Σύνδεση

View Full Version : harley η οχι



argetlam
13/02/2017, 10:39
καλησπέρα παιδιά, έχω μια χάρλευ στην κατοχή μου sportster 883 του 2006-2007, δεν ξερω από μηχανές και αυτή μου την έδωσε ένας συγγενής μου, θα ήθελα τη γνώμη σας εάν αξίζει να την κρατήσω, η αν την πουλήσω να πάρω κάποια άλλη με τα αντίστοιχα λεφτά της πώλησης, δηλαδή αν πουληθεί περίπου 6000 θα μπορέσω να πάρω κάτι ίσης αξίας οικονομικά και ποιοτικά
ευχαριστώ

Δεινόσαυρος
13/02/2017, 10:44
Χωρίς να μας πεις ποιο είναι το δικό σου ενδιαφέρον για της μηχανές, το στυλ της οδήγησης που σε ενδιαφέρει, το δίπλωμα που κατέχεις, και τις συνθήκες με τις οποίες θα καβαλάς γενικότερα είναι φοβρά δύσκολο (έως αδύνατο) νομίζω να σου απαντήσει κανείς.

argetlam
13/02/2017, 10:57
είμαι 23,θα αρχίσω για δίπλωμα σε λίγο καιρό, οπότε δεν έχω εμπειρία από μηχανές, εμένα με ενδιαφέρει να είναι λειτουργική, να μπορώ να πάω και ταξίδι απόστασης αλλα να μπορώ να την αφήσω παρκαρισμένη στην πόλη για 2-3 ώρες χωρίς να φοβάμαι μην της κάνουν ζημιά ( αυτό το λέω γιατί πολλά εξαρτήματα αποσπώνται εύκολα) και χωρίς να κάνω αγώνα για να την κοντρολάρω. Επίσης με ενδιαφέρει για παράδειγμα η σύγκριση με μια γερμανική η ιαπωνική σε σχέση με την αξιοπιστία και τις επιδόσεις καθώς και κατανάλωση βενζίνης για τα ίδια κυβικα πανω κάτω εννοείται. Αυτά έχω στο μυαλό μου μέχρι στιγμής οπότε δεν ξέρω πως να σας κατατοπίσω παραπάνω.

ptc
13/02/2017, 11:11
Αν μιλαμε για πρωτη μηχανη, νομιζω δε θα βρεθει κανενας να σου πει να την κρατησεις. Ασχετα με προτιμησεις, γουστα, αξιοπιστια, καταναλωση κτλ και μονο ο ογκος και το βαρος της μηχανης την καθιστουν παντελως ακαταλληλη. Βαλε μια αγγελια για τη μηχανη και στο ενδιαμεσο διαβασε λιγο στο φορουμ, θα βρεις απειρα θεματα για "πρωτη μηχανη" (οπου προτεινονται συνηθως τα ιδια 5-6 μοντελα). Αν παλι εχεις καποια ιδιαιτερη προτιμηση σε ενα συγκεκριμενο ειδος μηχανης εδω ειμαστε να το συζητησουμε.

BLiTzER
13/02/2017, 11:13
Να την κρατήσεις, μόνο αν πραγματικά σου αρέσουν οι χάρλεϊ και θες συγκεκριμένα κάτι τέτοιο. Αλλιώς πούλα τη και πάρε μια μοτοσικλέτα. 6 χιλιάρικα είναι υπεραρκετά για ένα πολύ καλό μηχανάκι.

argetlam
13/02/2017, 11:14
απλά εάν πουληθεί δεν νομίζω να ξαναγοράσω ποτέ ίδια, γιαυτό ρωτάω εφόσον την πουλήσω αν μπορώ να πάρω κάτι της ίδιας αξίας, σε ευχαριστώ πολύ

buckley
13/02/2017, 11:18
Αν μιλαμε για πρωτη μηχανη, νομιζω δε θα βρεθει κανενας να σου πει να την κρατησεις. Ασχετα με προτιμησεις, γουστα, αξιοπιστια, καταναλωση κτλ και μονο ο ογκος και το βαρος της μηχανης την καθιστουν παντελως ακαταλληλη. Βαλε μια αγγελια για τη μηχανη και στο ενδιαμεσο διαβασε λιγο στο φορουμ, θα βρεις απειρα θεματα για "πρωτη μηχανη" (οπου προτεινονται συνηθως τα ιδια 5-6 μοντελα). Αν παλι εχεις καποια ιδιαιτερη προτιμηση σε ενα συγκεκριμενο ειδος μηχανης εδω ειμαστε να το συζητησουμε.

Και που ξέρεις ρε αν το παιδί χιπστερίζει (με την καλή έννοια) και δει κανά gsx 250 "μουράτο" και ψηθεί από κανά επιτήδειο για ανταλλαγή κιετς ???
Κράτα το Χάρλευ ρε μάγκα αν το γουστάρεις ,έτσι κι αλλιώς γρήγορο δεν είναι απλώς να το αντέχει οικονομικά η τσέπη σου.

TROOPER
13/02/2017, 11:23
αν και δεν ειμαι χαρλεας ισως αυτο ειναι το πιο ομορφο πραμα που εχει βγαλει αυτη η εταιρια. προσωπικα θα την κρατουσα.
δεν θελει καμια ιδιαιτερη γνωση για να καβαλησεις, ταξιδια βγαζει (για coast to coast φτιαχτηκαν αυτα αλλωστε), η συντηρηση της δεν ειναι και τπτ ιδιαιτερο, λαδια-ξυδια φυγαμε η φαση, ευκολη τη θεωρω αν και βαρια αλλα δεν πας και για επιδοσεις. τωρα αν τη δωσεις για κανα 6αρι φυσικα και εχεις απειρες επιλογες σε αλλα μηχανακια.

argetlam
13/02/2017, 11:23
Και που ξέρεις ρε αν το παιδί χιπστερίζει (με την καλή έννοια) και δει κανά gsx 250 "μουράτο" και ψηθεί από κανά επιτήδειο για ανταλλαγή κιετς ???
Κράτα το Χάρλευ ρε μάγκα αν το γουστάρεις ,έτσι κι αλλιώς γρήγορο δεν είναι απλώς να το αντέχει οικονομικά η τσέπη σου.

τι παραπάνω κοστίζει από μια αντίστοιχη (σε κυβικά) μηχανή- όχι harley;

ptc
13/02/2017, 11:24
Εγω αυτο που ξερω σιγουρα ειναι πως δε θα επαιρνα μηχανη που ζυγιζει 260 κιλα για πρωτη μου.

Δεν ξερω τπτ αλλο, τα υπολοιπα θα μας τα πει ο φιλος.

TROOPER
13/02/2017, 11:26
Εγω αυτο που ξερω σιγουρα ειναι πως δε θα επαιρνα μηχανη που ζυγιζει 260 κιλα για πρωτη μου.

γιατι οχι? δεν κανουμε αρση βαρων βρε :)

buckley
13/02/2017, 11:29
Εγω αυτο που ξερω σιγουρα ειναι πως δε θα επαιρνα μηχανη που ζυγιζει 260 κιλα για πρωτη μου.

