View Full Version : aprilia sx 50
kostaskk
22/04/2017, 22:23
381505
το πρώτο μου μηχανακι.
ωρα για ανάσταση.
οταν ηταν οπως επρεπε πηγαινε τα ιδια με crypton x οποτε τωρα ειναι η ωρα να τα περνάει παντου
φορουσε gianelli εξάτμιση ολόσωμη και malossi κυλινδρο (78cc) πιστονι(2πλο ελατηριο malossi)-κεφαλη malossi καθος και 14 γραναζι εμπρος αν θυμαμαι καλα.
σημερα το ξεθαψα απο το μερος που ηταν αραγμένο για πανω απο χρονο.
ειχαν γινει καποιες εργασιες επαναφορας απο πριν οπως : καινουριο εμπρος λαστιχο,γραναζια,αλυσιδα,επιλογεας ταχυτητων,λαδια,τακακια και αλλα μαζεματα.
σε αυτη τη μορφη δεν πηγαινε μια, ειχε ομως μια διαφορα, ειχε προστεθει dellorto 21 (αρρύθμιστο βεβαια) απο το 17,5 μαμα που φορουσα παλια.
μολις εφτασα σπιτι εβγαλα την μαμα εξατμιση που ειχε φορεθεί απο πριν και ξαναμπηκε η gianelli
αφου την ειχα τρυψει το προηγούμενο βραδυ και κλεισει μια τρυπα που ειχε.
βεβαια ειχε χαθει το τελικο και ο σωληνας πριν το τελικο οποτε εγινε προσωρινη πατεντα με απλο σωληνα και τελικο απο nsr250.
σειρα ειχε το αρυθμιστο καρμπ. πηγαινε καλα μεχρι τα 3/4 του γκαζιου και στο τερμα εκανε σαν να μπουκωνει.
σημαδι πλουσιου μιγματος. αλλα το μπουζι δεν εδειχνε σκουρο απο οσο θυμαμαι.
βγηκε το πλαστικο μπολ και το ζιγκλερ εγραφε νουμερο 70.. (στο dellorto 21) ειναι νορμαλ νουμερο αυτο?
εχει δουλεψει κανενας τετειο καρμπ?
το ζικλερ που ηταν στο παλιο 17,5 καρμπ (dellorto και αυτο κατα 90%) εγραφε 85 με αυτο το καρμπ δουλευε πολυ καλα.
δοκιμασα να βαλω το 85 ζιγκλερ αλλα δεν εμπαινε γιατι ηταν λιγο ποιο χοντρο στο σπειρωμα.
εβαλα ενα απο nsr250 keihin νουμερο 130 και πανω που ταιριαζε αλλα δουλευε μεχρι τις 4.000 στροφες max.
δεν περιμενα κατι περισσότερο καθος αυτο ειναι για 125 κυλινδρα αρα θα ηταν τερμα πλουσιo.
ξαναεβαλα το 70αρι ζικλερ και ειπα να κανω το μιγμα ποιο φτωχο με αλλο τροπο.
βγάλσιμο η εισαγωγη του φιλτροκουτιου και το καρμπ πλεον σχεδον ελευθερο (με 2 στρώσεις καλτσον μονο)
στα ανοιγματα ειχε πολυ δύναμη και στροφαρε καλα αλλα το ρελαντι ειχε ανεβει παρα πολυ και δεν μπορουσα να το ριξω.
δλδ προχώραγε μονο του με ταχυτητα και κλειστο γκαζι (σημαδι ισως φτωχου μιγματος)
το slide απο οσο ειδα εκλεινε νορμαλ και πριν με την μαμα εξατμιση ειχε κανονικο ρελαντι
ξερει καποιος που ειναι η ρυθμιση ρελαντι σε αυτα τα καρμπιρατέρ?
μονο μια βιδα ειδα σαν αυτην αλλα δεν αλλαζε κατι γυριζοντας την. (ισως ειναι και του αερα δεν ξερω)
381509
πρεπει να φτιαχτει σωστα το τελικο, να ξαναμπει το 14 γραναζι,και μετα ισως παμε για τσιμουχα τρομπας νερου και δισκα,ελατηρια
kostaskk
24/02/2023, 01:19
441590
441591
441592
441593
441594
kostaskk
24/02/2023, 01:22
441595
441596
441597
441598
441599
kostaskk
24/02/2023, 01:25
441603
441604
441605
441606
kostaskk
24/02/2023, 01:37
Μιας και βαρέθηκα σμρ πήγα και το έλυσα λίγο..
