View Full Version : Nέο Multistrada 2018;
lleonidas
15/04/2017, 22:08
Ιταλικό δημοσίευμα (http://www.ducatimultistrada.it/scoop-nuova-ducati-multistrada-2018/) αναφέρεται σε νέο Multistrada το 2018...1262cc ,13 κιλά ροπής στις 5200 στροφές, νέο Seamless κιβώτιο με καταγωγή από motogp, νέο σύστημα εξάτμισης, ψηφιακή οθόνη 9,5 ιντσών και πολλά ηλεκτρονικά καλούδια.
Οι φωτογραφίες δεν ξέρω κατά πόσο ανταποκρινονται στην τελική μορφή του θηρίου.
lleonidas
15/04/2017, 22:11
381205
πυξιδας990
18/04/2017, 10:24
το 1290 μαλλον τους προβληματισε
peterTHErider
18/04/2017, 11:58
αντε να δούμε...καλά μηχανάκια να βγαίνουν να γουστάρουμε...
lleonidas
15/07/2017, 01:31
Νέο Multistrada 1260 (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2017/july/ducati-multistrada-1260-for-2018) για το 2018 με τον κινητήρα 1262cc του XDiavel με κάποιες τροποποιήσεις.Εκτιμώμενη ιπποδύναμη πάνω από 160 ίππους και βάρος περίπου 10 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον.Οι τιμές κοντά στα σημερινά επίπεδα.Αναμένεται επισήμως στην EICMA το Νοέμβριο.
lleonidas
05/11/2017, 22:05
Multistrada 1260 Standard Features
• Ducati Testastretta DVT 1262 cc engine
• 158 hp and 95.5 ft-lbs of torque
• Suspension Travel: 6.7 in. (170mm)
• Wet Weight: 518 lb (235 kg)
• Seat Height: Adjustable 32.5 – 33.3 in (825 – 845mm)
• Bosch IMU: Inertial Measurement Unit
• Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ABS system
• 320-mm front brake discs with Brembo 4-piston radial callipers
• Electronic cruise control
• Riding Modes: Sport, Touring, Urban, Enduro
• Ride-by-Wire throttle
• Ducati Wheelie Control (DWC)
• Ducati Traction Control (DTC)
• Vehicle Hold Control (VHC)
• Rider seat with adjustable height
• LCD instrument panel
• Colors: Ducati Red
Multistrada 1260 S Features
• 330 mm front brake discs, Brembo M50 4-piston radial callipers
• Ducati Multimedia System (DMS)
• Ducati Quick Shift (DQS) Up&Down
• Electronic semi-active Sachs Ducati Skyhook Suspension (DSS)
• Full LED headlamp with Ducati Cornering Lights (DCL)
• 5” full color high-resolution TFT screen
• D|Air system (Multistrada 1260 S D|Air only)
• Colors: Ducati Red, Iceberg White and Volcano Grey
Multistrada 1260 Personalization Packs
• Touring: heated grips, side panniers and centre stand
• Sport: Termignoni exhaust, carbon fender, billet brake and clutch reservoir caps
• Urban: top case, tank bag with lock and USB hub
• Enduro: LED lights and crashbars, radiator guard, skidplate, kickstand base & footpegs by Touratech
Πηγή (http://www.advpulse.com/adv-bikes/2018-ducati-multistrada-1260/)
389988
389989
389990
https://www.youtube.com/watch?v=IYGEUiNJCds
lleonidas
07/09/2019, 02:15
Μία νέα έκδοση η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα διατεθεί σύντομα, το Ducati Mulitistrada 1260 GT (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ducati-multistrada-1260gt/) με radar cruise control(εμπρόσθιο αλλά και οπίσθιο), όπως αναμένεται να συμβεί και με το νέο ΚΤΜ 1290 Super Adventure 2020 (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157323&highlight=1290) .
lleonidas
13/11/2019, 18:20
Νέο πρόγραμμα 4ετούς εγγύησης για όλες τις Multistrada(και την 950) οι οποίες θα πουληθούν το 2020.
