View Full Version : Υψηλές στροφές όταν πατάω συμπλέκτη
Παίδες μία ερώτηση.
Σήμερα (και αφού έχω κάνει 300km με το καινούργιο λάδι, αν σε περίπτωση παίζει ρόλο) παρατήρησα το εξής φαινόμενο:
Όταν φτάνω σε φανάρι, ή πάω να σταματήσω, ή πριν σβήσω την μηχανή, την ώρα που θα τραβήξω μέσα τον συμπλέκτη κρατάει η μοτοσυκλέτα τις στροφές ψηλότερα απ'το ρελαντί (δεν ξέρω πόσο δεν έχω στροφόμετρο), μέχρι να αφήσω το συμπλέκτη.
Ο μάστορις της χόντα που είπε ότι φταίει η βενζίνη που βάζω (την πληρώνω για 100στάρα πάντως).
Μεταξύ άλλων συμπτωμάτων, τα πρωινά, ή όταν είναι κρύος ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπρος, και καμιά φορά σβήνει, κυρίως όταν είναι κρύος.
:a4:
Υπάρχει κάποιος λόγος που βάζεις 100άρα σε CBF 125;
harris_x
28/03/2017, 11:23
Παίδες μία ερώτηση.
Σήμερα (και αφού έχω κάνει 300km με το καινούργιο λάδι, αν σε περίπτωση παίζει ρόλο) παρατήρησα το εξής φαινόμενο:
Όταν φτάνω σε φανάρι, ή πάω να σταματήσω, ή πριν σβήσω την μηχανή, την ώρα που θα τραβήξω μέσα τον συμπλέκτη κρατάει η μοτοσυκλέτα τις στροφές ψηλότερα απ'το ρελαντί (δεν ξέρω πόσο δεν έχω στροφόμετρο), μέχρι να αφήσω το συμπλέκτη.
Ο μάστορις της χόντα που είπε ότι φταίει η βενζίνη που βάζω (την πληρώνω για 100στάρα πάντως).
Μεταξύ άλλων συμπτωμάτων, τα πρωινά, ή όταν είναι κρύος ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπρος, και καμιά φορά σβήνει, κυρίως όταν είναι κρύος.
:a4:
Το παραπάνω τι σχέση έχει με το θέμα;
devil's animal
28/03/2017, 11:41
μηπως εχεις βαλει αυτοκινηταδικο λαδι μεσα?
Το παραπάνω τι σχέση έχει με το θέμα;
Απλά είπα να μην ανοίγω νέο θέμα.
μηπως εχεις βαλει αυτοκινηταδικο λαδι μεσα?
Από moto-μάγαζο το πήρα... τι στο καλό.
Υπάρχει κάποιος λόγος που βάζεις 100άρα σε CBF 125;
Το θέμα με το σβήσιμο του κινητήρα το έχω καιρό τώρα.
Είτε το πρωί που έχει και λίγο κρύο, είτε σε άσχετες στιγμές μέσα στην ημέρα.
Βάζω μπρος μέχρι να βάλω τα γάντια και σβήνει από μόνο του.
Ο μάστορις, όταν τον ρώτησα παλιότερα, μου είχε πεί ότι φταίει η κακής ποιότητας βενζίνη, οπότε από άποψη ποιότητας βάζω 100άρα ως θεωρητικά καλύτερη.
devil's animal
28/03/2017, 22:29
Το θέμα με το σβήσιμο του κινητήρα το έχω καιρό τώρα.
Είτε το πρωί που έχει και λίγο κρύο, είτε σε άσχετες στιγμές μέσα στην ημέρα.
Βάζω μπρος μέχρι να βάλω τα γάντια και σβήνει από μόνο του.
Ο μάστορις, όταν τον ρώτησα παλιότερα, μου είχε πεί ότι φταίει η κακής ποιότητας βενζίνη, οπότε από άποψη ποιότητας βάζω 100άρα ως θεωρητικά καλύτερη.
τα σβησιματα γενικα συμβαινουν αλλα δεν θα επρεπε να ειναι τοσο συχνο φαινομενο...το να σου σβησει μια φορα την εβδομαδα, ενω την κινεις καθημερινα δεν ειναι θεμα...αλλα αν σου σβηνει καθε μερα, τοτε υπαρχει προβλημα...ψαξου με μιγμα και ηλεκτρικα...τωρα θελει καθαρισμα το μπεκ, θελει αλλαγη κανενα μπουζι, θες κανεναν ανορθωτη, μπαταρια ή ηλεκτρονικη μονο ο μαστορας με δοκιμες θα δει...
