View Full Version : Να ανεβώ επίπεδο από 125 μοτοσυκλετάκι;
Είμαι κάτοχος cbf 125, έχουμε συμβιώσει 1μιση χρόνο τώρα, και γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Το τελευταίο τρίμηνο τη δουλεύω και σε διανομή, κάνοντας 70 χλμ τη μέρα στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας. Λόγω ενός ατυχήματος πρόσφατου, βρέθηκα στη θέση να μπορώ να τη δώσω και να με αποζημιώσει η ασφαλιστική την εμπορική της αξία. Και μπήκα σε σκέψεις, εάν θα ήταν καλή ιδέα να πάω στο αμέσως επόμενο επίπεδο, δηλαδή κάτι σε 250cc. Τη μηχανή τη πήρα λόγω οικονομίας, και έχει ανταποκριθεί μέχρι στιγμής. Αλλά έχω τα κλασικά προβλήματα των 125 (δυσκολία σε κάποια σημεία στο δικάβαλο, μικρή τελική στους αυτοκινητόδρομους, άβολη για ταξιδάκια χιλιομέτρων, επικίνδυνη κλπ). Η ερώτηση μου είναι, αξίζει να πάω σε 250? Θα χάσω πολύ σε οικονομία, θα δω αρκετές διαφορές στη τσέπη μου συνολικά(ειδικά εφόσον πλέον κάνω και 70χλμ τη μέρα σταθερά); Και αν αξίζει, υπάρχουν αυτή τη στιγμή καλές επιλογές στην αγορά;
Αν σε παίρνει οικονομικά, να πάρεις ένα από τα σύγχρονα 250cc μοτοσικλετάκια. Είναι εξαιρετικά γι'αυτό που είναι και σαφώς μια κλάση ανώτερα από τα 125cc, σε όλους τους τομείς.
Σε ποιά αναφέρεσαι, φίλε blitzer?
Όλα τα 250-300cc που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια. Προτιμάς γυμνό ή ss; Καινούριο ή μεταχειρισμένο; Πόσα χρήματα διαθέτεις; Υπάρχουν για όλα τα γούστα πλέον. :)
Το μόνο μου κριτήριο είναι να κάνει τη δουλειά μου και να είναι οικονομικό, όσο πιο κοντά σ' αυτό που έχω
Δες τα μονοκύλινδρα Χοντάκια τότε. CBF, CBR.
Υπάρχουν και άλλες επιλογές, φυσικά. Απλά σου έδωσα μια ιδέα.
Με το CBF 250, θα εχεις μια αυτονομία 300-350χλμ (νταξ εξαρτάται απο το δεξί χέρι) και το τεπόζιτο του ειανι 16αρι. Do the math.
Βολτάρει εύκολα/ανετα και με το δικάβαλο, σε ιδιαίτερα δυσκολη πόλη, δε μασάει τίποτα.
Δε ξέρω πόσα θα πάρεις και πόσα μπορείς να διαθέσεις παραπάνω, αλλά αν εξαιρέσεις το ίσως αυξημένο κόστος αναλωσίμων (πχ λάστιχα/αλυσίδα) και πιθανός την μεγαλύτερη κατανάλωση, νομιζω οτι αξίζει η αγορά του
και αν θέλεις και μία οπτική / τεχνολογική αναβάθμιση, μπορείς να δεις και το ιναζούμα
378109
Με 2,5 - 3 χιλιάρικα το βρίσκεις μεταχειρισμένο 3 ετίας περίπου.
Δηλαδή, από μια κατανάλωση της τάξης του 2,5/100, θα πάω σε μια 4,5/100? Διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά.. Το κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου cbf250, δεν είναι τίποτα, πολλά είναι φτηνότερα από ένα 125. Το θέμα είναι το μετά...
To inazuma ξεφεύγει σε κόστος αγοράς, και φαντάζομαι θα ξεφεύγει και σε συντήρηση-κατανάλωση
Για το μετά έχει μεγάλη σημασία και σε τι μάστορα θα πέσεις!
