PDA

View Full Version : ασφιχτα μπουζι



Harisbats
31/01/2017, 00:17
καλησπερα σε ολους ! Εχω την εξης τεχνικη απορια : τι μπορει να συμβει εαν τα μπουζι σου ειναι ασφιχτα ,δηλαδη να ανοιγουν σχεδον με το χερι ?? (ιστορια δεν θα πω, δεν μαρεσει η απαντηση :p:p )
Διαβασα πως εαν τα σφιξεις πολυ ραγιζεις καπακια κλπ πραγματα γνωστα δηλαδη .. το αντιθετο ομως κανεις δεν το εθιξε .. Ευχαριστω εκ των προτερων :)

GiorgosLa
31/01/2017, 06:31
Γιατί να μην το σφίξεις κανονικά? Δηλαδή, η θα το αφήσεις λάσκα, (με κίνδυνο να ξεβιδώσει και να φύγει) η θα το τινάξεις τα καπάκια στο σφίξιμο??? :eek:

Harisbats
31/01/2017, 08:26
Γιατί να μην το σφίξεις κανονικά? Δηλαδή, η θα το αφήσεις λάσκα, (με κίνδυνο να ξεβιδώσει και να φύγει) η θα το τινάξεις τα καπάκια στο σφίξιμο??? :eek:

φυσικα και θελουμε το κανονικο .. απλα στην περιπτωση ποου πχ στο φτιαξει καποιοος χωρις ιδιαιτερες γνωσεις κλπ .. πιο πολυ θεωρητικη ειναι η ερωτηση , να ειμαστε προετοιμασμενοι για καθε περιπτωση :p

JGALANAKIS
31/01/2017, 08:35
Αν δεν ειναι σφιχτα τοτε θα χανει συμπιεση και δεν θα παιρνει μπρος ο κινητηρας.Τουλαχιστον αυτο ειχε γινει σε μενα που νομιζα οτι ειχα μεινει απο ρευμα και τελικα οταν πηγα να λυσω μπουζι το εβγαλα με το χερι.Ολα αυτα σε μονοκυλινδρο ,με περισσοτερους κυλινδρους πιστευω οτι δεν θα δουλευει ο ενας κυλινδρος.

karellen
31/01/2017, 12:26
Διάβασε μια μικρή ιστορία (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149483&page=39&p=2798481&viewfull=1#post2798481)

Harisbats
31/01/2017, 19:38
σιγουρα εχουμε απωλεια αυτο ειναι κατανοητο νομιζω .. το θεμα ειναι για σειρωματα κλπ ? αλλα απο την στιγμη που δεν δουλευει σωστα με συμπιεσεις , λογικα δεν θα εχουμε καποιο θεμα αφου συντομα θα σβησει .. σωστα φιλε με το KLR ? :lol:

bulmont
31/01/2017, 20:08
σιγουρα εχουμε απωλεια αυτο ειναι κατανοητο νομιζω .. το θεμα ειναι για σειρωματα κλπ ? αλλα απο την στιγμη που δεν δουλευει σωστα με συμπιεσεις , λογικα δεν θα εχουμε καποιο θεμα αφου συντομα θα σβησει .. σωστα φιλε με το KLR ? :lol:

Aν είναι μονοκύλινδρο θα σβήσει. Από
δύο κύλινδρους και πάνω όχι.....

Διάβασε το πόστ #18 https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150336

7gibernau
31/01/2017, 23:43
Διάβασε μια μικρή ιστορία (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149483&page=39&p=2798481&viewfull=1#post2798481)

Είχε και η γκομενα του ντελιβερα μπουζι!

chr1s_86
01/02/2017, 15:02
Ναι, μπορεί να κόψει το σπείρωμα και μετά να λύνεις κεφαλή, αν ρωτάς αυτό.

karellen
01/02/2017, 16:12
Είχε και η γκομενα του ντελιβερα μπουζι!
χαχαχα την απο πάνου ιστορία ρε συ! :cry:

karellen
01/02/2017, 16:15
σιγουρα εχουμε απωλεια αυτο ειναι κατανοητο νομιζω .. το θεμα ειναι για σειρωματα κλπ ? αλλα απο την στιγμη που δεν δουλευει σωστα με συμπιεσεις , λογικα δεν θα εχουμε καποιο θεμα αφου συντομα θα σβησει .. σωστα φιλε με το KLR ? :lol:

Εμένα ότι είχε αρχίσει να λασκάρει και δεν είχα εμφανή ένδειξη απώλειας συμπίεσης.Φυσικά και θα χειροτέρευε αργότερα και θα κούρευε και τα σπειρώματα.

tuning
01/02/2017, 22:37
Ναι, μπορεί να κόψει το σπείρωμα και μετά να λύνεις κεφαλή, αν ρωτάς αυτό.

πλεον τα φτιαχνουν χωρις να βγαζουν καπακια με πολυ μεγαλο ποσοστο επιτυχιας