moto.gr >
Μοτοσικλέτα >
Νέα > Την κατασκευή μοτοσικλέτας χαμηλού κόστους στην Ελλάδα «υπόσχονται» Ελληνες φοιτητές
View Full Version : Την κατασκευή μοτοσικλέτας χαμηλού κόστους στην Ελλάδα «υπόσχονται» Ελληνες φοιτητές
Οι φοιτητές (https://www.facebook.com/typhoonmotoracing/?fref=ts) από τη Θεσσαλονίκη που διακρίθηκαν σε διεθνή πανεπιστημιακό διαγωνισμό, με υψηλές προσδοκίες!...Στόχος τους η κατασκευή στην Ελλάδα, χαμηλού κόστους μοτοσυκλέτας, με συνδυασμό συναρμολόγησης έτοιμων μερών και τρισδιάστατης εκτύπωσης σε κάποια κομμάτια.
Πηγή (http://www.huffingtonpost.gr/2017/03/16/koinonia-paideia-motosykleta-foitites_n_15406110.html)
H γνωση ,
η ορεξη υπαρχουν...
οταν θα πρεπει να αντιμετωπισουν το τερας της γραφειοκρατιας και ολα τα λαμογια/τσιμπουρια του συστηματος,
του ασχετους σκατοβλαχους που θα περιμενουν το μπαξισι απο την δουλεια των παιδιων....εκει ειναι το δυσκολο...
τελικα ο Ελληνας θελει τον...γερμανο/οθωμανο/κατακτητη για να δουλεψει μονο...
κριμα...κριμα...κριμα...
Καλη τυχη στα παιδια....
amyroukai
21/03/2017, 08:56
Rofl.
Όχι για το όνειρο, μεγάλη και πολύ ωραία ιδέα και μπράβο.
Ας ρωτήσουν τον replicar τι έχει τραβήξει τόσα χρόνια με το ζήτημα... Θεωρητικά (και πρακτικά) δεν υπάρχει νομοθεσία που να τους καλύψει, οπότε κάθε προσπάθεια τέτοια μένει στο κενό. Φήμες λένε πως λόγω συμφωνιών με ΕΕ απαγορεύεται τέτοια δραστηριότητα στην χώρα.
Μακάρι να καταφέρουν κάτι και μακάρι να τους βγει και από πλευράς κόστους γιατί 3d printing κλπ δεν ξέρω κατά πόσον είναι "προσιτά" και αρκετά γρήγορα για παραγωγή.
Φήμες λένε πως λόγω συμφωνιών με ΕΕ απαγορεύεται τέτοια δραστηριότητα στην χώρα.
φημες δεν ειναι. Πραγματικοτητα ειναι. Δεν μπορω να βρω με ποιο νομο,ψηφισμα κτλ ισχυει αυτο. Ετσι απορριφθηκε εκ νεου η εναρξη παραγωγης του PONY απο τον Πετρο Κοντογουρη.
φημες δεν ειναι. Πραγματικοτητα ειναι. Δεν μπορω να βρω με ποιο νομο,ψηφισμα κτλ ισχυει αυτο. Ετσι απορριφθηκε εκ νεου η εναρξη παραγωγης του PONY απο τον Πετρο Κοντογουρη.
http://newlifestyle.gr/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC/
SHOOTER045
21/03/2017, 09:06
φημες δεν ειναι. Πραγματικοτητα ειναι. Δεν μπορω να βρω με ποιο νομο,ψηφισμα κτλ ισχυει αυτο. Ετσι απορριφθηκε εκ νεου η εναρξη παραγωγης του PONY απο τον Πετρο Κοντογουρη.
Και αν ισχύουν και αυτά που γράφτηκαν για την αμερικανική tesla.
Για τον πεο καβάλα είμαστε
stefanos
21/03/2017, 13:42
Παρατραβηγμένο... " η Ελληνική γραφειοκρατία"
Εάν υπάρχει πρόβλημα με την Ελληνική γραφειοκρατεία, έγκριση τύπου βγάζεις και από
άλλες χώρες ...
Παρατραβηγμένο... " η Ελληνική γραφειοκρατία"
Εάν υπάρχει πρόβλημα με την Ελληνική γραφειοκρατεία, έγκριση τύπου βγάζεις και από
άλλες χώρες ...