Το πλαίσιο φαίνεται αρκετά στιβαρό, δεν έχει αποσπώμενο υποπλαίσιο,η πίσω ανάρτηση είναι χωρίς μοχλικο και ο άξονας που στηρίζει το ψαλίδι στηρίζει και το μοτέρ(αυτός με δυσκόλεψε και μόνο αυτός μένει για να βγει το μοτέρ)
Το οποίο στηρίζεται σε 3 σημεία στο πλαίσιο,
Το ντεπόζιτο είναι 7+ λίτρα, είχε πολύ καλές αναρτήσεις και φρένα και κύριος ήταν παναλαφρο,
Και έτριβε οκ, ακόμα θυμάμαι τις πλάκες σε δικαβαλο tdm900 σε ορεινό στροφιλικι που δεν μπορούσε να με περάσει. Όπως και τα πολύ δύσκολα μονοπάτια που μπήκε, στενα,λάσπες,άλματα, ποτάμια, οπότε να δω μπας και έρθει σε ζωή ξανά.
Σκέφτομαι να του βάλω κανένα μοτέρ cr250,dt200 yz125, rm125, η στην χειρότερη και πιο πιθανό μοτερ lifan110.. (έχει γίνει, δεν ξέρω πόσο κόψε,ραψε θα χρειαστεί)
Μοτερ απο TDR 250 βάλε..;)
kostaskk
24/02/2023, 18:58
441660
441659
441661
441662
441663
kostaskk
24/02/2023, 19:08
Από tdr είναι αργό και πλατύ σαν μοτέρ..
Μακάρι να είχα κρατήσει ένα από nsr250.
Κάποιος από Πάτρα το είχε κάνει σε ίδιο μηχανάκι
Δλδ μοτέρ nsr σε aprilia sx50
είχα δει φωτογραφία.. πως κατάφερε τις εξατμίσεις να περάσει άλλο θέμα..
Το μοτέρ βγήκε,,. Απέτυχε να χωρέσω ένα c50 με μίζα αλλά κύλινδρος και κεφαλή δείχνουν να χωράνε οριακά ανάμεσα στις δοκούς, η πίσω βάση δείχνει να ταιριάζει και το γρανάζι σε καλή θέση,,
Για την πάνω βάση θα πρέπει να φτιαχτεί κάτι, ενώ το κομμάτι που ενώνει τις 2 δοκούς πρέπει να κοπεί γιατί εμποδίζει
kostaskk
21/11/2023, 21:31
448304
448305448306
kostaskk
21/11/2023, 21:46
Αφού η έδραση του μοτέρ είναι στο ψαλίδι το έλυσα για ευκολίες στις μετρισεις και να έχω τα 2 κομμάτια κοντά.. οι άξονες εχουν διαφορά στο πάχος οπότε δεν μπαίνει έτσι, και τα 2 μοτέρ έχουν διαφορά στο υψως του γραναζιού..
Το honda η lifan110 μοτέρ πρέπει να κάτσει ποιο κάτω για να έρθει το γρανάζι σε καλό σημείο.
Ένα lifan μοτέρ είναι η ποιο οικονομική και καλή λύση, εκτός και αν φτιάξω ένα honda glx50 που θέλει στρόφαλο.
Η σκέψη είναι να βρεθεί ένα κυλινδρικό κομμάτι με τρύπα στο κέντρο για να περάσει ο άξονας, που θα κλείσει το κενό στο ψαλίδι και πάνω του να κολληθούν 'αυτακια-λαμακια-βασεις' οι οποίες θα δένουν στο μοτέρ.
kostaskk
22/11/2023, 22:34
448351
448352
448353
448354
448355
448356
448357
kostaskk
22/11/2023, 22:44
Τελικά είναι δύσκολο, πολύς τροχός και δουλειά,δοκιμες για απλά να μπει πρόχειρα μια πίσω βάση..
Οι 4 τρύπες για βίδες κάτω για τα πατάκια μπορουν να χρησιμοποιηθούν για βάσεις μοτέρ από κάτω, η πίσω βάση με μακριά βίδα-μπουζονι μπορεί να γίνει διπλή, να δένει και αλλού,,
Η πάνω λογικά θα πάει με λαμάκια στην κεντρική δοκό μπροστά.
