View Full Version : Αγορά Μεταχειρισμένο Οικονομικό Αξιόπιστο Παπί
Γεια χαρά,
Όπως λέει ο τίτλος είμαι στην διαδικασία εύρεσης ενός μεταχειρισμένου οικονομικού παπιόσκυλου. Έχω ξεκοκκαλίσει ήδη κάμποσα παλιότερα threads εδω μέσα αλλά είπα να ρίξω κι ένα καινούριο για πιο άμεσες συγκρίσεις στα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει. Για budget κινούμαι περίπου στα 600-900, φυσικά όσο πιο χαμηλά τόσο πιο καλά μιας και οι αγελάδες οχι ισχνές, αλλά σχεδόν αόρατες :p
Διαβάζοντας εδω μέσα ξεχώρισα τα ακόλουθα μοντέλα, σε μερικά όμως παίζουν και αστερίσκοι, οπότε θα ήθελα τα φώτα οποιανού έχει προσωπική εμπειρία με κάποιο απο αυτά.
1) Yamaha crypton r (105, 110) - Έχουν καλή φήμη, απλά είναι 15ετίας και πάνω με πολλές παρεμβάσεις/βελτιώσεις
2) Kawasaki kaze r 115 - Επίσης καλή φήμη, πιο ακριβά ανταλλακτικά απο τα άλλα, και αρκετοί λένε για μπιέλα μετά απο κάμποσα χιλιόμετρα
3) Modenas Kriss 115 - Αν έχω καταλάβει καλά ουσιαστικά μια αντιγραφή του kaze r με ποιοτικότερα περιφερειακά και φτηνότερα ανταλλακτικά (ίδιο θέμα με μπιέλα; )
4) Kawasaki zx 130 - Το πιο πρόσφατο και αυτό με τα περισσότερα cc, όμως πολλοί λένε για άλυτα προβλήματα με σβησίματα σε καιρό κάτω απο 15 βαθμούς και υγρασία (σε τέτοια περιοχή μένω)
Αν είχατε εσείς ένα budget 600-900 και θέλατε ένα οικονομικό παπί για απόσταση χονδρικά 20χλμ την μέρα (πήγαινε-έλα δουλειά, μερικές φορές δικάβαλος), με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος συντήρησης και μεγαλύτερη αξιοπιστία ποιό θα παίρνατε από τα παραπάνω; Ή αν θα παίρνατε κάποιο άλλο γιατί;
Να υπογραμμίσω οτι δεν θέλω να πάω σε naked ή άλλη κατηγορία, ας μείνουμε στο θέμα του παπιού.
Ευχαριστώ.
Bob_o_mastoras
09/04/2017, 15:35
Ποιοτικοτερα περιφεριακα το Kriss απο το KazeR..???? :a027:
Ποιος διαδιδει τετοια ψευδη...;;; :mad:
SHOOTER045
09/04/2017, 15:42
Crypton
H kaze r
Ποιοτικοτερα περιφεριακα το Kriss απο το KazeR..???? :a027:
Ποιος διαδιδει τετοια ψευδη...;;; :mad:
Καλά με το μπαρδόν, παίζει να παρανόησα κάποιο post το οποίο όμως αδυνατώ να ξεθάψω τώρα. Επι του θέματος όμως, ποιό θα επέλεγες και γιατί;
Crypton
H kaze r
Ευχαριστώ. Αν αυτά τα δυο τα έβρισκες σε ίδια ακριβώς ηλικία, κατάσταση και τιμή, ποιό θα προτιμούσες;
Bob_o_mastoras
09/04/2017, 15:58
Καλα καλε, δεν παρεξηγηθηκα κιολας!! Χαβαλε κανω!! Αλλα το ΚazeR ειναι πολυ ανωτερο ποιοτικα απο το Kriss.
Eγω εχω ΚazeR αλλα θα επελεγα οποιοδηποτε καλοσυντηρημενο Ιαπωνικο (Crypton, KazeR, Astrea, Supra).
Ελεγξε τον ιδιοκτητη και το ιστορικο του παπιου. Αμα δεις πιτσιρικα καγκουρα ή ντελιβερα ασ'το και κοιτα αλλου. Και οσο πιο μαμα το παπι τοσο καλυτερα και τοσο λιγοτερο καγκουρας θα ηταν αυτος που το ειχε.
