θα έκουν κάνει τον κόΖμο τούτο.
Άσε που δε θέλω να πέσω και στα χέρια τους (ΕΟΠΥΥ λέει νοσοκομεία συντάξεις κλπ)
Να το βάλουν εκεί που ξέρουν το ρδέλο τους
Αυτό έχω να πω ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
:moutza:

pipe_smoker
12/01/2017, 16:05
1 πάρε γάτο που πάει βόλτα μόνος του
2 αυτό δεν είναι μηχανάκι είναι κάτι άλλο οπότε εμένα ΝΑ!
3 Θα το πάρει η κάθε αδερφή και μετά θα σκάσει εδώ μέσα να μας ζαλίζει....τον έρωτα.


1. Έχω. Γάτα.
2. Αυτό όντως δεν είναι μηχανάκι αλλά η τεχνολογία που κουβαλάει μπορεί να εφαρμοστεί σε μηχανάκια.
Αφήνεις το 80% από αυτό που βλέπεις που είναι για το τζέρτζελο και την επίδειξη, και κρατάς το 20% που μπορεί όντως να έχει εφαρμογή σε κάποια χρόνια και να είναι και χρήσιμο.
3. Ναι, αυτό περίμεναν:lol:

lleonidas
29/09/2017, 14:22
Στο Tokyo Motor Show τον Οκτώβριο θα παρουσιαστεί η εξελιγμένη έκδοση της τεχνολογίας Honda Riding Assist (https://www.asphaltandrubber.com/bikes/honda-riding-assist-e-concept/#more-142830) , αυτή τη φορά σε μοτοσυκλέτα με ηλεκτρικό μοτέρ και όχι σε βενζινοκίνητη.
388725
388726

Triathlon 7
29/09/2017, 21:58
. Ό,τι επετεύχθη πριν γεννηθούμε και μέχρι τα 15-20 μας είναι δεδομένο και αδιαμφισβήτητο. Μέχρι τα 30-35 είμαστε ακόμα δεκτικοί. Μετά.... όχι τόσο.
Δεν ισχύει μόνο για την τεχνολογική εξέλιξη αλλά και σε άλλες πτυχές της ζωής μας.

Ωραίος. Όλη η ουσία σε δυό λόγια. Τα υπόλοιπα είναι "κουβέντα να γίνεται".

lleonidas
27/08/2020, 19:37
Και η Yamaha (https://www.moto.it/news/yamaha-sta-sviluppando-la-moto-che-non-cade.html) εξελίσσει μηχανισμό μοτοσυκλέτας που δεν πέφτει, στα πλαίσια μιας στρατηγικής καινοτομιών με ορίζοντα δεκαετίας, όπως αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Tricity 300.