PDA

View Full Version : Αγορα μοτο SS!!!



Jimas94
30/03/2017, 14:58
Καλησπερα παιδια. Θελω να αγωρασω μια καινουρια μηχανη supersport
αλλα επειδη δεν εχω οδηγησει supersport και θα ειναι η πρωτη μου και δεν εχω και μεγαλη εμπειρια με μηχανες
θα ειναι η δευτερη μηχανη που θα οδηγησω. ειχα ενα Yamaha TDR 125 σε αυτο εμαθα να οδηγαω...
σκεφτομαι να παρω κατι σε
CBR 600
Yamaha r6

απλα επειδη εχω ακουσει απο φιλους και γενικα το καταλαβαινω και μονος μου σιγουρα δεν εχουν καμια σχεση με το TDR που εχω μαθει εγω. και γενικα με φοβιζει λιγο μεχρι να μαθω εσεις τι προτεινετε? ποια απο τις 2 ειναι καλυτερη για εναν καινουριο στο χωρο τον SuperSport?

Ζεύκας
30/03/2017, 15:00
αδερφέ φοβάμαι πως είσαι καινούριος στο χώρο της μοτοσυκλέτας, όχι στο χώρο των supersport

motoexelixis
30/03/2017, 15:03
το νεο gsxr 1000

Jimas94
30/03/2017, 15:07
σιγουρα δεν διαφωνω περα απο το TDR που προανεφαιρα δεν εχω οδηγηση τπτ αλλο και το TDR εκτος πολης γτ δεν ειχα διπλωμα! απλα ξερω τα βασικα μιας μηχανης εγω θα εβαζα τον εαυτο μου στο αρχαριος...

o teos
30/03/2017, 15:09
το νεο gsxr 1000

:tooth::tooth:

Να παρεις κατι σε 250cc 300cc εχει απειρες επιλογες μη λεμε τα ιδια ξανα..μια ερευνα στο search πανω δεξια βοηθαει.Δες ninja 250,300 cbr 250,300 και επειδη σε εκοψα οτι πας εκει μονο για το φαίνεστε και το πουλμουρ:p δες το καινουριο αν σε παιρνει οικονομικα cbr250rr και Yamaha r3..ο Ζευκας στο πε πολυ καλα και κομψα..:wave2:


http://www.mrbike.gr/website/street/honda-cbr-250-rr-2017-presentation.html

https://www.kawasaki.com/products/2017-Ninja-300-ABS

https://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/supersport/yzf-r3.aspx

νταξ??;)

sniper
30/03/2017, 15:10
σιγουρα δεν διαφωνω περα απο το TDR που προανεφαιρα δεν εχω οδηγηση τπτ αλλο και το TDR εκτος πολης γτ δεν ειχα διπλωμα! απλα ξερω τα βασικα μιας μηχανης εγω θα εβαζα τον εαυτο μου στο αρχαριος...

Κι εγώ στο άσχετος.

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου (και στους δικούς σου) κι άλλαξε κατηγορία.

Jimas94
30/03/2017, 15:10
νομιζω πως μεχρι 600cc ειμαι υπερ καλυμενος δεν θελω 1000 και ουτε ειμαι απο τους τυπους που θελουν να το πινουν το γκαζι.. εγω ειμαι του μετριου δεν θελω να τρεχω τουλαχιστον μεχρι να ξερω οτι μπορω να το κανω χωρις να σκωτωθω και να παρω και καναν αλλον μαζι μου για την καυλα μου!

Jimas94
30/03/2017, 15:16
σε ευχαριστω φιλε. δλδ μου προτεινετε να μην παω σε 600 με την μια ε? απλα πιστευα οτι δεν θα ηταν δυσκολο να μαθω σιγα σιγα αλλα για να το λετε εσεις σιγουρα κατι θα ξερετε

o teos
30/03/2017, 15:25
Oχι δε θα χαρεις ουτε εσυ το μηχανακι σου ουτε αυτο εσενα..παρε κατι μεταχειρο σε αυτα που σου ειπα πουλα το(δε θα χασεις και πολλα λεφτα) μολις ξεθαρρέψεις,μαθεις,συνηθίσεις και μετα κανε οτι σε φωτίσει..

