View Full Version : Ο Irinia (ΤΕΡΕΝΣ) ψάχνει νέα μοτοσικλέτα.
karellen
24/03/2017, 17:59
Διακόσιαι χιλιάδαι δίσκοι από τις 20/3 και ακόμα δεν έχει καν πουλήσει το ST! :eek:
Διακόσιαι χιλιάδαι δίσκοι από τις 20/3 και ακόμα δεν έχει καν πουλήσει το ST! :eek:
E, ti νόμιζες πως θα την βγάζαμε έτσι εύκολα;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΡΕ ΚΟΥΚΛΟΙ...........
Με το μαλακό λέμε....
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΚΤΜ...........
Δεν έχει ρε παιδιά να βολευτούνε και οι καρδιακοί..??
amyroukai
26/03/2017, 08:55
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΚΤΜ...........
Δεν έχει ρε παιδιά να βολευτούνε και οι καρδιακοί..??
να περιμένουν τα 800.
devil's animal
26/03/2017, 09:06
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΚΤΜ...........
Δεν έχει ρε παιδιά να βολευτούνε και οι καρδιακοί..??
irinia, τα κιλα που ζητας παιζουν μονο στα μονοκυλινδρα...
γιατι οπως καταλαβαινεις, άλλα ειναι τα ανακοινωθεντα κιλα απο τις εταιρειες και άλλα εμφανιζονται στις ζυγαριες των περιοδικων που τις μετρανε...
δλδ 200 κιλα (περιπου) μηχανακι ειναι το ΚΤΜ690...ανακοινωνεται 150 κιλα στεγνο...βαλε λαδια, βενζινη, παραφλου παμε στα 170, κλεβουν και κανενα 15αρι οι εταιρειες, το παιρνεις με 185-190 κιλακια...
μετα πας στο 1090 το οποιο ειναι κανενα 40κιλο πανω...αλλα δικυλινδρο, χιλιαρι, κλπ...κλπ...
amyroukai
26/03/2017, 09:21
μεταφερθήκαμε στο σωστό νήμα.
Ο φίλτατος δεν θέλει να καταλάβει ότι ουσιαστικά υπάρχουν δύο μόλις μοτοσικλέτες οι οποίες καλύπτουν την περίπτωσή του για "200 κιλά" σε "ψηλό στριτ/ονοφ".
Tracer 700, Tracer 900.
Το πρώτο λίγο κάτω από 200, το δεύτερο λίγο επάνω από 200. Άντε να βάλουμε και το Versys650 στην συζήτηση, καταχρηστικά (πιο βαρύ/πιο αδύναμο από T900).
Και μετά το ΧΑΟΣ γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ λέμε. Το XTZ660 δεν είναι euro4. Αν στα "μονοκύλινδρα" ον-οφ εννοείτε το G310GS και το 250Rally, πιστεύω ότι δεν θα κατέβει τόσο σε κυβικά. Τα ΚΤΜ690, Husky701 ΔΕΝ είναι "onoff" της κατηγορίας των ταξιδιάρικων και για να τα φτιάξεις έτσι θα δώσεις τα λεφτά μιάς άφρικα, που για την χρήση που συζητάμε είναι πάλι καλύτερη μοτοσικλέτα.
Βρε καλέ μου Ιρίνιε, είπαμε μουχαμπέτι αλλά το έχεις τερματίσει το κοντέρ. Τα νούμερα μιλάνε ξεκάθαρα, τώρα αν σκοπεύεις να συζητάς μέχρι την δευτέρα παρουσία (του ύψιστου, όχι την δική σου που ήδη την ζούμε) δικαίωμά σου αναφαίρετο, αλλά ΟΚ, αντιλαμβάνεσαι το ότι η κουβέντα δεν θα τελειώσει ποτέ γιατί αυτό που θέλεις (μιά άφρικα/F800/Τενερέ στα 200 κιλά) ΔΕΝ υπάρχει σήμερα. Θες να περιμένεις το νέο Tenere700? Τα ΚΤΜ800? Το νέο F800GS? Θα περιμένεις έναν χρόνο γιατί θα τα δείξουν φθινόπωρο ως μοντέλα 2018...
doctoras
26/03/2017, 10:19
οτι είπε ο απονάνω
και ζήτα να κάνεις τεστ το μουλτι 950, και εάν τα βρεις στην διαπραγμάτευση χτύπα το
irinia, τα κιλα που ζητας παιζουν μονο στα μονοκυλινδρα...