Εχω το kriss 115 πανω απο 2,5 χρονια τωρα.Τους τελευταιους μηνες κανω γυρω στα 21 χλμ πηγαινε και αλλα τοσα ελα(σπιτι-δουλεια και τ'αναποδο) επι καθημερινης σχεοδν βασεως
Ουδεν θεμα απο μπιελα ουτε απο μενα ουτε απο τον προηγουμενο ιδικοτητη,απο οσο μπορω να γνωριζω
Ριξε μια ματια και suzuki shogun τα βρισκεις φτηνα και ειναι αξιοπιστα σε σημειο βαρεμαρας.
Το ειχα χρονια εκανα μαζι του 70000 δυσκολα χλμ και δεν μου ζητησε ποτε τιποτα.
με τετοιο budget δε νομιζω να βρεις το καινουριο kazer, οποτε αναγκαστικα πας σε παπι 15ετιας+
καλο τσεκαρισμα σε μηχανικο οπωςδηποτε. τα περισσοτερα θα ειναι ανακατασκευης, οποτε το θεμα ειναι τι ανταλλακτικα εχουν βαλει πανω.
παρε οποιο βρεις σε καλυτερη κατασταση. αν ειναι σωστα συντηρημενο δε θα εχει προβλημα.
προσωπικα μαλλον θα επαιρνα το crypton 102 (λιγο καλυτερο το 115 αλλα ζητανε τρελα λεφτα) γιατι μαρεσει το στησιμο που εχει και ειναι αρκετα ελαφρυτερο απο kazer:)
devil's animal
11/04/2017, 09:46
παρε αυτο (https://www.car.gr/9578547-honda-c-100-m6-astrea-grand)...
εχει κινητηρα honda...ο οποιος εχει αποδειχτει ασπαστος...
ακομα και 200-300 να δωσεις για να το συμμαζεψεις σε μηχανικα μερη (πες οτι το παιρνεις 600), θα αξιζει γιατι θα εχεις ενα σουπερ αξιοπιστο διαχρονικο παπι, χωρις μοτερ lifan κλπ...
σημειωση: δεν τον ξερω τον πωλητη, αλλα νομιζω οτι το δινει καλα λεφτα...
παρε αυτο (https://www.car.gr/9578547-honda-c-100-m6-astrea-grand)...
εχει κινητηρα honda...ο οποιος εχει αποδειχτει ασπαστος....
Μπορείς να μου πεις χονδρικά διαφορές astrea grand me supra/dream?
Βρήκα και Yamaha Crypton Τ110 tou '10 (ο τύπος το αποκαλεί "Crypton R" στην αγγελία) με σχάρα και μπαγκαζιέρα και 31.000χλμ στα 900 αλλά έχω ακούσει γι'αυτά οτι είναι πολύ κινέζικα και οτι γεμίζουν σκουριά εύκολα. Ιδέες;
devil's animal
11/04/2017, 13:28
το dream ειναι ιδιας γενιας με το grand και οι διαφορες του νομιζω ειναι μονο εμφανισιακες...αλλα χωρις να ειμαι σιγουρος...
το supra ειναι νεοτερης γενιας οπως και το innova και δεν ηταν τοσο αξιοπιστα...το μεν supra ειχε και θεμα με την συναρμογη των πλαστικων και μετα απο καποια χλμ ετριζε ολοκληρο...για το innova, ειχαν ακουστει θεματα με μπιελες...
νομιζω οτι ολο το "ζουμι", αν ψαχνει κανεις παπακι σημερα ειναι να βρεθει ενα καλοσυντηρημενο με japan μοτερ...γιατι εδω και αρκετα χρονια εχουν κανει εμφανιση τα κινεζικα μοτερ (lifan) σε japan παπια και ακομα χειροτερα (που δεν φαινονται) τα κινεζικα ανταλλακτικα μεσα σε μοτερ...
δλδ εσπαγε ή χτυπαγε ενα μοτερ και για να γλιτωθουν τα 50-100€ π.χ. και μπορει να λεω και πολλα, εμπαιναν στο μοτερ κινεζικες μπιελες, πιστονια,ελατηρια κλπ...
