PDA

View Full Version : Honda VTR Firestorm - (Βρέξει χιονίσει Νο2)



LOUKILOUK
21/01/2017, 23:42
Το ραντεβού είχε κλειστεί από τις 07/01/17 για τις 14/01. Εγώ στο Εδιμβούργο η "μεγαλοκυρία" στο Damfries, 80 μίλια απόσταση περίπου, επαρχιακό, διάσχιση Σκωτιάς από ανατολική ακτή προς νοτιοδυτική, διαδρομή γνωστή και χωρίς καμία αμφιβολία από τις ομορφότερες και "μοτοσυκλετιστικότερες" στο "νησί". Φίλος μηχανόβιος προσφέρθηκε να με πετάξει με το ΤΤ (audi...) του για να την δούμε και να κρίνουμε...
Η τιμή 1700£, η φωτόγραφίες ιδιαίτερα δελεαστικές, ο πωλητής "κύριος" στη συννενόηση, όλα δείχνουν ιδανικά και αγγελικά πλασμένα...αμ δε...Πέμπτη/Παρασκευή χιόνι παντού και θερμοκρασίες με αρνητικά πρόσημα...δεν γ@μείς...πάμε και βλέπουμε...άλλωστε το έχουμε ξαναδεί το έργο...Το παλικάρι που δίνει το μηχανάκι δεν το πιστέυει μέχρι που μας βλέπει στην πόρτα του...
Το γκαράζ ανοίγει και εμφανίζεται μια κατακόκκινη περιποιημένη Honda VTR1000 μοντ99 με κάρμπον εξατμίσεις και λίγα μίλια στο κοντέρ που μου κλείνει πονηρά το μάτι... τσεκάρισμα, ερωτήσεις, μικρό παζάρι, χειραψία, χαρτιά, χρήματα, ασφλαλεια, "όπλο, κράνος, εξάρτηση", βενζινάδικο και πάμε ξανά στο ίδιο έργο θεατές όπως και 3 χρόνια πριν. Χιόνι παντού, θερμοκρασίες στο αρνητικά και εγώ να γυρνάω σπίτι με το καινούριο μου μηχανάκι...
Παγωμένος στα χέρια και στα πόδια αλλά ξαναμένος καταπίνω τα χλμ/μίλια (διαλέγεις και πέρνεις) και προσπαθώ να βολευτώ στην καινούρια σέλα. 'Ολα καλά...έφτασα ακριβώς την ώρα που το κούριερ έφερνε την καινούρια κλειδαριά.
Την επόμενη πήγαμε για πλύσιμο και μικρή βόλτα και σήμερα ήταν η πρώτη "σοβαρή" βόλτα σε στεγνό επιτέλους αλλά φυσικά με θερμοκρασίες και πάλι πολύ χαμηλές...
Το μηχανάκι αγοράστηκε τελικά 1600£ me 27κ μίλια(αστερίσκος εδώ...θα εξηγήσω...), σε πολύ καλή κατάσταση. δεν χρειάζεται κάτι άμεσα. Λάδια, φίλτρα, αλυσίδες, γρανάζια, λάστιχα,τακάκια είναι οκ χωρίς λόγω άμεσης αντικάτάστασης, οπότε μέχρι την άνοιξη δεν έχουμε έξοδα. Αγοράστηκαν άμεσα θερμενόμενα γκιπ (η καλύτερη αναβάθμιση στους σκωτσέζικους δρόμους...).
Παρατήρηση πρώτη, μέτά από λίγη ώρα οδήγηση παρατήρησα ότι τα μίλα πέρναγαν πολύ γρήγορα:rolleyes:, τελικά διαπίστωσα ότι το κοντέρ δείχνει την ταχύτητα σε μίλα αλλά καταγράφει χιλιόμετρα αντί για μίλια...:ninja::confused:
Συνεχίζεται...:wave2:

irinia
22/01/2017, 07:04
ΑΝΤΕ ΡΕ ΘΗΡΙΟ




Να προσέχεις...

buckley
22/01/2017, 07:22
Εύγε παιδί μου Γεώργιε,καμμιά φωτό ρε βγάλατε για μας που μας αρέσουν οι εικονίτσες ???
Αχαχαχαχα ωραίος ,καλοτάξιδος εύχομαι.

sapila racing
22/01/2017, 10:44
Πολή καλή επιλογή, καλά χιλιόμετρα! :beer:
Περιμένουμε φωτό.

o teos
22/01/2017, 11:59
:beer::beer:

macedonas
22/01/2017, 12:01
καλοτάξιδο !!!!

LOUKILOUK
22/01/2017, 15:19
Ευχαριστώ τα μάλα άπαντες και συνεχίζω...
Πρώτη επαφή λίγο άβολη θα έλεγα, λίγο τα κλιπ ον, λίγο το κρύο και τα παγωμένα χέρια, λίγο το βρεγμένο ή και παγωμένο οδόστρωμα με έκαναν να είμαι σφιγμένος, περιορίζοντας την οδηγική απόλαυση. Παρόλα αυτά ο ροπάτος κινητήρας, η στιβαρή και ποιοτική κατασκευή, η καλή προστασία από τον αέρα, το καλό μπροστινό φρένο (σε αντίθεση με το χωρίς καμία αίσθηση πίσω φρένο...) και ο γεμάτος μπάσος ήχος του δικύλινδρου που ξυπνούσε μνήμες..., δεν μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα. Στα θετικά επίσης το βουτηρένιο κιβώτιο και η σωστή εργονομία που έκαναν την οδήγηση ευκολότερη.
Στα αρνητικά πέρα από το πίσω φρένο, το μάλλον ενδωτικό μπροστινό (που είναι όμως ρυθμιζόμενο και θα μελετηθεί προσεχώς), και το βαρος που σε χαμηλές ταχύτητες και επιτόπιες μανούβρες δυσκολεύει. Επίσης κάτι σπαστικό είναι η σέλα που με δυσκολεύει αφάνταστα στο βγάλε, ίσως να κάνω κάτι λάθος...
Φωτογραφίες ευχαρίστως, αλλά έχω μόνο κανα δυο (πολύ κακός σε αυτό τον τομέα...) και επίσης σε παλιότερες προσπάθειες δεν τα είχα καταφέρει, μήπως επειδή είναι apple το εργαλείο αλλάζει κάτι? για βοηθάτε...
Συνεχίζεται...

υ.γ. Τα γνωστά αρνητικά περι κατανάλωσης, αυτονομίας κτλ δεν αναφέρονται μιας και προς το παρόν δεν τα έχω ζήσει...μιλάω μόνο για τις δικές μου εμπειριές και έτσι θα συνεχίσω...

George_M.
22/01/2017, 16:36
καλοβολτο φιλε,ωραια επιλογη,αγαπημενη μοτο!
καποτε ημουν μεταξυ αυτου κ ενος 600Φ οπου πηρα το δευτερο τελικα...δεν τα χα ζυγισει καλα τοτες...

foogr01
22/01/2017, 16:50
Καλοτάξιδο :beer:

LOUKILOUK
22/01/2017, 17:38
377841

LOUKILOUK
22/01/2017, 17:39
εκεί που δεν έμπαινε καμία....πάρε να έχεις...

LOUKILOUK
22/01/2017, 17:41
377842

kyo
22/01/2017, 17:52
καλοριζικη.πολυ ομορφη ειναι:beer:

gior-gos
22/01/2017, 18:36
Καλοριζικο, καλες βολτες :beer::beer::beer:

taisteal
22/01/2017, 19:54
Καλόβολτη!!

:beer::beer::beer:

kordix
22/01/2017, 20:15
Καλορίζικο :beer::beer::beer:

Πολύ όμορφο

DAYMAN
22/01/2017, 21:57
καλοταξιδη :beer:

LOUKILOUK
23/01/2017, 00:10
Thanks everybody!!!
Thanks amyrou...ξέρει αυτός...
Προσπαθώ να βάλω μια ακόμα αλλά τίποτε...

devil's animal
23/01/2017, 06:42
καλοβολτο και καλοταξιδο...
:beer::beer:

ggs
23/01/2017, 07:09
Καλοτάξιδη Λούκι!!
Πολύ όμορφη!!!

