PDA

View Full Version : Suzuki GSX-S 750 2017



lleonidas
27/01/2017, 15:11
Γυμνό με προδιαγραφές euro 4 που αντικαθιστά το GSR 750 .Ο 4κύλνδρος εν σειρά κινητήρας από 106hp ανέβηκε στους 113hp στις 10.500rpm ενώ και η ροπή ανέβηκε λίγο από τα 80Nm στα 81Nm στις 9.000rpm. Η Suzuki έχει αλλάξει το γρανάζωμα της τελικής μετάδοσης (43/17 αντί 42/17) αλλά η 6η παρέμεινε ίδια έτσι ώστε η μοτοσικλέτα να διατηρήσει την ίδια τελική ταχύτητα.
Το Suzuki GSX-S 750 έχει σύγχρονα ηλεκτρονικά αλλά δε διαθέτει σύστημα ride-by-wire ή διαφορετικούς χάρτες οδήγησης.Διαθέτει όμως traction control που είναι ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα με τη ρύθμιση 1 να είναι η λιγότερο παρεμβατική.
Το Suzuki GSX-S 750 διαθέτει επίσης σύστημα Low rpm assist και Suzuki Easy Start system.

Το πλαίσιο μοιάζει να είναι ολόιδιο με του Suzuki GSR 750. Η Suzuki δεν το λέει έτσι στην ανακοίνωσή της, αλλά στις εικόνες το πλαίσιο και το υποπλαίσιο φαίνονται ίδια. Η πεποίθησή αυτή ενισχύεται κι από το γεγονός ότι οι δύο μοτοσικλέτες έχουν ίδια γωνία κάστερ και ίδιο ίχνος. Το μεταξόνιο είναι λίγο μακρύτερο στα 1455mm από 1450mm, αυτό όμως οφείλεται πιθανόν στο νέο ψαλίδι (και πάλι η Suzuki δεν αναφέρει λεπτομερή στοιχεία).Η Suzuki σχεδίασε καινούργιο ψαλίδι, το οποίο δεν είναι πια απλής τετράγωνης διατομής, αλλά μεταβλητής διατομής, αν και πάλι με τετράγωνους βραχίονες.

Τα χρώματα του Suzuki GSX-S 750 για το 2017 είναι το μπλε, κόκκινο και μαύρο.

Προς το παρόν (Ιανουάριος 2017) δεν γνωρίζουμε την τιμή του μοντέλου που αναμένεται αργότερα στη χρονιά, αν όμως διατηρηθεί στα επίπεδα του GSR 750 θα ξεκινήσει με πολύ καλές προϋποθέσεις.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki GSX-S 750 (2017)
Κινητήρας Suzuki τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 72 x 46
Χωρητικότητα (cc) 749
Σχέση συμπίεσης 12,3:1
Μέγιστη ισχύς 106hp (78kW) @ 10.000rpm
Μέγιστη ροπή 8,1kgm (80Νm) @ 9.000rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων

Πρωτεύουσα μετάδοση 1,857
Τελική μετάδοση 2,529
Πλαίσιο Χαλύβδινο περιμετρικό δύο δοκών
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο πιρούνι 41mm ΚΥΒ, με διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου
Πίσω ανάρτηση Monoshock ΚΥΒ με μοχλισμό με διαδρομή 138mm Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου σε επτά θέσεις
Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι διαμέτρου 310mm, με δαγκάνες 4 εμβόλων Nissin ακτινικής στήριξης, ABS
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου Nissin ABS
Μπροστινό ελαστικό 120/70 – 17 Bridgestone S21
Πίσω ελαστικό 180/55 – 17 Bridgestone S21
Μήκος (mm) 2.125
Πλάτος (mm) 785
Υψος (mm) 1.055
Υψος σέλας (mm) 820
Μεταξόνιο (mm) 1.455
Ιχνος (mm) 104
Γωνία Caster 25,2
Βάρος (kg) 213 με καύσιμα
Ρεζερβουάρ (lt) 16

378019
378020
378021

Πηγή (http://www.mrbike.gr/website/street/suzuki-gsx-s-750-2017-presentation.html)

ptc
27/01/2017, 21:10
Η μουρη μου θυμιζει αρκετα το καινουριο Ζ650. Αρκετα ατολμη προταση θα ελεγα. Δεν παρουσιαζει τπτ καινουριο ουτε σε ουσια, ουτε σε εμφανιση.