BLiTzER
30/03/2017, 15:25
νομιζω πως μεχρι 600cc ειμαι υπερ καλυμενος δεν θελω 1000 και ουτε ειμαι απο τους τυπους που θελουν να το πινουν το γκαζι.. εγω ειμαι του μετριου δεν θελω να τρεχω τουλαχιστον μεχρι να ξερω οτι μπορω να το κανω χωρις να σκωτωθω και να παρω και καναν αλλον μαζι μου για την καυλα μου!

Τα 600άρια SS δεν τα λες ακριβώς "μέτρια" και "δε θέλω να τρέχω". Το'χεις πάρει λίγο στραβά. Πάρε ένα 250-300cc και θα είσαι υπερκαλυμμένος για αρκετό καιρό.

Vice
30/03/2017, 15:27
Για μουρη δεν την θέλεις; Γιατι δεν παιρνεις μια συγχρονη 300άρα ; Σε τι νομίζεις οτι υστερουν οπτικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα;

Jimas94
30/03/2017, 15:34
δεν θα το κρυψω ναι ενα 40-50%, εχω μεγαλη αγαπη για supersport πιστευω ειναι οι ποιο ομορφες απο ολες. αλλα απο οτι βλεπω σε σελιδες βγαινουν πανω κατω στην ιδια τιμη και καμια φορα οι μικρες και ποιο ακριβες και σκεφτομαι γιατι να μην παρω απο την αρχη μια μεγαλη και να δωσω τα ιδια λεφτα για μια μικρη και θα πρεπει σε 3-4 χρονια να την αλλαξω? καταλαβες δεν με ενοχλουν τα κυβικα, απλα το θεωρω λιγο χαζο να ειναι στην ιδια τιμη μια 250 με μια 600 (πχ ειδα μια r6 στις φωτο φενοταν πενα στα 2500ε και μια ninja 250 στα 2300ε και λεω γιατι να μην παρω την μεγαλη για 200ε?)

Ζεύκας
30/03/2017, 15:37
στην τιμή παίζουν πολλά ρόλο όχι μόνο τα κυβικά.

χρονιά παραγωγής, χιλιόμετρα, κατάσταση μοτέρ, συντήρηση, αναλώσιμα κτλ

ένα διαμέρισμα 50τμ στην πένα του 2008 είναι πιο ακριβό από ένα ασυντήρητο 75τμ του 1995

Jimas94
30/03/2017, 15:41
το μπατζετ μου ειναι γυρο στα 2300-2500 (μαζι με εξιπλισμο που θελω γυρω στα 3000e) θα βρω τιποτα καλο? στα 250-300cc γτ στο car σε αυτην την τιμη ολο σαραβαλα εχει του 98 και του 99 μοντελα

BLiTzER
30/03/2017, 15:44
Τελείως ενδεικτικά: https://www.car.gr/8844408-honda-cbr-250

Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα.

Vice
30/03/2017, 15:45
δεν θα το κρυψω ναι ενα 40-50%, εχω μεγαλη αγαπη για supersport πιστευω ειναι οι ποιο ομορφες απο ολες. αλλα απο οτι βλεπω σε σελιδες βγαινουν πανω κατω στην ιδια τιμη και καμια φορα οι μικρες και ποιο ακριβες και σκεφτομαι γιατι να μην παρω απο την αρχη μια μεγαλη και να δωσω τα ιδια λεφτα για μια μικρη και θα πρεπει σε 3-4 χρονια να την αλλαξω? καταλαβες δεν με ενοχλουν τα κυβικα, απλα το θεωρω λιγο χαζο να ειναι στην ιδια τιμη μια 250 με μια 600 (πχ ειδα μια r6 στις φωτο φενοταν πενα στα 2500ε και μια ninja 250 στα 2300ε και λεω γιατι να μην παρω την μεγαλη για 200ε?)