:beer::beer::beer:

zannisvel
23/01/2017, 07:40
Καλοταξιδη!!!
Πολυ καλή η επιλογή σου!!!
:beer::beer:

MG-KTiNoS
23/01/2017, 08:23
άντε και 36ωρη !!!!

BLiTzER
23/01/2017, 08:37
Καλοτάξιδο!

alexxxcbr
23/01/2017, 10:23
Καλες βολτες φιλε.Πενα ειναι.:beer:

zizou
23/01/2017, 11:12
Καλοτάξιδο.Κούκλα είναι :beer:

amyroukai
23/01/2017, 12:36
Είναι από τα μηχανάκια που πάντα μου άρεσαν και -φυσικά- στον καιρό τους ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ το έθαβαν γιατί δεν είχε αρκετά άλογα, δεν είχε αρκετά καλές αναρτήσεις φρένα, έκαιγε τον πάτο του κλπ κλπ κλπ και γενικά δεν ήταν VTR SP οπότε τα firestorm ήταν αποδέκτες άκρατου σνομπισμού. Ήταν στις μέρες του τότε και εκείνο το απρίλια φάλκο που ακόμα το βρίσκω λαχταριστό...

Τεσπα, έχει πολύ γέλιο που ο χρόνος καλύπτει, ομορφαίνει και γλυκαίνει :lol:


Να το χαρείς, να το βολτάρεις και να στέλνεις και φωτό από προορισμούς για να αναζωπυρώνεις όνειρα ταξιδίων.



Και κάτι χρωστάς από την ιστορία; Για πλερώ, άντε, τεμπέλιασες :p
*τώρα είδα ότι είχες γράψει την συνέχεια :lol: σόρι.

pektis
23/01/2017, 12:42
Πανεμορφο ειναι!!Καλοταξιδο!!:beer:

ionized
23/01/2017, 15:25
κουκλα!εισαι πολυ τυχερος..μηχανη και σκωτια η πιο ομορφη εμπειρια της ζωης μου :beer:

sapila racing
23/01/2017, 15:33
Τεσπα, έχει πολύ γέλιο που ο χρόνος καλύπτει, ομορφαίνει και γλυκαίνει :lol:



Οταν το αγοράζεις στο 1/5 της αρχικής τιμής μπορείς να το δείς αλλιώς.
Παντα ηταν καλή μοτο, το κύριο αδύνατό της σημείο ηταν η αυτονομία λόγω πολύ μικρού τεποζιτου. Καίει και λίγο παραπάνω βέβαια.
Το 2001 το τεπόζιτο πήγε στα 19 λίτρα κι εστρωσε το πράγμα κάπως.

meccanica
23/01/2017, 16:10
Απο τις τελευταιες μηχαναρες που εβγαλε η honda, καλοταξιδη φιλε!

RaGe_Raptor
23/01/2017, 16:15
καλορίζικο & καλόστριφτο το βροντερόγεννο εργαλείο:beer:

εδιτ:το ψαλίδι εδράζεται στα κάρτερ όπως σε κάποια γενιά cbr900,ε?

telegonos
23/01/2017, 17:13
Καλοτάξιδο.

Δεν ξέρω αν απαντήθηκε σε προηγούμενη σελίδα, το κοντέρ σου γράφει χιλιόμετρα ενώ δείχνει μίλια, γιατί είναι μετατροπή από χιλιόμετρα με αλλαγή της πλάκας με τις ενδείξεις. Συχνή μετατροπή σε μοτό πού είχαν έρθει αγγλία από χώρα με χιλιόμετρα (ή έστω το κοντέρ τους)

Ποιό μοντέλο είναι το δικό σου; Το πρώτο με τα ρολόγια στο κοντέρ κατακόρυφα ή το facelift με τα ρολόγια κλασσικά σε οριζόντια διάταξη;

telegonos
23/01/2017, 17:20
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ το έθαβαν γιατί δεν είχε αρκετά άλογα, δεν είχε αρκετά καλές αναρτήσεις φρένα, έκαιγε τον πάτο του κλπ κλπ κλπ και γενικά δεν ήταν VTR SP οπότε τα firestorm ήταν αποδέκτες άκρατου σνομπισμού. Ήταν στις μέρες του τότε και εκείνο το απρίλια φάλκο που ακόμα το βρίσκω λαχταριστό...

Τεσπα, έχει πολύ γέλιο που ο χρόνος καλύπτει, ομορφαίνει και γλυκαίνει :lol:

Μια χαρά αναρτήσεις που δουλεύουν στον πραγματικό κόσμο έχει , και 100 άλογα τροχό δεν ήταν ούτε και είναι λίγα ( τι είχε ο ανταγωνιστής 900SS, ST2 κ.ο.κ. δλδ; ). Αλλά εκείνη την εποχή, ήταν συντάκτης στο Μοτό ο μετέπειτα τεχνικός διευθυντής ducati hellas και κάπως έπρεπε να βγει κακό το Honda, είχε βγει και το ''εντυπωσιακό τον πρώτο χρόνο-φιάσκο στην συνέχεια'' TL1000S και το VTR κάποιοι, όχι όλοι το έβριζαν.

Για κατανάλωση γελάω, κάτω από 200, δεν θα δεις διαφορά με CBR600F της ίδιας εποχής.

Tip: Στα πρώτα χρόνια της υπαρξής του, δεν μπορούσε να σνομπαριστεί λόγω που δεν ήταν SP, γιατί το SP δεν είχε... υπάρξει ακόμα.

Σήμερα πάντως είναι μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα, με ωραίες εμφανισιακές αναλογίες (ούτε σαν τις παλιές με τις τεράστιες ουρές, ούτε οι εξίσου κακόγουστες σημερινές με τις εξαφανισμένες), καλή απόδοση, που δεν θα πει όχι σε τίποτα.

Προσοχή στην συντήρησή του, μερικά έβγαλαν θεματάκια στις κεφαλές τους με συγκρούσεις βαλβίδων-πιστονιών. Αν γίνει σωστή συντήρηση και με υποψιασμένο χρήστη που το νοιώθει λίγο ότι κάτι γίνεται όταν και αν γίνεται, θα ζήσει 1000 χρόνια.

MikeG
23/01/2017, 18:15
Louki καλόβολτο, αγρατζούνιστο και με καλύτερη τύχη γενικότερα από το προηγούμενο!

Να είσαι καλά να το χαρείς!

:beer: :beer: :beer:

LOUKILOUK
23/01/2017, 19:00
Οδηγικά δεν μπορώ να πω πολλά ακόμα αλλά σίγουρα το 100+ άλογα από ροπάτο δικύλινδρο κινητήρα δεν είναι λίγα και μάλλον "δένουν" σωστά με τις ΜΗ "εξωτικές" αναρτήσεις. Πλαίσιο και φρένα μάλλον στέκονται αξιοπρεπώς αλλά θα χρειαστώ κάποιες ώρες οδήγησης για να πω με σιγουριά... Μεγάλη σημασία έχει και η χρήση για την οποία προορίζεται από τον εκάστοτε χρήστη. Για πίστα μάλλον είναι ξεπερασμένη, βαριά και όχι τόσο "κοφτερη" όσο άλλα νεότερα μοντέλα. Για ταξίδη, η μικρή αυτονομία και η μεγάλη κατανάλωση λειτουργούν αποτρεπτικά αν και για μονοκάβαλο είναι άνετο αρκετά και με καλη προστασία από τον αέρα, σταθετό και στιβαρό...Για γρήγορες μονοήμερες βόλτες, με εμφαση στην διασκέδαση, στα ΣΚ, είναι μια χαρά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το χαμηλό κόστος κτήσης και την ποιότητα μιας Honda 20ετίας. Αυτή ακριβώς είναι η χρήση που κάνω προς το παρόν τουλάχιστον.
Υπήρχαν και άλλες υποψήφιες, αλλά στο μπάτζετ μου νομίζω ότι ήταν μια "σοφή" επιλογή. Στην πραγματικότητα είναι από τις λίγες φορές που η λογική επιβλήθηκε του συναισθήματος και έτσι δεν "τσίμπησα" ένα Aprilia Falco 1000 αντίστοιχης ηλικίας, κατάστασης και τιμής...
Το VTR θα μπορούσα να πω ότι είναι το "Ducati του φτωχού"...
Ευχαριστώ τους πάντες για τις ευχές και τα σχόλια.
Θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εμπειρίες μου όσο το δυνατόν αντικειμενικότερα και είμαι ανοιχτός σε συμβουλές, παρατηρήσεις, σχόλια....