Μήπως να κοιτούσες για κάποιο (δυνατό) παπί; Διότι όπως και να το κάνουμε όσο ανεβαίνουν τα κυβικά, οικονομία δε μπορούμε να έχουμε (σέρβις, αναλώσιμα, κατανάλωση, κλπ).
Δηλαδή, από μια κατανάλωση της τάξης του 2,5/100, θα πάω σε μια 4,5/100? Διόλου ευκαταφρόνητη διαφορά.. Το κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου cbf250, δεν είναι τίποτα, πολλά είναι φτηνότερα από ένα 125. Το θέμα είναι το μετά...
Τα νούμερα που ανάφερα πριν, δεν ειναι Stress test, και σίγουρα έχει να κάνει με το χέρι.
Προσωπικά εχω δει και 400+ χλμ με ένα τεπόζιτο (προφανώς οχι άδειο στο τέλος), απο την άλλη η κυκλοφορούσε σε πόλη με πολλές ανηφόρες. Όλα παίζουν το ρόλο τους.
Πάντως κανα 3,5-4 στα 100 θα το έχεις σίγουρα πιστευω.
Βρες κάποιο, κάντο μια καλη βόλτα και μέτρα το κίολας, αν η διαφορά των 2-3 ευρώ/100 χλμ είναι τόσο σημαντική για σένα, για να το επιβεβαιώσεις, και πράττεις αναλόγως
Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.
Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.
Είναι λογικό να είναι αυξημένη η κατανάλωση του 250 σε σχέση με το 125.
Ισως αν πήγαινες σε ψεκαστό 250, να ήσουν κοντά σε κατανάλωση, αλλά και πάλι θα ήσουν κοντά/πανω απο οτι έχεις τώρα
Αν εχεις χρόνο, επιβεβαιωσε τη κατανάλωση με το τρόπο που οδηγάς/δρόμους που κυκλοφορείς, γιατι όπως σου είπα αυτοί οι παραγοντες ειναι οι σημαντικότεροι στη κατανάλωση.
To κακό είναι ότι έχει ψιλοεξαφανιστεί η αγορά των 250cc. Ποιο ψεκαστό 250 μπορώ να βρω; Κι αν υπάρχει, δεν θα έχει υψηλό κόστος αγοράς; Ο τρόπος που οδηγάω δεν είναι επιθετικός, αλλά θέλοντας και μη, 50χλμ στο ευρύτερο κέντρο των Αθηνών με φανάρια/κίνηση κλπ, διατηρεί τη κατανάλωση σε υψηλό επίπεδο.
Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.
αυτο ακριβως.
Δεν γίνεται να έχεις ΚΑΙ την ΑΠΟΛΥΤΗ οικονομία καυσίμου ΚΑΙ μηχανή.
Από την στιγμη που βαζεις σαν πρωτη προτεραιότητα σου την οικονομία καυσίμου , οι επιλογές σου είναι παπι – 125 μοτο το πολύ.
Δεν έχει εξαφανιστεί καθόλου. Ίσα-ίσα, η κατηγορία 250-400cc είναι πιο ζωντανή από ποτέ (τουλάχιστον για τη γενιά μας και μετά).
SHOOTER045
30/01/2017, 13:58
To κακό είναι ότι έχει ψιλοεξαφανιστεί η αγορά των 250cc. Ποιο ψεκαστό 250 μπορώ να βρω; Κι αν υπάρχει, δεν θα έχει υψηλό κόστος αγοράς; Ο τρόπος που οδηγάω δεν είναι επιθετικός, αλλά θέλοντας και μη, 50χλμ στο ευρύτερο κέντρο των Αθηνών με φανάρια/κίνηση κλπ, διατηρεί τη κατανάλωση σε υψηλό επίπεδο.
