PDA

View Full Version : Η KTM ετοιμάζει μοτοσυκλέτες με δίχρονους κινητήρες



Λευκάδιος
16/03/2017, 08:52
H KTM είναι στην ευχάριστη θέση, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο παγκόσμιας σημασίας, να ανακοινώσει την πρώτη σειρά δίχρονων μοτοσυκλετών Enduro με σύστημα injection. Επίσημη κυκλοφορία ο Μάιος 2017. Τα μοντέλα KTM 250 EXC TPI και KTM 300 EXC TPI θα εισαχθούν στην αγορά ως μέρος της γκάμας μοντέλων του 2018.


Η Αυστριακή εταιρεία είναι γνωστή για τις επαναστατικές τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιεί και το νέο στοιχείο που θα κάνει τη διαφορά είναι επιτέλους εδώ, με τα νέα 2-χρονα μοντέλα μοτοσυκλετών Enduro με σύστημα fuel injection να παρουσιάζονται ως μέρος της γκάμας μοντέλων EXC του 2018. Με την ακλόνητη δέσμευση της KTM να είναι πρωτοπόρα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εκτός δρόμου, στον οποίο η πορτοκαλί μάρκα έχει κατακτήσει πολλά πρωταθλήματα όλα αυτά τα χρόνια, είναι γεγονός ότι η συναρπαστική αυτή εξέλιξη στην τεχνολογία απέδωσε καρπούς.


Δεν είναι μυστικό ότι το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της KTM, στο Mattighofen της Αυστρίας, ανέπτυξε αυτή την τεχνολογία, η οποία προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μοντέλα με καρμπυρατέρ, συμπεριλαμβανομένης της δραστικής μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ πλέον δεν υπάρχει η ανάγκη να γίνεται η ανάμιξη του καυσίμου από πριν ή να τροποποιηθεί το σετάρισμα του καρμπυρατέρ για διαφορετικές συνθήκες. Και όχι μόνον αυτό, τα νέα 2-χρονα μοντέλα TPi προσφέρουν μια εντελώς νέα εμπειρία, από την άποψη της κατανομής ισχύος και οδηγικής συμπεριφοράς, γεγονός που αποδεικνύει για μια ακόμη φορά την αφοσίωση της KTM στις offroad ρίζες της. Όλα αυτά δε, σε συνέχεια της ολοκαίνουργιας γενιάς μοτοσυκλετών Enduro, που κυκλοφόρησε πέρυσι. Ως ηγέτης της αγοράς σε αυτό τον τομέα, η KTM πιστεύει ότι η νέα τεχνολογία των 2-χρονων μοντέλων με σύστημα fuel injection, TPi (Transfer Port Injection), είναι επαναστατική. Περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες κατά τη διάρκεια της διεθνούς παρουσίασης στα μέσα ενημέρωσης, η οποία ξεκινά στις 15 Μαΐου του 2017.

“Αυτή είναι μια απίστευτα συναρπαστική εξέλιξη για την η KTM. Αναπτύσσουμε το σύστημα fuel injection για 2-χρονες μοτοσυκλέτες για κάποιο χρονικό διάστημα και ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες με όλα τα οφέλη του ηλεκτρονικού ψεκασμού, ενσωματώνοντας τις στο σλόγκαν READY TO RACE. Υπήρξαν εκτενείς δοκιμές και παρατηρήσεις, τις οποίες έλαβε υπόψη της η ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, έτσι είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι από αυτήν την παγκόσμια πρωτοπορία στην τεχνολογία, καθώς κάνουμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε αυτό τον τομέα. Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες KTM 250 EXC TPI και KTM 300 EXC TPI, μοντέλα του 2018, τον Μάιο. Στην Ευρώπη, οι μοτοσυκλέτες θα φθάσουν στα καταστήματα των εμπόρων, στις αρχές του καλοκαιριού. Στις ΗΠΑ και τον Καναδά, η νέα μοτοσυκλέτα KTM 250 XC-W TPI 2018, θα είναι διαθέσιμη σε πολύ περιορισμένες ποσότητες στα τέλη του φθινοπώρου,” δήλωσε ο Γιοάχιμ Σόαερ Product Marketing Manager της KTM.

Πηγή http://www.novasports.gr/mihanokinita/europi/article/316570/i-ktm-etoimazei-motosukletes-me-dihronous-kinitires-/

bulmont
16/03/2017, 09:17
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Πάλι σ' έξοδα θα μπούμε............................

taxydromos
16/03/2017, 09:20
αυτά είναι! :beer:
χαρές κ πανυγήρια στους δίχρονους!
μένει να δούμε κ την απόδοση του ψεκασμού..

buckley
16/03/2017, 09:41
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Πάλι σ' έξοδα θα μπούμε............................

Λείπει ο Μάρτης απ τη Σαρακοστή ???