Δεν ξερω τπτ αλλο, τα υπολοιπα θα μας τα πει ο φιλος.

Είναι χαμηλά το βάρος δεν είναι θέμα αν δεν είναι μικρόσωμος ο φίλος .Αν δεν βγάλει θέματα το μοτόρι γιατί θα είναι και κάποιας ηλικίας νο πρόμπλεμ.

ptc
13/02/2017, 11:32
Τωρα στα αληθεια θα βγαλουμε μια μηχανη 260kg και με την ιδιαιτερη εργονομια των custom καλη για starter bike; ΟΚ, παω πασο.

amyroukai
13/02/2017, 11:47
τι παραπάνω κοστίζει από μια αντίστοιχη (σε κυβικά) μηχανή- όχι harley;

τα σέρβις είναι πιο φτηνά, από ότι μου λέει φίλος και κάτοχος sportster1200 και πιο εύκολα. Λάστιχα τακάκια κλπ δεν έχουν διαφορές.


Οπότε αν σου αρέσει η μοτοσικλέτα την κρατάς. Εύκολη, χαμηλή, οικονομική, όμορφη. Και αν και όποτε σου πέσει λίγη, κάπου 1600 ευρώ τοποθετημένα έχουν τα κιτ υπερκυβισμού στα 1200 αν θυμάμαι σωστά.

Δεινόσαυρος
13/02/2017, 11:53
ptc, μπορεί κανείς εδώ να μην του την προτείνει για πρώτη μηχανή, αλλα το οκτακοσάρι Σπορτστερ θεωρείται «μικρη» Χάρλευ, και συχνά είναι «η πρώτη» μηχανή στις ΗΠΑ
Τα δε κιλά της είναι καστομάδικα κιλά, άλλο πράγμα απο τα σπορ κιλά. :lol:

Εν προκειμένω τείνω να συμφωνήσω με Buckley και Trooper.

Φίλε argetiam, αφου θες να μπεις στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, θα σου έλεγα να φροντίσεις να μάθεις τις κύριες διαφορές σε στυλ και χρήση ανάμεσα σε μηχανες πιο σπόρ και πιο καστομ, και να αποφασίσεις μόνος σου τι σου ταιριάζει. Πάντως αν κάποιος ΔΕΝ έχει εισαχθεί στον κόσμο της μοτο-κουλτούρας μέσα από τους πιο ερμ, εγκαθιδρυμένους δρόμους, πρώτες χαλαρές βόλτες με Χαρλευ δεν είναι και ο,τι χειρότερο. Κι αν την βρεις πολύ βαρειά, αργή, κλπ, κλπ, πάντα μπορείς να την πουλήσεις ΑΦΟΥ την δοκιμάσεις πρώτα, να μην έχεις και τύψεις ή απωθημένα. Στα 24 δεν βγαίνει και το απεριόριστο;

Έχε όμώς υπ' οψιν οτι η Χάρλευ θέλει και λίγο τσέπη.

Δεινόσαυρος
13/02/2017, 11:58
τα σέρβις είναι πιο φτηνά, από ότι μου λέει φίλος και κάτοχος sportster1200 και πιο εύκολα. Λάστιχα τακάκια κλπ δεν έχουν διαφορές.

Σωστά. Αν και τα ανταλλακτικά είναι ακριβά.
Στο τσακ είμουνα κάποτε να πάρω Buell M2, αλλα κάποιος μου είπε τι πλήρωσε για λεβγιέ ταχυτήτων που είχε σπάσει και... έμεινα.
(Χώρια του γιατί να σπάει λεβγιές ταχυτύτων)

kostas777
13/02/2017, 12:47
Σου χαρίσανε χάρλεϊ.. αν δεν τρελάθηκες, πούλα τη. Απλά τα πράγματα.

buckley
13/02/2017, 12:49
Σου χαρίσανε χάρλεϊ.. αν δεν τρελάθηκες, πούλα τη. Απλά τα πράγματα.

Τα δώρα δεν τα χαρίζουνε ,πόσο μάλλον δεν τα πουλάνε φίλος...

Δεινόσαυρος
13/02/2017, 12:54
Σου χαρίσανε χάρλεϊ.. αν δεν τρελάθηκες, πούλα τη. Απλά τα πράγματα.

Ο άνθρωπος είναι εντελώς νουμπας. Εξήγησέ του τουλάχιστον γιατί το λες αυτό, να καταλάβει, δεν βοηθάει και πολύ να πετάς μια σπόντα...

kostas777
13/02/2017, 12:57
Ο άνθρωπος είναι εντελώς νουμπας. Εξήγησέ του τουλάχιστον γιατί το λες αυτό, να καταλάβει, δεν βοηθάει και πολύ να πετάς μια σπόντα...

Να εξηγήσω τι, το αυτονόητο; Το ότι η χάρλεϊ δεν είναι σκούτερ ας πούμε;

Δεινόσαυρος
13/02/2017, 13:02
Μπορεί να θέλει να την κρατήσει για επένδυση. Όταν γυρίσουμε σε δραχμή, ξέρεις πόσα εκατομμύρια θα κάνει; :D

Ηλίας92
13/02/2017, 13:20
378659

Εμένα φίλε η γνώμη μου είναι ότι Harley δεν πουλάμε.Πάρε κι ένα τέτοιο γιλέκο κι είσαι έτοιμος!Up the irons!

TROOPER
13/02/2017, 13:36
378659

Εμένα φίλε η γνώμη μου είναι ότι Harley δεν πουλάμε.Πάρε κι ένα τέτοιο γιλέκο κι είσαι έτοιμος!Up the irons!

Ε οχι και MAIDEN!!!

LYNARD SKYNARD καλυτερα ;)

Μανολης67
13/02/2017, 13:54
Με λίγη προσοχή (σαν νεος οδηγός ) κάνε μια βόλτα..θα καταλάβεις αν σου κανει η οχι....θα στο πει η καρδιά σου!
(Το λεω αυτό γιατί αν την πουλήσεις θα χάσεις λεφτά κατα 90%).
αν ναι.,,,,κράτα την,,προσοχή στο δρόμο απο κλεφτρόνια..
Μην ξεχνάς ότι είσαι τυχερός..μια φορά η και καμιά οδηγάει Χαρλει κανείς.

BLiTzER
13/02/2017, 14:19
Τα - πολύ - άσχετα μεταφέρθηκαν εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=115076&page=135) για να μην πάνε στον κάδο. Ας μείνουμε στα του φίλου.

Leon67
13/02/2017, 14:25
Σεβόμενος ότι και αυτά μηχανάκια είναι να πώ απλά ότι είναι πολύ ιδιαίτερα. Πριν την βάλλεις αγγελία κάνε βόλτα να δεις αν σου ταιριάζει. Απο αξιοπιστιά δεν είναι και made in Japan. παλαιότερα λέγαμε ότι το φορτηγάκι της οργάνωσης των HOG που τους ακολουθούσε στοις εκδρομές γέμιζε από μηχανάκια που έμεναν στο δρόμο. Όσο για ταξίδια η θέση οδήγησης είναι από τοις χειρότερες σε σχέση με άλλες κατηγορίες μοτο. Μην παραμυθιάζεσαι οτι φτιάχτηκαν για να διασχίζουν τοις USA. Ισως οι τεράστιες που πάνε κόντρα τοις Gold Wing σε αξεσουαρ πάντως όχι το 883.

