PDA

View Full Version : Touratech Rambler



amyroukai
09/01/2017, 11:21
Ένα πρωτότυπο από την γνωστή Γερμανική εταιρία. http://rambler.touratech.com/en.html

Βασισμένο στο τελευταίο R1200GS, με μπροστινό υποπλαίσιο από R1200R, συμβατικά καλάμια, πίσω αλουμινένιο ντεπόζιτο/υποπλαίσιο, με δεύτερο πλαστικό ντεπόζιτο 1.8λ το οποίο εμπεριέχει την αντλία βενζίνης, σέλα χωρίς πλαστικό "σασί", τροχό 21" με ένα δισκόφρενο, ολόσωμη ακραπόβιτς και διάφορα εξωτικά υλικά φτάνει τα...


188 κιλά.


Δεν υπάρχει τιμή, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Ακόμα και αν είναι μιά "άσκηση" σαν τις μοτοσικλέτες της REV'IT, δεν μπορείς παρά να το θαυμάσεις.

Το μόνο αρνητικό είναι πως το αλουμινένιο ντεπόζιτο/υποπλαίσιο δεν σηκώνει φόρτωμα με βαλίτσες.


https://youtu.be/kCb9WWkz0JE

το ότι οι true adventurers τρώνε μπομπότα και τυράκι απλά με γονάτισε




https://www.youtube.com/watch?v=3pPRgn_m5_A


https://www.youtube.com/watch?v=bhmwVuv-fXM για αυτό το βίντεο βάλτε "γερμανικοί υπότιτλοι" και μετάφραση στα Αγγλικά, κάποιο νόημα βγαίνει.


377369


377370


377371

elvis76
09/01/2017, 17:17
βρε τι μου θυμιζει ....τι μου θυμιζει....

377472

amyroukai
09/01/2017, 17:30
καλώς στο θυμίζει γιατί στην συνέντευξη ο ένας εκ των ιδιοκτητών είπε πως ρώτησαν την BMW αν θα ήθελαν να φτιάξουν ένα HP2 "καινούριο" και τους είπαν ΟΚ, αρκεί να χρησιμοποιήσουν όσο περισσότερα "Στοκ" κομμάτια γινόταν.

elvis76
09/01/2017, 18:06
χαχαχα,αληθεια?
ηταν λιγο δυσνοητο με την μεταφραση στους υποτιτλους και δεν το διαβασα...:beer:

patsavour
09/01/2017, 18:57
καλώς στο θυμίζει γιατί στην συνέντευξη ο ένας εκ των ιδιοκτητών είπε πως ρώτησαν την BMW αν θα ήθελαν να φτιάξουν ένα HP2 "καινούριο" και τους είπαν ΟΚ, αρκεί να χρησιμοποιήσουν όσο περισσότερα "Στοκ" κομμάτια γινόταν.

χωρις ομως στοκ τιμες αλλα καινουργιες .:D:D



προς τα πανω παντα βεβαιως -βεβαιως

Λευκάδιος
09/01/2017, 23:33
Ωραίο είναι,μόνο το σύνολο μπροστινή μάσκα/φτερό μου φαίνονται κάπως.Προφανώς είναι fun bike γι'αυτό και η μη δυνατότήτα φόρτωσης(εξού και οι τσάντες πλάτης των αναβατών στο βίντεο).
188 κιλά άδειο?Το HP2 είχε αρκετά λιγότερα(ίσως λόγο αερόψυξης).

Κάτι ξεχάσανε να βάλουν εδώ
377488

amyroukai
09/01/2017, 23:41
στο advrider λέγανε 188 γιομάτο αλλά ΟΚ, ο καθ' ένας κάνει την εικασία του.

το HP2 διαβάζω 175/195 με 13 λίτρα καύσιμο, άρα δεν είναι και πολύ διαφορετικά τελικά σε βάρος "ready to ride".

Λευκάδιος
09/01/2017, 23:54
Όντως αν είναι γεμάτο 188 είναι κοντά με το 'παλιό'.Για να δούμε αν θα βγει σε παραγωγή.