υ.γ.1 Σχετικά με το κοντέρ αυτή είναι και η πιθανότερη εξήγηση που δίνω και εγώ (αλλάγη πλάκας κοντέρ) αλλά μου κάνει εντύπωση που ο προηγούμενος δεν φάνηκε να το είχε πάρει χαμπάρι...
:wave2:
υ.γ.2 Είναι το πρώτης γενιάς (μοντ99) με τα αναλογικά όργανα μόνο και το 16άρι τεπόζιτο. Ο κινητήρα "κρέμεται" από το πλαίσιο και η πίσω ανάρτηση και ψαλίδι πατάνε στον κινητήρα...

Ζεύκας
24/01/2017, 14:33
καλές βόλτες :beer:

LOUKILOUK
29/01/2017, 20:21
Θερμαινόμενα γκριπ της Oxford τοποθετήθηκαν σήμερα και είμαστε έτοιμοι πλεόν για μεγαλύτερες-μακρύτερες βόλτες. Κόστος αγοράς 60 λίρες και τοποθέτηση D.I.Y. με τον ίδιο φίλο που πήγαμε μαζί για να την δούμε.
'Αρχισα να παίρνω και τον αέρα της σέλας που με ταλαιπωρούσε στο βγάλε...Σειρά να πάρω και τον αέρα της μηχανής σιγά σιγά.

theofilos888
29/01/2017, 20:50
Πολυ ωραιο μηχανακι. Εδω στο νορθαμπτον δεν εχω δει κανενα. Και το κοκκινο σκοτωνει! Να το λιωσεις στα χιλιομετρα!

Λευκάδιος
29/01/2017, 23:47
Καλορίζικο :beer:

LOUKILOUK
31/03/2017, 17:31
Μετά από 2μιση μήνες και 1000χλμ νιομίζω ότι έιναι ώρα για ένα πρώτο review.
Λοιπόν εκτός από τα θερμενόμενα γκριπ που τοποθετήθηκαν καμία άλλη εργασία δεν έχει γίνει στο μηχανάκι. Έχει πλυθεί με προσοχή 2-3 φορές μιας και κυκλοφόρησε με βροχή και πολύ αλάτι στον δρόμο, αλλά τα τελευταία 300-350 χλμ έγιναν σε στεγνό...:D:evil:
Τα θετικά...
Τράβηγμα και ροπή γλυκιά και πολύ... Κινητήρας γεμάτος δύναμη και με πορωτικό ήχο από τις διπλές εξατμίσεις. Μετά τις 5000-5500 στ/λ μιλαμε για εργοστάσιο ροπής, αρκεί να τολμήσεις...
Στριφτερό αρκετά, έχω ακόμα πολύ δρόμο να διαβώ αλλά μετά την προπόνηση στο βρεγμένο, η οδήγηση στο στεγνό ήταν αποθέωση...
Η ανάρτηση στέκεται καλά, θέλει λίγο ψάξιμο με τις ρυθμίσεις αλλά ακόμα δεν νομίζω ότι είναι ώρα να ασχοληθώ.
Αντίθετα τα φρένα και ειδικά το μπροστινό νομίζω ότι έιναι ώρα να το δω προσεκτικότερα. 'Οταν δεν πιέζα στο βρεγμένο και ήμουν και "γλυκός" στα φρένα, όλα καλά... Τώρα που το πίεσα λίγο και πλακώθηκα στα φρένα πριν από στροφές δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένος. Δεν υπάρχει αυτό το αρχικό δυνατό "δάγκωμα", παρά προοδευτικά στην αρχή και δαγκώνει αργότερα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην πλασάρωμαι καλά πριν τις στροφές. Το φέιζερ φρέναρε πολύ καλύτερα και συγκριτικά σε έκανε "μάγκα" στα φρένα μιας και με μόνο δύο δάχτυλα έκανες όλο το φρενάρισμα ευκολά και γρήγορα χωρίς drama... Τα τακάκια φαίνονται καλά αλλά μάλλον θα είναι τα πρώτα που θα αποχωρίσουν. Σε αντίθεση το πίσω φρένο που στα λίγα είναι ασαφές στα πολλά το νοιώθεις πολύ καλύτερα και δουλέυει ωραία.
Η θέση οδήγησης συνηθίζεται αλλά σίγουρα δεν είναι η κατάληλη για πολύωρες εκδομές. Η σέλα είναι πολύ σωστή και ξεκούραστη. Η αυτονομία όπως αναμενόταν, γύρω στα 150χλμ ανάβει λαμπάκι και μένουν 4λίτρα καυσίμου περίπου στο τεπόζιτο άκα γύρο στα 200χλμ σύνολο ίσως και λίγο παραπάνω αν κοινηθείς εκδρομικά και δεν το κυνηγάς.
Overall (που λεν και στο "νησί") το πρόσημο είναι θετικό και η μηχανή καλύπτει ικανοποιητικά τις απαιτήσεις μου προς το παρόν.
Ένα βασικό σέρβις, συν μπροστινά τακάκια είναι στα προσεχή πλάνα μου.
Στην ουσία από εδώ και πέρα θα μπορέσω να τεστάρω το μηχανάκι και να βελτιώσω και την οδήγησή μου μιας και πρωτάρης στα ss.
Ελπίζω να ξαναγράψω σύντομα...;)

DrBig
31/03/2017, 17:40
Γιωργο, αν αλλαξεις τακακια, κοιτα για ebc HH...

LOUKILOUK
31/03/2017, 19:59
Οκ ´Αγι, θα τα τσεκάρω...

RaGe_Raptor
31/03/2017, 20:54
τα sbs έχουν πάρα πολύ καλή φήμη. τα dunlopad που φοράω είναι πολύ καλά επίσης. just sayin' ;)

LOUKILOUK
02/04/2017, 17:22
τα sbs έχουν πάρα πολύ καλή φήμη. τα dunlopad που φοράω είναι πολύ καλά επίσης. just sayin' ;)

sbs είχα βάλει στο φέιζερ, πολύ ευχαριστημένος μπορώ να πω. Μετά και την σημερινή βόλτα 160+ χλμ η απόφαση είναι πλέον οριστική, πάμε για τακάκια και βλέπουμε...
Για το ποια δεν ξέρω ακόμα, θα δω και τιμές και θα αποφασίσω σαν υπεύθυνος καταναλωτής...αμπαμπαμπλόμ.... δηλαδή...:bawl:

υ.γ. Σήμαρα που τίγκαρα το τεπόζιτο έχω φτάσει τα 150+χλμ χωρίς να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας...

