PDA

View Full Version : BMW F 850 GS



ggs
13/04/2017, 15:50
Νέο μοντέλο...

850 κυβικά
Μπροστά ντεπόζιτο
Τουμπλες 21_18?
RbW
Led lights

Etc..


https://riders.drivemag.com/ww/news/the-new-bmw-f850-gs-is-imminent-here-s-what-we-know-about-it

381164

381165

amyroukai
13/04/2017, 17:04
Δεν είναι κακό... Το αρχικό άρθρο λέει πως είναι 900άρι. Πράγμα "λογικό" γιατί όλοι μα όλοι λένε επί έτη γιατί δεν μπαίνει το μοτέρ του Nuda 900 στο F800GS... Ε ήρθε το πλήρωμα του χρόνου... edit και τώρα πρόσεξα ότι η αλυσίδα είναι "ανάποδα" απο το σημερινό μοντέλο άρα δεν είναι το παλιό μοτέρ, είναι καινούριο.

Το όλο στάιλινγκ προβλέψιμο, αλλά όπως και το 1200άρι, triumphίζει και αυτό δεν είναι προς τιμήν τους, να αντιγράφουν τους αντιγραφείς. Προβλέψιμο και το ότι άλλαξε πλευρά η εξάτμιση, αφού η εταιρία "επιμένει" στο να έχει ενιαίο λουκ. Ένα μικρό σοκ από την αλλαγή στο κωλοφάναρο, που είναι το ίδιο από το... ούτε που θυμάμαι.


Σημαντικό το ότι παραμένει το ψηλό ύψος σέλας, αν και γράφουν πως είναι στενότερο για να διευκολύνει το να πατάς κάτω. Στο 800ADV ήμουν οριακά... Αλλά τι ωραία θέση οδήγησης :)

Αν έχουν προσέξει και την αεροδυναμική αυτή τη φορά :)


381166

peterTHErider
13/04/2017, 21:54
ρε αμυρου ασχετο,αλλλα στις μηχανες στην καροτσα η δεξια τι ρολο βαραει?νομιζω δεν βλεπω μποξερ,βλεπω καλαμια απο κανονικο πιρουνι,δεν βλεπω ουτε αξονα αλλα βλεπω ενα γαιδουρι...τιιιιι παιζει?

karellen
13/04/2017, 21:58
Μήπως είναι το αντβέ?

peterTHErider
13/04/2017, 22:02
το αντ 850?απο την αλλη ειναι η αλυσιδα και η πολυ μεγαλυτερη εξατμιση...

amyroukai
13/04/2017, 22:03
ρε αμυρου ασχετο,αλλλα στις μηχανες στην καροτσα η δεξια τι ρολο βαραει?νομιζω δεν βλεπω μποξερ,βλεπω καλαμια απο κανονικο πιρουνι,δεν βλεπω ουτε αξονα αλλα βλεπω ενα γαιδουρι...τιιιιι παιζει?

το 800ADV το σημερινό δείχνει να είναι αυτό που λες.

peterTHErider
13/04/2017, 22:06
α το τωρινο αντβε λεει και ο καρελεν?ναι ισχυει...
εχουμε κανενα νεο απο νεο μεγαλο gs?

amyroukai
13/04/2017, 22:15
α το τωρινο αντβε λεει και ο καρελεν?ναι ισχυει...
εχουμε κανενα νεο απο νεο μεγαλο gs?

εννοείς τις φήμες για 1300άρι μοτέρ μαζί με το νέο R-GS ΑDV που αναμένεται φέτος; Τίποτα σίγουρο ακόμα. Αλλά μην το πιάσουμε εδώ :)

doctoras
14/04/2017, 08:33
καλά το πάνε.. σε λιγα χρόνια τα μεγάλα θα ατενίζουν σε χωρητικότητα τους 1.7 V της harley και τα "μικρά" θα γίνουν χιλιάρια

patsavour
14/04/2017, 09:27
καλά το πάνε.. σε λιγα χρόνια τα μεγάλα θα ατενίζουν σε χωρητικότητα τους 1.7 V της harley και τα "μικρά" θα γίνουν χιλιάρια

κι ολα αυτα θα ειναι 300 κιλα το καθενα και θα αρμενιζουν σε πηγμενους αστικους η περιαστικους δρομους με ορια ταχυτητας στα 90 χλμ με χιλιαδες καμερες και τροχαιους και με 25000 ευρω αρχικη τιμη .:bawl::bawl::bawl::bawl:

amyroukai
14/04/2017, 09:37
Αγάπες επειδή πάτε να το κάνετε hate thread πάλι, μαζευτείτε.


