View Full Version : Μια εκτιμηση παρακαλω
Ενας γνωστος εχει ενα cbx250rs (το γυμνο, οχι αυτο με το φαιρινγκ) μοντελο 1985 σε πολυ καλη, οπως λεει, κατασταση με περιπου 30.000κμ και θελει να το πουλησει, αλλα δεν εχει ιδεα τι να ζητησει. Επειδη ξερει πως ασχολουμαι με μηχανες, με ρωτησε κι εγω ρωταω εσας. Εχει να δουλεψει χρονια, αλλα φυλασεται μεσα σε σπιτι και χρωσταει σηματα που προφανως θα τον επιβαρυνουν.
Αυτα. Τι να του πω;
Εντιτ
Ειναι ολο μαμα εκτος εξατμισης γιατι οπως ειπε, η οριτζιναλ σκουριασε πολυ γρηγορα και την αλλαξε.
sapila racing
21/02/2017, 16:44
Δυσκολη ερώτηση.
Ηταν μια αποτυχία της Honda, κι ετσι κανένας δεν πρόκειται να το θέλει τόσο πολύ ωστε να αξίζει να πληρώσει παλιά σήματα κλπ.
Αν κάποιος έχει ίδιο μπορεί να το θέλει βέβαια.
Στην εποχή τους ήταν δυσανάλογα ακριβά, ήταν λίγο πιο γρήγορα απο τα παλιά καλά CB250RS, και είχαν παρουσιάσει και προβλήματα όπως σχεδόν όλα τα πρώτα RFVC.
Ετσι ήταν μια αρκετά σπάνια μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα.
Πριν καιρό πουλήθηκε ένα από νομό Φωκίδας πολύ λίγα λεφτά 400-500 μόνο μαμά κιόλας ,κάπου ίσως έχω φωτό.Ψηλέ ήταν σίγουρα 15 χλμ γρηγορότερο από το απλό.
Αρχηγέ πες του παιδιού ότι μάλλον (σίγουρα) έχει μεγαλύτερη αξία σαν parts.Ας καταθέσει νούμερα ,πρέπει να γίνεται με πληρωμένο μόνο το τρέχον (όχι ότι δεν συνεχίζεις να χρωστάς τα παλιά 2πλά).
Δεν θυμόμουνα την τιμή σόρρυ, Σεπ του 15 η αγγελία...
378957
Νούμερο αγγελίας: 6952152, Τηλέφωνο: ..................
Τιμή:
€ 300 (Συζητήσιμη)
Κατηγορία:
Μοτοσυκλέτα - Naked
Χιλιόμετρα:
40.000 χμ
Κυβικά:
250 cc
Ίπποι:
56 bhp
Χρονολογία question
1 / 1985
Χρώμα:
Ασπρο
Καύσιμο:
Βενζίνη
Τελευταία αλλαγή:
56 λεπτά
Εμφανίσεις αγγελίας:
58
Σύνδεσμος:
www.car.gr/6952152
Τηλέφωνο:
.....................
www.car.gr/6952152
Ιδιαιτερότητες
Αντίκα-Κλασικό
Περιγραφή
Σε καλη κατασταση για την ηλικία του,για κυκλοφορία ή ανταλλακτικά.
Επικοινωνία
Μη δίνετε προκαταβολή αν δεν έχετε δει τη μοτοσυκλέτα!!
Προσοχή! Δείτε τι πρέπει να προσέξετε πριν κάνετε την αγορά σας.
Όνομα
.........
Διευθυνση
ΠΑΡΑΛΙΑ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 32003
Τηλ. 1:
.................
telegonos
21/02/2017, 18:24
Ωπα-ώπα, αυτό είναι το μοτέρ με τους δύο εκκεντροφόρους και την μετάδοση κίνησης με κοντή καδένα σε ενδιάμεσο γρανάζι και από κει γραναζωτά (όπως Suzuki TL-SV10000 και Ducati Panigale), και τα όργανα ''μολύβια'' που ήταν της μοδώς τότε.
Ψάχνω ένα τέτοιο καιρό τώρα να το αναστήσω.
Αν ο γνωστός σου το έχει μέσα σε ένα γραφείο περιοχή Άνω Πατήσια, ΤΟΤΕ το έχει μη-λειτουργικό από ακινησία, φθαρμένο σε εμφάνιση, και όταν του είχα πει 300 ευρώ για μοτό αρχαιοελληνικό κατά τα άλλα, που ΔΕΝ δουλεύει, είχε ξινήσει τα μούτρα, περίμενε να του έλεγα 15000 ευρώ λες και έχει κανά RC30.
