View Full Version : Triumph Tiger 955i Executive (cast wheels).
vantonopoulos
03/04/2017, 21:35
Έγινα κάτοχος της εν λόγω κυρίας αρχές του Φεβρουαρίου του 2017 αφότου πριν ενός μηνός από την αγορά πούλησα την F650GS που κατείχα πλέον των τεσσάρων ετών και την είχα σκυλοβαρεθεί-τελευταία μου έβγαλε και κάτι κοστοβόρες αβαρίες με τρόμπα μπροστινού και τσιμούχες πιρουνιού.
Ισοζύγιο αγοράς πώλησης value for money για την πολύ μοτοσυκλέτα που υποκειμενικά θεωρώ πως αγόρασα, πώληση σε ιδιώτη BMW 2200 euro- αγορά από ιδιώτη Triumph 2500 euro.
Είναι από τις τελευταίες που τα κάρτερ-κινητήρας-κολάρα είναι ολόιδια οπτικά-εξωτερικά με τον 1050 και εξάρι σασμάν.
vantonopoulos
03/04/2017, 21:47
380702
380703
380704
vantonopoulos
03/04/2017, 21:49
380705
vantonopoulos
03/04/2017, 21:50
Μέχρι σήμερα που ανοίγω το θέμα έκανα μερικά πραγματάκια και θα ακολουθούν και άλλα συν τω χρόνω.
vantonopoulos
03/04/2017, 21:51
Αλλαγή των πλαστικών άθλιων βιδών της ζελατίνας του φαίρινγκ με αλουμινένιες άλεν.
vantonopoulos
03/04/2017, 21:55
380706
380707
380708
vantonopoulos
03/04/2017, 21:57
Γυάλισμα του τελικού της εξάτμισης με αλοιφή Autosol και βάψιμο του προφυλακτήρα-θερμοασπίδα για το δεξί πόδι του συνοδηγού.
vantonopoulos
03/04/2017, 22:03
380709
380710
380711
vantonopoulos
03/04/2017, 22:04
380712
380713
380714
vantonopoulos
03/04/2017, 22:06
380715
380716
380717
vantonopoulos
03/04/2017, 22:07
380718
380719
380720
vantonopoulos
03/04/2017, 22:08
Αλλαγή των λαμπτήρων πυρακτώσεως του πίσω φαναριού με διπολικές led.
vantonopoulos
03/04/2017, 22:19
Πριν
380724
380725
380726
vantonopoulos
03/04/2017, 22:20
380727
380728
vantonopoulos
03/04/2017, 22:21
Μετά
380729
380730
vantonopoulos
03/04/2017, 22:22
380731
380732
vantonopoulos
03/04/2017, 22:29
Τελευταία έβγαλα και καθάρισα την χτισμένη βρωμιά σαν στρώμα πίσσας-χωρίς υπερβολή μισό κιλό γράσσο καθάρισα-από το καπάκι του μπροστινού γραναζιού και τον προφυλακτήρα-κάλυμμα της αλυσίδας και τα έκανα ένα φρεσκαρισματάκι με χρώμα, δεν μου αρέσει το αποτέλεσμα θα τα κάνω ματ να μην γυαλίζουν τόσο πολύ.
380734
380735
vantonopoulos
03/04/2017, 22:30
380736
380737
panoosss
03/04/2017, 22:54
Μερακλής !
vantonopoulos
03/04/2017, 23:13
:beer:
Ετοιμάσου.
vantonopoulos
03/04/2017, 23:16
Και κάτι της τελευταίας-τελευταίας στιγμής, εχθές αργά το απόγευμα, έγινε η επισκευή του αριστερού θερμαινόμενου γκρίπ με τον παρακάτω κινέζο, χρησιμοποίησα μόνο το ένα κύκλωμα αντιστάσεων και έχω ένα ακόμα καβάτζα, τα καλώδια και ο διακόπτης μου ήσαν άχρηστα.
http://www.ebay.com/itm/141677815322?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Καλοριζικο,
2 φορες ημουν σχεδων ετοιμος να το παρω αλλα το προσπερασα τελικα επειδη δεν υπαρχει αντιπροσωπος/μηχανικος στο νησι κ το φοβηθηκα..
Παντως απο οσο το ειχα ψαξει ειχε καλες επιδοσεις, χαμηλη καταναλωση και τρελο vfm ως μεταχειρισμενο.
Καλοταξιδο κ απροβληματιστο!