Το πρόγραμμα ονομάζεται
4ever Multistrada (https://www.inmoto.it/news/news/2019/11/13-2491576/ducati_lancia_la_garanzia_4ever_multistrada/) , δεν έχει extra χρέωση, έχει πανευρωπαϊκή ισχύ και δεν υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων.
peterTHErider
13/11/2019, 22:31
Νέο πρόγραμμα 4ετούς εγγύησης για όλες τις Multistrada(και την 950) οι οποίες θα πουληθούν το 2020.
Το πρόγραμμα ονομάζεται
4ever Multistrada (https://www.inmoto.it/news/news/2019/11/13-2491576/ducati_lancia_la_garanzia_4ever_multistrada/) , δεν έχει extra χρέωση, έχει πανευρωπαϊκή ισχύ και δεν υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων.
πολυ καλη κινηση και ο μονος τροπος νομιζω να πουλησουν φετος 1260 αφου επιβεβαιωσαν το v4 για το 2021.
contes di Zante
14/11/2019, 07:12
Ορίστε και η καινούρια έκδοση Gran Turismo για το 2020....δε θέλω να το δώ από κοντά :nono: 412701
Johny the Fox
14/11/2019, 10:32
Ορίστε και η καινούρια έκδοση Gran Turismo για το 2020....δε θέλω να το δώ από κοντά :nono: 412701
Το 1260 ειναι το καλυτερο ,ποιοτικοτερο και ωριμοτερο ever μουλτιστραντα που εχει βγαλει η ducati στην παραγωγη.Απορω γιατι θα πρεπει με το στανιο να αντικατασταθει απο ενα πυρκαυλο τετρακυλινδρο που θα κανει τουρινγκ δικαβαλο και φορτωμενο υποθετω με ταχυτητες hypersport.Ποιος σοβαρος τουριστας ανω των 30 χρονων πονταρει σε μηχανακι με τετοιο προφιλ; Το 1260 ειναι ο τελειος συνδιασμος δυο κυλινδρων σε ον-οφ πακετο.
Το 1260 ειναι το καλυτερο ,ποιοτικοτερο και ωριμοτερο ever μουλτιστραντα που εχει βγαλει η ducati στην παραγωγη.Απορω γιατι θα πρεπει με το στανιο να αντικατασταθει απο ενα πυρκαυλο τετρακυλινδρο που θα κανει τουρινγκ δικαβαλο και φορτωμενο υποθετω με ταχυτητες hypersport.Ποιος σοβαρος τουριστας ανω των 30 χρονων πονταρει σε μηχανακι με τετοιο προφιλ; Το 1260 ειναι ο τελειος συνδιασμος δυο κυλινδρων σε ον-οφ πακετο.
διοτι δεν εχει σημασια αν ειναι καλο αλλα ποσο πουλαει...ειναι ξεκαθαρο πως η ντουκατι βλεπει πως στην κατηγορια δε μπορει να κοντρασει σε πωλησεις το BMW, οποτε προφανως προσπαθουν να τραβηξουν κοσμο με αλλους τροπους...200 αλογα στα χαρτια ειναι ενας καλος λογος για πολλους να ψωνισουν, ασχετα με το αν ειναι λιγοτερο χρηστικα η οχι
Ειναι η λογικη του Μαρκετινκ που εχουν και πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες...
Σου λανσαρουν τρελες ιπποδυναμεις σε μια κορυφαια εκδοση, βλεπε AMG, BMW M, κλπ και πουλανε πολλα απο τα μικροτερα σε ιπποδυναμη αλλα παρομοια σε εμφανιση... Δημιουργουν ενα "Μπούγιο" με το κορυφαιο κι ετσι πουλανε περισσοτερες μοναδες απο τις μικροτερες εκδοσεις...
Johny the Fox
14/11/2019, 12:05
διοτι δεν εχει σημασια αν ειναι καλο αλλα ποσο πουλαει...ειναι ξεκαθαρο πως η ντουκατι βλεπει πως στην κατηγορια δε μπορει να κοντρασει σε πωλησεις το BMW, οποτε προφανως προσπαθουν να τραβηξουν κοσμο με αλλους τροπους...200 αλογα στα χαρτια ειναι ενας καλος λογος για πολλους να ψωνισουν, ασχετα με το αν ειναι λιγοτερο χρηστικα η οχι
Εαν εννοεις βεβαια το 1000 xr σαν αμεσο ανταγωνιστη, εχεις λαθος γιατι το 1260 το εχει αφησει πολυ πισω σε πωλησεις.