GFawkes
16/03/2017, 10:22
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Πάλι σ' έξοδα θα μπούμε............................

θελει η πουτ.....εεεε συγνωμη, η γρια να κρυφτει

και η χαρα δεν την αφηνει!!!!

:bawl:

OldMan
16/03/2017, 12:34
Ψεκαστά Δίχρονα.. !!

(τι αμαρτίες έχω κανει για να το ζησω κι αυτό..??) :(

sniper
16/03/2017, 12:46
Ψεκαστά Δίχρονα.. !!

(τι αμαρτίες έχω κανει για να το ζησω κι αυτό..??) :(


Περίμενε λίγο, να δούμε και τις εκπομπές τους...

ggs
16/03/2017, 12:52
Γιατι ήταν γενικα δύσκολο να εφαρμοστεί ψεκασμός σε 2χρονους κινητήρες? Λογω μίξης ?αλλο?

OldMan
16/03/2017, 12:56
Αλλο...

ggs
16/03/2017, 12:59
Αλλο...

καλα το ειχα καταλαβει..

teogtp
16/03/2017, 13:01
Αλλο...

Αν το μάθουμε κινδυνεύουμε;
:D

kordix
16/03/2017, 13:07
Για ψεκασμενους μονο..

alex14
16/03/2017, 13:44
Ψεκαστοι διχρονοι ντιζελ υπαρχουν εδω και δεκαετιες :D

el_hymador
16/03/2017, 13:53
Το θυμάται κανείς το Honda ΕXP-2; Δεν πρόκαμε να βγει στην παραγωγή.... το V-DUE της Bimota βγήκε πάντως αλλά έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα καλύτερα δείγματα νεορεαλιστικού ιταλικού χιούμορ.

ratamahatta
16/03/2017, 14:35
Μεγάλη επιτυχία για την KTM , μένει να το δούμε και στην πραξη ,τα θετικά κ τα αρνητικά που θα έχει η πρώτη σειρά.
Γιατι οχι ,δίχρονο ψεκαστο.

basilis_k6
16/03/2017, 14:41
υπάρχει τεχνολογία άμεσου ψεκασμου για διχρουνους που περνάει ε4. ειναι κυρίως θέμα αγοραστικού κοινου το οτι δεν βγαινουν πλεον. υποθέτω η χαμηλη συντηρηση που ειναι αρκετα έσοδα για τις εταιρίες μπαίνει μέσα στην εξισωση.

εδω βέβαια τα λεει λιγο διαφορετικα
http://motocrossactionmag.com/news/ask-the-mxperts-whats-holding-up-fuel-injected-two-stroke

OldMan
16/03/2017, 14:51
Αν το μάθουμε κινδυνεύουμε;
:D
Αν εχεις οδηγησει Simonini 250 7ταχυτο με μοτερ Sachs, δεν νομιζω να κινδυνεύεις απο τπτ αλλο πια...

bulmont
16/03/2017, 15:12
Αν εχεις οδηγησει Simonini 250 7ταχυτο με μοτερ Sachs, δεν νομιζω να κινδυνεύεις απο τπτ αλλο πια...



Στα πλεκτά σου και γρήγορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ούστ από 'δώ..............................

telegonos
16/03/2017, 15:20
υπάρχει τεχνολογία άμεσου ψεκασμου για διχρουνους που περνάει ε4. ειναι κυρίως θέμα αγοραστικού κοινου το οτι δεν βγαινουν πλεον. υποθέτω η χαμηλη συντηρηση που ειναι αρκετα έσοδα για τις εταιρίες μπαίνει μέσα στην εξισωση.



Και το λάδι που πετάει σε κάθε κύκλο καύσης ο μοτοσυκλετιστικός δίχρονος, το οποίο δεν είναι σε τίποτα ''υγειινό'' , πως το εξαιρούν οι euro 4 από την μέτρηση; Οι euro 4 μετράνε τα μικρογραμμάρια υδρογονανθράκων, και αυτό πετάει ντουμάνια ολόκληρα λάδι και περνάει; Δεν στέκει...

Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα, αν δεν αλλάξει ριζικά η σχεδίαση του δίχρονου, δηλαδή να καταργήσει τελείως τον στροφαλοθάλαμο από εισαγωγή και να μετατραπεί ο στροφαλοθάλαμος σε κλειστός τετράχρονου τύπου να μην έχει καμία σχέση με το μίγμα, και η εισαγωγή να γίνεται από εξωτερικό κομπρέσορα, όσο ψεκαστοί και να γίνουν, θα έχουν το μειονέκτημα της κατανάλωσης λαδιού. Ένα πράγμα που πετάει αβέρτα λάδι στο περιβάλλον, όχι euro 4 δεν περνάει, ούτε καν για προδιαγραφές δεκαετία του '80 δεν καθαρίζει.

