View Full Version : Νέα Harley Davidson 750 Street Rod
amyroukai
09/03/2017, 18:05
Ναι ξέρω. Χάρλεϊ.
Μην βιάζεστε.
Παίρνουμε το νέο μοτέρ (το οποίο άρεσε σε όλους) ανεβάζουμε την συμπίεση στο 12:1, βάζουμε άλλους εκκεντροφόρους, ανεβάζουμε τον κόφτη στις 9000 στροφές και κάνουμε μιά ροϊκή στην κεφαλή, μεγαλύτερο "φιλτροκούτι", διπλά σώματα ψεκασμού 42 χιλιοστών και το αποτέλεσμα είναι περίπου 70 ίπποι στον στρόφαλο. Αξιοπρεπής απόδοση (ειδικά για την μάρκα).
Ντύνουμε το μαύρο μοτέρ με ένα νέο πλαίσιο, το οποίο έχει μιά "κανονική" γωνία κάστερ στις 27 μοίρες, πιο μακρύ ψαλίδι, διαφορετική έδραση των αμορτισέρ πίσω, βάζουμε ένα 43άρι USD καλάμι, σηκώνουμε την σέλα πιο ψηλά, τα μαρσπιέ να πέφτουν λίγο πίσω από τα γόνατα και ένα fatbar τιμόνι και δημιουργείται μιά ωραία, άνετη θέση οδήγησης που θυμίζει (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) Ιαπωνία.
Διπλοί δίσκοι 300 χιλιοστών με ABS αναλαμβάνουν την επιβράδυνση των 17ιντσων τροχών (λάστιχα 120/160), ένα όμορφο φερινγκάκι την προστασία από τον αέρα, LED φώτα πίσω και φλας, νέα "ουρά" με διάτρητο λασπωτήρα (γιατί το στιλ χρειάζεται για να ξεχωρίσεις στην κατηγορία). Το δίνουμε σε μιά φυσιολογική τιμή και το παρουσιάζουμε αυτές τις μέρες στον τύπο.
Τώρα άμα πω ότι μου τρέχουν τα σάλια για Χάρλεϊ...
379515
379516
379517
amyroukai
09/03/2017, 18:07
379518
379519
379520
Ομορφο ειναι το διχως αλλο....:wave2:
Βλέπω στην πρώτη φωτογραφία, δοκιμαστής είναι ο μπλίτζερ....
Το γυρνάει το κεφαλάκι. ....
:D
sapila racing
09/03/2017, 18:14
Ωραίο είναι.
Βασικά μου θυμίζει το XR1200 του 2012, μην πω οτι είναι και σχεδόν ίδια στο μάτι.
Eίναι φυσικά απόγονοι του XLCR.
Τώρα άμα πω ότι μου τρέχουν τα σάλια για Χάρλεϊ...
Κρίση μέσης ηλικίας λέγεται.......
American vmax.
Δενκακο. ...
Κρίση μέσης ηλικίας λέγεται.......
Ετσι.
Αυτη την αλογαμανια να μην ειχα(με).
alexis_d
09/03/2017, 19:25
Κρίση μέσης ηλικίας λέγεται.......
Ναι αλλά και πάλι δεν παύει να τρέχει το σαλάκι...
Ομολογουμένως όμορφο είναι
Εδώ έχουν μαζευτεί τα αγόρια στην κλιμακτήριο; :lol:
Όμορφο είναι.. :blush:
o_gavros
09/03/2017, 20:02
όμορφο μεν, όχι Χάρλεη δε.
στην ανάγκη για πωλήσεις,πάει στο βρόντο και το όποιο χαρακτηριστικό κάθε μάρκας δηλαδή;
όμορφο μεν, όχι Χάρλεη δε.
στην ανάγκη για πωλήσεις,πάει στο βρόντο και το όποιο χαρακτηριστικό κάθε μάρκας δηλαδή;
Είσαι νινί ακόμα...
Είσαι νινί ακόμα...
Να σε δώ να τον χορεύεις και στα γόνατα...................
μ' αρεσει ρε φιλε. Το μεσημερι μαλιστα μου ηρθε mail invitation για test ride και θα δηλωσω ημερομηνια.
bmwr1100gs
09/03/2017, 20:50
Εγώ πάντως θυμάμαι μια παλιά "διαφήμιση" της HARLEY, η οποία "ευχαριστούσε" όλα τα υδρόψυκτα και όχι μόνο τσοπεροειδή από Ιαπωνία (magna, steed, virago, rebel κτλ) που και καλά "εκπαιδεύουν" το αγοραστικό κοινό για να επιθυμήσουν το "αυθεντικό"/
Κοίτα πως αλλάζουν οι καιροί και ο νέος κινητήρας της αυθεντικής είναι τόσο όμοιος με τον VT 750 της HONDA.....
Γιαυτό μαμαά HARLEY μια παλιά ελληνική παροιμία λέει μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις...
