PDA

View Full Version : BMW R67/3



CHRISTOF
19/04/2017, 22:08
Καλησπέρα σε όλους, χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη,

Τελευταία και μέσα από το αγαπημένο φόρουμ, μου μπήκε έντονα η ιδέα αγοράς, αναπαλαίωσης μιας όμορφης ηλικιωμένης Βαυαρής.

Δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός, διάβασα όμως και διαβάζω με φοβερή όρεξη κάθε διαθέσιμη πληροφορία.

Μετά από ψάξιμο, βρήκα μια R67/3 την οποία και θα δω αύριο.

Διάβασα, ότι πρόκειται για εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο.

Πριν πάω αύριο να την δω, υπάρχουν κάποιες συμβουλές που θα ήταν καλό να γνωρίζω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων οποιονδήποτε θελήσει να με βοηθήσει :wave2:

buckley
20/04/2017, 08:54
Καλησπέρα σε όλους, χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη,

Τελευταία και μέσα από το αγαπημένο φόρουμ, μου μπήκε έντονα η ιδέα αγοράς, αναπαλαίωσης μιας όμορφης ηλικιωμένης Βαυαρής.

Δεν είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός, διάβασα όμως και διαβάζω με φοβερή όρεξη κάθε διαθέσιμη πληροφορία.

Μετά από ψάξιμο, βρήκα μια R67/3 την οποία και θα δω αύριο.

Διάβασα, ότι πρόκειται για εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο.

Πριν πάω αύριο να την δω, υπάρχουν κάποιες συμβουλές που θα ήταν καλό να γνωρίζω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων οποιονδήποτε θελήσει να με βοηθήσει :wave2:

Καλή τύχη και μακάρι να χει χαρτιά τα πάντα όλα να την κυκλοφορείς απρόσκοπτα ,βάλε και φωτό...

CHRISTOF
20/04/2017, 09:24
Σε ευχαριστώ πολύ.

Χαρτιά έχει, φεύγω τώρα να την δω.

Φωτό (και τα φώτα σας) μόλις επιστρέψω :wave2:

sapila racing
20/04/2017, 09:40
Πολύ καλή επιλογή.
Είναι σπάνια γιατί το μοντέλο αυτό βγήκε μονο 1955-56. Κατα τα άλλα δεν διαφέρει και πολύ απο την R67 η την R67/2.
Περιμένουμε φωτό! :beer:

GFawkes
20/04/2017, 10:02
Ελπιζω να γινει ο "γαμος" και να της φερθεις οπως αξιζει σε μια κυρια 60+ ετων!!!

Περιμενουμε νεα....

Υ.Γ.

Ψαχνω και γω μια παλια "μπεκατσα"...πληροφοριες εντος!!

buckley
20/04/2017, 10:20
Ελπιζω να γινει ο "γαμος" και να της φερθεις οπως αξιζει σε μια κυρια 60+ ετων!!!

Περιμενουμε νεα....

Υ.Γ.

Ψαχνω και γω μια παλια "μπεκατσα"...πληροφοριες εντος!!

Πλακώσανε κι οι γαμπροί ,μάλιστα...

GFawkes
20/04/2017, 10:23
Πλακώσανε κι οι γαμπροί ,μάλιστα...

A παγαινε ρε μπουκλακια....
....


τεντυμποΪ

CHRISTOF
21/04/2017, 08:21
Καλημέρα σε όλους και σας ευχαριστώ,

Λοιπόν, πήγα και την είδα.

Χαρτιά ΟΚ, τέλη πληρωμένα.

'Όμως, βάση αριθμών, πλαίσιο από R67 και κινητήρας από R51/3.

Αριθμός πλαισίου στην πίσω αριστερά ανάρτηση και στο ταμπελάκι, ίδιοι.

Στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφεται αυτός ο ίδιος αριθμός και ως αριθμός κινητήρα.

Ορίστε και μια φωτό

Πώς ανεβάζουμε φωτό?

buckley
21/04/2017, 08:58
Καλημέρα σε όλους και σας ευχαριστώ,

Λοιπόν, πήγα και την είδα.

Χαρτιά ΟΚ, τέλη πληρωμένα.

'Όμως, βάση αριθμών, πλαίσιο από R67 και κινητήρας από R51/3.