γιατι οπως καταλαβαινεις, άλλα ειναι τα ανακοινωθεντα κιλα απο τις εταιρειες και άλλα εμφανιζονται στις ζυγαριες των περιοδικων που τις μετρανε...
δλδ 200 κιλα (περιπου) μηχανακι ειναι το ΚΤΜ690...ανακοινωνεται 150 κιλα στεγνο...βαλε λαδια, βενζινη, παραφλου παμε στα 170, κλεβουν και κανενα 15αρι οι εταιρειες, το παιρνεις με 185-190 κιλακια...
μετα πας στο 1090 το οποιο ειναι κανενα 40κιλο πανω...αλλα δικυλινδρο, χιλιαρι, κλπ...κλπ...
Αυτό που λες δε γίνεται!
amyroukai
26/03/2017, 10:58
Αυτό που λες δε γίνεται!
ε ναι γιατί στα περιοδικά το 690 το μετράνε 157 γεμάτο, αλλά ΟΚ άσε τον διαβολάκο να ζει στο φάντασιλαντ.
ε ναι γιατί στα περιοδικά το 690 το μετράνε 157 γεμάτο, αλλά ΟΚ άσε τον διαβολάκο να ζει στο φάντασιλαντ.
Ακριβώς. Στα στεγνά κιλά προσθέτουμε το πολύ αλλά 5 για τα υγρά (λαδια, νερό, υγρά φρένων, αέρα στα λάστιχα κτλ.) και τα λίτρα της βενζίνης τα πολλαπλασιάζουμε με το 0.7 που είναι το ειδικό βάρος της. Αν το κάνουμε βγαίνει περίπου το ίδιο βάρος που έδειξαν και οι ζυγαριές.
Το 690 του 08-09 ήταν 135 στεγνό. Του 17 είναι 147 στεγνό, γμνες προδιαγραφές ρύπων; Τα νούμερα που δηλώνουν οι εταιρίες δεν είναι καθόλου λάθος. Φυσικά υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που κάνουν κάποια μεγέθη πολύ αισιόδοξα ή ίσως και λάθη στις διάφορες σελίδες που αναφέρουν τα specs. Όχι όμως να κάνουμε και το 690, τενερε. Αν είναι έτσι το δικό μου είναι 225, το 1090 260 και το super 10ere στην επόμενη έκδοση θα έχει και όπισθεν.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ
Να κατέβω κυβικά,αλλά πρέπει να το χωνέψω πρώτα.
Αφού σας κούρασα,κλείστε το,πάω μάλλον για το νέο
ΝΤΟΥΚΑΤΙ το 950,πιο κάτω.....δεν πάει.
....... και το super 10ere στην επόμενη έκδοση θα έχει και όπισθεν.
Δενκακό......................
Δενκακό......................
ΖΗΛΙΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.......
Εδώ άλλα αξιοσέβαστα μοτόρια έχουν χειρόφρενοοοοοοοοο...!!!
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ
Να κατέβω κυβικά,αλλά πρέπει να το χωνέψω πρώτα.
Αφού σας κούρασα,κλείστε το,πάω μάλλον για το νέο
ΝΤΟΥΚΑΤΙ το 950,πιο κάτω.....δεν πάει.
Μαλιστα..τα 260 κιλα τενερε είναι πολλα και υπέρογκα ενώ τα 230 κιλα ντουκατι είναι ελαφροπουπουλα και ευκολοδήγητα.. και θα μπεις στην διαδικασια να ματωσεις οικονομικα για ποιο λογο; τι να πω ρε φιλε..
lleonidas
26/03/2017, 13:39
Μαλιστα..τα 260 κιλα τενερε είναι πολλα και υπέρογκα ενώ τα 230 κιλα ντουκατι είναι ελαφροπουπουλα και ευκολοδήγητα.. και θα μπεις στην διαδικασια να ματωσεις οικονομικα για ποιο λογο; τι να πω ρε φιλε..
Συμφωνώ και εγώ σ'αυτό.Αν ο βασικός λόγος για την αλλαγή είναι το βάρος, τότε δε νομίζω πως για 30 κιλά αξίζει να δώσεις καινούρια μοτο και να χρεωθείς για μια άλλη.Αν όμως δε σε πολυνοιάζει το οικονομικό ή αν ερωτεύτηκες Ιταλίδα ή αν απλά θέλεις μια αλλαγή με κάτι διαφορετικό και απλά ψάχνεις αφορμή για νέο μηχάνημα,τότε προχώρα.
devil's animal
26/03/2017, 16:34
Ακριβώς. Στα στεγνά κιλά προσθέτουμε το πολύ αλλά 5 για τα υγρά (λαδια, νερό, υγρά φρένων, αέρα στα λάστιχα κτλ.) και τα λίτρα της βενζίνης τα πολλαπλασιάζουμε με το 0.7 που είναι το ειδικό βάρος της. Αν το κάνουμε βγαίνει περίπου το ίδιο βάρος που έδειξαν και οι ζυγαριές.
