PDA

View Full Version : Αλλαγη μπουζι?



@topos
25/03/2017, 18:59
Λοιπον σημερα αξιωθηκα να κανω μερικες δουλιτσες στο aprilia pegaso trail που αγορασα προσφατα.

Τσεκαρα βιδες, υγρα,φιλτρο αερα και τελος εβγαλα και το μπουζι του.

Αλλα ελα που δεν ξερω πως να το "διαβασω"..

Οποτε εδω θελω μια βοηθεια απο εσας του εμπειροτερους..

Photo->
https://preview.ibb.co/hWZd6F/IMG_20170325_180555.jpg (https://ibb.co/cFC9Dv)

https://preview.ibb.co/b5zBRF/IMG_20170325_180601.jpg (https://ibb.co/nP0wtv)

https://thumb.ibb.co/hopd6F/IMG_20170325_180607.jpg (https://ibb.co/hopd6F)

https://preview.ibb.co/hWZd6F/IMG_20170325_180555.jpg (https://ibb.co/cFC9Dv)

Αυτο που παρατηρω εγω ειναι πως->

Α)Το πισπιριολακι (ακιδα?) ειναι λιγο στραβωμενη.

Β)Ο κωδικος που δινει στο manual η aprilia ειναι "CR7E" και αυτο ειναι "CR8E".
Απο λιγο ψαξιμο βρηκα οτι αυτο που φοραει τωρα "ειναι 1 βαθμο πιο θερμο" (προφανως και δεν αντιλαμβανομαι τι εννοει ο ποιητης)

Θελει αλλαγμα λετε?

panavour
25/03/2017, 19:06
Απ οτι φαινεται καλο ειναι ακομα.Αν εχεις συρματοβουρτσα τριψε το ρυθμισε το διακενο με φιλερ αν εχεις και ξαναβαλτο.ΠΟΙΟ ΘΕΡΜΟ σημαινει οτι το βαζεις τον χειμωνα για καλυτερες εκκινησεις σε ψυχρα κλιματα.Οταν παραζεστανει ο καιρος βαλε το κανονικο νουμερο.

@topos
25/03/2017, 19:48
Παραξενο που βαλανε πιο θερμο...
Κρητη ηταν παντα το μηχανακι, ποσο κρυο να πιασει..?

Ρυθμισμα με φιλερ?Δηλαδη να "στραβωσω" το ποδαρακι ωστε να φτασει το διακενο που οριζει ο κατασκευαστης?

Για αλλαγη να βαλω ιριδιου,διακιδο,τριακιδο και ποιος ξερει τι αλλο η να βαλω παλι ενα απλο?

macedonas
25/03/2017, 20:22
Ερώτηξη ....
Πόσο κάνει το μπουζ΄σου ?.......
Βάλε οτι λέει το μανουάλι !!

CBR900RR 98-99
25/03/2017, 21:20
Φιλε μου τοπος αναπωδα τα λες ενα νουμερο πιο ψυχρο σου εβαλαν το οποιο δεν το βρισκω ιδιαιτερα λαθος αν το δινει το μανουαλ σου ως!
1)συνεχωμενη γρηγωρη οδηγηση!

2)αν δεν ζοριζεται να παρει μπρος τον χειμωνα και να κραταει ρελαντι μετα απο κανα 2 λεπτο

3)αν κανεις μονιμα μακρινες αποστασης δλδ αν προλαβενει καθε φορα ο κινητηρας να ζεσταθει πληρως

υ.γ.1)απο οτι βλεπω απο της φωτο ειναι ελαφρος μαυρο που σημενει η οτι κανεις μικρες αποστασεις χωρις να το ζοριζεις ιδιαιτερα η εχεις ελαφρα πλουσιο μιγμα

2)Αν βλεπω και παλι καλα η ροδελα δεν ειναι φλατ αλλα παραμενει καμπυλοτη που σημενει επεισης οτι μαλον δεν ειναι εντελως σωστα σφιγμενο!

@topos
26/03/2017, 15:48
Φιλε μου τοπος αναπωδα τα λες ενα νουμερο πιο ψυχρο σου εβαλαν το οποιο δεν το βρισκω ιδιαιτερα λαθος αν το δινει το μανουαλ σου ως!
1)συνεχωμενη γρηγωρη οδηγηση!