Εκριση εγκαταστασης βιοτεχνιας, μητρωο, ΓΕΜΗ, σκατα, φατά, ματά, μελετη περιβαλλοντος, πυροπροστασια, θορυβου, ΕΦΚΑ....
να ταν μονο η εκριση τυπου της μοτο....
:(
stefanos
21/03/2017, 14:00
Εκριση εγκαταστασης βιοτεχνιας, μητρωο, ΓΕΜΗ, σκατα, φατά, ματά, μελετη περιβαλλοντος, πυροπροστασια, θορυβου, ΕΦΚΑ....
να ταν μονο η εκριση τυπου της μοτο....
:(
Ισχύει κάτι διαφορετικό πουθενά αλλού στην ΕΕ? (άσε που εκεί εφαρμόζονται κιόλας δια ροπάλου)
Οι Ευρωπαίοι δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα με τους ίδιους όρους?
Ισχύει κάτι διαφορετικό πουθενά αλλού στην ΕΕ? (άσε που εκεί εφαρμόζονται κιόλας δια ροπάλου)
Οι Ευρωπαίοι δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα με τους ίδιους όρους?
Φυσικα και υπαρχουν νομοι και κανονες
και φυσικα πρεπει να εφαρμοζονται....
Αλλα εξ ισου φυσικα πρεπει να λειτουργουν οι θεσμοι, που ελεγχουν τους κανονες και τα παντα να γινονται σωστα, αποδοτικα και ΓΡΗΓΟΡΑ.
εκει ποναμε εμεις...στο αποδοτικα, σωστα και γρηγορα....
αλλα οτι εχουμε κανονες....εχουμε.
amyroukai
21/03/2017, 14:33
Ισχύει κάτι διαφορετικό πουθενά αλλού στην ΕΕ? (άσε που εκεί εφαρμόζονται κιόλας δια ροπάλου)
Οι Ευρωπαίοι δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα με τους ίδιους όρους?
όχι. Για να ανοίξει εταιρία έξω τρως ένα πρωινό το πολύ ή τα κάνεις όλα από το PC σου.
Ο replicar για να πουλήσει, έπρεπε το αυτοκίνητο να πάει έξω, να πάρει εγκρίσεις, να γυρίσει πίσω και να εξαχθεί στον τελικό προορισμό.
stefanos
21/03/2017, 17:27
Ο replicar για να πουλήσει, έπρεπε το αυτοκίνητο να πάει έξω, να πάρει εγκρίσεις, να γυρίσει πίσω και να εξαχθεί στον τελικό προορισμό.
Είναι αυτονόητο ότι είναι δύσκολο να είσαι replicar στην Ελλάδα αλλά θα άνοιγες εσύ εταιρεία για να εκδίδει πιστοποιητικά για ένα μόνο πελάτη? και θα ήσουν ανταγωνιστικοτερος από το Γερμανό ή τον Ιταλό?:confused:
Στην ελλαδα χανοντε...βλεπε λεφα.
amyroukai
21/03/2017, 18:20
Είναι αυτονόητο ότι είναι δύσκολο να είσαι replicar στην Ελλάδα αλλά θα άνοιγες εσύ εταιρεία για να εκδίδει πιστοποιητικά για ένα μόνο πελάτη? και θα ήσουν ανταγωνιστικοτερος από το Γερμανό ή τον Ιταλό?:confused:
εταιρεία...; ποιός θα την κάνει; το κράτος μάλλον...
Μανολης67
21/03/2017, 19:55
φημες δεν ειναι. Πραγματικοτητα ειναι. Δεν μπορω να βρω με ποιο νομο,ψηφισμα κτλ ισχυει αυτο. Ετσι απορριφθηκε εκ νεου η εναρξη παραγωγης του PONY απο τον Πετρο Κοντογουρη.
Ανθρωπος στα πράγματα μου ειχε πει από το 1990 ακόμη πως στην Ελλάδα θα σβήσει καθε βιοτεχνία-βιομηχανία και προορίζεται να ζει σχεδόν αποκλειστικά από τον τουρισμό...αυτή είναι γραμμή άνωθεν......για να το τραβήξουμε λίγο ενας από τους λόγους που χτυπήθηκε αλύπητα η Γιουγκοσλαβία ήταν ότι παρήγαγε ΤΑ ΠΑΝΤΑ από τυφέκια άρματα αεροπλάνα και ....αντίγραφο Golf χωρίς άδεια! (είναι αλήθεια..)
