View Full Version : Πάτησα μίζα, έκανε τσαφ, έμεινα από ρεύμα.
Όπως λέει ο τίτλος, πατάω το κουμπί της μίζας, ακούω ένα *τσαφ* και μετά δεν είχα ρεύμα, νέκρα λέμε. Η μπαταρία ήταν μια χαρά βιδωμένη, ασφάλεια ανάφλεξης και ρελέ μίζας που έριξα μια ματιά, και οι δύο ΟΚ. [Edit γιατί δεν ήμουν σαφής] Εκτός από μίζα έμεινα κι από φώτα/όργανα και γενικά δε φαίνεται να υπάρχει ρεύμα πουθενά (κόρνα δεν έλεγξα, το θεώρησα περιττό).
Η μοτό είναι Freewind 650, το οποίο είχε μείνει ακίνητο κάμποσες εβδομάδες και έφαγε όλη τη βροχή και το κρύο των εορτών πλήρως εκτεθειμένο. Μπαταρία σε καλή κατάσταση, κατ'ευθείαν από το φορτιστή.
Τα φώτα σας παρακαλώ, γιατί τα δικά μου τα έφτυσαν.
zannisvel
17/01/2017, 07:34
Καλημέρα,
Ασφάλειες κοίταξες? Μήπως το τσαφ έκαψε τη κεντρικη ασφάλεια;
Μήπως το kill switch εχει κολλήσει?
karellen
17/01/2017, 08:06
Ασφάλεια.
Αν ανάβουν φώτα και παίζει η κόρνα δεν είναι μπαταρία. Βάλε αντισκοριακό στο κουμπί της μίζας. Αν χρειάζεται να πατάς και την απομόνωση για να βάλεις μπροστά βάλε αντισκοριακό στο διακοπτάκι που είναι πίσω από την απομόνωση. Ίσως έχει κολλήσει εκεί.
Η μηχανή έμεινε τελείως από ρεύμα, μίζα, όργανα, φώτα. Kill Switch δεν χρησιμοποιώ, μόνο κλειδί.
Και η δική μου πρώτη σκέψη ήταν ασφάλεια αλλά δε βρήκα πρόβλημα. Επειδή την έλεγξα ως πρώτη ύποπτη, κεντρική ασφάλεια είναι αυτή στο ρελέ της μίζας ή υπάρχει κάποια που μου διαφεύγει; Επειδή ήταν βράδυ θα ξανακοιτάξω μήπως δεν είδα κάτι.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Μάλλον μπαταρία, μπορεί να βραχυκυκλωσαν τα στοιχεία...
stefanos
17/01/2017, 17:59
Μετά από την κεντρική ασφάλεια λοιπόν τα μόνα που ελέγχουν τα πάντα είναι κεντρικός διακόπτης και το ρελέ του ε?
Operater
17/01/2017, 18:29
Στο πηγασάκο που ειχα μου το έκανε για δυο λόγους: κεντρικός διακόπτης (όταν αλλάχτηκε λύθηκε το θέμα) και μπαταρία που δεν είχαν βιδωθεί οι πόλοι... ήταν μπαταρία του πόλου...
--Επιμύθιον--
Βγάζω πλαϊνό καπάκι, επανελέγχω ασφάλεια. Όχι, δεν είμαι τυφλός, μια χαρά είναι.
Επανατοποθετώ τη μπαταρία που είχα βγάλει.
Ανοίγω διακόπτη. Φωτίζει η ένδειξη της νεκράς. Dafuq?
Πατάω μίζα.
*ΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝ* *ΜΠΡΑΟΥ*
Πουνασουγαμήσω, τι είχες χθες και έκανες τον ψόφιο κοριό βρε;
Συνοπτικά, ό,τι έκανα και χθες έκανα και σήμερα, με διαφορετικό αποτέλεσμα. Πιθανότερη διάγνωση: Η μηχανή μού έκανε μούτρα που την άφησα στο χιόνι.
Και μετά σου λένε ότι μόνο τα ευρωπαϊκά έχουν ψυχή.
Οπότε τώρα μπορώ να ασχοληθώ πάλι με τα βουλωμένα καρμπυρατέρ...
Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
lykourgi
17/01/2017, 22:53
Αν βάλεις μπροστά και κουνήσεις το κλειδί μέσα στον διακόπτη, μήπως κάνει διακοπές;
Επίσης στρίψε απότομα το τιμόνι δεξιά - αριστερά και έλεγξε επίσης για διακοπές.
Αν βάλεις μπροστά και κουνήσεις το κλειδί μέσα στον διακόπτη, μήπως κάνει διακοπές;
Επίσης στρίψε απότομα το τιμόνι δεξιά - αριστερά και έλεγξε επίσης για διακοπές.
