PDA

View Full Version : Μεγαρα vs Mugello



DrIoannis
26/03/2017, 10:45
Ωραία μέρα εχθές αλλά θα το πω γιατί θα σκάσω...
Αυτό με το ρεύμα και τον "μπαλαντέζα" που πουλάει ρεύμα δεν μπορώ να το καταπιώ! ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ αν δεν έχει ρεύμα η πίστα ΤΕΛΟΣ.
Έχει πάει που έχει πάει 60 ευρώ από 45 που ξεκίνησαν τα trackday και 15 το ρεύμα...αν είναι δυνατόν.

anavatis19
26/03/2017, 11:14
Ωραία μέρα εχθές αλλά θα το πω γιατί θα σκάσω...
Αυτό με το ρεύμα και τον "μπαλαντέζα" που πουλάει ρεύμα δεν μπορώ να το καταπιώ! ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ αν δεν έχει ρεύμα η πίστα ΤΕΛΟΣ.
Έχει πάει που έχει πάει 60 ευρώ από 45 που ξεκίνησαν τα trackday και 15 το ρεύμα...αν είναι δυνατόν.

τι ακριβως εγινε??? ρευμα 15ευρω??

basiliss13
26/03/2017, 11:30
δεν είναι καινούριο,...2 χρονια γίνετε αυτή η δουλειά,...φυσικά και στους αγώνες το ίδιο γίνετε,...όταν δεν είναι ο τύπος εκεί,απλά δεν έχει ρεύμα(πάντα με extra πληρωμή βεβαια..)

nathair
26/03/2017, 13:16
Δεν έχει νοημα να ξακαξεκινάμε κουβέντες εδω για το ρεύμα και την τιμη της πίστας... Ναι και εγω θα ήθελα φτηνη και ΚΑΛΗ πιστα με ρευμα και ωραία paddock girls να μου κανουνε σκιά και όχι μονο. Mugello λοιπόν που για να κάνεις ενα 3ημερο θες 2000 ολα μέσα. Παρακαλώ ανοίξτε thread να το συζητήσετε αν θέλετε.

basiliss13
26/03/2017, 13:42
Δεν έχει νοημα να ξακαξεκινάμε κουβέντες εδω για το ρεύμα και την τιμη της πίστας... Ναι και εγω θα ήθελα φτηνη και ΚΑΛΗ πιστα με ρευμα και ωραία paddock girls να μου κανουνε σκιά και όχι μονο. Mugello λοιπόν που για να κάνεις ενα 3ημερο θες 2000 ολα μέσα. Παρακαλώ ανοίξτε thread να το συζητήσετε αν θέλετε.


Με αφορμή αυτό,θα ανοίξω την κουβέντα,μιας και πιστεύω ότι πληρώνουμε Mugello,και ας είναι Μέγαρα....


2000 για 3 μέρες όλα μέσα λες,...τι εννοείς μέσα όλα μέσα?

Hayate
26/03/2017, 14:27
Σπύρο συγγνώμη αλλα είσαι φάουλ...Και βέβαια πρέπει να το συζητάμε (στο θέμα που άνοιξε ο βασιλης) και εννοείται πως πρέπει να απαιτούμε το καλύτερο για εμάς...Να στο πώ και αλλιώς;Εκει μέσα χάθηκε παλικάρι απο δικές τους μαλακίες ασφάλειας και την ξαναανοίξανε άρπα κόλα την πίστα και προφανώς ο ιδιοκτήτης δεν ενδιαφέρεται να την βελτιώσει αυτό είναι απο τα σιγουράκια.Το Mugello σου προσφέρει άλλα πράγματα και είναι πολυτέλεια για τον μέσο αναβάτη αν θες να στο πώ και έτσι,μη το δίνεις ώς παράδειγμα.Μιλάς για εξ ολοκλήρου άλλα επίπεδα διοργάνωσης.

Τώρα εγώ για να μην αρχίσω και γενικεύω αγαπητέ Dr.Ioannis αν ανεβαίνεις ή όταν έχεις σκοπό να ξαναανέβεις γιατί δεν κάνεις το πιο απλό;Ενοικίαση μια γεννήτρια σε συνενόηση με κάποιους που μπορεί να ενδιαφέρονται να μοιραστούν τα έξοδα αφού θα πάνε και τέλος η ιστορία...Εγώ τουλάχιστον επειδή ολομόναχος δεν πηγαίνω πλέον εκει μέσα παρα μόνο με παρέα το κάνω έτσι και δεν έχω και κανέναν ανάγκη για ρεύματα.Τώρα να κάποιος που έχει σκοπό να έρθει μονάχος του γιατί δεν έχει παρέα ή οτιδήποτε άλλο ας ζητήσει λίγο ρεύμα,δεν έγινε και κάτι,α του δώκουμε του ανθρώπου απο το να τα σκάσει στους άλλους παρόχους....