Αριθμός πλαισίου στην πίσω αριστερά ανάρτηση και στο ταμπελάκι, ίδιοι.

Στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφεται αυτός ο ίδιος αριθμός και ως αριθμός κινητήρα.

Ορίστε και μια φωτό

Πώς ανεβάζουμε φωτό?

Κρίμα ...ας κάνει ένα evaluation o Sapilas ,μην κάνω εγώ.

CHRISTOF
21/04/2017, 09:08
Κρίμα ...ας κάνει ένα evaluation o Sapilas ,μην κάνω εγώ.

Θα το ήθελα πάρα πολύ.

Μόλις βρω και πώς να κάνω resize για να τον βοηθήσω :a02:

BLiTzER
21/04/2017, 09:11
Windows; Άνοιξε την εικόνα στο Paint και υπάρχουν επιλογές για crop και resize.

Οδηγίες για το ανέβασμα εδώ: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391

CHRISTOF
21/04/2017, 09:25
381353

CHRISTOF
21/04/2017, 09:26
Windows; Άνοιξε την εικόνα στο Paint και υπάρχουν επιλογές για crop και resize.

Οδηγίες για το ανέβασμα εδώ: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391

:beer:

buckley
21/04/2017, 09:29
:beer:

Δουλεύει ρε πατρίδα ? δεν είπες.

CHRISTOF
21/04/2017, 09:30
άλλη μια

381354

Tedvj23
21/04/2017, 09:32
Τσιμπα το και καλές δουλειες!

CHRISTOF
21/04/2017, 09:33
Τώρα που πήρα φόρα....
381355

Εάν χρειάζεστε φωτό από κάποια συγκεκριμένη γωνία μου λέτε.

Έχω βγάλει πολλές

CHRISTOF
21/04/2017, 09:35
Λάθος φωτό

381356

CHRISTOF
21/04/2017, 09:40
Δουλεύει ρε πατρίδα ? δεν είπες.

Ισχυρίζεται ότι δουλεύει. Δεν μπορούσαμε να το δοκιμάσουμε.

Τα καρμπυρατέρ είναι BING και αναγράφουν 1/24/159 αριστερά και 1/24/160 δεξιά.

Νομίζω ότι είναι αυτά που φοράει το R67.

CHRISTOF
21/04/2017, 10:06
Λοιπόν, σύμφωνα με αυτόν :

http://bmwdean.com/r67-3.htm

Υπάρχουν χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί τις ψύκτρες του κυλίνδρου του R51/3 από αυτές του R67.

Οι ψύκτρες της μηχανής που είδα χθες μοιάζουν με R67.

Όπως είπα όμως ο αριθμός κινητήρα παραπέμπει σε R51/3.

Επίσης πιστεύω ότι και τα καρμπυρατέρ είναι από R67.

Είναι δυνατόν κύλινδροι, καρμπυρατέρ και κεφαλές να είναι από R67 και το υπόλοιπο (σώμα ?) από R51/3?

Φωτό από χθες :

381357

Τo gourouni
21/04/2017, 11:04
Ένα πλύσιμο και ροδοβόλησε...


Καλή αρχή, καλή δύναμη, πολλές φωτό...
:beer::beer::beer:

CHRISTOF
21/04/2017, 11:09
Σε ευχαριστώ,

Εάν δεν μου πουν τη γνώμη τους οι ειδικοί του forum, δεν κάνω τίποτα :nono:

Υπάρχουν κάποια θέματα όπως θα διάβασες :wave2:

CHRISTOF
21/04/2017, 11:29
Και μερικές ακόμη :

381360

381361

sapila racing
21/04/2017, 11:33
Ειδικός δεν είμαι, υπάρχουν πολύ πιο ειδικοί απο μένα, αλλά θα σου πω την γνώμη μου.