ΥΓ. Η προσωπική μου άποψη πέρα από τα παραπάνω είναι ότι είναι σκουπίδια που παριστάνουν τοις μοτο και θα την πούλαγα για να πάρω κάτι άλλο αμέσως, πριν καν την καβαλήσω.

lykourgi
13/02/2017, 18:13
Αλλιώς πούλα τη και πάρε μια μοτοσικλέτα.

:lol:

zopas
13/02/2017, 19:21
δεν ξερω αν το σχολιο μου είναι σπαμ αλλα ολοι οι χαρλεαδες που βλεπω στο δρομο είναι τοσο γραφικοι και το δειχνουν εντονα, που σκαω στα γελια..ειδικα όταν φορανε κατι ναζιστικα κρανη με νεκροκεφαλες και με θορυβο εξάτμισης που θυμιζει οδοστρωτηρα...εκτος από βολτα στο κολωνακι για να είναι καποιος ιν και δηθενας, εντελως αργόστροφες και ακαταλληλες μηχανες για την Ελλαδα..

TsoliasGR
14/02/2017, 07:42
Μα κάπου διάβασα οτι δεν έχει ακόμα δίπλωμα...Και οτι δεν ξέρει απο μοτορια...τι βόλτα να το κάνει;
Οι μόνοι λόγοι να κρατήσεις την harley στην μπανανία μας είναι
1ον) Επένδυση για την εποχή της δραχμής
2ον)Συναισθηματικοί λόγοι.
Sorry αλλά εξακολουθώ να είμαι της άποψης οτι η αξία της χάρλευ μετριέται με τους κραδασμούς της.
Για χρήση στην Ελλάδα θα σου προτεινα πρώτα να μας πείς μέχρι που φτάνει η τσέπη σου εάν ΔΕΝ πουληθεί η χάρλευ και μετά να δουμε τι χρήση,σε τι περιοχές και τερραίν θα κάνεις να σου πούμε την γνώμη μας.

devil's animal
14/02/2017, 08:49
αν δεν εισαι δικηγορος ή γιατρος μην την κρατησεις...

γενικα ειναι οτι πιο μικρο και "χαλαρο" σε σχεση με τις υπολοιπες harley αλλα δεν μπορεις να την πεις και entry level..ουτε user friendly αν δεν εχεις μια σχετικη εμπειρια στο αντικειμενο...


γενικα οπως εχεις καταλαβει με τις περισσοτερες απαντησεις, προκειται για μηχανηματα που αγοραζονται για να προσδιδουν κυρος και πουλ μουρ στους ιδιοκτητες και οχι τοσο για να εξυπηρετουν ή να συγκινουν με τα χαρακτηριστικα τους (γκαζια, φρενα, γεωμετρια, κλπ)...

DAYMAN
14/02/2017, 09:01
καλησπέρα παιδιά, έχω μια χάρλευ στην κατοχή μου sportster 883 του 2006-2007, δεν ξερω από μηχανές και αυτή μου την έδωσε ένας συγγενής μου, θα ήθελα τη γνώμη σας εάν αξίζει να την κρατήσω, η αν την πουλήσω να πάρω κάποια άλλη με τα αντίστοιχα λεφτά της πώλησης, δηλαδή αν πουληθεί περίπου 6000 θα μπορέσω να πάρω κάτι ίσης αξίας οικονομικά και ποιοτικά
ευχαριστώ

δεν ξερεις απο μηχανες οποτε η συγκριση αναμεσα σε αυτη που εχεις ειναι καθαρα και μονο απο οπτικης αποψης ετσι; Το διπλωμα που θα βγαλεις η εχεις σε καλυπτει για αυτη την μοτο; Χαλαρες βολτες κανεις με αυτη,ταξιδια με καποιες παραχωρησεις κανεις επισης,το να γυρνας μεσα στην κινηση δεν ειναι η καταλληλη δυσκολη και δυσκίνητη μηχανη για την δουλεια αυτη.Καταναλωση εχει στα επιπεδα των 6-7 λιτ/100.Γενικα η χρηση της μηχανης αυτης ειναι θεμα επιλογης αυτου που θα την παρει. Η επιλογη ειναι δικη σου αν θα την κρατησεις η οχι παντως γιατι εσυ θα κρινεις αν σου κανει η οχι. Τα 6000 που ζητας δεν θα τα παρεις σημερα, εντελως φιλικα στο λεω.Δυσκολο να δωσει καποιος τοσα για ενα 883 10ετιας.

Υγ. βαλε και αυτα να σε φτιαχνουν οταν την καβαλας.

https://www.youtube.com/watch?v=25ALsr5phZo
https://www.youtube.com/watch?v=hw8D_E3OAEY&list=PL6Vn0Z0fBanA9PacZrL54UXlPz5cSew1I
https://www.youtube.com/watch?v=qhJQvvCqEsg&list=PL6Vn0Z0fBanA9PacZrL54UXlPz5cSew1I&index=13
https://www.youtube.com/watch?v=GVgMzKMgNxw

Bladerunner
14/02/2017, 09:52
Μία που είχα οδηγήσει πάντως πολύ μου άρεσε. Για χαλαρές -νυκτερινές- βόλτες είναι ότι πρέπει.

gory
14/02/2017, 09:59
Δεν θα έπαιρνα Harley, αλλά θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα ότι δεν θα ήθελα, τουλάχιστον, να την δοκιμάσω.

Στα "αγχωτικά" που αναφέρει ο φίλος θα συμφωνήσω, αλλά αμαρτία δεν είναι να την έχεις και να μην την χαρείς έστω και λίγο;
Εκτός κι αν ο φόβος υπερτερεί...

Δεινόσαυρος
14/02/2017, 10:49
Μα κάπου διάβασα οτι δεν έχει ακόμα δίπλωμα...Και οτι δεν ξέρει απο μοτορια...τι βόλτα να το κάνει;
Όσο βγάζει το δίπλωμα θα έχει την ευκαιρία να καβαλήσει κανονικές μηχανές. Μόλις το βγάλει θα μπορέσει να δοκιμάσει και την Χαρλευ και να συγκρίνει.
Τη απάντηση θα την ξέρει εντός ολίγων λεπτών μόνο δοκιμής.

Είναι χαζό να προδικάζουμε αν θα του αρέσει ή όχι. Οι Χάρλευ είναι μυστήριες και ποτέ δεν ξέρεις σε ποιους θα αρέσει και σε ποιους όχι. Δικηγόρους, γιατρούς, μεταλλάδες, δηθενάδες, πιστόβιους/αγωνιζόμενους, χαλαρούς και μη - απ' όλα έχει ο μπαχτσές.