Το 690 του 08-09 ήταν 135 στεγνό. Του 17 είναι 147 στεγνό, γμνες προδιαγραφές ρύπων; Τα νούμερα που δηλώνουν οι εταιρίες δεν είναι καθόλου λάθος. Φυσικά υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που κάνουν κάποια μεγέθη πολύ αισιόδοξα ή ίσως και λάθη στις διάφορες σελίδες που αναφέρουν τα specs. Όχι όμως να κάνουμε και το 690, τενερε. Αν είναι έτσι το δικό μου είναι 225, το 1090 260 και το super 10ere στην επόμενη έκδοση θα έχει και όπισθεν.
ρε σεις τι μ@λακια ειναι αυτο που λετε τα κιλα στεγνα στα μηχανακια...??
ειναι δυνατον ποτε να οδηγηθουν χωρις λαδια, νερα, βενζινη, ακομα και υγρα φρενων?
τα νουμερα που δηλωνουν οι εταιρειες ειναι αισιοδοξα... οπως ειναι και με τα αλογα...ωρα ειναι να μου πειτε οτι το 690 ειναι 76 αλογα...:rolleyes:
και το ktm duke 690 του 10 συμφωνα με αυτο (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_690%20r%20duke%2010.htm) ειναι 148,5 με 13,5 λιτρα ρεζερβουαρ βενζινης και 1,8 λαδι...και πειτε μου εσεις ποσο νερο παιρνει μεσα στο μοτερ, στο ψυγειο και στο δοχειο πληρωσης... και ξαναβαλτε το στην ζυγαρια να δειξει αυτο που λεει το περιοδικο δλδ 157...:rolleyes:
του 2016 συμφωνα με αυτο (http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_duke_2016.php) ειναι 149,5 στεγνο...
εγω σας λεω οτι και να το στεγνωσετε απο τα παντα αν το βαλετε πανω σε μια ζυγαρια δεν θα δειξει κατω απο 150...
ελεος, μην παραμυθιαζεστε...εδω τα παπια ειναι 100 κιλα...
αντε μην αρχισω να λεω οτι το xr ειναι 128 απο την μανα του και με την διαιτα που του εχω κανει εχει παει 120... και κλαψουνε μανουλες...:facepalm:
edit: irinia για να εισαι σιγουρος για την αγορα, θα σου πω κατι ψυχαναγκαστικο...παρε 2 ηλ. ζυγαριες και βαλε πανω το S10ere...και μετα πηγαινε βολτα στις αντιπροσωπειες με τις ιδιες ζυγαριες και πες τους εγω θα παρω το μηχανακι που οι ζυγαριες θα δειξουν τα νουμερα που λενε τα φυλλαδια σας...
και το ktm duke 690 του 10 συμφωνα με αυτο (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_690%20r%20duke%2010.htm) ειναι 148,5 με 13,5 λιτρα ρεζερβουαρ βενζινης και 1,8 λαδι...και πειτε μου εσεις ποσο νερο παιρνει μεσα στο μοτερ, στο ψυγειο και στο δοχειο πληρωσης... και ξαναβαλτε το στην ζυγαρια να δειξει αυτο που λεει το περιοδικο δλδ 157...:rolleyes:
του 2016 συμφωνα με αυτο (http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_duke_2016.php) ειναι 149,5 στεγνο...
εγω σας λεω οτι και να το στεγνωσετε απο τα παντα αν το βαλετε πανω σε μια ζυγαρια δεν θα δειξει κατω απο 150...
Δεν ξέρω πόσο είναι σε νούμερο αλλά είναι πανάλαφρο. Χώνεται σε λούκι και το σηκώνεις και το βγάζεις με τα χέρια χωρίς να είσαι κανένας τούμπανος.
basilis_k6
26/03/2017, 18:21
edit: irinia για να εισαι σιγουρος για την αγορα, θα σου πω κατι ψυχαναγκαστικο...παρε 2 ηλ. ζυγαριες και βαλε πανω το S10ere...και μετα πηγαινε βολτα στις αντιπροσωπειες με τις ιδιες ζυγαριες και πες τους εγω θα παρω το μηχανακι που οι ζυγαριες θα δειξουν τα νουμερα που λενε τα φυλλαδια σας...
