PDA

View Full Version : 24άρι καρμπυρατέρ και βελτίωση φωτισμού σε kawasaki kazer 115



strokt up
06/03/2017, 18:34
Καλησπέρα σε ολη την παρέα. Έχω 2 θεματάκια στα οποία θα ήθελα την βοηθειά σας.
1) Θέλω να κάνω κάτι ώστε να αυξήσω την ενταση και γενικά τον φωτισμού του μπροστινού φαναριού. Έχετε κάτι να προτείνετε όσον αφορά λάμπες κλπ (το φανάρι λέει πάνω 30/35w)
2) Έχω βάλει πάνω μια protech round gp με το κάρμπον τελικό. Με τον σιγαστήρα έχει αρκετή διαφορά στα χαμηλά, χωρίς τον σιγαστήρα ακόμα μεγαλύτερη. Είναι πολύ ζωντανό χαμηλά και ψηλά τελειώνει γρήγορα ενώ με την γνήσια ήταν άδειο στις χαμηλομεσαίες και ψηλά έδινε. Έλεγα να βάλω ένα keihin 24 πάνω μπας και ζωντανέψει λίγο και να παίξω με το γρανάζωμα μετά. Έχετε κάτι να προτείνετε όσον αφορά το καρμπυρατέρ;
Το παπί και η εξάτμιση είναι τα παρακάτω
379426
379427

SHOOTER045
06/03/2017, 18:49
Καινούργιο keihin είναι ακριβουτσικο.
Αλλά αξίζει.
Απο λάμπα εγώ έχω στο glx με διπλή λάμπα.
Και έβαλα 35/35w
Έχει αισθητή βελτίωση στην ενταση του φωτός, αλλά όταν παταω φρένο πέφτει...

strokt up
07/03/2017, 00:04
Καινούργιο keihin είναι ακριβουτσικο.
Αλλά αξίζει.
Απο λάμπα εγώ έχω στο glx με διπλή λάμπα.
Και έβαλα 35/35w
Έχει αισθητή βελτίωση στην ενταση του φωτός, αλλά όταν παταω φρένο πέφτει...

Το καζέρι παίρνει Η4 και έλεγα μήπως βρούμε καμία αποδοτική λάμπα να βάλουμε πάνω..

GFawkes
07/03/2017, 08:19
24άρι καρμπυρατέρ και βελτίωση φωτισμού σε kawasaki kazer 115]


Δεν καταλαβαινω πως το καρμπυρατερ θα επηρεάσει τον φωτισμό σου!!

:uplate:

bulmont
07/03/2017, 08:56
Δεν καταλαβαινω πως το καρμπυρατερ θα επηρεάσει τον φωτισμό σου!!

:uplate:



Στροφάρει περισσότερο.................

strokt up
07/03/2017, 18:44
Δεν καταλαβαινω πως το καρμπυρατερ θα επηρεάσει τον φωτισμό σου!!

:uplate:

Δεν είπα αυτό. Οκ. Λάθος τίτλος. Να άνοιγα 2 θέματα;;

strokt up
07/03/2017, 18:45
Στροφάρει περισσότερο.................

Εκτός απο τρολάρισμα ίσως θα βοηθούσε μια πιο σοβαρή απάντηση..

tuning
07/03/2017, 19:48
1.αν το μηχανακι ειναι νορμαλ (53 χιλιοστα) οτι και να βαλεις το μονο που θα καταφερεις ειναι να καις τσαμπα περισσοτερη βενζινη,το μονο που θα δεις ειναι καθαρα στο μυαλο σου και στην ψυχολογια σου ( και καλα εβαλα εξατμιση και τα μαμαω ολα).αν θες να ριξεις λεφτα (πεταμενα για μενα) τοτε πας για ρεκτιφιε,πιστονι,εκεντροφορο,ροικη,καρμπυρατερ κλπ.
2. εγω θα ελεγα να αλλαξεις τις ιδιες ΜΑΜΑ λαμπες σε καινουργιες και να μην ασχοληθεις αλλο με αυτο,αν ντε και καλα θελεις και βρεις κατι για κανεναν λογο ΜΗΝ πειραξεις τα w.
αυτα

strokt up
08/03/2017, 16:59
1.αν το μηχανακι ειναι νορμαλ (53 χιλιοστα) οτι και να βαλεις το μονο που θα καταφερεις ειναι να καις τσαμπα περισσοτερη βενζινη,το μονο που θα δεις ειναι καθαρα στο μυαλο σου και στην ψυχολογια σου ( και καλα εβαλα εξατμιση και τα μαμαω ολα).αν θες να ριξεις λεφτα (πεταμενα για μενα) τοτε πας για ρεκτιφιε,πιστονι,εκεντροφορο,ροικη,καρμπυρατερ κλπ.
2. εγω θα ελεγα να αλλαξεις τις ιδιες ΜΑΜΑ λαμπες σε καινουργιες και να μην ασχοληθεις αλλο με αυτο,αν ντε και καλα θελεις και βρεις κατι για κανεναν λογο ΜΗΝ πειραξεις τα w.
αυτα