Ναι σίγουρα θα κάνω λιγότερα Track Day αλλά τουλάχιστον τα κάνω όπως εγώ θέλω και όχι όπως αυτοί...

υ.γ.Και δε τα βάζω με τους διοργανωτές γιατί ξέρω για κάποιους οτι δεν φταίνε αυτοί για τις υψηλές τιμές στα Τrack Day...

nathair
26/03/2017, 15:46
Συζητήστε το αλλού όσο θέλετε. Ανοίξτε thread. Νομίζω το μήνυμά μου είναι σαφέστατο και κανένα φάουλ δεν έχω. Εδώ είναι για να ενημερώνουμε πότε είναι το επόμενο τρακ ντέι, να κανονίζουμε και να βρεθούμε εκεί κλπ.
Διάβασε το ξανά και πες μου μου είναι το φάουλ.

stamatisx
26/03/2017, 15:50
Το θέμα είναι απλό, λέγεται μονοπώλιο. Οι επιλογές είναι 3:

1) Δημιουργία καινούργιας πίστας αντίστοιχων ή καλύτερων προδιαγραφών για να σπάσει το μονοπώλιο.
2) Συμμετοχή σε track day που γίνονται στις Σέρρες και μόνο.
3) Αποδεχόμαστε την κατάσταση.

Αυτό που γίνεται ως επί το πλείστον είναι το #3

anavatis19
26/03/2017, 15:58
τραγικοι στα μεγαρα με αυτα που ακουω. ενα μπαχαλο, απο την ιδιοκτησια ξεκιναει βεβαια που ειναι ο ιδιοκτητης, του ιδιοκτητη, ω ιδιοκτητα!

Hayate
26/03/2017, 16:35
Το θέμα είναι απλό, λέγεται μονοπώλιο. Οι επιλογές είναι 3:

1) Δημιουργία καινούργιας πίστας αντίστοιχων ή καλύτερων προδιαγραφών για να σπάσει το μονοπώλιο.
2) Συμμετοχή σε track day που γίνονται στις Σέρρες και μόνο.
3) Αποδεχόμαστε την κατάσταση.

Αυτό που γίνεται ως επί το πλείστον είναι το #3

Υπάρχει και το #4 στο οποίο συμμετέχουν φιλικά μου άτομα...απλα το σιχαθηκαν και σταματήσανε.... Και εγω πλέον είμαι μεταξύ του 2 και του 4...

harris_x
26/03/2017, 16:36
Υπάρχει και το #4 στο οποίο συμμετέχουν φιλικά μου άτομα...απλα το σιχαθηκαν και σταματήσανε.... Και εγω πλέον είμαι μεταξύ του 2 και του 4...

Αναφέρεται κάπου το 4;;;

nathair
26/03/2017, 18:05
2000 όλα μέσα περιλαμβάνει χοντρικά:
- 600 παράβολο συμμετοχής για 3ήμερο
- 300 μεταφορά μοτοσυκλέτας
- 275 αεροπορικά εισιτήρια
- 25 εισιτήρια τρένου
- 200 διαμονή
- 200 διατροφή
- 400 λάστιχα
- 100 βενζίνη
- 75 μοιρασμένο box

Ούπς κάηκα, ξεπέρασα τα 2000. Σε κάθε περίπτωση σε όλες τις κατηγορίες μπορείς να κάνεις οικονομία. Εκτός από τα λάστιχα, εκεί μπορεί να φας και τα διπλά. Και στη μεταφορά της μοτό μπορείς να την πας με τρέιλερ/καβάλα και με φέρυ μπορείς να πάς, και στο box να κοιμηθείς, και box να μην πάρεις και να στήσεις τα πράγματα στο πάρκινγκ, και στην διατροφή μπορείς να κάνεις οικονομία...
Τα κόστη φυσικά για Σέρρες δεν είναι τόσο ψηλά, αλλά πάλι δεν είναι αμελητέα... Αν ήτανε, κάθε ΣΚ Σέρρες θα ήμουνα.

nathair
26/03/2017, 18:19
Το θέμα είναι απλό, λέγεται μονοπώλιο. Οι επιλογές είναι 3:

1) Δημιουργία καινούργιας πίστας αντίστοιχων ή καλύτερων προδιαγραφών για να σπάσει το μονοπώλιο.
2) Συμμετοχή σε track day που γίνονται στις Σέρρες και μόνο.
3) Αποδεχόμαστε την κατάσταση.