Κατι μου λεει πως τα ΜΤ θα ειναι για πολλα χρονια στην κορυφη των πωλησεων.

sapila racing
28/01/2017, 09:45
Η μουρη μου θυμιζει αρκετα το καινουριο Ζ650. Αρκετα ατολμη προταση θα ελεγα. Δεν παρουσιαζει τπτ καινουριο ουτε σε ουσια, ουτε σε εμφανιση.

Κατι μου λεει πως τα ΜΤ θα ειναι για πολλα χρονια στην κορυφη των πωλησεων.

Τι σχέση έχει το MT με αυτό που είναι στην ουσία ενα γυμνό GSXR750 με πιο ροπάτο μοτέρ ? :confused:

Ωραίο μηχανακι είναι, ενω το MT είναι transformer και φτερό τον άνεμο.

Tedvj23
28/01/2017, 10:00
Το gsr750 για πόσο καιρό το είχε παραγωγη?

RaGe_Raptor
28/01/2017, 10:23
Το gsr το μετονόμασε gsx-s . Είναι κατά βάση το ίδιο. Κι έχει το μοτέρ του Κ4 750.

MG-KTiNoS
28/01/2017, 10:40
Τι σχέση έχει το MT με αυτό που είναι στην ουσία ενα γυμνό GSXR750 με πιο ροπάτο μοτέρ ? :confused:

Ωραίο μηχανακι είναι, ενω το MT είναι transformer και φτερό τον άνεμο.

Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι να τα κάνεις αυτά τα μηχανάκια?
Θα πας πίστα?
Θα πας ταξίδι?
ή θα πας βόλτα?
Κι αν είναι για βόλτα πολλά λεφτά δεν κάνουν ?
Εκτώς κι αν μιλάμε για μούρη οπότε αλλάζει.
Τελικά τα κάνουν όλα και συμφέρουν ή δεν κανουν τίποτα καλά?
Αξίζουν ΤΟΣΑ λεφτά?
(δεν κρίνω κανέναν απλά λέω τι νομίζω εγώ...)

vassat
28/01/2017, 10:56
Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι να τα κάνεις αυτά τα μηχανάκια?
Θα πας πίστα?
Θα πας ταξίδι?
ή θα πας βόλτα?
Κι αν είναι για βόλτα πολλά λεφτά δεν κάνουν ?
Εκτώς κι αν μιλάμε για μούρη οπότε αλλάζει.
Τελικά τα κάνουν όλα και συμφέρουν ή δεν κανουν τίποτα καλά?
Αξίζουν ΤΟΣΑ λεφτά?
(δεν κρίνω κανέναν απλά λέω τι νομίζω εγώ...)

Συμφωνώ,
πόσο θα κόστιζε στη Σουζούκι να παράξει και ένα μοντέλο με μισό -ή και ολόσωμο φαίρινγκ- λίγο περισσότερους χώρους (αλλά CBF);
Θα απευθύνονταν σε μεγαλύτερο target group και θα ήταν απείρως χρηστικότερο.
/ Β

sapila racing
28/01/2017, 10:57
Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι να τα κάνεις αυτά τα μηχανάκια?
Θα πας πίστα?
Θα πας ταξίδι?
ή θα πας βόλτα?
Κι αν είναι για βόλτα πολλά λεφτά δεν κάνουν ?
Εκτώς κι αν μιλάμε για μούρη οπότε αλλάζει.
Τελικά τα κάνουν όλα και συμφέρουν ή δεν κανουν τίποτα καλά?
Αξίζουν ΤΟΣΑ λεφτά?
(δεν κρίνω κανέναν απλά λέω τι νομίζω εγώ...)