Όμορφο πολύ.Θα προσέλαβαν ιάπωνα σχεδιαστη.Λαστιχο davidson? :confused:
μου αρεσει πολυ πολυ...βεβαια επειδη αγαπαω εγω τα harley θα διαλεγα κατι ποιο μεγαλο και ποιο κλασσικο αλλα και αυτο πολυ καλο ειναι
telegonos
09/03/2017, 23:09
Κάρτερ με ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων και άμεση πρωτεύουσα μετάδοση σε χάρλει, όπως η σύχρονη τεχνολογία κινητήρων απο το .... 1960 και μετά;
Εκκεντροφόροι επί κεφαλών;
Υδρόψυξη;
Ιπποδύναμη κινητήρα μοτοσυκλέτας και όχι πομόνας για να βγάζει νερό στο χωράφι;
Να δω και τίποτα οριζόντια διαιρούμενα κάρτερ, με τα σπειρώματα των βιδών στο ίδιο το υλικό του κάρτερ σε χάρλει, και τι στον κόσμο...
ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΙΕΜΑΙ.
Κλασσικά όπως και με το καταπληκτικό μοτέρ του v-rod στο παρελθόν, οι ''γνησιοι'' θα πουν ότι ''σαν πλυντήριο είναι αυτό''.
Ευτυχώς που γερνάνε οι άνθρωποι και πεθαίνουν -από μια άποψη- , γιατί αλλοιώς δεν θα απαλλασόμασταν ποτέ από τα κολλήματά τους, ομοίως και από τα προιόντα των εταιριών που απευθύνονται σε αυτούς.
Δεινόσαυρος
09/03/2017, 23:59
Ναι ξέρω. Χάρλεϊ.
Τώρα άμα πω ότι μου τρέχουν τα σάλια για Χάρλεϊ...
Μην «ντρέπεσαι». Μια χαρά φαίνεται το μηχανάκι για standard.
Κι αν αληθεύει και αυτό (https://rideapart.com/articles/harley-davidson-introduces-new-model-cruiser):
Για όσους βαριούνατι τα κλικ: (£6,745 in the UK) θα πουλήσει καλά.
Τιμές Versys, NCX750, Tracer 07. ή Guzzi v7 με γερή έκπτωση. Θα κρατάει και αξία.
Και θα μπορείς να λες μετά «Έχω και Χάρλευ» (όπως λέμε - έχω και κότερο :p)
amyroukai
10/03/2017, 00:42
όμορφο μεν, όχι Χάρλεη δε.
στην ανάγκη για πωλήσεις,πάει στο βρόντο και το όποιο χαρακτηριστικό κάθε μάρκας δηλαδή;
Α κάτσε εδώ έχει ψωμί.
ποιό είναι το "χαρακτηριστικό" της μάρκας;
Τι κάνει μιά μηχανή, "ΜΗΧΑΝΗ";
Κατά βάση, το μοτέρ της. Περιέργως πως και παρά την υδρόψυξη, έχει κρατήσει το ίδιο λουκ με τα αερόψυκτα (εντάξει, ξέρω, το έκανε και η τράιουμφ, την οποία όμως -έκπληξη- δεν έκραξε ποτέ κανείς ούτε όταν η υδρόψυξη συνοδεύτηκε από ΑΠΩΛΕΙΑ είκοσι ίππων), έχει τον ίδιο ήχο με τα αερόψυκτα.
Και τελικά ποιό είναι το "χαρακτηριστικό" ανάμεσα στα δύο πρόσωπα της Χάρλεϊ; Το στερεότυπο του γέροντα με το προκοίλι, τα κομμένα πέτσινα, την μελετημένη απλυσιά/αχτενισιά ή τα πρωταθλήματα flat track που κέρδισε τόσα χρόνια;
Το ότι στις ταινίες επιλέγουν να πουλάνε το πρώτο, δεν σημαίνει πως θα αγνοήσουμε το δεύτερο. Η Χάρλεϊ λοιπόν έχει μακρά παράδοση... αγωνιστική. Αντίστοιχη με τους Ιάπωνες, ναι ξέρω, σε ένα είδος μηχανοκίνητου αθλητισμού μόνο το οποίο ευδοκιμεί στις ΗΠΑ μόνο (άντε και στην Αυστραλία). Αλλά μετράει σαν παράδοση.
