PDA

View Full Version : Απορία για αγορά μηχανής.



SΣπύρος
06/04/2017, 20:28
Καλησπέρα, εδω και λίγο καιρό έχω πάθει ας πούμε τρέλα με την ιδέα του να πάρω μηχανή.
Έχω κάποια προβλήματα όμως και θα ήθελα να ρωτήσω τα παιδιά εδω μέσα εαν έχει κάποιος λύση στο πρόβλημά μου.
Ας αρχίσω με το οτι είμαι φοιτητής και οτι δεν φορολογική, άρα το εισόδημά μου προέρχεται καθαρά απο τους γονείς μου.
Οι γονείς μου έχουν ήδη ένα αυτοκίνητο στο όνομα του πατέρα μου, και ένα ακόμη αυτοκίνητο μισό-μισό στον αδερφό μου και τη μητέρα μου.
Τώρα το πρόβλημά μου είναι πως οι δικοί μου λένε οτι, ναι είναι επικίνδυνο και λοιπά, αλλά το πρόβλημα ειναι πως δεν έχουν κάποιο τρόπο να το δηλώσουν. Ισχυεί κάτι τέτοιο; υπάρχει λύση;
(η μηχανή είναι 400κυβικά και η τιμή είναι κάτω των 1000ων ευρώ)

Μανολης67
06/04/2017, 20:33
Για ποσό χαμηλό δεν υπάρχει πρόβλημα, για μεγαλύτερο πχ 10.000 ευρω + δεν ξερω, πιστευω κάποιος συμφοριτης φοροτεχνικός να βοηθήσει αλλά νομιζω ότι γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα, ειτε δηλωθει στο όνομα σου ειτε οχι...υπάρχει και η λυση 50% συνκυριότητας πχ εσυ με κάποιον συγγενή σου....

Lioulios
06/04/2017, 21:18
Η μηχανη δεν θεωρειται τεκμηριο και δεν εχεις καποιο θεμα εφοσον με καποιο τροπο δικαιολογηθει το ποσο δαπανης για την αγορα της .
Οπως ειπωθηκε , θα ειχες θεμα αν επαιρνες μια των 10+ χιλ ευρω , αλλα φαντασου πως η μηψανη που θες εχει δαπανη πολυ μικροτερη απο ενα καινουριο σκουτερακι των 150 cc .

leftos
07/04/2017, 09:03
Ουτως η αλλιως στην δηλωση αγορας δεν αναγραφεις το πραγματικο ποσο αγορας αλλα ενα εικονικο πχ 100 ευρω αγορας και τελειωνει εκει.
Την παιρνεις στο ονομα σου και του χρονου που θα γινουν οι δηλωσεις του 2016 κανεις μια μηδενικη δηλωση και την δηλωνεις.
Δεν χρειαζεται να αποδειξεις που βρηκες τα 100 ευρω.
Το θεμα ειναι οτι μαλλον οι γονεις σου δεν θελουν να την παρεις και πρεπει να αναρωτηθεις εσυ τι κανεις λαθος γι'αυτο.

SΣπύρος
07/04/2017, 10:46