Bob_o_mastoras
10/01/2017, 00:50
Absolutely useless...

MG-KTiNoS
11/01/2017, 15:04
Νομίζω ότι πρέπει να το δει ο Τέρνενς αυτό να σας πει και την δική μου γνώμη....
:a06:

ggs
11/01/2017, 15:12
χμμμ...

καστομια της τουρατεκ ,οιωνός παραγωγης?

το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ (αλλα και πολυ ωραιο) ΗΡ2 ποτε το σταματησε η ΒΜW απο την παραγωγη?

amyroukai
11/01/2017, 16:28
χμμμ...

καστομια της τουρατεκ ,οιωνός παραγωγης?

το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ (αλλα και πολυ ωραιο) ΗΡ2 ποτε το σταματησε η ΒΜW απο την παραγωγη?

HP2 βγήκε 2005-2008


ggs αν κρίνουμε από το "ιστορικό" της, ένα χρόνο μετά τα "πρωτότυπα" βγαίνει και το παραγωγής. Έτσι έχει κάνει με όλα τα RnineT τουλάχιστον, έτσι έκανε με το bagger, μπορεί να βγει "δέκα χρόνια μετά" ο διάδοχος HP2 ως μοντέλο 2018.

Λευκάδιος
11/01/2017, 18:51
Πάντως η touratech είχε φτιάξει το παρόμοιας αισθητικής (χωρίς βυζιά αριστερά δεξιά) F800GS χωρίς όμως να 'υιοθετηθεί' απ'την bmw.Δεν ξέρω αν υπάρχει ολόκληρο κιτ μετατροπής για το 800.
Το περίεργο με το 1200 είναι ότι έφτιαξαν δύο πρωτότυπα.
377553

ggs
11/01/2017, 18:58
Πάντως, είμαι περίεργος για την απάντηση της BMW σε όλα τα νέα μεγάλα ονοφ που έχουν βγει ή περιμένουμε να βγουν. Όλα δείχνουν να ακολουθούν μια πιο "ελαφριά" και πιο οφ γραμμή.

Θα αναβαθμίσει άραγε το υπάρχον 800 ή θα φτιάξει ένα πιο ελαφρύ οφ 1200;

amyroukai
11/01/2017, 19:57
Με δεδομένο ότι ουσιαστικά παίζει μόνη της στην κατηγορία ως πολύ πρόσφατα, με δεδομένο ότι το άφρικα λόγω μοτέρ είναι "κάτω" από το R1200GS, με δεδομένο ότι Yamaha και KTM ετοιμάζουν άμεσους αντίπαλους στα 800, οι πιθανότητες να φύγει από την κατηγορία είναι μικρές.

Έχοντας δει κιόλας το πόσο μίνιμαλ δείχνει το 800 της ΚΤΜ αλλά και το ότι το 1090 είναι "άπιαστο" για το 800GS, οι πιθανότητες του να αναβαθμίσει το μοτέρ σε στιλ Nuda900 και να ανέβει λίγο προς την Άφρικα/1090 ή να παραμείνει στην ίδια δύναμη και να "κατέβει" σε σχεδίαση και κιλά σαν ανταγωνιστής tenere700 και KTM800 είναι 50-50.

Βέβαια επειδή μιλάμε για την BMW που -πλέον- δείχνει αρκετά συντηρητική, φοβούμενη μην απολέσει (http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?8753-%CE%B1%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9)το μερίδιο αγοράς που έχτισε με πολύ κόπο και επιμονή, ικανούς τους έχω να το αφήσουν "ίδιο" ως χρυσή τομή ανάμεσα στα πολεμικά/ελαφριά και στα "μικρά" εκ των μεγάλων.

ggs
11/01/2017, 20:24
Με δεδομένο ότι ουσιαστικά παίζει μόνη της στην κατηγορία ως πολύ πρόσφατα, με δεδομένο ότι το άφρικα λόγω μοτέρ είναι "κάτω" από το R1200GS, με δεδομένο ότι Yamaha και KTM ετοιμάζουν άμεσους αντίπαλους στα 800, οι πιθανότητες να φύγει από την κατηγορία είναι μικρές.