LOUKILOUK
15/04/2017, 10:42
Ο καλός καιρός τα προηγούμενα ΣΚ βοήθησε και γράψαμε μερικά "ποιοτικά" χλμ...
Σχετικά με την κατανάλωση, με τιγκαρισμένο τεπόζιτο, επαρχιακό δρόμο 90%, σβέλτη βόλτα με κομμάτια "πολεμικά" αναλόγος της διαδρομής, ασφάλτου, όρεξης είδα 165χλμ πριν το λαμπάκι της βενζίνης κοκκινίσει.Έφτασα τα 195 χλμ στο βενζινάδικο και ξανατίγκαρα με κάτι λίγότερο από 13 λτ.
Ετοιμάζομαι για βασικό σέρβις, λάδια, φίλτρο λαδιού και αέρα, μπουζί έχουν αγοραστεί. Αλυσίδα και γρανάζια ακόμα είναι καλά. Το μποστινό λάστιχο ενώ έχει "ψωμί" ακόμα είναι στραβοφαγωμένο να το πω, ανομοιόμορφα φαγωμένο να το πω...!!! πάντος θα δρομολογηθεί και αυτό σύντομα. Το πίσω οκ.
Μπροστινά τακάκια αλλάχτηκαν αλλά δεν "στρώθηκαν" ακόμα, HBC HH τοποθετήθηκαν και η διαφορά είναι σημαντική προς το καλύτερο, αλλά μάλλον θα κάνω και μια αλλάγή υγρών.
Από Τρίτη το μηχανάκι θα βρίσκεται σχεδόν καθημερινά στον δρόμο οπότε σύντομα θα έχω ποιο ολοκληρωμένη άποψη.

Υ.Γ. Για τα φρένα έψαξα για νέο συνεργείο. 40λίρες την ώρα ο μάστορας (ότι φτηνότερο έχω δει στο Εδιμβούργο...) αλλά υπάρχει μια ωραία ιστορία μιας και μέσα στο συνεργείο είχε τρεις ράμπες, οι δύο εκ των οποίων φιλοξενούσαν
2 Suzuki RE5 ( https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_RE5). Το ένα από αυτά μάλιστα ήταν ένα από τα 4-5 προτότυπα που είχαν κατασκευαστεί...:eek::confused: Είναι αλήθεια ότι τα προτότυπα δεν πωλούνται στην αγορά?

LOUKILOUK
30/04/2017, 19:12
Μετά από 2 εβδομάδες καθημερινής μετακίνησης αλλά και μια καλή εορταστική βόλτα γύρω στα 300 χλμ, τα τακάκια πάτησαν για τα καλά και δουλεύουν σωστά κάνοντας σηματική την βελτίωση του φρεναρίσματος. Ακόμα θεωρώ ότι το φέιζερ υπερείχε σε αυτόν τον τομέα, αλλά θα δρομολογήσω και μια αλλαγή υγρών και βλέπουμε ξανά...Ευτυχώς το πίσω είναι καλύτερο και ρεφάρει.
Κατάφερα και έμεινα από βενζίνη 500 μέτρα από το σπίτι και ύστερα από 182χλμ...δεν το περίμενα...αλλά φτηνά την γλίτωσα...έχω κάνει και πάνω από 200.
Τώρα με τα βελτιωμένα τακάκια αρχίζει να φαίνεται η αδυναμία του μπροστινού σε κάποιοες περιπτώσεις. θα ξεκινήσουμε δοκιμές με τις ρυθμίσεις αρχίζοντας από τέρμα σφιχτό και βλέπουμε...
Γενικά όσο το οδηγάω τόσο περισσότερο το γουστάρω αλλά πρέπει να παραδεκτώ ότι σε μια βόλτα που αντάλαξα για λίγο μέ ένα τετρακίλυνδρο σε σειρά θυμήθηκα αυτό το βέλουδινο και ήσυχο δούλεμα του κινητήρα και μου άρεσε...
Πάντως είναι μηχανάκι που δεν περνάει απαρατήρητο και από άσχετους (ωραίο τα ντουκάτι...:confused:μουαχαχαχα...:lol:) αλλά και από "περπατημένους" που θυμούνται ιστορίες προ 15ετίας...:a014::beer::D
Αύριο ίσως "βγούμε"...:evil:
:wave2:

RaGe_Raptor
30/04/2017, 20:06
Μετά από 2 εβδομάδες καθημερινής μετακίνησης αλλά και μια καλή εορταστική βόλτα γύρω στα 300 χλμ, τα τακάκια πάτησαν για τα καλά και δουλεύουν σωστά κάνοντας σηματική την βελτίωση του φρεναρίσματος. Ακόμα θεωρώ ότι το φέιζερ υπερείχε σε αυτόν τον τομέα, αλλά θα δρομολογήσω και μια αλλαγή υγρών και βλέπουμε ξανά...Ευτυχώς το πίσω είναι καλύτερο και ρεφάρει.
Κατάφερα και έμεινα από βενζίνη 500 μέτρα από το σπίτι και ύστερα από 182χλμ...δεν το περίμενα...αλλά φτηνά την γλίτωσα...έχω κάνει και πάνω από 200.
Τώρα με τα βελτιωμένα τακάκια αρχίζει να φαίνεται η αδυναμία του μπροστινού σε κάποιοες περιπτώσεις. θα ξεκινήσουμε δοκιμές με τις ρυθμίσεις αρχίζοντας από τέρμα σφιχτό και βλέπουμε...
Γενικά όσο το οδηγάω τόσο περισσότερο το γουστάρω αλλά πρέπει να παραδεκτώ ότι σε μια βόλτα που αντάλαξα για λίγο μέ ένα τετρακίλυνδρο σε σειρά θυμήθηκα αυτό το βέλουδινο και ήσυχο δούλεμα του κινητήρα και μου άρεσε...
Πάντως είναι μηχανάκι που δεν περνάει απαρατήρητο και από άσχετους (ωραίο τα ντουκάτι...:confused:μουαχαχαχα...:lol:) αλλά και από "περπατημένους" που θυμούνται ιστορίες προ 15ετίας...:a014::beer::D
Αύριο ίσως "βγούμε"...:evil:
:wave2:

ρε συ George...
τα έμβολα στις δαγκάνες καθαρίστηκαν?
αλλαγή υγρών επιβάλλεται ,όπως και μια σωστή εξαέρωση. με επιμονή και υπομονή.

τελική λύση τα κιτ επισκευής αντλίας,δαγκάνων. έχε κι αυτά υπ'όψιν.

LOUKILOUK
30/04/2017, 21:23
ρε συ George...
τα έμβολα στις δαγκάνες καθαρίστηκαν?
αλλαγή υγρών επιβάλλεται ,όπως και μια σωστή εξαέρωση. με επιμονή και υπομονή.

τελική λύση τα κιτ επισκευής αντλίας,δαγκάνων. έχε κι αυτά υπ'όψιν.

Τα έμβολα ναι, εξαέρωση θα γίνει και η αντλία θα τσεκαριστεί... καλά δουλέουν, απλά νομίζω μπορούν και λίγο καλύτερα...
θανκς...:wave2:

Lioulios
01/05/2017, 00:39
:beer:

sapila racing
01/05/2017, 17:16
Το VTR F φοράει τις 4πίστονες nissin πoυ φόραγε το Fireblade του 1996-97 και τις ίδιες φοράει και το Hornet 900 που έχω.
Αν λες οτι είναι υποδεέστερα του Fazer που είχες, τότε κάτι του φταίει! Πιθανότατα θέλουν service οι δαγκάνες.

LOUKILOUK
01/05/2017, 18:32
Το VTR F φοράει τις 4πίστονες nissin πoυ φόραγε το Fireblade του 1996-97 και τις ίδιες φοράει και το Hornet 900 που έχω.
Αν λες οτι είναι υποδεέστερα του Fazer που είχες, τότε κάτι του φταίει! Πιθανότατα θέλουν service οι δαγκάνες.