οσον αφορα το αυτοκινηταδικο λαδι που εγραψα, το εγραψα γιατι διαπιστωνεις το προβλημα οταν συμπλεκταρεις και επειδη τα μοτοσυκλετιστικα λαδια χρησιμοπουνται εκτος της λιπανσης του μοτερ και για κιβωτιο-συμπλεκτη, ενω τα αυτοκινηταδικα οχι γιατι εχουν βαλβολινες τα κιβωτια, ειπα μηπως ειχε γινει καποιου τετοιου ειδους πατατα...
αν βαζεις 100αρα απο το ιδιο βενζιναδικο που εβαζες απλη, δεν εχει νοημα...αλλαξε καλυτερα πρατηριο...
τα σβησιματα γενικα συμβαινουν αλλα δεν θα επρεπε να ειναι τοσο συχνο φαινομενο...το να σου σβησει μια φορα την εβδομαδα, ενω την κινεις καθημερινα δεν ειναι θεμα...αλλα αν σου σβηνει καθε μερα, τοτε υπαρχει προβλημα...ψαξου με μιγμα και ηλεκτρικα...τωρα θελει καθαρισμα το μπεκ, θελει αλλαγη κανενα μπουζι, θες κανεναν ανορθωτη, μπαταρια ή ηλεκτρονικη μονο ο μαστορας με δοκιμες θα δει...
οσον αφορα το αυτοκινηταδικο λαδι που εγραψα, το εγραψα γιατι διαπιστωνεις το προβλημα οταν συμπλεκταρεις και επειδη τα μοτοσυκλετιστικα λαδια χρησιμοπουνται εκτος της λιπανσης του μοτερ και για κιβωτιο-συμπλεκτη, ενω τα αυτοκινηταδικα οχι γιατι εχουν βαλβολινες τα κιβωτια, ειπα μηπως ειχε γινει καποιου τετοιου ειδους πατατα...
αν βαζεις 100αρα απο το ιδιο βενζιναδικο που εβαζες απλη, δεν εχει νοημα...αλλαξε καλυτερα πρατηριο...
Όταν λέω ότι έχω καιρό τα σβησίματα, δεν συμβαίνουν τακτικά και σε καθημερινή βάση. Αλλά το παρατηρώ καιρό τώρα να συμβαίνει κάπου κάπου όπως περιγράφεις.
Ένας τέτοιος έλεγχος από μηχανικό σε τι ποσό ανέρχεται να ξέρω τι να περιμένω;
Το λάδι που έβαλα είναι αυτό http://www.skroutz.gr/s/8333169/Eni-i-Ride-Moto-10W-40-1lt.html και μαζί άλλαξα και το μπουζί με το προβλεπόμενο από χόνδα.
Τι σχέση μπορεί να έχει, όμως, το λάδι με τις στροφές;
Προφανώς πάω για άλλο βενζινάδικο αρχικά ναί...
Δες το λαστιχο στο καρμπυρατερ σου,
αυτο που το συνδεει με τον κυλινδρο
μαλλον εχει σκισθει καπου και περνει μεσα παραπανω αερα
Δες το λαστιχο στο καρμπυρατερ σου,
αυτο που το συνδεει με τον κυλινδρο
μαλλον εχει σκισθει καπου και περνει μεσα παραπανω αερα
Πολυ πιθααανοοοο..kawasaki 130 παπι..ειχε ενα παπαρδελολαστιχακι που οταν τσακιζοταν και με τον καιρο κοβόταν δεν κραταγε ρελαντι με την καμια ειδικα κρυο..:rolleyes:
Δες το λαστιχο στο καρμπυρατερ σου,
αυτο που το συνδεει με τον κυλινδρο
μαλλον εχει σκισθει καπου και περνει μεσα παραπανω αερα
Ψεκαστο είναι.
Ψεκαστο είναι.
Αστο φιλε
πηγαινε το στον μαστορα....
:sad:
Αστο φιλε
πηγαινε το στον μαστορα....
:sad:
:/
Δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα ε;
Βαλβίδες, ντίζες or something..?
Εχω λυση......................
.
.
.
.
.
.
380504 καιιι μπλουμμμ:D
Περα απ την πλακα τωρα και το τρολινγκ....κατι παιζει με την τροφοδοσια στο ρελαντι αφου το κανει μονο οταν πατας συμπλεκτη.