Το τιμόνι το κούνησα, αυτό που δεν κοίταξα ήταν η επαφή του κλειδιού. Δεν το αποκλείω να είναι από εκεί αλλά δε μου βγάζει πολύ νόημα γιατί έγινε με το που πάτησα τη μίζα (δε νέκρωσε ένα κλάσμα πιο πριν π.χ.) αλλά και χωρίς μόνιμες, όπως φαίνεται, συνέπειες.
astrapogiannos7
18/01/2017, 02:57
Πώς τα γράφεται έτσι ρε παιδιά ελαφριά τη καρδία εγώ θα είχα πάθει 3 εγκεφαλικά αν μ το έκανε αυτό η μηχανή μου :eek: πρόσεχε όμως μην σε αφήσει στη μέση της στράτας απο ρεύμα γενικά ψάξτο ;)
Γιαυτό έχουμε πάντα οδική βοήθεια, εκτός από την ασφαλιστική, για να επαναφέρουμε το μηχανάκι πίσω.
Το τιμόνι το κούνησα, αυτό που δεν κοίταξα ήταν η επαφή του κλειδιού. Δεν το αποκλείω να είναι από εκεί αλλά δε μου βγάζει πολύ νόημα γιατί έγινε με το που πάτησα τη μίζα (δε νέκρωσε ένα κλάσμα πιο πριν π.χ.) αλλά και χωρίς μόνιμες, όπως φαίνεται, συνέπειες.Ξεμάτιασμα θέλει αλλά όχι το απλό, από το καλό το μπόλικο θέλει ;)
Operater
18/01/2017, 08:47
--Επιμύθιον--
Βγάζω πλαϊνό καπάκι, επανελέγχω ασφάλεια. Όχι, δεν είμαι τυφλός, μια χαρά είναι.
Επανατοποθετώ τη μπαταρία που είχα βγάλει.
Ανοίγω διακόπτη. Φωτίζει η ένδειξη της νεκράς. Dafuq?
Πατάω μίζα.
*ΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝ* *ΜΠΡΑΟΥ*
Πουνασουγαμήσω, τι είχες χθες και έκανες τον ψόφιο κοριό βρε;
Συνοπτικά, ό,τι έκανα και χθες έκανα και σήμερα, με διαφορετικό αποτέλεσμα. Πιθανότερη διάγνωση: Η μηχανή μού έκανε μούτρα που την άφησα στο χιόνι.
Και μετά σου λένε ότι μόνο τα ευρωπαϊκά έχουν ψυχή.
Οπότε τώρα μπορώ να ασχοληθώ πάλι με τα βουλωμένα καρμπυρατέρ...
Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δηλαδή μιζάρει αλλά δεν παίρνει μπρος;
pano kato
18/01/2017, 09:06
*ΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝ* *ΜΠΡΑΟΥ* παναπει οτι πηρε!:cool:
*ΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝΓΟΥΙΝ* *ΜΠΡΑΟΥ* παναπει οτι πηρε!:cool:
Το αυτό. Λόγω καρμπ δε δουλεύει σωστά αλλά παίρνει :)
amyroukai
18/01/2017, 11:22
Το αυτό. Λόγω καρμπ δε δουλεύει σωστά αλλά παίρνει :)
γενικά πάντως, η βροχή και το κρύο δεν θα έπρεπε να έχουν "χαλάσει" τα καρμπιρατέρ. Κανονικά, αν το βάλεις μπρος και το πας μιά βόλτα θα έπρεπε να δουλέψει σωστά. Εδώ μένει ο πήγασος (με γνωστές ευαισθησίες στα καρμπιρατέρ) ακίνητος καιρό και παίρνει με την πρώτη, να "χαλάει" το FW επειδή δεν κουνήθηκε λίγες μέρες ακούγεται περίεργο.
γενικά πάντως, η βροχή και το κρύο δεν θα έπρεπε να έχουν "χαλάσει" τα καρμπιρατέρ. Κανονικά, αν το βάλεις μπρος και το πας μιά βόλτα θα έπρεπε να δουλέψει σωστά. Εδώ μένει ο πήγασος (με γνωστές ευαισθησίες στα καρμπιρατέρ) ακίνητος καιρό και παίρνει με την πρώτη, να "χαλάει" το FW επειδή δεν κουνήθηκε λίγες μέρες ακούγεται περίεργο.
Σε μπέρδεψα, τα καρμπ έχουν θέμα από πριν. Ένας συνδυασμός μικροπροβλημάτων είχαν ως αποτέλεσμα το γουιντ να έχει περάσει πολύ καιρό ακίνητο τα τελευταία χρόνια.