Η διαφορά είναι στο αρχικό "δάγκωμα" που στο φέιζερ ήταν άμεσο και ευκολό ακόμα και με ένα δάχτυλο. Μετά τα καινούρια τακάκια το δάγκωμα είναι εξίσου καλό στο VTR αλλά όχι εύκολο με ένα δάχτυλο...Η διαφορά ίσως να είναι πολύ μικρή αλλά έχω την αίσθηση ότι υπάρχει, μην ξεχνάμε ότι η σύγκριση δεν είναι άμεση μιας και το φέιζερ κλάπηκε τον περασμένο Γενάρη... Επίσης είχε και αυτό τετραπίστονες που αν δεν κάνω λάθος ήταν και αυτές από SS της εταιρίας... YZF600? (ή μήπως το ρ6?)... Βαριέμε να το ψάξω, Άρη μπορείς να μας φωτίσεις αν θες... Τα μπροστινά φρένα του πάντως ήταν φανταστικά και με πολύ καλά reviews.
Όπως και να έχει θα πέσει ψάξιμο αν και έχω την εντύπωση ότι το θεματάκι θα είναι στην αντλία...το λέω αυτό λόγω της αίσθησης στη μανέτα...αλλάγή υγρών και καθάρισμα θα είναι μάλλον η πρώτη κίνηση.
Κατά τα άλλα, μόλις επιστρέψαμε από κοντινό "καφεδάκι" 80χλμ

υ.γ. Ίσως να φταίνε και τα κλιπ ον που δίνουν άλλη αίσθηση στο φρενάρισμα σε σχέση με το τιμόνι... μια σκέψη...παίζει?

buckley
01/05/2017, 18:41
Στο μάστορα ( με τα βάνκελ) ρε πατρίδα τελικά τι άλλαξες στα φρένα ,μόνο τακάκια ? Αφού δεν έχεις διαπιστώσει πουθενά διαρροή με φρέσκα υγρά και μια καλή εξαέρωση λογικά θα συνέλθεις, αν σε άφηνε να είσαι παρών στην διαδικασία ακόμα καλύτερα...
Ρε μπαγάσα όμως ξεροσφύρι μας έχεις, ούτε μιά φωτό !

LOUKILOUK
01/05/2017, 19:20
Παναγιώτη άλλαξαν τακάκια και καθαρίστηκαν οι δαγκάνες που έτσι και αλλίως ήταν σε καλή κατάσταση...διαρροή όντως δεν υπάρχει και συμφωνούμε ότι με αλλαγή υγρών, εξαέρωση και καθάρισμα στο σύστημα λογικά όλα θα είναι σούπερ.
Δεν αποκλείω να με αφήσει να είμαι παρών.!!!
Για τις φωτό δίκιο έχεις, αλλά ρε φίλε τις μισές βόλτες ακατούρητος τις πάω... άςε που δεν το έχω γενικώς εδώ που τα λέμε με τις φωτό.
Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ...

Υ.γ. Και μια φωτό που έβγαλα στου μάστορα τους βάνκελ υποσχέθηκα να μην την αναρτήσω πουθενα...

LOUKILOUK
21/05/2017, 09:58
Κοντεύουμε πλέον τα 3κ χλμ και η μηχανή χρησημοποιείται για καθημερινή μετακίνηση τον τελευταίο μήνα. Ευτυχώς η διαδρομή δεν περιλαμβάνει σχεδόν καθόλου πόλη, οπότε δεν ταλαιπωρούμαστε... Σύνολο 32χλμ περίπου καθημερινά σε ανοιχτούς δρόμους αλλά σεβόμενοι τα όρια ταχύτητας... Σίγουρα δεν είναι αυτό για το οποίο προορίζεται το συγκεκριμένο μηχανάκι και στην πραγματικότητα είναι too much αλλά αυτό υπάρχει αυτό κυκλοφορεί.
Μετά από δοκιμές με την μπροστινή ανάρτηση κατέληξα να την αφήσω στο τέρμα σφιχτή μιας και εκεί έχει και την καλύτερη πληροφόρηση χωρίς να χάνει σε άνεση. Μάλλον θα έπρεπε να μπορούσε να σφίξει περισσότερο για ποιο πολεμική οδήγηση αλλά προς το παρόν δεν θα ασχοληθώ περισσότερο.
Εργασίες δεν έχουν γίνει ακόμα αν και έχουν αγοραστεί όλα τα αναλώσιμα και αυτό για 2 λόγους που συνοψίζονται στον εξής ένα...το οικονομικό...και εξηγούμε, τα χρήματα για το συνεργείο υπάρχουν αλλά πρόσφτα υπήρξε μια προσπάθεια κλοπής την μηχανής από το γκαράζ οπότε μέχρι να λυθούν κάποια θέματα ασφάλειας η "επένδυση" παγώνει, ειδικά μιας και δεν υπάρχει σοβαρός λόγος και η μηχανή δεν επίγεται για σέρβις.
Ο καημός τώρα είναι να γίνει ένα μικρό ταξιδάκι της τάξης των 800-1000 χλμ, είδωμεν...
Καλούς δρόμους

LOUKILOUK
03/06/2017, 08:01
Η τελευταία ευχή μου έγινε πραγματικότητα το προηγούμενο ΣΚ.
Northcoαst 500....
Συνεχίζεται ...

buckley
03/06/2017, 08:23
Η τελευταία ευχή μου έγινε πραγματικότητα το προηγούμενο ΣΚ.
Northcost 500....
Συνεχίζεται ...

Φωτό μη παραλείψεις πατρίδα...

DrBig
03/06/2017, 08:46
Η τελευταία ευχή μου έγινε πραγματικότητα το προηγούμενο ΣΚ.
Northcost 500....
Συνεχίζεται ...

Οταν σε κατσει, κανε την παραλιακη διαδρομη απο Tongue σε Ullapool ;)

Edit
Οπς...μολις καταλαβα οτι ειναι κομματι του 500....:beer:

amyroukai
03/06/2017, 13:27
Μήπως κατά τύχη είναι northcoast 500? Scotlands route 66?

LOUKILOUK
03/06/2017, 14:47
ναι

LOUKILOUK
03/06/2017, 15:16
383165

LOUKILOUK
03/06/2017, 15:23
383166

LOUKILOUK
03/06/2017, 15:38
Ξεκίνησα με 2 φωτό (τις μισές δηλαδή από όσες τράβηξα...) και ελπίζω ο Παναγιώτης να μην μου γκρινιάξει...

Το story... Κυριακή βράδυ μετά τον τελικό του μπάσκετ ξεκινάει μια μοτοσυκλετιστική κουβέντα σε θεωρητικό βασικά επίπεδο και χωρίς καμία πρόθεση για κάτι παραπάνω. Κάτι όμως σιγόβραζε... Τρίτη βράδυ λαμβάνω μύνημα με "ανήθικη" πρόταση για φευγιό την Παρασκευή, επιστροφή την Κυριακή, στόχος η βόρεια Σκωτία. Πέμπτη πρωί κανονίζονται τα πάντα, Παρασκευή σχολάω στις 12:30 και 13:15 συντιόμαστε σε βενζινάδικο στην έξοδο της πόλης για αναχώρηση...
Φύγαμε...