Sym wolf 250
https://www.car.gr/9450314-sym-wolf-250i
Σόρρυ δηλαδής πόσο καίει ένα ψεκαστό μονοκύλινδρο 2,5ρι όταν το πας κυριλέ ως 6000 στροφές μη τρελαθούμε.
Τι να πούμε εμείς που για παπί έχουμε ένα 1100 του 82 που ενίοτε θέλει και σούπερ...
Σόρρυ δηλαδής πόσο καίει ένα ψεκαστό μονοκύλινδρο 2,5ρι όταν το πας κυριλέ ως 6000 στροφές μη τρελαθούμε.
Τι να πούμε εμείς που για παπί έχουμε ένα 1100 του 82 που ενίοτε θέλει και σούπερ...
Καίει παραπάνω από ένα παπί και ένα 125.
Ελπίζω να μην κάνεις με το καημένο το 1100 ντελιβερι 70-100 χλμ μέσα στην Αθήνα ..:lol:
Καίει παραπάνω από ένα παπί και ένα 125.
Ελπίζω να μην κάνεις με το καημένο το 1100 ντελιβερι 70-100 χλμ μέσα στην Αθήνα ..:lol:
Τόσο λίγο παραπάνω που μπορεί να μην είναι καν μετρήσιμο, είπαμε κυριλέ.
Όταν σαν φοιτητής δούλευα ντελίβερυ πρέπει να είχα το μεγαλύτερο μηχανάκι τότε, πριν ακριβώς 33 χρόνια...
Honda CB 250 RS.
amyroukai
30/01/2017, 14:24
ε και τώρα για CBR250 συζητάμε, για Kawasaki Z250/Z300, KTM Duke200, Inazuma, Wolf...
καλά, φτάνουν στα 4λ/100 τα 250άρια; Είναι δυνατόν...;
Πάντως όσο καιρό είχα το F650GS, το μονόμπουζο κιόλας, 4-4.5 έκαιγε. Μήπως να μπει και αυτό στην εξίσωση αν δεν γλιτώνει από κατανάλωση με τα "μικρά";
ε και τώρα για CBR250 συζητάμε, για Kawasaki Z250/Z300, KTM Duke200, Inazuma, Wolf...
καλά, φτάνουν στα 4λ/100 τα 250άρια; Είναι δυνατόν...;
Πάντως όσο καιρό είχα το F650GS, το μονόμπουζο κιόλας, 4-4.5 έκαιγε. Μήπως να μπει και αυτό στην εξίσωση αν δεν γλιτώνει από κατανάλωση με τα "μικρά";
και τα KLX 250, CRF250L όλο μου τα αφήνετε στην απ'έξω.
Υπάρχει επίσης και το Klx150 με κατανάλωση 3,1lt/100km.
Ωστόσο με τα χρήματα του καινούριου, τσιμπάς ένα μτχ 5 ετίας και τα ρέστα σέρβις και βενζίνες για Χ χρόνια.
Η λύση πρέπει να είναι συνδυαστική, δηλαδή και χαμηλό κόστος αγοράς(κάτω των 2.000€) αλλά και χαμηλή κατανάλωση/συντήρηση. Και το 2,5/100 κατανάλωση απ' το 4/100, όταν μεταφράζεται σε 2-3 € τη μέρα, είναι πολύ σημαντικό κόστος.
Το μηχανακι που ειχε ο φιλος (cb125) εχει μέση κατανάλωση (fuelly.com) 2.1 λιτ/100.
Tα 250ρια ξεκινάνε από μέση 3.2 και φτάνουν πάνω από 4.
Ο φίλος λέει ότι η διαφορά των 2-3€ (1-1,5 λιτρα) στα 100 του είναι υπολογίσιμη.
Απ' ότι βλέπω, μάλλον είναι ουτοπικό αυτό που ψάχνω... 2-3€/100 χλμ, εφόσον είναι αρκετά πιθανόν να τα κάνω κάθε μέρα, γίνεται σημαντικό ποσό.
Βαλε και κατι λιγο παραπάνω σε σέρβις και αναλώσιμα .
