PDA

View Full Version : 2χρονο δέν τραβάει..



elafi
28/03/2017, 15:31
Καλησπέρα.
Πρίν λίγες μέρες πήρα ενα 2χρονο σκουτερακι 50 κυβικά απο ενα φίλο ο οποίος το είχε παρατημένο κάποια χρόνια
το μηχανάκι δουλευει παίρνει μπρός αλλά δέν πάει..πάει με δυσκολία μέχρι τα 30 περίπου (αν δειχνει καλά το κοντέρ) και εκει τέρμα.
δέν εχει επιτάχυνση και ελάχιστο νευρο.
Ξέρω τα βασικά απο μηχανολογικά εχω βγάλει ενα ιέκ και παλιότερα ειχα ενα κινέζικο που το σκάλιζα συνέχεια οποτε χαλούσε και πειαματιζόμουν αρκετα πάνω του.
Λεφτα δέν υπάρχουν να πάω σε μάστορα οπότε θα ηθελα την βοηθειά σας..
μέχρι στιγμής εχω κάνει της εξής εργασίες χωρίς αποτέλεσμα.
ΚΑθαρισμα καρμπυλατέρ, ανοιγμα και καθάρισμα- βαριάτορ και σιαγόνες φυγοκεντρικου αλλά φαίνονται όλα κομπλέ, ελενχος ριντιέρας και αυτη φαινετε σε καλή κατάσταση χωρίς κενά και σε καλή κατάσταση δεν ειναι καθόλου φθαρμένη.
ο φίλος το παράτησε οταν του εβγαλε αυτό το πρόβλημα και δέν ασχοληθηκε ποτέ.
Τι πιστευεται οτι μπορεί να είναι?ο μάστορας που το είχε πάει τότε του είχε πει οτι μάλον θέλει καινουριο κυλινδριπίστονο χωρίς να είναι σίγουρος..
αν ειχε φθαρμένο κυλινδροπίστονο θα έπερνε μπρός?ρελαντί δουλευει κομπλέ και αρπάζει κατευθειαν με την μανιβέλα
δέν εβγαλα το μουζί ακομα γιατί δεν βρήσκω το μπουζοκλειδο
επήσης δέν εχει φίλτρο αέρα και δέν ξέρω πόσα χιλιόμετρα δουλεψε χωρίς φίλτρο,ισος αυτο να προκάλεσε κάποια φθορά στον κύλινδρο?
ειναι αυτα συμπτόματα φθαρμένου κυλινδροπίστονου? επιδή δέν προλαβαινω δέν το ανοιξα ακόμα να δώ τι παίζει μέσα στον κύλινδρο θα το κάνω το σάββατο που θα εχω χρόνο καμια ιδέα μέχρι τότε?
παλιότερα είχα επήσης ενα honda dio 50αράκι ηταν αλλά θυμάμαι είχε πολύ νευρο πάνω απο 40-50 δέν πήγαινε αλλά μέχρι τα 40 πυροβολούσε!αυτό είναι πολύ ψώφιο...

karellen
28/03/2017, 15:44
Το φθαρμένο κυλινδροπίστονο παίζει πολύ πιθανά για αιτία,ίσως να έχει χαρακιά ο κύλινδρος ή να είναι φαγωμένα τα ελατήρια.Λύσε το μπουζί οπωσδήποτε γιατί θα έχει λαδώσει από τους παραπάνω λόγους.
Επίσης να δοκιμάσεις με μια άλλη εξάτμιση γιατί πιθανόν να έχει μπουκώσει από τη λαδίλα και το μοτέρ δεν αναπνέει.

sapila racing
28/03/2017, 15:48
Το φθαρμένο κυλινδροπίστονο παίζει πολύ πιθανά για αιτία,ίσως να έχει χαρακιά ο κύλινδρος ή να είναι φαγωμένα τα ελατήρια.Λύσε το μπουζί οπωσδήποτε γιατί θα έχει λαδώσει από τους παραπάνω λόγους.
Επίσης να δοκιμάσεις με μια άλλη εξάτμιση γιατί πιθανόν να έχει μπουκώσει από τη λαδίλα και το μοτέρ δεν αναπνέει.