Y.Γ Να υποθεσω πως την εξατμιση την εβγαλες για να την τριψεις με την autosol?
vantonopoulos
04/04/2017, 04:44
Φίλε @topos ευχαριστώ κατ' αρχήν για τις ευχές.
Ο λόγος που την πήρα είναι ότι στις μέρες μας αγοράζεις πολύ μοτοσυκλέτα σχετικά καινούρια του 2006 με τριβάλιτσο και θερμαινόμενα με εξευτελιστικά χρήματα, που να μπορείς να ταξιδεύεις άνετα με υψηλή μ.ω.. Κατανάλωση μικτή 6,7 λίτρα ανά 100Km έχω να φανταστείς με μικτή χρήση λεωφόρο Κιφησού και κέντρο Αθήνα. Αν πιάνουν τα χέρια σου είναι πολύ απλή να κάνεις τα βασικά της συντήρησης μόνος σου, όπως λάδια, φίλτρα, τακάκια και αλυσίδα-γρανάζια, βλέπε σχετικά και youtube, από ποιό νησί είσαι; Ναι, την εξάτμιση την έβγαλα, δύο βίδες υπόθεση, αν πολύ αργότερα την ξανακάνω θα βγάλω και την θερμοασπίδα που είναι φιξ με τρία πριτσίνια για να κάνω τέλεια κατεργασία-αφού αγοράσω και ένα πριτσιναδόρο για να την επανατοποθετήσω πίσω.
Μπραβο ρε φιλε σου βγαζω το καπελλο..σημερα που ολοι οι μοτοροβιοι ψαχνονται μανιακα να αγορασουν ιν μηχανακια για να αισθανονται δηθεν, εσυ οριοθετησες την απλοτητα και την αξιοσυνη επιλεγοντας ενα απο τα πιο ομορφα μηχανακια που εχουν βγει ποτε και τα κανουν ολα και μαλιστα σε σωστη τιμη..μπραβο σπυ που υπενθυμιζεις σε ολους οτι οι διαχρονικες σχεδιασεις θα μενουν για παντα, τα φρου φρου και αρωματα και ταχα ντιζαιν ξεχνιουνται..καλες βολτες και παντα ορθιος ειδικα τωρα το καλοκαιρι θα την καταευχαριστηθεις...
Με γεια σου, και να πουμε οτι και ο προηγουμενος φαινεται να την προσεχε...11 ετων μοτο σε τετοια κατασταση...
Πολλη μοτοσυκλετα σε λιγα χρηματα, αλλα προσεχε διοτι καθε τι σπασμενο μεταφραζεται σε €€€€
vantonopoulos
04/04/2017, 11:44
Σας ευχαριστώ και τους δύο για τα καλά σας λόγια.
Ο προηγούμενος την είχε δύο χρόνια και έκανε σχεδόν 10000Km, τον τελευταίο χρόνο μάλιστα περισσότερο βρισκόταν σε κλειστό γκαράζ. Ουσιαστικά την έδωσε γιατί νόμιζε ότι καίει 12 λίτρα στα εκατό, απλά ήθελε πρίζωμα και αναβάθμιση του ψεκασμού και του TPS. Πριν την πάρω είχε αλλάξει πίσω και τα τρία ρουλεμάν, αλυσίδα, γρανάζια, ανορθωτή, φούσκα πίεσης λαδιού, πλενόμενο φίλτρο αέρα ΚΝ. Επιπλέον προίκα τις πλαϊνές βαλίτσες, μαμά καθρέφτες, χούφτες, ζελατίνα, καινούρια χρυσή αλυσίδα 530 Afam, μπουζί και συναγερμό.
Τα χρήματα που έβαλα επιπλέον ήταν για λάδια, φίλτρο λαδιού, διαγνωστικό, εμπρόσθια τακάκια και ένα αριστερό μαρσπιέ του οδηγού.
Κάποια στιγμή όχι άμεσα χρειάζεται ρουλεμάν τιμονιού, γενικά είμαι ευχαριστημένος για τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω και την κατάστασή της. Μακάρι να βγει καλή και να μην χρειαστεί κάτι απρόοπτο.
Προσωπική γνώμη υποκειμενική, στα χέρια μου θα περάσει καλοζωισμένα, με τον προηγούμενο λόγω άγνοιας-τσιγκουνιάς πιο πολύ θα κατέληγε για σκραπ σε μάντρα για ανταλλακτικά.