Αυτό που γίνεται ως επί το πλείστον είναι το #3


Πολύ σωστά. Για να δούμε και τις επιλογές μία μία.

1) Διάφοροι γνωστοί παράγοντες του χώρου το θέλουν και το προσπαθούν. Μόνο που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί επενδυτής που να επενδύσει στον χώρο αυτόν, στην χώρα αυτή, και δε μιλάω και ειδικά για την περίοδο που βρισκόμαστε... Και αν βρεθεί, θα πρέπει να βρεθεί και κατάλληλο 'χωράφι', ευάερο και ευήλιο, σε περιοχή βιομηχανική, μακριά από οικισμούς κλπ κλπ, και μετά από 20 χρόνια να πάρει άδεια λειτουργίας, και ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι. Δεν ελπίζω στην ζωή μου να το δω αυτό, δηλαδή, καλών προδιαγραφών νέα πίστα κοντά στην Αθήνα. Μακάρι, αλλά αμφιβάλλω.
2) Βέβαια, και επίσης να πηγαίνουμε και καθημερινές που είναι ανοικτή για το κοινό, όλον το χρόνο. Αν ήμουν εισοδηματίας και όχι εργαζόμενος, θα είχα ήδη μετακομίσει Σέρρες... Αλλιώς το κόστος και ο χρόνος είναι απαγορευτικά για τους απλούς θνητούς εργαζόμενους. Μην ξεχνάμε οτι τα track days για μηχανές είναι περιορισμένα στις Σέρρες, πόσα γίνονται τον χρόνο; 4; 5; Η πίστα έχει ζήτηση και για άλλες δραστηριότητες...Αρα πρέπει να συμπληρώσεις και με καθημερινές.
3) και 4) που λέει ο Αντώνης δηλαδή είτε αποδεχόμαστε την κατάταση είτε δεν ξαναπατάμε Μέγαρα. Φυσικά και υπάρχει το 4, αλλά ρεαλιστικά αν θέλεις να βελτιώνεσαι, να πηγαίνεις καλύτερα, και να έχεις την στοιχειώδη ασφάλεια της πίστας, δεν υπάρχει το 4 αλλά μόνο το 3. Τώρα, και εγώ σε κάποιο σημείο θα πω "been there, done that, δεν πάνε παρακάτω οι χρόνοι, χόρτασα, μια φορά τον χρόνο τώρα μόνο Σέρρες". Αλλά μέχρι να φτάσει κανείς εκεί...
Υπάρχει και το 5) Κάνουμε τον δρόμο πίστα. Εκεί δεν σχολιάζω, ο καθένας είναι σε θέση να κρίνει πόσο αξιολογεί την ζωή του...

buckley
26/03/2017, 19:40
Πολύ σωστά. Για να δούμε και τις επιλογές μία μία.

1) Διάφοροι γνωστοί παράγοντες του χώρου το θέλουν και το προσπαθούν. Μόνο που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί επενδυτής που να επενδύσει στον χώρο αυτόν, στην χώρα αυτή, και δε μιλάω και ειδικά για την περίοδο που βρισκόμαστε... Και αν βρεθεί, θα πρέπει να βρεθεί και κατάλληλο 'χωράφι', ευάερο και ευήλιο, σε περιοχή βιομηχανική, μακριά από οικισμούς κλπ κλπ, και μετά από 20 χρόνια να πάρει άδεια λειτουργίας, και ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι. Δεν ελπίζω στην ζωή μου να το δω αυτό, δηλαδή, καλών προδιαγραφών νέα πίστα κοντά στην Αθήνα. Μακάρι, αλλά αμφιβάλλω.
2) Βέβαια, και επίσης να πηγαίνουμε και καθημερινές που είναι ανοικτή για το κοινό, όλον το χρόνο. Αν ήμουν εισοδηματίας και όχι εργαζόμενος, θα είχα ήδη μετακομίσει Σέρρες... Αλλιώς το κόστος και ο χρόνος είναι απαγορευτικά για τους απλούς θνητούς εργαζόμενους. Μην ξεχνάμε οτι τα track days για μηχανές είναι περιορισμένα στις Σέρρες, πόσα γίνονται τον χρόνο; 4; 5; Η πίστα έχει ζήτηση και για άλλες δραστηριότητες...Αρα πρέπει να συμπληρώσεις και με καθημερινές.
3) και 4) που λέει ο Αντώνης δηλαδή είτε αποδεχόμαστε την κατάταση είτε δεν ξαναπατάμε Μέγαρα. Φυσικά και υπάρχει το 4, αλλά ρεαλιστικά αν θέλεις να βελτιώνεσαι, να πηγαίνεις καλύτερα, και να έχεις την στοιχειώδη ασφάλεια της πίστας, δεν υπάρχει το 4 αλλά μόνο το 3. Τώρα, και εγώ σε κάποιο σημείο θα πω "been there, done that, δεν πάνε παρακάτω οι χρόνοι, χόρτασα, μια φορά τον χρόνο τώρα μόνο Σέρρες". Αλλά μέχρι να φτάσει κανείς εκεί...
Υπάρχει και το 5) Κάνουμε τον δρόμο πίστα. Εκεί δεν σχολιάζω, ο καθένας είναι σε θέση να κρίνει πόσο αξιολογεί την ζωή του...