και επειδη πολλοι δεν σκεφτοντουσαν καν να επισκευασουν το δικο τους μοτερ, θες λογω φοβο στον μαστορα, οικονομικο ή αλλο, επαιρναν τον κινεζο ολοκληρο και τον κοτσαριζαν πανω...
SHOOTER045
11/04/2017, 13:41
το dream ειναι ιδιας γενιας με το grand και οι διαφορες του νομιζω ειναι μονο εμφανισιακες...αλλα χωρις να ειμαι σιγουρος...
το supra ειναι νεοτερης γενιας οπως και το innova και δεν ηταν τοσο αξιοπιστα...το μεν supra ειχε και θεμα με την συναρμογη των πλαστικων και μετα απο καποια χλμ ετριζε ολοκληρο...για το innova, ειχαν ακουστει θεματα με μπιελες...
νομιζω οτι ολο το "ζουμι", αν ψαχνει κανεις παπακι σημερα ειναι να βρεθει ενα καλοσυντηρημενο με japan μοτερ...γιατι εδω και αρκετα χρονια εχουν κανει εμφανιση τα κινεζικα μοτερ (lifan) σε japan παπια και ακομα χειροτερα (που δεν φαινονται) τα κινεζικα ανταλλακτικα μεσα σε μοτερ...
δλδ εσπαγε ή χτυπαγε ενα μοτερ και για να γλιτωθουν τα 50-100€ π.χ. και μπορει να λεω και πολλα, εμπαιναν στο μοτερ κινεζικες μπιελες, πιστονια,ελατηρια κλπ...
και επειδη πολλοι δεν σκεφτοντουσαν καν να επισκευασουν το δικο τους μοτερ, θες λογω φοβο στον μαστορα, οικονομικο ή αλλο, επαιρναν τον κινεζο ολοκληρο και τον κοτσαριζαν πανω...
Σε αυτό θα συμφώνησω.
Βέβαια έφτιαξα το μοτέρ του glx με την ησυχία μου
Το suzuki shogun που αναφερθηκε το χα κ ειχα κανει 40.000 χλμ.
Ολα τα υπολοιπα τα ειχαν φιλοι και τα αλλαζαμε συχνα.
Πανω κατω ολα τα ιδια πηγαινανε με εξαιρεση το yamaha f1z που τραβουσε καλυτερα αλλα ειχε προφανως το μειονεκτηματα του διχρονου.Καταναλωσεις απο οσο θυμαμαι ολα πανω τα ιδια καιγαμε (το fz1 κατι παραπανω).
Εαν ημουν στην ηλικια του "τοτε" μαλλων θα προτιμουσα το kaze-r.Ειχε πιο ωραιο τιμονι κ λιγο μεγαλυτερη τελικη.Μονο προβλημα που ειχε ηταν οτι για καποιο λογο εκοβε συχνα την ντιζα του γκαζιου.
Το shogun ειχε λιγο καλυτερη επιταχυνση, πιθανων κ φρενα.Τελικη ελεγε το καντραν 160 :-) 110 τα πιανε σχετικα ανετα..Οι ζαντες/ακτινες του ηταν μαλλων ευαισθητες και ειχα αλλαξει και δισκο γιατι πατιναρε(αλλα ημουν δικαβαλο απο μονος μου απο τοτε).
Το yamaha crypton 105 δεν ηταν κακο, αλλα δεν ειχε κατι ιδιαιτερο
, το ιδιο θα λεγα και για το modenas kriss παρολο που ηταν σχεδων ιδιο με το kaze-r.
Το honda grand ηταν κατα τι παλιοτερο με μονο ουσιαστικο μειονεκτημα το ταμπουρο μπροστα, πιθανοτατα το πιο αξιοπιστο απο ολα αλλα πλεων κλεινει και 25ετια.Το honda dream ηταν η ταυλανδεζικη εκδοχη του με μονη διαφορα την χωρα κατασκευης κ τα αυτοκολλητα.
Ξεχναω κανενα αλλο εκεινης της εποχης?
Προφανως θα πρεπει να υπολογιζεις και καποια χρηματα για κρανος+ μπουφαν μηχανης(τα held ειναι αριστα για τα χρηματα τους~100ευρω τα μοντελα maddox/yamoto που λογικα ειναι ιδια)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.