με κανένα kxf τον βλέπω
amyroukai
26/03/2017, 18:23
Αυτό που δεν έχει καταλάβει κανείς ως τώρα είναι πως ΕΤΣΙ κάνει ο μίστερ Ι.
Και με το βεστρόμ τα ίδια. Απρίλιο το πήρε, Δεκέμβριο άστρωτο το έδωσε.
Οπότε παίδες μην σκάτε για τις ξένες τσέπες. Αυτό έκανε πάντα, αυτό του αρέσει του ανθρώπου, αυτό θα κάνει και τώρα. Τα κιλά είναι πρόφαση.
AUFGEBRACHT
26/03/2017, 20:15
παρε 2 ηλ. ζυγαριες και βαλε πανω το S10ere...και μετα πηγαινε βολτα στις αντιπροσωπειες με τις ιδιες ζυγαριες και πες τους εγω θα παρω το μηχανακι που οι ζυγαριες θα δειξουν τα νουμερα που λενε τα φυλλαδια σας...[/COLOR]
Ζυγαριές ή γεφυροπλάστιγγες;
ρε σεις τι μ@λακια ειναι αυτο που λετε τα κιλα στεγνα στα μηχανακια...??
Σημερα πολλοί κατασκευαστές εκτός απ τα στεγνά κιλά δίνουν και με φουλ υγρά ή πλήρες υγρών χωρίς βενζίνη. Αν τεσταρεις αυτές τις τιμές θα δεις ότι είναι ακριβείς. Γιατί να προσπαθήσεις να δεις αν τα στεγνά κιλά είναι σωστά; Νομίζεις ότι μπορείς να αδειάσεις τον κινητήρα απ τα λάδια ή το νερό κτλ; Αυτή η τιμή είναι απλά μία τιμή αναφοράς. Δε μπορεί να μετράς την ποσότητα καυσίμου στο βάρος. Απ την ποσότητα καυσίμου εξαρτάται η αυτονομία, απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται τα διαστήματα σέρβις αλλά η μηχανή μπορεί να κινηθεί και με μισό ρεζερβουάρ. Τα διαστήματα σέρβις θα αξιολογηθούν και αυτα ξεχωριστά γιατί εκτος απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται και απ τις στροφές του κινητήρα. Το 690 έχει λοιπόν 147 στεγνά κιλά και τo XT 172. Δε σου λέει τίποτα αυτό;
Δύο μονοκύλινδρα μηχανάκια με τα ίδια διαστήματα σέρβις έχουν μία διαφορά 25 κιλών. Με πλήρες υγρά η διαφορά αυτή μπορεί να αλλάξει λόγο περιεκτικότητας ρεζερβουάρ. Το δικό μου έχει + 22 απ τα στεγνά του απ τα οποία τα 17 είναι η βενζίνη. Το 690 έχει +10.
Και ναι το τενεκε είναι 208,5 κιλά μετρημένο. 186 κιλά στεγνό λένε, για την έκδοση χωρίς abs.
Τα 690 είναι χιλιοζυγισμενα και τα κιλά που δίνει η κτμ είναι μία χαρά σωστά.
Ο κινητήρας του 08 μοντέλου είναι 35 κιλά ένω του χτ 52 για να πάρεις και μία ιδέα από πού προέρχονται τα κιλά.
Τα 690 μέχρι το 12 ήταν 135 στεγνα και δεκάρα δε δίνω πόσο είναι τα παπιά.
basilis_k6
26/03/2017, 23:33
Σημερα πολλοί κατασκευαστές εκτός απ τα στεγνά κιλά δίνουν και με φουλ υγρά ή πλήρες υγρών χωρίς βενζίνη. Αν τεσταρεις αυτές τις τιμές θα δεις ότι είναι ακριβείς. Γιατί να προσπαθήσεις να δεις αν τα στεγνά κιλά είναι σωστά; Νομίζεις ότι μπορείς να αδειάσεις τον κινητήρα απ τα λάδια ή το νερό κτλ; Αυτή η τιμή είναι απλά μία τιμή αναφοράς. Δε μπορεί να μετράς την ποσότητα καυσίμου στο βάρος. Απ την ποσότητα καυσίμου εξαρτάται η αυτονομία, απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται τα διαστήματα σέρβις αλλά η μηχανή μπορεί να κινηθεί και με μισό ρεζερβουάρ. Τα διαστήματα σέρβις θα αξιολογηθούν και αυτα ξεχωριστά γιατί εκτος απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται και απ τις στροφές του κινητήρα. Το 690 έχει λοιπόν 147 στεγνά κιλά και τo XT 172. Δε σου λέει τίποτα αυτό;
Δύο μονοκύλινδρα μηχανάκια με τα ίδια διαστήματα σέρβις έχουν μία διαφορά 25 κιλών. Με πλήρες υγρά η διαφορά αυτή μπορεί να αλλάξει λόγο περιεκτικότητας ρεζερβουάρ. Το δικό μου έχει + 22 απ τα στεγνά του απ τα οποία τα 17 είναι η βενζίνη. Το 690 έχει +10.