Στο θέμα μας τωρα..καλή και αξιέπαινη η προσπάθεια, αλλά για να ακριβολογούμε μιλάμε για συναρμολόγηση, και οχι κατασκευη...κοντα το 90% των μερών θα ειναι εισαγόμενο..το κόστος μαζικής παραγωγής δεν θα ειναι ανταγωνιστικό πχ με κινέζικη μοτοσυκλέτα....
stefanos
21/03/2017, 20:26
εταιρεία...; ποιός θα την κάνει; το κράτος μάλλον...
Υπάρχουν είδη εταιρείες που κάνουν αυτή τη δουλειά αλλά μάλλον είναι ακριβές και τρέχουν στο εξωτερικό.
Και αυτό με την κρατική βοήθεια που επικαλείται κάθε φτωχός πλην τίμιος οραματιστής βιομήχανος πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.
telegonos
21/03/2017, 23:35
Μάλιστα, θεωρίες συνομωσίας ''οι κακοί ξένοι φταίνε-η λέσχη μποντιμπιλντερμπεργκ-οι εξωγήινοι που ζουν αναμεσά μας'' , το κακό κράτος που ''δεν βοηθάει'' (λες και πρέπει το κράτος να ''βοηθάει'' , όπου βοηθάει σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας δεν έχει ούτε για τυρόπιτα και το εργοστάσιο να του το στήσει το κράτος με λεφτά του φορολογούμενου και μετά να καμαρώνει ο επιχειρηματίας) και άλλα πολλά διαβάζουμε στο moto.gr.
Τελικά μια μικρογραφία της κοινωνίας είναι όλα, μοτοσυκλετιστές, πιο σβέλτα μυαλά επειδή καβαλάνε μοτό που απαιτεί άλλη σκέψη, και άλλα γραφικά: Τα ίδια που λένε και οι παππούδες στα καφενεία.
Η ομάδα στην Θεσσαλονίκη, ουδεμία σχέση έχει με παραγωγή μοτοσυκλέτας. Ένα πρωτότυπο 250 κυβικών μονοκύλινδρο έφτιαξε, στα πλαίσια εργασίας καθοδηγούμενης από 2 καθηγητές, με πλαίσιο που σχεδιάστηκε ψηφιακά και αρχικά μοντελοποιήθηκε σε 3D εκτύπωση σε συνθετική ύλη και μετά φτιάχτηκε το μεταλικό, το είπαν και λίγο ''motogp-3'' κάποιοι δημοσιογράφοι ή ίσως το άφησαν να ειπωθεί έτσι και οι δημιουργοί του, πάντως αυτό το ''motogp-3'' και όχι ''moto-3'' ήδη θα έπρεπε να ψυλιάζει τον σχετικό αναγνώστη, το παρουσίασαν και σε κάποιο πανεπιστημιακό διαγωνισμό στο εξωτερικό απότι κατάλαβα γιατί άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος, και πήραν κάποια διάκριση. Και μπράβο τους.
Κάτι κακές γλώσσες λένε κάτι για χοντροκομένο αντίγραφο του πλαίσιου του Honda RVF400R αλλά εντάξει οι φυσικοί νόμοι είναι ίδιοι για όλους και άρα μια σχεδίαση αναγκάζεται να μοιάζει με μια άλλη, κρίνετε και μόνοι σας.
