View Full Version : Αξίζει τα λεφτά του το KΤM 1190 Adventure ??
Καλησπέρα στο φορουμ,το διαβάζω αρκετά συχνά με μεγάλο ενδιαφέρον για τις απόψεις που εκφράζονται εδώ για διάφορα θέματα που κατά καιρούς με απασχολούσαν για το εκάστοτε μοντέλο μοτό που με ενδιέφερε.
Σήμερα λοιπόν θέλω τα φώτα σασ, κυρίως από ιδιοκτήτες ktm 1190 adventure (ΟΧΙ το R) πως είναι στο ταξίδι ,κόστος συντήρησης ,προβλήματα κτλπ ..... Είμαι πρώην κάτοχος 990 (μεταξύ άλλων) και από τότε που έκανα την βλακεία να το πουλήσω δεν μπορώ να βρω γιατρικό ,τώρα έχω ένα fjr 1300 το οποίο είναι φοβερό μηχάνημα στην άσφαλτο και καταπίνει τα χλμ όπως το παλιό μου KTM 990 δεν θα μπορούσε ποτέ ,αλλά δεν μπορείς να βγεις από την άσφαλτο ούτε για αστείο και αυτοσχεδιασμοί είναι και ο λόγος που σκέφτομαι το 1190 ,από ότι έχω διαβάσει στην άσφαλτο "σκοτώνει" και πάει πολύ καλά και χώμα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας και ζητώ την κατανόηση σασ για το "σεντόνι"
amyroukai
07/04/2017, 21:16
ροφλ σεντόνι, καλά είσαι πολύ Λάκωνας.
http://advrider.com/index.php?threads/an-answer-to-the-ktm-1190a-reliability-question.1215064/
και
http://advrider.com/index.php?threads/anybody-with-125-000-km-or-over.1214237/
Τα θέματα του 1190 (απλού και R) είναι σχετικά λίγα, όχι ακριβά και δεν έχω διαβάσει παρά ελάχιστους να μετανιώνουν την αγορά.
ροφλ σεντόνι, καλά είσαι πολύ Λάκωνας.
http://advrider.com/index.php?threads/an-answer-to-the-ktm-1190a-reliability-question.1215064/
και
http://advrider.com/index.php?threads/anybody-with-125-000-km-or-over.1214237/
Τα θέματα του 1190 (απλού και R) είναι σχετικά λίγα, όχι ακριβά και δεν έχω διαβάσει παρά ελάχιστους να μετανιώνουν την αγορά.
Φτιάξε μια τον τίτλο ρε Τζον
amyroukai
07/04/2017, 21:44
Φτιάξε μια τον τίτλο ρε Τζον
έγινε.
είχα βρει ένα θρεντάκιο στο advrider επίσης που είχε λίστα όλες τις "απαραίτητες" μετατροπές που θέλει το 1190 για να είναι "αλεξίσφαιρο". Μερικά ήταν παραξενιές του τύπου που τα έγραψε, λίγα ήταν "ουσία".
Για εμένα το μόνο πραγματικό ζόρι είναι το ότι δεν επισκευάζονται (επισήμως) οι αναρτήσεις. Μόνο έναν έχω διαβάσει που τις άνοιξε και τις "έφτιαξε" και δεν ενθουσιάστηκα με ότι είδα, οπότε επιβεβαίωσε την πίστη μου στο απλό συμβατικό αμορτισέρ και πιρούνι σε ότι αφορά χρήση "λιώσιμο σε χιλιόμετρα" πράγμα που οι πιο πολλοί κάτοχοι δεν κάνουν.
Καλησπέρα κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,αυτό για τις αναρτήσεις να σου πω ούτε καν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με το service τους
Θα ήθελα αν υπάρχει κάποιος κάτοχος του 1190 να γράψει για την άνεση της σέλας λέγεται ότι δεν είναι και πολύ άνετη κι μετά από καμιά ώρα πιάνεται ο κ@..Λος σου.
Είναι ένα θέμα αυτό ιδίως για μένα που δεν κάνω στάσεις εκτός της βενζίνης
Βασικα θεματα ειναι το φιλτροκουτι που μπαζει σκονη, η ζεστη που βγαζει το μοτερ και οτι δεν ειναι γιαπωνεζικο.
Το 990 δεν ξερω γιατι το εδωσες, αλλα αν το κανες επειδη στα πρηξε, το 1190 δεν θα ειναι και πολυ διαφορετικο. Λιγο καλλιτερο, ναι.
kostasdirt
08/04/2017, 09:24
Το 1190 είναι πολύ ανώτερο μηχανάκι σε όλα του σε σχέση με το 990, αυτά που μπορεί να σε ενοχλήσουν σε ταξίδι είναι η μέτρια σέλα (διορθώνεται με την power parts gel σέλα) η μέτρια κάλυψη από τον αέρα+στροβιλισμοί πρόβλημα που έχουν τα περισσότερα "όρθια" μηχανάκια, εδώ παίζει ρόλο και το ύψος σου βέβαια..
Και η αρκετή θερμοκρασία που βγαίνει από τον κινητήρα και εδώ μπορείς (αν δεν βρεις 2016 μοντέλο που τα έχει ήδη) να βάλεις κάποια έξτρα προστατευτικά που δίνει η ΚΤΜ με μικρό κόστος.
Τα διαστήματα service είναι πολύ μεγαλύτερα απο το 990 και η κατανάλωση πολύ μικρότερη.
Γνώμη μου ότι μετά το 990 είναι τεράστια αναβάθμιση και θα το καταλάβεις αμέσως..δύναμη, φρένα, ποιότητα κύλισης.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.