Ατυχέστατο αδελφέ , δεν κυκλοφορείς μόνος σου στο δρόμο...

nathair
26/03/2017, 19:43
Ατυχέστατο αδελφέ , δεν κυκλοφορείς μόνος σου στο δρόμο...
Πράγματι, έχεις απόλυτο δίκιο. Το νόημα ίδιο όμως. Ο καθένας λοιπόν κρίνει πόσο αξιολογεί την ζωή του και την ζωή των άλλων.

basiliss13
27/03/2017, 08:09
Εγώ θα ξεκινήσω από τα δεδομένα....

πριν 2 χρονια η τιμή ήταν 45 με ρεύμα,με 4-5 πλοηγούς,...μετά το ατύχημα,ήταν μια ευκαιρία να αναβαθμιστεί λίγο η πιστα σε κάποια θέματα,τελικά δεν έγινε τίποτα και σήμερα έχει 60+15=75!!!

Σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με Σέρρες,αλλα είναι ένα καλο πιστάκι για προπόνηση,με ιδιους κινδυνους που έχει το άθλημα γενικά....

για το τι θα έπρεπε να γίνει?νομίζω ένα είναι το λογικό,να πάρει κάποιος την διαχείριση,δηλαδή να την νοικιάζει για 1-2 χρονια,και αυτός να την επινοικιάζει σε κάθε ενδιαφερόμενο,...

το ότι δεν έχει ρεύμα παράδειγμα,...οφείλεται αποκλειστικά στους διοργανωτές που δεν τα βρίσκουν αναμεταξύ τους ώστε να πληρώνεται κανονικά...το ότι δεν την αναβαθμίζουν λίγο επίσης οφείλεται σε αυτούς που δεν τσοντάρουν να τα κάνουν....

αυτα πιστεύω για τα μέγαρα,...

για της Σέρρες,ο Χαλαρης έχει κάνει την αρχή,...αν ακολουθούσαν και άλλοι θα ήταν ακόμα οικονομικότερο ένα διήμερο....

BLiTzER
27/03/2017, 08:28
Αν βγάζουν τα λεφτά τους κι έτσι, γιατί να αλλάξουν οτιδήποτε;

sniper
27/03/2017, 10:04
Το θέμα είναι για το ρεύμα και τις κουβέρτες που χρησιμοποιούν πόσοι που μπαίνουν πίστα;

Εφόσον οι περισσότεροι που μπαίνουν δεν θέλουν κουβέρτες, κι όσοι θέλουν πληρώνουν τα 15 ή δεν πάνε Μέγαρα αλλά παραμένει γεμάτο το μαγαζί, όλα καλά (για τον διοργανωτή).

basiliss13
27/03/2017, 10:27
δεν νομίζω ότι είναι γεμάτο το μαγαζί......γεμάτο είναι μονο κυριακή,και αυτό να έχει 1-2 εβδομάδες που δεν είχε td,......αν έχει td τεταρτη-σάββατο-κυριακή,....είμαι σίγουρος ότι οι 2 μέρες θα είναι από 5-6 συμμετοχές...

οποτε δεν λέω ότι βγάζουν πολλά,ισα ισα,....λέω ότι η κακή διαχείριση ανεβάζει το κόστος,και μειώνει της παροχές,με αποτέλεσμα να μην πηγαίνει κόσμος,και να μην βγαίνει στο τέλος ο κάθε διοργανωτής........

ratamahatta
27/03/2017, 10:43
Γνωστή κατάσταση τόσα χρόνια χωρίς να αλλάξει κάτι, οι διοργανωτές το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να πιεσουν καταστάσεις ακόμα και με αποχή συνολικά όμως (μοτο,αμάξια, κλπ) ώστε να έχει αποτέλεσμα .
Φυσικά δεν μπορούν να αναλάβουν την αναβάθμιση του άσφαλτο τάπητα αλλά θα μπορούσαν εάν ήθελαν να κάνουν βελτιώσεις σε άλλα σημεία (καθαρισμό, άμμο παγίδες,κλπ) που ακόμα και έτσι θα αναβάθμιζαν το προϊόν τους.
Αλλά όπως ο ιδιοκτήτης σαν κλασικός νεοέλληνας έφτιαξε κάτι ημιτελές και το λειτουργεί /χρεώνει όπως θέλει λόγω μονοπωλίου, έτσι και οι διοργανωτές έχουν ακουμπήσει πάνω σε αυτό και δεν κάνουν τίποτα.

