PDA

View Full Version : Βοηθεια με διαρροη βενζινης



johnstef33
11/01/2017, 17:54
Καλησπερα σε ολους...πηρα πριν 3 μηνες ενα eliminator 125 του 2005 για να μπω κι εγω στο κοσμο της μοτοαυκλετας μετα τα 17 χρονια χρησης μιας vespa

Ολα σχεδον καλα εως χτες μονο που θελει 2-3 λεπτα ζεσταμα το πρωι με τη βοηθεια του τσοκ.....

Μεχρι χτες λοιπον που μετα τις κρυες μερες ειχα να τη βαλω 4 μερες μπροστα....και γι αυτο πειραξα κατα καποιο τροπο το ρυθμιστη βενζινης που ειναι κατω απο το ντεποζιτο και απο On το πηγα στο pri και ξανα παλι στο res που το εχω παντα....οπως και στη βεσπα παλια...εκει λοιπον που την εβαλα μπρος με τη μιζα και μετα απο 2 λεπτα πηγα να δω το τζαμακι των λαδιων εαν εχουν παγωσει και εφερε στα ισια τη μηχανη απο το σταντ που ηταν ειδα με ΤΡΟΜΟ να τρεχει βενζινη απο το λαστοχακι κατω απο το carb....εκεινο που συνδεετε μαλλον με τη βιδα στραγγισματος...…........την εφερα παλι στη πλαινη θεση του σταντ και σχεδον σταματησε......και την εσβησα αμεσως....

Σημερα ειπα να το ξαναδω.....και ειδα οτι με σβηστο το μοτερ δεν τρεχει σταγονα

Την εβαλα ξανα μπροστα και μετα απο 2 λεπτα το ξαναεκανα να δω και εβλεπα παλι οτι ετρεχε η βενζινη μεσα απο το σωλινακι....

Να πω εδω οτι δεν το εχω παει για καθαρισμα και ρυθμιση του carb απο την αρχη που την πηρα....ποσο να παει το μαλι ρε παιδια αν ειναι αυτο????

Βοηθεια φιλοι μου….............

sapila racing
11/01/2017, 18:06
Χανει η βαλβίδα του φλοτέρ στο καρμπυρατερ.
Δεν είναι μεγάλο κόστος αλλά δεν νομίζω να μπορείς να το κάνεις μόνος σου.

johnstef33
11/01/2017, 18:12
Ειναι δυνατον απο τη μια στιγμη στην αλλη???
Δεν μιλας για τη βιδα που ειναι κατω στον πατο του που οταν τη ξεβιδωνεις βγαινουν οι ακαθαρσιες??
Μηπως ξερεις φιλε ποσο θα μου παρει ο μαστορας αν του πω λησιμο και καθαρισμα του carb?

toyar
11/01/2017, 18:25
με σβηστο μοτερ βαλε το ρουμπινετο στο on και ξεσφιξε τη βιδα στραγγισματος ωστε να αδειασει τελειως το λεκανακι και να παει το φλοτερ τερμα κατω
οταν σταματησει να τρεχει γυρνα το λιγο στο pri να τρεξει λιγη βενζινη ακομα και κλεισε τη βιδα
δοκιμασε το αυτο 2-3 φορες μηπως εχει κατσει καποιο σκουπιδι στη βαλβιδα του φλοτερ και δεν το αφηνει να κλεισει
και οταν κυκλοφορεις να εχεις το ρουμπινετο στο on μονιμα
στο res γυρναμε οταν μεινουμε απο βενζινη

amyroukai
11/01/2017, 18:32
στο res γυρναμε οταν μεινουμε απο βενζινη

στο res γυρνάμε όταν τελειώνει η βενζίνη, είναι η "ρεζέρβα" υποτίθεται για να σε πάει ως το βενζινάδικο. Αν τελειώσει και αυτή, τότε πραγματικά έμεινες στο δρόμο. για αυτό είναι λάθος να το έχεις μόνιμα εκεί, αφού αν ξεμείνεις, περπατάς.