Και ναι το τενεκε είναι 208,5 κιλά μετρημένο. 186 κιλά στεγνό λένε, για την έκδοση χωρίς abs.
Τα 690 είναι χιλιοζυγισμενα και τα κιλά που δίνει η κτμ είναι μία χαρά σωστά.
Ο κινητήρας του 08 μοντέλου είναι 35 κιλά ένω του χτ 52 για να πάρεις και μία ιδέα από πού προέρχονται τα κιλά.
Τα 690 μέχρι το 12 ήταν 135 στεγνα και δεκάρα δε δίνω πόσο είναι τα παπιά.
υπήρχαν και οι ωραιες εποχες που το στεγνο ηταν χωρις μπαταρια.
amyroukai
26/03/2017, 23:41
Θεωρητικά οι νέες ευρωπαϊκές οδηγίες για το ζύγισμα λένε "ready to ride" με ντεπόζιτο τουλάχιστον στο 90% της χωρητικότητας του.
Αυτό που δεν έχει καταλάβει κανείς ως τώρα είναι πως ΕΤΣΙ κάνει ο μίστερ Ι.
Και με το βεστρόμ τα ίδια. Απρίλιο το πήρε, Δεκέμβριο άστρωτο το έδωσε.
Οπότε παίδες μην σκάτε για τις ξένες τσέπες. Αυτό έκανε πάντα, αυτό του αρέσει του ανθρώπου, αυτό θα κάνει και τώρα. Τα κιλά είναι πρόφαση.
ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΣ...........
Τον επόμενο Δεκέμβριο το έδωσα το βεστρομάκι.
Τώρα τι να κάνουμε,έτυχε αυτό το περιστατικό και είμαι προβληματισμένος.
Αν πάντως το μούλτι είναι μόνο 30 κιλά κάτω, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΝΤΩΣ.
Για να νοιώσεις τη διαφορά στους επιτόπου χειρισμούς πρέπει το μηχανάκι
να είναι κοντά στα 200 κιλά.
Τώρα αν είναι 210 ε δε χάλασε ο κόσμος.Τα 262 όμως του τενερέ ΤΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ..!!
Κι αν πάμε με βαλίτσα,σίδερα,ποδιά.....πλησιάζουμε τα 270,ουκ ολίγα...!!!
Αν φίλε μου τα άλλαζα τα μηχανάκια πριν από τρέλα,ΤΩΡΑ δυστυχώς επιβάλλεται.
Όμως φαίνεται πως είναι σαν το παραμύθι με τον κακό τον λύκο,όπου ο βοσκός
φώναζε φώναζε και κορόιδευε τους συγχωριανούς και στο τέλος όταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ήρθε ο λύκος κανένας δεν το πίστεψε και πάνε τα ζωντανά..!!
Πάντως αδυνατώ να πιστέψω ότι μόνο 2-3 μηχανάκια μου κάνουν,ίσως κοιτάξω και
σε άλλη κατηγορία.
devil's animal
27/03/2017, 07:13
Γιατί να προσπαθήσεις να δεις αν τα στεγνά κιλά είναι σωστά; Νομίζεις ότι μπορείς να αδειάσεις τον κινητήρα απ τα λάδια ή το νερό κτλ; Αυτή η τιμή είναι απλά μία τιμή αναφοράς. Δε μπορεί να μετράς την ποσότητα καυσίμου στο βάρος. Απ την ποσότητα καυσίμου εξαρτάται η αυτονομία, απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται τα διαστήματα σέρβις αλλά η μηχανή μπορεί να κινηθεί και με μισό ρεζερβουάρ. Τα διαστήματα σέρβις θα αξιολογηθούν και αυτα ξεχωριστά γιατί εκτος απ την ποσότητα λαδιού εξαρτώνται και απ τις στροφές του κινητήρα. Το 690 έχει λοιπόν 147 στεγνά κιλά και τo XT 172. Δε σου λέει τίποτα αυτό;
Δύο μονοκύλινδρα μηχανάκια με τα ίδια διαστήματα σέρβις έχουν μία διαφορά 25 κιλών. Με πλήρες υγρά η διαφορά αυτή μπορεί να αλλάξει λόγο περιεκτικότητας ρεζερβουάρ. Το δικό μου έχει + 22 απ τα στεγνά του απ τα οποία τα 17 είναι η βενζίνη. Το 690 έχει +10.