Πχ.Ιταλια πωλησεις τοπ 100
412725
412726
https://www.motociclismo.it/mercato-delle-due-ruote-classifiche-vendita-moto-e-scooter-2019-a-settembre-bmw-r-1250-gs-davanti-a-honda-africa-twin-e-benelli-trk-502-73478
Ποτε το 1000 xr δεν εκανε τις πωλησεις που ηλπιζε οτι θα κανει η BMW σε αντιθεση με το GS
Εγω νομιζω οτι τους ειναι ασυμφορο οικονομικα να διατηρησουν την γραμμη παραγωγης στον μεγαλο δικυλινδρο απο το να στησουν αλλη γραμμη για ενα ντετουνιγκ τετρακυλινδρο.Το 1260 ξαναλεω εχει κορυφαιες προδιαγραφες κατασκευης σε σχεση με τα πρωτα μουλτιστραντα και μια επιστροφη στις ''ανακλυσεις'' ισως και να κρινεται λιγοτερο ασυμφορη.Δεν εξηγειται αλλοιως να χαλασεις το καλυτερο ,το οποιο ταυτοχρονα πουλαει καλα για να ''ψαχνεσαι'' με πυρκαυλα τετρακυλινδρα σε τουριστικη κατηγορια που δεν την χαρακτηριζουν καθολου.Δεν το αγοραζει για ανοιγματα και φαναριες ο ανω των 50 με το προγουλι ,ο ''κατεχων το μπαγιοκο '' που απεθυνεται το μουλτιστραντα.
peterTHErider
14/11/2019, 12:21
Το 1260 ειναι το καλυτερο ,ποιοτικοτερο και ωριμοτερο ever μουλτιστραντα που εχει βγαλει η ducati στην παραγωγη.Απορω γιατι θα πρεπει με το στανιο να αντικατασταθει απο ενα πυρκαυλο τετρακυλινδρο που θα κανει τουρινγκ δικαβαλο και φορτωμενο υποθετω με ταχυτητες hypersport.Ποιος σοβαρος τουριστας ανω των 30 χρονων πονταρει σε μηχανακι με τετοιο προφιλ; Το 1260 ειναι ο τελειος συνδιασμος δυο κυλινδρων σε ον-οφ πακετο.
κοιτα,δεν διαφωνω ως προς το τουρινγκ κομματι αλλα στα δικα μου ματια υπαρχει και αλλη διασταση.η σπορ διασταση.θα μιλησω για μενα γιατι ειμαι ενας υποψηφιος αγοραστης του μουλτι ν4,αλλα το γιατι εχει σημασια.θελω ενα πολυ σπορ μηχανακι χωρις να ειναι ss και σκυφτο και χωρις να ειναι γυμνο και με καποιες ανεσεις.να παω και το ταξιδι μου να παω και την βολτα μου με την γυναικα μου.
θελω να μπω και στην πιστα.ναι θα μου πεις τα θες ολα ρε φιλε;αν γινεται ναι,δηλαδη μια bmw m5,χλιδη,ανεση και γκαζια χωρις να ειναι σκυφτο.
σπορ προσεγγισης μηχανη και οχι ον οφ.δηλαδη γλυκοκοιταζω το ν4 streetfighter αλλα πολυ γυμνια και ταλαιπωρια για μοναδικο μηχανακι.καταλαβαινεις που το παω νομιζω...
RaGe_Raptor
14/11/2019, 12:28
κοιτα,δεν διαφωνω ως προς το τουρινγκ κομματι αλλα στα δικα μου ματια υπαρχει και αλλη διασταση.η σπορ διασταση.θα μιλησω για μενα γιατι ειμαι ενας υποψηφιος αγοραστης του μουλτι ν4,αλλα το γιατι εχει σημασια.θελω ενα πολυ σπορ μηχανακι χωρις να ειναι ss και σκυφτο και χωρις να ειναι γυμνο και με καποιες ανεσεις.να παω και το ταξιδι μου να παω και την βολτα μου με την γυναικα μου.