toyar
11/01/2017, 18:38
το ιδιο λεμε ..........
στο res γυρναμε οταν μεινουμε απο βενζινη εχοντας το ρουμπινετο στο on

johnstef33
11/01/2017, 19:43
Σας ευχαριστω πολυ....αυριο θα το δοκιμασω αυτο φιλε μου..
Παιζει να ειναι τα λαστιχακια??
Επισης ΔΕΝ βρισκω τη βιδα που πειραζουμε για το μιγμα....την pilot air screw δηλαδη...οχι του ρελαντι
Εχω το mikuni bs28 αλλα τπτ γιατι στο ρελαντι μου κανει κατι αρυθμιες οταν ειναι πρωι. και πολλες φορες παιζω με το γκαζι για να μη σβησει....μετα οταν ζεσταθει καλα κραταει ρελαντι...
Ευχαριστω

karellen
11/01/2017, 20:00
Η pilot είναι 'κρυμμενη' στο κάτω μέρος του καρμπ.Θέλει εύκαμπτο κατσαβίδι για να την ρυθμίσεις,κοίτα κανένα σχεδιάγραμμα για να την εντοπίσεις.Προσεκτικά όμως και μισή στροφή κάθε φορά.

johnstef33
11/01/2017, 20:07
Περιττο να σου πω ευχαριστω φιλε??
Παντος θα επανελθω αυριο οτι γινει τελικα.....να στε καλα

toyar
12/01/2017, 06:01
μην πειραξεις τη ρυθμιση αφου ζεστο δουλευει σωστα

johnstef33
12/01/2017, 19:57
Καλησπερα....κατεβαινοντας σημερα να παω για δουλεια βαζω μπροστα κοιταζω το σωληνακι με αγωνια και βλεπω κατ αρχην οτι δε τρεχει....τη φαιρνω μετα στα ισια απο το πλαινο σταντ και παλι με τρομο βλεπω αρχιζει να τρεχει.....το παιρνω αποφαση και τρεχω στην αντοιπρωσοπεια για τα περετερω.....ανοιγω το γκαζι τερμα να προλαβω να φτασω πριν παρω φωτια και μετα απο 200 μετρα σταματαω να αφησω τη γυναικα στο δρομο μου και καταβαινω να τσεκαρω παλι…....επαιξα λιγο με το ρουμπινετο και Ω του θαυματος σταματησε

johnstef33
12/01/2017, 20:02
Κουναω περα δωθε τη μηχανη και ΔΕΝ ετρεχε.....φτανω με αγωνια στη δουλεια να ξανατσεκαρω και παλι ΔΕΝ εσταζε....φουλαρω στο σχολασμα, γυρναω το ρουμπινετο στο ΟΝ και φτανω σπιτι ελεγχοντας και ΠΑΛΙ οτι δεν σταζει.....
Δεν ξερω ρε παιδια αν ηταν τυχαιο η αν απλα σκεπασα το προβλημα μελοντικα αλλα για την ωρα κανω τον κινεζο....
Μαλλον ομως θα επανελθω με αλλα πραγματακια που θελω να μαθω απο τα παιδια της ομορφης παρεας…......

sapila racing
12/01/2017, 20:30
Καλά σου έκατσε. :)
Μπορεί απλά να εκατσε κανένα σκουπιδάκι κι εφυγε.
Το οτι την κυκλοφορούσες συνέχεια με τον διακόπτη στο res δεν βοηθούσε αφού έπαιρνε συνέχεια απο τον πάτο του τεπόζιτου.
Να το έχεις στο νού σου πάντως!

johnstef33
12/01/2017, 21:53
Ευχαριστω φιλε μου...εις το επανηδειν

johnstef33
13/01/2017, 15:25
Δυστυχως τα ιδια αναποδα σημερα το πρωι....εβαλα εμπρος και μετα απο 1-2 λεπτα ξανα ετρρεχε....το πηγα στο μαστορα μου ειπε πλυσιμο καθαρισμα 30-40€....
Τωρα ομως που εφτασα σπιτι σταματησε παλι....
Εν τελει παρατηρησα οτι στο ρελαντι σταματημενο τρεχει ενω στη πορεια με καποιο τροπο σταματαει....θα κανω μαλλον αυριο αυτο που εγραψε ο φιλος παραπανω και αν δε δω αποτελεσμα απο δευτερα για καθαρισμο....

amyroukai
14/01/2017, 11:27
λογικό. όταν έχει "κατανάλωση" δεν ξεχειλίζουν τα φλοτέρ, στο ρελαντί όμως...

stefanos
14/01/2017, 11:43
Εν τελει παρατηρησα οτι στο ρελαντι σταματημενο τρεχει ενω στη πορεια με καποιο τροπο σταματαει....θα κανω μαλλον αυριο αυτο που εγραψε ο φιλος παραπανω και αν δε δω αποτελεσμα απο δευτερα για καθαρισμο....