1ον, εγω ειπα αν ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ αδειαζαμε εντελως ενα μηχανακι απο τα υγρα του δεν θα ηταν στεγνο τα κιλα που λεει η εταιρεια θελοντας να δειξω οτι η εταιρεια ψιλοκλεβει στα ανακοινωσιμα κιλα (οπως και στα αλογα) προφανως για τις εντυπωσεις...και ειναι και λογικο γιατι ΠΟΙΟΣ φυσιολογικος ανθρωπος θα αδειασει εντελως ενα καινουργιο μηχανακι και θα παει να το ζυγισει?
2ον, δεν μπορεις να μην βαζεις μεσα στο βαρος τα λιτρα του ρεζερβουαρ, γιατι με αυτη την λογικη δεν θα γεμιζεις ποτε..και θα πηγαινεις με μισο ρεζερβουαρ για να γλιτωσεις βαρος...και στην περιπτωση του irinia που θελει να παρει πιο μεγαλο μηχανακι και να μην τον ενοχλει το βαρος η συμβουλη σου ποια θα ηταν? μην κανεις την μ@λακια και το γεμισεις και μετα το παρκαρεις με την μουρη σε κατηφορα?
3ον, το οτι εχουν τα ιδια διατηματα σερβις το ΚΤΜ και το ΧΤ δεν μου λεει απολυτως τιποτα...ξερεις τι μου λεει? οτι εχουν κυκλοφορησει τοσα ρημαδια ΚΤΜ, και στο δρομο κυκλοφορουν ελαχιστα...εγω ολο ΧΤ βλεπω...:tooth:
δεν θελω να γινει 690 vs XT, αλλα ρε συ Αποστολη με ξεπερνανε οι απαντησεις σου...
και τελικα αποτελεσμα δεν βγηκε απο τις απαντησεις για το βαρος μια μοτοσυκλετας που ειναι το ζητουμενο εδω...
να εμπιστευομαστε τυφλα τα brochures των εταιρειων?
να εμπιστευομαστε τα περιοδικα?
να εμπιστευομαστε την δικη μας ζυγαρια?
το ζυγισμα του? δεν μετραει στην αισθηση βαρους?
ετσι για την ιστορια, εχετε δοκιμασει να σηκωσετε τριβαλιτσο versys με φουλ ντεποζιτο, με στραβωμενο σταντ? επειδη εγω το εκανα το καλοκαιρι ουκ ολιγες φορες, δεν το βρηκα ευκολο...ισα ισα που ζοριστηκα απο πολυ εως αρκετα...δεν εχω εμπειρια βεβαια σε τετοιου ειδους μηχανες...αλλα μιλαμε το πραγμα νομιζα οτι ζυγιζει 350 κιλα...καλα οταν οδηγουσα δε που ημουν και δικαβαλος, νομιζα οτι οδηγαω το "Παναγια Φανερωμενη"...:lol:
Πάντως αδυνατώ να πιστέψω ότι μόνο 2-3 μηχανάκια μου κάνουν,ίσως κοιτάξω και
σε άλλη κατηγορία.
Γιατί όχι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
380370
doctoras
27/03/2017, 08:09
ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΣ...........
Τον επόμενο Δεκέμβριο το έδωσα το βεστρομάκι.
Τώρα τι να κάνουμε,έτυχε αυτό το περιστατικό και είμαι προβληματισμένος.
Αν πάντως το μούλτι είναι μόνο 30 κιλά κάτω, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΝΤΩΣ.
Για να νοιώσεις τη διαφορά στους επιτόπου χειρισμούς πρέπει το μηχανάκι
να είναι κοντά στα 200 κιλά.
Τώρα αν είναι 210 ε δε χάλασε ο κόσμος.Τα 262 όμως του τενερέ ΤΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ..!!
Κι αν πάμε με βαλίτσα,σίδερα,ποδιά.....πλησιάζουμε τα 270,ουκ ολίγα...!!!
Αν φίλε μου τα άλλαζα τα μηχανάκια πριν από τρέλα,ΤΩΡΑ δυστυχώς επιβάλλεται.