Σωστός!
Πολύ πιθανόν απλά να θέλει ενα καλό κάψιμο η εξάτμιση.

elafi
28/03/2017, 16:20
Αλη εξάτμηση δέν εχω για να δοκιμάσω..Ισος δοκιμάσω χωρίς καθόλου εξάτμηση..ετσι λίγο ίσα ισα μια ευθεία..:D:D
Οπος και να εχει δέν εχω τα μέσα για να κάψω την εξάτμηση εχει και 34 χιλιάδες χιλιόμετρα και δέν ξέρω αν έχει αλλάξει ποτέ κυλινδροπίστονο.
επήσης ξέχασα να αναφέρω οτι βάζω βενζίνα με λάδι μαζί στο ντεπόζιτο γιατί δέν ξέω αν δουλευει το συστημα λύπανσης εχετε καμια ιδέα πώς να δώ αν δουλευει?
σκευτομουν να βάλω μέσα βενζινόλαδο λίγο μέχρι να σβήσει το λαμπάκι και αν ξανα ανάψει αν το κατεβάζει δηλαδή θα σημένει οτι δουλευει στεκει αυτο η να βάλω απλά λάδι και αν δουλευει να ντουμανιασω όλη τη γειτονιά?
Αν το πάω σε κάποιο απόμερο μέρος και το γκαζώνω κάνα τέταρτο θα την κάψει καθόλου?Υπόψην είναι αερόψυκτο

panavour
28/03/2017, 16:28
πηγαινε σε ενα απομερο μερος και γκαζωσε για κανα μισαωρο να ντουμανιασει και να ξεκαπνισει,και μετα αλλαξε και μπουζι,κι ετσι κατι θα γινει.

elafi
28/03/2017, 16:37
ωραία!
Ξεκινάω με αυτό αν δέν δώ αισθητή διαφορά λύνω κυλινδρο να δώ τι γίνεται μέσα.
Μια τελευταία ερώτηση: Μετα για να σφίξω χρειάζετε απαραίτητα συναμόλκειδο?επιδή φυσικά δέν εχω..

karellen
28/03/2017, 16:38
Αλη εξάτμηση δέν εχω για να δοκιμάσω..Ισος δοκιμάσω χωρίς καθόλου εξάτμηση..ετσι λίγο ίσα ισα μια ευθεία..Δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα γιατί η εξάτμιση παίζει σημαντικό ρόλο στην εξαγωγή των καυσαερίων και έτσι θα χειροτερέψεις τα πράγματα
Οπος και να εχει δέν εχω τα μέσα για να κάψω την εξάτμηση εχει και 34 χιλιάδες χιλιόμετρα και δέν ξέρω αν έχει αλλάξει ποτέ κυλινδροπίστονο.
επήσης ξέχασα να αναφέρω οτι βάζω βενζίνα με λάδι μαζί στο ντεπόζιτο γιατί δέν ξέω αν δουλευει το συστημα λύπανσης Βάζεις επιπλέον λάδι ενώ υπάρχει ήδη ΚΑΙ στο δοχειάκι? φτωχαίνεις τη βενζίνη έτσι εχετε καμια ιδέα πώς να δώ αν δουλευει? Άδειασε το λάδι μίξης από το δοχείο να δεις αν θα ανάψει το κόκκινο λαμπάκι,μόλις ανάψει ξαναρίξε λάδι για να σβήσει (λάδι μίξης 10ράκι ετσι? όχι σασμάν
σκευτομουν να βάλω μέσα βενζινόλαδο λίγο μέχρι να σβήσει το λαμπάκι και αν ξανα ανάψει αν το κατεβάζει δηλαδή θα σημένει οτι δουλευει στεκει αυτο η να βάλω απλά λάδι και αν δουλευει να ντουμανιασω όλη τη γειτονιά?
Αν το πάω σε κάποιο απόμερο μέρος και το γκαζώνω κάνα τέταρτο θα την κάψει καθόλου?Υπόψην είναι αερόψυκτο Αν είναι ακίνητο το μηχανάκι θα ανάψει
Τα κόκκινα είναι απάντηση

panavour
28/03/2017, 16:42
Τα κόκκινα είναι απάντηση

ΑΝ εχει βεντιλατερ ΔΕΝ θα αναψει

devil's animal
28/03/2017, 16:44
Οπος και να εχει δέν εχω τα μέσα για να κάψω την εξάτμηση εχει και 34 χιλιάδες χιλιόμετρα και δέν ξέρω αν έχει αλλάξει ποτέ κυλινδροπίστονο.