Μια χαρα τα κανουν όλα, αλλά με καποιους συμβιβασμούς.
Στην πολη και σε επαρχιακούς είναι οτι πρέπει.

sapila racing
28/01/2017, 10:59
Συμφωνώ,
πόσο θα κόστιζε στη Σουζούκι να παράξει και ένα μοντέλο με μισό -ή και ολόσωμο φαίρινγκ- λίγο περισσότερους χώρους (αλλά CBF);
Θα απευθύνονταν σε μεγαλύτερο target group και θα ήταν απείρως χρηστικότερο.
/ Β

Τι σχέση έχει πάλι το CBF με αυτό εδω? :confused:
Οτι ναναι γραφετε μου φαίνεται!

amyroukai
28/01/2017, 11:04
Συμφωνώ,
πόσο θα κόστιζε στη Σουζούκι να παράξει και ένα μοντέλο με μισό -ή και ολόσωμο φαίρινγκ- λίγο περισσότερους χώρους (αλλά CBF);


Bandit δηλαδή. Α, για δες, υπάρχει. ΟΚ, διόρθωση, υπήρχε, νομίζω δεν συνεχίζει ελέω euro4.

Γενικά τα μηχανάκια τύπου Diversion/Bandit/CBF δεν περπατάνε πιά. Ο κόσμος ζητάει (ή, αν προτιμάτε, τον κατευθύνουν σε) άλλα μοντέλα.




Το gsx-s είναι ένα μηχανάκι για κάποιον που θέλει γκάζια, δεν θέλει SS, δεν θέλει ον-οφ. Θα πάει πόλη, θα πάει επαρχιακό, θα πάει λίγο χωματόδρομο, θα κάνει τρακ ντέτι, θα πάει παντού και θα κάνει τα πάντα. Ναι, "πάσχει" σε σέλα.

Δεν είναι για "γέρους". Δεν πειράζει, έχει πολλά πολλά πολλά άλλα μηχανάκια και για την τρίτη ηλικία.

ptc
28/01/2017, 11:27
Τι σχέση έχει το MT με αυτό που είναι στην ουσία ενα γυμνό GSXR750 με πιο ροπάτο μοτέρ ? :confused:

Ωραίο μηχανακι είναι, ενω το MT είναι transformer και φτερό τον άνεμο.

Προφανώς και αναφέρομαι στο MT09 έτσι;
Νομίζω πως είναι στην ίδια κατηγορία, δλδ απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Naked 750-850cc. Μαζί με το καινούριο triple. Όσο για το φτερό στον άνεμο, συμφωνώ πως το Yamaha είναι πολύ πιο ελαφρύ. Είναι κι αυτό κακό;

sapila racing
28/01/2017, 11:50
Προφανώς και αναφέρομαι στο MT09 έτσι;
Νομίζω πως είναι στην ίδια κατηγορία, δλδ απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Naked 750-850cc. Μαζί με το καινούριο triple. Όσο για το φτερό στον άνεμο, συμφωνώ πως το Yamaha είναι πολύ πιο ελαφρύ. Είναι κι αυτό κακό;

Ιδια γενική κατηγορία μεν, αν και το ΜΤ09 έχει αρκετά παραπάνω κυβικά, αλλο πράγμα το ενα αλλο το άλλο όμως.
Πιο ελαφρύ ειναι όντως το ΜΤ αλλά ελάχιστα, δεν εννούσα αυτό όμως οταν εγραψα φτερό στον άνεμο αλλά οτι κουνάει αδικαιολόγητα στα πολλά.
Αν τα βάλεις δίπλα δίπλα το ενα με το αλλο θα δείς οτι δεν εχουν σχέση στην ουσία και όσο ανεβαίνουν τα χλμ το Suzuki θα ειναι καλύτερο.
Το MT θα είναι καλύτερο στην πόλη φαντάζομαι.

amyroukai
28/01/2017, 11:51
Ιδια γενική κατηγορία μεν, αν και το ΜΤ09 έχει αρκετά παραπάνω κυβικά, αλλο πράγμα το ενα αλλο το άλλο όμως.
Πιο ελαφρύ ειναι όντως το ΜΤ αλλά ελάχιστα, δεν εννούσα αυτό όμως οταν εγραψα φτερό στον άνεμο αλλά οτι κουνάει αδικαιολόγητα στα πολλά.
Αν τα βάλεις δίπλα δίπλα το ενα με το αλλο θα δείς οτι δεν εχουν σχέση στην ουσία και όσο ανεβαίνουν τα χλμ το Suzuki θα ειναι καλύτερο.
Το MT θα είναι καλύτερο στην πόλη φαντάζομαι.