Τέλος υπάρχει όλο το ιστορικό του μηχανακίου με έγγραφα-βιβλία και ευτυχώς όσο ήταν Αθήνα, πριν πάει Πάτρα από όπου το αγόρασα τα σέρβις τα έκανε στον Σάκη τον Κόντη.
kostas_1100gs
04/04/2017, 13:59
Καλορίζικη, κ καλα κλμ. Την είχα κάποια στιγμή, για 2 μήνες φίλου ναυτικού που έλειπε, ωραίο μοτέρ, καλή συμπεριφορά, όλα οκ, εκείνο που δεν μ άρεσε ήταν το ψηλό κέντρο βάρους (είμαι κ κοντός) που με κούραζε στα λίγα κλμ κ σε πόλη. Στο διπλό δύσκολα την έβαζα. Και πάλι καλα κλμ να έχεις.
Σας ευχαριστώ και τους δύο για τα καλά σας λόγια.
Ο προηγούμενος την είχε δύο χρόνια και έκανε σχεδόν 10000Km, τον τελευταίο χρόνο μάλιστα περισσότερο βρισκόταν σε κλειστό γκαράζ. Ουσιαστικά την έδωσε γιατί νόμιζε ότι καίει 12 λίτρα στα εκατό, απλά ήθελε πρίζωμα και αναβάθμιση του ψεκασμού και του TPS. Πριν την πάρω είχε αλλάξει πίσω και τα τρία ρουλεμάν, αλυσίδα, γρανάζια, ανορθωτή, φούσκα πίεσης λαδιού, πλενόμενο φίλτρο αέρα ΚΝ. Επιπλέον προίκα τις πλαϊνές βαλίτσες, μαμά καθρέφτες, χούφτες, ζελατίνα, καινούρια χρυσή αλυσίδα 530 Afam, μπουζί και συναγερμό.
Τα χρήματα που έβαλα επιπλέον ήταν για λάδια, φίλτρο λαδιού, διαγνωστικό, εμπρόσθια τακάκια και ένα αριστερό μαρσπιέ του οδηγού.
Κάποια στιγμή όχι άμεσα χρειάζεται ρουλεμάν τιμονιού, γενικά είμαι ευχαριστημένος για τα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω και την κατάστασή της. Μακάρι να βγει καλή και να μην χρειαστεί κάτι απρόοπτο.
Προσωπική γνώμη υποκειμενική, στα χέρια μου θα περάσει καλοζωισμένα, με τον προηγούμενο λόγω άγνοιας-τσιγκουνιάς πιο πολύ θα κατέληγε για σκραπ σε μάντρα για ανταλλακτικά.
Τέλος υπάρχει όλο το ιστορικό του μηχανακίου με έγγραφα-βιβλία και ευτυχώς όσο ήταν Αθήνα, πριν πάει Πάτρα από όπου το αγόρασα τα σέρβις τα έκανε στον Σάκη τον Κόντη.
Την ειχα βαλει στο ματι, ειδικα η μαυρη με τις ασημι νυχιες μου ειχε μεινει στο μυαλο..αλλα τοτε -αρχες του 2000-η αντιπροσωπια και ειχε χαλια ονομα στην εξυπηρετηση και το επαιζε εξυπνάκιας με 12.500 ευρω αγορα...για αυτους τους δυο λογους δεν την αποκτησα ειδικα για το αθλιο πανακριβο σερβις και ότι δεν εβρισκες ανταλλακτικα...μιλαμε κατασταση χειροτερη και από την απριλια...
Σημερα τα πραγματα χαιρομαι που εχουν αλλαξει και η φιγουρα της, κλασσικη-διαχρονικη-παντα οριζει μεσα μου τον μοτοσυκλετιστη της δεκαετιας του '90 και χαιρομαι που την βλεπω ακομα να κυκλοφορει στους δρομους, δινει μια αχρονη ομορφια σαν γλυπτο αναμεσα στις ννες σχεδιασεις τζιτζιμορ που τεινουν ολες να μοιαζουν με αγριεμένες σφηκες..
vantonopoulos
03/05/2017, 01:00
Πρώτο μου μεγάλο ταξίδι με τον Τίγρη, τριβάλιτσο και σύζυγο, Αθήνα-Θεσσαλονίκη για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς.
Περίπου πέντε ώρες ταξίδι και λίγο παραπάνω και στο πήγαινε και στο έλα με τρεις στάσεις κάθε φορά για ξεπιάσιμο του ποπού, η μία μεγαλύτερη για καύσιμα και καφέ.
