View Full Version : Επισκευή δεξιού διακόπτη σε CBF600SA8
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 19:37
Οταν το αγόρασα πρίν 3 μήνες δλδ , είδα αυτό:
379585
Μάλλον δεν είδα αυτό αφου το είχαν τυλίξει με μονωτική ταινία , την ξετύλιξα κ είδα το κομμένο καλώδιο. Τελικά κάποιος , ηλεκτρολόγος μάλλον , πατεντιάρης σίγουρα , τεχνικάρας κατά τα άλλα , σύνδεσε το μπλέ/ασπρο καλώδιο με το μαύρο βραχυκυκλώνοντας βασικά τις δεύτερες επαφές του μπουτόν της μίζας.
Φαίνεται οτι ο προηγούμενος ιδιοκτητης είχε τα θεματάκια του με τα φώτα.
Με αυτό το βραχυκύκλωμα δεν σβήνουν τα φωτα όσο παταμε μίζα , ενα κόλπο για εξοικονόμηση φορτίου απο την μπαταρία.
Ο διακόπτης για να μην ξεχνιόμαστε, που κοστίζει κάπου 100 ευρόπουλα καινουργιος.
379586
Ετσι η αλλιώς ξεγραμμένο τον είχα , είπα να τον ανοίξω να δώ αν επισκευάζεται.
Διαδικασία αφαίρεσης κ διαίρεσης :
379588
Μεχρι 3 αρχεία σε κάθε μήνυμα, τι να κάνουμε ?
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 19:42
379590
Το τμήμα που έχει τον Kill Switch
379593
Eδώ αφού αφαιρεθεί ο διακόπτης Kill Switch
379594
Θέλει μεγαλη προσοχή , τα λευκά πλαστικά μέρη των διακοπτών είναι σαν κοκκάλινα , είναι δλδ πολύ σκληρά κ σπάνε εύκολα.
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 19:47
Ο διακόπτης Kill Switch , ευτυχώς αυτός βγαίνει πολύ εύκολα.
379595
και αυτό θα δείτε απο την άλλη μεριά των επαφών:
379597
Ξέχασα να γράψω οτι για να βγεί κυρίως ο διακόπτης της μίζας , η καλύτερα το μαύρο τμήμα του με τις επαφές πρέπει έχουμε σημειώσει τα καλώδια κ να τα ξεκολήσουμε με ένα κολητήρι κ απο τους δύο διακόπτες.
379598
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:01
Το τμήμα επαφών του διακόπτη της μίζας με τα δύο ελάσματα που μετακινούνται κ τα δύο ελατήρια:
379600
Μεγάλη προσοχή στα μικρά αυτά εξαρτήματα , δεν πετάγονται αφου η πίεση που εξασκούν στις επαφές είναι μικρή, αλλά δεν λέει κ να χαθούν.:D
Εδώ οι επαφές πασαλειμένες με το γράσο της Χονδα που έχει γίνει σαν στόκος.
379601
Ακολουθεί καλό καθάρισμα στα διάφορα πλαστικά κ στον διακόπτη για να φύγουν τα λάδια που έχουν μείνει απο τους τόνους WD40 που τον έκαναν μπάνιο κατά καιρούς , το θέμα είναι οτι μέσα στις επαφές δεν είχε μπεί ουτε σταγόνα :D
Προσοχή στα ασπρα πλαστικά πιαστράκια , λυγίζουν δύσκολα κ σπάνε εύκολα.
379602
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:06
Οι διακόπτες δεν αφαιρουνται, προσπάθησα να τους βγάλω αλλά τα χειριστήριά τους απο την εξω μεριά αρνούνται κατηγορηματικά να αφαιρεθούν κ ετσι ακολούθησα αυτη την λύση, δλδ να τους καθαρίσω χωρίς να τους βγάλω κ να τους ανοίξω ενω είναι τοποθετημένοι στην θέση τους.