Αν το πάω σε κάποιο απόμερο μέρος και το γκαζώνω κάνα τέταρτο θα την κάψει καθόλου?Υπόψην είναι αερόψυκτο


θες να ασχοληθεις με κυλινδροπιστονο και δεν εχεις τα μεσα να κανεις το πιο απλο?:confused:
ενα φλογιστρο σαν αυτο που εχουν οι υδραυλικοι ή ενα καλο γκαζακι (μπορει να γινει λιγο νιμου απο τα λαδια μετα, αλλα δεν γ@μεις)...και μπολικη υπομονη για να καψεις το κολημμενο λαδι...ειδικα στην εισοδο - εξοδο...
μετα προχωρας στα ενδοτερα...

με τερμα γκαζι, στο σταντ ή σε ερημιες δεν θα κανεις δουλεια με την εξατμιση...ισα ισα που αν το μοτερ ειναι χαλια, παιζει να το κολλησεις...:wave2:

SHOOTER045
28/03/2017, 16:48
ωραία!
Ξεκινάω με αυτό αν δέν δώ αισθητή διαφορά λύνω κυλινδρο να δώ τι γίνεται μέσα.
Μια τελευταία ερώτηση: Μετα για να σφίξω χρειάζετε απαραίτητα συναμόλκειδο?επιδή φυσικά δέν εχω..

Χαρτιά έχει?
Ανανέωση άδειας κάνατε?
Μεταβίβαση?
Δίπλωμα παίζει η όχι?

elafi
28/03/2017, 16:53
Ειναι αερόψυκτο το μηχανάκι ρε παιδία εχει φτερωτή συνδεδεμένη πάνω στον αξωνα του στροφαλοφόρου φυσαει αέρα ανάλογα της στροφές πολυ γκάζι πολλές στροφές πολύς αέρας.
Δεν εχω φλώγιστρο τι να το κάνω...
το κόκινο λαμπάκι είναι ήδη αναμένο δέν εχει μέσα λάδι...οπότε τι να κάνω με μπέρδεψες..να βάλω μέσα λάδι εφόσον εχω και λάδι μέσα στην βενζίνα?ναι θα έχω φτοχό μειγμα αλλά θα το κάνω προσορινα υποτίθετε βα δώ αν δουλευει το σύστημα..

elafi
28/03/2017, 16:55
Χαρτιά έχει?
Ανανέωση άδειας κάνατε?
Μεταβίβαση?
Δίπλωμα παίζει η όχι?

ενοείτε ναι σε όλα εκτός την μεταβίβαση ακόμα (μου εκανε εξουσιοδώτηση θα πάω αυριο για την μεταβίβαση)
Εχω και κράνος αν θές να ξέρεις :smokin::smokin:

toyar
28/03/2017, 17:12
βαλε φιλτρο αερα το δικο του με το φιλτροκουτι του
αλλαξε μπουζι και τσεκαρε μπουζοκαλωδιο-πιπα
καψε την εξατμιση
με αυτη τη σειρα........και θα δουλεψει
ασε το λυσιμο τελευταιο

SHOOTER045
28/03/2017, 18:42
βαλε φιλτρο αερα το δικο του με το φιλτροκουτι του
αλλαξε μπουζι και τσεκαρε μπουζοκαλωδιο-πιπα
καψε την εξατμιση
με αυτη τη σειρα........και θα δουλεψει
ασε το λυσιμο τελευταιο

Πονταρω
Σε πιστόνι

elafi
28/03/2017, 18:55
παιδιά την έκανα την μακακια μου. ..
άνοιξα το κύλινδρο και ήταν μια χαρά δεν είχε κάποιο σιμάδια σοβαρό η κάποια εμφανή φθορά μόνο μια πάρα πολύ μικρή χαραματια πολύ ελάχιστη ίσα που την ένιωθα με το δάχτυλο δεν νομίζω να είναι εκεί το πρόβλημα του. ..
Βλέπω τέλος παντον ότι είναι κομπλέ και μετά θυμάμαι να σεκαρω την εξάτμιση και βλέπω ότι πίσο στην τρύπα ήταν πήτα στο κάρβουνο πάω να φυσιξω και με δυσκολία φυσαγε το καθάρισα λίγο με ένα κατσαβίδι και είδα τρελή διαφορά!! ωραία λέω ας το κλείσω τώρα!

Και σπάω και τα 2 ελατηρια γιατί δεν τα είχα βάλει μέσα στα δωντακια που έχουν τα αυλάκια από το πιστόνι της ακμές τους..Και τα ζωρισα να μπουν μέσα...
θα βρω σκέτα ελατηρια?