Typhoon frame >>> http://image1.redbull.com/rbcom/010/2016-05-30/1331797561261_9/0012/0/173/0/1535/2047/1200/9/%CE%B7-ty%CF%86%CE%BF%CE%BFn-motoracing-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B4%CE%BC.jpg
RVF frame >>> http://i285.photobucket.com/albums/ll52/jtklfarrell/100_4058.jpg
Όπως και να έχει μια εργασία είναι μια εργασία, και μπράβο στην ομάδα που έφτιαξε κάτι τόσο πολυσύνθετο που ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
Κάποιος τώρα εκεί στα Βόρεια, πολιτικάντης (δήμαρχος νομίζω; διορθώστε με αν χρειάζεται) , είπε να εκμεταλευτεί την επιτυχία, και έκανε ένα happening στο οποίο έφερε την ομάδα και το δημιούργημα, και στον λόγο στο κοινό, πέταξε και τις γνωστές αρλούμπες περί παραγωγής, φτηνής μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, παντελώς άσχετο δλδ με το έργο της ομάδας, και όλα αυτά που ακούστηκαν, τα οποία ούτε ατμό που ξέφυγε του αποροφητήρα δεν έχουν από ''φαί'' πραγματικότητας, προφανώς εν γνώσι του.
Φάγανε, ήπιανε, τι νάχαν, τι χάναν....νάχαν και δυο γκόμενες.... ε πήγαν όλοι σπίτι, βγήκε και η ''είδηση'' και όλοι ευτυχισμένοι.
Καλή δουλειά στο delivery παιδιά. Και τυλιχτές άμα τόχετε, ζητάνε να ξέρετε...
EDIT: Τα παραπάνω είναι όσα υπέπεσαν στην αντίληψή μου, όποιος ξέρει πιο θετικά από εμένα την ιστορία, ας την γράψει
amyroukai
22/03/2017, 08:07
Υπάρχουν είδη εταιρείες που κάνουν αυτή τη δουλειά αλλά μάλλον είναι ακριβές και τρέχουν στο εξωτερικό.
Και αυτό με την κρατική βοήθεια που επικαλείται κάθε φτωχός πλην τίμιος οραματιστής βιομήχανος πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.
εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιά είναι η ιδιωτική εταιρία που θα εκδίδει ποιά πιστοποιητικά.
Φτιάχνω ένα αυτοκίνητο γιατί είμαι μάγκας και μπορώ. Το κράτος δεν είναι υπεύθυνο να το ελέγξει για το αν πληροί προδιαγραφές να κυκλοφορήσει και να δώσει έγκριση τύπου για κυκλοφορία; Κατ' αρχήν δεν είναι "υπεύθυνο" για να φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο;
εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιά είναι η ιδιωτική εταιρία που θα εκδίδει ποιά πιστοποιητικά.
Φτιάχνω ένα αυτοκίνητο γιατί είμαι μάγκας και μπορώ. Το κράτος δεν είναι υπεύθυνο να το ελέγξει για το αν πληροί προδιαγραφές να κυκλοφορήσει και να δώσει έγκριση τύπου για κυκλοφορία; Κατ' αρχήν δεν είναι "υπεύθυνο" για να φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο;
Στην Ελλαδα ειναι το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (τεως Συγκοινωνιων)
amyroukai
22/03/2017, 08:38
Στην Ελλαδα ειναι το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (τεως Συγκοινωνιων)
Το οποίο δεν είναι "ιδιωτικό" και δεν επιχειρεί εκτός χώρας, όπως γράφει ο Στέφανος.
Το οποίο δεν είναι "ιδιωτικό" και δεν επιχειρεί εκτός χώρας, όπως γράφει ο Στέφανος.
Δεν καταλαβα που διαφωνουμε με τον Στεφανο....
μαλλον κατι αλλο θελει να πει.
stefanos
22/03/2017, 10:34
εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιά είναι η ιδιωτική εταιρία που θα εκδίδει ποιά πιστοποιητικά.
Φτιάχνω ένα αυτοκίνητο γιατί είμαι μάγκας και μπορώ. Το κράτος δεν είναι υπεύθυνο να το ελέγξει για το αν πληροί προδιαγραφές να κυκλοφορήσει και να δώσει έγκριση τύπου για κυκλοφορία; Κατ' αρχήν δεν είναι "υπεύθυνο" για να φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο;
:p θα θελες
Φτιάχνεις ή τροποποιείς το αυτοκινητάκι ή το τρειλεράκι ή το τροχοσπιτάκι ή απλά φτιάχνεις ένα αυτοκινούμενο,και μετά αν είσαι μάγκας ,πρέπει να αποδείξεις με πιστοποιητικά,
μελέτες κλπ από το τμήμα μελετών σου και το εγκεκριμένο και πιστοποιημένο εργαστήριό σου, ότι αυτό που έφτιαξες είναι σύμφωνο με ότι νόμο υπάρχει για τα αυτοκίνητα, και τα εξαρτήματά τους.