Εδώ οι επαφές κ το έλασμα του διακόπτη Alarm , πριν τον καθαρισμό:
379603
κ μετα τον καθαρισμό:
379604
Για τον καθαρισμό των επαφών κ των εξαρτηματων των διακοπτών χρησιμοποίησα αυτό το πράσινο σφουγγάρι:
379605
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:10
Ο διακόπτης Alarm σε ένα κομμάτι:
379606
Εδώ με βγαλμένες τις επαφές :
379607
... και λυμένος, προσοχή θέλει η μπίλια που έχει το κουμπί του στην κάτω μεριά
379608
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:16
Εδώ το γράσο/στόκος που κολάει σαν τσίχλα:
379609
Ο διακόπτης αυτός θέλει προσοχή για να μην μπερδέψετε τα δυο ελατηρια που έχει, ενα για την πίεση της μπίλιας κ ενα για την επαφή.
379610
Εδώ καθαρισμένος κ ατυτός , αφού δεν αντεξα να καθαρίσω μόνο τους δύο
379611
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:19
Καθάρισμα τέλος, αρχίζει διασικασία συναρμολόγησης κ ελέγχου.
Χρησιμοποίησα λευκό γράσσο λιθίου που είναι κ φιλικό με τα πλαστικά.
Αρχή με τον διακόπτη Alarm
379612
Μπήκε κ η επαφή του
379613
Μπήκε κ το καπάκι του, κ η μια επαφή του διακόπτη της μίζας
379614
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:25
Λίγο γράσο στο ελατήριο, κ στις πλευρές του ελάσματος ''Π'' των επαφών κ αναμοή για το καπάκι των επαφών
379615
Τέλος , ολα πήγανε καλά , εκτός απο το ενα ελατήριο που προσπάθησε να δραπετεύσει κ έψαχνα 2 ωρες με το ρολόι :), κ ενα μικρό ράγισμα σε ενα αυτάκι του ενός διακόπτη, όλα καλά .
379616
Σειρά έχει το κόλημα των καλωδίων στις επαφές των διακοπτών:
379617
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:28
Πρώτα του διακόπτη της μιζας κ μετα του διακόπτη Alarm
379618
Kολάμε κ τα καλώδια του διακόπτη Kill Switch
379619
ΝικόλαςXL
11/03/2017, 20:33
Tέλος μπαίνουν κ τα δύο μεταλικά ελάσματα που κρατάνε τα καλώδια στην θέση τους:
379622
379623
Ο διακόπτης απέδωσε τα μέγιστα , όλες οι επαφές δίνουν μηδενικές μετρήσεις αντίστασης.
Ελπίζω να γλύτωσα το 100ευρω για καιρό , επειδή τώρα εχω το μηχανάκι σε τεύχη κ δεν με πολυένοιαξε το πώς να βγάλω τον διακόπτη.
Ολη αυτή η διαδικασία δεν θα πρέπει να γινει με το διακόπτη επάνω στο μηχανάκι για ευνόητους λόγους.
Τα λέμε.
Grafton 505
11/03/2017, 22:25
Άψογη δουλειά εύγε !
:beer:
Πολύ ωραία δουλειά!
Να ρωτήσω, το γράσο που έβαλες κάνει για επαφές; Καθάρισα το αριστερό χειριστήριο στο μηχανάκι μου, αλλά πάλι κολλάνε τα χειριστήρια...
lykourgi
12/03/2017, 07:47
Ωραία παρουσίαση. Μπράβο!
ΝικόλαςXL
12/03/2017, 18:10
Πολύ ωραία δουλειά!
Να ρωτήσω, το γράσο που έβαλες κάνει για επαφές; Καθάρισα το αριστερό χειριστήριο στο μηχανάκι μου, αλλά πάλι κολλάνε τα χειριστήρια...
Αν λεγοντας αριστερό χειριστήριο εννοείς αριστερό διακόπτη τιμονιού, ποιά χειριστήρια κολάνε? τα φλάς?