Δεν ξέρω από Πήγασο,αλλά το FW τέλεια λειτουργία δε νομίζω ότι είχε ποτέ, στα δικά μου χέρια τουλάχιστον.
astrapogiannos7
18/01/2017, 12:22
Ιάπωνας και δεν σ λειτουργεί καλά; πως το εννοείς?
blackbusa
18/01/2017, 12:44
gia sigouria tsekare giwsi battarias....
Ιάπωνας και δεν σ λειτουργεί καλά; πως το εννοείς?
Ιάπωνας σχεδόν εικοσαετίας, με 85000χλμ, ο δε κύλινδρος στα 75000χλμ που του άλλαξα φλάντζες ήταν ακόμα άριστος. Τα καρμπυρατέρ μέχρι να αρχίσουν τα νάζια δούλευαν μεν καλά αλλά ποτέ τέλεια - έπαιζε ρόλο και το πρατήριο βενζίνης. Βασικός λόγος που άρχισαν τα προβλήματα είναι ότι έμεινε ακίνητη και αφρόντιστη λόγω της ανόητης αντίληψής μου "όπου να'ναι θα ασχοληθώ".
Το μηχανάκι ήταν σκυλί μέχρι που τράκαρα και ενώ η μηχανή επισκευάστηκε γρήγορα, εγώ χρειάστηκα παραπάνω οπότε έμεινε ακίνητη για πάνω από χρόνο. Οι μετέπειτα απόπειρες να την ξαναβγάλω στο δρόμο δεν είχαν ιδιαίτερη επιτυχία είτε επειδή ο κάθε "μάστορας" στη γειτονιά δε διόρθώνε τα προβλήματα αποτελεσματικά, είτε επειδή κάποια στιγμή βαρέθηκα και αποφάσισα να βάλω εγώ χέρι, οπότε την άφησα λυμένη για άλλον ένα χρόνο διότι είμαι καλός κυρίως στο ξεβίδωμα. Την ξαναπήγα σε μάστορα όταν "τελείωσα" για να τη στρώσει αλλά πάλι το αποτελέσματα δεν κράτησε. Ένα *σωστό* σέρβις με λύσιμο στα καρμπυρατέρ λογικά θα λύσει το πρόβλημα.
Το κακό είναι ότι όσο πιο πολύ μένει ακίνητη, τόσο πιο πολλά προκύπτουν. Τα καλάμια στέγνωσαν και έπιασαν λίγη ψώρα, αρκετή για να μου σκίσει δυο σετ τσιμούχες μέσα σε 300χλμ (και δυο σετ τακάκια που πότισαν γαμώτ). Βάλε ότι θέλει και λάστιχα... τα πιάσαμε τα λεφτά μας.
amyroukai
18/01/2017, 20:47
πλέον ξεφεύγουμε από το αρχικό ζήτημα, τα μπροστινά δεν είναι πάνω από δίωρο να τα φτιάξεις πάντως (με πολύ βαριεστημένη εργασία λέμε τώρα). με λίγο γυαλοχαρτάκι χιλιάρι τα ψωριασμένα (αν δεν κάνεις κανένα γιατροσόφι με αλουμινόχαρτα κοκακόλες ξύδια και δεν ξέρω και 'γω τι άλλο), τσιμούχες από βιομηχανικά και καθάρισες με ένα 20ρικο μάξιμουμ, με το λάδι τους μαζί. Δικαιολογώ το "καλύτερα ξεβίδωμα παρά όλα τα άλλα", από την άλλη πραγματικά δεν είναι τίποτα το λύσε-δέσε συμβατικό καλάμι.
Όντως έχουμε ξεφύγει, αλλά αφού φαίνεται να λύθηκε το θέμα (φτου φτου) κουβέντα να γίνεται.
Αν θέλω να ξανακαβαλήσω εντός του 2017 στο πιρούνι καλύτερα να μη βάλω εγώ χέρι, εκτός ευτού δεν πολυέχω πια χρόνο. Το αλουμινόχαρτο το ψευτοδοκίμασα χωρίς αποτέλεσμα, γυαλόχαρτα/κυανοακρυλικές θα ήθελα να τα αποφύγω εκτός κι αν δεν υπάρχει καλύτερη λύση.
astrapogiannos7
19/01/2017, 01:02
Η ακινησία είναι πολύ κακό πράγμα για τις μηχανές εάν την πήγαινες καμιά βόλτα στο τετράγωνο τη βδομάδα δεν νομίζω να σ έβγαζε θέματα (όπως είπες κουβέντα να γίνεται βρε παιδί μου :rolleyes: )
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.