Δεν γινεται και η πιτα κα ο σκυλος..
amyroukai
30/01/2017, 14:39
και τα KLX 250, CRF250L όλο μου τα αφήνετε στην απ'έξω.
Έχεις απόλυτο δίκιο, τα αφήνω απ' έξω γιατί όταν λέει ο άνθρωπος ότι θέλει 70 χιλιόμετρα την ημέρα και ενίοτε δικάβαλο, μοτοσικλέτες με σέλα "καδρόνι οικοδομής" δεν είναι λογικό να τις προτείνω. Αλλά προφανώς με τα οπίσθια του καθ' ενός δεν θα κάνω κουμάντο, οπότε καλώς τα βάζεις στην κουβέντα.
Ρε φίλε όταν τα μετράς τόσο ,όντως πάρε ένα παπί 125 τι να πω...
ΥΓ Η μόνη φορά που είχα απηυδήσει από κατανάλωση είναι με το βελότσε ,έκαιγε γύρω στα 20 λίτρα έτσι που το πήγαινα...
astrapogiannos7
30/01/2017, 14:43
Έτσι όπως έχει πάει προς τα πάνω η βενζίνη εγώ θα σ έλεγα να πάρεις πάλι το ίδιο μηχανάκι που είχες γιατί δεν γίνεται οικονομία και άνεση - κυβικά ...
To 94 mpg είναι 3 lt/100 km ρε που φτάσαμε...
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/62048/most-economical-cars-2017
pipe_smoker
30/01/2017, 15:34
Από τη στιγμή που σε απασχολεί σε τόσο τεράστιο βαθμό το κόστος της μπεντζίνας και της συντήρησης γενικότερα, πάρε παπί και μην το συζητάς καν.
Δε λέει να χάνεις τον ύπνο σου φοβούμενος μη σου κάψει 2 ευρώ παραπάνω το μηχανάκι σου.
Και άσ'τη την αναβάθμιση για καλύτερες μέρες.
Ντελιβερατο ΧΜΑΧ250 καιει 3.8-4lt/100 km
Από τη στιγμή που σε απασχολεί σε τόσο τεράστιο βαθμό το κόστος της μπεντζίνας και της συντήρησης γενικότερα, πάρε παπί και μην το συζητάς καν.
Δε λέει να χάνεις τον ύπνο σου φοβούμενος μη σου κάψει 2 ευρώ παραπάνω το μηχανάκι σου.
Και άσ'τη την αναβάθμιση για καλύτερες μέρες.
Δυστυχώς ισχύει αυτό, διότι αν δεν ήταν το θέμα της διανομής, θα πήγαινα καρφί στο 250 χωρίς συζήτηση. Αλλά όπως καταλαβαίνετε, όταν κάποιος κάνει κοντά στα 100 χλμ ημερησίως στη πόλη, χωρίς ιδιαίτερα έσοδα, προφανώς ξεχνάει γρήγορα το όνειρο της μεγαλύτερης μηχανής. Ξέρω ότι 2-3€/100km δεν είναι και τόσο σπουδαίο ποσό, αλλά για κάποιον που το κάνει καθημερινά είναι. Εγώ πιστεύω πάντως ότι είναι εξαφανισμένη η αγορά των 250cc, γι αυτό και δε βρίσκεις και πολλά μεταχειρισμένα. Κι αν βρεις, είναι παλιά, χωρίς ψεκασμό κλπ. Νομίζω ότι πλέον η ερώτηση είναι, μοτοσυκλετάκι 125cc όπως τώρα, ή κανά παπί;
pipe_smoker
30/01/2017, 16:16
Δυστυχώς ισχύει αυτό, διότι αν δεν ήταν το θέμα της διανομής, θα πήγαινα καρφί στο 250 χωρίς συζήτηση. Αλλά όπως καταλαβαίνετε, όταν κάποιος κάνει κοντά στα 100 χλμ ημερησίως στη πόλη, χωρίς ιδιαίτερα έσοδα, προφανώς ξεχνάει γρήγορα το όνειρο της μεγαλύτερης μηχανής. Ξέρω ότι 2-3€/100km δεν είναι και τόσο σπουδαίο ποσό, αλλά για κάποιον που το κάνει καθημερινά είναι. Εγώ πιστεύω πάντως ότι είναι εξαφανισμένη η αγορά των 250cc, γι αυτό και δε βρίσκεις και πολλά μεταχειρισμένα. Κι αν βρεις, είναι παλιά, χωρίς ψεκασμό κλπ. Νομίζω ότι πλέον η ερώτηση είναι, μοτοσυκλετάκι 125cc όπως τώρα, ή κανά παπί;
Μην παρεξηγηθώ, δεν έκανα κριτική στο αν είναι μικρό το ποσό των 2-3€.