LOUKILOUK
03/06/2017, 20:18
Παρασκευή και η κίνηση στους δρόμους είναι αυξημένη, κανένα πρόβλημα μιας και η χαρά της απόδρασης δεν μπορεί να επισκιαστεί από τίποτε. Πρώτη καλή στάση στο Glencoe, πρωτοφανής ζέστη για τα Σκοτσέζικα δεδομένα, 27c, και πολλά GS1200 στον δρόμο.
Fort Williams, Spean Bridge, Invergarry, Shiel Bridge, Eilean Donan Castle και στάση για τηλέφωνα και φωτόγραφία στο πολυφωτογραφημένο κάστρο (δεν την έχω εγώ ακόμα...).Στρίβουμε προς βορρά και με στόχο το Ullapool κινούμαστε γρήγορα:evil::evil: για να φτάσουμε πριν τις 21:00. Φτάσαμε τελικά ον τάιμ ύστερα από 380 χλμ περίπου, φάγαμε, βολτάραμε και :zzz:
Σάββατο από νωρίς στον δρόμο, η μέρα είναι ηλιόλουστη αν και το μετεορολογικό μιλάει για δυνατές βροχές κατα την διαρκεια της μέρας...τις αποφεύγουμε τελικά με αρκετή δόση τύχης και κινούμαστε στεγνοί στα βορειοδυτικά της Σκωτίας σε δρόμους άλλοτε ανοιχτούς και γρήγορους, άλλοτε στενούς και με κακή άσφαλτο αλλά πάντα με φοβερό σκηνικό... Unapool, Tongue, Thurso, John o' Groats και στροφή προς νότο, το τοπίο έχει αλλάξει, πεδινές εκτάσεις έχουν διαδεχτεί τα βράχια και τους λόφους ενώ και η ακτογραμμή χάνει την αγριάδα και την πολυπλοκότητα των φιόρδ. Κατηφορίζουμε προς Wick, Latheron, Brora, Tain και κάπου εκεί ύστερα από 400+χλμ καταλήγουμε στο Β&β του Hugo (italian) κάπου στη μέση του πουθενά.
Κυριακή ημέρα επιςτροφής και ο καιρός είναι πλέον σκοτσέζικος...κρύο και ψιλόβροχο που και που...πρωινό, ιταλικό εσπρέσσο και στον δρόμο προς Inverness, μετά το Tomatin στρίβουμε αριστερά και διασχίζουμε το Cairngorms National Park. Highlands και βουνά λοιπόν με πολλά ανέβα κατέβα και κάπου εκεί σε ένα κατέβα σε πολύ απότομη κατηφόρα παθαίνω πίσω λάστιχο...ευτυχώς την ψιλιάζομαι αμέσως και το μαζεύω, αλλά δυστυχώς δεν έχω σετ επισκευής ελαστικών:cry::moutza::facepalm:. να μην τα πολυλογώ τρώμε μια ποινή 2 ωρών στη μέση του πουθενά αλλά τελικά το σώζουμε και γυρίζουμε Εδιμβούργο. Το πρόβλημα ήταν ότι το παλιό πίσω ελαστικό μου είχε αρχίσει να παραδίδει πνεύμα και δεν εμπιστευόμουν το "κορδόνι" για πολλά πολλά οπότε στερηθήκαμε ένα καλό κομμάτι οδηγικής απόλαυσης..., την επόμενη, δεν πειράζει.
Τη βόλτα την κάναμε με το Έλληνα φίλο Μάρκο και την Μπόνι του...

LOUKILOUK
03/06/2017, 20:36
Το μηχανάκι ...εκτός από το λάστιχο, απροβλημάτιστο, στιβαρό και με καλή προστασία. Δυστυχώς όπως έγραψα η απόφαση πάρθηκε ξαφνικά και σίγουρα το λάστιχο δεν ήταν κακό αλλά λίγο παλιό, που σε συνδυασμό με την δική μου λύσσα το απότέλεσμα ήταν να λιώσει αρκετά... Στα χέρια μου μόνο έχει κάνει 4κ χλμ. Παραγγέλθηκαν καινούρια pilot road3 και δρομολογήθηκε σέρβις για την ερχόμενη εβδομάδα.
Η κατάναλωση βελτιώνεται αισθητά σε ταξίδι και έφτασα και πάνω από 200χλμ πριν μπει ρεζέρβα!!! Η ανάρτηση και τα φρένα ακούραστα, αλλά η σέλα μετά το 3ωρο άρχιζε να κουράζει...ήμουν και "απροπόνητος" βέβαια. Το φόρτωμα ήταν μικρό οπότε δεν έχω να πω κάτι.

billy84
03/06/2017, 20:50
Το μηχανάκι ...εκτός από το λάστιχο, απροβλημάτιστο, στιβαρό και με καλή προστασία. Δυστυχώς όπως έγραψα η απόφαση πάρθηκε ξαφνικά και σίγουρα το λάστιχο δεν ήταν κακό αλλά λίγο παλιό, που σε συνδυασμό με την δική μου λύσσα το απότέλεσμα ήταν να λιώσει αρκετά... Στα χέρια μου μόνο έχει κάνει 4κ χλμ. Παραγγέλθηκαν καινούρια pilot road3 και δρομολογήθηκε σέρβις για την ερχόμενη εβδομάδα.
Η κατάναλωση βελτιώνεται αισθητά σε ταξίδι και έφτασα και πάνω από 200χλμ πριν μπει ρεζέρβα!!! Η ανάρτηση και τα φρένα ακούραστα, αλλά η σέλα μετά το 3ωρο άρχιζε να κουράζει...ήμουν και "απροπόνητος" βέβαια. Το φόρτωμα ήταν μικρό οπότε δεν έχω να πω κάτι.

Αν και εκει που εισαι το οδόστρωμα είναι κλάσεις ανωτερο απο εδω,θεωρω τα συγκεκριμένα ελαστικα κάκιστη επιλογή για το συγκεκριμένο μηχανάκι.Την επόμενη δοκίμαστε τα καινούργια power RS που εβγαλε η Michelen(αν εχεις ιδιαιτερη προτιμηση στη συγκεκριμενη μάρκα).

LOUKILOUK
03/06/2017, 21:24
Τα είχα στο προηγούμενο (φέιζερ) και ήμουν ευχαριστημένος. Τα reviews είναι άριστα, κρατάνε στο βρεγμένο και τα βρήκα και σε καλή τιμή. Θα δείξει... Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο είδος ελαστικών και μηχανών είναι μικρή...
Αν θες ανέπτυξε λίγο το σκεπτικό σου να καταλάβω...

billy84
03/06/2017, 21:32
Τα είχα στο προηγούμενο (φέιζερ) και ήμουν ευχαριστημένος. Τα reviews είναι άριστα, κρατάνε στο βρεγμένο και τα βρήκα και σε καλή τιμή. Θα δείξει... Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο είδος ελαστικών και μηχανών είναι μικρή...
Αν θες ανέπτυξε λίγο το σκεπτικό σου να καταλάβω...

Τα pilot road ειναι τουρινγκ ελαστικά,η μοτοσυκλέτα σου ειναι supersport,χρειάζεται σπορ ελαστικά πιο κορωνάτα και πιο μαλακά για να ξεδιπλωσει τις αρετες της και για να την ευχαριστηθεις και περισσότερο.

Σπορ ελαστικα ειναι τα bridgestone S20-S21,dunlop sportsmart 2,michelen power RS,pirelli rosso corsa metzeler M7 κλπ

LOUKILOUK
03/06/2017, 21:48
Οκ κατάλαβα...
Το vtr είναι ss 20ετίας και η χρήση του είναι πλέον τουριστική. Πίστες δεν θα δει και ελπίζω να δει καμιά καλή βόλτα/εκδρομή. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου απόλυτα αλλά νομίζω ότι βάση χρήσης η επιλογή δεν είναι κακή.
Ίσως βέβαια να απολάμβανα περισσότερο ένα ποιο σπορ λάστιχο οδηγικά, στο επόμενο μάλλον...

billy84
03/06/2017, 21:52
Οκ κατάλαβα...
Το vtr είναι ss 20ετίας και η χρήση του είναι πλέον τουριστική. Πίστες δεν θα δει και ελπίζω να δει καμιά καλή βόλτα/εκδρομή. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου απόλυτα αλλά νομίζω ότι βάση χρήσης η επιλογή δεν είναι κακή.
Ίσως βέβαια να απολάμβανα περισσότερο ένα ποιο σπορ λάστιχο οδηγικά, στο επόμενο μάλλον...


Σιγουρα αν σε ενδιαφερει να βγαλει km το λαστιχο πας σε τουρινγκ δεν το συζηταμε.Απλα αξίζει να κάνεις τη δοκιμή να δεις τις διαφορές και να σου δωσει και περισσοτερη εμπιστοσυνη αν σε ενδιαφερει το στροφιλικι.

LOUKILOUK
03/06/2017, 22:49
Τα μαλακά ελαστικά εδώ δεν αντέχουν... πάντως συμφωνώ με όσα γράφεις, απλά η επιλογή έγινε με διαφορετικά κριτήρια και για αυτό νομίζω ότι δεν θα είναι κακή.

sapila racing
03/06/2017, 22:59
Τα μαλακά ελαστικά εδώ δεν αντέχουν... πάντως συμφωνώ με όσα γράφεις, απλά η επιλογή έγινε με διαφορετικά κριτήρια και για αυτό νομίζω ότι δεν θα είναι κακή.

Με καθαρά sport λάστιχο το πίσω θα σου βγάζει πολύ λίγα χλμ σε αυτούς τους δρόμους οπότε δεν είναι για την χρήση που κάνεις εκτός κι αν το χρήμα δεν ηταν θέμα.
Καλά έκανες.

