PDA

View Full Version : Βελτίωση σε παπί 125



Panagiotiskk11
28/02/2017, 15:52
Καλησπέρα, είμαι νέος στο φόρουμ
δεν έχω πολλές γνώσεις από μηχανάκια.έχω ένα daytona dy125 rs μοντέλο του 2015 .. το χα πάρει κουτί τον Αύγουστο του 15. Προσωπικά κάνω την δουλειά μου με αυτό ( delivery) και δεν είχα ποτέ κάποιο παράπονο.. έχω κάνει ως τώρα 28.500χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα..
Το μόνο παράπονο μου πλέον είναι πως με δεύτερο άτομο πάνω πιάνει τα 80-85 φοναζοντας ενώ άλλα μηχανάκια όπως το crypton T 110 που έχει φίλος μου με δευτερο άτομο πιάνει τα 100 χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλω να δω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ανεβάσω τελική 10-15 χλμ το πολύ χωρίς να πειράξω μοτέρ. Είναι όλο μαμά το μηχανάκι

Panagiotiskk11
28/02/2017, 15:56
Συνέχεια επειδή δεν χωράνε όλα σε ένα : σκεφτόμουν να αλλάξω εξάτμιση αλλά δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει αυτό..
Το μηχανάκι δεν έχει κόφτη πάντως.. όταν είμαι μόνος έχω πιάσει και 105

SHOOTER045
28/02/2017, 18:56
Εφ όσον το εχεις σαν εργαλείο δουλειάς,δεν συμφέρει να κανεις εκτεταμένες επεμβάσεις,γιατί το κοστος λειτουργιας κυρίως σε βενζίνη θα ανέβει πολύ.
Χιλόμετρα έχεις
Στην θέση σου θα κοίταζα τις βαλβίδες σε τι κατάσταση είναι.
Επίσης μια εξάτμιση θα βοηθήσει στην αναπνοή του μοτέρ.
Θα πρότεινα την NOB 1
Τέλος ένας πειραματισμός στην τελική μετάδοση δεν βλάπτει

noodles
28/02/2017, 20:50
μην πειραξεις παπι το οποιο δουλευει σωστα. με την εξατμιση δε θα κερδισεις τιποτα, μη βαλεις.

τα 100 στο κοντερ δεν λενε απολυτος τιποτα. αν κοντυνεις το γραναζωμα τα πιανει ευκολα. δοκιμασε να πατε διπλα διπλα να ποσο κλεβουν τα κοντερ.
ενα γενικο σερβις θα βοηθουσε. οπως επισης και αλλαγη δισκων-ελατηριων συμπλεκτη αν δεν εχουν αλλαχθει. ειναι πολλα τα 28 για να εχεις τους μαμα δισκους.

Stefanos73
28/02/2017, 20:55
Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Το μηχανάκι το έχεις για να σου "βγάζει" λεφτά και όχι για να του "σπρώχνεις" λεφτά, πράγμα που θα συμβεί εάν αρχίσεις να το σκαλίζεις. Άφησέ το στην ησυχία του και προσπάθησε να το συντηρείς ευλαβικά και να το οδηγείς με σεβασμό.

Panagiotiskk11
28/02/2017, 22:26
Δεκτές και σεβαστές όλες οι απαντήσεις και ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας..
SHOOTER045-
Αυτήν την εξάτμιση σκεφτόμουν. Τα παραπάνω θα τα κάνω. Πειραματισμός τελικής μετάδοσης τι εννοείς?
Noodles
Είναι όντως πολλά? Όλους όσους έχω ρωτήσει μου παν κάθε 50χιλιαδες αλλάζουν δίσκους.. αλλά πιστεύω πως έχεις δικιο. Όσο για το σέρβις το πάω κάθε 2.500 για λάδια,φρένα,κτλ ότι χρειάζεται στην αντιπροσωπεία
Stefanos73 ναι δεν θα θελα να χάσω τα κέρατα μου ούτε να χαλάσω το μηχανάκι.. γιαυτό κιόλας δεν θέλω να πειράξω μοτέρ και ρωτάω αν γίνεται με άλλο τρόπο.. ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

andreaspetr
28/02/2017, 23:15
παλιοτερα "εβγαζε" πιο πολλα χλμ και πιο ανετα?

noodles
03/03/2017, 19:54
Είναι όντως πολλά? Όλους όσους έχω ρωτήσει μου παν κάθε 50χιλιαδες αλλάζουν δίσκους.. αλλά πιστεύω πως έχεις δικιο. Όσο για το σέρβις το πάω κάθε 2.500 για λάδια,φρένα,κτλ ότι χρειάζεται στην αντιπροσωπεία
Stefanos73 ναι δεν θα θελα να χάσω τα κέρατα μου ούτε να χαλάσω το μηχανάκι.. γιαυτό κιόλας δεν θέλω να πειράξω μοτέρ και ρωτάω αν γίνεται με άλλο τρόπο.. ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

ο μεσος ορος ειναι γυρω στα 25κ χλμ για δισκους συμπλεκτη.
εχω φιλο καγκουρα που τους εφαγε στα 12κ και θειο συνταξιουχο που στα 40κ ειναι καινουριοι.