Τα πλαϊνά καπάκια μοτέρ είναι ένα θέμα μην βρίσκουν, είναι οριακά και η εισαγωγή- καρμπυρατέρ δείχνουν ότι θα δυσκολέψουν για καλή τοποθέτηση
kostaskk
24/11/2023, 00:47
448403
448404
448405
448406
448407
448408
448409
448410
448411
448412
kostaskk
24/11/2023, 00:50
448413
448414
448415
448416
448417
448418
448419
448420
448421
kostaskk
24/11/2023, 01:02
Σήμερα είπα να ασχοληθώ λίγο,, πήρε μόνο 9 ώρες σερί.
Είχα δοκιμάσει μαγνήτη στο πλαίσιο και κολλούσε
Οπότε πήρα ηλεκτρόδια και λάμες σίδερο και ανοξείδωτο,ντιζα σπείρωμα και άρχισα να κόβω,κόλλαω,τρυπάω,, το χοντρό ανοξείδωτο με ταλαιπώρησε πολύ στο τρύπημα..
Το παρακανα λιγο με τις βάσεις αλλά οκ.
Από κάτω έχει έξτρα βάσεις στις τρύπες βιδων για πατάκια, η κάτω βάση είναι κολλημένη με το πλαίσιο αλλά συνδέεται και με τον άξονα του ψαλιδιού.. στις πάνω βάσεις έχουν διπλή στήριξη.
Κόλλησα και μέρος του κάτω πλαισίου κάθος το παλιό έπρεπε να κοπεί, όπου είχε ρογμες πχ πίσω πατάκια έκανα κολλήσεις.
Το γρανάζι μοιάζει να είναι σε καλή θέση οπως και το καρμπυρατέρ, δείχνει ότι θα χωρεσει και φίλτροκουτι... Η μανιβέλα είναι πολύ κοντά στο πίσω λεβιέ φρένου, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων δείχνει να είναι σε καλή θέση,, τα καπάκια δεξιά αριστερά χωράνε...
Το ντεπόζιτο επίσης δεν επηρεάζεται, είναι και 7λιτρο+ θα έχει αυτονομία 400+ χιλιόμετρα..
Κατσίκι να πας παντού στα βουνά, και σούπερ ελαφρύ.. και οικονομικό.. ενώ θα κάνει και πλάκες,η ταρζανιες, μια τελική 100km είναι οκ για αυτό... Τώρα είμαι σε αναζήτηση μοτέρ lifan 110 αμιζο και αν δεν βρω ίσως καινούριο..
Η εξάτμιση επίσης θέλει σκέψη, πίσω στο αμορτισέρ έχει πολύ χώρο να περάσει..
doctor_john
24/11/2023, 07:53
Φίλε Κώστα όταν λέμε πιάνουν τα χέρια σου ακούγεται λίγο σε εσένα. ;)
Να φτιάξεις και μια σχαρίτσα αλουμινίου για την κεφαλή.
Ωραίο θα βγει, μπράβο!
υγ: σου έκατσε ατσάλινο πλαίσιο και το ράβεις βαμμένο.. :lol:
Η εξάτμιση επίσης θέλει σκέψη..
Αλλα 6μιση χρονακια ειναι καλα..??;)
Ρε παλικάρι.....μπας και δουλεύεις χασάπης; :cry:
:p
kostaskk
26/11/2023, 01:09
448544
448545
448546
448547
448548
448549
448550
448551
448552
448553
kostaskk
26/11/2023, 01:10
448554
448555
448556
448557
kostaskk
26/11/2023, 01:37
Δοκιμή-μπήκε τεποζιτο να δω τι χώρο έχω από κάτω, και υψως στάθμης με παροχή καρμπυρατέρ.
το δοχείο λαδιού και φίλτροκουτι που αφαιρέθηκαν αφήνουν πολύ χώρο κοντά στην πίσω ανάρτηση, ίσως θα μπορούσα με πλαστικό να φτιάξω έναν μεγάλο χώρο αποθήκευσης, για χαρτιά και μπαταρία υπάρχει ήδη.
