View Full Version : Προβλημα με cb 400sf
filipposch
06/01/2017, 16:54
καλησπερα σε ολους και ολες..
ειμαι καινουργιος στο φορουμ κ χρειαζομαι την βοηθεια σας!
εχω προβλημα με το cb μου..μου κανει υπερχειλιση βενζινης και μου βραχυκυκλωνει τα μπουζι (Σας λεω τι μου ειπε ο μαστορας που το πηγα να μου το φτιαξει-ο οποιος μου ειπε οτι η ζημια θα μου παει 400-500 ευρω κ εαν βρουμε λαστιχακια κ οτι αλλο ανταλλακτικο χρειαστει η μηχανη)
εγω βεβαια δεν ειμαι μηχανικος και δεν γνωριζω τι ακριβως φταιει και εχει προβλημα η μηχανη..ουτε απο που μπορει να προερχεται
σημερα πηγα να την βαλω μπρος,παιρνει μπροστα ..δεν κραταει ρελαντι-μου σβηνει..και φυσικα δεν δουλευει καλα οπως δουλευε..κανει μπερδεματα κ σχεδον δεν τσουλαει καθολου,ουτε να κανω το τετραγωνο της γειτονιας μου!οταν την εβαλα ορθια στο σταντ,εκλεισα τον διακοπτη της βενζινης και μου εκανε υπερχειλιση αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω απο που εχανε βενζινη..απο τα καρμπυρατερ δεν ειδα να πεφτει σταγονα παντως!
τελοσπαντων δεν θα καταφερω να σας δωσω απο δω μεσα την εικονα του προβληματος..
Απο εσας θα ηθελα αν ξερετε να μου πειτε καποιο μηχανικο ο οποιος να ειναι γνωστης και να μπορω να του εμπιστευτω την μηχανη χωρις να σκεφτομαι οτι θα με κωλοπιασει και χωρις να με δουλεψει!η αν εχετε να μου προτεινεται το οτιδηποτε...
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
telegonos
06/01/2017, 17:43
Ελπίζω να μην χάνω τον καιρό μου και να απαντάω σε τρολλιά. Στα παρακάτω υποθέτω ότι δεν είσαι.
Το καζανάκι της τουαλέτας, το ξέρεις πως δουλεύει; Το ξέρεις φαντάζομαι. Μια φούσκα ελαφρύτερη από το νερό, ανεβαίνει όσο ανεβαίνει και το νερό καθώς το καζανάκι γεμίζει και ανεβαίνοντας κλείνει την παροχή του νερού εκεί που πρέπει.
Ε!
Μέσα σε κάθε ένα από τα 4 καρμπς του CB σου, έχει ένα τέτοιο μίνι καζανάκι, το οποίο μόλις το καρμπ γεμίσει όσο πρέπει με βενζίνη, κλείνει την παροχή της.
Τα προβλήματα αρχίζουν, όταν αυτά τα ''καζανάκια'' βρωμίσουν με επικαθίσεις βρωμιάς, οπότε και δεν σφραγίζουν πλήρως και τότε συμβαίνει αυτό που περιγράφεις, η βενζίνη πλημυρίζει το καρμπ σε μέρη που δεν πρέπει. Δεν θα δεις κάτι να τρέχει, μέσα στο μοτέρ πάει η βενζίνη.
Εκτός κι αν δεν είναι θέμα υπερχείλισης, είναι κάτι άλλο, και ο μάστορας ή εσύ μεταφέροντας τα λόγια του μάστορα, το βαφτίσατε υπερχείλιση.
Αυτά όλα είναι ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος που υποτίθεται είναι μηχανικός. Αν ο μηχανικός σου, δεν μπορεί να στρώσει 4 καρμπ από CB400SF τότε κάτι δεν κάνει καλά σαν μηχανικός.