Από τη δέσμη των φαναριών έως τα crashtest ηλεκτρομαγνητικές συμβατότητες κατανάλωση καυσαέρια και ότι μπορείς να φανταστείς ως την αντοχή της τελευταίας βίδας.
Και ότι η εγκατάσταση που τα έφτιαξες είναι πιστοποιημένη με ειδικευμένους και πιστοποιημένους τεχνίτες και ακολουθείς διαδικασία ελέγχου ποιότητος επίσης πιστοποιημένη και σύμφωνη με τις προδιαγραφές και τα εξαρτήματα που χρησιμοποίησες τα ίδια.
Και μόλις τα μαζέψεις, τα υπουργεία τα ελέγχουν και ρίχνουν τις υπογραφές.
Αυτό βέβαια ισχύει ακόμα και για την παραγωγή του ταπεινότερου εξαρτήματος που μπαίνει πάνω σε αυτοκίνητο ή μηχανάκι.
Και επειδή δεν μπορούν ή δεν τους συμφέρει οικονομικά, οι κατασκευαστές να τα κάνουν αυτά μόνοι τους υπάρχουν "μαγαζιά" που τα κάνουν.
Και μερικά έχουν οριστεί και από το υπουργείο εδώ για κάποιες κατηγορίες οχημάτων που παράγονται στην Ελλάδα, αλλά μιλάμε για πολύ χρήμα.
Με λίγα λόγια τα κράτη επιτρέπουν την κυκλοφορία σε κάτι που ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ αποδεικνύει ότι καλύπτει κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν ορίσει τα κράτη και όχι το ανάποδο.
Και είναι εντελώς φυσικό και σωστό κατά την γνώμη μου.
amyroukai
22/03/2017, 10:56
εσείς που διαφωνείτε συμφωνώντας πολύ σας πάω γιατί έχετε πιό δίκιο από τους άλλους που έχουν δίκιο.
Και αν δεν κατάλαβες την ομοιότητα σε ότι λέμε δεν πειράζει. Καλή καρδιά.
stefanos
22/03/2017, 11:48
εσείς που διαφωνείτε συμφωνώντας πολύ σας πάω γιατί έχετε πιό δίκιο από τους άλλους που έχουν δίκιο.
Και αν δεν κατάλαβες την ομοιότητα σε ότι λέμε δεν πειράζει. Καλή καρδιά.
Το να διαφωνείς διαφωνώντας είναι σπαστικό και χαλάμε τις καρδιές μας.
Εξάλλου αν το σκεφτείς είναι σοφό σύστημα.
Αγοράζει κάποιος ένα όχημα, που πιθανόν το φτιάχνει ένα ρομπότ κάπου σε μιά τριτοκοσμική χώρα.
Δεν μπορεί ο κόσμος που δούλευε παλιά στις φάμπρικες να πεθάνει από την πείνα.
Δημιουργείς λοιπόν μια διαδικασία ( Η EU όχι εμείς) προς όφελος του καταναλωτή (που την πληρώνει βέβαια) μιας και αφορά ασφάλεια και περιβάλλον
που απασχολεί και κόσμο που αλλιώς θα ήταν άνεργος και όλα εντάξει.
Δεν είσαι τορναδόρος ή ηλεκτροσυγκολλητής αλλά μπορεί να είσαι δακτυλογράφος και να βγάζεις πιστοποιητικά
ή να αναλύεις τα καυσαέρια ενός κινητήρα...
amyroukai
22/03/2017, 13:32
βρε αγόρι μου γλυκό:
έχω την Ελληνική AJP λέμε τώρα. Εικοσιπέντε άτομα βιοτεχνία που φτιάχνω εντούρο μηχανάκια και θέλω να πουλάω σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.
Έχω βιοτεχνία όπως πρέπει.
Μηχανολογικά όπως πρέπει.
Εργατικά όπως πρέπει.
Το προϊόν μου είναι αυτό που πρέπει.