Αν είναι άλλο, αλλού, μια νορμάλ τιμή για μοτό που δεν δουλεύει αλλά υποτίθεται ένα ζωντάνεμα θέλει και δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, η 300ρα με άδεια κυκλοφορίας φυσικά, είναι μια καλή τιμή, να το πάρεις να ασχοληθείς και να το κάνεις hitech κομιούτερ αλλά και καλοκαιρινό για το νησί στις διακοπές.
Ε άμα δουλεύει κιόλλας και δεν χρειάζεται κάτι, ένα 500ρικο για φθαρμένο εμφανισιακά, άιντε 1000ρικο αν είναι λες και μόλις βγηκε από το εργοστάσιο.
Υπόψην, λόγω γραναζωτού συστήματος, ακούγεται σαν VFR σε...μονοκύλινδρο.
https://www.youtube.com/watch?v=2PSxbdTF1dg
Από τα πιο υπέροχα μικρά εκείνης της εποχής.
Μοτέρ εδώ >>> http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery_A-L_16/Honda%20cbx250rs%20%203.JPG
Ωπα-ώπα, αυτό είναι το μοτέρ με τους δύο εκκεντροφόρους και την μετάδοση κίνησης με κοντή καδένα σε ενδιάμεσο γρανάζι και από κει γραναζωτά (όπως Suzuki TL-SV10000 και Ducati Panigale), και τα όργανα ''μολύβια'' που ήταν της μοδώς τότε.
Ψάχνω ένα τέτοιο καιρό τώρα να το αναστήσω.
Αν ο γνωστός σου το έχει μέσα σε ένα γραφείο περιοχή Άνω Πατήσια, ΤΟΤΕ το έχει μη-λειτουργικό από ακινησία, φθαρμένο σε εμφάνιση, και όταν του είχα πει 300 ευρώ για μοτό αρχαιοελληνικό κατά τα άλλα, που ΔΕΝ δουλεύει, είχε ξινήσει τα μούτρα, περίμενε να του έλεγα 15000 ευρώ λες και έχει κανά RC30.
Αν είναι άλλο, αλλού, μια νορμάλ τιμή για μοτό που δεν δουλεύει αλλά υποτίθεται ένα ζωντάνεμα θέλει και δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, η 300ρα με άδεια κυκλοφορίας φυσικά, είναι μια καλή τιμή, να το πάρεις να ασχοληθείς και να το κάνεις hitech κομιούτερ αλλά και καλοκαιρινό για το νησί στις διακοπές.
Ε άμα δουλεύει κιόλλας και δεν χρειάζεται κάτι, ένα 500ρικο για φθαρμένο εμφανισιακά, άιντε 1000ρικο αν είναι λες και μόλις βγηκε από το εργοστάσιο.
Υπόψην, λόγω γραναζωτού συστήματος, ακούγεται σαν VFR σε...μονοκύλινδρο.
https://www.youtube.com/watch?v=2PSxbdTF1dg
Από τα πιο υπέροχα μικρά εκείνης της εποχής.
Μοτέρ εδώ >>> http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery_A-L_16/Honda%20cbx250rs%20%203.JPG
Κάτσε λίγο αρχηγέ γιατί τα πήρες παραμάζωμα.
Το ωπα ωπα καταρχήν που κολλάει το μηχανάκι είναι γνωστό σε μας τους παλιούς και άμεσος ανταγωνιστής του yamaha srx 250 όχι του 250rs που ήταν ένα commuter με αρκετά καλή συμπεριφορά για τότε (το είχα από καινούργιο σκυλί ήταν).
Το μηχανάκι της αγγελίας που έβαλα 300 συζητήσιμη προφανώς το έδωσε κάποιος αδαής γιατί το κουστούμι μόνο άξιζε αυτά τα λεφτά οπότε δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης.
Σε αυτά τα μοτό έπειτα από την λειτουργική κατάσταση όλα τα λεφτά είναι η γνησιότητα.
Αν τώρα δεν δουλεύει έχει ελλείψεις και θέλει όλο βάψιμο πάω πάσο ,μην ασχοληθείς...
ΥΓ το βιντεάκι έχει πολύ θόρυβο από αέρα και δεν καταλαβαίνεις καλά το δούλεμα.
telegonos
21/02/2017, 19:22
Ωπα ώπα, κολλάει ότι μιλάτε για μοτό που με ενδιαφέρει EMENA. Κατά τα άλλα, δεν βλέπω τι λέμε διαφορετικό.
Με καλύτερο ήχο >>> https://youtu.be/qBEKt8Fhu18
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.