Και καινούργιο πυραυλάκι θα έλεγα...
Φτηνό είναι και στην περίπτωση που έχει πρόβλημα θα ξαναπληρώσεις να σου λύσουν το καρμπιρατέρ για να στο αλλάξουν.
Και έλεγχο στάθμης καυσίμου στο μπολάκι.
Και τις βίδες που πείραξες στην αρχική τους θέση:)

leo1964
14/01/2017, 13:52
στο res γυρνάμε όταν τελειώνει η βενζίνη, είναι η "ρεζέρβα" υποτίθεται για να σε πάει ως το βενζινάδικο. Αν τελειώσει και αυτή, τότε πραγματικά έμεινες στο δρόμο. για αυτό είναι λάθος να το έχεις μόνιμα εκεί, αφού αν ξεμείνεις, περπατάς.

και κατεβάζει και όλα τα σκουπίδια

vaska
14/01/2017, 15:49
Εμένα πέρασε ένα μηχανάκι σαν το δικό μου ένα διάστημα από τα χέρια μου. Το είχα πάρει κοψοχρονιά γιατί ο ιδιοκτήτης του είχε αγανακτήσει με κάτι τέτοια κουλά που έκανε το καρμπ. Το πήρα γιατί θεώρησα ότι είμαι πιο μάγκας εγώ από αυτός και θα το έφτιαχνα. Μπουρμπούτσαλα, το πούλησα με το ίδιο πρόβλημα 3 μήνες μετά.

johnstef33
22/01/2017, 19:38
Καλησπερα και παλι....πηγα τη δευτερα για καθαρισμα και μου ειπαν οτι ....
1 η βιδα μιγματος εχει κολλησει
2 καθαρισε το πυραυλακι αλλα θελει αντικατασταση
3 η βιδα στραγγισματος εχει κλωτσησει και θελει βγαλσιμο και νεο σπηρωμα σε τορνο!!!!!
4 το διαφραγμα απο την ακινησια εχει κανει τρυπιτσες και κλεινοντας το γκαζι δεν παιφτουν αυτοματα οι στροφες , επισης μου ειπε επηρεαζει και την αποδοση....
Συνολο ολα αυτα αν τα παραγγειλω μαζι με κατι αλλα μικροπραματα φθανω αισιως τα 150€
Δεν κανει υπερχειληση τωρα και λεω να δω ποσο θα με βγαλει...Αυτα τα ωραια απο εμενα

Κατι αλλο που θα ηθελα να ρωτησω για να μην ανοιγω 2ο θεμα
Θα ηθελα να βγαλω το φιλτροκουτι και να βαλω χοανη....θα εχει καποια αποδοση παραπανω η οχι??
Καπου διαβασα οτι αυξανει την θερμοκρασια του κινητηρα με αποτελεσμα υπερθερμανση με οτι συνεπαγετε αυτο....
Περιμενω αποψεις
Ευχαριστω

stefanos
22/01/2017, 19:59
Καλησπερα και παλι....πηγα τη δευτερα για καθαρισμα και μου ειπαν οτι ....
1 η βιδα μιγματος εχει κολλησει
2 καθαρισε το πυραυλακι αλλα θελει αντικατασταση
3 η βιδα στραγγισματος εχει κλωτσησει και θελει βγαλσιμο και νεο σπηρωμα σε τορνο!!!!!
4 το διαφραγμα απο την ακινησια εχει κανει τρυπιτσες και κλεινοντας το γκαζι δεν παιφτουν αυτοματα οι στροφες , επισης μου ειπε επηρεαζει και την αποδοση....
Συνολο ολα αυτα αν τα παραγγειλω μαζι με κατι αλλα μικροπραματα φθανω αισιως τα 150€
Δεν κανει υπερχειληση τωρα και λεω να δω ποσο θα με βγαλει...Αυτα τα ωραια απο εμενα