Κράτα την τουλάχιστον ωσπου να μπορέσεις να σχηματίσεις γνώμη, Χαμένος δεν θα βγεις.
Α, και τα Evo μοτόρια όπως του 883 μια χαρά αξιόπιστα είναι, δεν είναι σαν τα παλιά. Τάδε έφη ο γείτονας μου που είναι Hell's Angel και έχει τρεις Harley η μια απο αυτές Sportster (ποτέ δεν τις έχω δει χαλασμένες).

thunder ace
14/02/2017, 11:21
Οδηγησα μια 883 του 2004 ολοκαινουργια.
Μακρια και αγαπημενοι.
Οτι χειροτερο εχω οδηγησει.

buckley
14/02/2017, 11:34
Οδηγησα μια 883 του 2004 ολοκαινουργια.
Μακρια και αγαπημενοι.
Οτι χειροτερο εχω οδηγησει.

Άμα τις βρίζουν και οι μαλλιάδες ,καμμιά ελπίδα η εταιρεία λέμε...
Πάντως ρε μάγκες ότι θα τις βρίζουν οι μεταλλάδες και θα τις γουστάρουν οι γρήγοροι δεν το περίμενα ειλικρινά.
ΥΓ Δια την αποφυγή παρεξηγήσεων ,δεν τοποθετούμαι στους γρήγορους ε.

sniper
14/02/2017, 11:48
Δεν ξέρω για την 883 αλλά μια v-rod που οδήγησα κάποτε ήταν κούκλα και στο δρόμο μια χαρά αν ξέρεις τι καβαλάς.

Τώρα για σένα φιλαράκι δεν ξέρω, πάρε το δίπλωμα (κ τον εξοπλισμό σου), οδήγησέ την (όμορφα και χαλαρά) και μετά αποφάσισε μόνος σου τι θες να κάνεις.

thunder ace
14/02/2017, 11:50
Άμα τις βρίζουν και οι μαλλιάδες ,καμμιά ελπίδα η εταιρεία λέμε...
Πάντως ρε μάγκες ότι θα τις βρίζουν οι μεταλλάδες και θα τις γουστάρουν οι γρήγοροι δεν το περίμενα ειλικρινά.
ΥΓ Δια την αποφυγή παρεξηγήσεων ,δεν τοποθετούμαι στους γρήγορους ε.

μεταλλας ειμαι..........ανωμαλος δεν ειμαι:ακου εκει να μου αρεσουν(οδηγικα)οι Χαρλευ!!!!!!!
Ενα πραγμα που τους αναγνωριζω ειναι η ποιοτητα τους......τιποτα αλλο.

buckley
14/02/2017, 11:59
μεταλλας ειμαι..........ανωμαλος δεν ειμαι:ακου εκει να μου αρεσουν(οδηγικα)οι Χαρλευ!!!!!!!
Ενα πραγμα που τους αναγνωριζω ειναι η ποιοτητα τους......τιποτα αλλο.

Το γκάζι ρε το άνοιξες ν' ακούσεις ήχο ή είχες πάλι 2κάβαλο τον ιδιοκτήτη όπως με το Κατάνα ?

SHOOTER045
14/02/2017, 12:04
Αν μου το χάριζαν
Θα το πουλούσα
Αν είχα και άλλο
Θα το κρατούσα

buckley
14/02/2017, 12:08
Αν μου το χάριζαν
Θα το πουλούσα
Αν είχα και άλλο
Θα το κρατούσα

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152087&p=2851261&viewfull=1#post2851261
ΥΓ Φίλε νηματοθέτη δεν βάζεις καμμιά φωτό από το εργαλείο ...

thunder ace
14/02/2017, 12:19
Το γκάζι ρε το άνοιξες ν' ακούσεις ήχο ή είχες πάλι 2κάβαλο τον ιδιοκτήτη όπως με το Κατάνα ?

ποιο γκαζι ρε buckley;πλακα κανεις;
Μπα σε καλο σου παλιο-χωραταντζη......ολο αστεια λες:roflmao::roflmao:

sniper
14/02/2017, 12:32
ποιο γκαζι ρε buckley;πλακα κανεις;
Μπα σε καλο σου παλιο-χωραταντζη......ολο αστεια λες:roflmao::roflmao:


ΟΚ, δεν έχουν άλογα αλλά από ροπές δεν τους λείπει κάτι....

teogtp
14/02/2017, 12:32
Οδήγησε το πρώτα και μετά αποφασίζεις αν σου αρέσει ο τρόπος που τσουλαει.
Τώρα, το κόστος συντήρησης δεν νομίζω να διαφέρει από μια οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα.
Απλά αν το κρατήσεις , κανε μια χαρη στον εαυτο σου και προσπάθησε να μην γίνεις ακόμα ένας κοπη πεηστ γουοναμπης άουτ λοου από τα Σεκλανα Κορινθίας. ;)

sniper
14/02/2017, 12:35
Οδήγησε το πρώτα και μετά αποφασίζεις αν σου αρέσει ο τρόπος που τσουλαει.
Τώρα, το κόστος συντήρησης δεν νομίζω να διαφέρει από μια οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα.
Απλά αν το κρατήσεις , κανε μια χαρη στον εαυτο σου και προσπάθησε να μην γίνεις ακόμα ένας κοπη πεηστ γουοναμπης άουτ λοου από τα Σεκλανα Κορινθίας. ;)


+954, το κάνουν οι κάτοχοι B-King αυτό. :lol:

buckley
14/02/2017, 12:39
ποιο γκαζι ρε buckley;πλακα κανεις;
Μπα σε καλο σου παλιο-χωραταντζη......ολο αστεια λες:roflmao::roflmao:

Πατρίδα έγραψα " ν' ανοίξεις γκάζι ν' ακούσεις ήχο " ,τι περίμενες να εκτοξευθείς εμπρός όπως με το σουμποξου το πεντέμισο ρε ???
Αμάν πια όλα εγώ θα σας τα λέω...

panos_zip
14/02/2017, 12:57
Εγώ αν μου ερχόταν έτσι θα την κρατουσα. Βέβαια έχω και άλλα μηχανάκια να καλύψω τις ανάγκες μου.
Δεν έχω καβαλήσει ποτέ όμως. Αν και πάντα ηθελα μια για χαλαρές βόλτες και ταξιδάκια. Η 883 όπως είπαν και πιο πάνω έχει λίγο άβολη θέση οδήγησης και δεν βολεύει για πολλές ώρες συνεχόμενες ταξίδι, αλλά αν ξεκινήσεις τις βόλτες θα σου αρέσει.
Προτείνω πάντως να μην τη δώσεις. Τουλάχιστον όχι πριν γραψεις μερικά χιλιόμετρα μαζί της.

teogtp
14/02/2017, 13:09
+954, το κάνουν οι κάτοχοι B-King αυτό. :lol:

:moutza:
:lol:

SHOOTER045
14/02/2017, 13:10
Αν μου το χάριζαν
Θα το πουλούσα
Αν είχα και άλλο
Θα το κρατούσα




Εκτός αν μου χαρίσει κανένα ο buckley

SHOOTER045
14/02/2017, 13:11
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152087&p=2851261&viewfull=1#post2851261
ΥΓ Φίλε νηματοθέτη δεν βάζεις καμμιά φωτό από το εργαλείο ...