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/03/2017, 19:42
πάω να φυσιξω και με δυσκολία φυσαγε το καθάρισα λίγο με ένα κατσαβίδι και είδα τρελή διαφορά!!

πος ειδες τρελλη διαφορα ενω δεν ειχες βαλει ακομα το μπιστονη

stefanos
28/03/2017, 20:22
πάω να φυσιξω και με δυσκολία φυσαγε το καθάρισα λίγο με ένα κατσαβίδι και είδα τρελή διαφορά!!

πος ειδες τρελλη διαφορα ενω δεν ειχες βαλει ακομα το μπιστονη

στο φυσητό.:)

elafi
28/03/2017, 20:28
στο φύσιμα με το στόμα...δεν ειχε ιδιέτερη αντίσταση οταν ξανα φύσηξα ειχε βουλωσει πολυ στη εξοδο
εχει μέσα καρβουνίλα και οχι λαδίλα κάρβουνο σάν στόκος ενα πράμα πώς θα βγεί όλο αυτο απο μέσα ??
ελλάτιρια σκέτα πουλάνε?

kostaskk
28/03/2017, 20:34
στα δίχρονα η εξάτμιση αυξανει 40 ή 50% την απόδοση σε σχεση με το αν ειχε απλο ισιο σωλήνα.
οποιοδήποτε βούλωμα αυτης οδηγει σε μειωση απόδοσης,το βούλωμα γινεται με τα φτηνολαδα που βαζουν στα σκουτερ.
προτίμησε λαδι μιξης που να γραφει 'μειωμενα κατάλοιπα'

devil's animal
28/03/2017, 20:39
δεν ακουγες που σου ειπαμε να ξεκινησεις πρωτα απο την εξατμιση...ηθελες να ανοιξεις να δεις πιστονι...
ε, καλα ξεμπερδεματα τωρα...
:wave2:

Μανολης67
28/03/2017, 20:45
στο φυσητό.:)

Δεν σχολιάζω αλλο...:beer:

Μανολης67
28/03/2017, 20:47
στο φύσιμα με το στόμα...δεν ειχε ιδιέτερη αντίσταση οταν ξανα φύσηξα ειχε βουλωσει πολυ στη εξοδο
εχει μέσα καρβουνίλα και οχι λαδίλα κάρβουνο σάν στόκος ενα πράμα πώς θα βγεί όλο αυτο απο μέσα ??
ελλάτιρια σκέτα πουλάνε?

Ελατήρια σκετα, ναι...πουλάνε....
Βεβαιώσου ότι η αντλιά λειτουργεί κανονικά και βάλε λεπτό λαδι 2Τ.
Γεμισε και το ρεζερβουαρ βενζίνη και δεν εχεις προβλημα που εβαλες και εκεί λαδι...αρκεί να μην το πνιξεις στα πρωτα χιλ στην πόλη μεχρι να το κάψει δηλαδή ανοιξτο λίγο.....

elafi
28/03/2017, 20:53
ε ναι βιαστηκα κ την εκανα..
δεν πηράζει να πάρει και καινουρια ελλατιρια οσο νάναι μια φθορά την είχαν αυτα σίγουρα. μικρό το κακό.. εντομεταξύ εντόπισα και το λαστιχάκι που πάει λάδι το οποιο συνδεετε πάνω σε ενα μηχανισμό σάν καρμπυλατέρ κάπως μικρό το οποίο εχει συρματοσχοινο και ανάλογα το γκάζι ανοιγει αυτο, το λαστιχάκι ηταν βγαλμένο απο πάνω και κρεμόταν υπάρχει περίπτωση απο εκει να τραβούσε έξτρα αέρα?
εκτός την εξάτμηση δλδ να είχε και φτωχό μείγμα απο εκεί??και ο συνδιασμός τον 2 να το έκανε ακόμα ποιο πολύ ψοφίμι??
αυριο θα πάω να ψάξω ελλατήρια.. μήπος θα πρέπει να πάρω πιστονι μαζί η τα πουλάνε χώρια? το πιστόνι φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση δεν εχει κανένα σιμάδι πάνω του
τρυππάνι έχω να πάω να πάρω κάνα μέτρο συρματόοσχοινο να το βάλω στο τρυπάνι και μετά να το περάσω μέσα στην εξάτμηση και να το περάσω καμια 10αριά χέρια με το τρυπάνι η δέν περνάει?

stefanos
28/03/2017, 21:22
στο φύσιμα με το στόμα...δεν ειχε ιδιέτερη αντίσταση οταν ξανα φύσηξα ειχε βουλωσει πολυ στη εξοδο
εχει μέσα καρβουνίλα και οχι λαδίλα κάρβουνο σάν στόκος ενα πράμα πώς θα βγεί όλο αυτο απο μέσα ??
ελλάτιρια σκέτα πουλάνε?