θελω να μπω και στην πιστα.ναι θα μου πεις τα θες ολα ρε φιλε;αν γινεται ναι,δηλαδη μια bmw m5,χλιδη,ανεση και γκαζια χωρις να ειναι σκυφτο.
σπορ προσεγγισης μηχανη και οχι ον οφ.δηλαδη γλυκοκοιταζω το ν4 streetfighter αλλα πολυ γυμνια και ταλαιπωρια για μοναδικο μηχανακι.καταλαβαινεις που το παω νομιζω...
Πάρε 2 μηχανάκια
Johny the Fox
14/11/2019, 12:38
κοιτα,δεν διαφωνω ως προς το τουρινγκ κομματι αλλα στα δικα μου ματια υπαρχει και αλλη διασταση.η σπορ διασταση.θα μιλησω για μενα γιατι ειμαι ενας υποψηφιος αγοραστης του μουλτι ν4,αλλα το γιατι εχει σημασια.θελω ενα πολυ σπορ μηχανακι χωρις να ειναι ss και σκυφτο και χωρις να ειναι γυμνο και με καποιες ανεσεις.να παω και το ταξιδι μου να παω και την βολτα μου με την γυναικα μου.
θελω να μπω και στην πιστα.ναι θα μου πεις τα θες ολα ρε φιλε;αν γινεται ναι,δηλαδη μια bmw m5,χλιδη,ανεση και γκαζια χωρις να ειναι σκυφτο.
σπορ προσεγγισης μηχανη και οχι ον οφ.δηλαδη γλυκοκοιταζω το ν4 streetfighter αλλα πολυ γυμνια και ταλαιπωρια για μοναδικο μηχανακι.καταλαβαινεις που το παω νομιζω...
πολυ σπορ μηχανακι και ανεσεις για ταξιδι δεν συνυπαρχουν φιλε.Γιατι εκτος απο τον κινητηρα που σκεφτομαστε σαν πρωτο στο μυαλο μας με την εννοια σπορ ,αλλαζει ολο το πακετο υποστηριξης αυτου του κινητηρα Απο την θεση οδηγησης την γεωμετρια και τις αναρτησεις ,μεχρι και τα φρενα και το αφρωδες της σελας μη σου πω.Καναπες που να στριβει και να φρεναρει ακαριαια και ταυτοχρονα να μην σου χυθει ο fredo που εχεις στηριγμενο στο τιμονι δεν παιζει..
KotsosDR
14/11/2019, 12:40
Εαν εννοεις βεβαια το 1000 xr σαν αμεσο ανταγωνιστη, εχεις λαθος γιατι το 1260 το εχει αφησει πολυ πισω σε πωλησεις.
Πχ.Ιταλια πωλησεις τοπ 100
412725
412726
https://www.motociclismo.it/mercato-delle-due-ruote-classifiche-vendita-moto-e-scooter-2019-a-settembre-bmw-r-1250-gs-davanti-a-honda-africa-twin-e-benelli-trk-502-73478
Ποτε το 1000 xr δεν εκανε τις πωλησεις που ηλπιζε οτι θα κανει η BMW σε αντιθεση με το GS
Ιταλία τα νούμερα , για Γερμανία έχουμε δεδομένα ?
peterTHErider
14/11/2019, 15:29
πολυ σπορ μηχανακι και ανεσεις για ταξιδι δεν συνυπαρχουν φιλε.Γιατι εκτος απο τον κινητηρα που σκεφτομαστε σαν πρωτο στο μυαλο μας με την εννοια σπορ ,αλλαζει ολο το πακετο υποστηριξης αυτου του κινητηρα Απο την θεση οδηγησης την γεωμετρια και τις αναρτησεις ,μεχρι και τα φρενα και το αφρωδες της σελας μη σου πω.Καναπες που να στριβει και να φρεναρει ακαριαια και ταυτοχρονα να μην σου χυθει ο fredo που εχεις στηριγμενο στο τιμονι δεν παιζει..