Το έσωσα τώρα??

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152087&p=2851493&viewfull=1#post2851493

amyroukai
14/02/2017, 13:13
ξαφνικά έχω μιά διάθεση για μπουγάδα... γιατί κάτι ρώτηΞε ο άνθρωπΑς και ως συνήθως...

thunder ace
14/02/2017, 13:14
Πατρίδα έγραψα " ν' ανοίξεις γκάζι ν' ακούσεις ήχο " ,τι περίμενες να εκτοξευθείς εμπρός όπως με το σουμποξου το πεντέμισο ρε ???
Αμάν πια όλα εγώ θα σας τα λέω...

Ωπ....δικιο εχεις....παραειδα.
Παντως,η δυναμη του χαρλευ,ειναι περιπου οση δυναμη βγαζει η μιζα του BUSA:D

sapila racing
14/02/2017, 13:26
Ωπ....δικιο εχεις....παραειδα.
Παντως,η δυναμη του χαρλευ,ειναι περιπου οση δυναμη βγαζει η μιζα του BUSA:D

Aν κάνεις αγώνα διελκυνστίδας μεταξύ ενός Harley 1340 κι ενός Hayabusa ποιός θα κερδίσει λες? ;)

amyroukai
14/02/2017, 13:28
Η δύναμη του 883 είναι όση ενός ΧΤ ή ενός f650gs ή οποιουδήποτε άλλου μηχανακίου για πρωτάρηδες. Άρα υπέρ το δέον αρκετή.

Το 883 είναι αρκετά συμπαθητικό, ως όμορφο μερικές χρονιές.

Ναι είναι βαρύ αλλά χαμηλό και ακόμα και ένας κοντός αναβάτης δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα.

Και κυρίως είναι ΤΖΑΜΠΑ, οπότε ο άνθρωπος έχει ένα εξαιρετικό πρώτο μηχανάκι ήδη. Πόλη κάνει άνετα, ταξιδάκια χαλαρά κάνει άνετα. Αυτά που δεν κάνει, δεν αφορούν έναν αρχάριο.



Αν δεν υπάρχει κάτι σοβαρό να πούμε, το να πέφτει ζαμπονάκι δεν έχει νόημα. Το ποιός έχει το μεγαλύτερο π'λάκι δεν μας νοιάζει κιόλας.

teogtp
14/02/2017, 13:29
Aν κάνεις αγώνα διελκυνστίδας μεταξύ ενός Harley 1340 κι ενός Hayabusa ποιός θα κερδίσει λες? ;)

Ο λαστιχας. ....

sniper
14/02/2017, 13:29
Aν κάνεις αγώνα διελκυνστίδας μεταξύ ενός Harley 1340 κι ενός Hayabusa ποιός θα κερδίσει λες? ;)


Αν δεν σκορπίσει το HD, αυτό.

thunder ace
14/02/2017, 13:37
Aν κάνεις αγώνα διελκυνστίδας μεταξύ ενός Harley 1340 κι ενός Hayabusa ποιός θα κερδίσει λες? ;)

θα εχουμε ΚΑΙ το busa αναμμενο;:D

Tedvj23
14/02/2017, 14:08
Εχω σταμπαρει και εγω μια παρατημενη Sportster 883 αλυσιδατη και με ακτινες δεκαετιας 80 πρεπει ναναι και το σκέφτομαι μερικες φορες...:tooth:

buckley
14/02/2017, 14:17
ξαφνικά έχω μιά διάθεση για μπουγάδα... γιατί κάτι ρώτηΞε ο άνθρωπΑς και ως συνήθως...

Εγώ είπα περιμένω φωτό από το μοτόρι για να συνεχίσω λέμε, μη μιλάμε στον αέρα...
ΥΓ Αυτό στα κόκκινα να το κοιτάξεις ,δεν πιστεύω να συνεχίσεις μετά με σίδερο ? το νου σου στα ευαίσθητα ε...

sapila racing
14/02/2017, 15:35
θα εχουμε ΚΑΙ το busa αναμμενο;:D

Βρε αναμμένο θα είναι, αλλά θα χάσει. Ισως σου φαίνεται περίεργο αλλά έτσι είναι.
Εχουν την ίδια μέγιστη ροπή, μόνο που το Harley την έχει στις 2500 και το Busa στις 7500.
Επίσης το Harley λόγω βαρους δεν θα σπινάρει καν, απλά θα τραβηξει το Busa.

bulmont
14/02/2017, 15:38
Εκτός αν μου χαρίσει κανένα ο buckley

στο 0.28..................


https://www.youtube.com/watch?v=GSOf2bi_l4s

bulmont
14/02/2017, 15:41
Το 883 είναι αρκετά συμπαθητικό, ως όμορφο....αν τα 'χεις κοπανήσει.....



:bawl:

aircop
14/02/2017, 16:05
ΥΓ. Η προσωπική μου άποψη πέρα από τα παραπάνω είναι ότι είναι σκουπίδια που παριστάνουν τοις μοτο και θα την πούλαγα για να πάρω κάτι άλλο αμέσως, πριν καν την καβαλήσω.

Κράζεις; Θαυμάζεις!

aircop
14/02/2017, 16:06
δεν ξερω αν το σχολιο μου είναι σπαμ αλλα ολοι οι χαρλεαδες που βλεπω στο δρομο είναι τοσο γραφικοι και το δειχνουν εντονα, που σκαω στα γελια..ειδικα όταν φορανε κατι ναζιστικα κρανη με νεκροκεφαλες και με θορυβο εξάτμισης που θυμιζει οδοστρωτηρα...εκτος από βολτα στο κολωνακι για να είναι καποιος ιν και δηθενας, εντελως αργόστροφες και ακαταλληλες μηχανες για την Ελλαδα..

Κράζεις; Θαυμάζεις!

aircop
14/02/2017, 16:10
Οδηγησα μια 883 του 2004 ολοκαινουργια.
Μακρια και αγαπημενοι.
Οτι χειροτερο εχω οδηγησει.

Κράζεις; Θαυμάζεις!

BLiTzER
14/02/2017, 16:14
Φίλε, δε χρειάζεται να κάνεις καινούριο ποστ κάθε φορά που διαβάζεις μια απάντηση. Ένα ποστ αρκεί.

thunder ace
14/02/2017, 16:35
Να την κρατήσεις, μόνο αν πραγματικά σου αρέσουν οι χάρλεϊ και θες συγκεκριμένα κάτι τέτοιο. Αλλιώς πούλα τη και πάρε μια μοτοσικλέτα. 6 χιλιάρικα είναι υπεραρκετά για ένα πολύ καλό μηχανάκι.

Αρε ρε blitzer,χωρις να το θες,ειπες μεγαλη αληθεια.

Μανολης67
14/02/2017, 16:53
Εγώ αν μου ερχόταν έτσι θα την κρατουσα. Βέβαια έχω και άλλα μηχανάκια να καλύψω τις ανάγκες μου.
Δεν έχω καβαλήσει ποτέ όμως. Αν και πάντα ηθελα μια για χαλαρές βόλτες και ταξιδάκια. Η 883 όπως είπαν και πιο πάνω έχει λίγο άβολη θέση οδήγησης και δεν βολεύει για πολλές ώρες συνεχόμενες ταξίδι, αλλά αν ξεκινήσεις τις βόλτες θα σου αρέσει.
Προτείνω πάντως να μην τη δώσεις. Τουλάχιστον όχι πριν γραψεις μερικά χιλιόμετρα μαζί της.

Τα ειπες ολα...τίποτα στην ζωη δεν ειναι τυχαίο και ειναι αμαρτία να δωσεις μηχανάκι χωρίς να το δοκιμάσεις..ο φίλος ειναι νεος οδηγός αλλά δεν πιστεύω να εχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο μηχανάκι....

ptc
14/02/2017, 17:51
Φίλε, δε χρειάζεται να κάνεις καινούριο ποστ κάθε φορά που διαβάζεις μια απάντηση. Ένα ποστ αρκεί.

Κράζεις; Θαυμάζεις!








:lol:

GiorgosLa
14/02/2017, 18:39
Παλιό και νομίζω έχει ξαναμπεί, αλλά δεν ταιριάζει εδώ? :bawl:

https://www.youtube.com/watch?v=r5Mli31UwgE

bros 650
14/02/2017, 18:54
Αφου στο εχουν χαρισει το σωστο ειναι να το κρατησεις εστω και για λιγο καιρο.μπορει καποιπος αλλος ανηψιος του κατοχου να την γουσταρει τρελα κριμα ειναι να την χασει.εμενα αμα χαριζα καπου την μηχανη μου κσι τον εβλεπα μετα να την πουλαει θα με πειραζε;)

Δεινόσαυρος
14/02/2017, 20:26
Φαντάζομαι οτι ο νηματοθέτης θα κατάλαβε πια οτι το θέμα Χαρλευ είναι... αμφιλεγόμενο! Αν είχε ρωτήσει σε site Harley αντι για σαιτ μοτοσυκλέτας, θα του είχαν πει άλλα πράγματα. Γεμάτα είναι από ανθρώπους που και ταξίδια χιλιάδων χιλιομέτρων κάνουν, συχνά και απροβλημάτιστα με 883αρια.
Απλα η Χάρλευ είναι κρούζερ - δλδ μηχανή ροπής και χαλαρης βόλτας, και όχι ταχύτητας και ευελιξίας στις στροφες.

Απολαύστε και ένα αλματάκι και μετά σχολιάστε
https://www.youtube.com/watch?v=jEWx2IFCm0E

slzr
14/02/2017, 20:47
Κι εγώ θα σου πρότεινα να βγάλεις δίπλωμα και να το οδηγήσεις λίγο πριν κάνεις οτιδήποτε.
Νέος οδηγός θα είσαι, θα πηγαίνεις κυριλέ, θα πουλάς μούρη στα κορίτσια... και θα τα πηγαίνεις καμμιά βόλτα χαλαρή. :beer:

Leon67
14/02/2017, 22:08
Φαντάζομαι οτι ο νηματοθέτης θα κατάλαβε πια οτι το θέμα Χαρλευ είναι... αμφιλεγόμενο! Αν είχε ρωτήσει σε site Harley αντι για σαιτ μοτοσυκλέτας, θα του είχαν πει άλλα πράγματα. Γεμάτα είναι από ανθρώπους που και ταξίδια χιλιάδων χιλιομέτρων κάνουν, συχνά και απροβλημάτιστα με 883αρια.
Απλα η Χάρλευ είναι κρούζερ - δλδ μηχανή ροπής και χαλαρης βόλτας, και όχι ταχύτητας και ευελιξίας στις στροφες.

Απολαύστε και ένα αλματάκι και μετά σχολιάστε
https://www.youtube.com/watch?v=jEWx2IFCm0E

Τα ταξίδια χιλιάδων χλμ φαντάζομαι με στάσεις για ξεκούραση και βενζίνα κάθε 100χλμ, χώρια οι στάσεις για επισκευές και οι μέρες αναμονής για ανταλακτικά. Χωρίς πλάκα φιλος μου πήρε 883 καινούργιο να πάει να δει την τότε γκόμενα και νυν γυναίκα του Γιάννενα και δεν έφτασε -με γρήγορο ρυθμό είναι αλήθεια - ούτε μέχρι ν. Αιτολωακαρνανίας. Το μοτέρ διαλύθηκε λίγο μετά από τα πρώτα ξυσίματα μαρσπιέδων. Ακριβά σκουπίδια, ασε που με 6000 σήμερα αγοράζεις GSXR 750 (2004) KAI ΧΤ-600 ή 660.

Leon67
14/02/2017, 22:13
Κι εγώ θα σου πρότεινα να βγάλεις δίπλωμα και να το οδηγήσεις λίγο πριν κάνεις οτιδήποτε.
Νέος οδηγός θα είσαι, θα πηγαίνεις κυριλέ, θα πουλάς μούρη στα κορίτσια... και θα τα πηγαίνεις καμμιά βόλτα χαλαρή. :beer:

Μην ακούσω-διαβάσω πάλι αυτό για τους κραδασμούς και τοις κοπέλες..... Ενας καλός vibrator είναι πολύ κατω από τα 6000 ευρώ.

slzr
14/02/2017, 22:24
Βόλτα θα την κάνεις φίλος... μετά συνήθως θέλει εσένα (τον οδηγό εννοώ), αν προτιμά vibrator... πάσο :)

doctoras
14/02/2017, 23:31
Καλα ρε παλικαρια ειναι μοτοσυκλέτες τα πλαστικα tracer τα μουλτιστραντα και οχι οι χαρλει;
Εντάξει και εγω δεν εχω εμπειρία με χαρλει αλλα αυτο δεν παύει σε μια εταιρεια με το συγκεκριμένο στυλ να εχει 100 χρονια ιστορία και διαχρονικότητα
Οσο για την δυναμη και ισχυ που λετε αν καρφώσεις πρωτη στο ρελαντί και αφήσεις συμπλέκτη μπορει να τραβήξει και τροχοσκηνη
Για οσους δε γνωρίζεται η κατασκευαστική διαφοροποίηση των μοτερ των χαρλει ειναι οι θεομακρες διαδρομες κυλίνδρου πιστονιου που δίνουν μεγάλη εμφαση στη ροπη και στην αργοστροφη δυναμη χωρις καθολου ευστροφία και δυναμη ψηλα
Ισως να μπορουσε να χαρακτηριστεί ο τρακτορας των δικυκλων, η ιδεα σε καποιους αρεσει σε αλλους οχι μια εμπειρία θα ηταν ενδιαφέρον σίγουρα και ας το αρνείστε μερικοί
Και απο την αλλη δεν αμαυρώνεται το προϊόν επειδή τις καβαλανε καθε καρυδιάς καρυδι
Τα ιδια καποτε λεγανε και για τους GS
Μεχρι που μαλλον η αλεπού παρατησε τα κρεμασταρια

sniper
15/02/2017, 09:42
...
Τα ιδια καποτε λεγανε και για τους GS
...

