Σύνδεση

View Full Version : DUNLOP D211-D212 ΔΙΑΦΟΡΕΣ



Ζεύκας
31/03/2017, 17:09
Το πίσω λάστιχο θέλει άλλαγμα. d211 και d212 παίζουν στα ίδια λεφτά.

αξίζει να βάλω d212 πίσω εάν έχω ήδη d211 μπροστά;
αλλού διαβάζω πως η κορώνα έχει αλλάξει ενώ κάποιοι λένε πως "στην ουσία είναι ίδια"

εάν υπάρχουν διαφορές στις κορώνες θα προτιμήσω να βάλω πάλι d211 πίσω

ακούω γνώμες.

devil's animal
31/03/2017, 17:38
η κορωνα εχει αλλαξει...:p


περα απο την πλακα απο 211 σε 212 και ξανα 211, ειναι εμφανεστατη η διαφορα...
εννοω οτι η κορωνα του 211 ειναι πιο τριγωνικη απο το 212...το 212 ψιλοτουριστιζει χωρις να αυτο να σημαινει οτι δεν κραταει και θα σε προδωσει...
δεν ξερω σε μεγαλη πιεση και σε πολυ χαμηλα γυρολογια αν θα εχουν διαφορα...

sapila racing
31/03/2017, 20:13
Το πίσω λάστιχο θέλει άλλαγμα. d211 και d212 παίζουν στα ίδια λεφτά.

αξίζει να βάλω d212 πίσω εάν έχω ήδη d211 μπροστά;
αλλού διαβάζω πως η κορώνα έχει αλλάξει ενώ κάποιοι λένε πως "στην ουσία είναι ίδια"

εάν υπάρχουν διαφορές στις κορώνες θα προτιμήσω να βάλω πάλι d211 πίσω

ακούω γνώμες.

Αφού έχεις 211 εμπρός τέτοιο θα βάλεις και πίσω.
Είναι και πολύ καλό λάστιχο, αυτα έχω στο R6 και θέλω κι εγώ ενα πισινό.

ποπαϋ
31/03/2017, 20:48
Αν έχεις d211 μπροστά δεν έχει νόημα να βάλεις d212 πίσω.

Το 212 gp pro είναι καλύτερο από το 211 αλλά θέλει σωστή επιλογή ανάλογα την θερμοκρασία και το οδοστρωμα. Στο 211 είναι πιο απλά τα πράγματα.

Αν θέλεις να αλλάξεις τα 211 τότε θα σου πρότεινα να πας κατευθείαν στα KR που είναι από άλλο πλανήτη λάστιχο.

RaGe_Raptor
31/03/2017, 20:52
έχε απλά υπ'όψιν ότι το 2017 παρουσιάστηκε το D212GP Racer ως αντικαταστάτης του D211GP Racer.

φυσικά τα D212GP Pro συνεχίζουν ως είχαν,δλδ αγωνιστικό λάστιχο με έγκριση για χρήση στο δρόμο.

Ζεύκας
31/03/2017, 21:08
Οκ κύριοι ευχαριστώ. Θα ξαναβάλω 211 πίσω.

g_m900
31/03/2017, 22:18
Λατρης της Dunlop απο την 1η φορα που εβαλα στο Tdm900.
Δεν ξανακοιταξα αλλη μαρκα.
Ειδικα οταν εβαλα τις ζαντες απο το R1 επιτελους μπορεσα να βαλω σωστα λαστιχα.
Απο Qualifier RR σε Roadsmart και D211 gp racer... Σε D212 gp racer πολυ προσφατα.

Για τα 212 απλατο λαστιχο δεν τελειωνει ποτε.
Πιο καμπυλη η κορωνα του... Το εστριψα στον Καρεα πριν την Αττική οδό και εκει που λεω οκ το τερματισα... Βλεπω ηθελε 1 δαχτυλο ακομα να τερματισει.

Μαλακο μπροστα και μεσαιο πισω εβαλα.

