View Full Version : CCM Spitfire
lleonidas
18/02/2017, 21:19
Βρετανική μονοκύλινδρη αλητεία :cool: 600cc και 55hp με χειροποίητο ατσάλινο πλαίσιο και ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι της WP μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω...αμφότερες οι αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες.Φρένα της Brembo.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας (κενής) στα 120,8 κιλά, οι τροχοί 19'' και το ύψος της σέλας είναι στα 830mm.
Η Spitfire θα παραχθεί σε μόλις 150 αριθμημένα κομμάτια με αρχική τιμή τα 9.400€ (£7.995 ) και είναι η πρώτη από μια σειρά μοτο από ένα νέο τμήμα, το Skunkwerx, το οποίο αποτελείται από μηχανολόγους του εργοστασίου με δημιουργική διάθεση, που εξελίσσουν διάφορες ιδέες σχετικά με τις μοτοσυκλέτες των ονείρων τους, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν συμβατικούς σχεδιασμούς/περιορισμούς.
Εδώ (https://www.facebook.com/CCMSpitfire/videos/1393813397358180/?hc_ref=NEWSFEED) το βίντεο της παρουσίασης και κάποιες ψηφιακές εικόνες.
378884
378885
378886
Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/ccm-spitfire)
meccanica
19/02/2017, 09:59
το αγαπω, τελος:uplate:
panavour
19/02/2017, 10:57
9500 χιλιαδες που αν ερθει στην Ελλαδα απο καποιον αντιπροσωπο-μαγαζι τρυπα- θα παει 11000 για ενα ματσο σιδερα ατακτως ερριμενα, εναν κινητηρα πιθανως κινεζικο και ενα μονοσοκ απο τα πρωτα DT της yamaha του 80 οχι ευχαριστω δεν θα παρω.Βεβαιως οπως εχω ξαναπει περι ορεξεως κολοκυθοπιττα:wave2:
Λευκάδιος
19/02/2017, 11:33
Μ'αρέσει γιατί είναι χωρίς πολλά φτιασίδια και πρέπει να είναι και διασκεδαστικό στην οδήγηση.Μόνο το ψυγείο φαίνεται εκτεθειμένο ..
99,9% το μοτέρ πρέπει να είναι της SWM(πρωην Husky TE630)
panos_zip
19/02/2017, 13:25
Και εμένα μ αρέσει, αλλά έχω μια απορία.
Πόσα μηχανάκια πουλάει πλέον αυτή η εταιρία και πόσους εργαζόμενους έχει ωστε να φτιάξει ένα νέο τμήμα το οποίο θα τρέχει παράλλημε με την παραγωγή και θα βγάλει αυτα τα (εστω και λίγα) κομμάτια?
Δηλαδή τα υπόλοιπα εργοστάσια, μιακρά και μεγάλα, δεν έχουν ανθρώπους με αντίστοιχες ανησυχίες?
Γιατί να μην βλέπουμε τέτοιες κινήσεις και από άλλους κατασκευαστές???
Λευκάδιος
19/02/2017, 14:00
Και εμένα μ αρέσει, αλλά έχω μια απορία.
Πόσα μηχανάκια πουλάει πλέον αυτή η εταιρία και πόσους εργαζόμενους έχει ωστε να φτιάξει ένα νέο τμήμα το οποίο θα τρέχει παράλλημε με την παραγωγή και θα βγάλει αυτα τα (εστω και λίγα) κομμάτια?
Δηλαδή τα υπόλοιπα εργοστάσια, μιακρά και μεγάλα, δεν έχουν ανθρώπους με αντίστοιχες ανησυχίες?
Γιατί να μην βλέπουμε τέτοιες κινήσεις και από άλλους κατασκευαστές???
Και άλλα εργοστάσια έχουν ανήσυχα πνεύματα που σχεδιάζουν/κατασκευάζουν διάφορα τολμηρά concepts για εκθέσεις.
Τα περισσότερα από αυτά δεν βγαίνουν στην παραγωγή αλλά δανείζουν κάποιες σχεδιαστικές φόρμες ή μηχανολογικές λύσεις σε μοτοσυκλέτες παραγωγής.Λιγότερα βγαίνουν στην παραγωγή (μικρή ή μεγάλη) με παραχωρήσεις όμως λόγο προδιαγραφών έγκρισης τύπου.Όπως πχ το εν λογο CCM,για να μπουν σωστά φλας,φτερό,βάση πινακίδας κλπ τέτοιες λεπτομέρειες που χρειάζονται για να πάρει έγκριση τύπου πρέπει να αλλάξει(λίγο ή πολύ) την εμφάνιση του.
Δεινόσαυρος
19/02/2017, 17:07
Το μόνο που φτιάχνει η εταιρία προς στιγμήν, αν έχω καταλάβει καλα, (εκτος απο κάτι γουρούνες) είναι εκείνο το ΓΠ450Σ, πώς το λένε, το αντβού με το κολλημένο πλαίσιο. Ακόμα δεν νομίζω να έχει βγεί τελικό πόρισμα για δαύτα. Κάποια καλά ακούγονται, αλλά συχνά συνοδεύονται και από νεκρική σιγή...
Τώρα για το Σκανκβερξ (και καλά), πες τους θέλει πολλά ψωμιά να φάνε ακόμα πρωτού επωμιστούν το θρυλικό όνομα της Λοκχήντ*!
Προσοχή μη μείνουν στο Σκανκ σκέτο.
Απ' την άλλη, πάντα καλό να βλέπεις το μοτεράκι της Χάσκυ να κάνει ακόμα δουλειά, χωρίς ουσιαστική αλλαγή, από το 1999!
Στα μισά λεφτά θα ήταν Τε-λει-ο.
(* Το «ανήσυχο» τμήμα της Λοκχήντ που έβγαλε μερικά τα πιο εκπληκτικά αεροπλάνα της εποχής του, σε βαθμό να γίνει η ανεπίσημη αεροπορία της ΣΙΑ)
ΥΓ. Το βινδεο της παρουσίασης σε κάνει να τους λυπάσαι. Με το ζόρι τους απέσπασαν δυο ψόφια χειροκροτήματα....
ΥΓ2. Ένα τιμόνι, χριστιανέ μου, χάθηκε ο κόσμος;....
lleonidas
11/01/2018, 14:26
Σε 4 versions..
https://m.youtube.com/watch?v=KvJrwHHeiQc
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.