Το προηγούμενο 1200άρι που θυμήθηκε ο σαπίλας (γιατί η σέλα και η ουρά φέρνουν πάρα πολύ, αλλά το παλιό ήταν πιο τετράγωνο πίσω και άθλιας ποιότητας συναρμογής και φινιρίσματος) ήταν αρκετά εντυπωσιακή μοτοσικλέτα, αντίστοιχη με τα σύγχρονά του Guzzi τουλάχιστον, θα τολμήσω να πω και με το R1200R αν και το τελευταίο ως ελαφρύτερο και με έμφαση στην άνεση δεν ήταν στην ίδια κατηγορία αγοραστή. Αλλά μιλάμε για αερόψυκτα μηχανάκια των 260 κιλών (βγάλε 15 για το BMW) τα οποία για έναν συνειδητοποιημένο αναβάτη (έτσι λέμε τον παλιόγερο στο πολιτικώς ορθόν) είναι τέλεια για βόλτα, με αρχοντική γεωμετρία, με βαρύ βολάν, με αναρτήσεις που δεν σε κοπανάνε και με αβάντα ροπής για να ρολάρεις σχεδόν παντού με τελευταίες σχέσεις στο κιβώτιο, λίγες στροφές στον κινητήρα, ελάχιστες κινήσεις στα χειριστήρια και να μπορείς χαλαρά να περάσεις όλη την ημέρα στη σέλα. Αν υπάρχει τόσο μακρινό στάρμπακς για να απολαύσεις ένα φραπουτσίνο φράουλα από συνεργατικό φερ τρέιντ καφέ, σαν άνθρωπος.
Αυτό το οποίο έχουν καταλάβει πλέον όλες οι εταιρίες είναι πως η γενιά μας γέρασε. Ναι ξέρω, είναι δύσκολο να το δεχτούμε και δύσκολο να το πιστέψουμε, αλλά είμαστε δεινόσαυροι και σκαλωμένοι στα ίδια και στα ίδια. Οπότε τίθεται ένα σοβαρό ερώτημα του πως θα φέρεις νέο κόσμο στην αγορά, κόσμο που "κανονικά" θα πάει να πάρει ένα ωραιότατο tmax και θα κάνει τις τσάρκες του απολαμβάνοντας άνεση και κύρος (μη μου πεις, είναι ξενέρωτο για έναν δεινόσαυρο να σκέφτεται έτσι, αλλά ο κόσμος προχώρησε). Στήνεις μιά τηλεσειρά, ας πούμε ένα πιασάρικο όνομα στην τύχη, χμ, καμμιά ιδέα ρε παιδιά, α μου ήρθε ένα καλό, "Sons of Anarchy" που περιλαμβάνει και οικογένεια και αντίδραση στην εξουσία, ιδεάρα είχα. Στην τελευταία σεζόν τι οδηγούσαν; Τα νεά υδρόψυκτα 750άρια και 500άρια... Αν δεν τα πρόσεξες εσύ, σίγουρα τα πρόσεξαν ένα σωρό πιτσιρίκια που ανυπομονούν να μεγαλώσουν για να γίνουν Τζαξ Τέλερ, με το φαρδύ τζινάκι και το πορτοφόλι δεμένο με αλυσίδα, το "αμερικάνικο" λευκό μπλουζάκι, το γερμανικό adidas stan smith ή superstar, ένα ψεύτικο αλλά πανάκριβο κράνος για να νιώθουν "ελευθερία" και ένα όκλεϊ να προστατεύουν τα ματάκια τους. Γυναίκες δεν θα βρουν ποτέ, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και τα λεφτά για το μηχανάκι έχουν μπει ταμείο.
amyroukai
10/03/2017, 00:42
Τελειώσαμε; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Μας έχει μείνει κοινό ανεκμετάλλευτο. Τι κάνουμε για αυτούς; Χμ. Είπαμε, νεαρόκοσμος. Που σίγουρα γλυκοκοιτάει Ιαπωνικά, φτου κακά. Τέλος πάντων, τι κάνουν οι Ιάπωνες; Α, έχουν λίγο πιο εξελιγμένα μοτέρ. Μπορούμε; Ναι, μπορούμε (δες επίσης τι όμορφα φτιάχνουν με performance kits και τα μεγάλα τους). Θέλουν και αναρτήσεις οι άπληστοι... Καλά, πιάσε ένα USD από τα φτηνά, αλλά ποιός θα το καταλάβει τώρα, η τράιουμφ και η γκούτσι έχουν συμβατικά, χο χο χο. Και ένα ζευγάρι αμορτισέρ που να μοιάζουν με Ιαπωνικά, σαν αυτά που φορούσαν στα CB με ρεζερβουαράκι, όχι τα τσίπικα της τράιουμφ και της γκούτσι. Άλλο; Α ναι, επειδή είναι μόδα τα κάθε είδους ρέισερ, βάλε ένα φλατ τιμονάκι, ντεπόζιτο "δάκρυ" οριζόντιο σαν σπιτικό, βάλε και τα LED που απαιτεί το γιουρο4, βάλε και τον ανεμοθώρακα του Τζαξ Τέλερ γιατί θέλουμε άμεσα αναγνωρίσιμο λουκ ακόμα και από τελείως μπροστά που δεν φαίνεται ο κινητήρας γιατί τώρα στα στερνά όλοι με στρογγυλό φανάρι κυκλοφορούν. Για πες τι κάναμε για να στρίβει; Γέρνει 40 μοίρες τώρα, πριν έφτανε ως τις 28, καλά είναι μην πάθουν και κανένα ίλιγγο οι πελάτες, εξάλλου όλοι θέλουν ρέισερ λουκ και όλοι τελικά μέσα στην πόλη κυκλοφορούν, δεν θα το καταλάβει κανείς αλλά καλό που υπάρχει, να το πούμε στο τμήμα διαφήμισης. Έτοιμο; Καλά και να μην είναι, θα πέσουν όλοι στα έξτρα, από εκεί βγαίνει το μεροκάματο έτσι και αλλιώς. Δώσε σήμα για παραγωγή. Κλείσαμε την άμεσα ανταγωνιστική Victory που μας είχε ταράξει και στους αγώνες, πάμε να φάμε και τους άλλους...