Τα 211 μου βγαλανε στις ιδιες γομες...
21000 χλμ με ενα track day με 3 sessions... 1 ταξιδι Καρδιτσα και γενικα χρηση ευθειας μεσα στην πόλη με ηπια χρηση...αντε και κανα παντιλικι.

Εμεινα πολυ ευχαριστημενος και δεν νομιζω οτι το 212 θα απεχει πολυ. Μεχρι στιγμης εχω το ιδιο feeling

DoctoR_k6
31/03/2017, 23:56
Από την στιγμή που έχεις το 211 μπροστά βαλε το ίδιο κ πίσω.
Την επόμενη 212gp racer... Λογικά θα είναι καλυτερο( από το 211) κ όχι τόσο track oriented όσο το 212 gp pro.
Είχε καιρό η Dunlop να φέρει ένα καινούριο ελαστικό.
Αντε κ sportsmart 3 σιγα σιγά...

@g_m900 21k??? Πολλά...
8-9Κ κ με καλή διαχείριση...

g_m900
01/04/2017, 00:02
Ναι οντως πολλα.
Αλλα πολυ ευθεια.
Το μπροστινο δεν ειχε θεμα με τα φρενα παντως.
Οταν αλλαξα στον Περιστερα ενα παλικαρι με R6 μου ειπε τα ιδια χλμ με σενα.
WTF???

noodles
01/04/2017, 00:19
d211=hypesport (νομιζω?) με εμφαση σε πιστα.
d212=αγωνιστικες γνωμες

ειναι 2 διαφορετικα λαστιχα, αλλα δεν ειναι καλο να τα συνδυασεις. βαλε το ιδιο με το μπροστα;)


@g_m900
21.000? με d211? τι διαολο ρε σι, δεν ανοιγεις καθολου γκαζι? χαχαχα:p σε τι μηχανακι αληθεια, tdm900?

g_m900
01/04/2017, 01:41
Δεν κανω πλακα.
Αν δεν τραπεζωνε το λαστιχο δεν καταλαβαινες οτι θελει αλλαγη. Εκανα και μια πιστα οποτε και γω απορησα που κρατησε τοσο.
Η χρηση ηταν ηπια μενα... Αλλα ειζε και κανα σουζα.
Τα παντηλικια ναι μεν εριχνα... Αλλα οχι καγκουριλικι. Ολο ευθεια ημουν.
Στριψιμο μονο στην πιστα. Αφου τα λαστιχα στα πλαγια ειχαν πολυ ψωμι

Ζεύκας
01/04/2017, 14:15
βρε τζιεμ είσαι σίγουρος παλικάρι μ; 21κ με 211 μίντιουμ; απίστευτο μου φαίνεται

εμένα κρατάνε 7-8κ το καθένα κ πάω για το τρίτο σερί λάστιχο.

τo sportsmart μου είχε βγάλει 9κ

devil's animal
01/04/2017, 15:02
βρε τζιεμ είσαι σίγουρος παλικάρι μ; 21κ με 211 μίντιουμ; απίστευτο μου φαίνεται

εμένα κρατάνε 7-8κ το καθένα κ πάω για το τρίτο σερί λάστιχο.

τo sportsmart μου είχε βγάλει 9κ



παιζει Μπαμπη...
εχετε καμια 50αρια αλογα διαφορα...και αν το μηχανακι κυκλοφορει πολυ στον δρομο, το λαστιχο, λογω χαμηλης προσφυσης που εχουν οι ελληνικοι δρομοι, τρωγεται δυσκολα...

και με μετριασμενα παντηλικια ειναι εφικτο να φτασει τοσα χλμ...


στο πρωτο d211 που ειχα του ειχα κανει 9κ χλμ και με 2 διημερα πιστα...βεβαια μετα εγραφε και η 6η μου αλλα τσουλαγε το τιμημενο!!:p

Vice
02/10/2017, 16:57
τελικα τα D212 έχουν 2 εκδοσεις; GP racer (που είναι οι αντικαταστάτες των D211) και PRO;

Αν ναι, να φανταστώ οτι τα πρώτα είναι πιο ταιριαστά για δρόμο και λίγο πίστα.

devil's animal
02/10/2017, 17:05
τελικα τα D212 έχουν 2 εκδοσεις; GP racer (που είναι οι αντικαταστάτες των D211) και PRO;

Αν ναι, να φανταστώ οτι τα πρώτα είναι πιο ταιριαστά για δρόμο και λίγο πίστα.