LOUKILOUK
03/06/2017, 23:29
Το χρήμα δυστυχώς είναι θέμα...
Επίσης το μηχανάκι χρησιμοποιείται καθημερινά...
Και εγώ νομίζω οτί καλά έκανα.
Αν πάω κάποια στιγμή σε ποιο σύγχρονο ss θα επιλέξω και ποιο σπορ λάστιχο...
Δυστυχώς ο ρεαλισμός και η πραγματική ζωή θέτουν τους όρους...

doctoras
04/06/2017, 08:08
σε γιαλιστερες ασφάλτους όπως ελληνική σπορ ελαστικά βγάζουν 6000-1000km μ.ο. σε διάφορα στριτ μηχανάκια σε εάν μ.ο. οδηγών. Στην βρετανία θα έβγαζαν 3000-5000
τα st ελαστικά στην ελλάδα 20-30k, στην βρετανία 10-15k είναι μεγάλη η διαφορά + οτι τα st είναι καλύτερα στην βροχή απο τα sport και στην βρετανία βρέχει πάντα

θεωρώ οτι έκανες την ορθότερη επιλογή

LOUKILOUK
16/06/2017, 18:33
Μετά από διάφορα σκαμπανευάσματα, αργοπορίες και περιπέτειες υγείας (όχι δικές μου), τελικά την Δευτέρα που πέρασε, πήρα το μηχανάκι από το συνεργείο. Καινούρια λάστιχα, πίσω τακάκια, μπουζί, λάδια, φίλτρα, υγρά φρένων/ψυγείου και μικρομαζεματάκια, συν ΜΟΤ (αντίστοιχο του ελληνικού ΚΤΕΟ). Το μηχανάκι ρολάρει γλυκά και ακούγεται όμορφα. Τα λάστιχα στρώθηκαν σχεδόν και ίσως βγούμε μια καλή βόλτα το ΣΚ που είναι προ των πυλών...:D:evil:
220 λίρες τα έξοδα στο συνεργείο, εργατικά, πίσω τακάκια και υγρά. Τα υπόλοιπα αναλώσιμα ήταν ήδη αγορασμένα από μένα. Τα λάστιχα 180£ και τα ρέστα γύρω στις 80£ Για Εδιμβούργο θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλή τιμή... (το ΜΟΤ μόνο έιναι 35£).
Μιά ακόμα κλειδαριά αγοράστηκε μιας και υπήρξε ήδη μια απόπειρα κλοπής της μηχανής.
Σχόλια για τα λάστιχα και τα φρένα ελπίζω από Δευτέρα...
Κατά τα άλλα το μυαλό έχει μείνει ακόμα στη βόρεια Σκωτία και τους δρόμους της...
:wave2::beer:

sapila racing
16/06/2017, 19:31
Μετά από διάφορα σκαμπανευάσματα, αργοπορίες και περιπέτειες υγείας (όχι δικές μου), τελικά την Δευτέρα που πέρασε, πήρα το μηχανάκι από το συνεργείο. Καινούρια λάστιχα, πίσω τακάκια, μπουζί, λάδια, φίλτρα, υγρά φρένων/ψυγείου και μικρομαζεματάκια, συν ΜΟΤ (αντίστοιχο του ελληνικού ΚΤΕΟ). Το μηχανάκι ρολάρει γλυκά και ακούγεται όμορφα. Τα λάστιχα στρώθηκαν σχεδόν και ίσως βγούμε μια καλή βόλτα το ΣΚ που είναι προ των πυλών...:D:evil:
220 λίρες τα έξοδα στο συνεργείο, εργατικά, πίσω τακάκια και υγρά. Τα υπόλοιπα αναλώσιμα ήταν ήδη αγορασμένα από μένα. Τα λάστιχα 180£ και τα ρέστα γύρω στις 80£ Για Εδιμβούργο θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλή τιμή... (το ΜΟΤ μόνο έιναι 35£).
Μιά ακόμα κλειδαριά αγοράστηκε μιας και υπήρξε ήδη μια απόπειρα κλοπής της μηχανής.
Σχόλια για τα λάστιχα και τα φρένα ελπίζω από Δευτέρα...
Κατά τα άλλα το μυαλό έχει μείνει ακόμα στη βόρεια Σκωτία και τους δρόμους της...
:wave2::beer:

Αντε μια να κάνεις τον βόρειο γύρο να πάθεις πλάκα! :beer:
Θα το καταευχαριστηθείς, είδικά τώρα που το μηχανάκι θα είναι σένιο. Aπορώ που δεν πήγες ακόμα! Θα το είχα κάνει 2-3 φορές αν ήμουν εκει.
Το είχα κάνει πριν πάρα πολλά χρόνια με το αυτοκίνητο κι ακόμα το θυμάμαι.

LOUKILOUK
16/06/2017, 20:12
Αντε μια να κάνεις τον βόρειο γύρο να πάθεις πλάκα! :beer:
Θα το καταευχαριστηθείς, είδικά τώρα που το μηχανάκι θα είναι σένιο. Aπορώ που δεν πήγες ακόμα! Θα το είχα κάνει 2-3 φορές αν ήμουν εκει.
Το είχα κάνει πριν πάρα πολλά χρόνια με το αυτοκίνητο κι ακόμα το θυμάμαι.

Ποιον εννοείς? γιατί ποιο βόρειο από αυτό που έκανα δεν παίζει... το ξανάκανα αύριο βέβαια αλλά δεν είναι εύκολο...Πρώτος λόγος η οικογένεια, μετά το οικονομικό που είναι μετρημένο.
Αν μιλάς για βόρεια Ευρώπη πάλι μαζί σου είμαι αλλά είπαμε... ας μεγαλώσει λίγο η μικρή και τα σχέδια είναι ήδη καταστρωμένα...

sapila racing
16/06/2017, 20:35
Ποιον εννοείς? γιατί ποιο βόρειο από αυτό που έκανα δεν παίζει... το ξανάκανα αύριο βέβαια αλλά δεν είναι εύκολο...Πρώτος λόγος η οικογένεια, μετά το οικονομικό που είναι μετρημένο.
Αν μιλάς για βόρεια Ευρώπη πάλι μαζί σου είμαι αλλά είπαμε... ας μεγαλώσει λίγο η μικρή και τα σχέδια είναι ήδη καταστρωμένα...

Μιλάω για όλον τον γύρο από John O Groats προς δυτικά, και μετά Isle of Skye, Oban κλπ που δεν θυμάμαι, ήταν πριν πολλά χρόνια!

LOUKILOUK
16/06/2017, 21:33
Μιλάω για όλον τον γύρο από John O Groats προς δυτικά, και μετά Isle of Skye, Oban κλπ που δεν θυμάμαι, ήταν πριν πολλά χρόνια!

Αυτό κάναμε περίπου αλλά ανάποδα... Στο Σκάι έχω μπει για λίγο, οπότε δεν πιάνεται και είναι μελλοντικός στόχος, τα υπόλοιπα τα έχω κάνει και μάλιστα από Ομπαν έχω κατέβει 3-4 φορές. Γενικά μέχρι και Fort Williams και δυτικά το έχω κάνει μιας και βγαίνει και μονοήμερη... Τα Borders τα έχω λιώσει...τα ξέρω σαν την παλάμη μου... το roadtrip ημερών μου λείπει...Αυτό που έκανα πρόσφατα μου θύμισε λίγο 36ωρο κυρίως λόγω εποχής και διάρκειας...
Στην τελική χρόνος να παίζει και εγώ να οδηγάω...δρόμοι υπάρχουν...χρήματα την παλεύω...καύσιμα μόνο δεν μπορώ να κόψω...φαγητό, διαμονή την βγάζω σε σάντουιτς στη σκηνή...
Με το φέιζερ είχα 12κ μίλια τα 10κ σε βόλτες. Mε το VTR έχω 4κ χλμ τα 3κ σε βόλτες.
Απλά δεν γουστάρω να αφήνω μόνη την οικογένεια πίσω μιας και εδώ πάνω μόνο οι τρείς μας είμαστε...

devil's animal
17/06/2017, 09:09
ακουω κατι για oban και τα ρεστα και δεν μπορω να μην ρωτησω...
σε κανενα αποστακτηριο πηγες?:a8:

και αν πας βγαλε σε παρακαλω καμια φωτογραφια και ποσταρισε...
κατα σειρα προτιμησης: αν πας Islay (Lagavulin, Caol Ila), Oban και Talisker...