185 VS 213 δεν τα λες "ελάχιστα". επίσης το γυμνό δεν κουνάει. απλά δεν κάθεται κάτω η εμπρός ρόδα...

Από τιμή και κατηγορία, ίδιο κοινό στοχεύουν πάντως.

sapila racing
28/01/2017, 11:55
185 VS 213 δεν τα λες "ελάχιστα".

Γεμάτα είναι 193 vs 213 οκ εκανα λάθος δεν ειναι ελαχιστη η διαφορα, αλλά το MT εχει κι ενα αστείο τεπόζιτο 14 λίτρων που δεν πας πουθενα εκτός πόλης.
Οχι οτι το αλλο ειναι πολύ καλύτερο σε αυτον τον τομέα αφού βλέπω οτι εχει 16 λίτρα.
Παντως δείχνει πολύ πιο στιβαρή κατασκευή το Suzuki.

lleonidas
28/01/2017, 12:00
The Apex Predator (http://www.bikeit.gr/test-bikes/naked-sm-test-bikes/suzuki-test-naked-bikes/10721-test-suzuki-gsxs750-2017-apostoli-ispania.html) !
Και ένα βιντεάκι (https://youtu.be/s6SbXI-k9_8) από την πρώτη γνωριμία Ιταλού δημοσιογράφου με το κορίτσι στην Ισπανία.
Έχει αγγλικούς υπότιτλους

amyroukai
28/01/2017, 12:32
Γεμάτα είναι 193 vs 213 οκ εκανα λάθος δεν ειναι ελαχιστη η διαφορα, αλλά το MT εχει κι ενα αστείο τεπόζιτο 14 λίτρων που δεν πας πουθενα εκτός πόλης.
Οχι οτι το αλλο ειναι πολύ καλύτερο σε αυτον τον τομέα αφού βλέπω οτι εχει 16 λίτρα.
Παντως δείχνει πολύ πιο στιβαρή κατασκευή το Suzuki.

γεμάτο είναι 185, μετρημένο από το ΜΟΤΟ. Αυτό είναι το "σοκ" με το ΜΤ09. Το 07 ας πούμε, είναι μόνο 3 κιλά πιο ελαφρύ, γεμάτο επίσης.

Συμφωνούμε στις λοιπές παρατηρήσεις. :)

sapila racing
28/01/2017, 13:09
γεμάτο είναι 185, μετρημένο από το ΜΟΤΟ. Αυτό είναι το "σοκ" με το ΜΤ09. Το 07 ας πούμε, είναι μόνο 3 κιλά πιο ελαφρύ, γεμάτο επίσης.

Συμφωνούμε στις λοιπές παρατηρήσεις. :)

Ενδιαφέρον αυτό, αν και η Yamaha λέει οτι το MT09 ζυγίζει 193 γεμάτο οπότε κατι παίχτηκε
Είχε μπαταρία η ζυγαριά του MOTO άραγε?

buckley
28/01/2017, 13:17
γεμάτο είναι 185, μετρημένο από το ΜΟΤΟ. Αυτό είναι το "σοκ" με το ΜΤ09. Το 07 ας πούμε, είναι μόνο 3 κιλά πιο ελαφρύ, γεμάτο επίσης.

Συμφωνούμε στις λοιπές παρατηρήσεις. :)

Μάθε ρε πότε θα βγει το κατάνα-κόνσεπτ ,έχεις τα μέσα εσύ ,να μη χαλάω άλλα λεφτά σε γριές.

amyroukai
28/01/2017, 17:36
Ενδιαφέρον αυτό, αν και η Yamaha λέει οτι το MT09 ζυγίζει 193 γεμάτο οπότε κατι παίχτηκε
Είχε μπαταρία η ζυγαριά του MOTO άραγε?

Αυτό δεν το είχα δει. Θα το διασταυρώσω, ενδιαφέρον.

vassat
28/01/2017, 19:16
Τι σχέση έχει πάλι το CBF με αυτό εδω? :confused:
Οτι ναναι γραφετε μου φαίνεται!