Έχω πληροφορίες πρώτο χέρι ότι σε ένα ανήλιαγο υπόγειο στο Μιλγουόκι έπαιξαν αυτοί οι διάλογοι ακριβώς όπως τους μετέφερα, να πέσει γκούτσι στέλβιο να με κάψει.
Κάπου στα ίδια λεφτά με το V7 III είναι δαύτο εις τας Αγγλίας. Και δεν συγκρίνονται (αν επιμένεις θα τα πούμε άλλη φορά ή να τα δούμε από κοντά στην έκθεση να σου εξηγήσω). Από το street twin θα έχει ανταγωνισμό στην πράξη, μάλλον ούτε από εκεί γιατί το twin είναι "γεροντέ" για νοσταλγούς και χίψτερ ενώ αυτό είναι πολύ πιο μοντέρνο ενώ είναι αναγνωρίσιμο άμεσα σαν χάρλεϊ. Το μηχανάκι "τα σπάει" απλά και μακάρι να πουλήσει, θα το ήθελα για τρίτο/τέταρτο αλλά θα μου αρκέσει να το βλέπω να κυκλοφορεί για την ώρα.
Λιάκο ποιόν πρέπει να φιλήσουμε για να μας στέλνει και εμάς προσκλήσεις; Τα κιλά του χαρλεά τα έχω, να μην κουρέψω το μούσι μερικές εβδομάδες να έχω "αγριάδα", στην ανάγκη δεν πλένομαι και μιά μέρα, δεν χάθηκε ο κόσμος, να ταιριάξω :lol:
Δεινόσαυρος
10/03/2017, 01:50
Κάπου στα ίδια λεφτά με το V7 III είναι δαύτο εις τας Αγγλίας. Και δεν συγκρίνονται (αν επιμένεις θα τα πούμε άλλη φορά ή να τα δούμε από κοντά στην έκθεση να σου εξηγήσω).
Πω ρπστμ, τώρα το είδα, πριιν θα κοίταζα μεταχειρισμένες τιμές φαίνεται
Guzzi v7 III - £8699
Harley 750 - £6745
Καληνύχτα Γκούτζη, όνειρα γλυκά.
Το πιο φτηνό απ' όλον τον ανταγωνισμό παίζει να είναι το Χάρλευ. Θα τους πάρουν τα σώβρακα.
Α κάτσε εδώ έχει ψωμί. .
Τελειώσαμε; :lol:
Πες αλήθεια, πότε γ@μησες τελευταία φορά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:bawl:
Χαδιάρη μην τον ακούς αυτόν από πάνω, ζηλεύει.
Καλούλι είναι ,η τιμή δεν υπάρχει.
ΥΓ Θέλω μαύρες σπείρες στα ελατήρια και πέταμα το πλαστικό κουστούμι του ψυγείου,ετοιμάζω και προκαταβολή λέμε (ανταλλαγές λες να κάμουν ??? )
Stefanos73
10/03/2017, 06:38
Vivid Black: 9720 Euro
Επιλογή χρώματος: 10023 Euro
Δεν είναι κακά.
http://www.harley-davidson.com/el_GR/Motorcycles/street-rod/specs.html
πολυ ομορφο ειναι
ομως 10000 δεν ειναι λιγα λεφτα
γνωριζουμε που φτιαχνεται;
Stefanos73
10/03/2017, 07:03
Assembly Kansas City, Missouri, USA (US, Canada and Mexico)
:roflmao:Bawal, India (rest of world)
alexis_d
10/03/2017, 08:00
Δηλαδή αν λέμε αν,το πλήρωνε κάποιος κοντά στο εικοσαρικο και δεν είχε και καθρέφτες :D ,
θα ήταν ποιοτικότερο; Θα κατασκευάζονταν αλλού;
Νομίζω η εποχή μας και η ποιότητα κατασκευής δεν συμβαδίζει.Σε μοντέλα που αναφέρονται στον μέσο αγοραστή παντα.
doctoras
10/03/2017, 08:00
όμορφο και μάλιστα πολύ! μέχρι που είδα την τιμή.... 9800 wtf
στα ίδια με το τελευταίο 883 iron που κράτάει τον χαρακτήρα την χαρλευ
γινεται να έχει τέτοια διαφορά με την τιμή αγγλίας?