LOUKILOUK
17/06/2017, 17:54
Oban φυσικά και πήγα αποστακτήριο...ίσως το μοναδικό σε κέντρο της πόλης, μικρό και ιδιαίτερο.
Έχω πάει σε τρία συνολικά διαφορετικά αλλά 5 φορές συνολικά...!!! (Έχω φρι πάσο...)
Κανονικά απαγορεύονται οι φωτό, οπότε για μένα που δεν το έχω κιόλας δεν έτρεξε κάστανο...
Καλή εμπειρία γενικά, μαθαίνεις, καταλαβαίνεις και εκτιμάς αλλιώς μερικά πράγματα...

devil's animal
17/06/2017, 23:21
Oban φυσικά και πήγα αποστακτήριο...ίσως το μοναδικό σε κέντρο της πόλης, μικρό και ιδιαίτερο.
Έχω πάει σε τρία συνολικά διαφορετικά αλλά 5 φορές συνολικά...!!! (Έχω φρι πάσο...)
Κανονικά απαγορεύονται οι φωτό, οπότε για μένα που δεν το έχω κιόλας δεν έτρεξε κάστανο...
Καλή εμπειρία γενικά, μαθαίνεις, καταλαβαίνεις και εκτιμάς αλλιώς μερικά πράγματα...

:beer::beer::beer:

LOUKILOUK
17/06/2017, 23:38
220χλμ σήμερα με ζέστη...!!!
Συμπεράσματα: τα φρένα δουλεύουν σωστά, τα λάστιχα πατάνε καλά και οδηγικά το μηχανάκι δείχνει ποιο σταθερό και όλα δουλεύουν ποιο γλυκά...
Το μόνο πρόβλημα σήμερα.. πολύ μυγάκι.....καθάριζα τον εξοπλισμό καμιά ώρα.
Σιγά-σιγά αρχίζω να οδηγώ και σωστότερα...είδωμεν

LOUKILOUK
22/06/2017, 18:48
384426

Μερικές ακόμα από το Northcoast500
Thurso

buckley
22/06/2017, 19:08
384426

Μερικές ακόμα από το Northcoast500
Thurso

Α ρε μπαγάσα 11+1 μήνες το χρόνο πλάι στη θάλασσα είσαι ,ωραίος...

LOUKILOUK
22/06/2017, 19:30
Παναγιώτη το σωστό είναι 11πλάι και 1 μέσα στη θάλασσα...
Ετοιμάσου...σε 2 εβδομάδες...όλα παγωμένα...οι καφέδες, οι μπύρες, τα τσίπουρα...τα λέμε.

LOUKILOUK
23/06/2017, 12:32
Ας γράψω και λίγα πραγματάκια για την περίφημη κατανάλωση/αυτονομία.
160/170χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας είναι το σύνηθες. 12 λίτρα καύσιμο δηλαδή και μένουν 4 στη ρεζέρβα. Σε συνθήκες ταξιδιού τα χλμ ανέβηκαν στα 200/210 μέχρι την ρεζέρβα και αν πας και οικονομικά τουριστικά σίγουρα φτάνεις τα 220-230. Σημαντική διαφορά μπορεί να κάνει το γέμισμα...έχω καταφέρει να χωρέσω και πάνω από μισό λίτρο αφότου η μάνικα "δήλωσε" ότι γέμισε....
Γενικά η μικρή του αυτονομία σου δημιουργεί μια κατάσταση επιφυλακής όταν ταξιδεύεις και φυσικά η σύγκριση με μηχανές νεότερης τεχνολογίας είναι απογοητευτική.
Σε συνθήκες πόλης τα πράγματα θα είναι ακόμα ποιο ενεργοβόρα και σε περίπτωση κίνησης θα ανεβαίνει και η θερμοκρασία αρκετά.
Παρόλα αυτά καίει λιγότερο από το 990 που έχω στην πατρίδα...

LOUKILOUK
11/05/2018, 18:40
395572

Μετά από ένα πραγματικά βαρύ χειμώνα, με πολλά χιόνια και κρύα, ήρθε επιτέλους η άνοιξη και στη Σκωτία...

LOUKILOUK
11/05/2018, 18:51
Το VTR ξεκίνησε απροβλημάτιστα παρά την ελάχιστη χρήση που είχε κατά την διάρκεια της χειμερίας νάρκης και είναι έτοιμο για να πάρει ξανά τους δρόμους.
Ο ερχομός της δεύτερης κόρης στις αρχές της άνοιξης σίγουρα περιορίζει τον διαθέσιμο χρόνο για αποδράσεις, αλλά όλο και κάτι θα γίνει...
Καλές βόλτες σε όλους, και καλή αντάμωση με κάποιους ελπίζω.
:beer::wave2:

LOUKILOUK
16/06/2018, 22:39
Περάσαμε ΜΟΤ (κτεο περίπου...) χωρίς κανένα πρόβλημα χτες και έχουμε φτάσει αισίως τα 34.680 χλμ. αγοράστηκε με 27,200 περίπου και πριν ένα χρόνο ακριβώς είχε 31.358. Καμία εργασία δεν έχει γίνει από πέρυσι τέτοιο καιρό, παραμένει απροβλημάτιστο και ετοιμοπόλεμο όποτε και αν του ζητηθεί.
Τα αρνητικά, σχετικά βαρύ και μάλλον αδύναμο με μέτρια ανάρτηση, βαρύ συμπλέκτη και υψηλή κατανάλωση. Τα θετικά του ο ροπάτος κινητήρας, τα καλά φρένα, το στιβαρό πλαίσιο, η ποιότητα κατασκευής, μάλλον η αξιοπιστία και, υποκειμενικά τουλάχιστον, η ομορφιά του... Τέλος το vfm και το peace of mind που προσφέρει είναι μάλλον τα δυνατότερά του σημεία.
Στο δρόμο τώρα είναι καλύτερο από ότι θα περίμενες από τον συνδυασμό των επιμέρους στοιχείων του, η περίφημη μάλλον συνταγή ισορροπίας της Χόντα... Στρίβει καλά και επιταχύνει δυνατά χωρίς δυσταγμούς ακόμα και αν ξεχαστείς με "μία πάνω". Αν ρολάρεις και δεν πας με δυνατά φρένα πριν την στροφή, είναι τρένο. Σε πολύ κλειστό στροφιλίκι δεν πιστεύω ότι θα εντυπωσιάσει, αλλά δεν έχω βρει διαδρομή αρκετά σφικτή για να το επιβεβαιώσω.
Γενικά δεν του αρέσουν οι απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και τα απότομα ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού, εκεί δείχνει και τα κιλάκια του... Μετά τις 5κ στροφές είναι απολαυστικό αλλά μέχρι τις 8-8.5 τα έχει δώσει όλα μάλλον, φτάνει και με το παραπάνω πάντως.
Στα μικρά τώρα, οι καθρέφτες δεν βοηθάνε και πολύ, χώρος κάτω από την σέλα ικανοποιητικός απλά, όργανα τα απολύτως απαραίτητα με λαμπάκι και όχι δείκτη βενζίνης, φώτα άγνωστο μιας και δεν έχουν δοκιμαστεί νύχτα αλλά δεν περιμένω πολλά, ανεμοκάλυψη καλή, θα ήθελα να δείχνει την ώρα...
Την Παρασκευή είμαστε έτοιμοι για τριήμερρη εξόρμηση στα βόρεια του νησιού, ας ελπίσουμε ο καιρός να είναι καλύτερος από αυτό το σκ.
:wave2: