View Full Version : Πόσα κυβικά εντούρο και γιατί; (χρήση και supermoto)
Tsial.yamaha
15/02/2017, 19:33
Γιατί όποιος ενδιαφέρεται για cross σε κυβικά παιζει ανάμεσα στα 125 -250 και δν πάνε για 450 και τέτοια ???
Γιατι χρήση είναι cr f 450 yz450f??
Lioulios
15/02/2017, 19:49
Ετσι ειναι καλυτερα για αρχη.
450 ειναι πολλα για αρχαριο κτλ κτλ
Tsial.yamaha
15/02/2017, 22:38
Πχ αν ένας δν θελει πολύ πίστα και γουστάρει βουνό σε μονοπάτια και διαδρομές το 450 δν ειναι ότι πρέπει έχει και την δυνατότητα μετά να γίνει και μοταρντ
amyroukai
15/02/2017, 22:44
άρα δεν συζητάμε για μοτοκρός αλλά για εντούρο μοντέλα, με φώτα, πινακίδες και τα σχετικά;
Tsial.yamaha
16/02/2017, 07:06
Δν ειπα ότι βγάζουμε εντελώς την πίστα αλλά προσθέτουμε και βουνό
karellen
16/02/2017, 09:25
Πχ αν ένας δν θελει πολύ πίστα και γουστάρει βουνό σε μονοπάτια και διαδρομές το 450 δν ειναι ότι πρέπει έχει και την δυνατότητα μετά να γίνει και μοταρντ
Είναι ΠΟΛΛΑ τα γκάζια στο 450 και θα σε κουράσει ο εκρηκτικός κινητήρας του αν είσαι ερασιτέχνης,γι αυτό όλοι στρέφονται σε 125-250.Τους βοηθάει το μοτέρ να ευχαριστηθούν τη βόλτα χωρίς να είναι στην τσίτα.
Ειναι θεμα γουστου, κοριτσια...
Βολικα τα 125 αλλα καινε δισκους σε λασπωμενα ανηφορικά μονοπατια..
Βολικα και τα 450/525 αλλα μην φταρνιστεις όταν περνας πανω απο κορμό δεντρου..
Με τα 125 πας αερα στην πιστα κι ας εισαι και απο ξενυχτι με ξυδια...
Με τα 450 πας καθιστος στη σελα και παιζει να κανεις και καλυτερους χρονους απο τα 125 αμα βρεις την ρεγουλα...
Tsial.yamaha
17/02/2017, 18:47
Τα 250 λογικά δεν θα είναι η μέση λύση για έναν που θέλει να τα συνδιάσει και τα δύο
200-300 διχρονο κατα προτιμηση εντουρο. Τα μοτοκρος εχουν αναρτησεις τσιμεντο και αποκριση στο γκαζι απο sukhoi.
Υπάρχουν και 350-400 σε 4 τ (και 200 σε 2 τ) .
Ένα 350 είναι ταμαμ! Αλλά ακόμα είναι ακριβά.
Coyote.V
18/02/2017, 18:05
Γενικά υπάρχει αυτή η διαφορά γιατί πάρα πολύς κόσμος έχει ένα δεύτερο μηχανάκι μοτοκρός... όπως πολλοί έχουν και ένα παπί ή σκούτερ... τα 125-250cc είναι μια οικονομική λύση για να ευχαριστηθείς τους 2 τροχούς σε όλο τους σχεδόν το εύρος. (μοτκρός και στριτ)
ενα "αγωνιστικο" εντουρο οπως wrf 450, crf 450, ktm 450-530 κτλ σε καμια περιπτωση δεν κανει για αρχαριο.
εχουν πολυ και "αποτομη" δυναμη. επισης εχουν αυστηρη συντηρηση δηλ, σε χ ωρες ρυθμιζεις βαλβιδες, σε χ τοσες αλλαζεις πιστονι, σε χ κανεις rebuilt...
Tsial.yamaha
19/02/2017, 10:13
Πόσες ώρες πρέπει να έχει ένα cross για να πεις ότι είναι σε καλή κατάσταση???
Coyote.V
19/02/2017, 12:07
Πως θα ξέρεις πόσες ώρες έχει;;;
Tsial.yamaha
19/02/2017, 12:40
Με ωρομετρο
Coyote.V
19/02/2017, 12:49
Για προσωπική σου χρήση φαντάζομαι, όχι για να αγοράσεις μηχανάκι με Χ ώρες...
Tsial.yamaha
19/02/2017, 13:11
Κοίταξα το manual με το παραμικρό θέλει service
Tsial.yamaha
19/02/2017, 13:15
αυτή η ερώτηση που θα κάνω την σκέφτομαι εδώ και καιρο πως ξες τη αγοράζεις αν είναι μεταχειρισμένο και δν έχει κοντέρ ????
Coyote.V
19/02/2017, 14:06
Και κοντέρ να έχει αγοράζεις ό,τι βλέπεις... Το κοντέρ είναι το τελευταίο που θα κοιτάξεις ... έτσι για το γαμώτο. Εκτός και αν έχει πολλά χιλιόμετρα και είναι όντως καλοσυντηρημένο, μόνο τότε θα του έδινα σημασία.
Tsial.yamaha
19/02/2017, 14:20
Και αν είναι μακριά Τι κάνεις?? δν λέω ότι δεν θα πας αλλά αν πας θα πας να το αγοράσεις όταν είσαι σίγουρος ότι αξίζει ότι δεν είναι βιασμενο και τετοια
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.