Με τα κιλά, τα κυβικά, τα άλογα ΗΔΗ διανύουμε την κορύφωση τους, με τα ηλεκτρονικά και με τις τιμές το ίδιο. Πρακτικά, τα GS ξεκινάνε από 21000+ γιατί είπαμε, οι "βασικές εκδόσεις" απλά δεν παράγονται και όποιος τις αγοράσει, τις παντρεύεται μάλλον γιατί ο τυπικός μπεμβεδάκιας θέλει να νιώθει το μαρκετινίστικο "the king" που το βλέπω γραμμένο συχνά και κάνω εμετούλη.


Η μόδα των RTW ταξιδιωτών "επιτάσσει" απλοποίηση, ελάφρυνση κλπ. Βέβαια, ο παραδοσιακός πελάτης θέλει... ότι περισσότερο σερβίρουν οι εταιρίες, για να νιώθει "πλησίον" των μεγάλων οπότε αντιλαμβανόμαστε όλοι το μπέρδεμα, ελπίζω;


πχ, εμένα το οπτικό αποτέλεσμα από την σέλα όπως το βλέπω στις φωτό, όπου είτε καβαλάς το 800 είτε το 1200 βλέπεις το ίδιο ντεπόζιτο εμπρός σου δεν μου αρέσει γιατί το μίνιμαλ του προηγούμενου 800αριού το γούσταρα πολύ, έμοιαζε πολύ πιο μικρό από ότι ήταν.

patsavour
14/04/2017, 09:54
Αγάπες επειδή πάτε να το κάνετε hate thread πάλι, μαζευτείτε.


Με τα κιλά, τα κυβικά, τα άλογα ΗΔΗ διανύουμε την κορύφωση τους, με τα ηλεκτρονικά και με τις τιμές το ίδιο
1)που το ξερεις οτι ηρθε η κορυφωση και οτι θα σταματησει εδω?
2)εφ οσον δεν θιγουμε προσωπικως κανεναν πειραζει να κανουμε και λιγο κριτικη?κι ας γινει και λιγο οπως το ειπες στα ελληνικα πιο πανω.Αυτη ειναι και η εννοια ενος ελευθερου φορουμ.ΝΟΜΙΖΩ

amyroukai
14/04/2017, 10:16
2) νομίζεις. Η ρίψη κακίας άκριτα προς κάθε κατεύθυνση, απλά και μόνον γιατί κρεμαστάρια αφού και επειδή, δεν αρέσει σε κανέναν. Ή τέλος πάντων, σε όποιον αρέσει ας το κάνει στην παρέα του και όχι εδώ να το βλέπουν όλοι. Δεν κάνετε φιλικό πείραγμα σε κάποιον φίλο σας (πράγμα το οποίο είναι θεμιτό, όσο το σηκώνει). Η διαφορά εμφανής και δεν χρήζει περαιτέρω συζήτησης.




1) όταν ΟΛΕΣ οι εταιρίες στα press kit γράφουν το πόσο ελάφρυναν τις μοτοσικλέτες τους, ακόμα και αν είναι ΕΝΑ κιλό (εσένα κοιτάω, Suzuki Vstrom) ή τονίζουν το ότι έγιναν Euro4 χωρίς αύξηση βάρους, πάει να πει ότι πλέον το παίρνουν σοβαρά το πράγμα και δεν πετάνε σίδερο αβέρτα-κουβέρτα όπως παλιά. Το ότι εταιρίες αποφασίζουν συνειδητά να μην βγάλουν τριψήφιο αριθμό ίππων από μοτέρ που μπορούν, είναι επίσης σημάδι ότι παίρνουν σοβαρά το θέμα "πόσα άλογα χρειάζονται στον πραγματικό κόσμο".

Καλά για τις τιμές δεν παίρνω όρκο αλλά με δεδομένο ότι η κρίση πιάνει όλο τον κόσμο (τον "πρώτο" κόσμο) σιγά σιγά και από παντού ακούγονται φωνούλες, δεν είναι εντελώς χαζοί οι κατασκευαστές να επενδύσουν σε προϊόντα που σε δύο τρία χρόνια πιθανώς απλά να πιάνουν χώρο στο "ράφι".

patsavour
14/04/2017, 10:32
[QUOTE=amyroukai;2867593]2) νομίζεις. Η ρίψη κακίας άκριτα προς κάθε κατεύθυνση, απλά και μόνον γιατί κρεμαστάρια αφού και επειδή, δεν αρέσει σε κανέναν. Ή τέλος πάντων, σε όποιον αρέσει ας το κάνει στην παρέα του και όχι εδώ να το βλέπουν όλοι. Δεν κάνετε φιλικό πείραγμα σε κάποιον φίλο σας (πράγμα το οποίο είναι θεμιτό, όσο το σηκώνει). Η διαφορά εμφανής και δεν χρήζει περαιτέρω συζήτησης.