Λαιμός εξάτμισης δείχνει οκ,, μετά είναι το δύσκολο που πρέπει να στρίψει και να περάσει ανάμεσα από το ψαλίδι και μετά πλάι από την ανάρτηση.
Μπήκε πολλαπλασιαστης παπιού στη θέση του μαμά και μπουζοπιπα, καθαριστικάν οι μπουκάλες με πετρέλαιο και σφουγγάρι πιάτων (σκληρή πλευρά) είχαν αρχή σκουριάς-ψωρας , καθάρισαν
Βρήκα και μια πλεξούδα glx να μπει, θα έχει λίγο πατέντα και δυσκολία για να κρατήσω την κλειδαριά του και το όργανο,, λαμπάκι χαμηλής στάθμης βενζίνης,κοντέρ ηλεκτρονικό κτλ. Βασικά αυτά και μόνο φώτα μπρος και πίσω θέλω να έχει, φλας απλά θα μπούνε πάνω τα πίσω ασύνδετα. Ίσως μπει και ένας καθρέπτης..
Μπήκε και ντιζα γκαζιού λίγο πατέντα αλλά δουλεύει, καρμπιρατέρ, χοάνη(μικρη ότι είχα εκει τριγύρω) δοκιμή με 2 λαιμούς, μάλλον θα κρατήσω αυτόν που κάθεται ποιο ίσιο το καρμπ,
Θα θέλει σίγουρα άλλο ποιο μικρό γρανάζι πίσω και μπροστά 16 η 17.
Υγρά φρένων μόνος μου, αλυσίδα πρέπει να έχω,
Πίσω θέλει σαμπρέλα,
Μέχρι στιγμής έχω ξοδέψει 35€ για τα υλικά για τις βάσεις,,, βάλε 220-250 άμα πάρω καινούριο το μοτέρ, η 100-150 μεταχειρισμένο και άλλα 100-200 τα υπόλοιπα υπολογίζω.
george.S
26/11/2023, 07:09
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140359
Το ξαναδιάβασα :a014::beer:
Δεν είναι μόνο το να το κάνεις οικονομικά ...
Βιάζεσαι και το κάνεις αρπακολα
kostaskk
01/12/2023, 16:00
448652
448653
448654
448655
kostaskk
01/12/2023, 16:08
Το μοτέρ που θα προσπαθήσω να φτιαχτεί,
Θέλει στρόφαλο, έχω έναν στην άκρη με 2 πλαινα ρουλεμάν που πρέπει να μπουν ίσως φτιάξει πολύ φτηνά. Και κυλινδροπιστονα υπάρχουν αρκετά με το μεγαλύτερο 57. Κεφαλή η παλιά.
Η μίζα δείχνει να είναι καλή βάση για σύστημα ρότορα, τούρμπο με κίνηση από το μοτέρ, πως και δεν το έκανε κανένας στο youtube, έχεις το μεγάλο γρανάζι που μπορεί να κολληθεί στο βολάν και να γυρίζει με τις στροφές του μοτέρ και το μικρό πάνω που θα αυξάνει τις στροφές πολύ, με τον σταθερό άξονα τις μίζας θα μπορούσε να συνδεθεί σε ρότορα.
Ερώτηση, μιας και δεν θα έχω μίζα, μπορεί να αφαιρεθεί το σύστημα με το γρανάζι κάθος και το βάρος του βολάν που μπαίνει μέσα του η θα υπάρχει θέμα στήριξης-ευθιγραμισης του βολάν?
kostaskk
06/12/2023, 17:39
448761
448762
448763
448764
448765
448766
448767
448768
448769
kostaskk
06/12/2023, 17:50
Πήγα μερικά στο μάστορα. Κύριος για να μου περάσει καινούρια ρουλεμάν στρόφαλου, αλλά έλυσε και τις πλαϊνές βίδες πλακακιου βολάν( νομίζω θέλουν σφυροκατσαβιδο, έλυσε και βολάν καμπάνα που δεν είχα εξολκεα και ειδικό εργαλείο με 4 αυτακια για το παξιμάδι καμπάνας.
Μαζί με φλαντζες-τσιμουχες καινούριες και το o-ring του πλακακιου πήγαν 30€ όλα αυτά...
Το γρανάζι τρομπας λαδιού δεν είχε δόντια .