Έστω ότι τι ποστ είναι "ότι ναναι",
υπάρχει λόγος για τόσο δηκτικό σχόλιο;
Με την έννοια ότι όταν ο "Χ" (νέος στο φόρουμ)
γράφει κάτι και λάμβανει απάντηση από mod ότι η άποψη του είναι "ότι ναναι",
τι θα πρέπει να σκεφτεί;
/ Β

ΥΓ σε κάθε περίπτωση, το CBF είχε δύο εκδόσεις: γυμνό και με φαίρινγκ, αντίστοιχο προϊόν θα μπορούσε να προσφέρει και η Σουζούκι.

Dant3
28/01/2017, 19:45
Αδιαφορο.
Οπως και το προηγουμενο.
Στην ιδια κατηγορια παιζει με το ΜΤ,για 100 κυβικα δε παιζει διαφορα.
Το ΜΤ δικαιως θα μεινει στη κορυφη.

sapila racing
28/01/2017, 19:49
Έστω ότι τι ποστ είναι "ότι ναναι",
υπάρχει λόγος για τόσο δηκτικό σχόλιο;
Με την έννοια ότι όταν ο "Χ" (νέος στο φόρουμ)
γράφει κάτι και λάμβανει απάντηση από mod ότι η άποψη του είναι "ότι ναναι",
τι θα πρέπει να σκεφτεί;
/ Β

ΥΓ σε κάθε περίπτωση, το CBF είχε δύο εκδόσεις: γυμνό και με φαίρινγκ, αντίστοιχο προϊόν θα μπορούσε να προσφέρει και η Σουζούκι.

Το αντίστοιχο του CBF είναι το bandit και σε γυμνό και με φαίρινγκ με τα κιλά του και τις ανέσεις του, κι αυτό εδω δεν εχει καμμία σχέση με Bandit ούτε και με CBF.
Είναι σε άλλη κατηγορία μοτο κι αυτό φαίνεται απο μακριά.

Τωρα για το τι να σκεφτεί ο 'νέος' που γράφει κάτι στο φόρουμ ? Αφού με ρωτάς θα σου απαντήσω, απλά να σκεφτεί τι γράφει.

vassat
28/01/2017, 20:26
Το αντίστοιχο του CBF είναι το bandit και σε γυμνό και με φαίρινγκ με τα κιλά του και τις ανέσεις του, κι αυτό εδω δεν εχει καμμία σχέση με Bandit ούτε και με CBF.
Είναι σε άλλη κατηγορία μοτο κι αυτό φαίνεται απο μακριά.

Τωρα για το τι να σκεφτεί ο 'νέος' που γράφει κάτι στο φόρουμ ? Αφού με ρωτάς θα σου απαντήσω, απλά να σκεφτεί τι γράφει.

Δεν ρωτάω τι να σκεφτεί για αυτά που γράφει (ο ίδιος).
Η ερώτηση "τι να σκεφτεί" αφορά το δηκτικό σχόλιο που λαμβάνει ως απάντηση από έναν mod.
Στο θέμα του Σουζουκι,
σαφώς και δεν εχει σχέση με το CBF, θα μπορούσε ομως να υπήρχε μια έκδοση με μισό φαιριγκ (αλά CBF) λιγο πιο ψηλά κλιπ-ον ή και ίσιο τιμόνι (πιο όρθια θέση οδήγησης), ώστε ο υποψήφιος αγοραστής της μεσαίας κατηγορίας να εχει μια ενδιάμεση επιλογή μεταξύ naked και ss (χωρίς να πρέπει να κινηθεί αναγκαστικά στο υπέρβαρο bandit)
Το μέλλον θα δείξει. Οψόμεθα.
/ Β

ΥΓ ήδη υπάρχει μια αντίστοιχη έκδοση στα 1000cc

cosgili
28/01/2017, 20:46
Άχρωμο και άοσμο...
Μηχανάκια αυτής της κατηγορίας, που απαιτούν υποχωρήσεις σε συγκεκριμένους τομείς, θα έπρεπε να είναι της υπερβολής σε άλλους. Το συγκεκριμένο μοιάζει να είναι η επιτομή της μετριότητας, κάτι που δεν συνάδει με τον υποτιθέμενο χαρακτήρα του...