Αυτα θα περιμενε κανεις να τα πειτε εσεις οι διαχειριστες και σε αλλα θεματα που εχουν κατα καιρους αναρτηθει και αισιως εχουν φθασει και 500 απαντησεις καποιων γνωστων εδω μεσα και που περιεχουν και προσβολες εκατερωθεν και διαφορα αλλα μεμπτα,ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ,που εκανα εγω και ο πριν απο μενα φιλος και αμεσως το σχολιο πηγε να βγει εχθρικο προς τις αγαπημενες εταιρειες του φορουμ.Αλλα μαλλον ολα τα δαχτυλα των χεριων δεν ειναι ισα εδω μεσα.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και καλη φωτιση σε οσους πιστευουν για την συνεχεια:wave2::a3:

AristidisZ
14/04/2017, 11:00
1) όταν ΟΛΕΣ οι εταιρίες στα press kit γράφουν το πόσο ελάφρυναν τις μοτοσικλέτες τους, ακόμα και αν είναι ΕΝΑ κιλό (εσένα κοιτάω, Suzuki Vstrom) ή τονίζουν το ότι έγιναν Euro4 χωρίς αύξηση βάρους, πάει να πει ότι πλέον το παίρνουν σοβαρά το πράγμα και δεν πετάνε σίδερο αβέρτα-κουβέρτα όπως παλιά. Το ότι εταιρίες αποφασίζουν συνειδητά να μην βγάλουν τριψήφιο αριθμό ίππων από μοτέρ που μπορούν, είναι επίσης σημάδι ότι παίρνουν σοβαρά το θέμα "πόσα άλογα χρειάζονται στον πραγματικό κόσμο".

Καλά για τις τιμές δεν παίρνω όρκο αλλά με δεδομένο ότι η κρίση πιάνει όλο τον κόσμο (τον "πρώτο" κόσμο) σιγά σιγά και από παντού ακούγονται φωνούλες, δεν είναι εντελώς χαζοί οι κατασκευαστές να επενδύσουν σε προϊόντα που σε δύο τρία χρόνια πιθανώς απλά να πιάνουν χώρο στο "ράφι".

Δε νομίζω ότι οι εταιρίες κατεβάζουν ιπποδυνάμεις γιατί σκέφτονται "πόσα άλογα χρειάζονται στον πραγματικό κόσμο"

Μάλλον αφενός το ζήτημα με τις εκπομπές ρύπων σε συνδυασμό με αυτό που γράφεις και εσύ παρακάτω περί κρίσης δημιουργεί μια τάση πρεσαρίσματος προς τα κάτω των μοτέρ με σκοπό αφενός τη μείωση των ρύπων αφετέρου (και πιο σημαντικού) της κατανάλωσης...

karellen
14/04/2017, 11:25
Δε νομίζω ότι οι εταιρίες κατεβάζουν ιπποδυνάμεις γιατί σκέφτονται "πόσα άλογα χρειάζονται στον πραγματικό κόσμο"
....

Για μένα παίζει και αυτό.
Με το ρυθμό που ανταγωνίζεται και εξελίσσεται πχ μια Multistrada ή ένα 1290 ΚΤΜ adv θα έπρεπε σε 7-8 χρόνια να φτάσουν 200 άλογα από 2 κυλίνδρους + τα ηλεκτρονικά που θα βαράνε υπερωρίες.Κάπου επεμβαίνουν και οι νόμοι της φυσικής,δεν μπορείς δηλαδή με την υπάρχουσα τεχνολογία υλικών να βγάλεις τόση ιπποδύναμη από τόσο ελαφρά συστατικά.
Ούτε χρειάζεται στο φινάλε.

amyroukai
14/04/2017, 13:21
Δε νομίζω ότι οι εταιρίες κατεβάζουν ιπποδυνάμεις γιατί σκέφτονται "πόσα άλογα χρειάζονται στον πραγματικό κόσμο"