Φαίνεται πως ήταν και πώς πρέπει να είναι,
Οπότε από αυτό μπιελαρε, επίσης μέσα στο μοτέρ είχε μια γκρι πάστα σαν φλατζοκολλα, στο κάτω μέρος κύριος και στην καμπάνα πολύ συγκεντρωμένη, αυτή ήταν τα γρανάζια που έλειπαν.
Δέθηκε με καινούριες τσιμουχες,φλάντζες αλλά έχει δουλειά ακόμα,, για να μπει και οκ στο πλαίσιο και να κλείσει καλά,, ζοριστικα λίγο με το σασμάν που βρήκα εύκολα πως πήγαιναν τα πράματα, και έχει λίγο ζόρι να κλείσουν τα Κάρτερ, πρέπει να κεντραρεις αξονακι τρομπας λαδιού,σασμάν και άλλα,,, και τον άξονα μανιβέλας,, τον οποίο ακόμα δεν ξέρω αν έβαλα σωστά, ίσως δεν έχει επιστροφή,
kostaskk
08/12/2023, 23:14
448861
448862
448863
448864
448865
Το δέσιμο προχωράει,
Μερικά πράγματα που θέλουν προσοχή σε τέτοια μοτέρ,,
Τελευταία φοτο στο σασμάν ο ένας άξονας έχει σαν τριγωνικό μεταλλο stop το οποίο ακουμπάει εξωτερικά του επιλογέα,, μέσα του μπαίνει και ροδέλα,, εχει και κάτι σαν ασφάλεια που σε ορισμένες θέσεις μπορεί να βρίσκει στα γρανάζια.
οι άξονες σασμαν γενικά παίρνουν ροδελες..είτε πάνω είτε κάτω.
Αν μπει-βγει ο άξονας που έχει το γρανάζι κίνησης μπορεί να φύγει από την τσιμουχα το εσωτερικό σαν έλασμα κυκλικό ελατήριο της
Αν φύγει- λύσει το σασμάν και φύγουν τα γρανάζια του, πάντα πάει ασφαλεια-ροδελα-γραναζι-ροδελα-ασφαλεια,,
Μπορείς να λύσεις δεσεις και από της 2 μεριές Κάρτερ,
Δλδ με δεμένη καμπάνα-γραναζι μπορείς να λύσεις το αριστερό κομμάτι με λίγο ποιο δύσκολο δέσιμο μετά,
Η μανιβέλα έχει ροδέλα πριν κλείσεις Κάρτερ, και ασφάλεια μετά αφού βάλεις ελατήριο το οποίο μπαίνει λίγο δύσκολα.
Το πλακάκι από την μεριά του βολάν έχει 2 μικρά
0-ring από την μέσα μεριά και ένα μεγάλο στην περιφέρεια του
Ο στρόφαλος μπαίνει όπως είναι χωρίς ζεσταμα,
Το αξονακι τρομπας πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο με την υποδοχή του στην τρόμπα στο άλλο κομμάτι και να μην βρίσκει στον στρόφαλο, αν μπει μεγάλος.
Το πιστόνι και το πόσο κοντά θα πάει στο πάνω χείλος του κυλίνδρου δίνει μια ιδέα πόσο συμπίεση θα έχει,,
Του έβαλα έναν shark κύλινδρο αλουμινίου που είχα στην άκρη 57, το πιστόνι έμοιαζε αρκετά καλό και ελαφρύ (τρύπες κοντά στον πύρο σε σχέση με άλλα)
Φτάνει κοντά στο να πάρει μπρος
kostaskk
16/12/2023, 16:35
449109
Ο λεβιές ταχυτήτων έχει μεγάλη απόσταση, ίσως κοντιμα κάποιου η ανάποδος(ανάποδο σασμάν)
449110
Με την σωλήνα εξάτμισης το υψως από το έδαφος είναι 33 εκατοστά
449111
449112
Το φτερό οδηγεί αέρα κατευθείαν στην κεφαλή και γενικά φαίνεται ότι θα έχει καλή ψύξη, καλητερη από παπί.
Μπήκε πίσω ρόδα πρόχειρα και έγινε πρόχειρο χρονισμα για να γυρίσω μοτέρ, να δω αν είναι όλα καλά, συμπιεση
kostaskk
20/12/2023, 21:17
https://youtube.com/shorts/aVmWlsE4fQE?si=Na1AELarrD8jLZ_W
We have ignition.