Υγ. Σε σχέση με το ΜΤ θεωρώ πως θα είναι λιγότερο ενδιαφέρον...οδηγικά
Ποιο θα επέλεγα μεταξύ των δύο? Το σουτζούκι, μιας και θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του ΜΤ απαράδεκτη...

lleonidas
28/01/2017, 20:53
Η τιμή του σε Γερμανία,Ιταλία και Αυστρία κυμαίνεται μεταξύ 8.890-8.990€.
Αν έρθει και εδώ με αυτή την τιμή,μεταξύ ΜΤ-09 και GSX-S θα επέλεγα St.Triple :D και μετά suzuki.

Grafton 505
28/01/2017, 21:31
Παραείναι ίδιο με το Ζ750 εμφανισιακά.

devil's animal
29/01/2017, 11:05
λογικα το MT θα ειναι πιο σπιρτοζικο λογω του τρικυλινδρου, και αυτο θα εχει περισσοτερη διαρκεια στα πολλα χλμ...
αλλα απο την αλλη ποσο θα πας με γυμνο πανω απο 220? οποτε αν η πολη και ο στριφτερος επαρχιακος ειναι το στοιχειο που παιζουν και τα 2 το ΜΤ09 θα υπερτερει...
ιδια σχεδον αλογα αλλα λιγοτερα κιλα για το τρικυλινδρο=σπιρταδα=more fun to ride!

ειδικα στην εκδοση street rally ειναι και εμφανισιακα πολυ καλυτερο...
μονο απο τιμη αν το χτυπησει το suzuki...


τιμια παντως προταση...

Μικe777
29/01/2017, 14:54
Παραείναι ίδιο με το Ζ750 εμφανισιακά.

ιδιο ειναι αφου εχει το 1000 με fairing δεν μπορουσαν να βγαλουν κι αυτο
2 εκδοσεις

buckley
30/01/2017, 09:37
Εγώ θέλω να μου πείτε κάτι απλό, γιατί δεν βγαίνει ένα τέτοιο όπως της φωτό με ένα μικρό up date ,με έτοιμο μοτεράκι v2 750 ?
Μήπως δεν θα πουλήσει ???

378106

BLiTzER
30/01/2017, 09:46
Εννοείς αν θα πουλήσει φέτος ή πριν 25 χρόνια;

Το Σουζουκάκι εγώ το βρίσκω μια χαρά γι'αυτό που είναι. Όσο περισσότερες επιλογές για τον καταναλωτή, τόσο καλύτερα. Δε χρειάζεται κάθε μηχανάκι που βγαίνει να είναι η κορυφή της κατηγορίας.

amyroukai
30/01/2017, 09:48
Γιατί υπάρχει το νέο SV650 που είναι "ακριβώς" αυτό. Η honda δεν έχει πιά μικρά V2, έχει επενδύσει στα I2. Οπότε αν θες honda και μόνον, πάρε ένα CB500 που είναι η μοντέρνα ιδέα της για την κατηγορία, πάρε ένα CB650 που είναι και κουκλί.


Απορώ πάντως που βλέπετε την ομοιότητα με το Ζ. Αυτό είναι "φτυστό" το μεγάλο αδερφάκι του.

Και μιά "τουριστική έκδοση" τύπου "μοντέρνο Bandit" με μπικινάκι, πόσο λέτε να πουλήσει και πόσο λέτε να στοιχίζει; Γιατί να μην ξεχνιόμαστε, για τα λεφτά γίνονται όλα. Οι επιταγές της μόδας είναι για τουρισμό με ον-οφ. Δηλαδή, Vstrom. Άσε που υποθετικά πάντοτε, η τιμή ενός τέτοιου 750 με μπικίνι φέρινγκ δεν θα διέφερε από αυτήν του Bandit 1250, το οποίο είχε τιμή αγοράς κάπου 10,000 στην έκδοση με φουλ φέρινγκ και τριβάλιτσο; Και σέλα "κανονικού μεγέθους" για δύο άτομα. Και ροπή να τραβήξει τροχόσπιτο.

buckley
30/01/2017, 10:22
Γιατί υπάρχει το νέο SV650 που είναι "ακριβώς" αυτό. Η honda δεν έχει πιά μικρά V2, έχει επενδύσει στα I2. Οπότε αν θες honda και μόνον, πάρε ένα CB500 που είναι η μοντέρνα ιδέα της για την κατηγορία, πάρε ένα CB650 που είναι και κουκλί.