Κατ αρχήν κρίμα που έχει άλλο κινητήρα. Αν αποφασίσεις να την πάρεις όμως αυτό είναι και το διαπραγματευτικό σου χαρτί καθώς μειώνει και την αξία της.
Εδώ να πω οτι μειώνεται η αξία της σαν συλλεκτικής μοτό αφού δεν έχει τα ίδια νούμερα πλαισίου κινητήρα όπως ήταν από την κατασκευή της, αλλά αυτό δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία της αν ο κινητήρας είναι ΟΚ. Ο κανονικός της κινητήρας είναι ας πούμε εξέλιξη του κινητήρα της R51/3 με πιο πολλά κυβικά βέβαια.
Ισως είναι θέμα για το ΚΤΕΟ βέβαια αφού δεν έχει δηλωθεί, και αν πιστοποιηθεί θα παίξει ρόλο στην κατηγορία που θα μπεί μια και δεν είναι original πλέον.
Στην φωτό που βάζω φαίνονται τα νούμερα πλαισίου κινητήρα των R67/3.
Η R67/3 είναι σπάνια επειδή βγήκε σε λίγα νούμερα, αλλά δεν ήταν κάτι ξεχωριστό.
Ηταν στην ουσία budget κατασκευή κυρίως για sidecar και δεν πούλησε κατ αρχήν γιατί ήταν ήδη λίγο παρωχημένη μια και είχαν βγεί ήδη τα νέα μοντέλα με earles εμπρός και κανονικές αναρτήσεις πίσω, οι οποίες ήταν πολύ καλύτερες για χρήση sidecar. Τα περισσότερα κυβικά και οι μεγαλύτεροι τροχοί που έχει σκοπό είχαν αποκλειστικά να είναι καλύτερο στην χρήση με sidecar.
Κατά τα άλλα η μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πλήρης με λογικές μετατροπές tτης εποχής πχ τον εξωτερικό αυτόματο.
Η εξωτερική κατάσταση είναι φυσιολογική για μοτοσυκλέτα που έχει να κυκλοφορήσει χρόνια και μπορεί άνετα να επανέλθει σε τέλεια κατάσταση με τον σχετικό κόπο και χρήμα βέβαια.
Σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας/κιβώτιο/άξονας βέβαια δεν μπορείς να το ξέρεις.
Για τα καρμπυρατέρ που αναφέρεις απ ότι φαίνεται εδω:
http://www.bmwclassicmotorcycles.com/parts/all-parts/sample-part-one-33/
είναι κοινά στις R51 και R67 και αλλάζουν εσωτερικά ανταλλακτικά πχ βελόνες κλπ.

CHRISTOF
26/04/2017, 09:40
Λοιπόν κύριοι,

Τελευταία νέα :

Dear Mr ******************,

Thank you for your email.

The frame number 61**** belongs to a BMW R 67 which was manufactured on April 16th, 1951 and delivered on April 20th, 1951 to the "Lapo" (maybe Landespolizei) in Stuttgart.

The engine number 53**** belongs to a BMW R 51/3 which was manufactured on May 15th, 1953 and delivered on May 16th, 1953 to the Swiss BMW importer Drenowatz in Zurich.

We hope this information is helpful for you.

Yours sincerely,

GFawkes
26/04/2017, 09:49
Περαν των οσων εχουν ειπωθει απο σαπιλα και Σια,
η μοτο θελει τουλαχιστον 3κ για να γινει σωστη, ομορφη και λειτουργικη.
Εαν η τιμη αγορας ειναι σωστη, παρε το ρισκο.
Εαν ειναι τσιμπημενη, σε συνδιασμο με το οτι δεν την εβαλες μπροστα [αν δεν λειτουργει το μοτερ....] μπορει να σε οδηγησει απο διαζυγιο εως συσσιτιο...

Ζαντες, σελες κλπ ειναι πανακριβα, ανταλλακτικα μοτερ υπαρχουν αλλα σε τιμες μπουτικ, και πολλοι μαστορες που τα φτιαχνουν (δεν ειναι πολυ σπουδαια ή δυσκολα αλλα..) φορανε πλεον ασπρες ποδιες και κοβουν κεφαλια...

Make a choice...και κανε τα κουμαντα σου.

buckley
26/04/2017, 09:54
Περαν των οσων εχουν ειπωθει απο σαπιλα και Σια,
η μοτο θελει τουλαχιστον 3κ για να γινει σωστη, ομορφη και λειτουργικη.
Εαν η τιμη αγορας ειναι σωστη, παρε το ρισκο.
Εαν ειναι τσιμπημενη, σε συνδιασμο με το οτι δεν την εβαλες μπροστα [αν δεν λειτουργει το μοτερ....] μπορει να σε οδηγησει απο διαζυγιο εως συσσιτιο...