Πήγαινε σε κάποιον ΑΛΛΟΝ μηχανικό ή μάλλον πήγαινε σε κάποιον που να είναι μηχανικός. Σε ποιά περιοχή της Ελλάδας είσαι;
400-500 ευρώ για carbs δεν υπάρχει, εκτός κι αν έχει σκοπό να φέρει καινούρια τετράδα κούτα από Ιαπωνία (που έχουν όμως κανά 900ρι συν ΦΠΑ). Ότι χαλάει σε τέτοια πράγματα , βρήσκουμε μεταχειρισμένα συνήθως με το 1/10 του κόστους των καινούριων.
filipposch
07/01/2017, 00:42
φιλε μου καλησπερα..
δεν καταλαβα γτ θεωρησες οτι απαντας σε τρολλια?θελεις να μου το εξηγησεις?
λοιπον κοιτα να δεις..εγω δεν ειμαι μηχανικος..οτι μου ειπε ο μαστορας σου λεω,υπερχειλιση μου ειπε ...υπερχειλιση ειπα κ εγω εδω μεσα!αν ηξερα τι ηταν θα το ελεγα καπως αλλιως!
Σημερα ειδα βενζινη να τρεχει με το που εσβησα την μηχανη κ την εβαλα στο σταντ..φυσικα δεν γνωριζω απο που προερχοταν!εσκυψα κ κοιταξα τα καρμπυρατερ τα οποια ηταν στεγνα..ετρεχε στο πλαι αριστερα σταζοντας κ γεμιζοντας βενζινη το πεζοδρομιο!ειλικρινα δεν ξερω εαν σε βοηθησα καθολου..αλλα εχω απελπιστει!
θα παω απο δευτερα σε καποιον αλλον μηχανικο,ενος φιλου μου...
αλλα το θεμα ειναι αν εδω μεσα ξερει καποιος κανεναν εμπειρο μηχανικο για να παω την μηχανη!
βρισκομαι αθηνα,στην περιοχη ζωγραφου
filipposch
07/01/2017, 00:46
και τωρα που το θυμηθηκα..εχθες ο "μηχανικος" ανοιξε το καπακι του φιλτρου αερος κ ητανε πλυμμηρισμενο το σημειο που βρισκεται το φιλτρο αερος...
φυσικα το φιλτρο αερος ητανε τελειως μουσκεμα,ειχε νοτισει απο βενζινη!
δεν ξερω αν αυτο θα βοηθησει να καταλαβει κανεις τι παιζει με το προβλημα μου..
πρεπει να ελεχθει το ρουμπινετο και τα πυραυλακια των καρμπυρατερ
αλλα φιλε μου απο τη στιγμη που οπως δηλωνεις δεν γνωριζεις το αντικειμενο δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις απο εδω μεσα
το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις γνωμες και προσφορες απο διαφορετικους μηχανικους
SHOOTER045
07/01/2017, 09:19
και τωρα που το θυμηθηκα..εχθες ο "μηχανικος" ανοιξε το καπακι του φιλτρου αερος κ ητανε πλυμμηρισμενο το σημειο που βρισκεται το φιλτρο αερος...
φυσικα το φιλτρο αερος ητανε τελειως μουσκεμα,ειχε νοτισει απο βενζινη!
δεν ξερω αν αυτο θα βοηθησει να καταλαβει κανεις τι παιζει με το προβλημα μου..
Κοίτα την ντιζα του τσοκ.
Παρόμοιο θέμα σε GSX 750.
Είχε πλημμυρίσει το φιλτροκουτι βενζίνη.
Μπορεί να έχει σωληνάκι υπερχείλισης που να πηγαίνει κάτω απ' τον κινητήρα.
sapila racing
07/01/2017, 11:06
Για να γίνει αυτό που περιγράφεις, δηλαδή να γεμίσιε και το φιλτροκούτι με βενζίνη πρέπει να συμβαίνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα.
Χανει το ρακόρ βενζίνης στην θέση ON ενώ θα έπρεπε να τρέχει βενζίνη μόνο όταν λειτουργεί, και χάνει και η βαλβίδα φλοτέρ σε ενα τουλάχιστον καρμπυρατερ.