δικαιολογείται το κοστος από ενα ουσιαστικά customizing πάνω στο κλασσικό 750ρι?
amyroukai
10/03/2017, 08:01
Πες αλήθεια, πότε γ@μησες τελευταία φορά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:bawl:
Λοιπόν, κάτσε να σκεφτώ. Κάθησες; Ήταν χειμώνας του '88, είχα μιά σχέση στη Θεσσαλονίκη τότε θυμάμαι. Γινόταν ο κακός χαμός, μέχρι που ένας ηλίθιος ήρθε και βάραγε τα κουδούνια μέσα στην νύχτα και μας έκοψε...
Assembly Kansas City, Missouri, USA (US, Canada and Mexico)
:roflmao:Bawal, India (rest of world)
Α, δηλαδή για να καταλάβω, είναι αστείο το Χάρλεϊ στην Ινδία αλλά όχι το ΚΤΜ στην Ινδία, το Χόντα στην Ινδονησία, το Τράιουμφ στην Ταϊλάνδη, το Χόντα στο όπου τύχει κλπ κλπ κλπ. Σοβαρευτείτε.
Λοιπόν, κάτσε να σκεφτώ. Κάθησες; Ήταν χειμώνας του '88, είχα μιά σχέση στη Θεσσαλονίκη τότε θυμάμαι. Γινόταν ο κακός χαμός, μέχρι που ένας ηλίθιος ήρθε και βάραγε τα κουδούνια μέσα στην νύχτα και μας έκοψε...
Α, δηλαδή για να καταλάβω, είναι αστείο το Χάρλεϊ στην Ινδία αλλά όχι το ΚΤΜ στην Ινδία, το Χόντα στην Ινδονησία, το Τράιουμφ στην Ταϊλάνδη, το Χόντα στο όπου τύχει κλπ κλπ κλπ. Σοβαρευτείτε.
Ανεβασμένο σε βλέπω, προτείνω ο decaf να καθιερωθεί...
Πες αλήθεια, πότε γ@μησες τελευταία φορά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:bawl:
Πριν λίγο. ....το πληκτρολόγιο.
:lol:
amyroukai
10/03/2017, 08:58
Ανεβασμένο σε βλέπω, προτείνω ο decaf να καθιερωθεί...
μπα δεν βλέπεις, το χόντα το ανέφερα δις γιατί πουλάει εκατομμύρια κομμάτια το πικοσεκόντ. και τελείωσαν και τα μήλα. έχω ακτινίδιο, βιταμίνες C και Ε σε ξυπνάνε;
μπα δεν βλέπεις, το χόντα το ανέφερα δις γιατί πουλάει εκατομμύρια κομμάτια το πικοσεκόντ. και τελείωσαν και τα μήλα. έχω ακτινίδιο, βιταμίνες C και Ε σε ξυπνάνε;
Μέλι καρύδια και τηλ το Βάγγο.χαχαχαχα
Α, δηλαδή για να καταλάβω, είναι αστείο το Χάρλεϊ στην Ινδία αλλά όχι το ΚΤΜ στην Ινδία, το Χόντα στην Ινδονησία, το Τράιουμφ στην Ταϊλάνδη, το Χόντα στο όπου τύχει κλπ κλπ κλπ. Σοβαρευτείτε.
Γι αυτό παίρνεις Guzzi γιατί ξέρεις που φτιάχνετε. :)
amyroukai
10/03/2017, 09:45
Γι αυτό παίρνεις Guzzi γιατί ξέρεις που φτιάχνετε. :)
Ναι.
Οπτικά το V7 μου αρέσει πολύ. Έχει τις κλασσικές γραμμές που οφείλει να έχει μιά ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ, όπως την φανταζόμουν από παιδί. Πολύ σίδερο, εκτεθειμένο μοτέρ, ένα "απλό" ντεπόζιτο, ρόδες, τιμόνι. Απλό στρογγυλό φανάρι, προσεγμένες λεπτομέρειες και για τους κατσαβιδάκηδες (με την έννοια του μαστροχαλαστή, όχι του κλέφτη) το ότι οι κεφαλές και τα μηχανικά μέρη είναι πανεύκολα προσβάσιμα δίνει ένα επιπλέον μπόνους στην δυνατότητα δεσίματος με το μηχανικό κομμάτι. Και τώρα που αρχίζω και σιτεύω και το τέρμα γκάζι/τέρμα λάστιχο/τέρμα όλα δεν είναι πρώτη προτεραιότητα, μοιάζει πιο ελκυστικό. Οπότε ήταν στην "λίστα" το V7.
Ήταν.