Όμως φαίνεται πως είναι σαν το παραμύθι με τον κακό τον λύκο,όπου ο βοσκός
φώναζε φώναζε και κορόιδευε τους συγχωριανούς και στο τέλος όταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ήρθε ο λύκος κανένας δεν το πίστεψε και πάνε τα ζωντανά..!!
Πάντως αδυνατώ να πιστέψω ότι μόνο 2-3 μηχανάκια μου κάνουν,ίσως κοιτάξω και
σε άλλη κατηγορία.
Δεν έχεις πολλές επιλογές
Αν θα πας σε αντιπροσωπεία που είναι η πιο άμεση αγοραπωλησία η επιλογές απο τα συμφραζόμενα ειναι το μουλτι950 είτε ένα φορτωμένο τρεισερ 900, (είτε να χτυπήσεις την πορτα και των αλλων ευρωπαικών εταιρίων bmw, triumph, ktm).
Αν προσπαθήσεις να πουλήσεις μεσω car.gr είναι λοταρία (να σου κάτσει ο ψαγμένος τύπος που θέλει αυτό το μηχανάκι), γιατί σήμερα δεν πωλούνται αλλά σκοτώνονται, όποτε αν θέλεις να φύγει πριν το επόμενο φθινόπωρο θα πρέπει να "φύγει τόσο όσο"..
Αν πας να αλλάξεις κατηγορία με μικρότερη όπως το τρεισερ700 απο τα 8700 που κοστίζει το μηχανακι μέχρι το υπολοιπο(ευρώ) απο αυτά που θέλεις απο την αντικατάσταση σε τι είδος θα αποδοθεί?
συνεπώς η λογική λέει πας σε μουλτι950 και στις επόμενες αντικαταστάσεις(yolo) κατεβαίνεις κατηγορία
Ρε συ devil γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις ότι είναι απλά ενα αξιόπιστο σημείο αναφοράς για να συγκρίνεις τη διαφορά στο βάρος σε δύο μηχανές;
Όπως και η ανακοινωσιμη δύναμη στο στρόφαλο. Η δύναμη που φτάνει στη ρόδα εξαρτάται από 1002 παράγοντες ενω στο στρόφαλο μπορεί να υπολογιστεί με μεγάλη ακρίβεια και δείχνει την πραγματική απόδοση του κινητήρα.
Για το 660 vs 690 δε θα πω τίποτα. Δε γίνεται να συγκρίνουμε τρακτέρ με μηχανάκια. Ο κινητήρας του χτ ζυγίζει 52 κιλά και βγάζει 44 μουλάρια και ο δυκιλινδρος 1000αρης του tuono 54. Ε χέσε με λοιπόν!
Δηλαδή είναι πολύ δύσκολο να ανέβει να ζυγιστεί το κάθε μηχανάκι με όλα του τα υγρά πλην καυσίμου όπου σε όλα θα μπουν 10 λίτρα ανεξαρτήτως χωρητικότητας τεποζίτου είτε αυτό χωράει ακριβώς 10 ,είτε θέλει άλλα 20 για να γεμίσει.
Τι διαβάζω πρωί πρωί , εσείς πιστεύω τελικά ψοφάτε να διαφωνείτε...
amyroukai
27/03/2017, 09:20
άσε μας ρε Μπάκλει και έχουμε τον πόνο μας σήμερα...
380371
άσε μας ρε Μπάκλει και έχουμε τον πόνο μας σήμερα...
380371
:eek:
You take him ρε........
Γιατί όχι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
380370
ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ...........ΓΟΥΡΟΥΝΑ..!!
Σ'ευχαριστώ ,μου άνοιξες καινούργιους ορίζοντες....και μοιάζω με τον παππούυυυυυυυ,
σχεδόν ίδιος είμαι..!!
άσε μας ρε Μπάκλει και έχουμε τον πόνο μας σήμερα...
380371
ΚΑΙ ΓΑΜΩ............ΤΟ ΚΑΤΑΝΑ
Ομολογώ ότι.........πέρασε από τα χεράκια μου κι αυτό.
Δηλαδή είναι πολύ δύσκολο να ανέβει να ζυγιστεί το κάθε μηχανάκι με όλα του τα υγρά πλην καυσίμου όπου σε όλα θα μπουν 10 λίτρα ανεξαρτήτως χωρητικότητας τεποζίτου είτε αυτό χωράει ακριβώς 10 ,είτε θέλει άλλα 20 για να γεμίσει.
Τι διαβάζω πρωί πρωί , εσείς πιστεύω τελικά ψοφάτε να διαφωνείτε...