Το γράσο λιθίου είναι φιλικό με τα πλαστικά, όμως κάθε τι που είναι πετρελαικής βασης ενοχλεί τις επαφές , πχ πολλοί σύντροχοι χρησιμοποιούν το WD40 στο κλασικό μπλέ δοχείο για να καθαρίζουν τα πάντα, αγνοώντας οτι για τα ηλεκτρικά υπάρχει αυτό: https://www.wd40specialist.com/products/contact-cleaner.
Ομως στο παλιό μου μηχανάκι είχα κάνει την ίδια δουλειά πρίν 10 χρόνια κ με το γράσο λιθίου δεν είχα ποτέ πρόβλημα, είναι ίσως το μόνο γράσο που δεν σκληραίνει με το χρόνο.
Απο εκεί κ πέρα για τους περισσότερο ''ψαχμένους '' υπάρχουν κ αυτά τα δύο προιόντα :
https://www.superbrightleds.com/moreinfo/bulb-grease/bulb-grease/1144/2726/
https://www.superbrightleds.com/moreinfo/bulb-grease/connector-grease/1145/2727/
el-Gatto
12/03/2017, 18:50
Γειά σου ωρέ Νικόλα ,με τα ωραία ηλεκτρο-τεχνικά σου !!! :beer:
George_M.
12/03/2017, 20:30
βρηκες νεο χομπι Νικολα στα 4κιλινρα αυτη την φορα.
κ εδω ομως δινεις κ θα δωσεις ρεσιταλ!:beer:
ΝικόλαςXL
13/03/2017, 20:58
Γατούλη κ εδώ? δεν ξεφεύγω με τπτ τελικά, καλύτερα εχω κ καλή παρέα.
Επειδή δεν βρήκα φόρουν για CBF , είπα τελικά να αράξω εδώ.:)
manianisg πράγματι το περίμενα πιο παχύ, μάλλον φαρδύ για 4κύλινδρο αλλά τελικά είναι σαν παιχνιδάκι.
Το νικνειμ δεν μου λέει κάτι :confused: για θύμησέ μου που σε ξέρω , αν σε ξέρω δλδ.
Αν λεγοντας αριστερό χειριστήριο εννοείς αριστερό διακόπτη τιμονιού, ποιά χειριστήρια κολάνε? τα φλάς?
Το γράσο λιθίου είναι φιλικό με τα πλαστικά, όμως κάθε τι που είναι πετρελαικής βασης ενοχλεί τις επαφές , πχ πολλοί σύντροχοι χρησιμοποιούν το WD40 στο κλασικό μπλέ δοχείο για να καθαρίζουν τα πάντα, αγνοώντας οτι για τα ηλεκτρικά υπάρχει αυτό: https://www.wd40specialist.com/products/contact-cleaner.
Ομως στο παλιό μου μηχανάκι είχα κάνει την ίδια δουλειά πρίν 10 χρόνια κ με το γράσο λιθίου δεν είχα ποτέ πρόβλημα, είναι ίσως το μόνο γράσο που δεν σκληραίνει με το χρόνο.
Απο εκεί κ πέρα για τους περισσότερο ''ψαχμένους '' υπάρχουν κ αυτά τα δύο προιόντα :
https://www.superbrightleds.com/moreinfo/bulb-grease/bulb-grease/1144/2726/
https://www.superbrightleds.com/moreinfo/bulb-grease/connector-grease/1145/2727/
Ναι το φλας κολλάει, και ο διακόπτης της μεγάλης σκάλας, ο οποίος είναι κουμπωτος, μόλις ξεραθεί το σπρέι επαφών, παύει να κουμπώνει.
ΝικόλαςXL
17/03/2017, 20:06
Ναι το φλας κολλάει, και ο διακόπτης της μεγάλης σκάλας, ο οποίος είναι κουμπωτος, μόλις ξεραθεί το σπρέι επαφών, παύει να κουμπώνει.
Αυτός της αλλαγης της σκάλας βγαίνει οταν ξαναπατηθεί η είναι σαν συρταρωτός?
Στην 1η περίπτωση εχει ενα μικρό έλασμα στην απο κάτω μεριά που κολάει οταν με τα χρόνια σκληρύνει το γράσο που έχει.