ακριβως...
τα gp pro ειναι γομες χαρακτες...
τα gp racer ειναι περισσοτερο για δρομο χωρις να σημαινει οτι στην πιστα θα σε προδωσουν...

RaGe_Raptor
02/10/2017, 17:33
Σύμφωνα με την Dunlop φέτος τα D212 GP racer αντικατέστησαν τα D211 GP Racer.

Όπως πολύ σωστά έγραψε ο ντέβιλς είναι πιο δρομίσια

DoctoR_k6
02/10/2017, 18:04
Τα βάλαμε κ περιμένουν να κάνουν τα πρώτα χλμ τους...:D

Άντε να φτιάξει ο καιρός.

McTalas
02/10/2017, 21:00
Εγώ που είμαι κουλός τα 211 τα κράτησα 3 χρόνια και καμία 20αριαkm τωρα με τα 212 pro τα έχω βάλει 2 φορεσ Και αντέξαν 1,5 χρόνο με περίπου 10Κ και μια super pole στα ss600

devil's animal
03/10/2017, 07:58
Εγώ που είμαι κουλός τα 211 τα κράτησα 3 χρόνια και καμία 20αριαkm τωρα με τα 212 pro τα έχω βάλει 2 φορεσ Και αντέξαν 1,5 χρόνο με περίπου 10Κ και μια super pole στα ss600

Γιωργο με αλλο ρυθμο τρωγονται τα λαστιχα με το 600...;)

basilis_k6
03/10/2017, 20:32
Τελικά για δρομο-πιστα πιο λάστιχο βγάζει? όχι τουρισμό ουτε αγώνα, supersport χρηση καθαρά με ολίγη πίστα

DoctoR_k6
03/10/2017, 20:57
212 GP Racer. Αντικατέστησε το 211 GP Racer.
Τα pro είναι καθαρά αγωνιστικά ελαστικά(προφανώς σλικ κλπ κλπ δεν τα βάζουμε στην κουβέντα).
Πολιτικό είναι το sportsmart 2 max.

basilis_k6
03/10/2017, 21:01
212 GP Racer. Αντικατέστησε το 211 GP Racer.
Τα pro είναι καθαρά αγωνιστικά ελαστικά(προφανώς σλικ κλπ κλπ δεν τα βάζουμε στην κουβέντα).
Πολιτικό είναι το sportsmart 2 max.

το sportsmart εχω τωρα και δεν μου αρέσει. ειχα καλομάθει στα metzeler k1-k2 οπότε 212 θα βάλω. thanks

kouk
03/10/2017, 21:42
Τα 211 τα βρίσκουμε πλέον? Η ότι έχει μείνει;

devil's animal
04/10/2017, 08:09
Τελικά για δρομο-πιστα πιο λάστιχο βγάζει? όχι τουρισμό ουτε αγώνα, supersport χρηση καθαρά με ολίγη πίστα


τα d212 gp racer...


Τα 211 τα βρίσκουμε πλέον? Η ότι έχει μείνει;


τα 211 πλεον δεν βγαινουν...μονο οτι εχει μεινει στοκ και αυτα στην υπογραφη μου...:p

kouk
04/10/2017, 11:41
το 211 το λατρεψα. :pink:

Vice
04/10/2017, 12:01
Οι γόμες Soft-Medium-Endurance ισχύουν και στο D212 GP Racer? Τα επίπεδα πρόσφυσης και φθοράς έχουν αλλάξει σε σχέση με το 211?

devil's animal
04/10/2017, 12:22
Οι γόμες Soft-Medium-Endurance ισχύουν και στο D212 GP Racer? Τα επίπεδα πρόσφυσης και φθοράς έχουν αλλάξει σε σχέση με το 211?



