Σύνδεση

View Full Version : Ρεκόρ από την Honda και την Metzeler



amyroukai
18/03/2017, 23:41
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο η Honda έσπασε τρία ρεκόρ μοτοσικλέτας, ανεβάζοντας χωμάτινα μοντέλα της σε μεγάλο ύψος με την βοήθεια του νέου ελαστικού Metzeler MC 360.

Συγκεκριμένα, σκαρφάλωσαν στο ηφαίστειο με το εύκολο όνομα Nevado Ojos del Salado ανάμεσα στην Χιλή και στην Αργεντινή.
Τα μοντέλα της Honda που συμμετείχαν στην προσπάθεια ήταν η γνωστή σε όλους μας CRF1000 και το CRF450RX. Οι οδηγοί ήταν οι Salvo Pennisi που είναι επικεφαλής δοκιμών της εταιρίας ελαστικών, Carlo Fontani επικεφαλής επικοινωνίας αγωνιστικών ομάδων της honda, οι δημοσιογράφοι Francesco Catanese και Karsten Shwers και ο Fabio Mossini που είναι πρωταθλητής εντούρο και μέλος της ομάδας Honda Νότιας Αμερικής.

Τα ρεκόρ που έσπασαν είναι:
Από το μηδέν στα 5,900 μέτρα υψόμετρο σε λιγότερο από 24 ώρες
5,960 μέτρα ως το μέγιστο ύψος που έχει φτάσει δικύλινδρη μοτοσικλέττα
5,977 μέτρα ως το μέγιστο ύψος που έχει φτάσει μοτοσικλέττα σε 24 ώρες.

Το πρώτο ρεκόρ το έσπασαν "όλοι μαζί" ο Catanese, Mossini και Schwers οδηγούσαν την Africa Twin και ο Pennisi και τις δύο μοτοσικλέτες. Η ομάδα έφτασε τα 5900 μέτρα σε 22 ώρες και 30 λεπτά. Ο Mossini μετά πήγε την Africa Twin στα 5960 μέτρα.

Το τρίτο ρεκόρ το έφτασε ο Pennisi με το CRF450RX σε 22 ώρες και 40 λεπτά, μάλιστα αυτό έγινε αμέσως μετά την προσπάθεια όλων να οδηγήσουν την Africa Twin στο ρεκόρ.

Είναι προφανές ότι πρόκειται για μια εξαιρετική διαφήμιση και για τις δύο εταιρίες και όχι για "το απόλυτο τεστ ελαστικού" όπως παρουσιάστηκε, πάντως δεν μειώνει σε τίποτα την αξία του εγχειρήματος.

Οι αναβάτες πέρασαν πέντε ημέρες σε περιβάλλον υψηλού υψομέτρου για να εγκλιματιστούν. Η ομάδα ξεκίνησε από την Bajia Inglesa, πέρασε 300 χιλιόμετρα από κάθε είδους τερέν και έφτασε στην "βασική κατασκήνωση" της Laguna Verde στα 4300 μέτρα, με την ανάβαση στην κορυφή να γίνεται την επόμενη ημέρα. Η ανάβαση στο Tejos στα 5837 μέτρα έγινε περνώντας διαδρομές με πάγο και άμμο και μετά η ομάδα βρήκε εμπόδιο από κάποιες παγωμένες μορφές εδάφους που σχηματίζονται λόγω των υψηλής έντασης ανέμων, οπότε δεν μπόρεσε να περάσει τα 5900 μέτρα.
Σε εκείνο το σημείο ο Mossini και ο Pennisi αποφάσισαν ότι θα ρισκάρουν και τελικά ο Mossini με την Africa που φορούσε τα Metzeler MC360 έφτασε τα 5960 μέτρα και ο Pennisi με το CRF450RX έφτασε τα 5977 μέτρα.


379885



379884



379883

Bowleno
19/03/2017, 10:56
Ότι είναι κατόρθωμα για τους κινητήρες να λειτουργούν σε τέτοιο υψόμετρο που το οξυγόνο δεν επαρκεί και τόσο το καταλαβαίνω, αλλά για τα ελαστικά γιατί; :confused:

amyroukai
19/03/2017, 11:05
ε καλά, το κατόρθωμα εν προκειμένω είναι ότι ξεκίνησαν από θερμοκρασίες 40 βαθμών στην παραλία ως τα μείον στο βουνό και πέρασαν άσφαλτο, άμμο, χώμα, πέτρα, χιόνια, πάγο και (ε κάτι πρέπει να πουν και αυτοί στην διαφήμιση/προβολή) τα κατάφεραν καλύτερα από κάθε άλλο ελαστικό...

est
21/03/2017, 09:49
Τα λαστιχάκια πάντως τα περιμένω πως και πως να έρθουν κι εδώ.. οι τιμές που παίζουν στο εξωτερικό (για προπαραγγελία μιας και δεν είναι διαθέσιμα ακόμα) είναι πολύ καλές. Και μιλάμε για χωμάτινο λάστιχο με "έγκριση" για κυκλοφορία στο δρόμο. Κάτι σαν τα AC10 δηλαδή, αλλά με επιλογή ανάλογα με το τερέν. (Soft-mid, Mid-hard).

GFawkes
21/03/2017, 09:55
Τα ρεκόρ που έσπασαν είναι:
Από το μηδέν στα 5,900 μέτρα υψόμετρο σε λιγότερο από 24 ώρες
5,960 μέτρα ως το μέγιστο ύψος που έχει φτάσει δικύλινδρη μοτοσικλέττα
5,977 μέτρα ως το μέγιστο ύψος που έχει φτάσει μοτοσικλέττα σε 24 ώρες.

Το πρώτο ρεκόρ το έσπασαν "όλοι μαζί" ο Catanese, Mossini και Schwers οδηγούσαν την Africa Twin και ο Pennisi και τις δύο μοτοσικλέτες. Η ομάδα έφτασε τα 5900 μέτρα σε 22 ώρες και 30 λεπτά. Ο Mossini μετά πήγε την Africa Twin στα 5690 μέτρα.




Κατι μπηκε λαθος;

amyroukai
21/03/2017, 09:59
φιλαράκι αναριθμητισμός. συμβαίνει μερικές φορές... μέα κούλπα και έντιτ και ευχαριστούμε για την διόρθωση :)

GFawkes
21/03/2017, 11:02
φιλαράκι αναριθμητισμός. συμβαίνει μερικές φορές... μέα κούλπα και έντιτ και ευχαριστούμε για την διόρθωση :)

Αυτη η διαιτα σε εχει εξαντλήσει.....
:bawl:

:a48:

Λευκάδιος
21/03/2017, 11:37
Μια χαρά τα πάει η χόντα με τα ρεκορ,το Ντακαρ να δω πότε θα κερδίσει :bawl:

amyroukai
21/03/2017, 11:39
Επειδή η συζήτηση έγινε ξανά, φέτος είχαν όλες τις προδιαγραφές και το έχασαν από το λάθος με τον ανεφοδιασμό και την ποινή που δέχτηκαν. Ε, οι Ιάπωνες μαθαίνουν...

Λευκάδιος
21/03/2017, 12:02
:a27: ON Πλάκα κάνω Αμυρου,συν τοις άλλοις δεν είναι ευκολο πράγμα μεσα σε 4-5 χρόνια να κερδισεις μια εταιρεία που ασχολείται σοβαρά με το Ντακαρ πάνω απο 20.:a27: OFF