Μέση κατανάλωση περίπου 5,9 λίτρα/100Km, με ταχύτητες 120-140 και συχνή παρουσία της Τροχαίας Αστυνομίας με φορητά ραντάρ.
vantonopoulos
03/05/2017, 01:01
381945
vantonopoulos
03/05/2017, 01:07
381946
381947
381948
Bob_o_mastoras
03/05/2017, 17:43
Δεν ρωτησες πριν πας να φας γυρο στη Σαλονικη να σε στελναμε στα καλυτερα.. :D
Καλοριζικος ο Τιγρης. Και εγω τον ειχα σκεφτει για αγορα αλλα φοβομουν τα θεματα αξιοπιστιας. Ελπιζω να βγει απροβληματιστος.
:beer:
vantonopoulos
03/05/2017, 20:40
Δεν ρωτησες πριν πας να φας γυρο στη Σαλονικη να σε στελναμε στα καλυτερα.. :D
Καλοριζικος ο Τιγρης. Και εγω τον ειχα σκεφτει για αγορα αλλα φοβομουν τα θεματα αξιοπιστιας. Ελπιζω να βγει απροβληματιστος.
:beer:
Ζούσα Σαλόνικα από το 1999 έως 2009, δυστυχώς είχα να την επισκεπτώ πάνω από έξι χρόνια.
Πήγα Σολωμονίδη και Πλατεία Σκρά στην Κρήνη για γύρο, Ελενίδη στο Πανόραμα για τρίγωνο και γενικά ατελείωτο ποδαρόδρομο παντού down town να θυμηθώ τα φοιτητικά χρόνια και την πρώτη μου δουλειά.
Θέλω να ξαναπαω, αλλά περισσότερες μέρες την επόμενη φορά και όχι μετά από μεγάλο διάστημα ξανά.
:beer:
παντα τα καλυτερα στην ομορφοτερη μηχανη...keep going..
Είναι κούκλα η Αγγλιδούλα να την χέρεσαι και να μην την φοβάσαι περι αξιοπιστιας, είναι αλεξίσφερη. Κατά την γνώμη μου από τις καλύτερες επιλογές σε μεταχειρισμένο 10ετίας
turrican
09/05/2017, 13:55
Να την χαίρεσαι και καλοτάξιδη! συγγενεύει με την άρτι αποκτηθείσα δικιά μου!
Εχω ακριβώς το ίδιο μοντέλο και χρώμα εδω και 2 μήνες.. ειναι αυτη που πωλούνταν στο car 2300 ευρω ... Μαρεσει πολυ αν και προέρχομαι απο tiger 885i όπου μοιάζουν οπτικά αλλα δεν εχουν καμιά σχεση οδηγικά!! Να τις χαιρόμαστε!!!
vantonopoulos
02/07/2017, 15:32
Η κατανάλωση του Τίγρη από 9 Μαΐου μέχρι σήμερα με κανονική έως επιθετική οδήγηση, από το ίδιο πρατήριο και την ίδια αντλία πάντα, εντός λεκανοπεδίου Αττικής με κίνηση κέντρο Καλλιθέας και εθνική οδό.
385464
vantonopoulos
16/09/2017, 09:12
Αλλαγή λαμπτήρων Η4 με πολωνικές m-tech extreme weather control και ψειρών Τ10 με led.
Πριν ψείρες, η μία καμμένη.
388341
Πριν διασταυρώσεως.
388342
Πριν μεγάλα.
388343
vantonopoulos
16/09/2017, 09:17
Ξήλωμα, αρκετό για πρόσβαση στους λαμπτήρες.
388344
388345
388346
388347
388348
vantonopoulos
16/09/2017, 09:26
Μετά ψείρες, ατυχία η μία led δεν άναψε ποτέ και έβαλα καινούρια συμβατική που είχα μαζί μου.
388349
Μετά διασταυρώσεως.
388350
Μετά μεγάλα.
388351
Μένει να γίνει το τεστ το βράδυ για τις εντυπώσεις. Πάντως οι παλιές είχαν πέσει αισθητά, ούτως ή άλλως χρειαζόταν ανανέωση.
vantonopoulos
17/09/2017, 15:06
Καλησπέρα στην παρέα, σήμερα το μενού είχε πλύσιμο και αλλαγή λιπαντικού Castrol Power1 10W40 4T.
388386
388387
akis_trevor
17/09/2017, 15:25
Ωραίος!