Έχοντας δει κιόλας το πόσο μίνιμαλ δείχνει το 800 της ΚΤΜ αλλά και το ότι το 1090 είναι "άπιαστο" για το 800GS, οι πιθανότητες του να αναβαθμίσει το μοτέρ σε στιλ Nuda900 και να ανέβει λίγο προς την Άφρικα/1090 ή να παραμείνει στην ίδια δύναμη και να "κατέβει" σε σχεδίαση και κιλά σαν ανταγωνιστής tenere700 και KTM800 είναι 50-50.

Βέβαια επειδή μιλάμε για την BMW που -πλέον- δείχνει αρκετά συντηρητική, φοβούμενη μην απολέσει (http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?8753-%CE%B1%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9)το μερίδιο αγοράς που έχτισε με πολύ κόπο και επιμονή, ικανούς τους έχω να το αφήσουν "ίδιο" ως χρυσή τομή ανάμεσα στα πολεμικά/ελαφριά και στα "μικρά" εκ των μεγάλων.

Ωραία τα λες!

Δεν κατάλαβα τίποτα. .. :lol:

Ρε, θα κρατήσει το 800 και το 1200 ή θα αφήσει μόνο το 1200 με μια πιο λάιτ έκδοση όπως τι ραμπλερ;

Υγ:η παραπομπή για τον BLiTzER όλα τα λεφτά :bawl:

amyroukai
11/01/2017, 20:48
Η δική μου μαντεψιά είναι πως το "800" δεν έχει να πάει πουθενά. Το HP2 αν βγει, θα είναι "ειδική έκδοση" όπως το HP4 στα supersport.

ggs
11/01/2017, 21:00
Η δική μου μαντεψιά είναι πως το "800" δεν έχει να πάει πουθενά. Το HP2 αν βγει, θα είναι "ειδική έκδοση" όπως το HP4 στα supersport.

Αν κρατήσει το 800, θα πρέπει να το αλλάξει αρκετά έτσι ώστε να είναι πάλι ανταγωνιστικο. Ήδη, έχει έναν παλιό σχετικά κινητήρα. Δεν έχω δει κάποιο πρόσφατο μοντέλο της BMW με ανανεωμένο μη boxer κινητήρα εκεί γύρω στα 800.

Με την KTM, YAMAHA, HONDA, SUZUKI, DUCATI να εχουν πάρει ήδη θέση στην κατηγορία, πρεπει να δείξει κάτι σύντομα κσι η BMW

amyroukai
11/01/2017, 21:25
Το αστείο με το 800GS είναι πως και "μη ανταγωνιστικό" που θεωρείται, με τον δεκαετίας κινητήρα με τα σχετικά άνευρα ψηλά και τους κραδασμούς, πάλι καταφέρνει και είναι "καλύτερο" από το tiger800 ας πούμε, χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις και φρένα (μετρήσεις περιοδικών), με κατανάλωση που κανείς άλλος δεν πλησιάζει και αληθινές off δυνατότητες. Έχει μεγάλη ποικιλία μετατροπών σε αναρτήσεις, τσάντες/βαλίτσες/καγκελάκια/ζελατίνες/φώτα/ποδιές, διαθέσιμα μεγάλα ρεζερβουάρ για εμπρός (το 800ADV έχει γίνει "όχημα των χιλίων χιλιομέτρων χωρίς ανεφοδιασμό" από την Τούρατεκ), διαφορετικά φέρινγκ, ψηλά φτερά, γενικά είναι απίστευτα παραμετροποιήσιμο και ικανοποιεί κάθε τρελή ιδέα και build.

και κυρίως ακόμα και στην θεωρητική "δύση" του, πουλάει ακόμα αξιοπρεπέστατα. Έκανε και την ανανεωσούλα του σε Euro4 και RBW γκάζι για να κρατηθεί φρέσκο φέτος... Ομάδα που κερδίζει...