Ελατήρια σκέτα πουλάνε αλλά δεν θα πατήσουν σε κύλινδρο 35000 χιλ.
Το καθάρισμα γίνεται όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
Δεν είναι ακριβώς ακίνδυνο και δεν γίνεται σε κλειστό χώρο ή εντός πόλης.

elafi
28/03/2017, 22:16
θες να ασχοληθεις με κυλινδροπιστονο και δεν εχεις τα μεσα να κανεις το πιο απλο?:confused:
ενα φλογιστρο σαν αυτο που εχουν οι υδραυλικοι ή ενα καλο γκαζακι (μπορει να γινει λιγο νιμου απο τα λαδια μετα, αλλα δεν γ@μεις)...και μπολικη υπομονη για να καψεις το κολημμενο λαδι...ειδικα στην εισοδο - εξοδο...
μετα προχωρας στα ενδοτερα...

με τερμα γκαζι, στο σταντ ή σε ερημιες δεν θα κανεις δουλεια με την εξατμιση...ισα ισα που αν το μοτερ ειναι χαλια, παιζει να το κολλησεις...:wave2:

ok θα βρώ ενα γκαζάκι και τι να κάνω? να το βάλω απο την μιά πλευρά να πετάει φλώγα μέσα και να βγαίνει απο την άλλη ?
Οι καρβουνίλες θα λιώσουν? Το λέω γιατί δέν είνα πλά λάδι είναι καρβουνίλα σκληρή σάν τσιμέντο ενα πράμα
Α=

kostaskk
28/03/2017, 22:20
αν δεν τρολαρεις.
τρομπα λαδιου με βγαλμένο σωληνακι? lol
οχι δεν τραβαει αερα, απο εκει περναει το λαδι μιξης, (αυτο που μπαινει στο δοχειο) και παει στο μοτερ.
αν εχει βγει το σωληνακι και δεν εχεις εξτρα λαδι στο ντεποζιτο μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας το μοτερ δεν θα το παιρνει ουτε γυφτος για παλιοσιδερα.

φόρτωσε το καπου και πηγαινε το σε εναν μηχανικο.

elafi
29/03/2017, 10:16
Δεν το δουλευε ουτε αυτος ουτε εγω το δοχειο βαζω λάδι στη βενζίνα.

Ελλατήρια δέν βρήκα σκέτα μόνο πιστόνι+ελάτηρια αν ειναι καλή η τιμή θα πάρω και κύλινδρο σέτ να ξεμπερδευω

elafi
29/03/2017, 20:52
Ετοιμο το εργαλείο!!δέν το γκάζωσα πολύ αλλά εχει τρελή διαφορά.η εξάτμηση ητααν το πρόβλημα 100% την καθάρισα με ενα κατσαβίδι και εβγαλε πολύ πράμα απο την τρύπα τησ εξώδου με ενα κατσαβίδι δέν την έκαψα ακόμα
μολις εκανα 1 χιλιόμετρο εσβησε απότομα μετα πήρα ξανά με την 1η μετά απο λίγο ξανα έσβησε αποτομα και δέν επερνε εβγαλα το μπουζι πάτησα 4-5 μανιβελιές και μετά πηρε κατευθείαν μάλον μπούκοσε και μετά δουλευει κανονικά για κάνα 20λεπτο που εκοψα κάτι βόλτες και το πάρκαρα γιατί δέν εχω κάνει μεταβίβαση ακόμα
τώρα αυτο θέλει και στρώσιμο η μπά?

Coyote.V
29/03/2017, 21:00
Φαντάσου τώρα ότι η περιφερεια της γης στον ισημερινό είναι 40.000 χιλιόμετρα. Άλλα 6.000 ήθελες...

elafi
29/03/2017, 21:05
Φαντάσου τώρα ότι η περιφερεια της γης στον ισημερινό είναι 40.000 χιλιόμετρα. Άλλα 6.000 ήθελες...

Καλό μάθαμε και κάτι σήμερα :D

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2017, 21:05
στο φυσητό.:)

αααα!!!!:Dοκ.