Κι εξακολουθούν κάποιοι. Αρκεί να ακούσεις GS να ανοίγει το γκάζι - ψάχνεις να δεις που ειναι το Passat.

Τουλάχιστον τα HD έχουν δικό τους ήχο.

Panos76
15/02/2017, 10:08
Μετά από έξι σελίδες ας πω και εγώ την ένστασή μου..

Κάθε φορά που ένας χριστιανός μπαίνει εδώ μέσα και λέει έχω παπί/σκούτερ/ποδήλατο/πατίνι/μπουλντόζα/κλπ, οδηγώ Χ χρόνια και θέλω να πάω σε 600άρι, μπορώ;

ή οδηγώ Χ χρόνια 125άρι και θέλω να πάρω στρητ 1000, μπορώ;


Σχεδόν όλοι δεν ''κράζουμε'' πήγαινε σε κάτι μικρότερο, πάρε κάτι άλλο, κλπ;

Δεν είναι υπερβολικό να προτρέπουμε έναν νέο με μηδενική εμπειρία από δίκυκλο να καβαλήσει ένα μαστόδοντο 260 κιλών το λιγότερο και 800τόσα κυβικά για μεικτή χρήση;

(δεν λαμβάνω καν υπόψη το ότι είναι χάρλευ, δε πάει, δεν έχει ξεσπάσματα, χαμηλό κέντρο βάρους, κλπ).

Επίσης, δεν είναι καλό να υπάρξει ενημέρωση και τα κόστη χρήσης της συγκεκριμένης μηχανής, να ξέρει που βαδίζει ο άνθρωπος;

devil's animal
15/02/2017, 10:22
καλα θυμομουν οτι ειχα παρει βολτα ενα τετοιο...
οι εντυπωσεις το 2010 που το οδηγησα... (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=98986&p=1692778&viewfull=1#post1692778)


εννοειται οτι ισχυει οτι εγραψα σε πρηγουμενο ποστ μου οτι δεν ειναι δλδ entry level μηχανακι..ουτε user friendly...και φυσικα δεν κανει για commuting...ειδικα στην Αθηνα που εχει φοβερη κινηση και το καλοκαιρι χτυπαει 40αρια κατω απ'τον ηλιο...το μοτερ ζεσταινεται και ζεσταινεται και ο αναβατης με αποτελεσμα να δυσανασχετουνται αμφοτεροι...:p

Δεινόσαυρος
15/02/2017, 10:27
Φιλε Panos76, δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο. Πότε είπε νουμπάς «θέλω να πάω σε μετρημένο 600αρι» και του έφερε κανείς αντίρηση; Αυτοί που αναφέρεις συνήθως λένε για CBR600RRR, κλπ.
Εξ άλλου αφου ο φίλος θα βγάλει απεριόριστο δίπλωμα, θα μπορεί εύκολα να κουμαντάρει την μηχανή - για τα βασικά τουλάχιστον. Χιλιάδες Αμερκανόπουλα το έχουν κάνει, ποιο το πρόβλημα; Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.

MG
15/02/2017, 10:33
Οταν μετακομισει η Route 66 στην Αθηνα μπορει να παρω καμια χαρλευ....

Προς το παρον, ακομη και η χαρλεαδες μονο σε καμια λιακαδα και μεχρι χαλκιδα / κορινθο για καφε πανε...

Μονο ενα νεκροθαυτη εδω στον Πειραια βλεπω να εχει καθημερινο μια ultra glide και να πηγαινει με το ραδιοφωνο ανοιχτο και να πηζει στην κινηση σαν αυτοκινητο. Αλλα δεν βιαζεται ετσι κι αλλιως... οι πελατες του δεν προκειται να πανε πουθενα... τον περιμενουν :lol:

sniper
15/02/2017, 10:38
Φιλε Panos76, δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο. Πότε είπε νουμπάς «θέλω να πάω σε μετρημένο 600αρι» και του έφερε κανείς αντίρηση; Αυτοί που αναφρ́ρεις συνήθως λένε για CBR600RRR, κλπ.
Εξ άλλου αφου ο φίλος θα βγάλει απεριόριστο δίπλωμα, θα μπορεί εύκολα να κουμαντάρει την μηχανή - για τα βασικά τουλάχιστον. Χιλιάδες Αμερκανόπουλα το έχουν κάνει, ποιο το πρόβλημα; Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.

1. Είπα πριν λιγο την γνώμη μου και δεν έχει αλλάξει.
2. Τα Αμερικανόπουλα οδηγούν κι αυτοκίνητα απο τα 16 τους, σε άλλους δρόμους, με άλλους οδηγούς, με άλλη οδηγική παιδεία.
3. Το ΜΤ-07 δεν είπε ποτέ κανένας ότι είναι entry level.

Δεινόσαυρος
15/02/2017, 10:42
καλα θυμομουν οτι ειχα παρει βολτα ενα τετοιο...
οι εντυπωσεις το 2010 που το οδηγησα... (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=98986&p=1692778&viewfull=1#post1692778)

Ωραιο και κατατοπιστικότατο ρεπορταζ, του δε φίλου σου με το Φατ Μπομπ σκέτος Τσιφόρος! (Τα μαρσπιε στην Γλυφάδα - ΛΟΛ)

Μπράβο, τέτοια θέλουμε...

Panos76
15/02/2017, 10:42
Κι αν πάλι δεν του κάνει, την πουλαει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Ενα ΜΤ-07 με τα 70 αλογατάκια στα 170 κιλά είναι πιο διαχειρίσιμο, για καινούργιονε δλδ; Κι όμως είναι το «πρώτο μηχανάκι» επιλογής εδώ.

Έχω την γενική αίσθηση πως ισχύει αυτό που αναφέρω περί πρώτης μηχανής/cc/εμπειρίας, κλπ, αλλά anyway.

*Συμφωνώ στο να την δοκιμάσει πριν τη στείλει (αν τη στείλει), όπως και θεωρώ επιτακτικό να μάθει το κόστος χρήσης. (δεν έχω ιδέα, αλλά εικάζω ότι θα είναι πανάκριβα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο)

*Επίσης, και το Mt θα το θεωρούσα μεγάλο για κάποιον με μηδενική εμπειρία από δίκυκλο (μη το ξεχνάμε αυτό).