Γιατί στην τελευταία έκθεση στο γκάζι, το είχε σε μιά αίθουσα, μαζί με το Caponord 1200. Το βλέπω. Με βλέπει. Αρχίζει και παίζει κλασσική μουσική. Πλησιάζω με αργές αισθησιακές κινήσεις, το βλέπω έχει ήδη γείρει για να με πάρει στην σέλα του, ο παράδεισος δεν είναι μακριά. Σηκώνω το πόδι με χάρη, περνάει επάνω από την σέλα και αφήνω απαλά το βάρος μου να φορτίσει το δερμάτινο "καναπεδάκι". Και ξαφνικά η μοτοσικλέτα γέρνει από την άλλη! Ώπα λέω, αυτό το πράγμα κανονικά το κάνει με τις ξερογκαζιές, τι έγινε εδώ; Κοιτάω κάτω: το πλαϊνό σταντ έχει βρει στο δάπεδο και με σπρώχνει προς τα δεξιά... Τι στο καλό; Σηκώνομαι, μαζεύω το σταντ, ξανακάθομαι, ΓΚΝΤΟΝΚ τερματίζουν τα αμορτισέρ. Άστοδιάλο ρε, με τρολάρει το άτιμο. Σηκώνομαι και κάθομαι με φόρα, διπλός ήχος, τερμάτισε και εμπρός. Συν το ότι πόνεσα γιατί η σέλα δεν έχει και πολύ αφρώδες. Σηκώθηκα, ξαναπέρασα το πόδι από επάνω σβέλτα, γύρισα πλάτη, πήγα και καβάλησα το Caponord. Το V7 με κοιτούσε ακόμα λίγο με απορία, λίγο με παράπονο, γιατί όπως είχε γείρει και είχα διπλώσει το τιμόνι ο τροχός "σημάδευε" το Απρίλια. Σκουζάτε μι σινιόρα. Δεν. Μέσα στο 2016 που είχα πάει σε μιά πιάτζιο να πάρω ανταλλακτικά για τον πήγασο είχε το V7 II. Δεν αντιστάθηκα... Ίδια απογοήτευση όμως. Το γκούτσι είναι για ανθρώπους μινιόν, όχι το πολυκατάστημα. Να είσαι 60 κιλά; Εκεί. Και ως 1,70. Όπου και να φτιάχνεται, δεν έχει σημασία αν πριν το πάρω πρέπει να αλλάξω αναρτήσεις και σέλα. Γιατί στα ίδια χρήματα, το street twin της ταπεινής καταγωγής "στέκεται στο ύψος του". Ελπίζω και το χάρλεϊ το ίδιο.
doctoras
10/03/2017, 11:13
Επειδη τα κριτήρια σου ταιριάζουν με τα δικα μου και η v7 ηταν παντα για τους λογους που προανέφερες στο στοχαστρο
Ποσα κιλα και υψος? γιατι να κανω τα συγκριτικά μου γιατι και εγω το τρώω το φαι μου
Stefanos73
10/03/2017, 11:53
Α, δηλαδή για να καταλάβω, είναι αστείο το Χάρλεϊ στην Ινδία αλλά όχι το ΚΤΜ στην Ινδία, το Χόντα στην Ινδονησία, το Τράιουμφ στην Ταϊλάνδη, το Χόντα στο όπου τύχει κλπ κλπ κλπ. Σοβαρευτείτε.[/QUOTE]
Συγγνώμη. Νόμιζα ότι η Harley είχε πραγματικά ένα χαρακτήρα που ξέφευγε από τη μάζα. Τελικά στο βωμό του κέρδους πάνε όλα περίπατο. Δυστυχώς δεν συμφωνώ με τη λογική του να γίνονται τα πάντα προσβάσιμα σε όλους, γιατί τότε χάνουν το χαρακτήρα τους. Επισης, μην ξεχνάμε, και ισχύει παντού, ότι η μείωση του κόστους και η αύξηση της παραγωγής συνεπάγονται, σχεδόν πάντα, μείωση της ποιότητας.
Δεινόσαυρος
10/03/2017, 12:30
γινεται να έχει τέτοια διαφορά με την τιμή αγγλίας?
Καλά, αυτή τη «τιμη Αγγλίας» που δίνει το άρθρο μη τη δένεις και σκοινί-κορδόνι. Ώσπου να το δεις στις βιτρίνες κοτσάρουν άνετα ένα χιλιαρικάκι ακόμα στην ετικέτα χωρίς να το καταλάβεις. Πάντως αν όντως στέκει το £6800, θα έχουμε γλέντια... 'Εχω έναν ντήλερ όχι πολύ μακρυά (Harley & Ducati, βρε) αν περνάω κατα κείθε θα ρωτήσω τι ακριβώς παίζει.
amyroukai
10/03/2017, 13:36
Συγγνώμη. Νόμιζα ότι η Harley είχε πραγματικά ένα χαρακτήρα που ξέφευγε από τη μάζα. Τελικά στο βωμό του κέρδους πάνε όλα περίπατο.