Παίρνω έγκριση τύπου να πουλήσω στην χώρα μου και εκτός;
Σύμφωνα με εσένα, ναι γιατί όλα είναι όπως πρέπει.
Σύμφωνα με το Ελληνικό Κράτος ΟΧΙ γιατί τον κακό τους τον φλάρο. Παίρνω λοιπόν το μηχανάκι μου, το πάω στο Χ ευρωπαϊκό κράτος, παίρνει έγκριση (υπό την αυτή ΕΕ νομοθεσία που θα έπρεπε να πάρει εδώ) και μετά πουλάω.
Ο ηλίθιος είμαι εγώ που τα κάνω όλα σωστά και τα δέχεται το Χ ευρωπαϊκό κράτος που δίνει άδεια στο όχημά μου ή ο μηχανισμός της χώρας μου που δεν μου δίνει; Η απάντηση είναι προφανής. Δεν ζήτησα επιδότηση και κονδύλια, ζητάω ένα χαρτάκι που να λέει "ελέγθηκε και εγκρίνεται προς πώληση" όλα τα έξοδα δικά μου.
Πόσο πιο απλά να τα πούμε; Το ποιά εταιρεία κάνει τι και που και πως και αν δουλεύει ο Χανς ή ο Μεμέτ στην γραμμή παραγωγής που ήταν πριν αφισοκολητής επί Ανδρέα για την ιθαγένεια δεν με νοιάζει. Ούτε με νοιάζει αν στο τρίτο Κινέζικο προάστειο αριστερά φτιάχνει ο Τερμινέιτορ Τ2 αντίγραφα λαμποργκίνι εντελώς αυτοματοποιημένα.
Το κωμικό του ότι ο ανειδίκευτος εργάτης της Μανωλάδας που αντικαταστάθηκε από μηχάνημα που μαζεύει φράουλες θα γίνει ελεγκτής εγκρίσεων τύπου για αυτοκίνητα και ζήτω η θεά ΕΕ που του δημιούργησε δουλειά, πες μου πόσην ώρα σου πήρε να το σκεφτείς...
Τέλος πάντων, έχω εξαντληθεί με το θέμα, όχι για άλλον λόγο γιατί Η ΠΡΑΞΗ λέει ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Αν υπήρχε μιά εταιρεία που την προσλαμβάνει κάποιος "τώρα" και "αύριο" του έχει έτοιμη άδεια για το απολύτως συμμορφούμενο με τον νόμο προϊόν του για να το βγάλει στην αγορά, ε δεν μπορεί, ΕΝΑΣ θα την είχε προσλάβει, αντί να κάνει την δουλειά του εκτός συνόρων ή καθόλου.
Ευχαριστώ πολύ για την συζήτηση, αλήθεια. Μπορεί να μην συμφωνούμε αλλά κάτι βγαίνει.
stefanos
22/03/2017, 16:50
Σύμφωνα με το Ελληνικό Κράτος ΟΧΙ γιατί τον κακό τους τον φλάρο. Παίρνω λοιπόν το μηχανάκι μου, το πάω στο Χ ευρωπαϊκό κράτος, παίρνει έγκριση (υπό την αυτή ΕΕ νομοθεσία που θα έπρεπε να πάρει εδώ) και μετά πουλάω.
Δεν παίζει τέτοιο ενδεχόμενο γιατί οι κανόνες είναι ενιαίοι σε όλα τα κράτη,
και την δουλειά αυτή στην Ελλάδα την κάνουν μια αυστριακή πολυεθνική και μιά Ιταλική
μου φαίνεται, για τις κατηγορίες που υπάρχουν στην Ελλάδα.
Και αυτές οι εταιρείες έχουν οριστεί από το υπουργείο για να κάνουν αυτή τη δουλειά.
Εκτός εάν στο εξωτερικό βρίσκεις εταιρίες που "λυγίζουν" τους κανόνες.
Δεν γνωρίζω.:)
telegonos
22/03/2017, 17:28
Δεν παίζει τέτοιο ενδεχόμενο γιατί οι κανόνες είναι ενιαίοι σε όλα τα κράτη,
και την δουλειά αυτή στην Ελλάδα την κάνουν μια αυστριακή πολυεθνική και μιά Ιταλική
μου φαίνεται, για τις κατηγορίες που υπάρχουν στην Ελλάδα.