απο οτι ειπα αυτο καταλαβες;
ουτε φρεντο θελω ουτε καναπε.σπορ μηχανακι χωρις να ειναι σκυφτο και να μην τρωω ξυλο απο τον αερα θελω.δλδ το υπαρχων μουλτι με τις φρεναρες δεν ειναι σπορ;ειναι καναπεδατο τουρινγκ;η το χρ ;η ακομα το super duke gt ειναι καναπες με φρεντο;αυτο θελω με πιθανα περισσοτερη δυναμη και λιιιιγο πιο σπορ γεωμετρια.
peterTHErider
14/11/2019, 15:30
Ιταλία τα νούμερα , για Γερμανία έχουμε δεδομένα ?
ενημερωτικα το xr ειναι το πιο καλοπουλημενο ι4 της bmw ειναι τρομερα ευχαριστημενοι με τις ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ πωλησεις του.
peterTHErider
14/11/2019, 15:32
Πάρε 2 μηχανάκια
αν και με περνει οικονομικα δεν ειναι του γουστου μου αυτη η (πιθανα σωστη)προσεγγιση.θελω ενα και καλο.
sapila racing
14/11/2019, 16:02
αν και με περνει οικονομικα δεν ειναι του γουστου μου αυτη η (πιθανα σωστη)προσεγγιση.θελω ενα και καλο.
Eνα μηχανάκι δεν μπορεί να τα κάνει καλά όλα αυτα που θέλεις όμως.
Ανέφερες οτι θέλεις να πας και πίστα. Τι να πας να κάνεις στην πίστα με το Multi? :confused:
Ok θα παει σχετικά γρήγορα λόγω του οτι έχει πολύ γκάζι και πολύ καλά φρένα αλλά θα βρεί κάτω τόσο εύκολα που δεν αξίζει καν τον κόπο.
KotsosDR
14/11/2019, 16:08
ενημερωτικα το xr ειναι το πιο καλοπουλημενο ι4 της bmw ειναι τρομερα ευχαριστημενοι με τις ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ πωλησεις του.
Αν ισχύει αυτό τότε μιλάμε για πολύ πιο πάνω από 6258 μονάδες για το xr (18,773 μονάδες BMW S Series συμπεριλαμβανομένων των S 1000 RR , S 1000 R και του S 1000 XR πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2018 ) Το ίδιο διάστημα πουλήθηκαν 6569 Multistrada 1260 .
Είναι λογικό στην Ιταλία να είναι αυξημένες οι πωλήσεις της Ducati έναντι του Bmw και στη Γερμανία να συμβαίνει το αντίστροφο και με μεγαλύτερη διαφορά μπορώ να πώ .
Eνα μηχανάκι δεν μπορεί να τα κάνει καλά όλα αυτα που θέλεις όμως.
Ανέφερες οτι θέλεις να πας και πίστα. Τι να πας να κάνεις στην πίστα με το Multi? :confused:
Ok θα παει σχετικά γρήγορα λόγω του οτι έχει πολύ γκάζι και πολύ καλά φρένα αλλά θα βρεί κάτω τόσο εύκολα που δεν αξίζει καν τον κόπο.
for the record, πριν απο λιγο καιρο ειχα βρει ενα βιντεακι με s1000rr s1000xr σε πιστα...ναι οκ δεν ηταν το μιζανο, αλλα τα μηχανακια γυρισαν με ενα δευτερολεπτο διαφορα...
υπαρχει λοιπον αρκετο περιθοριο για τα hyper on off (τωρα δε ξερω ακριβως τι σοι κατηγορια ειναι αυτη) ωστε να ειναι παρανοικα γρηγορα αλλα και να εχουν ενα αξιοπρεπες επιπεδο ανεσης ταυτοχρονα
οσο για το μουλτι, απλα προσπαθουν να δωσουν την ανεση του τωρινου μοντελου, με τα διαστημικα γκαζια ενος sbk, ωστε να δινουν το κατι παραπανω απο τον ανταγωνισμο...απ οταν η μπεμβε το γυρισε στα υδροψυκτα μοτερ και εγινε προπερ γρηγορο μηχανακι, απεκτησαν αξιοπρεπες γκαζι ωστε να ικανοποιουν το 90% των αναβατων
Johny the Fox
14/11/2019, 17:14
απο οτι ειπα αυτο καταλαβες;
ουτε φρεντο θελω ουτε καναπε.σπορ μηχανακι χωρις να ειναι σκυφτο και να μην τρωω ξυλο απο τον αερα θελω.δλδ το υπαρχων μουλτι με τις φρεναρες δεν ειναι σπορ;ειναι καναπεδατο τουρινγκ;η το χρ ;η ακομα το super duke gt ειναι καναπες με φρεντο;αυτο θελω με πιθανα περισσοτερη δυναμη και λιιιιγο πιο σπορ γεωμετρια.