Μεχρι να το πας για φτιάξιμο κλείνε την βενζίνη τουλάχιστον.
sapila racing
07/01/2017, 11:08
Ελπίζω να μην χάνω τον καιρό μου και να απαντάω σε τρολλιά. Στα παρακάτω υποθέτω ότι δεν είσαι.
Ο άνθρωπος έχει πρόβλημα και κάνει μια ερώτηση.
Αν θέλεις απαντας, τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται. :rolleyes:
filipposch
07/01/2017, 11:09
Για να γίνει αυτό που περιγράφεις, δηλαδή να γεμίσιε και το φιλτροκούτι με βενζίνη πρέπει να συμβαίνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα.
Χανει το ρακόρ βενζίνης στην θέση ON ενώ θα έπρεπε να τρέχει βενζίνη μόνο όταν λειτουργεί, και χάνει και η βαλβίδα φλοτέρ σε ενα τουλάχιστον καρμπυρατερ.
Μεχρι να το πας για φτιάξιμο κλείνε την βενζίνη τουλάχιστον.
καλημερα φιλε μου!Αυτο κανω..εχω κλειστει την βενζινη! Σας ευχαριστω για τις απαντησεις..
telegonos
07/01/2017, 12:48
Βρήσκεις βενζίνη στο φιλτρόκουτο, ΜΙΑ εξήγηση είναι γιατί όπως σου εξήγησα με απλούς όρους παραπάνω, ένα τουλάχιστον φλοτέρ δεν κλείνει και πλημυρίζει με βενζίνη το καρμπ.
Στα μοντέλα αυτά η υπερχείλιση γίνεται προς τα μέσα, δλδ η βενζίνη ρέει προς τον αυλό εισαγωγής του κινητήρα, κι απο κει σιγά σιγά, περνάει τις βαλβίδες εισαγωγής και πλημυρίζει τον κύλινδρο. Στην συνέχεια στην διάρκεια των ωρών, περνάει λόγω βαρύτητας και τα ελατήρια του πιστονιού και καταλήγει μέσα στο χώρο του κάρτερ όπου και ανακατεύεται με τα λάδια. Φυσικά στην διαδικασία βρέχεται και το μπουζί του κυλίνδρου και δεν δουλεύει σωστά μετά.
Κάποια στιγμή η ροή του καυσίμου σταματάει γιατί τρέχει με αυτόν τον τρόπο ότι έχεις στα σωληνάκια μόνο, όχι όλο το ντεπόζιτο, και την άλλη μέρα που πας να το βάλεις μπροστά, η βενζίνη που διέφυγε έχει φτάσει στα λάδια.
Πράγμα που εξηγεί και γιατί βρήσκεις βενζίνη στο φιλτροκούτι: Η βενζίνη που συσσωρεύεται στα λάδια, ανεβάζει την στάθμη του λαδιού, με αποτέλεσμα όταν βάζεις μπροστά, το μοτέρ να πετάει την εξέχουσα ποσότητα στην αναθυμίαση του μοτέρ η οποία μάντεψε που καταλήγει; Στο φιλτροκούτι. Κι από κει είτε προσπαθεί να την κάψει, είτε τρέχει όπως παρατήρησες.
Το πρωί πριν ξεκινήσεις τσέκαρε στάθμη λαδιών. Αν την βρεις ΑΥΞΗΜΕΝΗ σε σχέση με την προηγούμενη μέρα, θα έχεις επιβεβαιώσει ότι γίνονται τα παραπάνω. Αν όχι ψαχνόμαστε αλλού.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Φτιάχτο όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί τα βενζινωμένα λάδια, δεν προσφέρουν καλή λίπανση του μοτέρ, και κάποια στιγμή αν το χρησιμοποιείς έτσι, θα καταστρέψεις τον κινητήρα σου. Εννοείται αν συμβαίνει αυτό το πράγμα, με την επισκευή θα αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λάδια και φίλτρο λαδιού.