Και αυτές οι εταιρείες έχουν οριστεί από το υπουργείο για να κάνουν αυτή τη δουλειά.
Εκτός εάν στο εξωτερικό βρίσκεις εταιρίες που "λυγίζουν" τους κανόνες.
Δεν γνωρίζω.:)
Τι σχέση έχουν οι κανόνες βρε άνθρωπε;
Η νομοθεσία είναι ξεχωριστή, η δημόσια διοίκηση επίσης. Στην Ελλάδα, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ λέμε η αδειοδότηση κατασκευής οχημάτων. Δεν υπάρχει υπηρεσία του κράτους για αυτήν την δραστηριότητα, δεν υπάρχει ούτε έλεγχος, δεν υπάρχει γραφείο σχετικό με το θέμα, δεν υπάρχει κωδικός επαγγέλματος στην ΔΟΥ, πως το λένε, ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ για το ελληνικό κράτος η βιομηχανία οχημάτων.
Είτε πας στην δημόσια διοίκηση και πεις, γεια σας έχω φτιάξει κάτι αυτοκίνητα και θέλω να βγάλω άδεια κυκλοφορίας και να τα πουλάω, είτε πας και πεις, έχω φτιάξει κάτι φωτονικές υπερπύλες χωροχρονομετατόπισης για υπερ-γαλαξιακά ταξίδια, ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΕΙΝΑΙ.
Για αυτό πάνε στα ξένη κράτη και βγάζουν εκεί άδεια, γιατί εδώ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
stefanos
22/03/2017, 18:06
Τι σχέση έχουν οι κανόνες βρε άνθρωπε;
Η νομοθεσία είναι ξεχωριστή, η δημόσια διοίκηση επίσης. Στην Ελλάδα, ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ λέμε η αδειοδότηση κατασκευής οχημάτων. Δεν υπάρχει υπηρεσία του κράτους για αυτήν την δραστηριότητα, δεν υπάρχει ούτε έλεγχος, δεν υπάρχει γραφείο σχετικό με το θέμα, δεν υπάρχει κωδικός επαγγέλματος στην ΔΟΥ, πως το λένε, ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ για το ελληνικό κράτος η βιομηχανία οχημάτων.
Είτε πας στην δημόσια διοίκηση και πεις, γεια σας έχω φτιάξει κάτι αυτοκίνητα και θέλω να βγάλω άδεια κυκλοφορίας και να τα πουλάω, είτε πας και πεις, έχω φτιάξει κάτι φωτονικές υπερπύλες χωροχρονομετατόπισης για υπερ-γαλαξιακά ταξίδια, ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΕΙΝΑΙ.
Για αυτό πάνε στα ξένη κράτη και βγάζουν εκεί άδεια, γιατί εδώ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Τελικά μάλλον προβλέπεται
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=1328&id=&tid=1436
http://ec.europa.eu/growth/sectors/automotive/technical-harmonisation/eu/ πρός το τέλος είναι η μια
συντόμευση list of national type approval authorities
http://www.tuvaustriahellas.gr/category_id=2&service_id=41
telegonos
26/03/2017, 20:13
Τελικά μάλλον προβλέπεται
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=1328&id=&tid=1436
http://ec.europa.eu/growth/sectors/automotive/technical-harmonisation/eu/ πρός το τέλος είναι η μια
συντόμευση list of national type approval authorities
http://www.tuvaustriahellas.gr/category_id=2&service_id=41
Ωραίος!
Δεν το ήξερα ότι έχει προκύψει τέτοια νομοθετική αλλαγή.
Ναι και κάτι πολύ ευχάριστο.
(δεν άνοιξα τα συνημμένα άρθρα ένα-ένα, αλλά φαντάζομαι λογικά πράγματα θα λένε).
Μπράβο που γινόμαστε κράτος σγα-σγά, ας είναι και σε ένα-ένα πράγμα, και μπράβο και σε εσενα που έψαξες την απάντηση. ;)
agamoi-thytai
28/03/2017, 13:50
Αντί για μοτοσυκλέτα να φτιάξουν ξυπνητήρια.
Θα είναι καλύτερα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.