Καλές βόλτες!
vantonopoulos
25/11/2017, 15:48
Καλησπέρα στην μοτοπαρέα, σήμερα είχα χρόνο και ασχολήθηκα με μαστορέματα. Αλλαγή τις μπροστινές δισκόπλακες με μάρκας Τσούμπος από το Κορωπί, οι προηγούμενες ήταν στραβές, και καθάρισμα και συντήρηση στα κινούμενα μέρη των πλευστών δαγκάνων με γράσσο χαλκού.
vantonopoulos
25/11/2017, 15:53
390726
390727
390728
390729
390730
vantonopoulos
25/11/2017, 15:56
390731
390732
390733
390734
390735
vantonopoulos
25/11/2017, 15:58
390736
390737
390738
390739
390740
vantonopoulos
25/11/2017, 16:04
Ευκαιρίας δοθείσης, προέκτεινα και τα καλώδια τις κόρνας διότι από κατασκευής ήταν κοντά σε μήκος και κοβόταν από το στρίψιμο του τιμονιού αριστερά-δεξιά, τώρα έχουν αρκετό μήκος και δεν θα με ξανά απασχολήσει αυτό το θέμα και άλλαξα και την δεύτερη ψείρα πυρακτώσεως με led στα φώτα θέσεως τα μπροστινά από το προηγούμενο μαστόρεμα που είχε μείνει στη μέση.
Οι διαχρονικες αξιες αξιζουν την καλυτερη περιποιηση...παντα τετοια φιλε και παντα ορθιος...
Ωραίος ,την προσέχεις τη κούκλα. Να είσαι καλά να τη χαίρεσαι
Με Γειες,
είναι δυνατό ένα "ρεβιού" για τις δισκόπλακες μόλις "πατήσουν";
Επίσης, αναμένεται "ρεβιού" για τις "πολωνικές m-tech extreme weather control" λάμπες, καθώς και από που μπορεί να γίνει η προμήθεια;
/ Β
vantonopoulos
26/11/2017, 11:43
Καλημέρα παιδιά, σας ευχαριστώ τον καθένα προσωπικά για τα καλά σας λόγια.
Για τις δισκόπλακες θα σας ενημερώσω όταν στρώσουν με τα τακάκια και θα έχω σωστά επίπεδα πληροφόρησης της δύναμης πέδησης. Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα, διότι στα διάφορα φόρα ελληνικά και κάποια αγγλικά καλά λόγια διάβασα, λίγα αρνητικά από Έλληνες. Αν τελικά μείνω ικανοποιημένος θα δοκιμάσω και τα ημιμεταλλικά τακάκια του. Βέβαια και λόγω της κοινωνικοοικονομικής κατάστασης προτιμώ να στηρίξω κάτι που γράφει πάνω του made in Greece.
Τις λάμπες θα τις βρει όποιος ενδιαφέρεται από το https://oil-stores.gr/ σε σχέση με τις πεσμένες απλές αλογόνου που φόραγα πριν έχω μόνο καλά λόγια να πώ 100% βελτίωση σε μέρη με ελλιπή φωτισμό και σε ένταση και σε εύρος και ακτίνα.
Καλημέρα κα πάλι και καλές βόλτες.
vantonopoulos
25/08/2018, 17:04
Καλησπέρα στην παρέα, σήμερα είχα άπλετο χρόνο το πρωΐ και καταπιάστηκα με μαστορέματα. Αφού πρώτα άλλαξα δισκόπλακες και τακάκια στον εμπρόσθιο άξονα στο Cinquecento στην συνέχεια ασχολήθηκα με τον τίγρη.
Το πρόγραμμα είχε αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού, εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι παρόλο που το μάνιουαλ γράφει τέσσερα λίτρα λιπαντικό μαζί με φίλτρο, στην πράξη χρειάστηκαν περίπου 3,3 λίτρα Castrol Power1 10W40 και το φίλτρο HF204 HiFlofiltro που τοποθέτησα το γέμισα πριν με λιπαντικό από την εν λόγω ποσότητα.
Στην αλλαγή μόνο λαδιού χρειάζονται 3 λίτρα περίπου. Αλλαγές ανά 5000 km λιπαντικό και φίλτρο και στις επόμενες 5000 km μόνο λιπαντικό και πάλι από την αρχή, χιλιόμετρα 85607 μέχρι τώρα και μηδενική κατανάλωση λιπαντικού.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.