Ακόμα και με αυτήν την εξέλιξη, πάλι θα διαφεύγει ένα κάποιο καύσιμο άκαυτο στο σύστημα των θυρίδων.

THEOD
16/03/2017, 15:46
Και μόνο στην σκέψη ότι θα ξαναμυρίσω αυτό το άρωμα της αγωνιστικής διχρονίλας μετά από τόσα χρόνια, με κάνει να νοιώθω 25 χρόνια νεότερος... :wlae:

Αν και μεταξύ μας είμαι ΠΟΛΥ επιφυλακτικός αν οποιοδήποτε δίχρονο μπορεί να επιβιώσει των κανονισμών ρύπων... Ή φοβάμαι ότι αν τα καταφέρει δεν θα έχει καμμία σχέση με το δίχρονο που ξέραμε σε χαρακτήρα-απόδοση...

patsavour
16/03/2017, 16:43
20 χρονια πριν

http://motorscooterguide.net/Aprilia/SR50/SR50.html

basilis_k6
16/03/2017, 17:34
Και το λάδι που πετάει σε κάθε κύκλο καύσης ο μοτοσυκλετιστικός δίχρονος, το οποίο δεν είναι σε τίποτα ''υγειινό'' , πως το εξαιρούν οι euro 4 από την μέτρηση; Οι euro 4 μετράνε τα μικρογραμμάρια υδρογονανθράκων, και αυτό πετάει ντουμάνια ολόκληρα λάδι και περνάει; Δεν στέκει...

Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα, αν δεν αλλάξει ριζικά η σχεδίαση του δίχρονου, δηλαδή να καταργήσει τελείως τον στροφαλοθάλαμο από εισαγωγή και να μετατραπεί ο στροφαλοθάλαμος σε κλειστός τετράχρονου τύπου να μην έχει καμία σχέση με το μίγμα, και η εισαγωγή να γίνεται από εξωτερικό κομπρέσορα, όσο ψεκαστοί και να γίνουν, θα έχουν το μειονέκτημα της κατανάλωσης λαδιού. Ένα πράγμα που πετάει αβέρτα λάδι στο περιβάλλον, όχι euro 4 δεν περνάει, ούτε καν για προδιαγραφές δεκαετία του '80 δεν καθαρίζει.

Ακόμα και με αυτήν την εξέλιξη, πάλι θα διαφεύγει ένα κάποιο καύσιμο άκαυτο στο σύστημα των θυρίδων.

Well, actually, the new Transfer Port Injection (TPI) eliminates the need for pre-mixing of gas and oil altogether. More importantly, it drastically reduces emissions and fuel consumption. This is key because in some global markets, KTM still sells street-legal 250 and 300 two-stroke dual sports, and this new EFI unit allows those bikes to meet the very strict Euro 4 emission standards.

Μανολης67
16/03/2017, 20:15
Δηλαδή μιλάμε για τεχνολογία που μπορεί να περάσει σε μηχανάκια καθημερινής χρήσης, και οχι σε ειδικές κατηγορίες?
Αν αποφύγουμε την λαδίλα και το ντουμάνιασμα στην εξατμιση, αν περάσει τους ρυπους Euro 4 γιατί οχι?
Ξεκινήσαμε απο διχρονα στα νειάτα μας, λετε να ξαναγυρίσουμε εκεί και στα γεράματα?
Γιατι οχι...το μικρό βαρος παντα ευπρόσδεκτο.....

GiorgosLa
16/03/2017, 22:56
Αν εχεις οδηγησει Simonini 250 7ταχυτο με μοτερ Sachs, δεν νομιζω να κινδυνεύεις απο τπτ αλλο πια...

Πςςςς!!! Άντε μην αρχίσουμε να βάζουμε φωτογραφίες κι εδώ... :D

andgeo
16/03/2017, 22:56
ένα μπλε λες ;Θυμάμαι και τα ΙΤ να κάνουν κόντρες ποιό είναι πιο "κακό"

GiorgosLa
16/03/2017, 23:01
ένα μπλε λες ;Θυμάμαι και τα ΙΤ να κάνουν κόντρες ποιό είναι πιο "κακό"

Ναι. Νομίζω δεν το έχω δει σε άλλο χρώμα.


(Ποιος είσαι???) :)

andgeo
16/03/2017, 23:05
δε νομίζω ότι γνωριζόμαστε ...

OldMan
17/03/2017, 17:01
Αυτο λεω...

(που αν δεν ειχες 3-4 λεβιεδες ταχυτητων μαζι σου, γυρναγες απο την βολτα με "σκυλα" μαγκωμενη στο καρε του αξονα..)

bulmont
17/03/2017, 17:07
Επρεπε να 'χεις και μερικές ασφάλειες γιά το βολάν.........

buckley
17/03/2017, 17:17
Αυτο λεω...