Το πορτοφόλι του ο καθένας το ξέρει για τον εαυτό του.
Η αγορά των 250 κλπ έχει ζωντανέψει όπως σωστά λέει ο μπλιτς.
Τα τελευταία 7-8 χρόνια περίπου ξεκίνησαν να βγαίνουν ξανά στριτ μηχανάκια σε αυτά τα κυβικά, κι εδώ και 4-5 χρόνια είναι προσιτά σα μεταχειρισμένα.
Για μένα ψάξε για παπί.
Όσο να πεις ένα μηχανάκι, ακόμα κι αν είναι 125, κάτι παραπάνω κοστίζει σα συντήρηση.
Πάρε ένα παπί βρωμοσκυλο να κανεις δουλειά σου, κι άσε το σενάριο μοτοσυκλέτας για αργότερα.
χονδρικα, τα 250-300cc μηχανακια καινε 3.5λ/100.
αν το θελεις για διανομη προφανως και δεν κανει ενα τετοιο μηχανακι (εδω που τα λεμε ουτε το 125αρι που ειχες εκανε, αλλα οκ).
στη διανομη το παπι ειναι μονοδρομος. καιει πολυ λιγο, εχει ελαχιστο κοστος σε σερβις και αναλοσημα. ψαξε για καποιο επωνυμο (crypton, kazer, innova) σε καλη κατασταση να κανεις τη δουλεια σου ευκολα και με μικρο κοστος.
τα 250αρια ειναι μια χαρα γαιδουρακια και πολυ καλυτερα απο τα 125
για delivery δεν κανουν ομως.........
TsoliasGR
31/01/2017, 06:19
Φίλος έχει το sym wolf 250 και θα το πάρω και εγώ.
Σηκώνεται με τρίτη με άνοιξε κλείσε το γκάζι,κάνει εντός πόλης με 10 ευρώ περίπου 180 χλμ
Γλυφάδα-Ιστιαία-Γλυφάδα μονοκάβαλο (αλλά είναι το παιδί 110 κιλά) μέσω Εύβοιας 14 λίτρα (ένα ντεπόζιτο)
Από ζημιές μόνο εντός εγγύησης έβγαλε επιλογέα (5 ευρώ το ανταλλακτικό έκανε αλλά ήταν εντός εγγύησης μέχρι τώρα στις 25,000χλμ)
Και injection και με συναγερμό και δεν ειχε θέματα.
devil's animal
31/01/2017, 08:39
αν θες οικονομια και λουκ μοτοσυκλετας, cbf125...
2.1l/100km...
το θετικο ειναι οτι εχεις ενα ντεποζιτο αναμεσα απο τα ποδια σου και το οδηγεις σαν μεγαλη μηχανη, με συμπλεκτη δλδ...
το αρνητικο ειναι παλι ο συμπλεκτης που οσον να το πεις, κουραζει σε φαση διανομης...
το θεωρω ομως καλυτερο απο τα παπια σε γενικο συνολο και ενα επισης θετικο ειναι οτι μπορεις να βρεις καποιο ΜΗ σκισμενο και καλοδιατηρημενο σαν δευτερο χερι...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.