Στέφανε δεν μιλάμε για παντελόνια (που και αυτά σε "τριτοκοσμικές" χώρες φτιάχνονται, μιλάμε για μηχανάκια. Πόσες εταιρίες δεν έχουμε δει να αφανίζονται, εταιρίες που είχαν ΚΑΛΑ προϊόντα να πουλήσουν; Άπειρες. Όταν λοιπόν βλέπεις την Χάρλεϊ να παραπαίει στο "κλείνω και δεν κλείνω" επί πολλά πολλά έτη, το να μεταφέρει την παραγωγή για τον πλανήτη πλην ΗΠΑ σε ξένη χώρα, το κάνει γιατί απλά δεν θα επιβίωνε διαφορετικά. Οι Χάρλεϊ ποτέ δεν ήταν "ποιοτικές" μοτοσικλέτες με την έννοια της Χόντα και υπάρχουν άπειρες ιστορίες "φρίκης" να βρεις στο διαδίκτυο. Το ότι τους πίεσαν οι Ιάπωνες να φτιάξουν ποιοτικό έλεγχο, οι συμπατριώτες τους Victory/Indian/Confedetate/S&S να φτιάξουν μοτέρ και η ΕΕ με τους κανονισμούς της να εκσυγχρονίσουν τη γκάμα, μόνο καλό έχει κάνει στον "παραδοσιακό" αγοραστή. Τον χαρακτήρα στο μηχανάκι δεν τον δίνει ο εργάτης που βιδώνει το σύνολο, τον δίνει ο μηχανικός που το σχεδίασε και το εξέλιξε.
Stefanos73
10/03/2017, 13:46
Στέφανε δεν μιλάμε για παντελόνια (που και αυτά σε "τριτοκοσμικές" χώρες φτιάχνονται, μιλάμε για μηχανάκια. Πόσες εταιρίες δεν έχουμε δει να αφανίζονται, εταιρίες που είχαν ΚΑΛΑ προϊόντα να πουλήσουν; Άπειρες. Όταν λοιπόν βλέπεις την Χάρλεϊ να παραπαίει στο "κλείνω και δεν κλείνω" επί πολλά πολλά έτη, το να μεταφέρει την παραγωγή για τον πλανήτη πλην ΗΠΑ σε ξένη χώρα, το κάνει γιατί απλά δεν θα επιβίωνε διαφορετικά. Οι Χάρλεϊ ποτέ δεν ήταν "ποιοτικές" μοτοσικλέτες με την έννοια της Χόντα και υπάρχουν άπειρες ιστορίες "φρίκης" να βρεις στο διαδίκτυο. Το ότι τους πίεσαν οι Ιάπωνες να φτιάξουν ποιοτικό έλεγχο, οι συμπατριώτες τους Victory/Indian/Confedetate/S&S να φτιάξουν μοτέρ και η ΕΕ με τους κανονισμούς της να εκσυγχρονίσουν τη γκάμα, μόνο καλό έχει κάνει στον "παραδοσιακό" αγοραστή. Τον χαρακτήρα στο μηχανάκι δεν τον δίνει ο εργάτης που βιδώνει το σύνολο, τον δίνει ο μηχανικός που το σχεδίασε και το εξέλιξε.
Οκ. Το κατάλαβα. Παίζει να χάσει χαρλεάδες και να κερδίσει εμένα, τον αδερφό μου, τον κουμπάρο μου και λοιπούς που θα γίνουν "τυπάδες" Θα κερδίσουν και 2-3 Ινδοί που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις και θα κάνουν και τα κεντρικά έναν ισολογισμό που θα ειναι καντίλα.
I disagree.
Εχθές, λόγω V7 III, μπήκα σε μερικά forum με γκουτσέους. Όταν κατάλαβα πως σκέφτονται και ποια είναι η φιλοσοφία τους έφυγα. Πολύ αθόρυβα.
amyroukai
10/03/2017, 14:03
η αλλαγή στην Ινδία έχει γίνει μερικά χρόνια τώρα. Οι πωλήσεις δεν έχουν πέσει πουθενά. Οπότε το συναισθηματικό κομμάτι σε δικαιώνει, αλλά τα νούμερα όχι.
Stefanos73
10/03/2017, 14:13
η αλλαγή στην Ινδία έχει γίνει μερικά χρόνια τώρα. Οι πωλήσεις δεν έχουν πέσει πουθενά. Οπότε το συναισθηματικό κομμάτι σε δικαιώνει, αλλά τα νούμερα όχι.
Αυτό ακριβώς θέλω να πω. Οι πωλήσεις θα πάνε, σίγουρα, καλύτερα.
Οκ....Εχθές, λόγω V7 III, μπήκα σε μερικά forum με γκουτσέους.....
Πάντως ν7 racer θα σκέφτομαι για καιρό μπάς και πάρω ένα. Πολύ όμορφο.......
Ένας αμερικάνος ερωτάτε (από το moto-journal) γιατί δεν έχει στην κατοχή του μια Harley.
Η απάντηση στο video!
https://youtu.be/lc6_KYNGrTY?t=381
Stefanos73
10/03/2017, 15:16
Πάντως ν7 racer θα σκέφτομαι για καιρό μπάς και πάρω ένα. Πολύ όμορφο.......
Δεν είναι ωραίο; Όπως θα έπρεπε να είναι οι μηχανές. Αν δεν φοβόμουν το γεγονός ότι έχει κάποιες ιδιαιτερότητες στη συντήρηση (το λένε οι ίδιοι) θα εκανα την παλαβομάρα. Αλλά, ειδικά στην Κρήτη, τρέχα γύρευε.
sapila racing
10/03/2017, 15:23
Τι σχέση έχει τώρα το μικρό Guzzi με αυτό το αναβαθμισμένο Harley?