Πηγαινε να μπει στο διαγνωστικο να σου πουνε τι τρεχει..πιθανόν καποιος αισθητηρας παιρνει λαθος ενδειξη η κατι τρεχει με το ρυθμιστη ρελαντι και τις κραταει ψηλα..αν το κανει και με συμπλεκτη μπορει να γινει επικίνδυνο σε βαθος χρονου δεδομενου οτι θα ναι σα να κολλαει το γκαζι..:wave2:
:/
Δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα ε;
Βαλβίδες, ντίζες or something..?
Σου απαντησα αλλα μαλλον δεν ξερεις ή δεν εχεις διαθεση
Δες το λαστιχο στο καρμπυρατερ σου,[Η ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ]
αυτο που το συνδεει με τον κυλινδρο
μαλλον εχει σκισθει καπου και περνει μεσα παραπανω αερα
Σου απαντησα αλλα μαλλον δεν ξερεις ή δεν εχεις διαθεση
Πράγματι δεν γνωρίζω. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να με κοροϊδέψει κάποιος μάστορας. Γι'αυτό και ρωτάω.
Αυτο κοιτα να ειναι σφιγμενο
και το μπρος προς το μοτερ
και το πισω προς τον ψεκασμο..
αν δεν μπορεις, αστο και πηγαινε σε μαστορα, ζημια θα κανεις
380558
Ενα ενα.
Έχεις νεκρά. Πατάς συμπλέκτη ανεβάζει στροφές, αφηνεις συμπλέκτη πέφτουν. Σωστά; Αυτό είναι πολύ κουλό να συμβαίνει και δεν αποκλείεται να φταίνε τα λάδια. Ο συμπλέκτης απεμπλεκεί τα γρανάζια του κιβωτιου τα οποία παύουν την κίνηση τους ώστε να επιλέξεις ταχύτητα. Όταν έχεις νεκρά και δεν πατάς συμπλέκτη τα γρανάζια κινούνται αλλά δεν δίνουν κίνηση.
Αν όμως πατάς συμπλέκτη για να κατεβάσεις ή για να βγάλεις ταχύτητα όταν το μηχανάκι ρολαρει και ανεβαίνουν οι στροφές, τότε έλεγξε αν η μανέτα σου έχει τον απαιτούμενο τζόγο σε όλες τις θέσεις του τιμονιού.
Είμαι εν κινήσει, ο κινητήρας έχει στροφές, και πατάω συμπλέκτη για να σταματήσω, εκεί οι στροφές μένουν υψηλότερες σε σχέση με το ρελαντί.
Αν αφήσω συμπλέκτη πέφτουν.
Αν έχω νεκρά, βάλω πρώτη, δώσω γκάζι χωρίς να ξεκινήσω (χωρίς να αφήσω συμπλέκτη δηλαδή) οι στροφές δεν επανέρχονται στο ρελαντί.
Αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε.
Θα κάνω τους ελέγχους που είπατε, και μάλλον θα ρωτήσω κανά δυο μάστορες ακόμη.
Εξηγήστε μου, όμως, είναι δυνατόν να φταίει η βενζίνη; Αυτήν την αιτιολογία μου την έδωσε ο μάστορας της χόνδα..
Επαναφέρω οτι θέμα γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα. Τελικά βγήκε άκρη?
Το φαινόμενο που παρουσιάζει και σε μένα, είναι, ενώ είμαι ρολαριστός και πατήσω συμπλέκτη να αλλάξω ταχύτητα, ανεβάζει κοντά στις 1000 στροφές για να ξαναπέσει προς το ρελαντί. Κάνει ένα φόρτωμα δηλαδή για κάποιο λόγο. Έχει να κάνει αυτό με ρύθμιση καρμπυρατέρ αυτό? Ή είναι φαινόμενο οτι απο κάπου ρουφάει αέρα? Αν και μετά απο έλεγχο δεν έχω κάποια "διαρροή αερα". Πως αντιμετωπίστηκε τελικά?
vaiakovidis
27/05/2024, 19:55
Τελικά κανένας δεν έδωσε απάντηση στο ερώτημα. Αγόρασα και εγώ ένα cbf 250 πριν κάποιες μέρες και σήμερα γυρνόντας από το συνεργείο όπου το πήγα για ένα μεγάλο σέρβις, να μπει το μηχανάκι σε μία σειρά, παρατήρησα την ίδια συμπεριφορά.
Όταν κινείται και πατάς συμπλέκτη για να κατεβάσεις ταχύτητα οι στροφές παραμένουν ίδιες ή και ανεβαίνουν. Επίσης και το ρελαντί του είναι αρκετά υψηλά. Το χειρότερο είναι πως πριν το σέρβις αυτό το πρόβλημα δεν υπήρχε
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.