Tomahawk
27/03/2017, 11:15
Εγώ άρχισα να μπαίνω σχετικά πρόσφατα, πριν 7-8 χρόνια, και η κατάσταση και η (δικαιολογημένη) γκρίνια ήταν στον ίδιο βαθμό.
Οι "δήθεν" υποσχέσεις για αναβάθμιση της πίστας, το οτι ο ιδιοκτήτης θα κάνει μεγάλες αλλαγές μπλα μπλα μπλα τα ακούγαμε απο τότε.

Πέθανε άνθρωπος εκει μέσα και δεν κουνήθηκε φύλλο, όπως αναφέρθηκε και πιο πριν.
Δεν ξέρω γιατί περιμένουν κάποιοι τους διοργανωτές να αλλάξουν κάτι ή να απαιτήσουν το οτιδήποτε,
αυτοί βγάζουν ένα σεβαστό κέρδος, ειδικά παλαιότερα, και αφού υπάρχουν "πελατάκια" μένει να κυλάει ως έχει η κατάσταση.

Εγώ προσωπικά δεν περιμένω καμία αλλαγή και η γκρίνια δε βγάζει πουθενά. Μόνο η αποχή.

antonis_fr4-4
27/03/2017, 14:07
Εδώ δεν κάνουν τα πιο απλά και ανέξοδα, όπως ένα σκουπισματάκι πριν από το trackday, που πέρα από την αγωνιστική γραμμή η υπόλοιπη άσφαλτος είναι γεμμάτη σκουπιδάκια και έτσι και πατήσεις bye :wave2: και εμείς συζητάμε για ρεύματα ασφαλτοστρώσεις και ιστορίες επιστημονικής φαντασίας.:ufo:

Δυστυχώς είναι μονοπώλιο και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα οπότε ή αποχή ή συμμετοχή με πλήρη γνώση της κατάστασης.

Ο καθένας τα ζυγίζει και πράττει αναλόγως

7Tolis
27/03/2017, 17:12
Δε ξέρω αν υπάρχει κάποιος σύλλογος, ή μια κάποια επίσημη φωνή ας πούμε, η οποία, θα μπορούσε να τραβήξει το αυτί του ιδιοκτήτη.
Έτσι τώρα με σόλο φωνή ο καθένας, δε πρόκειται να αλλάξει κάτι.

amyroukai
27/03/2017, 19:11
Δε ξέρω αν υπάρχει κάποιος σύλλογος, ή μια κάποια επίσημη φωνή ας πούμε, η οποία, θα μπορούσε να τραβήξει το αυτί του ιδιοκτήτη.
Έτσι τώρα με σόλο φωνή ο καθένας, δε πρόκειται να αλλάξει κάτι.

Ναι. Ότι δεν έκανε ο οικείος δήμος, η πυροσβεστική και ένα σωρό άλλοι φορείς (συν τους συγγενείς του θανόντος που θυμάμαι τότε ήταν ιδιαίτερα εκφραστικοί) θα το κάνει ένας "σύλλογος".

Εντάξει δεν λέω πως δεν γίνεται, αλλά το βλέπω λίιιιιγο τραβηγμένο. Η ΛΕΜΟΤ ας πούμε (δεν λέω πως είναι υπεύθυνοι, απλά είναι "παλιοί" και "μεγάλοι" και "γνωστοί" και...) είχε να οργανώσει εκδρομή Λάδωνα/Λαγκάδια για καφέ και φαγητό, δεν μπορεί να ασχολείται με Μέγαρα και παίδαρους ασούμε.





και κάπου εκεί πίσω, ένας MAGI γελάει, γιατί τα έλεγε ο ΓΓ για συλλόγους μοτοσικλετιστών με δύναμη να αλλάξουν τον χώρο στην χώρα μας και τα ζώα γελούσαν... (Πυθία mode κατά Μπάκλεϊ).

Bladerunner
27/03/2017, 20:06
Γιατί τα γράφετε εδώ περί σωματείων και δεν τα αναφέρετε κατευθείαν στο σύλλογό σας;