PDA

View Full Version : Επιλογη μοτο... (συνέχεια με μεγαλύτερο budget)



Σελίδες : 1 [2]

devil's animal
09/02/2017, 09:14
Το μοτέρ κρατάει ψηλά στροφές.(αντί για 1500-1600 στις 2000-2100)
Ο μηχανικός μου είπε οτι μάλλον είναι θέμα o-ring σε ένα κολάρο.
Αλυσιδογράναζα αντέχουν μια χαρά άλλες 15-20.000.
Μπορεί να το αφήσει στα 2χιλιάρικα με την σχάρα χωρίς την μπαγκαζιέρα.
Μάλλον θα καταλήξω εκεί.Και θα παει με το καλημέρα συνεργείο να εντοπίσουμε το κολάρο και τα o-ring,να αλλαχτεί δισκόπλακα πίσω, να κάνουμε μια ρυθμιση βαλβίδες,καθαρισμα στα μπεκακια, λαδάκια,φίλτρο αέρα ΚΝ,φίλτρα μπεντζίνας,έλενχο υγρού φρένων-υγρού ψυγείου,προσθήκη antifreeze (περιμένουμε και κρύο απο τρίτη πάλι),τοποθέτηση ταινίας στις ζάντες (υπάρχει ήδη κίτρινη),ίσως αντίβαρα aftermarket κίτρινα-βίδες κίτρινες σε καρίνα και όπου αλλού με παίρνει και αναλόγως απο το τι θα βρώ εντός του μοτέρ θα δώ για άλλα πράματα.


το μαλλον ξερεις οτι δεν ειναι σιγουρο ετσι? και αν δεν ειναι το oring που λεει ο μαστορας και ειναι κανενα tps π.χ. θα μπεις με το καλημερα σε μεγαλα εξοδα...
επισης η γνωμη μου ειναι οτι απο την στιγμη που θελει και δισκοπλακα πισω και δεν σου δινει και την μπαγκαζιερα, κοβει λιγα...
2200 συζητησιμη σημαινει οτι με το καλημερα πηγαινει στα 2000 με το που του πεις το παιρνω ετσι οπως ειναι και το εχει φωτογραφημενο...εφ'οσον εχει και θεμα με την δισκοπλακα και το ρελαντι η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να τον κατεβασεις κι'αλλο και φυσικα να μπει και η μπαγκαζιερα στο κολπο...;)

TsoliasGR
09/02/2017, 11:54
Στα 1800 τελικό χωρίς την μπαγκαζιέρα,με την σχάρα,με ένα ζευγάρι τακάκια ferodo πίσω στο χέρι,λάστιχα φορεμένα 09/16 κατασκευασμένα την 19 βδομάδα του '15 diablo rosso II σε αρκετά καλη κατάσταση,αλυσιδογράναζα κομπλέ και τον μάστορα να λέει το κόστος επισκευής είναι στα 120-130 max...