2)αν δεν ζοριζεται να παρει μπρος τον χειμωνα και να κραταει ρελαντι μετα απο κανα 2 λεπτο

3)αν κανεις μονιμα μακρινες αποστασης δλδ αν προλαβενει καθε φορα ο κινητηρας να ζεσταθει πληρως

υ.γ.1)απο οτι βλεπω απο της φωτο ειναι ελαφρος μαυρο που σημενει η οτι κανεις μικρες αποστασεις χωρις να το ζοριζεις ιδιαιτερα η εχεις ελαφρα πλουσιο μιγμα

2)Αν βλεπω και παλι καλα η ροδελα δεν ειναι φλατ αλλα παραμενει καμπυλοτη που σημενει επεισης οτι μαλον δεν ειναι εντελως σωστα σφιγμενο!

Cr7e φοραει απο το εργοστασιο και αυτο που εχει πανω ειναι cr8e οποτε πιο θερμο δεν ειναι αυτο που φοραει τωρα?

Υ.γ1->Εγω του χω κανει ~500χλμ μεχρι τωρα..Αλλα πιθανοτατα ισχυει αυτο για τις μικρες αποστασεις μιας κ ολα κ ολα ειχε 16000χλμ το μηχανακι.
Θα υποθεσω πως το συγκεκριμενο μπουζι θα εχει ~6000χλμ στην "πλατη" του.
Η χρηση παντως που θα του γινει ειναι ~40% 30-100χλμ(4000-5000σαλ) και 50% ~5χλμ (σβησιμο αναμμα εννοω).

2)Οπως ειπα ο προηγουμενος το αλλαξε, αλλα εχω κ γω μια ανασφαλεια στο σφιξιμο μιας και δεν εχω ροποκλειδο.Για να το βαλω πισω το βιδωσα με το χερι οσο πηγαινε και εκανα ~1/4-1/2 περιστροφη με καστανια.Δεν εχει καθολου τζογο κ φαινετε αρκετα σταθερο παντως..


Το μονο που παρατηρω ειναι κατι ψιλοσκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου αλλα απο οσο εχω δει ολα τα μονοκυλινδρα με κινητηρα minarelli το χουν αυτο το κουσουρι...
Ευχαριστω για τις κατατοπιστικοτατες απαντησεις!

CBR900RR 98-99
27/03/2017, 11:10
Οχι πιο ψυχρο ειναι αυτο που φοραει τωρα!Στα ngk οσο ανεβενεις νουμερα ειναι πιο ψυχρα τα μπουζι της!

Αν δεν το ζοριζεις συνεχεια και το δουλευεις και χειμωνα καλητερα μηνε σε αυτο που λεει το μανουαλ και αλαζε το οποτε λεει!

το σφυξιμο θελει προσοχη προσωπικα εγω του δινω λιγο λιγο και το ξανα βγαζω να δω ποσο φλατ γινεται η ροδελα μεχρι να την κανω τελειως φλατ αν δω οτι εγινε μετα σφιγγω περιπου 1/8 εκει καπου καταλαβενω οτι θελει να ξηλωση σπειρωμα γιατι η δυναμη που χρειαζεται για να στριψη και αλλο ειναι μεγαλητερη απο την δυναμη που χρειαζεται για να γινει φλατ η ροδελα θεμα αισθησης καθαρα δλδ!

Μανολης67
27/03/2017, 20:43
Το 660 που εχει το ιδιο μοτερ το Manual της YAMAHA αναγραφει 7 η 8.....στην Ελλάδα όμως (από οσο ξερω τουλάχιστον φοραν NGK 8.,.) .και εγω αυτό χρησιμοποιώ χωρις πρόβλημα,
ΥΓ το μηχανάκι σου ειναι πολυ σωστό.,ανώτερο σε περιφερειακά απο το 660,

@topos
29/03/2017, 11:36
Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας, παραγγειλα ενα CR7EIX (αντιστοιχο του cr7e αλλα ιριδιου) για να το αλλαξω κ να χω το κεφαλι μου ησυχο..

Υ.γ Παντως κ για το xt r/x η ngk δινει cr7e->http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=YAMAHA&model=XT660%2520R%252FX&engine=660