Πέταξα πάνω μια πλεξούδα glx και πήρε μπρος
Από χτες προσπαθώ, πολλές μανιβελιες, αλλαγές καρμπυρατέρ, ψάξιμο ηλεκτρικά,δοκιμές αν πετάει σπίθα,
Είδα την αλυσίδα να πετάει σπίθες, ένα καλώδιο από τα πίσω φώτα ακουμπούσε πλαίσιο, ενώ οι συνδέσεις στα καλώδια είναι πολύ πρόχειρες ακόμα,
Κλείνοντας τσοκ είδα ότι έσβηνε οπότε ρύθμισα τέρμα φτωχή την βελόνα, είναι λιγο καλητερο αλλά δεν στροφαρει, με το ζόρι πάει μεσαίες στροφές,
Κατάφερα να το κάνω να κρατάει ρελαντί αλλά πήγα τη βίδα λιγο ποιο πίσω γιατί αλλιώς δεν έχω τρόπο να το σβήνω,
Το μπουζονι-ντιζα που μου δώσανε το πέρασα σαν άξονες κινητήρα αλλά μάλλον έχει περίεργο σπείρωμα γιατί κανένα παξιμάδι δεν περνούσε καλά,θα πρέπει να πάρω παξιμάδια για αυτό,
Είχα διαρροή από τη σύνδεση ρουμπινετου-φιλτρου βενζίνης και ντεποζιτου, μάλλον θα ήθελε κόλλα για να μην χάνει αλλά έκανα πατέντα με σωληνάκι νερού ψυγείου από kle500 που το έβαλα στην υποδοχή του ντεπόζιτου και μέσα του μικρότερο από σύστημα ψύξης του sx που καταλήγει καρμπ, δουλεύει οκ δεν έχω διαρροές.
Ο χρονισμός δεν είμαι σίγουρος ότι είναι σωστός, δουλεύει λίγο σαν dragster, δεν είδα διαρροές λαδιού, τα καυσαέρια έχουν μεγάλη πίεση όταν βγαίνουν,, αλλά δεν στροφαρει, προς το παρόν
Κώστα, επειδή έχω εντρυφήσει στα Lifan, βάζω ένα ηλεκτρολογικό διάγραμμα για να μην ψάχνεσαι άδικα.
Παράβλεψε τη μίζα που δεν έχει το δικό σου.
449182
Καρμπυρατέρ αγόρασε ένα καινούριο κινέζικο του εικοσάρικου να κάνεις δουλειά γιατί αυτά είναι ΓΤΠ, δεν ρυθμίζονται απλά.
Ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε.
kostaskk
21/12/2023, 17:16
Κώστα, επειδή έχω εντρυφήσει στα Lifan, βάζω ένα ηλεκτρολογικό διάγραμμα για να μην ψάχνεσαι άδικα.
Παράβλεψε τη μίζα που δεν έχει το δικό σου.
449182
Καρμπυρατέρ αγόρασε ένα καινούριο κινέζικο του εικοσάρικου να κάνεις δουλειά γιατί αυτά είναι ΓΤΠ, δεν ρυθμίζονται απλά.
Ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε.
Βοηθάει το διάγραμμα αυτό γενικά σε οποίων φτιάχνει παπί,
Σ εμένα στις γειώσεις που προς το παρόν έχω βάλει μερικές στον αρνητικό πόλο αλλά καμία στο πλαίσιο,
Τα καλώδια από Πηνεία τα βρήκα εύκολα κάθος είχαν ίδια χρώματα κύριος, όπως και του πολλαπλασιαστή.
Το μοτέρ είναι honda glx 4ταχυτο με μίζα(την έχω καταργισει, και ο κυβισμός κάπου 138cc. (57x54)
kostaskk
20/01/2024, 23:50
450002
Ακόμα είχε το μπέρδεμα να μην πάει πάνω από μεσαίες, σε κάτι δοκιμές είδα τον ανορθωτη να πετάει σπίθες, αφού στερεώθηκε καλητερα και η γείωση του, έγιναν αλλαγές θέσης βελωνας καρμπ.
Με τέρμα πλούσια ήταν χειρότερο,με τέρμα φτωχή καλητερο, τελικά έβγαλα εντελος την χοάνη και το πρόβλημα λύθηκε, στροφαρε όπως πρέπει.