Η Africa λες ότι δεν μπορούσε να έχει 100 ίππους, έστω για "την τιμή των όπλων" ας πούμε; Δεν ήταν συνειδητή απόφαση της Honda να την αφήσει "χαμηλά" για χιλιάρι; Το Vstrom 1000; Δεν είπα ότι κατεβάζουν ιπποδυνάμεις, λέω απλά ότι δεν τις κυνηγάνε όλοι. Ουσιαστικά, η ΚΤΜ και η Ducati στα μεγάλα τους είναι που κυμαίνονται στα 160, οι άλλοι δεν δείχνουν την ίδια προθυμία να πουσάρουν κινητήρες στην κατηγορία. Η BMW ας πούμε, με την ανανέωση του S1000XR έδωσε στο μοτέρ άλλα πέντε άλογα με την ίδια κατανάλωση, οπότε το Euro4 δεν είναι τάφος επιδόσεων χάριν μείωσης ρύπων σώνει και καλά. Το Vstrom 1000 δεν άλλαξε ιπποδύναμη, το R1200GS το ίδιο, η africa το ίδιο, η ΚΤΜ στο 1050 (που πωλείται ως 1090) έδωσε +30 ίππους περνώντας σε Euro4 φέτος...

πυξιδας990
14/04/2017, 14:54
ωραιο αλλα το επερχομενο ktm θα του αλλαξει τα φωτα.....
παντως οντως τραιμφουριζει.
οι tube ζαντες σωστη επιλογη

amyroukai
14/04/2017, 15:04
έχεις καταλάβει ότι πλέον απευθύνεται σε άλλο κοινό; Με την ανανέωση και όπως το βλέπω που το "φόρτωσαν" από εκεί που το είχαν για ον-ΟΦΦ τώρα το πάνε στο ΟΝ-οφφ. Κρίμα από την μία, ότι ζητάει ο πελάτης από την άλλη. Για τα λεφτά τα κάνουν όλα...

επίσης ναι το ΚΤΜ σίγουρα θα είναι εξαιρετικό στο χώμα, αλλά επιμένω πως η θέση οδήγησης ήταν αστεία το λιγότερο όπως την είδαμε, τα πλαστικά του έδειχναν "μίνιμαλ" άρα θα το ψωνίσουν οι ΟΦΦάδες κατά κύριο λόγο.

Δεν το ξεγράφω το F800 ακόμα πάντως. Γιατί ωραία είναι να έχεις το μηχανάκι το πολεμικό, αλλά ο Μπέρτς είναι ένας.

πυξιδας990
15/04/2017, 12:08
έχεις καταλάβει ότι πλέον απευθύνεται σε άλλο κοινό; Με την ανανέωση και όπως το βλέπω που το "φόρτωσαν" από εκεί που το είχαν για ον-ΟΦΦ τώρα το πάνε στο ΟΝ-οφφ. Κρίμα από την μία, ότι ζητάει ο πελάτης από την άλλη. Για τα λεφτά τα κάνουν όλα...

επίσης ναι το ΚΤΜ σίγουρα θα είναι εξαιρετικό στο χώμα, αλλά επιμένω πως η θέση οδήγησης ήταν αστεία το λιγότερο όπως την είδαμε, τα πλαστικά του έδειχναν "μίνιμαλ" άρα θα το ψωνίσουν οι ΟΦΦάδες κατά κύριο λόγο.

Δεν το ξεγράφω το F800 ακόμα πάντως. Γιατί ωραία είναι να έχεις το μηχανάκι το πολεμικό, αλλά ο Μπέρτς είναι ένας.
το ιδιο λεμε πανω κατω.ειδαν οτι το tiger τους πηρε μεγαλο κομματι και αντιδρουνε

amyroukai
15/04/2017, 12:26
το ιδιο λεμε πανω κατω.ειδαν οτι το tiger τους πηρε μεγαλο κομματι και αντιδρουνε

οι πωλήσεις δεν το γράφουν αυτό, αφού το F800GS ακόμα και το 2016 που ήταν "γερασμένο" και οι φήμες για αλλαγή οργίαζαν πάλι πούλησε περισσότερο...

πυξιδας990
15/04/2017, 12:38
οι πωλήσεις δεν το γράφουν αυτό, αφού το F800GS ακόμα και το 2016 που ήταν "γερασμένο" και οι φήμες για αλλαγή οργίαζαν πάλι πούλησε περισσότερο...
κομματι,οχι το ξεπερασε...

MikeG
15/04/2017, 12:43
Πολύ Ον το βρίσκω και πολύ "πλαστικό" σε σχέση με το πρώτο 800GS. Ας το δούμε όμως live.

Και thread με σχετικές info : http://advrider.com/index.php?threads/f900-gs-spy-shot.1218430/