ναι η επιλογη γομας ισχυει και στο 212...
τα επιπεδα προσφυσης για μενα εχουν βελτιωθει αλλα λογικα πρεπει να τρωγεται πιο ευκολα το 212...δεν το εχω κρατησει ομως τοσο οσο το 211 για να ξερω σιγουρα...

Χρήστος82
04/10/2017, 16:09
ναι η επιλογη γομας ισχυει και στο 212...
τα επιπεδα προσφυσης για μενα εχουν βελτιωθει αλλα λογικα πρεπει να τρωγεται πιο ευκολα το 212...δεν το εχω κρατησει ομως τοσο οσο το 211 για να ξερω σιγουρα...
Καλησπέρα
Τι επιλογή γόμας θα πρότεινες για 600ss με χρήση βόλτες και λίγο πίστα;
Από τις τρεις ποιες έχεις δοκιμάσει και πόση διάρκεια ζωής είχαν;
Ευχαριστώ

sniper
04/10/2017, 16:10
Καλησπέρα
Τι επιλογή γόμας θα πρότεινες για 600ss με χρήση βόλτες και λίγο πίστα;
Από τις τρεις ποιες έχεις δοκιμάσει και πόση διάρκεια ζωής είχαν;
Ευχαριστώ

Γόμα για βόλτες; Τι είδους βόλτες δλδ;

Σε ενδιαφέρει το οικονομικό μέρος της εξίσωσης;

devil's animal
04/10/2017, 16:53
Καλησπέρα
Τι επιλογή γόμας θα πρότεινες για 600ss με χρήση βόλτες και λίγο πίστα;
Από τις τρεις ποιες έχεις δοκιμάσει και πόση διάρκεια ζωής είχαν;
Ευχαριστώ



η κλασσικη (και αγαπημενη) επιλογη πολλων για "λιγο απ'ολα" οπως το περιγραφεις ειναι medium μπροστινο και endurance πισω...
κραταει αρκετα αν δεν κανεις χαζομπαντιλικια στον δρομο...και αναλογως του γυρολογιου σου μπορεις και στην πιστα να κανεις καμποσα sessions...

οπως καταλαβαινεις ειναι πολυπλοκη η απαντηση γιατι μπορει να γυριζεις στην πιστα 2 πιττα γυρο και μπορει να γυριζεις και 26αρια (για Σερρες)...
επισης σημαντικο ρολο παιζει αν χρησιμοποιεις κουβερτες και αν δεν χρησιμοποιεις αν τα ζεσταινεις σωστα και σταδιακα και μετα τα κρυωνεις παλι σωστα και σταδιακα...(ενδεικτικα 2 γυρους ζεσταμα με τερμα γκαζι στην ευθεια και μετα ορμας με φουλ κλισεις και στο τελος του session 1 γυρος κρυωμα με χαλαρο γκαζι ολη την πιστα)

τελος εγω εχω χιλιαρι και ο ρυθμος φαγωματος με το 600αρι διαφερει πολυ, οποτε οτι και να σου πω..ψεμματα θα ειναι...

Χρήστος82
04/10/2017, 17:14
Γόμα για βόλτες; Τι είδους βόλτες δλδ;

Σε ενδιαφέρει το οικονομικό μέρος της εξίσωσης;

Βόλτες χαλαρες του δίωρου ή τρίωρου τις περισσότερες φορές. Δεν πάω τάπα στο δρόμο , προτιμώ να μπαίνω πίστα .
Το οικονομικό δεν με ενδιαφέρει αρκεί να υπάρχει καλή αναλογία ποιότητας - τιμής.

Χρήστος82
04/10/2017, 17:23
η κλασσικη (και αγαπημενη) επιλογη πολλων για "λιγο απ'ολα" οπως το περιγραφεις ειναι medium μπροστινο και endurance πισω...
κραταει αρκετα αν δεν κανεις χαζομπαντιλικια στον δρομο...και αναλογως του γυρολογιου σου μπορεις και στην πιστα να κανεις καμποσα sessions...