Ζαντες, σελες κλπ ειναι πανακριβα, ανταλλακτικα μοτερ υπαρχουν αλλα σε τιμες μπουτικ, και πολλοι μαστορες που τα φτιαχνουν (δεν ειναι πολυ σπουδαια ή δυσκολα αλλα..) φορανε πλεον ασπρες ποδιες και κοβουν κεφαλια...

Make a choice...και κανε τα κουμαντα σου.

Κάτσε να το δει ο Βάγγος να σου πει για τα 3 που λες ρε γαμπρέ.

tolis125
26/04/2017, 10:24
το συγκεκριμενο για να γινει εργοστασιακο αριστο θελει 5 χιλιαδες ευρω.

buckley
26/04/2017, 10:51
το συγκεκριμενο για να γινει εργοστασιακο αριστο θελει 5 χιλιαδες ευρω.

Αφού δεν έχει ανάψει μοτέρ ,ούτε εκτιμήσεις δεν μπορούν να γίνουν νομίζω.
Εγώ πάντως δεν θα προχωρούσα, προσωπική άποψη...
Άσε που εργοστασιακό δεν θα γίνει ποτέ !

CHRISTOF
26/04/2017, 11:39
Άποψή μου είναι πως με matching numbers όλα τα ποσά (αγοράς) είναι στο τραπέζι.

Κατά κύριο λόγο, αγοράζεις ιστορία μαζί με την μοτοσυκλέτα, συν την αξία της όλης δημιουργίας.

Σίγουρα, ταξίδεψαν στην ιστορία πλαίσιο και κινητήρας και ήρθαν από Γερμανία και Ελβετία και είναι άξιο απορίας πώς κατέληξαν στην αποθήκη που τα βρήκα.

Όμως, δεν ήταν παντρεμένα από την αρχή και πέρα από την αξία, μειώνουν και την γοητεία της κατασκευής.

Με λίγα λόγια, συμφωνώ με τον buckley.

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
26/04/2017, 11:46
Ενδιαφέρων θα έχει κάποια στιγμή να μας πεις και πόσα π.μ. θα έχεις από εδώ και πέρα.

CHRISTOF
26/04/2017, 12:06
Ενδιαφέρων θα έχει κάποια στιγμή να μας πεις και πόσα π.μ. θα έχεις από εδώ και πέρα.

:hmm:

buckley
26/04/2017, 12:44
Άποψή μου είναι πως με matching numbers όλα τα ποσά (αγοράς) είναι στο τραπέζι.

Κατά κύριο λόγο, αγοράζεις ιστορία μαζί με την μοτοσυκλέτα, συν την αξία της όλης δημιουργίας.

Σίγουρα, ταξίδεψαν στην ιστορία πλαίσιο και κινητήρας και ήρθαν από Γερμανία και Ελβετία και είναι άξιο απορίας πώς κατέληξαν στην αποθήκη που τα βρήκα.

Όμως, δεν ήταν παντρεμένα από την αρχή και πέρα από την αξία, μειώνουν και την γοητεία της κατασκευής.

Με λίγα λόγια, συμφωνώ με τον buckley.

Καταλαβαίνεις ότι και τελειωμένο θα έχει μικρότερη αξία όχι από ένα r67 αλλά και από ένα r51 αντίστοιχης κατάστασης που όμως κουβαλάν τους κανονικούς τους κινητήρες.Μη σε πάρω στο λαιμό μου αλλά για μένα είναι σε χαμηλό "σκαλοπάτι" γιατί απλά με τοπ το 1 μετά κατηφορίζουμε : 1. να έχει τον κινητήρα του (matching) 2. να έχει από άλλο 600ρι συνομήλικο 3. να έχει από 600 νεώτερο 4. να έχει από μικρότερο (περίπτωσή σου) και πάει λέγοντας.
Ότι θες πάντως εδώ είμαστε.

tolis125
26/04/2017, 20:41
η αναπαλαιωση ειναι πολυ σοβαρη υποθεση και πολυ δαπανηρη ! εκτος και εαν οντως σου περισσευουν ή εισαι διατεθειμενος να δωσεις για να αγορασεις ενα ιστορικο κομματι.

tolis125
27/04/2017, 12:19
Bεβαια και μονο που εχει κινητηρα απο ρ51 χανεται η συλλεκτικοτητα του.
εαν ηταν ματσιγκ ναμπερ τοτε σιγουρα αξιζε.