Γιατί υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σκοτωθείς ή να μεινεις ανάπηρος και ακόμη χειρότερα να σκοτώσεις ή να αφήσεις ανάπηρο κάποιον άλλον όταν θα γίνει η μ@λ@κία. Γιατί να εισαι σίγουρος οτι θα γίνει σε κάποια φάση.
Οι μικρότερες μηχανές κρατάνε την αξία τους. Πάρε μια ninja 250 στα 2300 και να εισαι σιγουρος οτι μπορείς να την δώσεις στα ίδια λεφτά μετά απο ένα χρόνο άνετα.

Jimas94
30/03/2017, 15:49
Εγινε παιδια ευχαριστω πολυ πραγματικα με βοηθησατε αρκετα !!!

teogtp
30/03/2017, 17:40
Εξοπλισμό αναβάτη και ένα 300ρι μηχανακι για αρχή είναι καλά.
Οοοοοοταν γράψεις αρκετά χιλιόμετρα μαζί του και το βαρεθεις τα ξαναλέμε.

@topos
30/03/2017, 19:22
Εαν εχεις γραψει χλμ στο tdr και δεν το οδηγησες για κανενα 50αρι χλμ ολα κ ολα μπορεις να δεις και κανενα suzuki gs 500f.
Τιμη χωμα, δικυνδρο 500cc και supersportιζει στην εμφανιση.

https://www.car.gr/used-bikes/suzuki/gs_500f.html

atom_smasher
30/03/2017, 20:29
δεν θα το κρυψω ναι ενα 40-50%, εχω μεγαλη αγαπη για supersport πιστευω ειναι οι ποιο ομορφες απο ολες. αλλα απο οτι βλεπω σε σελιδες βγαινουν πανω κατω στην ιδια τιμη και καμια φορα οι μικρες και ποιο ακριβες και σκεφτομαι γιατι να μην παρω απο την αρχη μια μεγαλη και να δωσω τα ιδια λεφτα για μια μικρη και θα πρεπει σε 3-4 χρονια να την αλλαξω? καταλαβες δεν με ενοχλουν τα κυβικα, απλα το θεωρω λιγο χαζο να ειναι στην ιδια τιμη μια 250 με μια 600 (πχ ειδα μια r6 στις φωτο φενοταν πενα στα 2500ε και μια ninja 250 στα 2300ε και λεω γιατι να μην παρω την μεγαλη για 200ε?)

Γιατί θα σε σκοτώσει. Γι αυτό.

Leon67
31/03/2017, 15:21
Κατα τη γνώμη μου το ίδιο εύκολα αν όχι ευκολότερα σκοτώνεσαι με SS600 και με 250αρι ή 300αρι. ισα ισα που το γκάζι θα σε γλυτώσει από καταστάσεις και αναρτήσεις φρένα θα είναι -εάν είναι σωστά συντηρημένα- καλύτερα στα μεγαλύτερα κυβικά. Η ασφάλεια σε ότι εξαρτάται από εμάς έχει να κάνει με το αν το μυαλό επεξεργάζεται σωστά τα δεδομένα και δεν υπερεκτιμά την μικρή εμπειρία που έχεις. Φιλος πήρε στα 36 πρωτη μοτό Ζ750 και σε λιγότερο από χρόνο Hayabusa. Δεν σκοτώθηκε αλλά απλά άργησε πολύ να οδηγεί αξιοπρεπώς.

Πάρε ότι σου "μιλάει" και απλά σεβάσου αυτό, την ζωή σου αλλά και αυτή των γύρω σου.

o teos
31/03/2017, 15:23
Λεωνιδα πρόσεξε τι τον συμβουλευεις και προσεξε την τεραστια διαφορα με το φιλο σου..μιλας σε πιτσιρικα..με οτι και αν συνεπάγεται αυτο..εχεις περασει απο αυτη την ηλικια και ξερεις..:wave2:

amyroukai
31/03/2017, 15:27
Φιλος πήρε στα 36 πρωτη μοτό Ζ750 και σε λιγότερο από χρόνο Hayabusa.