οπως καταλαβαινεις ειναι πολυπλοκη η απαντηση γιατι μπορει να γυριζεις στην πιστα 2 πιττα γυρο και μπορει να γυριζεις και 26αρια (για Σερρες)...
επισης σημαντικο ρολο παιζει αν χρησιμοποιεις κουβερτες και αν δεν χρησιμοποιεις αν τα ζεσταινεις σωστα και σταδιακα και μετα τα κρυωνεις παλι σωστα και σταδιακα...(ενδεικτικα 2 γυρους ζεσταμα με τερμα γκαζι στην ευθεια και μετα ορμας με φουλ κλισεις και στο τελος του session 1 γυρος κρυωμα με χαλαρο γκαζι ολη την πιστα)

τελος εγω εχω χιλιαρι και ο ρυθμος φαγωματος με το 600αρι διαφερει πολυ, οποτε οτι και να σου πω..ψεμματα θα ειναι...

:a013::a013:
Καταλαβαίνω τι διαφορά 1000 με 600.
Ευχαριστώ

McTalas
04/10/2017, 21:07
Εγώ πάντα έβαζα και ακόμη βάζω soft/soft και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα που μεσα στην κίνηση ζεσταίνονται καλύτερα

noodles
06/10/2017, 12:21
Καλησπέρα
Τι επιλογή γόμας θα πρότεινες για 600ss με χρήση βόλτες και λίγο πίστα;
Από τις τρεις ποιες έχεις δοκιμάσει και πόση διάρκεια ζωής είχαν;
Ευχαριστώ

medium-endurance βαζουν οι περισσοτεροι, αλλα διαφερει απο οδηγο σε οδηγο.

στο δρομο, λαστιχο οπως το d212 θα σε βγαλει 3-4κ χλμ
αριστη προσφυση μεν, αλλα πιστευεις οτι αξιζει?

πηγαινε σε λαστιχο road-track 50-50 δηλαδη dunlop d211, pirelli rosso corsa κτλ.
στα ιδια λεφτα, αλλα θα βγαλουν τα διπλασια χλμ ;)

basilis_k6
31/05/2018, 17:56
medium-endurance βαζουν οι περισσοτεροι, αλλα διαφερει απο οδηγο σε οδηγο.

στο δρομο, λαστιχο οπως το d212 θα σε βγαλει 3-4κ χλμ
αριστη προσφυση μεν, αλλα πιστευεις οτι αξιζει?

πηγαινε σε λαστιχο road-track 50-50 δηλαδη dunlop d211, pirelli rosso corsa κτλ.
στα ιδια λεφτα, αλλα θα βγαλουν τα διπλασια χλμ ;)

πως βγάζουν σε δρομο 3-4κ χλμ? εγω με το χιλιάρι και τα metzeler k1-k2 έβγαζα 5-6 το πισω και 10 το μπροστα μαζι με td. Μήπως υπερβάλεις η μήπως ειναι πολύ μαλακα?

FotisFz1
31/05/2018, 19:43
υπερβαλει λιγο με τις μπαντες μαλλον...

g_m900
01/06/2018, 08:10
Εγω που πηγα απο το 211 στο 212...ψιλοξενερωσα γιατι μαζευει σκονη δαν μαλακο που ειναι και θελει προσοχη. Επισης στα 8.000 χλμ ενω εχει ψωμι... Εχει τετραγωνισει αρκετα.
Το 211 ηταν πολυ καλυτερο. Απο κρατημα δεν εχω παραπονο. Και τα 2 πανε αερα

noodles
02/06/2018, 11:55
πως βγάζουν σε δρομο 3-4κ χλμ? εγω με το χιλιάρι και τα metzeler k1-k2 έβγαζα 5-6 το πισω και 10 το μπροστα μαζι με td. Μήπως υπερβάλεις η μήπως ειναι πολύ μαλακα?

προσωπικα δεν εχω βαλει τετοιο λαστιχο, γνωμη απο αλλους στην παρεα εγραψα.
οτι κανουν λιγο παντιλικι κανουν, αλλα 10κ για μπροστινο ειναι πολυ, εκτος αν φτασεις σε σημειο να μη μπορεις να ξεχωρησεις αν ειχε χαλαξη η οχι.:)