*Πάντα ήμουν υπέρ της κλιμακωτής ανόδου κυβικών μιλώντας για μηχανάκια. (Δηλ. 125, 250, 500, κλπ)

Δεινόσαυρος
15/02/2017, 10:54
3. Το ΜΤ-07 δεν είπε ποτέ κανένας ότι είναι entry level.
Πού νάξερες...
Χθες κατα σύμπτωση μίλησα με ΔΥΟ παιδια στο παρκιγκ μηχανών. Πρώτο μηχανάκι, ΜΤ-07 αμφότεροι. Ευχαριστημένοι φαίνονταν (Ηλκίας 25-30, θα έλεγα)
Έχουν αλλάξει τα δεδομένα φίλε.
Η ίδια η μαμα-Γιαμα το πλασάρει έτσι.

Παρεμπιπτόντως να διευκρινήσω οτι δεν συνιστώ Χαρλευ (και δη 883) σε κανέναν, απλά λέω οτι δεν είναι και κάτι τραγικό να την δοκιμάσει. Ισως και το σωστό, αφου ήταν δώρο.

Σουπερ-ορθόν βέβαια το σχόλιο οτι τα Αμερικανόπουλα έχουν άλλη παιδεία!

p@nos
15/02/2017, 11:26
εχετε οδηγησει κανα χαρλευ ρε παιδια οσοι κραζετε? οκ δεν ειναι ουτε κανιβαλοι ουτε θα πανε ταπα αλλα λες και εσεις που εχετε ''κανονικες'' μοτο τις πατε μονιμα ταπα παντου και παντα :lol:

μια χαρα ειναι και μαλιστα προσφερουν πλεον οδηγηκη απολαυση με το δικο τους τροπο πολυ περισσοτερη απο το 90% των μοτο που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη εξω...και του λετε να το δωσει και να παρει τι, κανα φειζερ? :lol: η κανα χτ? :lol:


στο φιλο που ρωταει φιλε το μηχανακι ειδικα αμα ειναι δωρο και ποσο μαλλον σε καλη κατασταση κρατα το, δε θα χασει σε αξια στο περασμα του χρονου σχεδον καθολου και θα σου προσφερει κατι που δε θα καταφερεις να παρεις σχεδον απο καμμια μοτο που κυκλοφοραει τωρα αυτη τη στιγμη...αμα εχεις και το μυαλο στο κεφαλι σου ουτε να χτυπησεις προκειται ουτε να παθεις τιποτα

βαλε και καμμια φωτο απο το εργαλειο

BLiTzER
15/02/2017, 12:00
Πού νάξερες...
Χθες κατα σύμπτωση μίλησα με ΔΥΟ παιδια στο παρκιγκ μηχανών. Πρώτο μηχανάκι, ΜΤ-07 αμφότεροι. Ευχαριστημένοι φαίνονταν (Ηλκίας 25-30, θα έλεγα)
Έχουν αλλάξει τα δεδομένα φίλε.
Η ίδια η μαμα-Γιαμα το πλασάρει έτσι.

Να καταλαβαίνουμε τη διαφορά όμως. Δεν προτείνει κανείς ΜΤ αντί για παπί. Αλλά είναι καλό πρώτο μηχανάκι για κάποιον που θέλει να πάρει 600cc+ έτσι κι αλλιώς. Είναι ελαφρύ και χαμηλόβαρο, ευέλικτο, μαζεμένο, χαμηλό, με ροπή παντού. Σίγουρα είναι πιο εύκολα οδηγίσιμο για έναν αρχάριο αναβάτη απ'ό,τι ένα 600RR ή ένα ψηλό, αδύναμο on/off των 230+ κιλών.

Εφόσον το έχει ο φίλος, ας το οδηγήσει μερικούς μήνες να δει πώς είναι. Μόνο ο ίδιος ξέρει αν του κάνει ή όχι. Αλλά το πιο πιθανό είναι, εφόσον δεν ξέρει ήδη αν το θέλει, ότι δε θα του κάνει. :p

doctoras
15/02/2017, 12:06
και απο την άλλη το 883 είναι περίπου στο ίδιο budget με τα ευρωπαικά modern classic bonnie, v7, αν και cruiser θα είναι όπως λένε τα μμε ο αμερικάνος ανταγωνιστής για την ευρωπαική αγορά
+ οτι το τελευταίας γενιάς 883 (τουλάχιστον για την iron που διάβασα) αναβάθμισε τις αναρτήσεις προσδίδοντας μεγαλύτερη διαδρομή στα πίσω και καλύτερες αποσβέσεις συνολικά
οτι έκανε και η τελευταία γενιά bonneville

gory
15/02/2017, 12:35
Να καταλαβαίνουμε τη διαφορά όμως. Δεν προτείνει κανείς ΜΤ αντί για παπί. Αλλά είναι καλό πρώτο μηχανάκι για κάποιον που θέλει να πάρει 600cc+ έτσι κι αλλιώς. Είναι ελαφρύ και χαμηλόβαρο, ευέλικτο, μαζεμένο, χαμηλό, με ροπή παντού. Σίγουρα είναι πιο εύκολα οδηγίσιμο για έναν αρχάριο αναβάτη απ'ό,τι ένα 600RR ή ένα ψηλό, αδύναμο on/off των 230+ κιλών.

Εφόσον το έχει ο φίλος, ας το οδηγήσει μερικούς μήνες να δει πώς είναι. Μόνο ο ίδιος ξέρει αν του κάνει ή όχι. Αλλά το πιο πιθανό είναι, εφόσον δεν ξέρει ήδη αν το θέλει, ότι δε θα του κάνει. :p

Ισχύει... την καψούρα την αισθάνεσαι..!

kostas777
16/02/2017, 10:15
Πού νάξερες...
Χθες κατα σύμπτωση μίλησα με ΔΥΟ παιδια στο παρκιγκ μηχανών. Πρώτο μηχανάκι, ΜΤ-07 αμφότεροι. Ευχαριστημένοι φαίνονταν (Ηλκίας 25-30, θα έλεγα)
Έχουν αλλάξει τα δεδομένα φίλε.

Ευχαριστημένοι γιατί να μην είναι, ένα απλό όμορφο μηχανάκι είναι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις και σχετικά άνετο και σβέλτο στην πόλη. Για αρχάριους όμως είναι επικίνδυνο. Προφανώς δεν θα τρακάρουν ή πέσουν λόγω του μοντέλου που καβαλάνε.


ΥΓ. Έχω φίλο που από 125 σκούτερ πήγε σε GSXR 600. Δεν το οδηγεί ποτέ χωρίς εξοπλισμό, πήγαμε και μαζί και κάναμε τα 3 levels CSS, μερικά track days και βόλτες. Τεράστια βελτίωση μεν, θέλει πολλή δουλειά ακόμα δε. Αν είχε ένα 300άρι για κανα 2 χρόνια πριν το τζίξερ, νομίζω ότι το τζίξερ θα το «είχε» άνετα τώρα και θα του είχε πάρει πολύ λιγότερο χρόνο

argetlam
03/03/2017, 18:31
σας ευχαριστώ ολους για το ενδιαφέρον και τις πληροφορίες που μου δώσατε αν και η αλήθεια είναι οτι δεν έχω καταλήξει κάπου, επίσης όπως ειπε και ο φίλος από πάνω γνωρίζει καποιος να με ενημερώσει για τα κόστη της μηχανής αυτής;