(που αν δεν ειχες 3-4 λεβιεδες ταχυτητων και καμμιά μανιβέλα έξτρα μαζι σου, γυρναγες απο την βολτα με "σκυλα" μαγκωμενη στο καρε του αξονα..)

Να τα λέμε όλα...

teogtp
17/03/2017, 17:34
Αυτο λεω...

(που αν δεν ειχες 3-4 λεβιεδες ταχυτητων μαζι σου, γυρναγες απο την βολτα με "σκυλα" μαγκωμενη στο καρε του αξονα..)


Επρεπε να 'χεις και μερικές ασφάλειες γιά το βολάν.........


Να τα λέμε όλα...

Πηγαινες με μηχανακι βολτα και γυρνουσες με το ΚΤΕΛ και 2 κουτες με ανταλλακτικα.....
Να τα λεμε ολα.....
:lol:

buckley
17/03/2017, 17:44
Πηγαινες με μηχανακι βολτα και γυρνουσες με το ΚΤΕΛ και 2 κουτες με ανταλλακτικα.....
Να τα λεμε ολα.....
:lol:

Ίσα ρε πιπίνι, φύσα τα κεράκια λέμε...

amyroukai
17/03/2017, 18:43
έτσι. καλά περνούσαν τότε τα παππουδερά λέμε. μιά βόλτα, μιά εμπειρία, με τι μηχανάκι θα φύγεις, με πόσο από το μηχανάκι θα γυρίσεις...

teogtp
17/03/2017, 18:49
έτσι. καλά περνούσαν τότε τα παππουδερά λέμε. μιά βόλτα, μιά εμπειρία, με τι μηχανάκι θα φύγεις, με πόσο από το μηχανάκι θα γυρίσεις...

Εδώ βλέπουμε τον buckley στην επιστροφή από το Σουνιο....






379806





:lol:

bulmont
17/03/2017, 18:49
έτσι. καλά περνούσαν τότε τα παππουδερά λέμε. μιά βόλτα, μιά εμπειρία, με τι μηχανάκι θα φύγεις, με πόσο από το μηχανάκι θα γυρίσεις...

Ε, όσο να το κάνεις, υπήρχε ένα σασπένς......................

patsavour
17/03/2017, 18:57
έτσι. καλά περνούσαν τότε τα παππουδερά λέμε. μιά βόλτα, μιά εμπειρία, με τι μηχανάκι θα φύγεις, με πόσο από το μηχανάκι θα γυρίσεις...

Ολα ηταν πιο απλα τοτε πιο αληθινα και πιο προσιτα.Τωρα μας εχει φαει το πληκτρολογιο.Ψυριζουμε την μαιμου και μεχρι να αποφασισουμε ποιο μηχανακι εχει ενα νανοδευτερολεπτο καλυτερη επιταχυνση, ποιο εχει ενα δεκατο του ιππου μεγαλυτερη ιπποδυναμη , και σε ποιο ρυθμιζεται ο εγκεφαλος να ψηνει στον αναβατη καφε ,εχει περασει το μοντελο και εχει γινει ρετρο.

amyroukai
17/03/2017, 19:51
Μπορεί αλλά πάει όλο, γυρίζει όλο. Ακόμα και τα μπλε -έτοιμα για καθέλκυση- ιταλικά χρέπια...

patsavour
17/03/2017, 20:05
Μπορεί αλλά πάει όλο, γυρίζει όλο. Ακόμα και τα μπλε -έτοιμα για καθέλκυση- ιταλικά χρέπια...

Kαι τοτε πηγαιναν και γυριζαν ολοκληρα οχι βεβαια με την ποιοτητα και ασφαλεια κυλισης των σημερινων , αλλα απο την αλλη αν χαλαγε κατι το εφτιαχνες στην ακρη του δρομου και δεν φωναζες την οδικη,και πηγαινες και γυρο πελοποννησου με 50αρα βεσπα η σιμσον και δεν ρωταγες σε κανενα φορουμ αν μπορεις να πας χαλκιδα με 250αρι σκουτερ οπως ρωτανε σημερα. Ο TEMPORA O MORES

andgeo
17/03/2017, 21:23
έτσι. καλά περνούσαν τότε τα παππουδερά λέμε. μιά βόλτα, μιά εμπειρία, με τι μηχανάκι θα φύγεις, με πόσο από το μηχανάκι θα γυρίσεις...

μην ακούς τις φήμες , κανείς δεν έπαιρνε το σιμονίνι για να κάνει βόλτες , πίστα-σπίτι-πίστα και καμια ληστεία xD

slzr
18/03/2017, 01:27
Μια φορά έχω οδηγήσει RGΓ 250... Κρατιόμουνα απ' τα τιμόνια (απ΄την κλωτσιά που έφαγα στις ροπές) για να μην σαβουριαστώ... Εμπειρία!