Πέρα απο την πλάκα έχει διαφορά με την εξάτμιση.. Έχει γεμίσει τρομερά στις χαμηλές στροφές (ειδικά χωρίς σιγαστήρα) αλλά ειδικά χωρίς τον σιγαστήρα ψιλά έχει αδειάσει πολύ και αυτό φαίνεται απο την διαφορά στην τελική. Έχει μειωθεί κατά 5χμ τουλάχιστον, σίγουρο αυτό, τσεκάρεται καθημερινά, δεν είναι busa να πιάνει 300χμ με 5η...
Με το θέμα της λάμπας τώρα, έχω βρεί κάποιες της philips στα ίδια watt που λένε ότι αυξάνουν κατά 40% τον φωτισμό και σε κάποια βίντεο που είδα στο youtube έχει όντως διαφορά. Λες να είναι μούφα ή λες να κάνω την δοκιμή;

noodles
10/03/2017, 20:04
θεωρητικα δε γινεται να εχει διαφορα με την εξατμιση. απλα σου φενεται γιατι κανει περισσοτερο θορυβο.
μονοκυλινδρο χαμηλων επιδοσεων ειναι και παλιας τεχνολογιας που δεν ερχοταν πχ "φιμωμενο" απο το εργοστασιο για να παρει δυναμη ελευθερονωντας την εξαγωγη.

με το καρμπυρατερ δεν θα κανεις τιποτα αλλο εκτος απο το να καις βενζινη.
για καλυτερο φωτισμο τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει το κατοπρο. δεν ειναι και πολυ καλο το φαναρι που εχει, οποτε το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις καινουρια λαμπα (ιδια με τη στοκ). για να δεις πολυ διαφορα στο φως πρεπει να αλλαξεις φαναρι.

strokt up
11/03/2017, 13:59
θεωρητικα δε γινεται να εχει διαφορα με την εξατμιση. απλα σου φενεται γιατι κανει περισσοτερο θορυβο.
μονοκυλινδρο χαμηλων επιδοσεων ειναι και παλιας τεχνολογιας που δεν ερχοταν πχ "φιμωμενο" απο το εργοστασιο για να παρει δυναμη ελευθερονωντας την εξαγωγη.

με το καρμπυρατερ δεν θα κανεις τιποτα αλλο εκτος απο το να καις βενζινη.
για καλυτερο φωτισμο τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει το κατοπρο. δεν ειναι και πολυ καλο το φαναρι που εχει, οποτε το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις καινουρια λαμπα (ιδια με τη στοκ). για να δεις πολυ διαφορα στο φως πρεπει να αλλαξεις φαναρι.

Αυτό με την εξάτμιση το κατάλαβα απο τα κατεβάσματα που δεν χρειάζεται στην ίδια διαδρομή. Είναι πιο φιμωμένο απο το 1ο kazer του 99 γιαυτό βγάζει και περίπου 1 άλογο λιγότερο.

strokt up
12/08/2017, 08:30
Επαναφορά και πάλι. Πέρυσι τέτοια εποχή που έγινε επισκευή αλλαχθηκαν και τα πηνεια και ο μάστορας εβαλε ημιτασιον. Το πρόβλημα είναι ότι στο ρελαντί ισα που ανάβουν οι λάμπες και οταν ανεβουν οι στροφές μόνο φωτιζει κανονικά. Πως μπορώ να μετρήσω τα πηνεια;

noodles
12/08/2017, 12:15
δηλαδη μεχρι χθες ειχες σταθερο φως στο ρελαντι? περιεργο που ακουγεται.

ετσι ειναι στα περισσοτερα παπια ρε σι, θελουν στροφες για να σταθεροποιηθουνε τα φωτα, δε γνωριζω ομως γιατι γινεται αυτο.
θα μας πει καποιος που γνωριζει

strokt up
15/08/2017, 22:07
δηλαδη μεχρι χθες ειχες σταθερο φως στο ρελαντι? περιεργο που ακουγεται.

ετσι ειναι στα περισσοτερα παπια ρε σι, θελουν στροφες για να σταθεροποιηθουνε τα φωτα, δε γνωριζω ομως γιατι γινεται αυτο.
θα μας πει καποιος που γνωριζει

Δεν ήταν σταθερό αλλά δεν είχε τόσο τεράστια πτώση στο φωτισμό. Αυτό στο ρελαντί ίσα που φωτίζουν σαν κεριά είναι.

noodles
18/08/2017, 13:05
στο ρελαντι η λαμπα φωτιζει σα κερι σε ολα, δεν ειναι προβλημα;)