Καλό μάστορα που ξέρει να φτιάξει μια τέτοια κατάσταση, ξέρω αλλά είναι λίγο μακριά σου, στο Κορωπί, θα βρεις πιο κοντά φαντάζομαι.
panossp25
15/04/2017, 00:07
Καλησπέρα filipposch
Τελικά τι έγινε με το πρόβλημά σου; Λύθηκε; Και αν ναι πώς; Ρωτάω γιατί παρόμοιο πρόβλημα μου προέκυψε πριν μερικές μέρες, έλυσα το ρουμπινέτο και ήταν γεμάτο τρύπες....
(οι μεμβράνες δηλαδή)...
Βρήσκεις βενζίνη στο φιλτρόκουτο, ΜΙΑ εξήγηση είναι γιατί όπως σου εξήγησα με απλούς όρους παραπάνω, ένα τουλάχιστον φλοτέρ δεν κλείνει και πλημυρίζει με βενζίνη το καρμπ.
Στα μοντέλα αυτά η υπερχείλιση γίνεται προς τα μέσα, δλδ η βενζίνη ρέει προς τον αυλό εισαγωγής του κινητήρα, κι απο κει σιγά σιγά, περνάει τις βαλβίδες εισαγωγής και πλημυρίζει τον κύλινδρο. Στην συνέχεια στην διάρκεια των ωρών, περνάει λόγω βαρύτητας και τα ελατήρια του πιστονιού και καταλήγει μέσα στο χώρο του κάρτερ όπου και ανακατεύεται με τα λάδια. Φυσικά στην διαδικασία βρέχεται και το μπουζί του κυλίνδρου και δεν δουλεύει σωστά μετά.
Κάποια στιγμή η ροή του καυσίμου σταματάει γιατί τρέχει με αυτόν τον τρόπο ότι έχεις στα σωληνάκια μόνο, όχι όλο το ντεπόζιτο, και την άλλη μέρα που πας να το βάλεις μπροστά, η βενζίνη που διέφυγε έχει φτάσει στα λάδια.
Πράγμα που εξηγεί και γιατί βρήσκεις βενζίνη στο φιλτροκούτι: Η βενζίνη που συσσωρεύεται στα λάδια, ανεβάζει την στάθμη του λαδιού, με αποτέλεσμα όταν βάζεις μπροστά, το μοτέρ να πετάει την εξέχουσα ποσότητα στην αναθυμίαση του μοτέρ η οποία μάντεψε που καταλήγει; Στο φιλτροκούτι. Κι από κει είτε προσπαθεί να την κάψει, είτε τρέχει όπως παρατήρησες.
Το πρωί πριν ξεκινήσεις τσέκαρε στάθμη λαδιών. Αν την βρεις ΑΥΞΗΜΕΝΗ σε σχέση με την προηγούμενη μέρα, θα έχεις επιβεβαιώσει ότι γίνονται τα παραπάνω. Αν όχι ψαχνόμαστε αλλού.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Φτιάχτο όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί τα βενζινωμένα λάδια, δεν προσφέρουν καλή λίπανση του μοτέρ, και κάποια στιγμή αν το χρησιμοποιείς έτσι, θα καταστρέψεις τον κινητήρα σου. Εννοείται αν συμβαίνει αυτό το πράγμα, με την επισκευή θα αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ λάδια και φίλτρο λαδιού.
Καλό μάστορα που ξέρει να φτιάξει μια τέτοια κατάσταση, ξέρω αλλά είναι λίγο μακριά σου, στο Κορωπί, θα βρεις πιο κοντά φαντάζομαι. Τώρα το είδα το θρεντάκι αυτό και από την περιγραφή του προβλήματος μου δημιουργήθηκαν απορίες.