Στην 2η ισως έχει θέμα η επαφή.
H λύση είναι να καθαριστεί ο διακόπτης, δυστυχώς ... τα διάφορα σπρευ δεν κανουν δουλεια κ με τον καιρό ισως προκαλέσουν οξείδωση στις επαφές.
Αν το επιχειρήσεις καλή επιτυχία.
Αυτός της αλλαγης της σκάλας βγαίνει οταν ξαναπατηθεί η είναι σαν συρταρωτός?
Στην 1η περίπτωση εχει ενα μικρό έλασμα στην απο κάτω μεριά που κολάει οταν με τα χρόνια σκληρύνει το γράσο που έχει.
Στην 2η ισως έχει θέμα η επαφή.
H λύση είναι να καθαριστεί ο διακόπτης, δυστυχώς ... τα διάφορα σπρευ δεν κανουν δουλεια κ με τον καιρό ισως προκαλέσουν οξείδωση στις επαφές.
Αν το επιχειρήσεις καλή επιτυχία.
Τον έχω ήδη καθαρίσει με οινόπνευμα, μπατονέτες και τα σχετικά, είναι προς τοποθέτηση στην μηχανή, δεν τον έχω βάλει ακόμη.
Ο διακόπτης της σκάλας, όταν δεν έχει λίπανση (έχει στεγνώσει, δηλαδή το σπρέι επαφών) δεν κουμπώνει καν. Το ελατήριο δουλεύει κανονικά.
379824
ΝικόλαςXL
21/05/2017, 10:47
gory , αυτός ο διακόπτης μοιάζει να είναι απο Transalp, είναι ?
Αν είναι ξεκολάς τα καλώδια κ τον βγάζεις ετσι,
382591
Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα 4 αυτάκια που έχει για να συγκρατούν το μαλύρο πλαστικό που εχει τις επαφές.
Οταν ανοιχτεί έχει στο κατω μέρος δυο μικροσκοπικά ελατηρια , η μάλλον ενα ελατηριο κ ενα μικρό έλασμα αν θυμάμαι καλά .
Πρόσεχε μην χαθούν .
Αν καταφερεις να τον ανοίξεις τον καθαρίζεις , τον λιπαίνεις με λευκό γράσο λιθίου κ είσαι οκ.
Billymuse
21/05/2017, 11:18
:beer: Nα μπαίνεις πιο συχνά και να μας γράφεις διάφορα tips για τα CBF μας :D
gory , αυτός ο διακόπτης μοιάζει να είναι απο Transalp, είναι ?
Αν είναι ξεκολάς τα καλώδια κ τον βγάζεις ετσι,
382591
Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα 4 αυτάκια που έχει για να συγκρατούν το μαλύρο πλαστικό που εχει τις επαφές.
Οταν ανοιχτεί έχει στο κατω μέρος δυο μικροσκοπικά ελατηρια , η μάλλον ενα ελατηριο κ ενα μικρό έλασμα αν θυμάμαι καλά .
Πρόσεχε μην χαθούν .
Αν καταφερεις να τον ανοίξεις τον καθαρίζεις , τον λιπαίνεις με λευκό γράσο λιθίου κ είσαι οκ.
Ολόιδιο είναι. Πήρα από έναν μεταχειρισμένο διακόπτη που αγόρασα και "μεταμόσχευσα" το ελαττωματικό εξάρτημα.
Δυστυχώς, ως μη γνώστης, έχασα το ένα ελατήριο και ψάχνω να επιδιορθώσω τον δότη.
Τουλάχιστον, πλέον η μεγάλη σκάλα δουλεύει κανονικά.
Grafton 505
02/06/2017, 21:43
...
Πάρε το ελατήριο από ένα στυλό. Ίσως να χρειαστεί και λίγο κόψιμο.
Πάρε το ελατήριο από ένα στυλό. Ίσως να χρειαστεί και λίγο κόψιμο.
Σωστός, θα το δοκιμάσω!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.