Κατι αλλο που θα ηθελα να ρωτησω για να μην ανοιγω 2ο θεμα
Θα ηθελα να βγαλω το φιλτροκουτι και να βαλω χοανη....θα εχει καποια αποδοση παραπανω η οχι??
Καπου διαβασα οτι αυξανει την θερμοκρασια του κινητηρα με αποτελεσμα υπερθερμανση με οτι συνεπαγετε αυτο....
Περιμενω αποψεις
Ευχαριστω

1. λογικό την ξεκολλάς
2. οκ θα ήταν χαζό να μην το αλλάξεις
3. Μπορεί να είναι και ο μοναδικός λόγος που χάνεις βενζίνη.
4. Λογικό, το αλλάζεις ,ρώτα και μια τιμούλα στην αντιπροσωπία.
Τα 150 μόνο αν είναι πολλά τα άλλα μικροπράγματα.
Δεν θα σε βγάλει και δεν δουλεύει σωστά με τρύπιο διάφραγμα.
Ψαχτην για μηχανικό καρμπιρατέρ αντί να ασχολείσαι με το παρτάλι.
Χοάνη σημαίνει όχι φίλτρο αέρα.
Επειδή δεν έχεις γνώση των συνεπειών η άποψή μου είναι να μην το κάνεις. (και αυτό δεν έχει να κάνει με τις θερμοκρασίες)

johnstef33
22/01/2017, 20:18
Σε ευχαριστω φιλε για την απαντηση...μηχανικο καρμπ??
Περρισοτερες λεπτομερειες??
Ειναι πολυ πιο ακριβο??
Αν βαλω εγω ενα φιλτρο βενζινης μηπως κανει δουλεια?

stefanos
22/01/2017, 20:56
Σε ευχαριστω φιλε για την απαντηση...μηχανικο καρμπ??
Περρισοτερες λεπτομερειες??
Ειναι πολυ πιο ακριβο??
Αν βαλω εγω ενα φιλτρο βενζινης μηπως κανει δουλεια?

Πολλές λεπτομέρειες https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28913 χαμένες στον όγκο του forum (μπάς τα βασικά λαδολογίες και εξαερωτήρες οι admins να τα κρατάγαν πάνω πάνω?).
Γενικά απέφυγε πειράγματα ,ξόδευε σε βενζίνη για βόλτες και συντήρηση.:)

amyroukai
22/01/2017, 20:59
Μιλάμε για ένα 125...


φτιάξε σωστά το καρμπιρατέρ του και μην ασχοληθείς με τίποτα άλλο σε "βελτίωση". όταν δεν σε καλύπτει πιά, πάρε ένα μεγαλύτερο.

johnstef33
24/01/2017, 20:47
Καλησπερα....επειδη καποια στιγμη θα πρεπει να βαλω το χερι στη τσεπη εψαξα και βρηκα αυτα
http://www.ebay.com/itm/Mikuni-28mm-TM-Flat-Slide-Smoothbore-Carburetor-Carb-NEW-/280531089799
http://www.ebay.com/itm/Mikuni-FLAT-Slide-Carb-Carburetor-28MM-VM28-418-/231350748771?hash=item35dd944663:g:S-4AAOSw-jhULhxR&vxp=mtr#rwid

Αξιζουν ??
Γιατι και για επισκευη πανω κατω τοσα θα δωσω........

OldMan
25/01/2017, 13:10
Πολλές λεπτομέρειες https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28913 χαμένες στον όγκο του forum (μπάς τα βασικά λαδολογίες και εξαερωτήρες οι admins να τα κρατάγαν πάνω πάνω?).
Μ' αρεσει ρε Πατερα που ερχεσαι κανα δυο φορες τον χρόνο να μας βγαλεις δουλειες....:smokin:

stefanos
25/01/2017, 13:48
Μ' αρεσει ρε Πατερα που ερχεσαι κανα δυο φορες τον χρόνο να μας βγαλεις δουλειες....:smokin:

Είναι που κάνα δυο φορές το χρόνο μπαίνει κανένας που ψάχνει τα έτοιμα.
Από την άλλη θα μου πεις ποιος θα σκεφτεί να ψάξει για καρμπιρατέρ σε άρθρο για εξαερωτήρες :cool:.
Δεν έχεις και άδικο.
Αλλά αφού έγινε ο πολύς κόπος να γραφτούνε...

johnstef33
25/01/2017, 18:02
Καλησπερα....επειδη καποια στιγμη θα πρεπει να βαλω το χερι στη τσεπη εψαξα και βρηκα αυτα
http://www.ebay.com/itm/Mikuni-28mm-TM-Flat-Slide-Smoothbore-Carburetor-Carb-NEW-/280531089799
http://www.ebay.com/itm/Mikuni-FLAT-Slide-Carb-Carburetor-28MM-VM28-418-/231350748771?hash=item35dd944663:g:S-4AAOSw-jhULhxR&vxp=mtr#rwid

Αξιζουν ??
Γιατι και για επισκευη πανω κατω τοσα θα δωσω........