φίλος πήρε πρώτη μοτό Ζ750 στα 30λίγα του. Δεν σκοτώθηκε αλλά έπεσε αρκετές φορές. Την τελευταία, την θυμάται με ένα ανάπηρο χέρι, ισοβίως. Όλα γίνονται αλλά δεν είναι όλα ρόδινα.

basilis_k6
31/03/2017, 16:07
ανεξάρτητα απο το οτι τα μεγάλα μηχανάκια ειναι όντως πιο ασφαλή, πιάνουν χιλιόμετρα (και τα κρύβουν κιολας) που οδηγούν σε σκληρά ατυχήματα. Στα ss με 160 βγάζεις κινητό απο την τσέπη να διαβάσεις sms. Αν ομως εισαι προσεκτικός δεν φοβάσαι τίποτα. Ο λόγος που δεν αξίζει να πας σε τέτοια μηχανή ειναι κυρίως γιατι δεν θα μάθεις. Μία πιο νορμάλ μοτοσυκλέτα θα σε μάθει να οδηγας και όταν πας σε κάτι πιο ακραιο θα εισαι καλύτερος οδηγος. Μπορεί στα 18 να πάρεις rsv4 και να μην πέσεις ποτε. Θα μάθεις ομως να οδηγάς πολύ πιο αργα και ισως λάθος σε σχέση με το να πήγαινες σε 2-3 μηχανάκια πιο φυσιολογίκα πριν πάρεις ενα οπλο.

noodles
01/04/2017, 00:53
Κατα τη γνώμη μου το ίδιο εύκολα αν όχι ευκολότερα σκοτώνεσαι με SS600 και με 250αρι ή 300αρι. ισα ισα που το γκάζι θα σε γλυτώσει από καταστάσεις και αναρτήσεις φρένα θα είναι -εάν είναι σωστά συντηρημένα- καλύτερα στα μεγαλύτερα κυβικά. Η ασφάλεια σε ότι εξαρτάται από εμάς έχει να κάνει με το αν το μυαλό επεξεργάζεται σωστά τα δεδομένα και δεν υπερεκτιμά την μικρή εμπειρία που έχεις. Φιλος πήρε στα 36 πρωτη μοτό Ζ750 και σε λιγότερο από χρόνο Hayabusa. Δεν σκοτώθηκε αλλά απλά άργησε πολύ να οδηγεί αξιοπρεπώς.

Πάρε ότι σου "μιλάει" και απλά σεβάσου αυτό, την ζωή σου αλλά και αυτή των γύρω σου.


απο που θα σε γλυτωσει ρε φιλε το γκαζι του ςς? απο τη δυσκολη στιγμη που σαν αρχαριος θα το χουφτωσεις τερμα και θα φυγεις φυστικιες (το λιγοτερο)?
ειναι δυνατον να το πιστευεις αυτο?
τα ςς ειναι μηχανακια απολυτων επιδοσεων τα οποια σχεδιαστηκανε για πιστα, οχι για να κανουν βολτες αρχαριοι.
τι να λεει που ο φιλος σου πηρε Ζ750? εχω και εγω φιλους με busa και μηχανακια λιτρου οι οποιοι δε ξερουν με ποιο τροπο στριβει το μηχανακι τους και τα κοφταρουν σε Ν με 60 βαθμους θερμοκρασια στο φαναρι πριν την καφετερια...


@Jimas94 μη παρεις ςς για 1ο μηχανακι φιλε. η απολυτη συμπεριφορα τους και το πως βγαζουν τη δυναμη δεν ειναι καθολου καλο για αρχαριο.
το καλυτερο θα ειναι να ξεκινησεις με κατι στα 250 κυβικα, οπως πχ cbr250, zx250 κτλ.
απο το μικρο δε θα χασεις πολλα λεφτα να ξερεις. εχει ανεβει πολυ η αξια τους γιατι ειναι οικονομικα (λιγα τελη, βενζινες, σερβις).
οταν αποκτησεις εμπειρια το πουλας και παιρνεις ςς η οτι αλλο θελεις.;)

viper1
01/04/2017, 11:18
Για μουρη δεν την θέλεις; Γιατι δεν παιρνεις μια συγχρονη 300άρα ; Σε τι νομίζεις οτι υστερουν οπτικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα;

Δεν φοράνε 180αρι ελαστικό :D

cornell
02/04/2017, 13:53
Μην βιάζεσαι, δώσε χρόνο στον εαυτό σου να μάθεις, να εξοικειωθείς και να βελτιωθείς σαν αναβάτης.
Να είσαι όσο το δυνατόν προετοιμασμένος για μια supersport μοτοσυκλέτα.

macdeath_s
02/04/2017, 15:16
Η αλήθεια είναι πώς αυτό που ρωτάς δεν απαντιέται εύκολα αν δεν ξέρει ο άλλος τον χαρακτήρα σου και το πόσο έχεις σώας τας φρένας. Οπότε όλοι σου απαντάνε το πιο safe...