Απορώ πάντως που βλέπετε την ομοιότητα με το Ζ. Αυτό είναι "φτυστό" το μεγάλο αδερφάκι του.

Και μιά "τουριστική έκδοση" τύπου "μοντέρνο Bandit" με μπικινάκι, πόσο λέτε να πουλήσει και πόσο λέτε να στοιχίζει; Γιατί να μην ξεχνιόμαστε, για τα λεφτά γίνονται όλα. Οι επιταγές της μόδας είναι για τουρισμό με ον-οφ. Δηλαδή, Vstrom. Άσε που υποθετικά πάντοτε, η τιμή ενός τέτοιου 750 με μπικίνι φέρινγκ δεν θα διέφερε από αυτήν του Bandit 1250, το οποίο είχε τιμή αγοράς κάπου 10,000 στην έκδοση με φουλ φέρινγκ και τριβάλιτσο; Και σέλα "κανονικού μεγέθους" για δύο άτομα. Και ροπή να τραβήξει τροχόσπιτο.

Ωραίος είσαι γιατί ο μικρός μόνο κοροιδεύει...SV ε ? τρώγεται αυτό οκ αν είχε και 2-2 αντί 2-1 θα έβγαιναν και πιο λεπτά τα τελικά των εξατμίσεων πιθανόν.
Θα μπορούσαν άνετα με βάση αυτό να βγάζαν κάποιο και με πιο κλασικό look.Τεσπα, καθένας με τον πόνο του θα πείτε...

ptc
30/01/2017, 10:42
Θα μπορούσαν άνετα με βάση αυτό να βγάζαν κάποιο και με πιο κλασικό look.Τεσπα, καθένας με τον πόνο του θα πείτε...

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147137&page=4&p=2826579&viewfull=1#post2826579

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147137&page=4&p=2826581&viewfull=1#post2826581

buckley
30/01/2017, 11:34
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147137&page=4&p=2826579&viewfull=1#post2826579

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147137&page=4&p=2826581&viewfull=1#post2826581

Τουρλωμένα πισινά έχουν ,δυσκολεύομαι να βρω ένα να μου αρέσει παραγματικά.

GFawkes
30/01/2017, 12:23
Xαλια μαυρα το μηχανακι...

δεν βλεπετε.....

Συμφωνω με τον κτινο...
αχρηστο τελειως, δεν κανει τιποτε καλα, ουτε ανετο ειναι, ουτε γκομενακι μπορεις να φορτωσεις....
για τον πεοντα...

lleonidas
30/01/2017, 18:55
Πρώτες εντυπώσεις (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/suzuki-gsx-s-750) και από το motomag...δε γράφει πολλά γι'αυτό,παραπέμπει στο επόμενο τεύχος.Τονίζει κυρίως τη διαφορά με το gsr 750 που αντικαθιστά αλλά και με το ΜΤ-09 και τη στάση των δημοσιογράφων στην κόντρα αυτή, φέρνοντας ως παράδειγμα και την παλιότερη κόντρα μεταξύ gsxr 750 vs r1 vs cbr900rr.

ptc
30/01/2017, 19:23
Πρώτες εντυπώσεις (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/suzuki-gsx-s-750) και από το motomag.


Ο μέσος αναβάτης που κάνει εύκολα οδηγηκά λάθη... :yellowcard:


Θέλουμε διαφορετικές οδηγηκές εμπειρίες από κάθε μοτοσυκλέτα...
:redcard:

amyroukai
30/01/2017, 19:31
άστο αυτό, αν πιάσουμε όλα τα δημοσιογραφικά με χαλασμένους κορέκτορες, δεν θα μείνει κανείς.