Κανεις τα φωτα του???????

sapila racing
25/01/2017, 19:46
Κανεις τα φωτα του???????

Αυτα τα Mikuni ειναι πολύ καλά καρμπυρατερ με στόχο την απόδοση θυσιάζοντας βέβαια την οικονομία.
Αν αποφασίσεις να βάλεις τετοιου τύπου καρμπυρατερ θα πρέπει να βρείς άνθρωπο να ασχοληθεί με την εφαρμογή του στον κινητηρα σου και στο φιλτροκούτι, εκτός αν δεν χρησιμοποιηθεί, και επίσης να στο ρυθμίσει απ την αρχή.
Το μηχανακι σου είναι ήπιας αποδοσης μονοκύλινδρο και δεν νομίζω οτι του ταιριάζει κατι τετοιο.

johnstef33
25/01/2017, 20:13
Ευχαριστω....τι θα προτεινες δηλαδη??
Να φτιαξω το υπαρχον??
Η καποιο αλλο??

SHOOTER045
25/01/2017, 21:34
Αυτό είναι το δικο σού


https://www.car.gr/parts/view/8050344/


Τώρα
Αν μπορούσες να βάλεις πανω κάτι τέτοιο


https://www.car.gr/parts/view/8992934/

Η τέτοιο


https://www.car.gr/parts/view/5467472/

johnstef33
26/01/2017, 18:03
Ευχαριστω φιλε μου....
εγω εβαλα τα παραπανω λινκς γιατι ειναι 28μμ το μεγεθος του (mikuni bs28) οποτε θεωρησα οτι καποια που ειναι στα 28μμ θα ταιριαζουν π.χ. αυτο http://akyriakopoulos.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=173
η αυτο http://akyriakopoulos.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=414
και οχι βασει κυβικων εκατοστων του μοτερ....εχω δικιο???

SHOOTER045
26/01/2017, 19:08
Αν το δικο σου είναι 28 τοτε οκ

johnstef33
26/01/2017, 20:06
Για να συνοψισουμε λοιπον.....αν βαλω αυτο
http://akyriakopoulos.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=517
κατ αρχας ειναι μηχανικο η υποπιεσης??
χοανη εισαγωγης μπαινει??
γιατι υπαρχει τοση μεγαλη διαφορα απο το fcr αν ειναι μηχανικο??
Εν τελει αξιζει να βαλο τουτο και να μην ασχοληθω με το υπαρχον??
Ευχαριστω

SHOOTER045
26/01/2017, 20:40
Μηχανικό είναι .
Με την χοανη θα εχεις πρόβλημα στην ρύθμιση.
Τα fcr θεωρούνται (και μάλλον είναι) τα καλύτερα.
Νομιζω ναι

johnstef33
26/01/2017, 20:49
Να σε καλα φιλε...θα το σκεφτω λοιπον σοβαρα να βαλω ενα νεο mikuni tm να ξεμπερδευω

johnstef33
05/03/2017, 19:51
Καλησπερα....ψαχνοντας για αλλαγη στο καρμπ και διαβαζοντας πολλα θεματα ειδα οτι τα dellorto ειναι πιο απλα στις ρυθμισεις και στον καθαρισμο τους απο τα mikuni ....το θεμα ομως ειναι ποιο απο αυτα
Της μανας του ειναι mikuni bs28......οποτε αν παω σε αυτο θα κανει???
http://www.ebay.com/itm/03317-CARBURATORE-DELLORTO-PHBH-28-AS-PER-MOTO-125-300cc-2-4-Tempi-/262731292726?hash=item3d2c016036:g:ZNgAAOSw-0xYNYna&vxp=mtr
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας

johnstef33
08/03/2017, 12:51
για βοηθειστε καποιος ρε παιδες....τι να βαλω ??
mikuni tm28 η dellorto τελικα??