Είναι δυνατόν να έχουν τόση ποσότητα καυσίμου οι σωληνώσεις από το ντεπόζιτο έως τα καρμπς ώστε η βενζίνη που διαφεύγει να αλλάζει τόσο την στάθμη του λαδιού στο κάρτερ σε σημείο να μουσκεύει από αναθυμιάσεις το φίλτρο αέρα??? Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι δεν θα έπρεπε το φίλτρο αέρα να είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο και όχι μόνο με βενζίνη??
telegonos
15/04/2017, 08:52
Είναι δυνατόν να έχουν τόση ποσότητα καυσίμου οι σωληνώσεις από το ντεπόζιτο έως τα καρμπς ώστε η βενζίνη που διαφεύγει να αλλάζει τόσο την στάθμη του λαδιού στο κάρτερ σε σημείο να μουσκεύει από αναθυμιάσεις το φίλτρο αέρα??? Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι δεν θα έπρεπε το φίλτρο αέρα να είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο και όχι μόνο με βενζίνη??
Ναι, είναι δυνατόν, αν αυτό δεν γίνεται άπαξ, αλλά επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Για αυτό αν διάβασες έγραψα το ρήμα ''συσσωρεύεται''. Επιπλέον, αν το ρουμπινέτο δεν κλείνει τελείως με τα χρόνια, οπότε η ροή δεν περιορίζεται στις σωληνώσεις, αλλά σε ότι έχει το ντεπόζιτο. Επίσης βλέπε και την περίπτωση, χάνει το ρουμπινέτο στο σωληνάκι υποπίεσης απευθείας, οπότε εκεί μπορεί σε μια νύχτα όλο το ντεπόζιτο να αδειάσει στο κάρτερ, παρακάμπτονας μάλιστα το καρμπυρατέρ.
Το φίλτρο αέρα, φυσικά και είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο. Σε τι αναλογία βενζίνης-λαδιού, εξαρτάται από την κάθε περίπτωση. Το ότι ο χρήστης παραπάνω λέει, βρήκα βενζίνη στο φιλτρόκουτο, δεν το λαμβάνουμε ως αδιάσειστα αξιόπιστο δεδομένο (ειδικά όταν ο χρήστης είναι φανερό ότι δεν έχει εκτεταμένες μηχανικές γνώσεις) , του μύρισε βενζίνη, είπε βενζίνη ο άνθρωπος, δεν το έκανε και χημική ανάλυση, προφανώς έχει και λάδι.
Ναι, είναι δυνατόν, αν αυτό δεν γίνεται άπαξ, αλλά επαναλαμβάνεται κάθε μέρα. Για αυτό αν διάβασες έγραψα το ρήμα ''συσσωρεύεται''. Επιπλέον, αν το ρουμπινέτο δεν κλείνει τελείως με τα χρόνια, οπότε η ροή δεν περιορίζεται στις σωληνώσεις, αλλά σε ότι έχει το ντεπόζιτο. Επίσης βλέπε και την περίπτωση, χάνει το ρουμπινέτο στο σωληνάκι υποπίεσης απευθείας, οπότε εκεί μπορεί σε μια νύχτα όλο το ντεπόζιτο να αδειάσει στο κάρτερ, παρακάμπτονας μάλιστα το καρμπυρατέρ.
Το φίλτρο αέρα, φυσικά και είναι μουσκεμένο με βενζινόλαδο. Σε τι αναλογία βενζίνης-λαδιού, εξαρτάται από την κάθε περίπτωση. Το ότι ο χρήστης παραπάνω λέει, βρήκα βενζίνη στο φιλτρόκουτο, δεν το λαμβάνουμε ως αδιάσειστα αξιόπιστο δεδομένο (ειδικά όταν ο χρήστης είναι φανερό ότι δεν έχει εκτεταμένες μηχανικές γνώσεις) , του μύρισε βενζίνη, είπε βενζίνη ο άνθρωπος, δεν το έκανε και χημική ανάλυση, προφανώς έχει και λάδι.Με κάλυψες ευχαριστώ!
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.