Άρα η χοάνη το έκοβε, ήθελε παραπανω αέρα.
Άρα θέλει φίλτροκουτι η πόλυ μεγάλη σωλήνα πριν την χοάνη,
Πήρα παξιμαδια, ήταν ιντσας το μπουζονι και έσφιξε το μοτέρ στο πλαίσιο, μπήκαν και από κάτω βίδες, παίρνει εύκολα μπρος,
Έχω μικρό διαρροή από καπάκι γραναζιού εκκεντροφόρου, είχε κοπεί η φλάντζα του,
Πήγα και λίγα μέτρα βόλτα πριν βρει η αλυσίδα, ακόμα έχει πολύ δουλειά και κόπο
Κώστα, ξύσε το χρώμα σε κάποια τρύπα στο πλαίσιο και βάλε μια βίδα με παξιμάδι για γείωση.
Εκεί θα συνδέσεις τις γειώσεις σου (βολάν, ηλεκτρονική, πολλαπλασιαστής κλπ).
Ακόμη και η ηλεκτρονική μπορεί να μην δουλεύει σωστά αν δεν γειώνεται στο πλαίσιο.
kostaskk
26/03/2024, 22:52
451866
451867
451868
451869
451870
kostaskk
26/03/2024, 22:55
451874
451875
451876
kostaskk
26/03/2024, 22:57
451877
451878
451879
kostaskk
26/03/2024, 22:58
451880
451881
451882
451883
kostaskk
26/03/2024, 22:59
https://youtube.com/shorts/r9qlyi6dqcY?si=HOm3rmZNZS-HdbrC
Μπήκαν πλαστικά, ηλεκτροκόλληση ξανά και μπήκε και εξάτμιση
doctor_john
27/03/2024, 08:14
Ωραίο Κώστα, επιτέλους ένα όχημα που ταιριάζει ο ήχος του παπιού.
Θα το έχεις για βόλτες στα χώματα αν δεν κάνω λάθος. Με τακούνια θα μας ψαρώσει. ;)
kostaskk
10/04/2024, 23:14
452189
452188
452190
Ένα μεγαλητερο καρμπ για δοκιμή, διάφανο ποτήρι,και έχει και κάτι σαν power jet, 3€ από teemu
Ίσως δουλέψει καλητερα.
kostaskk
07/05/2024, 19:12
https://youtube.com/shorts/c0tK0usaw74?si=wBfGu6hClK0SiEHI
https://youtube.com/shorts/NzeMxqEqO0g?si=pHl3HbL91Ec2VwSY
Πρώτη βόλτα σήμερα, αρχικά με το κινέζικο εργαλείο(2-4€ κόστος) κοντινα την αλυσίδα
Έβαλα και το πίσω φρένο, δοκίμασα και το 28αρι καρμπ χωρίς να δω σημαντικές διαφορές.
Για να μπει έγινε πατέντα με λαιμό και τροχό που έφαγα την πάνω μεριά του κάνοντας τον κυκλικό και βάζοντας Κολλάρου.. τελικά έβαλα το μικρό..
Δεν πάει ιδιαίτερα καλά ακόμα και είναι και κοντό.
Όμως έφτασα μια ταχύτητα κάπου στα 60.
Το στήσιμο είναι ότι πρέπει για να κοκαλωνεις το πίσω και να γλυστρας όσο-οπως θες.
Στραβωσα έναν επιλογέα ταχυτήτων για να μπορώ κάπως να αλλάζω ταχύτητες, τα φρένα του θέλουν υγρά σίγουρα, έψαξα λίγο τα ηλεκτρικά, θέλει και ντιζα γκαζιου,γκαζιερα που είναι με πατέντα, και άλλα πολλα, παίρνει εύκολα μπρος και κρατάει καλό ρελαντι
kostaskk
07/05/2024, 19:16
452792
452793
452794
kostaskk
22/09/2024, 19:57
456026
456027
456028
456029
Βγήκε η μαμά domino και μπήκε μια glx γκαζιερα μαζί με ντιζα,, τώρα έχω καλό γκάζι,, (πριν ξερυθμιζοταν και κολλούσε) με τροχό κόπηκε ένα κομμάτι για να μην βρίσκει η μανέτα φρενου
kostaskk
08/11/2024, 15:48
457904
457903
457902
Φτιάχτηκε επιλογέας ταχυτήτων
Λειτουργεί ανάποδα από τον κλασικό παπιου
Ο γιός ενός φίλου έβαλε πάντως κινητήρα από 125 χόντα με κόψε ράψε
στον σκελετό και δουλεύει μιά χαρά....