Προσωπικά καβάλησα πρώτο μηχανάκι 640 ΚΤΜ και δέυτερο superduke. Και στα δύο πλήρωσα (πολύ ελαφρά και με 1η-2α) τον αέρα του (ντάξει τώρα το χω). Θα συμφωνήσω πολύ όμως επίσης με τον από πάνω που ανέφερε αναρτήσεις φρένα κλπ. Με ένα XT ή ένα παπί αν έψαχνα το "μπαντιλίκι" την κοφτερή στροφή ή το απότομο φρενάρισμα θα είχα μαζέψει σίγουρα τις διπλάσιες.

Για να μην περιαυτολογώ και πολυλογώ επίσης έχω γνωστούς που πρωτοκαβάλησαν R6 ή superduke ή TDM. Όλοι είναι μια χαρά γιατί πολύ απλά αργήσαν πάαααρα πολύ να νιώσουν το "τώρα το χω". Δυστυχώς στην Ελλάδα παίζει μεγάλο ρόλο και το οδόστρωμα που μπορεί να σου κρύβει εκπλήξεις και να σωριαστείς χωρίς να φταις. Συν επίσης όλες τις τσιγκλιές στα φανάρια όπου εκεί είναι στο χέρι σου - στον καρπό σου - πώς θα αντιδράσεις.

Vice
03/04/2017, 14:46
Αυτό το "τώρα το χω" εχει κλείσει πολλά σπίτια. Οσο είσαι κουλάδι και το ξέρεις, μια χαρά πορεύεσαι.

Γενικώς το θεωρω γελοίο εν έτη 2017 οπου οι επιλογές στα 250-300-500άρια είναι τόσες πολλές και καλές, να επιλέγεις κάτι μεγαλύτερο για λόγους ομορφιάς και μονο.

Μακάρι να ήμουν 21 χρονών (και μικρόσωμος) και να είχα να διαλέξω ανάμεσα σε Ninja 300, R3, CBR300 και λοιπά. Ουτε που θα κοιτούσα κάτι μεγαλύτερο. Αλλά που να εκτιμήσετε ρε νεολέροι. Σταδιάλα με κάνετε και ακουγομαι σαν κωλογερος.

AristidisZ
03/04/2017, 18:42
Εμένα το επιχείρημα πάντως "είναι καλύτερο γιατί έχει παραπάνω γκάζι - aka ενεργητική ασφάλεια" σε ανθρώπους που έχουν οδηγήσει 10 φορές μηχανάκι σε αλάνα μου φαίνεται το λιγότερο γελοίο...

viper1
03/04/2017, 19:01
Η πείρα παίζει μεγάλο ρόλο στην μοτοσυκλέτα όπως και σε άλλα πράγματα που αφορούν την ζωή μας. Μπορείς να πάρεις 1000 κυβικά σαν πρώτη μηχανή. Δεν στο απαγορεύει κάνεις και τίποτα. Υπάρχει όμως ο νόμος των πιθανοτήτων . Από την στιγμή που περνούμε Χ αποφάσεις ενεργοποιείτε. Μπορεί να αποκτήσεις πείρα αναίμακτα μπορεί και όχι. Γρήγορα μηχανάκια σε χέρια χωρίς εμπειρία σε ελληνικούς δρόμους με οδηγούς γύρω ότι να'ναι δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα. Και όπως είπε ο ποιο πάνω Υπάρχουν σήμερα πολλές επιλογές σε μηχανάκια που θα σου συγχωρήσουν τυχόν λάθος ενώ τα άλλα (τα γλήγορα) θα πας συγχωρεμένος....