ΑΠ' ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ
Πλήρη υγρών εννοούν πλήρη και με καύσιμο,άρα δεν πρέπει να γεμίζουμε
τα τεπόζιτα και να μετρήσουμε..??
Παράδειγμα το τενερέ μου νομίζω ότι ζυγίζει 262 κιλά με το τεπόζιτο γεμάτο
με 23 λίτρα βενζίνης,τόσο παίρνει.
Αν του βάλουμε 10 όπως λες,το βλέπω κάτω από 250 κιλά..!! ΜΙΑ ΧΑΡΑ για καρδιακό..!!
Μέχρι που το κρατάω.......λέμε τώρα,γιατί όπως βλέπω ΟΛΟΙ με απογοητεύσατε
στο θέμα πώληση..!!
Ή δεν πουλιέται μου λέτε με τίποτε ή πρέπει να το σκοτώσω.
Και άντε έχω κάνει πολλούς φόνους μέχρι τώρα απευθυνόμενος σε ιδιώτες,
ΟΜΩΣ να κάνω μάγκα κάποιον ΕΜΠΟΡΟ..??
Παιδιά ΕΧΩ ΑΛΛΕΡΓΙΑ στο συγκεκριμμένο θέμα..!!
Γιατί αυτά που έχουν δει τα ματάκια μου..??
Πάω παράδειγμα να πουλήσω το αυτοκίνητο για να πάρω αυτόματο και μου λέει ο έμπορος
τιμή ΘΑΝΑΤΟΥ,ενώ ταυτόχρονα βλέπω να πουλάει αυτός όλοιδιο με το δικό μου,
2 επίπεδα εξοπλισμού κάτω + 4000 ευρώ.
ΔΙΑΦΟΡΑ..?? Πάνω από 25%, πόσα θέλεις να βγάλεις ρε μάγκα..??
Εννοείται + την προμήθεια από το καινούργιο που θα μου πούλαγε..!!!!
Οπότε........ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ λέμε,εκτός αν βρεθεί κανένας όπως είπες
και εκτιμήσει το μηχανάκι,αλλά εδώ ψάχνουμε το λαχείο.
Αλλιώς ΥΠΕΡΒΑΣΗ,θα πάω τουλάχιστον ευτυχισμένος,έτσι κι αλλιώς άμα πεθάνεις
μια φορά.....την άλλη δεν τη φοβάσαι..!!
Όμως ........όσο ζω ελπίζω
380389
WTF αμορτισέρ τιμονιού ???
Το χρωματάκι αποτυχία ρε καμάρι...
amyroukai
27/03/2017, 12:24
380389
WTF αμορτισέρ τιμονιού ???
Το χρωματάκι αποτυχία ρε καμάρι...
ναι δεν είπα πως είναι τέλειο, αλλά λέμε τώρα.
380389
WTF αμορτισέρ τιμονιού ???
Το χρωματάκι αποτυχία ρε καμάρι...
Πολυβολακι ειναι καμουφλαρισμενο σα σταμπ.
Πολυβολακι ειναι καμουφλαρισμενο σα σταμπ.
Συναρμολογούμενα έφτιαχνες πιτσιρικάς ? γιατί ο Γιαννάκης το χει απλά τότε δεν τα καμουφλάριζε...
380394
380389
WTF αμορτισέρ τιμονιού ???
Το χρωματάκι αποτυχία ρε καμάρι...
Το μπροστινό ήταν μαμά USD;
Το μπροστινό ήταν μαμά USD;
αχαχαχαχαχα ρε ,αφήνω τον μπλίτσερ να σου πει...
Ο μπλίτσερ θα έλεγε "υπήρχαν usd τότε; :lol:".
ΚΑΙ ΓΑΜΩ............ΤΟ ΚΑΤΑΝΑ
Ομολογώ ότι.........πέρασε από τα χεράκια μου κι αυτό.
Γιά πόσο;;;;; Γιά καμιά βδομάδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιά πόσο;;;;; Γιά καμιά βδομάδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Κοίτα να δεις που δεν ειναι δασκαλος,αλλά παρκαδορος .......
amyroukai
30/03/2017, 14:43
Το χρωματάκι αποτυχία ρε καμάρι...
καλύτερο τώρα... με τις μαύρες ζάντες :)
380505
Ο μπλίτσερ θα έλεγε "υπήρχαν usd τότε; :lol:".
Γατακι...
υπηρχαν πολυ παλιοτερα απ οτι νομιζεις και δεν ηταν και καθολου εξωτικα!!!!
380506
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.