457905
457906
457907
457908
457909
457910
motojojo
08/11/2024, 17:25
Σίγουρα δουλεύει αψογα. Αλλά αυτές οι κοπτοραπτικές και μάλιστα σε κρίσιμα σημεία δεν εμπνέουν και πολλή σιγουρια....
kostaskk
09/11/2024, 15:33
Σήμερα το πήγα καλή βόλτα,
Άρχισε να καπνίζει οταν ζεστάθηκε πολύ.
Δεν έχει γκάζι,, δλδ δεν νιώθω να είναι απότομο ούτε πολύ γρήγορο στροφαρισμα, και πάει περίπου μέχρι τα 60km/h. Ροπή έχει αλλά σαν να μην έχει δύναμη στα πολύ ψηλά..
Το καλό είναι και για αυτό αξίζει να το βγάλω κυκλοφορία ο ελενχος που έχει όταν πας με το πλάι,, δεν νομίζω κανένα άλλο μηχανάκι να έχει τέτειο ελενχο.. ίσως λόγο βάρους,γεωμετριας και στησίματος, σε κάθε στροφή και διασταύρωση κοκκαλωνα την πίσω ρόδα (που γίνεται πανευκολα) και έμπαινα με το πλάι,, καμιά 30φορες το έκανα αυτό,, και με πολλά έχει καλό ελενχο,,,
Παλιά εύκολα να γλιστράει από τα 80 και την πίσω ρόδα να πηγαίνει δεξιά,αριστερά στο σταμάτημα το γυρνούσα και 180 μοίρες γλυστρωντας, χωρίς πόδι κατω
doctoras
10/11/2024, 10:10
Προσωπικά δε κατάλαβα βρε μάστορα γιατί να αλλάξεις μοτερ δίχρονο για να βάλεις τετράχρονο
Να πεις να το κάνει πιο δυνατό έχει ένα σωρό κιτ που τα κυλινδριζουν και τα κάνουν αρκουντως δυνατά.
Και πες ότι ούτε αυτό σου κάνει, γιατί να μη προτιμήσεις ένα δίχρονο 125 μοτερ όπου μπαίνει κουτί και κρατάει μια αυθεντική εμφάνιση συγκριτικά με αυτό..το αποτέλεσμα…
kostaskk
10/11/2024, 12:50
Προσωπικά δε κατάλαβα βρε μάστορα γιατί να αλλάξεις μοτερ δίχρονο για να βάλεις τετράχρονο
Να πεις να το κάνει πιο δυνατό έχει ένα σωρό κιτ που τα κυλινδριζουν και τα κάνουν αρκουντως δυνατά.
Και πες ότι ούτε αυτό σου κάνει, γιατί να μη προτιμήσεις ένα δίχρονο 125 μοτερ όπου μπαίνει κουτί και κρατάει μια αυθεντική εμφάνιση συγκριτικά με αυτό..το αποτέλεσμα…
Γιατί αυτό είχα στην άκρη πεταμένο.. η όλη μετατροπή κόστισε 60€..
.άλλο 125 2τ δεν έχω στην άκρη και πρέπει να αγοραστεί,, και τα Κιτ αύξησης κυβικών πρέπει να αγοραστούν, (κόστος για αυτά 300-500€).
Βάλε και εξάτμιση και καρμπ
Το παλιό μοτέρ ήθελε σίγουρα τσιμουχες αντλίας νερού, και η εξάτμιση είχε τρύπα και σπασμένη βάση. Η κατανάλωση είχε αυξηθεί γιατί μου άλλαξαν το τέλεια ρυθμισμένο καρμπ σε συνεργείο που είχε πάει παλιά και έβαλαν ένα που οριακά δούλευε με μεγάλη κατανάλωση και λιγο γκάζι..
Το παπισιο μοτέρ προσφέρει μικρή καταλανωση (ίσως 400 χιλιόμετρα αυτονομία) και φτηνή και εύκολη βελτίωση-επισκευή, ανταλακτικα παντου
+ αερόψυκτο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.