Φιλε μου μιλωντας μονο με βαση την εμπειρια μου και συμφωνα με αυτην ,το μηχανακι που περιγραφεις σταματησε να παραγεται το 2014.Ηταν το πλεον πολυδιαστατο δικυλινδρο πακετο σε μηχανακι παραγωγης.Εκανε τα παντα καλα και τιποτα αριστα.
412739
Αυτο ταυτοχρονα σημανε και την απαρχη της τουριστικης ωριμανσης του μουλτιστραντα που με το 1260 ,ειναι οτι καλυτερο στην τουριστικη κατηγορια των ον οφ εψαχνα εγω και πιστεψε με εξαντλησα ολα τα περιθωρια δοκιμης του ανταγωνισμου xr1000,Ktm 1290 gt.(Δεν μου αρεσει μηχανακι που να μην εχει 17αρι τροχο )πρωτου καταληξω στο συγκεκριμενο.
412742
RaGe_Raptor
14/11/2019, 17:16
for the record, πριν απο λιγο καιρο ειχα βρει ενα βιντεακι με s1000rr s1000xr σε πιστα...ναι οκ δεν ηταν το μιζανο, αλλα τα μηχανακια γυρισαν με ενα δευτερολεπτο διαφορα...
υπαρχει λοιπον αρκετο περιθοριο για τα hyper on off (τωρα δε ξερω ακριβως τι σοι κατηγορια ειναι αυτη) ωστε να ειναι παρανοικα γρηγορα αλλα και να εχουν ενα αξιοπρεπες επιπεδο ανεσης ταυτοχρονα
οσο για το μουλτι, απλα προσπαθουν να δωσουν την ανεση του τωρινου μοντελου, με τα διαστημικα γκαζια ενος sbk, ωστε να δινουν το κατι παραπανω απο τον ανταγωνισμο...απ οταν η μπεμβε το γυρισε στα υδροψυκτα μοτερ και εγινε προπερ γρηγορο μηχανακι, απεκτησαν αξιοπρεπες γκαζι ωστε να ικανοποιουν το 90% των αναβατων
Δεν έχει σημασία αυτό καθαυτό το δευτερόλεπτο, όσο το πόσο κοντά στις πραγματικές/αντικειμενικες δυνατότητες του S1000RR ήταν ο χρόνος που σημειώθηκε.
Με άλλα λόγια, 1:35 θα γράψουν όλα τα συγχρονα αυτής της κατηγορίας στις Σέρρες.
Ναι ρε μαστορα αλλα δημοσιογραφος το δοκιμασε οχι ο μπαμπης ο σουγιας. Μπορει να μην ηταν παγκοσμιοι αλλα αν ενας πανω απο το μεσο ορο αναβατης γυρναει παραπλησιους χρονους παει να πει οτι οι δυνατοτητες της μοτο ειναι πραγματικα πολυ υψηλες
RaGe_Raptor
14/11/2019, 18:23
Ναι ρε μαστορα αλλα δημοσιογραφος το δοκιμασε οχι ο μπαμπης ο σουγιας. Μπορει να μην ηταν παγκοσμιοι αλλα αν ενας πανω απο το μεσο ορο αναβατης γυρναει παραπλησιους χρονους παει να πει οτι οι δυνατοτητες της μοτο ειναι πραγματικα πολυ υψηλες
Οκ "μάστορα" , φαντάζομαι ότι αν ήταν από κάποια ευυπόληπτη πηγή θα το είχες ποστάρει ήδη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.