Μια μοτο με 50 ίππους και μια με 70 δεν παίζουν στην ίδια κατηγορία. :nono:
Τι σχέση έχει τώρα το μικρό Guzzi με αυτό το αναβαθμισμένο Harley?
Μια μοτο με 50 ίππους και μια με 70 δεν παίζουν στην ίδια κατηγορία. :nono:
Δεν νομίζω πώς σ' αυτά τα μηχανάκια οι ίπποι είναι το ζητούμενο.........
Το θέμα είναι πόσο σου κάνουν ''κλίκ'' ή όχι.......
Σ' αυτήν την κατηγορία μοτο οι επιδόσεις περνούν σε δεύτερη μοίρα,
γούστο και μοτοσυκλετιστική ψυχή βγάζουν αρχικά και μετά όλα τ' άλλα.......
sapila racing
10/03/2017, 16:28
Δεν νομίζω πώς σ' αυτά τα μηχανάκια οι ίπποι είναι το ζητούμενο.........
Το θέμα είναι πόσο σου κάνουν ''κλίκ'' ή όχι.......
Σ' αυτήν την κατηγορία μοτο οι επιδόσεις περνούν σε δεύτερη μοίρα,
γούστο και μοτοσυκλετιστική ψυχή βγάζουν αρχικά και μετά όλα τ' άλλα.......
Σίγουρα και συμφωνώ.
Ομως το σημερινό Guzzi V7 ειναι πιο αργό κι απο το R75/6 του 1975 που έχω, το οποίο είναι πιο βαρύ κι έχει και πλατίνες κλπ κλπ.
Ετσι ενω είναι όμορφο, χάνει πολύ λόγω του οτι είναι πολύ ψόφιο.
amyroukai
29/03/2017, 15:10
Και το πρώτο τεστ ράιντ (http://www.motorcyclistonline.com/2017-harley-davidson-street-rod-first-ride-review#page-11) που αξιώθηκα να διαβάσω:
Επιγραμματικά για τους μη αγγλόφωνους, το μηχανάκι σχεδιάστηκε για "μέτρια αναστήματα", ο δοκιμαστής στο 185 λέει πως ήταν άνετος, αλλά πως γενικώς τα αφράτα αγόρια δεν θα βολευτούν.
Επίσης, λόγω των περιορισμών στο κόστος παραγωγής, έχει την ίδια εξάτμιση με το cruiser από το οποίο προέρχεται, το αποτέλεσμα είναι πως η φτέρνα του αναβάτη είναι πολύ κοντά στο τελικό και χρειαζόταν να μπει μιά "ασπίδα" εκεί. Από τα γραφόμενά του, 9 νούμερο παπούτσι είναι 42 ευρωπαϊκό και δυσκολεύτηκε να βρει άνετη θέση στο μαρσπιέ. (δηλαδή κάποιος σαν τον γράφοντα δεν θα βολέψει τα πόδια του...) Δεν του άρεσε η αίσθηση του συμπλέκτη αρχικά, αλλά με ρύθμιση το διόρθωσε αυτό. Επίσης σχολίασε το ότι δυσκολεύτηκε να βολέψει το δεξί πόδι στα φανάρια, γιατί έπεφτε κοντά στην εξάτμιση όταν το κατέβαζε και ζεσταινόταν, αυτό πιθανώς να είναι θέμα συνήθειας.
Και πάμε στα καλά: Το σύνολο τιμόνι/καθρέφτες είναι φαρδύ αλλά έχεις καλή ορατότητα προς τα πίσω. Το μοτέρ είναι "ζωντανό" παντού, δεν έχει κοιλιές στην απόδοση και είναι μάλλον εύκολο να σουζάρεις (για όσους ξέρουν από βέσπα). Οι αναρτήσεις είναι άνετες αλλά δίνουν την δυνατότητα να στρίψεις ικανοποιητικά και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας βοηθάει στις εναλλαγές κλίσεων. Τα φρένα δεν είναι επιπέδου σπορ μοτοσικλέτας, αλλά είναι ικανοποιητικά. Η ποιότητα κατασκευής είναι αναβαθμισμένη (για τα κρούζερ 750άρια δεν είχαν γραφτεί τα καλύτερα).
Συνολικά και με δεδομένη την τιμή του, άρεσε πολύ.
Ναι, θέλω να το πάω μιά βόλτα. Στο γνωστό χάνι. Βασικά να δω πως στρίβει δηλαδή, ακαδημαϊκά εντελώς το λέω.
Ναι, θέλω να το πάω μιά βόλτα. Στο γνωστό χάνι. Βασικά να δω πως στρίβει δηλαδή.......
Πρίν ή μετά την μασαμπούκα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Διαφορά σίγουρα θα υπάρχει.....................:evil:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.